- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Σπάνια μηχανάκια που είδα
3/11/2009, 10:33 pm
Μιλάνο 10/09 Ducati
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
3/11/2009, 11:03 pm
Quizzzz τί είναι περίεργο και θαυμαστό στο συγκεκριμένο μηχανάκι ?
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
4/11/2009, 4:08 pm
Δημητρη για bimota δεν εχει τιποτα το περιεργο, αλλα για τις εκτος Ιταλιας κατασκευες ειναι ολο καινοτομιες.....!
α ρε γειτονες Ιταλοι, θελουν πολλα ετη ακομα για να σας φτασουν ολοι οι αλλοι
α ρε γειτονες Ιταλοι, θελουν πολλα ετη ακομα για να σας φτασουν ολοι οι αλλοι
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
4/11/2009, 8:45 pm
'AGGEVI' wrote:Δημητρη για bimota δεν εχει τιποτα το περιεργο, αλλα για τις εκτος Ιταλιας κατασκευες ειναι ολο καινοτομιες.....!
α ρε γειτονες Ιταλοι, θελουν πολλα ετη ακομα για να σας φτασουν ολοι οι αλλοι
Ναι Άγγελε, BIMOTA είναι αλλά όλη η ιστορλία είναι πως τα σωληνωτά υποπλαίσια δένουν με τα κατεργασ΄μένα αλουμινένια μέταλλα. Για μένα (που η δουλειά μου έχει να κάνει με τις κατεργασίες των μετάλλων) το μηχανάκι αυτό ήταν αποκάλυψη. Να σκεφτείτε ότι βρισκόταν σε έκθεση εραλειομηχανών. Ήταν στο περίπτερο εταιρείας που φτιάχνει εργαλειομξχανές με τις οποίες φτιάχτηκαν τα αλουμινένια στοιχεία της.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
4/11/2009, 8:52 pm
Μετά το Vyrus, είναι τις μόδας αυτό το μπροστινό. Εγώ απλά δυσκολεύομαι να διακρίνω την πρύμνη από την πλώρη.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
4/11/2009, 8:57 pm
[quote="apostat"]Μετά το Vyrus, είναι τις μόδας αυτό το μπροστινό. Εγώ απλά δυσκολεύομαι να διακρίνω την πρύμνη από την πλώρη.
Παντως στο μοντελο που εχει ποσταρει ο Δοκτωρ, οι καινοτομιες ειναι σαφως πιο εμφανεις και "προχωρημενες"
Παντως στο μοντελο που εχει ποσταρει ο Δοκτωρ, οι καινοτομιες ειναι σαφως πιο εμφανεις και "προχωρημενες"
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
4/11/2009, 9:50 pm
Don John wrote:Παντως στο μοντελο που εχει ποσταρει ο Δοκτωρ, οι καινοτομιες ειναι σαφως πιο εμφανεις και "προχωρημενες"
Όντως. Η Bimota το πιπιλίζει αυτό το concept από το 1992.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
4/11/2009, 9:56 pm
apostat wrote:
Όντως. Η Bimota το πιπιλίζει αυτό το concept από το 1992.
Σωστα
Παντως στο πρωτο, ο τροπος συνδεσης και η "συνεργασια" σωληνωτων και αλουμινιου ειναι "ολα τα λεφτα"
Ps.να υπενθυμισω οτι πολυ πριν την Bimota του 1992, μια πρωτη προσπαθεια παρομοιου μπροστινου ειχε γινει στην Ελλαδα (ναι ναι στην Ελλαδα απο Ελληνα βελτιωτη) σε μοτοσικλετα μοτο κρος!!!!!
Οι παλαιοτεροι ισως την θυμουνται...... Θα ψαξω να βρω σχετικα στοιχεια απο το παρελθον και ελπιζω να τα βρω
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
5/11/2009, 7:23 pm
apostat wrote:Μετά το Vyrus, είναι τις μόδας αυτό το μπροστινό. Εγώ απλά δυσκολεύομαι να διακρίνω την πρύμνη από την πλώρη.
Μα φίλε Στάθη, είναι "ΑΜΦΙΠΡΩΡΟ" το σκάφος
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
14/12/2009, 3:50 pm
Μήπως εννοείς την μπροστινή ανάρτηση του Λέφα;Don John wrote:apostat wrote:
Όντως. Η Bimota το πιπιλίζει αυτό το concept από το 1992.
Σωστα
Παντως στο πρωτο, ο τροπος συνδεσης και η "συνεργασια" σωληνωτων και αλουμινιου ειναι "ολα τα λεφτα"
Ps.να υπενθυμισω οτι πολυ πριν την Bimota του 1992, μια πρωτη προσπαθεια παρομοιου μπροστινου ειχε γινει στην Ελλαδα (ναι ναι στην Ελλαδα απο Ελληνα βελτιωτη) σε μοτοσικλετα μοτο κρος!!!!!
Οι παλαιοτεροι ισως την θυμουνται...... Θα ψαξω να βρω σχετικα στοιχεια απο το παρελθον και ελπιζω να τα βρω
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
14/12/2009, 9:30 pm
grigoris wrote:Μήπως εννοείς την μπροστινή ανάρτηση του Λέφα;Don John wrote:apostat wrote:
Όντως. Η Bimota το πιπιλίζει αυτό το concept από το 1992.
Σωστα
Παντως στο πρωτο, ο τροπος συνδεσης και η "συνεργασια" σωληνωτων και αλουμινιου ειναι "ολα τα λεφτα"
Ps.να υπενθυμισω οτι πολυ πριν την Bimota του 1992, μια πρωτη προσπαθεια παρομοιου μπροστινου ειχε γινει στην Ελλαδα (ναι ναι στην Ελλαδα απο Ελληνα βελτιωτη) σε μοτοσικλετα μοτο κρος!!!!!
Οι παλαιοτεροι ισως την θυμουνται...... Θα ψαξω να βρω σχετικα στοιχεια απο το παρελθον και ελπιζω να τα βρω
Ναι γι'αυτον τον τοσο προχωρημενο Ελληνα Μηχανικο μιλαει..
Καντε λιγακι υπομονη να μαζεψω το αρχειο μου στο
προσωπικο μου
"Κωσταλεξι" και θα κανω ενα αρθρακι για να καταλαβετε τι
σημαινει Θανασης Λεφας,ο φιλος του Νεοζηλανδος John
Britten και μηχανικοι σαν ον Γιωργο Μιχαηλ και τον Σωτηρη
Σκαβα...
Πουτανα Ελλαδα που τρως τα παιδια σου....
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
14/12/2009, 9:35 pm
grigoris wrote:Μήπως εννοείς την μπροστινή ανάρτηση του Λέφα;
Ακριβως!!!! και αν θυμαμαι καλα ηταν σε ενα traial
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
14/12/2009, 10:18 pm
Don John wrote:grigoris wrote:Μήπως εννοείς την μπροστινή ανάρτηση του Λέφα;
Ακριβως!!!! και αν θυμαμαι καλα ηταν σε ενα traial
Tο μπροστινο του Λεφα φορεθηκε σε στριτ μηχανη με V-2 κινητηρα απο Ντουκατι...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
14/12/2009, 11:26 pm
Θοδωρη επιμενω!
Χωρις φυσικα να αμφισβητω την αποψη σου για το Ducati (πως θα μπορουσα αλλωστε αφου η φωτο μιλαει απο μονη της) ειχε τοποθετηθει - δοκιμαστει ΚΑΙ σε καποιο trial.
Θα προσπαθησω να βρω αυτο το παλιο περιοδικο που το ειχε δημοσιευσει και αν τα καταφερω θα στο δειξω
κατι γραφει εδω για αυτην αλλα φωτο δεν βρηκα ακομα
Χωρις φυσικα να αμφισβητω την αποψη σου για το Ducati (πως θα μπορουσα αλλωστε αφου η φωτο μιλαει απο μονη της) ειχε τοποθετηθει - δοκιμαστει ΚΑΙ σε καποιο trial.
Θα προσπαθησω να βρω αυτο το παλιο περιοδικο που το ειχε δημοσιευσει και αν τα καταφερω θα στο δειξω
κατι γραφει εδω για αυτην αλλα φωτο δεν βρηκα ακομα
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
15/12/2009, 11:13 am
Αυτή είναι η tial του Λέφα, δεν έχει όμως το μπροστινό του, έχει συμβατικό.
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Σπάνια μηχανάκια που είδα
15/12/2009, 2:31 pm
Ναι, το μπροστινό το χε σε μοτερ από Ντουκάτι,το οποίο σύμφωνα με τους δοκιμαστές διαχώριζε την λειτουργεία της ανάρτησης από το φρενάρισμα σύνδύαζε δε την σταθερόπτητα στην ευθεία με την ευελιξία στις στροφές!
Στην τραιάλ είχε φτιάξει εξαρχής τα κάρτερ,άξονες,κιβώτιο ταχυτήτων και είχε μονοσόκ ανάρτηση πίσω με μονόμπρατσο , με τον άξονα τελικής μετάδοσης δίπλα στην έδραση του ψαλιδιού!
Ο ιδιοφυής αυτός μηχανικός πέθανε από καρκίνο πρόσφατα,ενώ κάποια εταιρεία είχε αγοράσει την πατέντα του για το εμπρός σύστημα με σκοπό να το πουλήσει σε μοτοβιομηχανίες και να βγεί στην παραγωγή! !
Στην τραιάλ είχε φτιάξει εξαρχής τα κάρτερ,άξονες,κιβώτιο ταχυτήτων και είχε μονοσόκ ανάρτηση πίσω με μονόμπρατσο , με τον άξονα τελικής μετάδοσης δίπλα στην έδραση του ψαλιδιού!
Ο ιδιοφυής αυτός μηχανικός πέθανε από καρκίνο πρόσφατα,ενώ κάποια εταιρεία είχε αγοράσει την πατέντα του για το εμπρός σύστημα με σκοπό να το πουλήσει σε μοτοβιομηχανίες και να βγεί στην παραγωγή! !
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|