VFR για όλες τις χρήσεις(?)

+15
kostasdirt
Roberto
Semiaz
posnightmist
FZMAN
demon
Acanthor
gabadoo
vagelis78
'AGGEVI'
Vvag
mak
finrod
dirty
KiloMeater
19 posters
Go down
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 1:28 pm
Έχετε 2ο μηχανάκι για την καθημερινή μετακίνηση;

Οκ, η βέφα πάει παντού.
Πλήν όμως πάει και ζεσταίνεται και πέρνουνε φωτιά τα ανεμιστηράκια της τώρα το καλοκαίρι, τρώει τη βενζινούλα της, κάνει τα χιλιόμετρά της και τα service της είναι κομματάκι τσιμπημένα, και γενικά όσο κινείται ζητάει αρκετά...

Προσωπικά κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα για τη δουλειά μου (~55 ημερησίως). Όλα αυτά τα επωμιζεται η βέφα (με εξαίρεση τιποτα βαριές κακοκαιρίες ή άλλες συνδιαστικές υποχρεώσεις που με αναγκάζουνε να πάρω το αμάξι) , με αποτέλεσμα περίπου 10.000-12.000 το χρόνο μόνο για δουλειά.
Λογικό είναι να σκέφτεται κανείς αν αξίζει να τα κάνει με τη βέφα όλα αυτά ή να πάρει ενα μικρό μηχανάκι πόλης και αναρωτιέμαι πως το απαντήσατε αυτό το ερώτημα

Προσωπικά μετά απο αρκετή σκέψη κατέληξα στο να μείνω με μια μηχανή, για τους ακόλουθους λόγους
1) την ασφάλεια που μου δίνει το VFR δεν την έχω σε κανένα μικρό. με δεδομένο οτι περνάω κάποια κομμάτια με κίνηση και διήθηση, εμπιστεύομαι τα φρένα της περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο
2) την απόλαυση που μου δίνει σε καθημερινή βάση στα ανοικτά κομμάτια (Καβάλας, εθνική ή Αττική) δεν τη συγκρίνω με τίποτα, και είναι συχνά ικανό να μου φτιάξει τη μέρα (την εργάσιμη!)
3) αν συνυπολογίσεις τα πάγια ενος επιπλέον οχήματος (ασφάλεια, τέλη κτλ..) η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη
4) τέλος, αυτή τη λογική που πάντα είχα και με έτρωγε, δηλαδή να μην το πάρεις το όχημα να το φθείρεις στην καθημερινότητα αλλά να το κρατάς για τα 'καλά΄ εχω αποφασίσει εδώ και κάποιο καιρό να την απαρνηθώ. Για αυτή τη δουλειά το πήρα, είναι το fun-maker μου, μια ζωή την έχουμε, δεν παθαίνουν τίποτα τα μέταλλα κτλ κτλ.. Wink
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 3:26 pm
φιλε μου σε καταλαβαινω απολυτα και αυτο γιατι και εγω ειχα το δικο μου για καθημερινη χρηση και ειχα παρει ενα klr 650το οποιο με ταλαιπωρησε αρκετα με θεματα αξιοπιστιας και τελικα το πουλησα και κρατησα το vfr για να τα κανω σχεδον ολα ,ευτυχως που ηδουλεια μου βρισκεται σχετικα κοντα και με ανοικτους δρομους χωρις κολυματα και ετσι παιρνω το αμαξι
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 3:43 pm
Νομίζω σε όλες τις μικρομεσαίες πόλεις της Ελλάδας, η προφανής λύση είναι μηχανή+παπί.
Το να κατέβω τα 2 χιλιόμετρα στο λιμάνι στην Μυτιλήνη με μέσες ταχύτητες τα 30χλμ, δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας ώστε να θυσιάζω την καλή μου. Ομοίως και σε Νάυπλιο-Πάτρα που έχω ζήσει.
Καμία μηχανή all-around (κάτι σαν τον Charles Barkley αν θυμάστε ένα πράγμα) δεν συμπεριλαμβάνει στυο "all" πήξιμο στην πόλη.
Για την Αθήνα, ισχύει κάτι αντίστοιχο όταν κυκλοφορείς κέντρο, αλλά θα συμφωνήσω ότι στους γρήγορους δρόμους της, το παπί δεν προσφέρει την παραμικρή ασφάλεια.
mak
mak
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 6:19 pm
KiloMeater wrote:
Προσωπικά μετά απο αρκετή σκέψη κατέληξα στο να μείνω με μια μηχανή, για τους ακόλουθους λόγους
1) την ασφάλεια που μου δίνει το VFR δεν την έχω σε κανένα μικρό. με δεδομένο οτι περνάω κάποια κομμάτια με κίνηση και διήθηση, εμπιστεύομαι τα φρένα της περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο
2) την απόλαυση που μου δίνει σε καθημερινή βάση στα ανοικτά κομμάτια (Καβάλας, εθνική ή Αττική) δεν τη συγκρίνω με τίποτα, και είναι συχνά ικανό να μου φτιάξει τη μέρα (την εργάσιμη!)
3) αν συνυπολογίσεις τα πάγια ενος επιπλέον οχήματος (ασφάλεια, τέλη κτλ..) η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη
4) τέλος, αυτή τη λογική που πάντα είχα και με έτρωγε, δηλαδή να μην το πάρεις το όχημα να το φθείρεις στην καθημερινότητα αλλά να το κρατάς για τα 'καλά΄ εχω αποφασίσει εδώ και κάποιο καιρό να την απαρνηθώ. Για αυτή τη δουλειά το πήρα, είναι το fun-maker μου, μια ζωή την έχουμε, δεν παθαίνουν τίποτα τα μέταλλα κτλ κτλ.. Wink

+782

Χρησιμοποιώ και εγώ την Βέφα καθημερινά, βέβαια η δουλειά μου βρίσκεται αρκετά κοντά (6+6km)και χρονικά είναι 10-15λεπτά. Το είδος της διαδρομής έχει σαν αποτέλεσμα να κάνεις σχεδόν τον ίδιο χρόνο είτε με τη μηχανή είτε με το αυτοκίνητο που έχω να κάθεται. Η διαδρομή όπως είναι αναμενόμενο στερείται της παραμικρής οδηγικής απόλαυσης (μόνο μια στροφή της προκοπής περνάω). Θα μπορούσα λοιπόν να πέρνω το αμάξι και να μην τραβάω κανένα άγχος, ούτε κατά την διάρκεια της οδήγησης (η οδήγηση της μοτο είναι πολύ πιο απαιτητική), ούτε κατά την διάρκεια που εργάζομαι (από άποψη ασφάλειας) και να μην βγαίνω χαμένος χρονικά. Παρόλο αυτά επιλέγω να πηγαίνω με την μηχανή και αυτό γιατί οδηγώντας την έστω και σε αυτές τις συνθήκες μου φτιάχνει την μέρα. Και ας μου τρώει 5 λεπτά(όταν όλη η διαδρομή είναι 10-15min είναι αρκετός χρόνος) μέχρι να ξεξκλειδώσω κουλούρες, λουκέτα, να βάλω κράνος, γάντια κλπ. Η ουσία για μένα είναι ότι αν περάσει μια μέρα και δεν την οδηγήσω θα σκάσω, θέλω να την χαίρομαι καθημερινά, να την ζώ καθημερινά. Αύριο μεθαύριο μπορεί για κάποιο λόγο να μην την έχω ή να μην μπορώ να την οδηγήσω (χτύπα ξύλο). Ας απολαύσουμε τις μοτό μας όσο μπορούμε γιατι η ζωή είναι μικρή. Smile
Τέλος νομίζω πως δεν τίθεται θέμα φθοράς από τις θερμοκρασίες που τόσο μας έχουν τρομάξει εμάς τους Vtecουλες. Σε όλα τα οχήματα που έχω οδηγήσει αν πέσεις σε κίνηση ανεβαίνει η θερμοκρασία - ανάβει το βεντιλατέρ - ξαναπέφτει η θερμοκρασία και ο κύκλος επαναλαμβάνεται. Το ίδιο συμβαίνει και στα V-tec, οπότε γιατί να αγχωνόμαστε τόσο??

Υ.Γ:Την λύση του παπιού θα την σκεπτόμουν σίγουρα σε περίπτωση που οι συνθήκες της διαδρομής ήταν τέτοιες που δεν θα απολάμβανα καθόλου την οδήγηση της Βέφας και ένα παπί θα βόλευε δραματικά περισσότερο (πολύ μποτιλιάρισμα, διηθήσεις σε στενούς δρόμους κλπ).
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 6:26 pm
mak wrote:
Υ.Γ:Την λύση του παπιού θα την σκεπτόμουν σίγουρα σε περίπτωση που οι συνθήκες της διαδρομής ήταν τέτοιες που δεν θα απολάμβανα καθόλου την οδήγηση της Βέφας και ένα παπί θα βόλευε δραματικά περισσότερο (πολύ μποτιλιάρισμα, διηθήσεις σε στενούς δρόμους κλπ).

Για αυτό το λόγω τις περισσότερες φορές τελικά επιλέγω τα πρωινά που εχει κίνηση μια εναλλακτική διαδρομή που περιλαμβάνει και Αττική οδο.. Είναι συνολικά +5 χλμ και τα διόδια, αλλά τουλάχιστον δεν έχω καθόλου κίνηση, + Αττική, + εναν περιφερειακό Wink.. και ενα χαμόγελο οταν ξεκινάω τη δουλειά
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 8:21 pm
Επειδή δουλεύω Κολωνάκι, θα έλεγα πως το Περιστέρι - Κολωνάκι με τη Βέφα είναι ΜΑΡΤΥΡΙΟ το πρωί. Κι αυτό για πολλούς λόγους.
Πρώτον η θερμοκρασία. ΟΚ δεν παθαίνει τίποτα, αλλά παθαίνω εγώ...! Razz
Δεύτερον ο όγκος και φυσικά τα 250 της κιλά. Το παπί είναι τραγικά πιο ευέλικτο στην κίνηση!
Τρίτον η έννοια που την έχω, όταν είναι αραγμένη 8-10 ώρες στο πεζοδρόμιο σε κεντρικότατο δρόμο. Από το να μου τη βουτήξουν, μέχρι να μου τη γρατζουνίσουν ή να φάω καμιά κλήση για παρκάρισμα. Σημειώνω πάντως ότι εκεί που παρκάρω δεν ενοχλώ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Τέταρτον, γιατί όχι, δεν αξίζουν σ' αυτή τη μηχανή τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη. Γιατί να τη φορτώνω τζάμπα χιλιόμετρα; Άλλωστε σ' αυτή τη διαδρομή δε μπορώ να φχαριστηθώ οδήγηση ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
Πέμπτον, η συντήρηση! Βενζίνες 3 ευρώ την εβδομάδα και κάθε 2000χλμ αλλαγή λαδιών 10-15 ευρώ (αν τα κάνω μόνος μου και λιγότερο)!! Τι συντήρηση θα είχα αν έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με το VFR; Wink

Από εκεί κι ύστερα, αν η διαδρομή μου κάθε μέρα περιελάμβανε Εθνική - Αττική οδό και συναφείς δρόμους, σίγουρα τα δεδομένα θα άλλαζαν. Αλλά και πάλι, πιστεύω ότι θα έπαιρνα μία δεύτερη μηχανή, τύπου μικρό γυμνό ή κάνα εντουράκι (τελευταία έχω κάτι βουνίσιες ανησυχίες... Blush )...

Όπως και να το κάνεις, ναι, ΦΧΑΡΙΣΤΙΕΣΑΙ να την καβαλάς, αλλά μέσα στην κίνηση είναι μαρτύριο...

Υ.Γ. 1: Τελευταία που φάγαμε την πρώτη μας τούμπα με το παπί, το θέμα της ασφάλειας στο φρενάρισμα που ανέφερες με προβλημάτισε ΤΑ ΜΑΛΑ. Αν είχα τη μεγάλη, ίσως και να είχα σταματήσει... Το παπί αργεί να φρενάρει, κι αν το πιέσεις μπλοκάρει το μπροστινό πολύ εύκολα... Βέβαια από την άλλη η ζημιά ήταν μόλις 180 ευρώ (και πολλά ήταν)...

Υ.Γ. 2: Ηλιά χρόνια πολλά!!! cheers cheers cheers
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

20/7/2009, 10:16 pm
Σε νιώθω.... αυτό με το παρκάρισμα είναι πολύ σημαντικό.... ευτυχώς δεν χρειάζεται να το αντιμετωπίσω... σπίτι είναι σε κλειστό γκαράζ, στη δουλειά εχω δική μου θέση σουπερ ασφαλή (και το κλειδί να αφήσω δεν έχει θέμα, ο φύλακας της εταιρίας με ξέρει και την προσέχει)... βόλτες δεν πάω ποτέ με τη βέφα αν πρόκειται να την αφήσω κάπου που δεν έχω οπτική επαφή.
Αν είχα πρόβλημα στη δουλειά μάλλον θα έπαιρνα άλλη απόφαση εξαιτίας αυτού και μόνο...
Οσο για τους δρόμους, με λίγα χλμ παραπάνω εχω τη δυνατότητα να πάω απο ανοιχτά κομμάτια.. με λίγη τύχη (αν δεν με πιάσει ενα συγκεκριμένο φανάρι) ακόμα και με καύσωνα καταφέρνω να φτάσω στη δουλειά χωρία να μπεί το βεντιλατέρ...

Ευχαριστώ και για τις ευχές Very Happy
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

21/7/2009, 8:27 pm
Λογω των μεγαλων καθημερινων διαδρομων (Ν.Χαλκηδονα - Ηλιουπολη
μεσω Εθνικης - Αττικης - Καρεα & επιστροφη και κατοπιν Κηφισος -
Ποσειδωνος - Αλιμου και παλι επιστροφη) η χρηση του VFR μου ειναι
μονοδρομος. Υπαρχει ενα παπι παροπλισμενο διοτι δεν ενδεικνυται για
τετοιες διαδρομες.
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

21/7/2009, 11:17 pm
Εγω δεν μπορω να παω στη δουλεια με τη μοτο γιατι παιζει φορτηγακι με εργαλεια που χρειαζεται καθημερινα.Στο υπολοιπο της ημερας οπου χρειαστει να παω προσπαθω να χρησημοποιω μονο την μοτο. Οσο την καβαλαω τοσο περισσοτερο την χαιρομαι!
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

22/7/2009, 1:15 pm
Ο παππους μου (παλιος μηχανοβιος του Β' Π.Π.με αμερικανοεγγλεζικες κατασκευες..) ελεγε....:

Καθε αντρας εχει και ενα "σακατιλικι"-αλλος κυνηγι αλλος ψαρεμα αλλος καφενειο....
και καθε μηχανοβιος πρεπει να εχει μια μηχανη για την δουλεια,μια για την παρτη του και ενα γαιδαρο(ακα οικογενειακο
τουτου..) για την οικογενεια..

Κατασταλαγμενος μεχρι τα τελευταια του και συνεχως εκσυχρονιζομενος....

Ειχε (μεχρι σχετικα προσφατα..) μια BMW R 75 με καλαθι,εναν Ματσουλα γρηγορο για παρτη του και ενα Οπελ
Καραβαν για τους λοιπους....

Το παραδειγμα του προσπαθω να ακολουθησω,εχοντας το Στρομα συνεργατη-φιλη-κουβαλητη-τραβαγερη,ενα
οικογενειακο για τον αμαχο πληθυσμο της οικογενειας και μου μενει να αποκτησω μια ερωμενη να με ανεχεται...

Ευχομαι να (μου..) μας πανε ολα καλα και ολοι μας να χρησιμοποιουμε τα μοτοσακα μας,αντλωντας ευχαριστηση
οδηγωντας τα....
Acanthor
Acanthor
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 39
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
Κράνος : Shark RSX

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

22/7/2009, 1:55 pm
Συμφωνώ με τους περισσότερους, και το έχει σκεφτεί πολλές φορές το θέμα 2ης μηχανής, δεδομένου ότι κάνω πάνω από 1000-1500χλμ μηνιαίως.

Έχω παλέψει πολλές φορές με τον εαυτό μου για το τί τελικά προτιμώ. Να έχω μια μηχανή να κάθεται και να την παίρνω μόνο τα ΣΚ? Και καθημερινά? Να μην κάνω την "τρέλα" μου κι εγώ όταν βγώ επιτέλους στη Συγγρού ή σε κάποια είσοδο της Αττικής οδού που στρίβει δαιμονισμένα?

Μ'αυτά και μ'αυτά, κάτι η έλλειψη χρημάτων για 2η μηχανή (δεν παίρνω μικρό σκούτερ ή παπί τα θεωρώ τελείως ανασφαλή όταν κάνω καθημερινά τόσα χλμ), κάτι οι διαφορετικές ανάγκες του καθενός με έφτασαν αυτή τη στιγμή να έχω στη Βέφα 66000χλμ. (δικά μου τα 41000 σε 2 χρόνια και 2 μήνες).
Να έχω δώσει χρήματα για αναρτήσεις, για δισκόπλακες, για βαλβίδες, για μπουζί, για αλυσιδογράναζα (δυο φορές...), για λάστιχα κάθε 7-8 μήνες, για τεντωτήρα καδένας, καινούργια βάση δαγκάνας που από τη χρήση ήθελε αλλαγή και η λίστα συνεχίζεται αν σκεφτεί κανείς τις 2 χαζοπτώσεις που είχα που μου στοίχησαν πάνω από 4000-4500€ συνολικά με βαψίματα, πλαστικά καινούργια και άλλα θέματα πολυκαιρίας και χρήσης έτσι ώστε να γίνει πάλι σαν καινούργια...

Οπότε αξίζει για τα 5-10 λεπτά της ημέρας που θα οδηγώ σε δρόμους που θα ευχαριστιέμαι να επιβαρύνομαι τόσο πολύ οικονομικά?

Γι'αυτό τελικά κατέληξα στο ότι αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα ένα σκούτερ MP3 γιατί είναι το μοναδικό που σου παρέχει τόση ασφάλεια μέσα στην πόλη, έχει χώρους τρελούς, γλυτώνεις από νερά στα πόδια και η συντήρηση του είναι σίγουρα φθηνότερη από της Βέφας, αλλά σίγουρα ακριβότερη από το μέσο όρο των σκούτερ. Δε με νοιάζει όμως, γιατί το σκουτεράκι αυτό ΔΕΝ πέφτει με τίποτα. Άρα γλυτώνεις ΠΟΛΛΑ.
Απόσβεση με αριθμούς δεν κάνεις ποτέ όταν έχει 6500€ αλλά κάνεις σίγουρα ουσιαστικά αν μπορείς να σκεφτείς από τι σε έχει γλυτώσει σε βάθος χρονου και τί ασφάλεια σου παρέχει τελικά μέσα στην πόλη....
Όταν μπορέσω να τα συντηρώ και τα 2 θα είναι η επόμενη μου κίνηση. Προς το παρών ψάχνω να βρω αγοραστή για τη Βέφα ώστε να αλλάξω τελείως προσανατολισμό και κατηγορία έστω για λίγο καιρό...
demon
demon
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

22/7/2009, 6:56 pm
Ειδικά για την πόλη των ..τρελλών και για τις διαδρομές που έχουν να κάνουν με δουλειές, θα έλεγα παπί ή μικρό μηχανάκι (το ιδανικό με όλα αυτά τα λαγούμια θα ήταν μικρό εντουράκι) για δύο επιπλέον λόγους, εκτός της καταπόνησης (μηχανής και αναβάτη) και της επιπλέον συντήρησης.
Πρώτον γιατί, διαφορετικά προλαβαίνεις να αντιδράσεις με το παπί στην τρέλλα της Αθήνας, παρά με τη βέφα (επειδή η ασφάλεια είναι και συνάρτηση της ταχύτητας, της ευελιξίας, του όγκου, του βάρους και της ορατότητας μέσα στην κίνηση)
και δεύτερο γιατί στην περίπτωση και της πιο μικρής πτώσης (που αργά ή γρήγορα... για την Αθήνα μιλάμε!) διαφορετικά στοιχίζει σ ένα παπί 15ετίας π.χ. και διαφορετικά στη βέφα ή σε ανάλογη μοτοσικλέτα ...κάποιοι ίσως το γνωρίζουν καλά!
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

22/7/2009, 7:07 pm
το καλυτερο μηχανακι για μεσα στην πολη ειναι ενα οποιοδηποτε on-off χωρις πλαστικα στυλ xt,klr και λοιπα τα οποια εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων και φρεναρουν στα λιγα πολυ καλυτερα απο οτι τα vfr και στα γλιστερα οδοστροματα οπως ειναι της Αθηνας και της Θεσσαλονικης ,σας μιλαω εκ πειρας
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

22/7/2009, 8:16 pm
Όταν λέμε ‘για μέσα στην πόλη’ συνήθως μιλάμε για τις καθημερινές μετακινήσεις. Οκ, ισως η δική μου δουλειά να είναι έτσι, αλλά για μένα το πήγαινε-έλα στη δουλειά είναι το 100% των μετακινήσεων τις καθημερινές…
Για όσους είναι αυτή η πραγματικότητα, με την επιλογή δεύτερης μηχανής ουσιαστικά η βέφα μετατρέπεται σε ένα παιχνίδι του Σαββατοκύριακού (και αν…). Παράλληλα, καταδικάζει κανείς την καθημερινή οδήγηση σε καταναγκαστικό έργο – μη μου πείτε ότι έχει διασκέδαση η οδήγηση του παπιού…

Έχοντας περάσει (...) τα τελευταία 2 χρόνια κάποια θέματα υγείας που μου ξανα προσδιόρισαν τις προτεραιότητες μου στη ζωή, σήμερα στα 30κάτι μου αλλά πλέον και για το υπόλοιπό της, επανέρχομαι σε αυτό που έγραψα και στο αρχικό post του θέματος… Η ζωή είναι μικρή για τόσες πολλές ανησυχίες… Αντε και προφύλαξες από τη φθορά για τρια , τέσσερα, πέντε χρόνια τη βέφα και έλιωσες μαζί με το παπί… για τι? Για να την χαίρεσαι μια φορά το ΣΚ? Κανείς δε σου εγγυάται οτι η ζώή (είναι γλυκιά αλλά και άτιμη η π..@να) θα σε αφήσει να χαρείς και το αύριο όπως μπορέις να χαρείς το σήμερα… Ναι, όλοι κάνουμε σχέδια για το μέλλον, για το μετά κοντά ή μακριά, αλλά να μη ξεχνάμε να ζούμε και το σήμερα γιατί κάθε μέρα που φεύγει είναι μοναδική και είναι αμαρτία να πηγαίνει σπαταλημένη, θυσία στην προσμονη ενός αύριο που μπορεί ποτέ να μην έρθει...
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

22/7/2009, 9:45 pm
Ηλία, πίστεψέ με τα ΣΚ σπανίως κάνω κοντινές βόλτες... Και τη χαίρομαι ΤΡΕΛΑ τη μηχανή μου, πολύ περισσότερο απ' ότι θα τη χαιρόμουν αν την οδηγούσα κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας.
Ενδεικτικό είναι ότι έχω κάνει στη Βέφα 17000χλμ σε ένα χρόνο, κι όλα αυτά με καθημερινές μετακινήσεις με το παπί. Οπότε (για μένα τουλάχιστον, για άλλους μπορεί να είναι αλλιώς) το ένα ΣΚ για μια βόλτα και ΑΝ, δεν ισχύει! Wink

demon wrote:διαφορετικά προλαβαίνεις να αντιδράσεις με το παπί στην τρέλλα της Αθήνας, παρά με τη βέφα (επειδή η ασφάλεια είναι και συνάρτηση της ταχύτητας, της ευελιξίας, του όγκου, του βάρους και της ορατότητας μέσα στην κίνηση)
και δεύτερο γιατί στην περίπτωση και της πιο μικρής πτώσης (που αργά ή γρήγορα... για την Αθήνα μιλάμε!) διαφορετικά στοιχίζει σ ένα παπί 15ετίας π.χ. και διαφορετικά στη βέφα ή σε ανάλογη μοτοσικλέτα ...κάποιοι ίσως το γνωρίζουν καλά!

Σπύρο δε συμφωνώ σ' αυτό που λες περί ταχύτητας και ασφάλειας. Κι αυτό γιατί έχω παρατηρήσει πως με το παπί πηγαίνω μέσα στην πόλη με τα χιλιόμετρα που θα πήγαινα με τη μεγάλη, προφανώς από συνήθεια, δηλαδή 50-80. Αυτό όμως σημαίνει ότι τα παπόφρενα (και έχω δισκόφρενο μπροστά) ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ. Κι αν τα πιέσω θα πέσω από μπροστινό... Πάντως συμφωνώ μ' αυτό που είπες περί χαζοπτώσεων και κόστους! Και το ανακάλυψα πολύ πρόσφατα..!! Razz

gabadoo wrote:Ο παππους μου (παλιος μηχανοβιος του Β' Π.Π.με αμερικανοεγγλεζικες κατασκευες..) ελεγε....:

Καθε αντρας εχει και ενα "σακατιλικι"-αλλος κυνηγι αλλος ψαρεμα αλλος καφενειο....
και καθε μηχανοβιος πρεπει να εχει μια μηχανη για την δουλεια,μια για την παρτη του και ενα γαιδαρο(ακα οικογενειακο
τουτου..) για την οικογενεια..

Κατασταλαγμενος μεχρι τα τελευταια του και συνεχως εκσυχρονιζομενος....

Ειχε (μεχρι σχετικα προσφατα..) μια BMW R 75 με καλαθι,εναν Ματσουλα γρηγορο για παρτη του και ενα Οπελ
Καραβαν για τους λοιπους....

Το παραδειγμα του προσπαθω να ακολουθησω,εχοντας το Στρομα συνεργατη-φιλη-κουβαλητη-τραβαγερη,ενα
οικογενειακο για τον αμαχο πληθυσμο της οικογενειας και μου μενει να αποκτησω μια ερωμενη να με ανεχεται...

Ευχομαι να (μου..) μας πανε ολα καλα και ολοι μας να χρησιμοποιουμε τα μοτοσακα μας,αντλωντας ευχαριστηση
οδηγωντας τα....


Απλά... Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect

dirty wrote:το καλυτερο μηχανακι για μεσα στην πολη ειναι ενα οποιοδηποτε on-off χωρις πλαστικα στυλ xt,klr και λοιπα τα οποια εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων και φρεναρουν στα λιγα πολυ καλυτερα απο οτι τα vfr και στα γλιστερα οδοστροματα οπως ειναι της Αθηνας και της Θεσσαλονικης ,σας μιλαω εκ πειρας

Εκ πείρας με το RC36, για δοκίμασε τα φρένα του V-Tec και θα σου πω μετά τι φρενάρει καλύτερα... Razz Razz Razz
FZMAN
FZMAN
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-25
Mηνύματα : 164
Ηλικία : 57
Μοντέλο : YAMAHA FAZER 600 S2
Κράνος : SHOEI XR 1100

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

26/7/2009, 4:36 pm
Κι εγώ πάντως κυκλοφορώ την μηχανή μου ΣΚ κι αυτό γιατί έχω αυτοκίνητο της εταιρείας μου και κινούμαι αναγκαστικά με αυτό.
Πάντως σε καμία περίπτωση εγώ δεν θα χρησιμοποιούσα την μηχανή μου μέσα στην Αθήνα μιας και δεν νομίζω ότι συμφέρει ιδιαίτερα να την χρησιμοποιείς σε καθημερινή φάση μέσα στην Αθήνα θα προτιμούσα να πάρω ένα σκούτερ 250cc( που έχει και χώρους και αρκετή δύναμη ) ώστε να μπορώ να κάνω όλες μου τις δουλειές χωρίς πρόβλημα.
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

19/9/2009, 8:25 am
Επανέρχομαι με λίγο διαφορετική προσέγγιση
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πουλήσω το 2ο αυτοκίνητο που έχουμε καθώς πλέον δεν εξυπηρετεί τίποτα. Στη δουλειά δεν μπορώ να το πάρω, το πήρα εχθές αναγκαστικά για να μεταφέρω κάποια πράγματα και έκανα 1.40 για μια διαδρομή μισής ώρας με τη μηχανή...

Σκέφτομαι κανα σκούτερ... και αυτό γιατί θέλω κάτι που να μου επιτρέπει να πηγαίνω στη δουλειά εύκολα με βροχή χωρίς να λερώνομαι η να πρέπει να φοράς παντελόνια-γκέτες με το παραμικρό.

Εχει κανείς εμπειρία απο σκούτερ? Είναι όντως τόσο βολικά όπως το φαντάζομαι απο προστασία βροχής κτλ?
Απο κυβισμό δεν με ενδιαφέρει, κάτι μικρό μάλλον (<200-300 cc) απλά να έχει μεγάλες ρόδες (16άρες) οπότε και συγκεκριμένες προτάσεις αν υπάρχουν καλοδεχούμενες...
posnightmist
posnightmist
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

19/9/2009, 9:19 am
Ο αδερφός μου είχε το X-MAX και ήταν υπερευχαριστημένος μέσα στη πόλη! Ηταν το πρώτο του μηχανάκι! μέχρι τότε μόνο με αυτοκίνητο κυκλοφορούσε!
Το Χ-ΜΑΧ έχει χώρο για 2 foul-face κράνη κάτω από τη σελα ή ένα λαπτοπ και με κάτι που μιάζει με ποδιά και δένει στον αναβάτη και το scooter δεν έχεις κανένα πρόβλημα με βροχή!!!Στη δουλειά του είναι υποχρεωτικό το κουστούμι και δεν βράχηκε ούτε μια φορά με το scooter! Wink
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

19/9/2009, 9:19 am
οντως δεν βρεχονται τα ποδια στη βροχη και μονο οταν εχεις ροη αμα ομως εισαι σταματημενος τοτε βρεχονται ,για τον κορμο (απο τη μεση και πανω)θα βρεχεσαι οπως σε ολα τα μηχανακια,η καλυτερη επιλογη πιστευω θα ηταν το HONDA SH 300i με ABS
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

19/9/2009, 10:33 am
Απο τη μέση και πάνω δε με νοιάζει, χωρις μπουφάν και κράνος δεν καβαλάω ποτέ Wink
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

19/9/2009, 3:46 pm
θα συμφωνηνω και εγω για τα δυο αυτα μοντελα .Το x-max το οποιο εχει καλυτερη καλυψη απο αερα και καιρικα φαινομενα και πολυ περισσοτερους χωρους αποθηκευσης ειναι λιγοτερο σταθερο απο το SH το οποιο απο την πλευρα του αντιπαραθετει κορυφαια φρενα , ειδικα η εκδοση με abs (τσιμπαει βεβαια λιγο η τιμη του) πολυ καλο κρατημα, πιο ευελικτο στην πολη και πολυ περισσοτερα γκαζια. Απο θεμα αξιοπιστιας τα βρισκω ισαξια και οσο αφορα το κοστος συντηρησης 2 κλικ ακριβοτερο το SH. Ολα τα παραπανω τα αναφερω διοτι στη εταιρεια μου που εργαζομαι εχουμε 6 και 7 απο τα παραπανω τα οποια κινουνται περι τις 10 ωρες ημερησιως και για τα οποια εχω τον ελεγχο συντηρησης, και εχω δοκιμασει πολλακις.

Βεβαια δεν μπορω να μην αναφερω τα Beverly τα οποια κατατασονται σε πολυ καλο επιπεδο τιμης και εχω ακοyσει πολυ καλα λογια απο συναδελφους ιδιοκτητες (αυτα με τον κινητηρα 300/400cc)

Ελπιζω να σε βοηθησα Ηλια, καλη αγορα Bye
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

3/10/2009, 8:37 pm
Κι εγώ το σκέφτομαι να πάρω κανένα μεταχειρισμένο παπί για την καθημερινή χρήση. Λιγότερα έξοδα για βενζίνες, φυσιολογική φθορά μηχανής, κανένα μικροπέσιμο κλπ. Όσο για κόστος και απόσβεση έχω βρεί 10άδες scooter 50αράκια με 500€ οπότε τι να λέει. Αντί να πάρω καινούριο μπουφάν παιρνω 1 αυτοματάκι που και να πάω να πέσω το πετάω κάτω και δε πα να σπάσει? Για πέτα τη βέφα να σε δω? Razz

ΥΓ: 1 χρόνο δεν έκλεισε το vfr μου και έχω 18000 km, έχω αλλάξει 1 φορά τακάκια και τώρα θέλει λάστιχα. Μόνο τα λάστιχα να σκεφτείς συμφέρει το μικρό.
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

3/10/2009, 10:21 pm
Semiaz wrote:Κι εγώ το σκέφτομαι να πάρω κανένα μεταχειρισμένο παπί για την καθημερινή χρήση. Λιγότερα έξοδα για βενζίνες, φυσιολογική φθορά μηχανής, κανένα μικροπέσιμο κλπ. Όσο για κόστος και απόσβεση έχω βρεί 10άδες scooter 50αράκια με 500€ οπότε τι να λέει. Αντί να πάρω καινούριο μπουφάν παιρνω 1 αυτοματάκι που και να πάω να πέσω το πετάω κάτω και δε πα να σπάσει? Για πέτα τη βέφα να σε δω? Razz

ΥΓ: 1 χρόνο δεν έκλεισε το vfr μου και έχω 18000 km, έχω αλλάξει 1 φορά τακάκια και τώρα θέλει λάστιχα. Μόνο τα λάστιχα να σκεφτείς συμφέρει το μικρό.

+800 φιλε Semiaz, ειδικα αν 'γραφεις' χλμ εντος πολης ενα μικρο και φτηνο παπι/scooter ειναι ιδανικο. Smile
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

3/10/2009, 10:50 pm
Αν περιμένεις μερικούς μήνες να μαζέψω λεφτά για να πάρω το εντουρίδιο που θέλω, σου πουλάω το παπί μου... Razz
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

3/10/2009, 11:04 pm
Vvag wrote:Αν περιμένεις μερικούς μήνες να μαζέψω λεφτά για να πάρω το εντουρίδιο που θέλω, σου πουλάω το παπί μου... Razz

..αληθεια ?.....ποσο?...
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

3/10/2009, 11:19 pm
'AGGEVI' wrote:
Vvag wrote:Αν περιμένεις μερικούς μήνες να μαζέψω λεφτά για να πάρω το εντουρίδιο που θέλω, σου πουλάω το παπί μου... Razz

..αληθεια ?.....ποσο?...

Θες KAI παπί εσύ; Razz Αυτά παίζουν από 500 μέχρι και 1000ρικο..! Blink 600-700 σκεφτόμουν... Αλλά κάτσε να' ρθει η ώρα να το δώσω και βλέπουμε! Smile
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

3/10/2009, 11:26 pm
KiloMeater wrote:
Σκέφτομαι κανα σκούτερ... και αυτό γιατί θέλω κάτι που να μου επιτρέπει να πηγαίνω στη δουλειά εύκολα με βροχή χωρίς να λερώνομαι η να πρέπει να φοράς παντελόνια-γκέτες με το παραμικρό.

Εχει κανείς εμπειρία απο σκούτερ?

Έχουν δύο φίλοι μου το Beverly και λένε ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι. Σας ξενερώνω λίγο με το ιταλικό το ξέρω! Απλά καταθέτω ότι και οι δύο μιλούν για ευκολία μετακίνησης, προστασία από βροχή-λάσπη, ακόμα και από τις ψιχάλες που δεν σου έρχονται καθόλου (ειδικά αν βάλεις την ψηλή ζελατίνα). Συνεπώς, είναι καλή επιλογή το σκούτερ. Το SH εδώ που τα λέμε είναι ωραίο και "Χόντα". Ακόμα και στα 150 μια χαρά θα είναι.

Ταλαιπωρήθηκα κι εγώ λίγο καιρό με τη Βέφα μου στο κέντρο της Αθήνας οπότε, πήρα ένα νέο "πύραυλο" για τις καθημερινές διαδρομές. Σουζούκι Αντρές 125 - Πάπουρας. Στην αρχή ένιωσα άβολα από πολλές απόψεις, αλλά στην τελίκη, έχω να πω ότι αν πηγαίνεις με τα μέτρα των δυνατοτήτων του παπιού, πας πιο γρήγορα και ξεκούραστα από ότι με μηχανή πολλών κυβικών και κιλών (όπως το υπετροφικό καμάρι μας). Αντρές λοιπόν, για όσους θέλουν παπί (λένε πως είναι καλύτερο από Ινόβα...???) και σε νέα προνομιακή τιμή από Σουζούκι (1700 ευρώπουλα με το κλειδί στο χέρι). Οπότε και μεταχειρισμένο το παιρνείς πιο φθηνά πλέον.
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

4/10/2009, 1:17 am
To θεμα ειναι που κινειται ο καθενας πηγαινοντας την γνωστη (και καθολου αμελητεα απο αποψη ετησιων χλμ...) διαδρομη σπιτι-δουλεια-σπιτι....

Με γνωμονα αυτην την καθημερινη μετακινηση επελεξα το top μηχανακι ,οταν το αγορασα...
Απο το σπιτι στην Κηφισια στην Καλλιθεα μεσω Αθηνων Λαμιας-Ποσειδωνος-Συγγρου...

V-Strom ABS και ξερο ψωμι λεμε....Παει αρκουντως ικανοποιητικα,φρεναρει(η μοντιφα που εχω κανει στο δικο μου εννοω...) ΘΕΙΙΚΑ ακινητοποιωντας το συνολο παρα παρα πολυ καλα και γενικως ειναι μια μηχανη η οποια προσφερεται για καθημερινη συμβιωση.

Σε σφικτη κινηση ,οχι οτι δεν παει η οτι υποφερει,αλλα σιγουρα ενα παπι παει καλυτερα,αλλα ετσι και αλλιως ειναι εξω απο το δρομολογιο μου ,οποτε δεν με νοιαζει...

Οικονομικη,δυνατη με απειροελαχιστη απαιτηση συντηρησης (την συντηρω μονος...)
ειναι το τελειο μηχανακι για την δουλεια που το επελεξα....

Ασε που τωρα τελευταια ειναι και το ΜΟΝΑΔΙΚΟ 650αρι on-off που συνηθιζει να κανει
ταξιδιωτικη παρεα με κατι λιμοκοντορουςVFRακηδες που τους αρεσουν τα ταξιδια και η
καταναλωση χοιρινων δεινοσαυρων Razz Razz Razz
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

4/10/2009, 6:15 am
Βρε συ, λέμε κάτι που να μη βρέχονται τα πόδια σου
Καλό το Strom αλλά... does not qualify ΄-)
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

VFR για όλες τις χρήσεις(?) Empty Re: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

4/10/2009, 6:31 am
Λοιπόν θα σας 'ξενερώσω' λίγο αλλά ψάχνομαι για μια πιο φθηνή λύση (σε σχέση με κάτι T-max κτλ που παίξανε ως προτάσεις), με ένα όριο τα 3.000 περίπου
(το beverly κόβεται και για λόγους χρημάτων και ιταλικής καταγωγής για όχημα σκυλί που ΄ψάχνω)

οι επικρατέστερες επιλογές είναι αυτή τη στιγμή
-SYM HD 200 (2900 ευρώ - 0% προκαταβολή και 24 άτοκες)
-Kymco people 200 (2350)
-Kymco Agility 150 (1850)

καμια άποψη σε αυτά..?

μετά απο πολύ έρευνα κατέληξα οτι δε μου χρειάζεται η πιο μεγάλη κατηγορία (max scooters) καθώς οσοι προσπαθούσανε να μου τη δικαιολογήσουνε προέβαλαν σαν βασικό επιχείρημα το τι παραπάνω μπορουν να κάνουνε, πράγματα που δε με ενδιαφέρουνε καθόλου αφου όλα τα υπόλοιπα πλην δουλειάς ΘΕΛΩ να τα κάνω με τη Βεφα Very Happy

άντε και περιμένουνε τα ΒΤ16 Very Happy
(αν παραμείνει η βεφα και για τη δουλειά, δε με βλέπω ποτέ για κανα 'γλήγορο' λάστιχο..)
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum