Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
+11
pektis
lk
sernodas
alexandros
Caracal
Ο φυσικός
nikos-ex victor
vtecpatra
XLGeorge
anastasis
oσονοuπω
15 posters
Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
13/4/2016, 10:35 pm
[img][/img]
κσι οι νέοι δίσκοι (EBC) ετοιμοι και αυτοί για τοποθέτηση
[img][/img]
κολα σπειρωμάτων στην βιδα του δίσκου.
κσι οι νέοι δίσκοι (EBC) ετοιμοι και αυτοί για τοποθέτηση
[img][/img]
κολα σπειρωμάτων στην βιδα του δίσκου.
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
13/4/2016, 10:36 pm
to be continued ....
- lkΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2012-07-23
Mηνύματα : 22
Ηλικία : 53
Μοντέλο : vfr 800 Fi
Κράνος : Γιο-γιο κλεμενο απο τα παιδια.
Γραναζι και παλι γραναζι.
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
14/4/2016, 6:31 pm
Αψογη δουλεια και παρουσιαση.
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
15/4/2016, 8:19 pm
[img][/img]
[img][/img]
καινούργια πατούμενα
[img][/img]
καινούργια πατούμενα
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
15/4/2016, 8:27 pm
[img][/img]
- pektisΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2015-06-24
Mηνύματα : 95
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800 RC46 ABS(2006)
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
17/4/2016, 8:18 pm
Ωραιος!
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
20/4/2016, 8:47 pm
Αλλαγή τακακιών εμπρός 'ηταν μια εύκολή υπόθεση,το πίσω όμως είναι λίγο μανίκι,για ευκολία στις κινήσεις βγάλσιμο πίσω τροχού και ξεβίδωμα αυτές οι δύο βίδες για να φύγουν τα τακάκια πιό εύκολα.πριν βγούν τα παλιά ανοίγουμε τα εμβολάκια με ένα μεγάλο κατσαβίδι για να μπουν τα καινούργια χωρίς ζόρι και κόπο.
[img][/img]
[img][/img]
και έτοιμο για το ταξιδάκι στα πάτρια εδάφη το Σαββατοκύριακο
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
και έτοιμο για το ταξιδάκι στα πάτρια εδάφη το Σαββατοκύριακο
[img][/img]
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
21/4/2016, 9:16 pm
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
21/4/2016, 11:58 pm
Καλοτάξιδοι να 'στε φίλε, μπράβο σου ! ! !
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
22/4/2016, 11:09 am
Αψογος Γιωργο, καλες βολτες και ταξιδια τη θερινη σαιζον!
Αυτα τα πισω τακακια το VTEC ειναι μανικι να βγουν. Εχοντας βγαλει πισω τροχο, και τις δυο φορες που τοκανα παλευα ξαπλωμενος για κανενα 5αλεπτο τουλαχιστο οποτε σε καποια στιγμη τα πηρα στο χερι χωρις να ξερω τι εκανα Αυτο συνεβη και τις δυο φορες που ταλλαξα μεχρι τωρα.
Καλο tip αυτο για το λυσιμο των δυο βιδων, δεν το σκεφτηκα γιατι το manual γραφει οτι βγαινουν κανονικα, εχοντας βεβαια ξεχασει να προσθεσει "..αν εισαι γιαπωνεζος ταχυδακτυλουργος"
vtecpatra wrote:Αλλαγή τακακιών εμπρός 'ηταν μια εύκολή υπόθεση,το πίσω όμως είναι λίγο μανίκι,για ευκολία στις κινήσεις βγάλσιμο πίσω τροχού και ξεβίδωμα αυτές οι δύο βίδες για να φύγουν τα τακάκια πιό εύκολα.
Αυτα τα πισω τακακια το VTEC ειναι μανικι να βγουν. Εχοντας βγαλει πισω τροχο, και τις δυο φορες που τοκανα παλευα ξαπλωμενος για κανενα 5αλεπτο τουλαχιστο οποτε σε καποια στιγμη τα πηρα στο χερι χωρις να ξερω τι εκανα Αυτο συνεβη και τις δυο φορες που ταλλαξα μεχρι τωρα.
Καλο tip αυτο για το λυσιμο των δυο βιδων, δεν το σκεφτηκα γιατι το manual γραφει οτι βγαινουν κανονικα, εχοντας βεβαια ξεχασει να προσθεσει "..αν εισαι γιαπωνεζος ταχυδακτυλουργος"
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
22/4/2016, 11:34 am
VFGeorge wrote:Αψογος Γιωργο, καλες βολτες και ταξιδια τη θερινη σαιζον!vtecpatra wrote:Αλλαγή τακακιών εμπρός 'ηταν μια εύκολή υπόθεση,το πίσω όμως είναι λίγο μανίκι,για ευκολία στις κινήσεις βγάλσιμο πίσω τροχού και ξεβίδωμα αυτές οι δύο βίδες για να φύγουν τα τακάκια πιό εύκολα,
Αυτα τα πισω τακακια το VTEC ειναι μανικι να βγουν. Εχοντας βγαλει πισω τροχο, και τις δυο φορες που τοκανα παλευα ξαπλωμενος για κανενα 5αλεπτο τουλαχιστο οποτε σε καποια στιγμη τα πηρα στο χερι χωρις να ξερω τι εκανα Αυτο συνεβη και τις δυο φορες που ταλλαξα μεχρι τωρα.
Καλο tip αυτο για το λυσιμο των δυο βιδων, δεν το σκεφτηκα γιατι το manual γραφει οτι βγαινουν κανονικα, εχοντας βεβαια ξεχασει να προσθεσει "..αν εισαι γιαπωνεζος ταχυδακτυλουργος"
Εχω στο γκαράζ πάντα μια κουβέρτα πρόχειρη για ξάπλες επισκευής της βέφας,τα τακάκια όντως μπορούν να βγούν αφού αφαιρέσεις τον πείρο και έχεις φροντίσει να ανοίξεις τα έμβολα,χωρίς να λύσεις καμία βίδα.
Αφου το ειχα λυσει για ολα τα άλλα ευκαιρία ήταν να επιθεωρήσω και τα τριγύρω εξαρτήματα.
Ο πείρος της πίσω δαγκάνας ήταν ο μισός έξω,οι βίδες από τα μπρός δισκόφρενα λασκες(ειχα παρατηρήσει και παίξιμο στα φρένα του τιμονιού αλλά το απέδωσα στο φαγωμενο δίσκο,Η κεντρική μεγάλη βίδα του μονόμπρατσου ήταν και αυτή λάσκα.
αν δεν βάλεις χέρι στο μηχανακι ο ίδιος δουλεια σωστή δεν γίνεται και ο νοών νοήτω........
- sotosvfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2012-09-06
Mηνύματα : 481
Ηλικία : 54
Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
Κράνος : arai & shoei x spirit II
"Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
22/4/2016, 11:41 pm
Πολύ καλή δουλειά Γιώργο καινούριο τόκανες, θα πάει χαλαρά άλλα 100000 χλμ.μεχρι να ξαναβάλεις χέρι...vtec λέμε
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
25/4/2016, 10:33 pm
Εγινε δοκιμή σε βόλτα Πάτρα Κέρκυρα Σαββατοκύριακο.
Χιλιόμετρα συνολικά 610.
Εντυπώσεις:
Δίσκοι,καμιά σχεση με πρίν,απίστευτη αίσθηση και σε δύναμη στο φρενάρισμα,συνδιασμός EBC Δίσκοι με EBC τακάκια φοβερός.
Μπροστινό σύστημα χωρία ασάφειες και απίστευτη πληροφόριση του τι γινεται κατω από την ρόδα.
Καποιες νευρικότητες εξαφανίστηκαν και το μπροστινό έγινε απίστευτα στιβαρό,σε συνδιασμό με το σταμπιλάιζερ επιτρέπει άνετα καγκουριές .
Με λίγα λόγια χαίρεσαι να το οδηγείς.
Χιλιόμετρα συνολικά 610.
Εντυπώσεις:
Δίσκοι,καμιά σχεση με πρίν,απίστευτη αίσθηση και σε δύναμη στο φρενάρισμα,συνδιασμός EBC Δίσκοι με EBC τακάκια φοβερός.
Μπροστινό σύστημα χωρία ασάφειες και απίστευτη πληροφόριση του τι γινεται κατω από την ρόδα.
Καποιες νευρικότητες εξαφανίστηκαν και το μπροστινό έγινε απίστευτα στιβαρό,σε συνδιασμό με το σταμπιλάιζερ επιτρέπει άνετα καγκουριές .
Με λίγα λόγια χαίρεσαι να το οδηγείς.
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
2/6/2016, 10:14 am
Επισκευών/συντήρησης συνέχειας.
Αφου τα κάναμε όλα ας βγάλουμε και το πίσω αμορτισέρ για αλλαγη λαδάκια
Η όλη διαδικασία του να βγάλεις το πίσω αμορτισέρ είναι πολύ μαμίσι.
Λύσε ρόδα,βγάλε ρόδα,βγάλε μοχλικό και το συμαντικότερο ΣΚΥΨΕ και πέσε κατω από την μηχανή,οτι χειρότερο μου ΄χει συμβεί γαμω την τρέλα μου.
[img][/img]
Το αμορτισερ μετά από πολύ κόπο και σκυψιμο
Βεβαια ,δεν ήταν ετσι όταν βγήκε,ούτε εγώ ούτε και το αμορτισερ.Οι φωτό ήταν ακατάληλες για ανηλήκους.
Εδω φαινεται καθαρό μετά από εντατικό μπάνιο σε καθαριστικό.
Για να βγεί το αμορτισερ χρειάζεται να ξεβιδωθεί ,χωρις να φυγει απο πάνω το τεπόζιτο,απλά ξεβιδωνεις το μπροστα και το πίσω μέρος και σηκώνεις ψηλά το μπρός μέρος για να σου δωσει πρόσβαση στην βίδα στηριξη του αμορτισερ που αφαιρειτε ευκολα.
[img][/img]
Αφου τα κάναμε όλα ας βγάλουμε και το πίσω αμορτισέρ για αλλαγη λαδάκια
Η όλη διαδικασία του να βγάλεις το πίσω αμορτισέρ είναι πολύ μαμίσι.
Λύσε ρόδα,βγάλε ρόδα,βγάλε μοχλικό και το συμαντικότερο ΣΚΥΨΕ και πέσε κατω από την μηχανή,οτι χειρότερο μου ΄χει συμβεί γαμω την τρέλα μου.
[img][/img]
Το αμορτισερ μετά από πολύ κόπο και σκυψιμο
Βεβαια ,δεν ήταν ετσι όταν βγήκε,ούτε εγώ ούτε και το αμορτισερ.Οι φωτό ήταν ακατάληλες για ανηλήκους.
Εδω φαινεται καθαρό μετά από εντατικό μπάνιο σε καθαριστικό.
Για να βγεί το αμορτισερ χρειάζεται να ξεβιδωθεί ,χωρις να φυγει απο πάνω το τεπόζιτο,απλά ξεβιδωνεις το μπροστα και το πίσω μέρος και σηκώνεις ψηλά το μπρός μέρος για να σου δωσει πρόσβαση στην βίδα στηριξη του αμορτισερ που αφαιρειτε ευκολα.
[img][/img]
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
2/6/2016, 10:21 am
Το στρώμα δίπλα από τη μηχανή ειναι για ξεκούραση μετά το σέξ.
Καθάρισμα σε όλα τα βγαλμενα μέρη του μοχλικού.Βρέθηκε σε πολύ καλή κατάσταση μετ'α απο σχεδόν 90,000 κμ ,καθάρισμα και λίπανση και ξανά τοποθέτηση.Μονο τις τσιμούχες τις εξωτερικές θα αλλάξω στο μοχλικό λόγω πολυκαιρίας και ταλαιπωρίας.
[img][/img]
Καθάρισμα σε όλα τα βγαλμενα μέρη του μοχλικού.Βρέθηκε σε πολύ καλή κατάσταση μετ'α απο σχεδόν 90,000 κμ ,καθάρισμα και λίπανση και ξανά τοποθέτηση.Μονο τις τσιμούχες τις εξωτερικές θα αλλάξω στο μοχλικό λόγω πολυκαιρίας και ταλαιπωρίας.
[img][/img]
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
2/6/2016, 10:25 am
[img][/img]
Το ψαλίδι στιρίχθηκε πανω σε μια λάτα από Καλαματιανό λάδι.(Λάτα = Τενεκές μεταλικός για την αποθήκευση λαδιού).
[img][/img]
Το ψαλίδι στιρίχθηκε πανω σε μια λάτα από Καλαματιανό λάδι.(Λάτα = Τενεκές μεταλικός για την αποθήκευση λαδιού).
[img][/img]
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
13/6/2016, 10:58 pm
Σε συνεχεια των επισκευών/συντηρήσεων το πίσω αμορτισέρ τοποθετήθηκε στη θέση του.
Την πρώτη φορά σαν αρχάριος το κάνεις με πολύ κόπο και πολύ χρόνο( τρείς ώρες και βάλε).
Την δέυτερη φορά από το κάνεις με τρόπο χωρίς κόπο
Περνάμε ένα μεγάλο ζιπάκι στο πίσω γρανάζι για να το στηρίξουμε στα πλαινα κάγκελα,αν δεν εχουμε πλαινα βάζουμε το μεταλικό μπετόνάκι του λαδιού .
Προσοχή δεν το βάζουμε τέρμα πάνω κλειδωμένο το ψαλίδι γιατι δεν θα περάσει το δοχείο των ρυθμίσεων από την τρύπα μεταξύ αμορτισ'ερ και ψαλιδιού.
Φροντίζουμε το αμορτισέρ και το δοχείο του να το τυλίξουμε στοργικά με σελοφάν για να μην το κανουμε χάλια και μετα τα γρασα δεν φεύγουν εύκολα.
[img][/img]
[img][/img]
Την πρώτη φορά σαν αρχάριος το κάνεις με πολύ κόπο και πολύ χρόνο( τρείς ώρες και βάλε).
Την δέυτερη φορά από το κάνεις με τρόπο χωρίς κόπο
Περνάμε ένα μεγάλο ζιπάκι στο πίσω γρανάζι για να το στηρίξουμε στα πλαινα κάγκελα,αν δεν εχουμε πλαινα βάζουμε το μεταλικό μπετόνάκι του λαδιού .
Προσοχή δεν το βάζουμε τέρμα πάνω κλειδωμένο το ψαλίδι γιατι δεν θα περάσει το δοχείο των ρυθμίσεων από την τρύπα μεταξύ αμορτισ'ερ και ψαλιδιού.
Φροντίζουμε το αμορτισέρ και το δοχείο του να το τυλίξουμε στοργικά με σελοφάν για να μην το κανουμε χάλια και μετα τα γρασα δεν φεύγουν εύκολα.
[img][/img]
[img][/img]
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
13/6/2016, 11:14 pm
[img][/img]
Για να μπεί το αμορτισέρ τώρα αφού πρώτα όπως είπα περάσουμε προσεκτικά το δεοχείο του,τραβάμε το ψαλίδε τέρμα πάνω όσο παίρνει για να μπεί το αμορτισέρ εύκολα.
Το τοποθετουμε αφού σκύψουμε πολύ από την αριστερή μεριά και πάνω από το δοχείο διαστολής καυσαερίων της εξάτμισης και αφού εχουν αφαιρεθει όλα τα μοχλικά κτλ.
Με αυτό το τρόπο και με οδηγό το αριστερό μας χέρι σπρώχνουμε το αμορτισέρι πανω και ψηλαφίζουμε με το δάκτυλο του αριστερού μας χεριού την τρυπα που μπάινει η βίδα του αμορτισέρ,Αφού περασει το στηρίζουμε στην κάτω άκρη του και πάνω στο βαρελάκι της εξάτμισης και σηκωνόμαστε και βάζουμε την βίδαμ ε το παξιμάδι της προσεκτικά μην μας πέσει πάλι το αμορτισέρ και αρχίσουμε τις .
ΔΕΝ βιδωνουμε την βιδα τέρμα απλά στην αρχή από τις βόλτες της ,αυτό για μπορέσουμε να ΄φερουμε το αμορτισερ στην σωστή θέση με την σωστή γωνία για το σωληνάκι του δοχείου του για να μην ειναι σφιχτό ή ζορισμένο.Αφού όλα μπούν στην θέση τους δένουμε από κάτω προς τα πάνω,Βαζουμε μοχλικό αφου το γρασάρουμε και μετά τα λαμάκια του μοχλικού με το βελάκι που έχουν πανω να δείχνει την μπροστινή ρόδα.
Την πανω βίδα του αμορτισέρ (17άρα) την βιδώνουμε τελευτάια και ανθρωπινα όχι υπερβολές.
Η όλη διαδικασία όπως έιπα την πρώτη φορά μετά από λάθη μεταξύ λαθων και πολύ κοπο και χ΄ρονο μπαίνει πλέον σε χρόνο DT.
Καθάρισμα από γρασα ψαλίδι και ρόδα και αφού χάλασα και ενα μπουλόνι του πίσω τροχού όλα ωράια και καθαρά.
Φωτό άλλες δεν έβγαλα γιατι τσαντίστηκα με την μαλακία την βίδα και να μου το κάνει αυτ'ο εν όψη Πανελλήνιας ρε γμτ δεν περιγράφω άλλο,Αντε γειά(σσσστ θα τα πουμε στην Πανελλήνια)
Για να μπεί το αμορτισέρ τώρα αφού πρώτα όπως είπα περάσουμε προσεκτικά το δεοχείο του,τραβάμε το ψαλίδε τέρμα πάνω όσο παίρνει για να μπεί το αμορτισέρ εύκολα.
Το τοποθετουμε αφού σκύψουμε πολύ από την αριστερή μεριά και πάνω από το δοχείο διαστολής καυσαερίων της εξάτμισης και αφού εχουν αφαιρεθει όλα τα μοχλικά κτλ.
Με αυτό το τρόπο και με οδηγό το αριστερό μας χέρι σπρώχνουμε το αμορτισέρι πανω και ψηλαφίζουμε με το δάκτυλο του αριστερού μας χεριού την τρυπα που μπάινει η βίδα του αμορτισέρ,Αφού περασει το στηρίζουμε στην κάτω άκρη του και πάνω στο βαρελάκι της εξάτμισης και σηκωνόμαστε και βάζουμε την βίδαμ ε το παξιμάδι της προσεκτικά μην μας πέσει πάλι το αμορτισέρ και αρχίσουμε τις .
ΔΕΝ βιδωνουμε την βιδα τέρμα απλά στην αρχή από τις βόλτες της ,αυτό για μπορέσουμε να ΄φερουμε το αμορτισερ στην σωστή θέση με την σωστή γωνία για το σωληνάκι του δοχείου του για να μην ειναι σφιχτό ή ζορισμένο.Αφού όλα μπούν στην θέση τους δένουμε από κάτω προς τα πάνω,Βαζουμε μοχλικό αφου το γρασάρουμε και μετά τα λαμάκια του μοχλικού με το βελάκι που έχουν πανω να δείχνει την μπροστινή ρόδα.
Την πανω βίδα του αμορτισέρ (17άρα) την βιδώνουμε τελευτάια και ανθρωπινα όχι υπερβολές.
Η όλη διαδικασία όπως έιπα την πρώτη φορά μετά από λάθη μεταξύ λαθων και πολύ κοπο και χ΄ρονο μπαίνει πλέον σε χρόνο DT.
Καθάρισμα από γρασα ψαλίδι και ρόδα και αφού χάλασα και ενα μπουλόνι του πίσω τροχού όλα ωράια και καθαρά.
Φωτό άλλες δεν έβγαλα γιατι τσαντίστηκα με την μαλακία την βίδα και να μου το κάνει αυτ'ο εν όψη Πανελλήνιας ρε γμτ δεν περιγράφω άλλο,Αντε γειά(σσσστ θα τα πουμε στην Πανελλήνια)
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
15/6/2016, 8:26 am
δωσε γιωργαρα .. παρε και το δικο μου .
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
16/6/2016, 5:58 pm
[img][/img]
[img][/img]
Η δοκιμάστρια έδωσε το πρ΄σινο φως μαζί με ένα μεγάλο χαμόγελο,μπαμπα το εργλείο το έφτιαξες καλά,Πάρε με και μέ Πανελλήνια τώρα....
Side car ξερει κανείς αν βγάζει για βέφα?
[img][/img]
Η δοκιμάστρια έδωσε το πρ΄σινο φως μαζί με ένα μεγάλο χαμόγελο,μπαμπα το εργλείο το έφτιαξες καλά,Πάρε με και μέ Πανελλήνια τώρα....
Side car ξερει κανείς αν βγάζει για βέφα?
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
17/6/2016, 2:21 pm
για παλαιότερο μοντέλο!
εναλλακτικά:
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
17/6/2016, 8:27 pm
κουκλα το εκανες το επιπλο
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
18/6/2016, 12:00 am
nikos-ex victor wrote:
για παλαιότερο μοντέλο!
εναλλακτικά:
Θα πάρω αυτό με το κορίτο(μικρή ξύλινη βάρκα).Τυλιξέ το για δώρο
Re: Συντηρηση και επισκευή - Αλλαγη τσιμουχες μπροστινού και Δισκόπλακες
18/6/2016, 12:01 am
TAKIS-SOL wrote:κουκλα το εκανες το επιπλο
εμ,το γυάλιζα τόσες ώρες
Page 2 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|