- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 9:51 pm
Όπως ίσως θυμάστε κάποια στιγμή τον Μάιο το υποπλαίσιο παρέδωσε το πνεύμα του. Η αιτία ήταν κατά πάσα πιθανότητα το ξεβίδωμα της μιας από τις 4 βίδες που το συγκρατούν στο πλαίσιο και ο τζόγος που παρουσίασε στη συνέχεια. Δεν πήρα είδηση...
Εν μέσω εξετάσεων αρχικά και μετακόμισης στη συνέχεια, το έφτιαξα σιγά σιγά στην πυλωτή του σπιτιού που νοίκιαζα στη Ζαχάρω και ήταν έτοιμο μόλις 1 μέρα (εννοείται!) πριν φύγω για Αθήνα.
Ευτυχώς υπάρχει ένα δεύτερο VFR για ανταλλακτικά και ξηλώθηκε από εκεί το υποπλαίσιο, το οποίο μαζί με κάποια άλλα μικρότερα εξαρτήματα προσφέρθηκε να βάψει σε φίλο του ο Don John τον οποίον και ευχαριστώ θερμά.
Η διαδικασία είναι η εξής:
1. Βγάζουμε τη σέλα (σημαντικό! )
2. Αφαιρούμε τα πίσω πλαϊνά πλαστικά (και τα λαμπάκια από τα πίσω φλας) καθώς και το πίσω φανάρι. Είναι υπόθεση 8 βιδών.
3. Αφαιρούμε τον άξονα που συγκρατεί τις πίσω λαβές (στο 750 για να μπει το μονόσελο οι λαβές πρέπει να βγουν από τη θέση τους, αλλά δεν χρειάζεται να αφαιρεθούν, πάνε και μαζεύονται κάτω από τη σέλα). Άλλες 2 βίδες
4. Αφαιρούμε την τριπλέτα της GIVI. Πωπω βίδες! Άλλες 6 στο κουτάκι.
5. Βγάζουμε το κάλυμα της μπαταρίας και την μπαταρία. (+2 βίδες)
6. Βγάζουμε τις βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη (4 βίδες και μία ντίζα που ξεκλειδώνει τη σέλα)
7. Αφαιρούμε προσεκτικά τον ανορθωτή (στον οποίο ανακαλύπτουμε πως το ένα από τα τρία καλώδια που έρχονται από τα πηνία έχει απανθρακωθεί, χμ.....), την αντλία βενζίνης, την ηλεκτρονική και 2 ακόμα μικρά μαύρα κουτάκια του ηλεκτρικού κυκλώματος. Πλην του ανορθωτή (2 βίδες) όλα τα άλλα μπαίνουν σφηνωτά σε ελαστικές θήκες.
8. Αφαιρούμε το κομμάτι της πλεξούδας το οποίο ελίσσεται ανάμεσα στο υποπλαίσιο. Ανοίγουμε προσεκτικά τα μαύρα πλαστικά κλιπάκια που τη συγκρατούν και την βάζουμε να κάθεται δεξιά της μηχανής.
9. Τώρα πια είμαστε έτοιμοι να ξεβιδώσουμε τις 4 βίδες που συγκρατούν το υποπλαίσιο στο πλαίσιο (όπως είπαμε παραπάνω ήταν 3 πλέον!)
10. Οι 4 βίδες με τις οποίες βγάζουμε το πίσω φτερό από το υποπλαίσιο μας χωρίζουν από την ευτυχία του να έχουμε το υποπλαίσιο μόνο του.
Ιδού το αποτέλεσμα:
Και μια κοντινή του WP
Θα μπορούσαμε στο σημείο αυτό να κάνουμε ανάποδα τη διαδικασία και να βάλουμε το νέο υποπλαίσιο αλλά μιας και λύσαμε όλο το πίσω τμήμα βρήκα την ευκαιρία να ασχοληθώ και με άλλες δουλίτσες.
Έτσι, αφαίρεσα το αμορτισέρ της WP (ακόμα 3 βίδες, αλλά πολύ μπελαλίδικες όταν δουλεύεις στο επίπεδο του εδάφους) και το έστειλα για ένα σέρβις στο K-Shock.
Εν αναμονή του αμορτισέρ καθάρισα προσεκτικά με ένα πινέλο και λίγο πετρέλαιο τμήματα του VFR στα οποία δεν έχω εύκολη πρόσβαση όπως το πίσω μέρος του ψαλιδιού και άλλα.
Επίσης επισκεύασα με πολυεστέρα δύο ραγίσματα στο πίσω πλαστικό, όπως μπορείτε να δείτε εδώ: https://vfrh.forumgreek.com/forum-f23/topic-t671.htm#8231
Τέλος, γυάλισα λαβές συνεπιβάτη, βάσεις μαρσπιέ και μαρσπιέ οδηγού και συνεπιβάτη (πολύ χασμουρητό έπεσε).
Και κάποια μέρα άρχισα να συναρμολογώ επιτέλους
Το νέο υποπλαίσιο έχει ήδη τοποθετηθεί. Σαν καινούργιο.
Κοντινό πλάνο του τρόπου με τον οποίο κρύβονται οι χειρολαβές κάτω από τη σέλα:
Εν μέσω εξετάσεων αρχικά και μετακόμισης στη συνέχεια, το έφτιαξα σιγά σιγά στην πυλωτή του σπιτιού που νοίκιαζα στη Ζαχάρω και ήταν έτοιμο μόλις 1 μέρα (εννοείται!) πριν φύγω για Αθήνα.
Ευτυχώς υπάρχει ένα δεύτερο VFR για ανταλλακτικά και ξηλώθηκε από εκεί το υποπλαίσιο, το οποίο μαζί με κάποια άλλα μικρότερα εξαρτήματα προσφέρθηκε να βάψει σε φίλο του ο Don John τον οποίον και ευχαριστώ θερμά.
Η διαδικασία είναι η εξής:
1. Βγάζουμε τη σέλα (σημαντικό! )
2. Αφαιρούμε τα πίσω πλαϊνά πλαστικά (και τα λαμπάκια από τα πίσω φλας) καθώς και το πίσω φανάρι. Είναι υπόθεση 8 βιδών.
3. Αφαιρούμε τον άξονα που συγκρατεί τις πίσω λαβές (στο 750 για να μπει το μονόσελο οι λαβές πρέπει να βγουν από τη θέση τους, αλλά δεν χρειάζεται να αφαιρεθούν, πάνε και μαζεύονται κάτω από τη σέλα). Άλλες 2 βίδες
4. Αφαιρούμε την τριπλέτα της GIVI. Πωπω βίδες! Άλλες 6 στο κουτάκι.
5. Βγάζουμε το κάλυμα της μπαταρίας και την μπαταρία. (+2 βίδες)
6. Βγάζουμε τις βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη (4 βίδες και μία ντίζα που ξεκλειδώνει τη σέλα)
7. Αφαιρούμε προσεκτικά τον ανορθωτή (στον οποίο ανακαλύπτουμε πως το ένα από τα τρία καλώδια που έρχονται από τα πηνία έχει απανθρακωθεί, χμ.....), την αντλία βενζίνης, την ηλεκτρονική και 2 ακόμα μικρά μαύρα κουτάκια του ηλεκτρικού κυκλώματος. Πλην του ανορθωτή (2 βίδες) όλα τα άλλα μπαίνουν σφηνωτά σε ελαστικές θήκες.
8. Αφαιρούμε το κομμάτι της πλεξούδας το οποίο ελίσσεται ανάμεσα στο υποπλαίσιο. Ανοίγουμε προσεκτικά τα μαύρα πλαστικά κλιπάκια που τη συγκρατούν και την βάζουμε να κάθεται δεξιά της μηχανής.
9. Τώρα πια είμαστε έτοιμοι να ξεβιδώσουμε τις 4 βίδες που συγκρατούν το υποπλαίσιο στο πλαίσιο (όπως είπαμε παραπάνω ήταν 3 πλέον!)
10. Οι 4 βίδες με τις οποίες βγάζουμε το πίσω φτερό από το υποπλαίσιο μας χωρίζουν από την ευτυχία του να έχουμε το υποπλαίσιο μόνο του.
Ιδού το αποτέλεσμα:
Και μια κοντινή του WP
Θα μπορούσαμε στο σημείο αυτό να κάνουμε ανάποδα τη διαδικασία και να βάλουμε το νέο υποπλαίσιο αλλά μιας και λύσαμε όλο το πίσω τμήμα βρήκα την ευκαιρία να ασχοληθώ και με άλλες δουλίτσες.
Έτσι, αφαίρεσα το αμορτισέρ της WP (ακόμα 3 βίδες, αλλά πολύ μπελαλίδικες όταν δουλεύεις στο επίπεδο του εδάφους) και το έστειλα για ένα σέρβις στο K-Shock.
Εν αναμονή του αμορτισέρ καθάρισα προσεκτικά με ένα πινέλο και λίγο πετρέλαιο τμήματα του VFR στα οποία δεν έχω εύκολη πρόσβαση όπως το πίσω μέρος του ψαλιδιού και άλλα.
Επίσης επισκεύασα με πολυεστέρα δύο ραγίσματα στο πίσω πλαστικό, όπως μπορείτε να δείτε εδώ: https://vfrh.forumgreek.com/forum-f23/topic-t671.htm#8231
Τέλος, γυάλισα λαβές συνεπιβάτη, βάσεις μαρσπιέ και μαρσπιέ οδηγού και συνεπιβάτη (πολύ χασμουρητό έπεσε).
Και κάποια μέρα άρχισα να συναρμολογώ επιτέλους
Το νέο υποπλαίσιο έχει ήδη τοποθετηθεί. Σαν καινούργιο.
Κοντινό πλάνο του τρόπου με τον οποίο κρύβονται οι χειρολαβές κάτω από τη σέλα:
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 10:10 pm
Εκατέρωθεν του καλωδίου φαίνονται οι 2 από τις 4 βίδες που κρατούν το πίσω φτερό στο υποπλαίσιο:
Το υποπλαίσιο από δεξιά. Στην άδεια επίπεδη περιοχή βιδώνει ο ανορθωτής. Διακρίνονται οι δύο βίδες σύνδεσης του με το πλαίσιο, μια άλεν και μια εξάγωνη. Σε όλες τις βίδες τοποθετήθηκε Locktite για να είμαστε ασφαλείς. Η μικρή βίδα πάνω από το καλώδιο συνδέει το φτερό στο υποπλαίσιο. Άλλη μία βρίσκεται από αριστερά.
Η ομάδα των πίσω πλαστικών καθαρή, επισκευασμένη και παρατεταγμένη πριν την τοποθέτηση.
Μου έφυγε το χέρι στο γυάλισμα αλλά το τελικό αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο.
Για κερασάκι έβαλα ένα carbon αυτοκόλλητο στην τάπα του ρεζερβουάρ.
Αφού πήγαμε Ευρώπη και γυρίσαμε ΟΚ μάλλον καλά τα ξαναβίδωσα.
Το υποπλαίσιο από δεξιά. Στην άδεια επίπεδη περιοχή βιδώνει ο ανορθωτής. Διακρίνονται οι δύο βίδες σύνδεσης του με το πλαίσιο, μια άλεν και μια εξάγωνη. Σε όλες τις βίδες τοποθετήθηκε Locktite για να είμαστε ασφαλείς. Η μικρή βίδα πάνω από το καλώδιο συνδέει το φτερό στο υποπλαίσιο. Άλλη μία βρίσκεται από αριστερά.
Η ομάδα των πίσω πλαστικών καθαρή, επισκευασμένη και παρατεταγμένη πριν την τοποθέτηση.
Μου έφυγε το χέρι στο γυάλισμα αλλά το τελικό αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο.
Για κερασάκι έβαλα ένα carbon αυτοκόλλητο στην τάπα του ρεζερβουάρ.
Αφού πήγαμε Ευρώπη και γυρίσαμε ΟΚ μάλλον καλά τα ξαναβίδωσα.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 10:24 pm
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 10:42 pm
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 10:45 pm
Τέλος, γυάλισα λαβές συνεπιβάτη, βάσεις μαρσπιέ και μαρσπιέ οδηγού και συνεπιβάτη
[/justify][/quote]
Ερωτηξης. με τη γυαλισες τα μερη αυτα?
με το χερι η εβαλες τριβιο?
με περιμενει πολυ δουλεια γι αυτο και ρωτω.
[/justify][/quote]
Ερωτηξης. με τη γυαλισες τα μερη αυτα?
με το χερι η εβαλες τριβιο?
με περιμενει πολυ δουλεια γι αυτο και ρωτω.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 10:53 pm
Χεράκι, αλειφούλα και καθαρά πανιά. Πιθανώς υπάρχει και εξυπνότερος τρόπος αλλά τον αγνοώ.
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 11:00 pm
Αλειφουλα για γυαλισμα αλουμινιων - ανοξιδοτων να φανταστω?
μια κοινη απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας?
μια κοινη απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας?
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 11:02 pm
Ναι, είναι μια αλοιφή που τη χρησιμοποιώ από παλιά αλλά μου διαφεύγει η μάρκα. Σε ένα μοτο-πλυντήριο μου συστήσανε επίμονα μια άλλη που πουλάει το auto-plus, θα ρωτήσω ξανά και θα σου πω.
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
31/8/2009, 11:07 pm
ΟΚ σ ευχαριστω
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Icex, η αλοιφή που μου σύστησε το συνεργείο είναι η Scratch Out από την Auto plus.
Re: Αλλαγή υποπλαισίου και λοιπές περιφερειακές εργασίες σε VFR 750 '91
1/9/2009, 10:04 pm
thanks θα ψαξω να την βρω αυτες τις μερες
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|