Καλως σας βρήκα

+15
arostaki
Mak-mak
pektis
Verbal Kint
Wtower
Them1s xXx
kostas VFR800F
Νίκος
XLGeorge
vtecpatra
Vvag
nikos-ex victor
vagelis78
SCORPIOS
SakisDeme
19 posters
Go down
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Καλως σας βρήκα

21/5/2016, 11:01 am
Καλησπέρα παιδιά, με λένε Σάκη, καλώς σας βρήκα
Πρόσφατα είχα μία τράκα με το FAZER 600 2006 και αποφάσισα να το δώσω για ανταλλακτικά και να πάρω ένα VFR. Θα ήθελα λίγο από την εμπειρία σας και την καθοδήγησή σας.

Έχω διαβάσει στο ιντερνετ ότι το VFR θέλει σε κάποια φάση ρύθμισα βαλβίδων και ήθελα να ρωτήσω καθε πόσα χλμ θέλει αυτό το ρύθμισα και πόσο κοστίζει?
Γενικά από κατανάλωση σε τι επίπεδα βρίσκεται σε σχέση αν γνωρίζετε με το FAzer 600 2006 που είχα?
Τα service έχουν κάτι το ιδιαίτερο λόγο του VTEC ή είναι σε επίπεδα όπως όλες οι υπόλοιπες μηχανές από θέμα κόστους?
Τέλη από όσο ξέρω έχει 55 ευρώ.
Από επιδόσεις πως είναι? Επειδή στο Fazer είχα rapid bike παράλληλο εγκέφαλο+εξάτμιση ολόκληρη+ΚΝ φίλτρο+κοντό γρανάζι εμπρός(1 δόντι) + μεγαλύτερο γρανάζι πίσω (1 δόντι) πήγαινε πολύ καλά πιο γρήγορα από Kawasaki Z750 δεν θα ήθελα να πάρω μία μηχανή πιο αργή από το FAZER, σε τι επίπεδα βρίσκεται το VFR?
Επίσης ότι άλλη πληροφορία πιστεύετε θα μου ηταν χρήσιμη να γνωρίζω γι αυτή τη μηχανή είναι ευπρόσδεκτη.
Ελπίζω σύντομα να γίνω και εγώ ένας VFRακιας Very Happy

Συγνώμη αν φλυαρώ πολύ.
Το μοντέλο VFR που κοιτάω είναι του 2006
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

21/5/2016, 2:52 pm
Καλώς ήρθες περαστικά για την τράκα και με το καλό η καινούρια μηχανή.
Αν δεν κάνω λάθος το ρύθμισμα στις βαλβίδες είναι στις 60.000.
Για κατανάλωση όσο δεν πέρνει μπροστά το vtc είναι καλά.
Για περισσότερες λεπτομέρειες περίμενε να σε απαντήσουν τα πιο έμπειρα μέλη του φόρουμ..
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 1:48 am
Καλως ηρθες φιλε .Με το καλο και η καινουρια μοτο.
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 2:04 pm
καλώς μας ήρθες Smile

προσωπικά.... πάρε μια μηχανή που να ξέρεις για ποιό λόγο την θές-χρειάζεσαι.
επίσης θα βρείς πολλές, σχεδόν όλες τις πληροφορίες στα ποστ του φόρουμ.

cheers
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 2:07 pm
Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
ευχαριστώ.
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 2:12 pm
nikos-ex victor wrote:καλώς μας ήρθες Smile

προσωπικά.... πάρε μια μηχανή που να ξέρεις για ποιό λόγο την θές-χρειάζεσαι.
επίσης θα βρείς πολλές, σχεδόν όλες τις πληροφορίες στα ποστ του φόρουμ.

cheers

Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες.

Χρειάζομαι μία μηχανή που να παίρνει βαλίτσα για να βαζω μεσα το λαπτοπ όταν πηγαίνω στη δουλειά,
να είναι ξεκούραστη στα ταξίδια γιατί μαρέσει να ταξιδεύω και να παίρνει βαλίτσες πλαινές και πίσω.
να έχει fairing με αρκετή προστασία από τον αέρα,
να είναι υποφερτη με αναπαυτική σέλα και για τον οδηγό και για τον συνεπιβάτη,
να είναι οικονομική από κατανάλωση όταν πηγαινεις πορεία με 140-150χλμ
να έχει και κάποια Α δύναμη και κάποιες τελικές
και να είναι και νορμάλ στο κόστος συντήρησης (service, τέλη κυκλοφορίας κτλ)
Θεωρώ ότι το VFR πληρεί όλα τα παραπάνω. Very Happy
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 2:18 pm
α γειά σου! κ εγώ γι'αυτό την πήρα + το ότι είναι στενή κ περνάει πολύ άνετα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.....αλλά δυστυχώς δεν κάνω ταξίδια... :(
μέσα στην πόλη όμως "διψάει" σχετικά.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 3:04 pm
Όντας κάτοχος Fazer 600 2005 και στη συνέχεια VFR 800 2008, νομίζω πως μπορώ να σου δώσω χρήσιμες πληροφορίες! Wink

Κατ' αρχήν ποιοτικά, σε στήσιμο και σε επιδόσεις το VFR είναι μια σαφέστατη αναβάθμιση, πας σε άλλο επίπεδο.
Πιο στοιβαρή κατασκευή, πιο δεμένο σύνολο, καλύτερες αναρτήσεις (αν και αυτές χρήζουν αναβάθμισης μετά από κάποιο καιρό...), πολύ καλύτερη κάλυψη απ' τον αέρα, φορτώνεται καλύτερα κι όσο για τις επιδόσεις του, είναι αρκούντως γρήγορο με ροπή από χαμηλά (εκεί που πονάνε όλα τα 600ρια...) και τρομερά διασκεδαστικό όταν μπαίνει στο φάσμα του V-Tec! Για να μη μιλήσω για τα φρένα... Πολύ γραμμικά, με γερό "δάγκωμα" συν το ότι έχεις την επιλογή του ABS. Στα συν, προσωπικά θα έβαζα και τον πορωτικό ήχο του V4. Rock

Σε κατανάλωση είναι σε πολύ λογικά επίπεδα για τετρακύλινδρο, πράγμα που σημαίνει ότι όταν το πας με νορμάλ ρυθμούς θα κάψει και λογικά κι όταν το σκίζεις θα κάψει τον κώλο του. Ενδεικτικά, στα 140-150 που λες καίει γύρω στα 6l/100km, νούμερο κατά τη γνώμη μου πολύ καλό (για μένα που είμαι 1.5 λίτρο παραπάντω τώρα με το KTM... Crying or Very sad ).

Τα service του επίσης σε πολύ λογικά επίπεδα. Θεωρητικά θέλει έλεγχο βαλβίδων κάθε 24.000χλμ, δεδομένου πως μιλάμε όμως για έναν απ' τους πιο αξιόπιστους κινητήρες, κάποιοι δεν έχουν ανοίξει κινητήρα και για 80-100.000χλμ!!! Πάντως μιλάμε για ένα κόστος 350-400 ευρώ απ' όσο θυμάμαι, όταν είναι να γίνει. Κατά τ' άλλα... λαδόξυδα, αναλώσιμα και γενικά ό,τι χρειάζεται το service μιας μοτοσυκλέτας, τίποτα υπερβολικά πράγματα.

Το fazer είναι μια τίμια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα, λίγο πολύ καλά, αλλά τίποτα εξαιρετικά. Το VFR σε πάει σε άλλο επίπεδο στο δρόμο... Για μένα προσωπικά, το μόνο που με χάλασε σε βάθος χρόνου είναι η θέση οδήγησης που στο fazer ήταν πιο όρθια και πιο ξεκούραστη για μένα, αλλά και πάλι, αυτό είναι εντελώς προσωπική άποψη καθώς προτιμώ την όρθια θέση οδήγησης. Αν θέλεις μηχανή με clip-ons είναι εξαιρετικά βολική για την κατηγορία της.

Για το πρόγραμμα δεν ξέρω να σε βοηθήσω, stabilizater ξέρω ότι μπαίνει, αλλά δεν ξέρω το κόστος (το οποίο όμως νομίζω πως δεν είναι και μικρό). Θα σε βοηθήσουν περισσότερο αυτοί που έχουν κάνει αυτές τις μετατροπές.

Σε γενικές γραμμές, αυτά θυμάμαι προς το παρόν. Ελπίζω να βοήθησα!

cheers
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 3:13 pm
φίλε μου όχι απλά βοήθησες, αλλά μου έφτιαξες τη μέρα Thumbsup Thumbsup
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 3:13 pm
SakisDeme wrote:Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
ευχαριστώ.

Tον κωδικό της βάσης Ohlins ,ηπως τον γνωρίζεις?

Στην βαση δεδομενων της Ohlins δεν βρηκα καθολου stabilizer ουτε και βαση.
Kαι στονAndreani που κοιταξα τιποτα και εκει

Αν θυμαμαι καλα μπορει να ταιριάζει από VTR 1000 αλλα δεν ειμαι σιγουρος,

Τεσπα μπορει να μπει και με πατεντα πανω με βαση από αλλη μαρκα πχ Matris που εχω βαλει εγώ.

Μετρησε το πάχος του stabilizer που εχεις μπας και βρουμε τιποτα

XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 4:17 pm
SakisDeme wrote:
Χρειάζομαι μία μηχανή που να παίρνει βαλίτσα για να βαζω μεσα το λαπτοπ όταν πηγαίνω στη δουλειά,
να είναι ξεκούραστη στα ταξίδια γιατί μαρέσει να ταξιδεύω και να παίρνει βαλίτσες πλαινές και πίσω.
να έχει fairing με αρκετή προστασία από τον αέρα,
να είναι υποφερτη με αναπαυτική σέλα και για τον οδηγό και για τον συνεπιβάτη,
να είναι οικονομική από κατανάλωση όταν πηγαινεις πορεία με 140-150χλμ
να έχει και κάποια Α δύναμη και κάποιες τελικές
και να είναι και νορμάλ στο κόστος συντήρησης (service, τέλη κυκλοφορίας κτλ)
Θεωρώ ότι το VFR πληρεί όλα τα παραπάνω. Very Happy

Ολα αυτα τα κανει το VFR, η ανεση του ειναι πολυ καλη και επισης η προστασια του με μια αφτερμαρκετ λιγο ψηλοτερη double bubble ζελατινα.

Τα τελη κυκλοφοριας ειναι ιδια με τα 650 γιατι ειναι κατω απο το κατωφλι αλλαγης των 785κ.εκ. και το κοστος συντηρησης πολυ μικρο καθως ουσιαστικα θελει μονο λαδια καθε 6000 και φιλτρο καθε 12000χμ. Θελει μπουζι ιριδιου καθε 48000χμ που ειναι ευκολο να αλλαχτουν και η Χονδα λεει και βαλβιδες καθε τοσο αλλα ολοι τις αφηνουμε για το διπλασιο (το δικο μου μηχανακι εχει 85000χμ και θα κοιταξω βαλβιδες στις 90000χμ). Οι βαλβιδες ειναι πολυ μεγαλη διαδικασια, ειδικα οι μισες που ειναι VTEC.

Μεχρι τα 160χμω (τα μοντελα μεχρι το 2005) και τα 150χμω (τα μοντελα μετα το 2006) ειναι πολυ οικονομικο μηχανακι σε ταξιδι, εχοντας καταναλωση 6.5λτ/100χμ. Αλλα και απο κει και πανω ειναι ok, η μεγιστη καταναλωση που εχω δει ταξιδευοντας συνεχως με 200-220χμω ειναι 8.8λτ/100χμ. Με 180-200χμω που ειναι και μια καλη ταχυτητα ταξιδιου, γυρω στα 8λτ/100χμω. Η 6η ειναι πολυ μακρια, ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω μεταμορφωνει το μηχανακι και μειωνει και την καταναλωση, διαπιστωμενο στα μοντελα μεχρι 2005.

Τα θεματα που εχει ειναι οτι δεν κανει για καθημερινες αστικες μετακινησεις καθως δουλευει πολυ ζεστα (το βεντιλατερ αναβοσβηνει μονιμα σε κινηση πολης), εχει αναποδη φορα ενος απο τα δυο βεντιλατερ που ειναι θεμα το καλοκαιρι καθως αν αναψει εκτος πολης σε κινηση δεν σβηνει ποτε (φτιαχνεται με διακοπτη απενεργοποιησης του βεντιλατερ για κινηση εκτος πολης) και εχει ηλεκτρικα θεματα για τα οποια εχουν γραφει πολλα εδω σε αλλα θεματα. Ειναι ολα αντιμετωπισημα αλλα πρεπει να διαβασει και να πραξει κανεις αναλογα.

Ενα τελευταιο: τα πηνια των VTEC ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ και καιγονται λιγο μετα τα 50000χμ με τον μαμα shunt ανορθωτη. Αυτα που λενε καποιοι "το δικο μου μηχανακι δεν εχει δουλεψει στην πολη αρα τα πηνια θα κρατησουν" δεν ευσταθουν. Επισης οι περιελιξεις συνηθως καιγονται πολυ πιο συντομα, η καλυτερη λυση ειναι τα μαμα απο Αμερικη γιατι στην Ευρωπη κοστιζουν ακριβα.

Και ενα τελευταιο: ο τεντωτηρας της αλυσιδας εκκεντροφορων των μπροστινων κυλινδρων τα παιζει συνηθως μετα απο 50-60Κ χμ και θελει αλλαγη αλλα μιλαμε για σχετικα μικρο κοστος τεντωτηρα και εργατικων.

Αυτα και καλη αγορα!
Νίκος
Νίκος
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 8:05 pm
SakisDeme wrote:Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
ευχαριστώ.

Ποιο rapid bike έχεις;

Είχα ψαχτεί κάποτε για rapid bike evo (ή racing). Από όσο ξέρω, το μόνο που χρειάζεσαι είναι την ειδική καλωδίωση (πλεξούδα) για το VFR, τα rapid bike είναι τα ίδια για όλα τα μηχανάκια.

Καλού-κακού, ρώτα και τον Έλληνα αντιπρόσωπο ή ρίξε μια ματιά στο site της Dimsport (ή στείλε τους ένα mail).
kostas VFR800F
kostas VFR800F
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 8:22 pm
Καλώς ήρθες και με το καλό η vfr
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 8:33 pm
Νίκος wrote:
SakisDeme wrote:Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
ευχαριστώ.

Ποιο rapid bike έχεις;

Είχα ψαχτεί κάποτε για rapid bike evo (ή racing). Από όσο ξέρω, το μόνο που χρειάζεσαι είναι την ειδική καλωδίωση (πλεξούδα) για το VFR, τα rapid bike είναι τα ίδια για όλα τα μηχανάκια.

Καλού-κακού, ρώτα και τον Έλληνα αντιπρόσωπο ή ρίξε μια ματιά στο site της Dimsport (ή στείλε τους ένα mail).

Δεν ξερω ποιο είναι, γράφει Rapid Bike I επάνω και το είχα βάλει το 2006 όταν πρωτο είχε εμφανιστεί στην αγορά, θα πρέπει να το ψάξω λίγο το θέμα με το rapid bike αν μπαίνει ή όχι γιατί αξίζει, στο Fazer όταν το είχα βάλει έκανε τρομερή διαφορα σε επιδόσεις, σκέψου σε πάτημα με fazer Κολλητού ίδιου μοντέλου εγώ δικάβαλος και εκείνος μονός και πάλι τον άνοιγα 2 μηχανάκια από στάση και από ρεπρίζ.
Them1s xXx
Them1s xXx
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

22/5/2016, 11:41 pm
Καλώς ήρθες φίλε μου, με το καλό να το χαρείς το εργαλείο!
Προσωπική γνώμη, δεν χρειάζεσαι παράλληλο εγκέφαλο και ούτε το σταμπιλιζατέρ ...
Φιλικά. cheers cheers cheers cheers cheers
Wtower
Wtower
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-08-29
Mηνύματα : 251
Ηλικία : 45
Μοντέλο : Yamaha XT1200Z
Κράνος : Arai Viper

三心道場忍術
https://www.facebook.com/george.c.karakostas

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

23/5/2016, 9:59 am
Καλώς ήρθες Σάκη! cheers
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

25/5/2016, 12:19 pm
Vvag wrote:
Για μένα προσωπικά, το μόνο που με χάλασε σε βάθος χρόνου είναι η θέση οδήγησης που στο fazer ήταν πιο όρθια και πιο ξεκούραστη για μένα, αλλά και πάλι, αυτό είναι εντελώς προσωπική άποψη καθώς προτιμώ την όρθια θέση οδήγησης. Αν θέλεις μηχανή με clip-ons είναι εξαιρετικά βολική για την κατηγορία της.

Αυτο ειναι ενα θεμα σε ολα τα VFR αλλα λιιγο περισοτερο στο VTEC που εχει τονισει τον σπορ χαρακτηρα της μηχανης. Κατα τη γνωμη μου, αποστατες στο τιμονι (εγω εχω βαλει 2.8εκ) και χαμηλοτερα μαρσπιε (εγω ταχω χαμηλωσει 2εκ) λυνουν σε μεγαλο βαθμο αυτο το θεμα και το κανουν πολυ ανετο κλιπονατο μηχανακι. Βεβαια δεν θα γινει ποτε σαν μηχανακι με καρατιμονα και θα χανει παντα στα στριμοκωλα ελληνικα και ψιλο-χαλασμενα επαρχιακα/ορεινα στροφιλικια.
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

25/5/2016, 12:29 pm
Ρε παιδιά, εγώ εχθές πήγα και καβάλησα ένα VFR στη Honda μεταχειρισμένο για να το δω, και ίσα ίσα με ψιλό απογοήτευσε η θέση επειδή δεν ήταν τόσο σκυφτό όσο το φανταζόμουν, ήταν ένα μικρό κλικ πιο σκυφτό από το Fazer :( , θα το προτιμούσα λίγο πιο σπορ στη θέση οδήγησης.
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

25/5/2016, 4:42 pm
SakisDeme wrote:Ρε παιδιά, εγώ εχθές πήγα και καβάλησα ένα VFR στη Honda μεταχειρισμένο για να το δω, και ίσα ίσα με ψιλό απογοήτευσε η θέση επειδή δεν ήταν τόσο σκυφτό όσο το φανταζόμουν, ήταν ένα μικρό κλικ πιο σκυφτό από το Fazer :(  , θα το προτιμούσα λίγο πιο σπορ στη θέση οδήγησης.


Απο τη μια λες οτι θελεις "να είναι ξεκούραστη στα ταξίδια γιατί μαρέσει να ταξιδεύω", απο την αλλη οτι ηταν πολυ ψηλα τα clip-on.
Ξεκουραστα ταξιδια και χαμηλα clip-on δεν πανε μαζι, αλλιως θα ειχε γεμισει ο κοσμος με R6-R1 με τριβαλιτσα.

Προσωπικα, απο τα γραφομενα σου, μου δινεις την εντυπωση οτι εισαι πολυ "ψυχικα νεος" ακομα για VFR.
Ειλικρινα και με το χερι στην καρδια, στην θεση σου θα κοιταζα για κατι αλλο.
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 11:27 am
Καλημέρα παιδιά,
προχθές αγόρασα επιτέλους το δικό μου VFR, είναι μοντέλο 2006 βαμμένο στα χρώματα της Honda ασπρο-μαύρο, φοράει και εξατμίσεις aftermarket.

Μετά από περίπου 500χλμ οδήγησης, έχω να πω ότι τα φρένα του είναι απίστευτα (ABS+combined brake assistant), μου άρεσε η σταθερότητα του στο δρόμο και το βαρύ τιμόνι που έχει σε σχέση με το Fazer 600 που είχα, τα φώτα του είναι άψογα και έχει πολύ καλή αεροδυναμική. Τελικά η θέση οδήγησης είναι όντως αρκετά σκυφτή (supersport) κάτι που το αναζητούσα. Το άνοιξα μέχρι 252χλμ, είχε και άλλο να δώσει σε στροφές μέχρι τα κόκκινα, την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να το τελικιάσω έτσι για την απορία. Η θέση για το συνοδηγό είναι πολύ άνετη οπότε δεν θα γκρινιάζει και η κοπέλα μου. Συγκριτικά με το FAZER 600 που είχα είναι αρκετά επίππεδα πιο πάνω, νιώθω ότι ανέβηκα πολλά level. Έμεινα γενικά πολύ ευχαριστημένος με την αγορά μου.

Τα αρνητικά τώρα, με ξενέρωσε λίγο το γκάζι του, στα χαμηλά είναι αρκετά ψόφιο πριν μπει ο VTEC, κάτι που σε κάνει να κατεβάζεις ταχύτητα πολλές φορές ιδίως με συνεπιβάτη, επίσης στα υψηλά όντως νιώθεις μια κλωτσιά όταν μπαίνει ο VTEC αλλά ποια μηχανή τετρακύλινδρη δεν κλωτσάει στις υψηλές στροφές?
Γενικά σκέφτομαι να βάλω άμεσα ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά για να του δώσω λίγο καλύτερο βήμα στα χαμηλά, στην πορεία ένα φίλτρο Κ&Ν, και μετά θα ψαχτώ να αλλάξω και το ενδιάμεσο της εξάτμισης για να διώξω το καταλύτη που φαντάζομαι ότι θα κόβει αρκετά (ίσως να μπει και χταπόδι) και τέλος κοιτάω και για κανένα Power commander. Πιστεύω ότι η μηχανή έχει δυνατότητες να βγάλει πολύ κρυμμένη δύναμη που είναι φιμωμένη και να γίνει έτσι όπως θα έπρεπε να ήταν. Αυτά γενικά, ίσως να ακούγομαι λίγο σαν κάγκουρας με αυτά που γράφω αλλά μαρέσει πολύ το Tuning είτε σε μηχανές είτε σε αυτοκίνητα.
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες, (η πρώτη είναι από το car.gr της αγγελίας που το πήρα).

Καλως σας βρήκα 8068107_0_b_zps6fxgjoa0

Καλως σας βρήκα 13310349_10208754356754574_8451705416405085128_n_zpsh9z5fyup

Καλως σας βρήκα 13321735_10208754373915003_4286371421506913878_n_zps98r7u29y
kostas VFR800F
kostas VFR800F
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 12:50 pm
κούκλα είναι καλά χιλιόμετρα
pektis
pektis
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2015-06-24
Mηνύματα : 95
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800 RC46 ABS(2006)

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 12:53 pm
Καλα χιλιομετρα να εχεις! Thumbsup
Mak-mak
Mak-mak
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-19
Mηνύματα : 140
Ηλικία : 38
Μοντέλο : Vfr1200 f
Κράνος : Shoei x-spirit 2

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 12:58 pm
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!!!
arostaki
arostaki
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-09-19
Mηνύματα : 164
Ηλικία : 63
Μοντέλο : vfr800
Κράνος : ARAI ΠΑΝΤΑ

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 2:03 pm
Mak-mak wrote:Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!!!
,μπραβο φιλε μου καλη επιλογη και καλως ηρθες cheers Thumbsup βεβαια το πηρες αλλο χρωμα απο μαυρο αλλα.......δεν πειραζει Laughing
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 2:40 pm
Το άσπρο είναι το γρηγορότερο χρώμα. Καλά χιλιόμετρα!
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 3:18 pm
Καλοτάξιδο και παντα όρθιος cheers cheers

SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 3:37 pm
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας,
Ίσως τα πούμε και από κοντά σε καμιά συνάντηση cheers cheers cheers
ionized
ionized
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2015-12-03
Mηνύματα : 28
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800A
Κράνος : AGV horizon

Ολα ειναι δρομος τελικα..

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 3:40 pm
αντε καλοταξιδος και παντα ορθιος!κουκλα το ασπρο αλλα τα μπορντω ειναι πιο γρηγορα Razz
SakisDeme
SakisDeme
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2016-05-18
Mηνύματα : 10
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 (2006)
Κράνος : AGV GP-PRO

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

6/6/2016, 10:29 pm
Θέλω λίγο τη γνώμη σας για κάτι αν ειναι ευκολο.
Πήγα σημερα σε γνωστό συνεργείο της Θεσσαλονίκης να ελέγξουν τη μηχανή, πέρα από τα ρουλεμαν τιμονιού μου είπαν ότι το ABS μου δεν δουλευει. Όταν βαζω μπρος τη μηχανή αναβει το λαμπάκι του ABS κανονικά και με το που κάνω 2 με 3 μετρα σβήνει. Επειδή με παραξένεψε το γεγονός ότι δεν δουλευει, πήγα να το δουν και στην αντιπροσωπεία της Honda στη Θεσσαλονικη, εκεί μου είπαν ότι δουλευει κανονικά και δεν έχει κανενα πρόβλημα, το μονο που θέλει καποια στιγμή είναι ρουλεμαν τιμονιού. Υπάρχει κανενα καλό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη που να ασχολείται με VFR να πάω και σε εκείνο να ακούσω και μια 3 γνώμη γιατί είμαι πολύ προβληματισμένος. Επειδή δεν είχα ξανά μηχανή με ABS δεν μπορώ να καταλάβω αν δουλεύει ή όχι.

Οποιαδήποτε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη
alexandros
alexandros
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-24
Mηνύματα : 712
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III

Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!

Καλως σας βρήκα Empty Re: Καλως σας βρήκα

7/6/2016, 11:40 am
SakisDeme wrote:Θέλω λίγο τη γνώμη σας για κάτι αν ειναι ευκολο.
Πήγα σημερα σε γνωστό συνεργείο της Θεσσαλονίκης να ελέγξουν τη μηχανή, πέρα από τα ρουλεμαν τιμονιού μου είπαν ότι το ABS μου δεν δουλευει. Όταν βαζω μπρος τη μηχανή αναβει το λαμπάκι του ABS κανονικά και με το που κάνω 2 με 3 μετρα σβήνει. Επειδή με παραξένεψε το γεγονός ότι δεν δουλευει, πήγα να το δουν και στην αντιπροσωπεία της Honda στη Θεσσαλονικη, εκεί μου είπαν ότι δουλευει κανονικά και δεν έχει κανενα πρόβλημα, το μονο που θέλει καποια στιγμή είναι ρουλεμαν τιμονιού. Υπάρχει κανενα καλό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη που να ασχολείται με VFR να πάω και σε εκείνο να ακούσω και μια 3 γνώμη γιατί είμαι πολύ προβληματισμένος. Επειδή δεν είχα ξανά μηχανή με ABS δεν μπορώ να καταλάβω αν δουλεύει ή όχι.

Οποιαδήποτε συμβουλή σας είναι ευπρόσδεκτη

Γεια σου φιλε και καλως ηρθες,το γεγονος οτι το λαμπακι σβηνει ειναι νορμαλ,εαν υπηρχε προβλημα με το ABS το λαμπακι ειτε θα αναβοσβηνε ειτε θα ηταν μονιμα αναμενο.Εσυ το δοκιμασες και ειδες οτι οντως δεν δουλευει;Υπαρχει ενας μηχανικος του οποιου εχουν περασει πολλα VFR απο τα χερια του και μαλιστα αρκετα απο το φορουμ μας,το συνεργειο ειναι στην οδο Ιωαννίνων 7-9 ειναι μια καθετη οδο στην Καυτατζογλου στο υψος του στρατοδικειου και ονομαζεται Σαββας ο τυπος που το εχει.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum