Go down
jkats
jkats
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-11-07
Mηνύματα : 2
Ηλικία : 41
Μοντέλο : vfr 800 2002
Κράνος : Καμία επιλογή

Τρόμπα βενζίνης Empty Τρόμπα βενζίνης

26/8/2015, 8:18 pm
Καλησπέρα
Αν αι είμαι μέλος αρκετο καιρό στο φορουμ είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Φέτος το vfr μου (μοντέλο 2002)  αποφάσισε να μου βγάλει όλα τα προβλήματα μαζεμένα.
Οπότε αφού άλαξα μετά το πασχα τεντωτήρα, καδένα, είχα και εγώ αυτόν τον εκνευριστικό ήχο που έχετε προαναφερει σε άλλα threads, στη συνέχεια κοπήκανε τα καλώδια κάτω απο τον διακόπτη. Με αποτέλεσμα να με αφησει στη μέση του δρόμου σταματημένο σε φανάρι, ευτυχως που έγινε στην Αθήνα. και ερχόμαστε στο επίμαχο θέμα!
Αρχές Αυγουστου πάω να βάλω τη μηχνή μπροστα αλλά τίποτα!!! Δεν ακούω καθόλου τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει η τρόμπα όταν γυρνάμε τον διακόπτη. Η μίζα γυρνάει κανονικά, η μπαταρά αρχικα φορτίστηκε και μετά αλάχτικε (την είχα 1,5 χρόνο και ήταν no name) αλλα πάλι χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
1. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ελένξω ότι φταίει η τρόμπα;
2. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το φίλτρο βενζίνης;
3. Εαν παω γαι αλαγή τρόμπας ξέρετε εάν ταιριάζει απο κανένα άλο μοντέλο, γιατί τη δικιά μας ο Σαρακάκης την έχει 690Euro!!!!! Δεν είναι και διαθέσιμο ανταλακτικό στην Έλλαδα ακι δεν μπορεί ο μάστορας να παραγγείλει απο εξωτερικό (λόγω caipital control )
Με όλα τα παραπάνω μάλλον είμαι ο ποιο γκαντέμης με vfr!!!
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

26/8/2015, 9:48 pm
jkats wrote:Καλησπέρα
Αν αι είμαι μέλος αρκετο καιρό στο φορουμ είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Φέτος το vfr μου (μοντέλο 2002)  αποφάσισε να μου βγάλει όλα τα προβλήματα μαζεμένα.
Οπότε αφού άλαξα μετά το πασχα τεντωτήρα, καδένα, είχα και εγώ αυτόν τον εκνευριστικό ήχο που έχετε προαναφερει σε άλλα threads, στη συνέχεια κοπήκανε τα καλώδια κάτω απο τον διακόπτη. Με αποτέλεσμα να με αφησει στη μέση του δρόμου σταματημένο σε φανάρι, ευτυχως που έγινε στην Αθήνα. και ερχόμαστε στο επίμαχο θέμα!
Αρχές Αυγουστου πάω να βάλω τη μηχνή μπροστα αλλά τίποτα!!! Δεν ακούω καθόλου τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει η τρόμπα όταν γυρνάμε τον διακόπτη. Η μίζα γυρνάει κανονικά, η μπαταρά αρχικα φορτίστηκε και μετά αλάχτικε (την είχα 1,5 χρόνο και ήταν no name) αλλα πάλι χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
1. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ελένξω ότι φταίει η τρόμπα;
2. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το φίλτρο βενζίνης;
3. Εαν παω γαι αλαγή τρόμπας ξέρετε εάν ταιριάζει απο κανένα άλο μοντέλο, γιατί τη δικιά μας ο Σαρακάκης την έχει 690Euro!!!!! Δεν είναι και διαθέσιμο ανταλακτικό στην Έλλαδα ακι δεν μπορεί ο μάστορας να παραγγείλει απο εξωτερικό (λόγω caipital control )
Με όλα τα παραπάνω μάλλον είμαι ο ποιο γκαντέμης με vfr!!!

Μην βιαστεις να καταδικασεις την αντλια, καθοτι στην γραμη της εμπλεκεται ο ρελε της(fuel cut of relay) η ασφαλειοθηκη , καλωδιωσεις , και ο συναγερμος αν εχεις.
ελεξε την λειτουργια της δινοντας ρευμα απευθειας στην φισσα της. αν δουλεψει τοτε ψαξε ρελε, γραμες γειωσεις κλπ.
αν δεν δουλεψει πας για το μοτερ της. Το φιλτρο καλο θα ηταν να αλλαχθει,αν και δεν ευθυνεται στην περιπτωση μη λειτουργιας τις αντλιας.
Στα δυσκολα τωρα. στην περιπτωση που καταληξεις οτι φταιει η αντλια , τοτε η πιο οικονομικη λυση ειναι μια μεταχειρισμενη με τα συν και τα πλην της.
Επισης οι εμβαπτιζομενες αντλιες των αυτοκινητων, εχουν περιπου το ιδιο σε μεγεθος μοτερ ιδιιτερα στα μικρου κυβισμου, απλα φαινονται μεγαλες λογω της πλαστικης κεφαλης και του συστηματος φλοτερ, Σαν εσχατη λυση θα μπορουσες να ταιριαξεις μια , και ειναι και φτηνες.

Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

26/8/2015, 11:16 pm
Ο Veefarios έχει δίκιο. Οι πιθανές αιτίες είναι αρκετές και η τρόμπα μόνο μία από αυτές. Ευτυχώς, η τρόμπα ελέγχεται εύκολα.
jkats
jkats
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-11-07
Mηνύματα : 2
Ηλικία : 41
Μοντέλο : vfr 800 2002
Κράνος : Καμία επιλογή

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

27/8/2015, 7:34 pm
Veefarios ευχαριστω για τα tips αλλά μάλλον δεν ήμουν τόσο τυχερός!
Έλεγξα σήμερα τον καφέ κονέκτορα που δίνει ρεύμα στην τρόμπα και είδα ότι γυρίζοντας τον διακόπτη έχω κανονικά τάση από τη μπαταρία (12,5V). Οπότε με βάση το user manual τα έχει παίξει το μοτέρ της τρόμπας.
Δύο ερωτήσεις επί του θέμτος τώρα:
1.Ψάχνωντας στο internet για καμία μεταχειρησμένη και η μόνη αγγελία που βρήκα είναι μια απο μοντέλο του 98 η οποία φαίνεται ίδια, ξέρετε εαν ταιρίαζει στο δίκο μου;
Παραθέτω το link με την αγγελία:
http://www.car.gr/parts/photos/1796202/
2.Προς τον φυσικό έχω διαβάσει σε κάποια post για έναν μάστορα στην Καρδίτσα και επείδη θα είμαι στην πατρίδα την επόμενη εβδομάδα μπορείς να μου στείλεις με PM ποιος είναι να περάσω και απο εκέι να τον ρωτήσω.
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

28/8/2015, 1:03 am
jkats wrote:Veefarios ευχαριστω για τα tips αλλά μάλλον δεν ήμουν τόσο τυχερός!
Έλεγξα σήμερα τον καφέ κονέκτορα που δίνει ρεύμα στην τρόμπα και είδα ότι γυρίζοντας τον διακόπτη έχω κανονικά τάση από τη μπαταρία (12,5V). Οπότε με βάση το user manual τα έχει παίξει το μοτέρ της τρόμπας.
Δύο ερωτήσεις επί του θέμτος τώρα:
1.Ψάχνωντας στο internet για καμία μεταχειρησμένη και η μόνη αγγελία που βρήκα είναι μια απο μοντέλο του 98 η οποία φαίνεται ίδια, ξέρετε εαν ταιρίαζει στο δίκο μου;
Παραθέτω το link με την αγγελία:
http://www.car.gr/parts/photos/1796202/
2.Προς τον φυσικό έχω διαβάσει σε κάποια post για έναν μάστορα στην Καρδίτσα και επείδη θα είμαι στην πατρίδα την επόμενη εβδομάδα μπορείς να μου στείλεις με PM ποιος είναι να περάσω και απο εκέι να τον ρωτήσω.

Λοιπον εχουμε και λεμε. Συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους και οι δυο αντλιες σε fi kai vtec ειναι ιδιες , εννοω οτι και οι δυο δουλευουν στα 36 psi στο ρελαντι και δινουν ροη, 150cc sta 10 δευτερα συμφωνα με τα μανουαλ της χοντα. Με μια ματια οπως τις ειδα φαινονται πανομοιοτυπες (απο φωτο) , και δεδομενου των κοινων χαρακτηριστικω τους κρινω οτι ειναι ενναλακτες.
Στην περιπτωση που υπαρχει μια καποια διαφορα αυτη θα ειναι μονο στην βαση τoυς.
Τα μοτερ των αντλιων ομως στηριζονται στην βαση τους με εναν απλο κολιε  τις σωληνωσεις και τα καλωδια τους , οπως καταλαβαινεις ειναι ευκολο να τραμπαρεις το μοτερ του fi στη βαση του vtec αν αυτο ειναι απαραιτητo
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

28/8/2015, 1:28 am
VEEFARIOS wrote:
jkats wrote:Veefarios ευχαριστω για τα tips αλλά μάλλον δεν ήμουν τόσο τυχερός!
Έλεγξα σήμερα τον καφέ κονέκτορα που δίνει ρεύμα στην τρόμπα και είδα ότι γυρίζοντας τον διακόπτη έχω κανονικά τάση από τη μπαταρία (12,5V). Οπότε με βάση το user manual τα έχει παίξει το μοτέρ της τρόμπας.
Δύο ερωτήσεις επί του θέμτος τώρα:
1.Ψάχνωντας στο internet για καμία μεταχειρησμένη και η μόνη αγγελία που βρήκα είναι μια απο μοντέλο του 98 η οποία φαίνεται ίδια, ξέρετε εαν ταιρίαζει στο δίκο μου;
Παραθέτω το link με την αγγελία:
http://www.car.gr/parts/photos/1796202/
2.Προς τον φυσικό έχω διαβάσει σε κάποια post για έναν μάστορα στην Καρδίτσα και επείδη θα είμαι στην πατρίδα την επόμενη εβδομάδα μπορείς να μου στείλεις με PM ποιος είναι να περάσω και απο εκέι να τον ρωτήσω.

Λοιπον εχουμε και λεμε. Συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους και οι δυο αντλιες σε fi kai vtec ειναι ιδιες , εννοω οτι και οι δυο δουλευουν στα 36 psi στο ρελαντι και δινουν ροη, 150cc sta 10 δευτερα συμφωνα με τα μανουαλ της χοντα. Με μια ματια οπως τις ειδα φαινονται πανομοιοτυπες (απο φωτο) , και δεδομενου των κοινων χαρακτηριστικω τους κρινω οτι ειναι ενναλακτες.
Στην περιπτωση που υπαρχει μια καποια διαφορα αυτη θα ειναι μονο στην βαση τoυς.
Τα μοτερ των αντλιων ομως στηριζονται στην βαση τους με εναν απλο κολιε  τις σωληνωσεις και τα καλωδια τους , οπως καταλαβαινεις ειναι ευκολο να τραμπαρεις το μοτερ του fi στη βαση του vtec αν αυτο ειναι απαραιτητo

Διευκρινιζω οταν λεω βαση εννοω το την πλακα με την φισσα που βιδωνει στο κατω μερος του ρεζερβουαρ.
Αν αυτη ειναι ενταξει τοτε καμμια μετατροπη δεν ειναι απαραιτητη.
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

28/8/2015, 1:46 am
ΠΜ εστάλθη! cheers
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Τρόμπα βενζίνης Empty Re: Τρόμπα βενζίνης

20/9/2015, 10:06 pm
Για την καλή υγεία της τρόμπας

- Το φίλτρο της αντλίας πρέπει να αλλάζει συχνά (50Κ;)

- Το τανκ να μην είναι άδειο ώστε η τρόμπα να ψύχεται από την βενζίνη στην οποία είναι βυθισμένη
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum