Γειά σας και από μενα
+12
VEEFARIOS
Verbal Kint
Roberto
Vvag
vagelis78
sotosvfr
arostaki
kostas VFR800F
Mak-mak
alexandros
dirty
nikos-ex victor
16 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Γειά σας και από μενα
7/8/2016, 2:51 pm
Καλησπέρα, με λενε Γαληνό. Καταρχήν πολλά συγχαρητήρια για τον όμορφο χώρο (forum) που έχετε δημιουργήσει. Σκοπεύω να αγοράσω το vfr1200f 2012 ... Είμαι από Καβάλα αλλά εδώ και ένα χρόνο είμαι μόνιμος κάτοικος Γερμανίας. Είχα ένα cbr1000 05 αλλά δυστυχώς το πούλησα, καθώς πρώτων και κυριότερον χρειαζομουν χρήματα και δεύτερον επειδή νόμιζα ότι θα μπορούσα να ζήσω χωρίς μηχανή εδώ στα ξένα Έτσι αποφάσισα να αγοράσω ξανά κάποιο εργαλείο. Πιστός λάτρεις των Supersport με κεφαλαίο ( S ) χάζευα το cbr 08-09. Αλλά εδώ στα ξένα πολλά γκαζιλικια όπου γουστάρεις δεν μπορείς να κάνεις και οι δρόμοι στους οποίους μπορείς να τρέξεις οσο θέλεις συνήθως είναι φισκα και κάποιος πάντα θα σε κόψει, εμένα ετσι και αλλιώς ποιο πολύ μου αρέσουν οι στροφές. Και έτσι, καθώς έχω σκοπό να κάνω και πολλά ταξιδάκια δικαβαλος, αποφάσισα να πάρω το Vfr. Από όσα διάβασα, είναι γρήγορο, ασφαλές, άνετο για δεύτερο άτομο, σηκώνει φόρτωμα και χωρίς βλάβες. Οπότε την καθιστά την ιδανική μηχανή για τις τώρα ανάγκες μου. Αυτά τα λίγα από μένα. Μπράβο σας πάλι για το forum καθώς μπόρεσα και πείρα πολλές χρήσιμες πληροφορίες
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Γειά σας και από μενα
7/8/2016, 9:05 pm
Καλως ηρθες φιλαρακι..οσο για την βεφα που λες ,απλα το επιπλο τα σπαει,θα το γουσταρεις με 1000
Αν εχεις μεταφορικο απο 10 αυγουστου θα ειμαι zell am see(αυστρια) κερναω τσιπουρο σπεσιαλ....και 14 moto gp red bull ring..
Ετσι γιατι η ελλαδα ειναι παντου..
Αν εχεις μεταφορικο απο 10 αυγουστου θα ειμαι zell am see(αυστρια) κερναω τσιπουρο σπεσιαλ....και 14 moto gp red bull ring..
Ετσι γιατι η ελλαδα ειναι παντου..
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Γειά σας και από μενα
8/8/2016, 2:25 am
καλώς ήρθες κ με το καλό το μελλοντικό απόκτημα!
08.08.2016
08.08.2016
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Γειά σας και από μενα
8/8/2016, 11:50 am
καλως ηλθες και καλες βολτες σου ευχομαι με το μοτορι που θα παρεις
- alexandrosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-24
Mηνύματα : 712
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III
Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!
Re: Γειά σας και από μενα
8/8/2016, 12:29 pm
Καλως τον,πιστευω οτι θα το χαρεις περισσοτερο το vfr απο οτι ενα super sport σε ταξιδι και πιστεψε με ακομα περισσοτερο θα το εκτιμησει ο συνεπιβατης
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Γειά σας και από μενα
8/8/2016, 11:30 pm
alexandros wrote:Καλως τον,πιστευω οτι θα το χαρεις περισσοτερο το vfr απο οτι ενα super sport σε ταξιδι και πιστεψε με ακομα περισσοτερο θα το εκτιμησει ο συνεπιβατης
χαχα καλό.Σωστός Άλεξ για τον συνεπιβάτη μετράει.
Καλώς ήρθες καλά χλμ.Πάντα όρθιος.
Από ότι θυμάμαι είναι ακόμα ένα μέλος στην Γερμανία.
Σε ποια πόλη δυστηχώς δεν θυμάμαι.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
9/8/2016, 12:08 am
Καλός σας βρήκα και ευχαριστώ. Takis-sol, ωραία θα ήταν μια βόλτα στην Αυστρία αλλά οι περιστάσεις δυστυχώς δεν το επιτρέπουν (προς το παρόν). Τώρα αν θα το χαρώ περισσότερο απο ενα Sp, δεν ξέρω σε κάνα χρόνο θα μπορώ να πω, για να το λένε ομως τόσοι άνθρωποι εδώ μέσα κάτι θα ξέρουν Τελικά...όλα για αυτούς τους συνεπιβατες γίνονται τέλος πάντων. Μετά από πολύ ψάξιμο, κάνα 2μηνο δηλαδή, βρήκα ένα μηχανάκι και θα παω να το δω μέσα στην εβδομάδα . Μου φαίνεται είναι καλή ευκαιρία. Μαύρο, μοντέλο 03/12 , 20.000km 2 πλαϊνες βαλίτσες, fuel tank bagster, 2πλο σταντ, 6.900 ευροπουλα. Σε σχέση με Ελλάδα νομίζω είναι κάνα 2χιλιάρικα ποιο φθηνό. Δεν βάζω link γιατί μπορεί να μου το φάει κάνεις
- Mak-makΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-05-19
Mηνύματα : 140
Ηλικία : 38
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shoei x-spirit 2
Re: Γειά σας και από μενα
9/8/2016, 9:33 am
Καλώς ήρθες!!! Με το καλο να αποκτήσεις τη βεφα!!! Σαν ιδιοκτήτης 1200, την προτείνω με κλειστά ματια! Ο συνεπιβάτης κάθεται αρκετά άνετα και δεν μπορει να συγκριθεί με ss.. Εχει γκάζι, ροπή, στρίβει φορτώνεται και ειναι κ το πιο όμορφο απο ολα! (Ειδικα με εμενα επάνω του... )
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Re: Γειά σας και από μενα
9/8/2016, 5:56 pm
Καλώς όρισες στο φόρουμ με το καλό το νέο vfr
- arostakiΜέλος
-
Εγγραφή : 2011-09-19
Mηνύματα : 164
Ηλικία : 63
Μοντέλο : vfr800
Κράνος : ARAI ΠΑΝΤΑ
Re: Γειά σας και από μενα
9/8/2016, 6:47 pm
Kαλως ηρθες και απο μενα φιλε εδω που μπηκες.... τι να πω? θα δεις και μονος σου!!!!! αντε να εχουμε παντου ΦΙΛΟΥΣ και παντα ορθιος λεμεεεε....galinos1012 wrote:Καλησπέρα, με λενε Γαληνό. Καταρχήν πολλά συγχαρητήρια για τον όμορφο χώρο (forum) που έχετε δημιουργήσει. Σκοπεύω να αγοράσω το vfr1200f 2012 ... Είμαι από Καβάλα αλλά εδώ και ένα χρόνο είμαι μόνιμος κάτοικος Γερμανίας. Είχα ένα cbr1000 05 αλλά δυστυχώς το πούλησα, καθώς πρώτων και κυριότερον χρειαζομουν χρήματα και δεύτερον επειδή νόμιζα ότι θα μπορούσα να ζήσω χωρίς μηχανή εδώ στα ξένα Έτσι αποφάσισα να αγοράσω ξανά κάποιο εργαλείο. Πιστός λάτρεις των Supersport με κεφαλαίο ( S ) χάζευα το cbr 08-09. Αλλά εδώ στα ξένα πολλά γκαζιλικια όπου γουστάρεις δεν μπορείς να κάνεις και οι δρόμοι στους οποίους μπορείς να τρέξεις οσο θέλεις συνήθως είναι φισκα και κάποιος πάντα θα σε κόψει, εμένα ετσι και αλλιώς ποιο πολύ μου αρέσουν οι στροφές. Και έτσι, καθώς έχω σκοπό να κάνω και πολλά ταξιδάκια δικαβαλος, αποφάσισα να πάρω το Vfr. Από όσα διάβασα, είναι γρήγορο, ασφαλές, άνετο για δεύτερο άτομο, σηκώνει φόρτωμα και χωρίς βλάβες. Οπότε την καθιστά την ιδανική μηχανή για τις τώρα ανάγκες μου. Αυτά τα λίγα από μένα. Μπράβο σας πάλι για το forum καθώς μπόρεσα και πείρα πολλές χρήσιμες πληροφορίες
- sotosvfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2012-09-06
Mηνύματα : 481
Ηλικία : 54
Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
Κράνος : arai & shoei x spirit II
"Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",
Re: Γειά σας και από μενα
9/8/2016, 7:09 pm
Kαλώς ήρθες και με την πρώτη ευκαιρία να σε δούμε. Καλοτάξιδο και το νέο μοτόρι. Άρχισαν να γίνονται αρκετά τα 1200 στο forum ή μου φαίνεται;
- Mak-makΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-05-19
Mηνύματα : 140
Ηλικία : 38
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shoei x-spirit 2
Re: Γειά σας και από μενα
9/8/2016, 7:47 pm
sotosvfr wrote: Άρχισαν να γίνονται αρκετά τα 1200 στο forum ή μου φαίνεται;
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Γειά σας και από μενα
11/8/2016, 10:09 am
Καλώς ήρθες φίλε και με το καλό η νεα μοτο.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Γειά σας και από μενα
16/8/2016, 12:09 am
Καλώς ήρθες φίλε και σύντομα με το νέο μηχανάκι!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Γειά σας και από μενα
17/8/2016, 12:03 pm
Welcome και με το καλό..!!
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Γειά σας και από μενα
17/8/2016, 3:02 pm
Καλώς ήρθες!
Και εγώ Γερμανία είμαι, στην Κολωνία.
Έχει μεγάλη αγορά, σίγουρα θα βρεις αυτό που θέλεις. Απλά, περίμενε λίγο να πιάσουν τα κρύα για να πέσουν οι τιμές.
Και εγώ Γερμανία είμαι, στην Κολωνία.
Έχει μεγάλη αγορά, σίγουρα θα βρεις αυτό που θέλεις. Απλά, περίμενε λίγο να πιάσουν τα κρύα για να πέσουν οι τιμές.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
17/8/2016, 4:51 pm
Γεια σας και πάλι. Τελικά εχθές πήγα και είδα την μηχανή που ήθελα να αγοράσω, εδώ είναι και το link της αγγελίας. https://m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-vfr1200f-bagster-sitzbank-windschild-koffer-bad-nauheim/226702607.html?eyecatcher=1.
Αλλά ο συγκεκριμένος ήταν ψηλοαπατεώνας. Ο τύπος μένει 300 χιλιόμετρα μακριά από εμένα και στο τηλέφωνο που είχαμε μιλήσει αρχικά μου είπε ότι η μηχανή είναι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες εκτος του οτι είχε πέσει μία φορά από το σταντ και έχει γρατζουνιές ο καθρέφτης, είχε βάλει και μία φωτογραφία στην αγγελία και μία πολύ μικρή γρατσουνιά πίσω στην ουρά η οποία δεν φαινόταν σχεδόν καθόλου. Επίσης όταν τον ρώτησα αν οι βαλίτσες έχουν σημάδια (γιατί συνήθως νομίζω ότι έχουν από πετρούλες) , όχι η γνωστή Πετρούλα , μου είπε ότι δεν έχει κανένα σημάδι, ότι και οι δύο βαλίτσες όπως και η μηχανή ειναι σε άριστη κατάσταση. Συγκεκριμένα μου είπε ότι ήταν σαν αυγό που μόλις το έχεις καθαρίσει, γερμανική έκφραση για να δείξει σε πόσο καλή κατάσταση ήταν, μόνο που το αυγό αποδείχτηκε μελάτο . Επίσης ο λόγος που μου είπε ότι την πουλαει ειναι για λόγους υγείας όπως αναφέρεται στην αγγελία και ποιο συγκεκριμένα ότι είχε πρόβλημα στο γόνατο και δεν μπορούσε ποια να την οδηγεί για αυτό αγόρασε μία bmw η οποία του ήτανε πιο άνετη . Επίσης οταν αναφερθήκαμε στην τιμή μου είπε ότι την δίνει τόσο χαμηλά γιατί το Vfr είναι ένα μοντέλο το οποίο δεν πουλιέται εύκολα στη γερμανία, επίσης επειδή είναι τέλος της σεζόν, οτι δεν έχει χώρο και για τις δύο μηχανές στο γκαράζ του και ότι δεν θέλει να την κρατήσει ακόμα ένα χρόνο μέχρι την άνοιξη που θα είχε πιθανότητες να την πουλήσει. Επίσης μου είπε ότι από τον Μάιο που έχει την αγγελία (στην αρχή την πουλούσε 7.900) δεν τον είχε πάρει κανένας τηλέφωνο εκτός από εμένα.
Ετσι σύμφωνα με αυτά που μου έλεγε μου φάνηκε ειλικρινής ( εκτός του ότι η Vfr δεν είναι τόσο άνετη) και λίγο αφελής . Τελικά κανονίσαμε συνάντηση, ευτυχώς στα μισά της αποστάσεις, με σκοπό, αν η μηχανή ήταν όπως την είχε περιγράψει, να την αγοράσω και να γυρίσω πίσω με αυτήν.
Πήγα λοιπόν. Ο συγκεκριμένος τύπος ήταν ένας γερμανός περίπου 28 χρονών. Έτσι ξεκίνησα να κοιτάω τη μηχανή και όπου κοιτούσα, η μηχανή ήταν σε χάλια κατάσταση εκτός του ότι ήτανε βρώμικη με ιστους αραχνης και μυγάκια κολλημένα εδώ και μήνες, από τη δεξιά μεριά είχε μία μικρή γρατζουνιά στην ουρά, η οποία όπως μου είχε πει όντως δεν φαινόταν και πολύ, το μπροστινό δεξί φέρινγκ όμως ήταν ολο με γρατζουνιές καθώς η μηχανή είχε πέσει και είχε συρθεί. Επίσης γρατζουνιές ειχε στο δεξί μπροστα πατάκη εκεί που στηρίζεται το πόδι στην εσωτερική πλευρά (δεν θυμάμαι πώς λέγεται). Στην επάνω μεριά εκεί που μπαίνουν τα κλειδιά, προφανώς είχε μπρελόκ τα οποία ειχαν χαράξει την πλάκα του τιμονιού. Οι βαλίτσες ήταν γεμάτο χτυπήματα και η μία είχε μία χοντρή γρατζουνιά και είχε φύγει το χρώμα. Αυτός επέμενε να την βάλει μπρος και να την οδηγήσω, αλλά του είπα ότι δεν χρειαζόταν. Και το αποκορύφωμα ήταν όταν κοίταξα λίγο πιο χαμηλά. Δεξιά και αριστερά ο κινητήρας ήταν χτυπημένος ειδικά από τη δεξιά μεριά έλειπε ένα μικροοοοοοοοοο μικρό κομματάκι .Ο τύπος άρχισε να δικαιολογείται να λέει ότι έχει πολύ καιρό να δει τη μηχανή ότι κάποια χτυπήματα έχει ξεχάσει ότι υπήρχαν και τέτοιες μπούρδες. Ετσι μετα απο 10 λεπτα σηκωθήκαμε και φύγαμε χάνοντας αδικα μια ολόκληρη ημέρα.
Για κάποιους που σκοπεύουν να αγοράσουν μηχανή από γερμανία (όπως συμβουλεύουν και πολλά site) παρακαλώ να είστε πολύ προσεκτικοί. Γιατί πολλοί από εμάς (μαζί και εγώ) έχουμε λίγο την εντύπωση ότι στη γερμανία όλα τα οχήματα είναι σε τέλεια κατάσταση και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει κάποιος να μας ξεγελάσει γιατί είναι πολύ τυπικοι σαν άνθρωποι.
Αν λοιπόν δεν έχετε κάποιον δικό σας ο οποίος να μπορεί να δει τη μηχανή από κοντά, καλύτερα να μην μπαίνετε καν στη διαδικασία να ψάξετε.
Αυτά από μένα. Εύχομαι η μικρή μου εμπειρία να βοηθήσει κάποιους να είναι λίγο πιο επιφυλακτικοι. Τώρα πώς λέει και παραπάνω ο φίλος, θα περιμένω λίγο να χειμωνιάσει και βλέπουμε.
Αλλά ο συγκεκριμένος ήταν ψηλοαπατεώνας. Ο τύπος μένει 300 χιλιόμετρα μακριά από εμένα και στο τηλέφωνο που είχαμε μιλήσει αρχικά μου είπε ότι η μηχανή είναι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες εκτος του οτι είχε πέσει μία φορά από το σταντ και έχει γρατζουνιές ο καθρέφτης, είχε βάλει και μία φωτογραφία στην αγγελία και μία πολύ μικρή γρατσουνιά πίσω στην ουρά η οποία δεν φαινόταν σχεδόν καθόλου. Επίσης όταν τον ρώτησα αν οι βαλίτσες έχουν σημάδια (γιατί συνήθως νομίζω ότι έχουν από πετρούλες) , όχι η γνωστή Πετρούλα , μου είπε ότι δεν έχει κανένα σημάδι, ότι και οι δύο βαλίτσες όπως και η μηχανή ειναι σε άριστη κατάσταση. Συγκεκριμένα μου είπε ότι ήταν σαν αυγό που μόλις το έχεις καθαρίσει, γερμανική έκφραση για να δείξει σε πόσο καλή κατάσταση ήταν, μόνο που το αυγό αποδείχτηκε μελάτο . Επίσης ο λόγος που μου είπε ότι την πουλαει ειναι για λόγους υγείας όπως αναφέρεται στην αγγελία και ποιο συγκεκριμένα ότι είχε πρόβλημα στο γόνατο και δεν μπορούσε ποια να την οδηγεί για αυτό αγόρασε μία bmw η οποία του ήτανε πιο άνετη . Επίσης οταν αναφερθήκαμε στην τιμή μου είπε ότι την δίνει τόσο χαμηλά γιατί το Vfr είναι ένα μοντέλο το οποίο δεν πουλιέται εύκολα στη γερμανία, επίσης επειδή είναι τέλος της σεζόν, οτι δεν έχει χώρο και για τις δύο μηχανές στο γκαράζ του και ότι δεν θέλει να την κρατήσει ακόμα ένα χρόνο μέχρι την άνοιξη που θα είχε πιθανότητες να την πουλήσει. Επίσης μου είπε ότι από τον Μάιο που έχει την αγγελία (στην αρχή την πουλούσε 7.900) δεν τον είχε πάρει κανένας τηλέφωνο εκτός από εμένα.
Ετσι σύμφωνα με αυτά που μου έλεγε μου φάνηκε ειλικρινής ( εκτός του ότι η Vfr δεν είναι τόσο άνετη) και λίγο αφελής . Τελικά κανονίσαμε συνάντηση, ευτυχώς στα μισά της αποστάσεις, με σκοπό, αν η μηχανή ήταν όπως την είχε περιγράψει, να την αγοράσω και να γυρίσω πίσω με αυτήν.
Πήγα λοιπόν. Ο συγκεκριμένος τύπος ήταν ένας γερμανός περίπου 28 χρονών. Έτσι ξεκίνησα να κοιτάω τη μηχανή και όπου κοιτούσα, η μηχανή ήταν σε χάλια κατάσταση εκτός του ότι ήτανε βρώμικη με ιστους αραχνης και μυγάκια κολλημένα εδώ και μήνες, από τη δεξιά μεριά είχε μία μικρή γρατζουνιά στην ουρά, η οποία όπως μου είχε πει όντως δεν φαινόταν και πολύ, το μπροστινό δεξί φέρινγκ όμως ήταν ολο με γρατζουνιές καθώς η μηχανή είχε πέσει και είχε συρθεί. Επίσης γρατζουνιές ειχε στο δεξί μπροστα πατάκη εκεί που στηρίζεται το πόδι στην εσωτερική πλευρά (δεν θυμάμαι πώς λέγεται). Στην επάνω μεριά εκεί που μπαίνουν τα κλειδιά, προφανώς είχε μπρελόκ τα οποία ειχαν χαράξει την πλάκα του τιμονιού. Οι βαλίτσες ήταν γεμάτο χτυπήματα και η μία είχε μία χοντρή γρατζουνιά και είχε φύγει το χρώμα. Αυτός επέμενε να την βάλει μπρος και να την οδηγήσω, αλλά του είπα ότι δεν χρειαζόταν. Και το αποκορύφωμα ήταν όταν κοίταξα λίγο πιο χαμηλά. Δεξιά και αριστερά ο κινητήρας ήταν χτυπημένος ειδικά από τη δεξιά μεριά έλειπε ένα μικροοοοοοοοοο μικρό κομματάκι .Ο τύπος άρχισε να δικαιολογείται να λέει ότι έχει πολύ καιρό να δει τη μηχανή ότι κάποια χτυπήματα έχει ξεχάσει ότι υπήρχαν και τέτοιες μπούρδες. Ετσι μετα απο 10 λεπτα σηκωθήκαμε και φύγαμε χάνοντας αδικα μια ολόκληρη ημέρα.
Για κάποιους που σκοπεύουν να αγοράσουν μηχανή από γερμανία (όπως συμβουλεύουν και πολλά site) παρακαλώ να είστε πολύ προσεκτικοί. Γιατί πολλοί από εμάς (μαζί και εγώ) έχουμε λίγο την εντύπωση ότι στη γερμανία όλα τα οχήματα είναι σε τέλεια κατάσταση και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει κάποιος να μας ξεγελάσει γιατί είναι πολύ τυπικοι σαν άνθρωποι.
Αν λοιπόν δεν έχετε κάποιον δικό σας ο οποίος να μπορεί να δει τη μηχανή από κοντά, καλύτερα να μην μπαίνετε καν στη διαδικασία να ψάξετε.
Αυτά από μένα. Εύχομαι η μικρή μου εμπειρία να βοηθήσει κάποιους να είναι λίγο πιο επιφυλακτικοι. Τώρα πώς λέει και παραπάνω ο φίλος, θα περιμένω λίγο να χειμωνιάσει και βλέπουμε.
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Γειά σας και από μενα
18/8/2016, 1:11 am
Δυστυχώς κάπως έτσι έχουν τα πράγματα με τις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων.
Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός και αρκετά διερευνητικος!
Όσον αφορά τις αγορές απο μακριά χωρις να δεις με τα ματια σου δεν τις προτιμώ
αλλά και δεν τις προτινω.
Υπομονή φίλε και επιμονή μέχρι να βρεις αυτο που θα σε ικανοποιήσει, και σύντομα εύχομαι.
Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός και αρκετά διερευνητικος!
Όσον αφορά τις αγορές απο μακριά χωρις να δεις με τα ματια σου δεν τις προτιμώ
αλλά και δεν τις προτινω.
Υπομονή φίλε και επιμονή μέχρι να βρεις αυτο που θα σε ικανοποιήσει, και σύντομα εύχομαι.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 12:48 am
Καλησπέρα. Σήμερα τελικά αγόρασα την Vfr μου 2012, 27.000 χλμ σε αυτο το καφετι μεταλλικό και χρώμα. Δεν πρόλαβα πάρα να της κάνω 30 χιλιόμετρα. Είναι κάτι όμως που με απασχολεί. Όταν πατάω το μπροστινό φρένο με λίγα χλμ, πχ με 60 χιλιόμετρα και λιγοτερα, το τιμόνι έχει κραδασμους. Το φρεναρισμα είναι απαλό και στην μανετα δεν έχω καμία πληροφόρηση, δηλαδή όπως όταν είναι στραβή η δισκόπλακα που κανει οκταρακια και το καταλαβαίνεις στη μανετα (έχω πολύ εμπειρία από στραβιες δισκόπλακες από varadeo του μπαμπά). Η μανετα είναι σταθερή. Με λίγο περισσότερα χιλιόμετρα (100) που το δοκίμασα δεν είναι τόσο έντονο έως και καθόλου. Δυστυχώς δεν είχα πολύ χρόνο να το δοκιμάσω παραπάνω. Επίσης να επισημάνω ότι οδηγάω πρώτη φορά μηχανή με Abs αν και δεν νομίζω να έχει να κάνει με αυτό. Σε κανονική πορεία των τιμόνι ειναι πολύ σταθερό ακομα και χωρίς χέρια. Από τι θα μπορούσε να προέρχονται αυτοί οι κραδασμοί? Είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα?
- Verbal KintΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 3:10 am
Ή στραβη πλακα, ή στραβη ζαντα ή και τα 2 (το τελευταιο το ειχα εγω...μη σου τυχει)
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 7:37 pm
Βάλε καμιά φωτογράφια να το δούμε.
Ελπίζω να διορθώνεται εύκολα το πρόβλημα σου.
Ελπίζω να διορθώνεται εύκολα το πρόβλημα σου.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 8:15 pm
.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 8:16 pm
Verbal Kint wrote:Ή στραβη πλακα, ή στραβη ζαντα ή και τα 2 (το τελευταιο το ειχα εγω...μη σου τυχει)
Ωχ. Καταλαβα
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 8:18 pm
SCORPIOS wrote:Βάλε καμιά φωτογράφια να το δούμε.
Ελπίζω να διορθώνεται εύκολα το πρόβλημα σου.
Δεν ξέρω πως να βάλω φωτογραφίες. Πρέπει να διαβάσω τον οδηγώ
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Γειά σας και από μενα
21/9/2016, 10:25 pm
Πριν απο χρονια και χωρις να μαθω το γιατι..μου εκανε τα ιδια και μενα το βετεκακι μου...
Και τελικα η μια απο της δυο δισκοπλακες ηταν στραβια (λιγο)
Απο καινουργια δεν το λεμε γιατι τσουζιιιιι
Μεταχιρο παλι δεν εβρισκα πουθενα..
Εμαθα τοτες οτι με το βαραντερο(και αν δεν κανω λαθος και με το μπλακμπερτ).ειναι ιδιες...αλλα και απο αυτα τζιφος..
Ειχα τυχη ομως και πουλαγε ενας στο βαραντερο φορουμ..και ετσι φτιαχτικα μαγκας...
Αυτη ειναι η δικια μου ιστορια..τωρα μπορει να ειναι κατι αλλο σε σενα
Πιστευω να βοηθησα
Και τελικα η μια απο της δυο δισκοπλακες ηταν στραβια (λιγο)
Απο καινουργια δεν το λεμε γιατι τσουζιιιιι
Μεταχιρο παλι δεν εβρισκα πουθενα..
Εμαθα τοτες οτι με το βαραντερο(και αν δεν κανω λαθος και με το μπλακμπερτ).ειναι ιδιες...αλλα και απο αυτα τζιφος..
Ειχα τυχη ομως και πουλαγε ενας στο βαραντερο φορουμ..και ετσι φτιαχτικα μαγκας...
Αυτη ειναι η δικια μου ιστορια..τωρα μπορει να ειναι κατι αλλο σε σενα
Πιστευω να βοηθησα
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
22/9/2016, 1:27 am
TAKIS-SOL wrote:Πριν απο χρονια και χωρις να μαθω το γιατι..μου εκανε τα ιδια και μενα το βετεκακι μου...
Και τελικα η μια απο της δυο δισκοπλακες ηταν στραβια (λιγο)
Απο καινουργια δεν το λεμε γιατι τσουζιιιιι
Μεταχιρο παλι δεν εβρισκα πουθενα..
Εμαθα τοτες οτι με το βαραντερο(και αν δεν κανω λαθος και με το μπλακμπερτ).ειναι ιδιες...αλλα και απο αυτα τζιφος..
Ειχα τυχη ομως και πουλαγε ενας στο βαραντερο φορουμ..και ετσι φτιαχτικα μαγκας...
Αυτη ειναι η δικια μου ιστορια..τωρα μπορει να ειναι κατι αλλο σε σενα
Πιστευω να βοηθησα
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Σήμερα την έκανα άλλη μία βόλτα. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι και με πολλά χιλιόμετρα οταν ασκώ λίγη δύναμη στο φρενο κάνει αυτές τις δονήσεις στο τιμόνι, πιο γρήγορες άρα και λιγότερο αισθητές , όχι δεξιά αριστερά το λεγόμενο κοσκίνισμα, αλλά κραδασμούς στο τιμόνι, σαν να έχουν υγρά φρένων οι δισκόπλακες. Με λιγότερα χιλιόμετρα οι κραδασμοί γίνονται πιο έντονη, οταν πιέσω όμως περισσότερο τη μανέτα εξαφανίζονται ή σχεδόν εξαφανίζοται , δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Σήμερα καθάρισα τις δισκόπλακες με βενζίνη και τις σκούπισα προσεκτικά για να μην πάει στα τακάκια, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Όπως ανέφερα και προηγουμένως η μανέτα δεν μου δίνει καμία πληροφόρηση, δεν κολλάει και δουλεύει σωστά και κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος. Αυτό που θα κάνω αύριο πριν μπω στην διαδικασία να αλλάζω δισκόπλακες είναι να λύσω τις δαγκάνες και να καθαρίσω καλά τα έμβολα. Υποψιάζομαι ότι κάποιο ή κάποια έμβολα είναι φρακαρισμένα, σαν αποτέλεσμα όταν ασκω λίγη δύναμη στο φρένο, κάποια να μην ανταποκρίνονται οπως πρέπει, ισως και καθόλου και όταν βάζω περισσότερη δύναμη ξεμπλοκάρουν και πατάνε σωστά. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί τότε το επόμενο που θα πρέπει να κάνω είναι, όπως είπαν και οι φίλοι μου παραπάνω) να ελέγξω τις δισκόπλακες και αν χρειαστεί να τις αντικαταστήσω. Όσον αφορά τις ζάντες θεωρώ ότι δεν είναι κάποια στραβια, καθώς ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα η μηχανή είναι πολύ στιβαρή και δεν κουνάει καθόλου ( μέχρι να πατήσω τα φρένα)
P.s ας μου πει κάποιος πως μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία από κινιτο
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Γειά σας και από μενα
22/9/2016, 3:00 pm
galinos1012 wrote:TAKIS-SOL wrote:Πριν απο χρονια και χωρις να μαθω το γιατι..μου εκανε τα ιδια και μενα το βετεκακι μου...
Και τελικα η μια απο της δυο δισκοπλακες ηταν στραβια (λιγο)
Απο καινουργια δεν το λεμε γιατι τσουζιιιιι
Μεταχιρο παλι δεν εβρισκα πουθενα..
Εμαθα τοτες οτι με το βαραντερο(και αν δεν κανω λαθος και με το μπλακμπερτ).ειναι ιδιες...αλλα και απο αυτα τζιφος..
Ειχα τυχη ομως και πουλαγε ενας στο βαραντερο φορουμ..και ετσι φτιαχτικα μαγκας...
Αυτη ειναι η δικια μου ιστορια..τωρα μπορει να ειναι κατι αλλο σε σενα
Πιστευω να βοηθησα
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Σήμερα την έκανα άλλη μία βόλτα. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι και με πολλά χιλιόμετρα οταν ασκώ λίγη δύναμη στο φρενο κάνει αυτές τις δονήσεις στο τιμόνι, πιο γρήγορες άρα και λιγότερο αισθητές , όχι δεξιά αριστερά το λεγόμενο κοσκίνισμα, αλλά κραδασμούς στο τιμόνι, σαν να έχουν υγρά φρένων οι δισκόπλακες. Με λιγότερα χιλιόμετρα οι κραδασμοί γίνονται πιο έντονη, οταν πιέσω όμως περισσότερο τη μανέτα εξαφανίζονται ή σχεδόν εξαφανίζοται , δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Σήμερα καθάρισα τις δισκόπλακες με βενζίνη και τις σκούπισα προσεκτικά για να μην πάει στα τακάκια, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Όπως ανέφερα και προηγουμένως η μανέτα δεν μου δίνει καμία πληροφόρηση, δεν κολλάει και δουλεύει σωστά και κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος. Αυτό που θα κάνω αύριο πριν μπω στην διαδικασία να αλλάζω δισκόπλακες είναι να λύσω τις δαγκάνες και να καθαρίσω καλά τα έμβολα. Υποψιάζομαι ότι κάποιο ή κάποια έμβολα είναι φρακαρισμένα, σαν αποτέλεσμα όταν ασκω λίγη δύναμη στο φρένο, κάποια να μην ανταποκρίνονται οπως πρέπει, ισως και καθόλου και όταν βάζω περισσότερη δύναμη ξεμπλοκάρουν και πατάνε σωστά. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί τότε το επόμενο που θα πρέπει να κάνω είναι, όπως είπαν και οι φίλοι μου παραπάνω) να ελέγξω τις δισκόπλακες και αν χρειαστεί να τις αντικαταστήσω. Όσον αφορά τις ζάντες θεωρώ ότι δεν είναι κάποια στραβια, καθώς ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα η μηχανή είναι πολύ στιβαρή και δεν κουνάει καθόλου ( μέχρι να πατήσω τα φρένα)
Ριξε και μια ματια στα ρουλεμαν τροχου πριν καταληξεις σε δισκοπλακες.
P.s ας μου πει κάποιος πως μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία από κινιτο
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Γειά σας και από μενα
22/9/2016, 3:51 pm
ρουλεμαν τροχου να κοιταξεις πριν καταληξεις σε δισκους η δαγκανες.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
26/9/2016, 11:18 am
H Vfrάρα μου.
- galinos1012Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2016-08-03
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shark
Re: Γειά σας και από μενα
26/9/2016, 11:26 am
Καλημέρα τελικά καθαρισα τα μπροστινά φρένα τα οποία ήταν σε άσχημη κατάσταση όπως φαίνεται στις φωτογραφίες και το πρόβλημα βελτιώθηκε κατά πολύ.
Αλλά μπορώ να πω πως ακόμα ένα 20% παραμένει. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Είχε να κάνει σίγουρα με τα φρένα αλλά για να μην διορθωθεί τελείως το πρόβλημα σημαίνει ότι είναι στραβός ο άξονας η ζαντά ή κάποιο ρουλεμάν του λαιμού? Επίσης είδα ότι έχει ξεκολλήσει ένα βαρίδιο από την μπροστινη ζαντά.
Είναι δυνατόν να οφείλεται όλο αυτό σε ζυγοστάθμιση? Αν ναι έπρεπε το τιμόνι να τρέμει και στην πορεία? Ρουλεμάν του άξονα δεν νομίζω να είναι γιατί πρώτον δεν παίζει καθόλου επίσης αποσύνδεσα τις δαγκάνες και κινουταν πολύ ελεύθερα και αθόρυβα χωρίς να ακούγεται κάποιος από τους γνωστούς θόρυβος που κάνει ένα χαλασμένο ρουλεμάν.
Δοκιμασα επίσης αν παίζει και το ρουλεμάν λαιμού αλλά μου φάνηκε εντάξει, εκτός αν παίζει τόσο λίγο που δεν μπορώ να το καταλάβω. Αυτό που με παραξενεύει επίσης είναι ότι όταν πατάω το πίσω φρένο το οποίο συνδέεται με το μπροστινό αριστερό επάνω έμβολο η μηχανή φρενάρει πολύ ομαλά χωρίς καμία δόνηση. Κι αναρωτιέμαι αν είναι τελικά στραβια μόνο η δεξιά δισκόπλακα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας θα σας κρατάω ενήμερους.
Αλλά μπορώ να πω πως ακόμα ένα 20% παραμένει. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Είχε να κάνει σίγουρα με τα φρένα αλλά για να μην διορθωθεί τελείως το πρόβλημα σημαίνει ότι είναι στραβός ο άξονας η ζαντά ή κάποιο ρουλεμάν του λαιμού? Επίσης είδα ότι έχει ξεκολλήσει ένα βαρίδιο από την μπροστινη ζαντά.
Είναι δυνατόν να οφείλεται όλο αυτό σε ζυγοστάθμιση? Αν ναι έπρεπε το τιμόνι να τρέμει και στην πορεία? Ρουλεμάν του άξονα δεν νομίζω να είναι γιατί πρώτον δεν παίζει καθόλου επίσης αποσύνδεσα τις δαγκάνες και κινουταν πολύ ελεύθερα και αθόρυβα χωρίς να ακούγεται κάποιος από τους γνωστούς θόρυβος που κάνει ένα χαλασμένο ρουλεμάν.
Δοκιμασα επίσης αν παίζει και το ρουλεμάν λαιμού αλλά μου φάνηκε εντάξει, εκτός αν παίζει τόσο λίγο που δεν μπορώ να το καταλάβω. Αυτό που με παραξενεύει επίσης είναι ότι όταν πατάω το πίσω φρένο το οποίο συνδέεται με το μπροστινό αριστερό επάνω έμβολο η μηχανή φρενάρει πολύ ομαλά χωρίς καμία δόνηση. Κι αναρωτιέμαι αν είναι τελικά στραβια μόνο η δεξιά δισκόπλακα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας θα σας κρατάω ενήμερους.
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|