Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
+5
'AGGEVI'
Fanrider
Don John
apostat
demon
9 posters
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
1/10/2009, 8:41 pm
Διάβαζα ένα άρθρο στο moto.gr περί φίλτρου βενζίνης ...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=2e92be7964321375385f81b52c9d2460&threadid=86382&perpage=15&pagenumber=1
... και μιας που έχω 55.000 χιλ. είπα να το αγοράσω για αλλαγή.
Έχετε ακούσει-από κανά συνεργείο- στα πόσα χιλ. θα πρέπει να αλλάζεται?
Στο service manual δεν γίνεται καμιά αναφορά παρά μόνο σε δύο περιπτώσεις που αφορούν τεστ,
δηλ. όταν έχουμε χαμηλή πίεση καυσίμου (χαμηλότερη από 36 psi) και όταν έχουμε επιστροφή καυσίμου
κάτω από 150 cc, τότε μπορεί να έχουμε φραγμένο φίλτρο και χρειάζεται αλλαγή.
Τιμές από honda.gr 32 ευρώ το φίλτρο και 3,85 η φλάτζα που θα πρέπει να αλλάζεται κάθε φορά που
βγάζουμε την αντλία και το φίλτρο (πολύ καλή τιμή! _φτηνότερη και από τον davidsilver).
Σημειώστε ότι τα FI που δεν φοράνε καταλύτη παίρνουν το πλαστικό φίλτρο που στοιχίζει 8-10 ευρώ.
Ενώ το παραπάνω είναι το ...σιδερόφρακτο!!
Σε κάθε περίπτωση αγοράστε το με τον αριθμό πλαισίου.
Φίλτρο σιδερένιο για FI-01 και V-TEC
και η φλάτζα
όσοι το αλλάξουν μόνοι τους πολλή προσοχή, γιατί θα πρέπει να βγεί το τεπόζιτο για να γίνει η δουλειά.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=2e92be7964321375385f81b52c9d2460&threadid=86382&perpage=15&pagenumber=1
... και μιας που έχω 55.000 χιλ. είπα να το αγοράσω για αλλαγή.
Έχετε ακούσει-από κανά συνεργείο- στα πόσα χιλ. θα πρέπει να αλλάζεται?
Στο service manual δεν γίνεται καμιά αναφορά παρά μόνο σε δύο περιπτώσεις που αφορούν τεστ,
δηλ. όταν έχουμε χαμηλή πίεση καυσίμου (χαμηλότερη από 36 psi) και όταν έχουμε επιστροφή καυσίμου
κάτω από 150 cc, τότε μπορεί να έχουμε φραγμένο φίλτρο και χρειάζεται αλλαγή.
Τιμές από honda.gr 32 ευρώ το φίλτρο και 3,85 η φλάτζα που θα πρέπει να αλλάζεται κάθε φορά που
βγάζουμε την αντλία και το φίλτρο (πολύ καλή τιμή! _φτηνότερη και από τον davidsilver).
Ενώ το παραπάνω είναι το ...σιδερόφρακτο!!
Σε κάθε περίπτωση αγοράστε το με τον αριθμό πλαισίου.
Φίλτρο σιδερένιο για FI-01 και V-TEC
και η φλάτζα
όσοι το αλλάξουν μόνοι τους πολλή προσοχή, γιατί θα πρέπει να βγεί το τεπόζιτο για να γίνει η δουλειά.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
1/10/2009, 9:08 pm
Δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα από το manual, επειδή δεν αναφέρεται σε βενζίνες ελληνικών πρατηρίων.
Όταν το αλλάξεις, κάνε το κόπο και γράψε κάτι για το τι συνάντησες σε δυσκολίες.
Όταν το αλλάξεις, κάνε το κόπο και γράψε κάτι για το τι συνάντησες σε δυσκολίες.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
1/10/2009, 10:25 pm
Σταθη επιτρεψε μου να πω οτι δεν υπαρχει καποια ιδιαιτερη δυσκολια αν πιανουν τα χερια σου.
Το λεω γιατι ετυχε να γνωριζω απο πρωτο χερι την περιπτωση που περιγραφει στο παραπανω link του moto o ermisVFR (anastasis).
Τωρα σε οτι αφορα το ποτε "πρεπει" να αλλαζεται θα συμφωνησω με το σχολιο σου και θα πω οτι ειναι "ζαρια"
Μπορει να κανεις 100.000 χιλ. και να σου ερχονται παντα εξαρες.............η απο τα πρωτα 1.000 με μια ντορτια να την πατησεις και να τρεχεις.........
Το λεω γιατι ετυχε να γνωριζω απο πρωτο χερι την περιπτωση που περιγραφει στο παραπανω link του moto o ermisVFR (anastasis).
Τωρα σε οτι αφορα το ποτε "πρεπει" να αλλαζεται θα συμφωνησω με το σχολιο σου και θα πω οτι ειναι "ζαρια"
Μπορει να κανεις 100.000 χιλ. και να σου ερχονται παντα εξαρες.............η απο τα πρωτα 1.000 με μια ντορτια να την πατησεις και να τρεχεις.........
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
1/10/2009, 11:00 pm
Απο οσο ξερω και απο ερωτηση στο μαστορα καλο ειναι εκει γυρω στις 40000 χ.λ.μ. να γινετε αλλαγη , αν δε σου δειξει κατι νωριτερα.
.
.
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
1/10/2009, 11:17 pm
Ειμαι και εγω σε φαση αλλαγης , απλα το εχω αφησει λιγο το θεμα διοτι στην τελευταια παραγγελια στον Αγγλο πριν λιγες μερες δεν την ειχε.....
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
6/10/2009, 5:20 pm
Επανέρχομαι με τα της αλλαγής
Η δυσκολία έχει να κάνει με το βίτσιο των ιαπώνων (ειδικά στο VFR) να στριμώγνουν τα πιο απίθανα πράγματα στα πιο απίθανα μέρη!!!
Έτσι, αφού βγεί το τεπόζιτο και απομακρυνθεί από τη μηχανή και λύνοντας τα έξι παξιμάδια της βάσης της αντλίας
διαπιστώνουμε ότι όλο αυτό το μαραφέτι που θάπρεπε να βγαίνει με μία κίνηση μετά βίας σηκώνεται ένα πόντο και
επιπλέον, δε μπορείς να δείς- στη θέση που είναι- τι είναι αυτό που το εμποδίζει να βγεί..
Το μαραφέτι...περιλαμβάνει αντλία, δύο φίλτρα, καλωδιώσεις και σωληνώσεις!!
Η θέση του κάτω από το τεπόζιτο
Μετά από πολλές προσπάθειες ...ξεμυτίζει!
Στην επόμενη φωτό προσέξτε το φίλτρο επιστροφής καυσίμου (που είναι σαν σύρμα για κατσαρόλες) και το λαστιχένιο
περίβλημά του, που εξέχει από τη βάση της αντλίας και εκεί είναι όλη η δυσκολία για να βγεί έξω η αντλία κλπ, μιας και
είναι η πλευρά που πρέπει να βγεί πρώτη.
Προφανώς, με την διαρκή παραμονή του μέσα στη βενζίνη αρχίζει και ξεραίνεται το λάστιχο οπότε δεν είναι τόσο
ευλύγιστο όσο στην αρχή, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η εξαγωγή του.
Η αλλαγή του φίλτρου βενζίνης γίνεται πολύ εύκολα, αφού αφαιρέσουμε με ένα μυτοτσίμπιδο τα κλιπσάκια από τις σωληνώσεις
και λύσουμε τη μία βίδα που το συγκρατεί.
Αφού περαστεί η νέα φλάτζα, τραβήξτε τα "ποδαράκια" της για να πατήσει καλά πάνω στο καπάκι.
Βιδώστε τα έξι παξιμάδια σταυρωτά με την εξής σειρά
και εφαρμόστε ροπή 14 Nm με την ίδια σειρά.
Τέλος επανατοποθετώντας το τεπόζιτο σφίξτε την βίδα της κεντρικής σωλήνας βενζίνης (αλενόβιδα 8mm) με ροπή 22Nm
αλλάζοντας και τις δύο μεταλλικές ροδέλες στεγανοποίησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Με τα καύσιμα δεν παίζουμε!!
βεβαιωθείτε για την απόλυτη στεγανότητα των παραπάνω _ μιας και επιπλέον,
βρίσκονται ακριβώς πάνω από την θερμότητα του πίσω κυλίνδρου...
Η δυσκολία έχει να κάνει με το βίτσιο των ιαπώνων (ειδικά στο VFR) να στριμώγνουν τα πιο απίθανα πράγματα στα πιο απίθανα μέρη!!!
Έτσι, αφού βγεί το τεπόζιτο και απομακρυνθεί από τη μηχανή και λύνοντας τα έξι παξιμάδια της βάσης της αντλίας
διαπιστώνουμε ότι όλο αυτό το μαραφέτι που θάπρεπε να βγαίνει με μία κίνηση μετά βίας σηκώνεται ένα πόντο και
επιπλέον, δε μπορείς να δείς- στη θέση που είναι- τι είναι αυτό που το εμποδίζει να βγεί..
Το μαραφέτι...περιλαμβάνει αντλία, δύο φίλτρα, καλωδιώσεις και σωληνώσεις!!
Η θέση του κάτω από το τεπόζιτο
Μετά από πολλές προσπάθειες ...ξεμυτίζει!
Στην επόμενη φωτό προσέξτε το φίλτρο επιστροφής καυσίμου (που είναι σαν σύρμα για κατσαρόλες) και το λαστιχένιο
περίβλημά του, που εξέχει από τη βάση της αντλίας και εκεί είναι όλη η δυσκολία για να βγεί έξω η αντλία κλπ, μιας και
είναι η πλευρά που πρέπει να βγεί πρώτη.
Προφανώς, με την διαρκή παραμονή του μέσα στη βενζίνη αρχίζει και ξεραίνεται το λάστιχο οπότε δεν είναι τόσο
ευλύγιστο όσο στην αρχή, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η εξαγωγή του.
Η αλλαγή του φίλτρου βενζίνης γίνεται πολύ εύκολα, αφού αφαιρέσουμε με ένα μυτοτσίμπιδο τα κλιπσάκια από τις σωληνώσεις
και λύσουμε τη μία βίδα που το συγκρατεί.
Αφού περαστεί η νέα φλάτζα, τραβήξτε τα "ποδαράκια" της για να πατήσει καλά πάνω στο καπάκι.
Βιδώστε τα έξι παξιμάδια σταυρωτά με την εξής σειρά
και εφαρμόστε ροπή 14 Nm με την ίδια σειρά.
Τέλος επανατοποθετώντας το τεπόζιτο σφίξτε την βίδα της κεντρικής σωλήνας βενζίνης (αλενόβιδα 8mm) με ροπή 22Nm
αλλάζοντας και τις δύο μεταλλικές ροδέλες στεγανοποίησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Με τα καύσιμα δεν παίζουμε!!
βεβαιωθείτε για την απόλυτη στεγανότητα των παραπάνω _ μιας και επιπλέον,
βρίσκονται ακριβώς πάνω από την θερμότητα του πίσω κυλίνδρου...
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
6/10/2009, 10:26 pm
αψογος για αλλη μια φορα ,thx,
- AthanorΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-02
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
Κράνος : Shoei XR1100/Z-One
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
7/10/2009, 7:34 pm
Είχα και εγώ την ίδια απόρία γιατί το φίλτρο βενζίνης δεν φαίνεται πουθενά στο πρόγραμμα συντήρησης και είπα να το αλλάξω. Το καθυστέρησα πολύ, αλλά αποφάσισα τελικά να το αλλάξω το ΣΚ. Παρήγγειλά το φίλτρο και τη φλάντζα από μαγαζί στο Πειραιά. Το να μη πάω κατευθείαν στο Σαρακάκη μου κοστίζει για το φίλτρο 40€ και για τη φλάντζα περίπου 4€. Μόνο που το φίλτρο είναι σιδερένιο αλλά χωρίς καμπύλη στο ένα άκρο. Το έλεγξα και στο κατάλογο ανταλλακτικών και ο κωδικός ταιρίάζει για το FIW 1998 που έχω.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
7/10/2009, 8:47 pm
Για μένα περισσότερη σημασία έχει όχι τόσο η φλάντζα η οποία είναι λαστιχένια, όσο οι δύο αλουμινένιες ροδέλες των 12mm που ασφαλίζουν τον σωλήνα υψηλής (36psi) που πάει το καύσιμο στο throttle body. Αν αυτές αστοχίσουν θα πέσει βενζίνη πάνω στον κινητήρα. Η ροπή που εξασκούμε βιδώνοντας την βίδα παραμορφώνει τις ροδέλες που ασφαλίζουν την σύνδεση του σωλήνα. Αν αυτές είναι χρησιμοποιημένες δύσκολα συμπιέζονται παραπάνω.
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
7/10/2009, 11:48 pm
Athanor wrote:... Μόνο που το φίλτρο είναι σιδερένιο αλλά χωρίς καμπύλη στο ένα άκρο. Το έλεγξα και στο κατάλογο ανταλλακτικών και ο κωδικός ταιρίάζει για το FIW 1998 που έχω.
Διαγράφω την πιο πάνω πληροφορία περί πλαστικού φίλτρου που μου έδωσε αντιπρόσωπος του Σαρακάκη,
κοιτώντας τα μοντέλα στο κομπιούτερ του!
Μου το έδειξε κιόλας επειδή έτυχε να το έχει εκεί και μου είπε και την τιμή.. συγνώμη αν μπέρδεψα κάποιους.
Το σίγουρο είναι ότι τα FI έχουν για κάποιο λόγο διαφορετικά φίλτρα ανά χρονολογία και θα πρέπει να τα
αναζητάμε με τον αριθμό πλαισίου.
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
8/10/2009, 5:18 pm
Αλλαξα χθες μονος μου φιλτρο,και ειναι με την σειρα που λεει ο Demon ακριβως.
Οποιου τα χερια πιανουν δεν θα εχει κανενα προβλημα,λιγο μεθοδικοτητα χρειαζεται λογω καυσιμων.
Να πω ομως οτι εχω 45.000 χλμ και απ οτι ειδα δεν ηταν αναγκαιο,εβγαλε ελαχιστη βρωμια ασε που αν καταλαβα καλα μπορουσα να το καθαρισω χαλαρα και να το ξαναβαλω
Για αυτο μαλον η χοντα δεν το εχει στα σερβις ως αναγκαιο..
Προληπτικα τωρα εγω εδωσα 32 ευρω, οποιος φιλος θελει του δινω το παλιο που ειναι σαν καινουργιο και καθαρο μην πεταξει κι αυτος 32 ευρω στο Σαρακακη
Τζαμπα εννοειται.
Οποιου τα χερια πιανουν δεν θα εχει κανενα προβλημα,λιγο μεθοδικοτητα χρειαζεται λογω καυσιμων.
Να πω ομως οτι εχω 45.000 χλμ και απ οτι ειδα δεν ηταν αναγκαιο,εβγαλε ελαχιστη βρωμια ασε που αν καταλαβα καλα μπορουσα να το καθαρισω χαλαρα και να το ξαναβαλω
Για αυτο μαλον η χοντα δεν το εχει στα σερβις ως αναγκαιο..
Προληπτικα τωρα εγω εδωσα 32 ευρω, οποιος φιλος θελει του δινω το παλιο που ειναι σαν καινουργιο και καθαρο μην πεταξει κι αυτος 32 ευρω στο Σαρακακη
Τζαμπα εννοειται.
- AthanorΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-02
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
Κράνος : Shoei XR1100/Z-One
Re: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
25/10/2009, 6:14 pm
Μόλις άλλαξα και γω το φίλτρο. Ήταν όπως τα έγραψες Demon. Η μοναδική δυσκολία που συνάντησα ήταν να συγκρατήσω το ντεπόζιτο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χύνεται βενζίνη. Άδειασα τη περισσότερη, αλλά δεν είχα υπομονή και έμεινε λίγη μέσα που έσταζε όταν ξανασύνδεσα το ντεπόζιτο.
Μου μένει προληπτική ρύθμιση injection και βαλβίδων και και θα είναι άψογη.
Μια ερώτηση τώρα. Κάπου είχα διαβάσει για κάτι μικρές πλακέτες που βρίσκονται πίσω από τις υποδοχές κάθε μπουζί και οι οποίες καθαρίζονται. Νομίζω ότι είδα που βρίσκονται στους πίσω κυλίνδρους (1 και 3). Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό?
Μου μένει προληπτική ρύθμιση injection και βαλβίδων και και θα είναι άψογη.
Μια ερώτηση τώρα. Κάπου είχα διαβάσει για κάτι μικρές πλακέτες που βρίσκονται πίσω από τις υποδοχές κάθε μπουζί και οι οποίες καθαρίζονται. Νομίζω ότι είδα που βρίσκονται στους πίσω κυλίνδρους (1 και 3). Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό?
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|