Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
+3
VEEFARIOS
kostas VFR800F
Semiaz
7 posters
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
14/11/2014, 5:36 pm
Αν ξέρει κανείς.. πόσο περίπου κοστίζει να κάνεις καθαρισμό μπεκ, ρύθμιση Injection και πεταλούδες εισαγωγής αέρα σε βιτέκι;
Τάξη μεγέθους θέλω να μάθω όχι τιμή ακριβώς.
Τάξη μεγέθους θέλω να μάθω όχι τιμή ακριβώς.
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
14/11/2014, 8:14 pm
Το δικό μου fi το πήγα στη honda και του βγαλε τα μάτια εδώ στην Πρέβεζα τιμή δε θυμάμαι πάνε χρόνια. Προσοχή που θα το πας.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
15/11/2014, 3:24 pm
Semiaz wrote:Αν ξέρει κανείς.. πόσο περίπου κοστίζει να κάνεις καθαρισμό μπεκ, ρύθμιση Injection και πεταλούδες εισαγωγής αέρα σε βιτέκι;
Τάξη μεγέθους θέλω να μάθω όχι τιμή ακριβώς.
Σχετικα με την ρυθμιση των πεταλουδων η συχρονισμος ( throttle bodies) η συνηθης χρεωση ειναι γυρω στα 20-25 ευρω μιας και δεν προκειται για καποια πολυπλοκη εργασια .
Τα μπεκ τωρα απαιτουν αφαιρεση απο τα σωματα ψεκαμου αποστολη σε αλλο συνεργειο που ειδικευεται σε αυτο και εχει καταλληλα μηχανηματα για καθαρισμο(υπερηχους) και ογκομετρηση.
Αυτοι χρεωνουν περιπου 50ευρω. Στο κοστος αυτο πρεπει να προσθεσεις τα αναλωσιμα λαστιχακια που εχει καθε μπεκ (2) που το στεγανοποιουν στην ραγα ψεκασμου (injection rail) συν την εξτρα χρεωση του μαστορα σου για την αφαιροτοποθετηση και τα σουρτα φερτα.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
15/11/2014, 5:04 pm
50 ευρώ αν τους πας στο χερι τα injectors
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
15/11/2014, 10:27 pm
anastasis wrote:50 ευρώ αν τους πας στο χερι τα injectors
Σωστα. Αυτοι ουτως οι αλλως στο χερι θα τα παρουν το βαλε βγαλε και φυσικα την χρεωση την κανει το συνεργειο
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
15/11/2014, 10:44 pm
Δηλαδή τα 200 που έσκασα μέσα στην εβδομάδα για διάγνωση, ρύθμιση injection, πεταλούδων και καθαρισμό μπέκ ήταν σφαγείο.
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
16/11/2014, 6:42 pm
VEEFARIOS wrote:anastasis wrote:50 ευρώ αν τους πας στο χερι τα injectors
Σωστα. Αυτοι ουτως οι αλλως στο χερι θα τα παρουν το βαλε βγαλε και φυσικα την χρεωση την κανει το συνεργειο
Το να φτασει κανεις να βγαλει τα injectors ειναι πολλη δουλεια, κυριως επειδη πρεπει να βγει το φιλτροκουτι. Το ιδιο φυσικα ισχυει και για το βαλσιμο, οποτε απο κει απορεει ενα μεγαλο μερος του κοστους. Την εκανα αυτη τη δουλεια για πρωτη φορα στο δικο μου πριν το καλοκαιρι για να αλλαξω τον μπροστινο τεντωτηρα και χρειαστηκε αρκετο χρονο.
Μια λυση για μειωση του κοστους θα ητανε να βγαλει κανεις μονος του τα injectors ή τουλαχιστο το φιλτρο/φιλτροκουτι και να οδηγησει το μηχανακι προσεκτικα μεχρι το συνεργειο, προσεχοντας να μην υπαρχει σκονη στην ατμοσφαιρα.
Βλεπω πολλους που καθαριζουν τα injectors, το δικο μου με 75Κ χμ δουλευει (και καταναλωνει) οπως καινουργιο, οποτε δεν βλεπω λογο να πειραξω τα injectors.
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
16/11/2014, 7:21 pm
Εγώ το άκουγα διαφορετικό. Το πήγα για διάγνωση σε εξουσιοδοτημένο και αναγκαστικά έκανα και την επιδιόρθωση. Απλά τα 200 μου φάνηκαν πολλά γι αυτό και άνοιξα το θέμα.
Όσο για το φιλτροκούτι βγαίνει σε 5 λεπτά δε νομίζω οτι είναι αυτό το θέμα. Το θέμα από ότι κατάλαβα είναι η ευθύνη της επανατοποθέτησης των injectors σωστά.
Από εκεί και πέρα το μηχανάκι μου το νοιώθω λες και έχει ελαφρύνει κα ιτο γκάζι έχει πλέον άμεση απόκριση στο χιλιοστό γυρίσματος της γκαζιέρας από την αρχή.
Όσο για το φιλτροκούτι βγαίνει σε 5 λεπτά δε νομίζω οτι είναι αυτό το θέμα. Το θέμα από ότι κατάλαβα είναι η ευθύνη της επανατοποθέτησης των injectors σωστά.
Από εκεί και πέρα το μηχανάκι μου το νοιώθω λες και έχει ελαφρύνει κα ιτο γκάζι έχει πλέον άμεση απόκριση στο χιλιοστό γυρίσματος της γκαζιέρας από την αρχή.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
16/11/2014, 8:32 pm
απο οτι γνωριζω δεν ειναι απαραιτητη η πληρης αφαιρεση των throttle bodies.αφαιρωντας το φιλτροκουτι και λυνοντας τις σωληνωσει καυσιμου που τα τροφοδοτουν, ξεφισωνοντας τα αφαιρουνται.
βεβαια υπαρχουν καμποσα ο rings τα οποια αν αλαχθουν ως ενδεικνυται ανεβαζουν το κοστος.
Ν αδηγηθει η μηχανη χωρις φιλτροκουτι δεν προτεινεται καθοτι επανω του υπαρχουν κρισιμοι σενσορες (map,ts.) και καμποσα σωληνακια που δυσκολευουν την κατασταση .
Τελος παντων αφου ολα πηγαν καλα τουλαχιστον το αποτελεσμα δικαιωνει τα χρηματα που δαπανηθηκαν.
καλα χιλιομετρα λοιπον
Υ.Γ θα μας ενδιεφεραν οι παρατηρησεις σου σχετικα με την καταναλωση μετα τον καθαρισμο.
βεβαια υπαρχουν καμποσα ο rings τα οποια αν αλαχθουν ως ενδεικνυται ανεβαζουν το κοστος.
Ν αδηγηθει η μηχανη χωρις φιλτροκουτι δεν προτεινεται καθοτι επανω του υπαρχουν κρισιμοι σενσορες (map,ts.) και καμποσα σωληνακια που δυσκολευουν την κατασταση .
Τελος παντων αφου ολα πηγαν καλα τουλαχιστον το αποτελεσμα δικαιωνει τα χρηματα που δαπανηθηκαν.
καλα χιλιομετρα λοιπον
Υ.Γ θα μας ενδιεφεραν οι παρατηρησεις σου σχετικα με την καταναλωση μετα τον καθαρισμο.
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
17/11/2014, 10:55 am
Θα ενημερώσω μόλις γνωρίζω. Κι εγώ είμαι στη φάση της παρατήρησης επι αυτού επίσης.
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
17/11/2014, 11:28 am
Ο server τα έχει παίξει έτσι; Τι 7.55μμ λέει .. το μήνυμα το έγραψα στις 11:00πμ περίπου.
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
17/11/2014, 12:29 pm
Semiaz wrote:Ο server τα έχει παίξει έτσι; Τι 7.55μμ λέει .. το μήνυμα το έγραψα στις 11:00πμ περίπου.
ο σέρβερ ειναι Αμερική,ισως γιαυτό η διαφορά της ώρας
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
17/11/2014, 7:15 pm
VEEFARIOS wrote:
βεβαια υπαρχουν καμποσα ο rings τα οποια αν αλαχθουν ως ενδεικνυται ανεβαζουν το κοστος.
Είναι μέσα στο κόστος καθαρισμού. Πρέπει να αλλάζουν πάντοτε
- ELENAΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100
لا تتخلي غن حلمك
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
17/11/2014, 7:22 pm
Semiaz wrote:Δηλαδή τα 200 που έσκασα μέσα στην εβδομάδα για διάγνωση, ρύθμιση injection, πεταλούδων και καθαρισμό μπέκ ήταν σφαγείο.
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Πού πήγες ; Στον γνωστό ;
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
18/11/2014, 12:30 am
Όχι έγραψα πιο πάνω ότι πήγα σε εξουσιοδοτημένο.ELENA wrote:Πού πήγες ; Στον γνωστό ;
Αν αρμόζει να πω εδώ που πήγα ευχαρίστως αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώσει μοδεράτορας. Ειδάλλως από κοντά.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
18/11/2014, 11:19 am
Semiaz wrote:Εγώ το άκουγα διαφορετικό. Το πήγα για διάγνωση σε εξουσιοδοτημένο και αναγκαστικά έκανα και την επιδιόρθωση. Απλά τα 200 μου φάνηκαν πολλά γι αυτό και άνοιξα το θέμα.
Όσο για το φιλτροκούτι βγαίνει σε 5 λεπτά δε νομίζω οτι είναι αυτό το θέμα. Το θέμα από ότι κατάλαβα είναι η ευθύνη της επανατοποθέτησης των injectors σωστά.
Από εκεί και πέρα το μηχανάκι μου το νοιώθω λες και έχει ελαφρύνει κα ιτο γκάζι έχει πλέον άμεση απόκριση στο χιλιοστό γυρίσματος της γκαζιέρας από την αρχή.
Εφ'οσον το μηχανακι το αισθανοσουνα διαφορετικο και τωρα το νοιωθεις καλυτερο, αξιζε τα λεφτα που το πηγες σε εξουσιοδοτημενο Οσο για το κοστος, να πω οτι η Χονδα χρεωνει για ρυθμιση πεταλουδων ψεκασμου, για την οποια φυσικα χρειαζεται να βγει το φιλτροκουτι, 1.5 ωρα εργατικα. Βαλε και το βγαλε-βαλε των μπεκ, κοστος καθαρισμου τους και κοστος o-rings και το συνολικο κοστος πιστευω θαρθει κοντα στα 200 που εδωσες.
@Αργυρης-Viefarios: πληροφοριακα, το μηχανακι ειναι δυνατον να δουλεψει χωρις το φιλτροκουτι (εξ'αλλου ετσι ρυθμιζονται οι πεταλουδες ψεκασμου) και επισης και να οδηγηθει για λιγο σε καθαρο περιβαλλον αλλα χρειαζεται να απομονοθουν οι σωληνες των pair valves με σφιχτηρες(-clamps) και να κλεισουν οποιαδηποτε σωληνακια εχουν αποσυνδεθει απο αισθητηρες με σφιχτηρες ή απλα με κανενα χοντρο καρφι. Παντως αν φτασει κανεις μονος του μεχρι εκει, δεν εχει νοημα να οδηγησει το μηχανακι, απλα βγαζει και τα μπεκ και τα παει στο χερι για καθαρισμο (οπως πχ εχει κανει ο Αναστασης).
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
18/11/2014, 12:47 pm
VFGeorge wrote:
Οσο για το κοστος, να πω οτι η Χονδα χρεωνει για ρυθμιση πεταλουδων ψεκασμου, για την οποια φυσικα χρειαζεται να βγει το φιλτροκουτι, 1.5 ωρα εργατικα. Βαλε και το βγαλε-βαλε των μπεκ, κοστος καθαρισμου τους και κοστος o-rings και το συνολικο κοστος πιστευω θαρθει κοντα στα 200 που εδωσες.
Με τιμές Ελλάδας ή Αγγλίας;
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Εκτιμώμενο κόστος εργασιών
19/11/2014, 1:36 pm
VFGeorge wrote: @Αργυρης-Viefarios: πληροφοριακα, το μηχανακι ειναι δυνατον να δουλεψει χωρις το φιλτροκουτι (εξ'αλλου ετσι ρυθμιζονται οι πεταλουδες ψεκασμου) και επισης και να οδηγηθει για λιγο σε καθαρο περιβαλλον αλλα χρειαζεται να απομονοθουν οι σωληνες των pair valves με σφιχτηρες(-clamps) και να κλεισουν οποιαδηποτε σωληνακια εχουν αποσυνδεθει απο αισθητηρες με σφιχτηρες ή απλα με κανενα χοντρο καρφι. Παντως αν φτασει κανεις μονος του μεχρι εκει, δεν εχει νοημα να οδηγησει το μηχανακι, απλα βγαζει και τα μπεκ και τα παει στο χερι για καθαρισμο (οπως πχ εχει κανει ο Αναστασης).
Ακριβως !
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|