- kostisΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-15
Mηνύματα : 25
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI '01 μαύρο
Κράνος : SHOEI XR-1000
Πρόβλημα με ψυγείο..
31/7/2015, 8:27 pm
Καλησπέρα στην παρέα και πάλι..
Μετά από 6 χρόνια, μου ...έβγαλε πρόβλημα το δεξί μέρος του ψυγείου (όπως καθόμαστε επάνω ή η αριστερή πλευρά όπως το κοιτάμε από μπροστά) και με έβαλε σε "σκέψεις". Σκέψεις, για το αν είχε "πέσει" ο προηγούμενος από αυτή την πλευρά. Εγώ ευτυχώς έως τώρα δεν έχω πέσει, οπότε δεν ευθύνομαι εγώ για αυτό. Ας εξηγήσω όμως πως πήγε το πράγμα για να με βοηθήσετε όπως - και αν - μπορείτε.
Την Κυριακή που μας πέρασε, ξεκίνησα για Χαλκ/κή στης 09:40 από Ν.Κρήνη, Θεσσαλονίκης. Η απόσταση που είχα να διανύσω ήταν 85 χλμ, χοντρικά, έως Πολύχρονο (1ο πόδι Χαλκ/κης). Σε όλο το "δρόμο" και παρά την αυξημένη κίνηση που είχε, από αυτοκίνητα, η θερμοκρασία δεν ανέβηκε επάνω από 104 βαθμούς και όταν μπορούσα ...να τρέξω, έπεφτε στους 91-96.. (έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με υψηλές θερμοκρασίες ούτε σε ανοιχτό δρόμο, γιατί κυρίως φροντίζω να ταξιδεύω νωρίς το πρωί, δλδ 06:30 αλλά ούτε και εντός πόλης, γιατί οι αποστάσεις που καλύπτω είναι μικρές. Στις περιπτώσεις που κινήθηκα εντός πόλης, μεσημέρι, συνήθως το βεντιλατέρ άνοιγε στους 109 βαθμούς και έπεφτε σταδιακά, ανάλογα και με τι ταχύτητα πήγαινα). Στο φανάρι της Καλλιθέας, αναγκάστηκα να σταματήσω και εκεί διαπίστωσα πως δεν δούλεψε το βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να "ανεβάσει" υψηλή θερμοκρασία (<120 βαθμούς) και να αναβοσβήνει η "ένδειξη" της θερμοκρασίας. Έσβησα τον κινητήρα και άραξα στην άκρη, περιμένοντας να "κρυώσει" ο κινητήρας. Γυρνώντας εχθές, μίλησα με τα παιδιά που κοιτάνε τη βέφα μου, έκλεισα ένα ραντεβού και σήμερα το μεσημέρι όταν και πήγα να την παραλάβω το αποτέλεσμα ήταν το εξής... Το ψυγείο από την δεξιά πλευρά είναι "κολλημένο" Έχει ράγισμα και είχε κολληθεί.. (όταν το αγόρασα, δεν είχε γίνει παρόμοια κουβέντα και πλέον είναι αργά για να ζητήσω τα "ρέστα", γιατί απλά έκλεισε λόγω κρίσης ) Στον έλεγχο του συνεργείου, το ψυγείο είχε στεγνώσει από υγρά και είχε τραβήξει και τα "εφεδρικά", από το δοχείο. Στο σημείο που ήταν κολλημένο, υπήρχε ένα "νέο" ράγισμα, το οποίο λογικά προήλθε από κάποια λακκούβα και από εκεί προήλθε η απώλεια των υγρών. Να μην τα παραλέω και επειδή οι γνώσεις μου σε "τεχνικό επίπεδο" είναι πολύ κάτω του αρχάριου, έγινε ένα "νέο κόλλημα", αλλά δεν θα αντέξει και πολύ, όπως με ενημέρωσαν.
Ερώτηση 1η: Παίζει να βάλω ψυγείο από άλλη μότο; π.χ. Varadero?
(θα ρωτήσουν και οι τεχνικοί αν γίνετε, αλλά ρωτάω και εγώ για συντομία εσάς, που ασχολείστε.!)
Ερώτηση 2η: Αν δεν δέχεται, μήπως υπάρχει κανείς που να του περισσεύει κανένα ψυγείο; (με το αζημίωτο φυσικά..)
(στην "έρευνα" που έκανα εντός φόρουμ δεν βρήκα κάποιο παρεμφερές θέμα, οπότε είπα να ανοίξω ένα νέο ειδικά για την περίπτωση μου...)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.
Μετά από 6 χρόνια, μου ...έβγαλε πρόβλημα το δεξί μέρος του ψυγείου (όπως καθόμαστε επάνω ή η αριστερή πλευρά όπως το κοιτάμε από μπροστά) και με έβαλε σε "σκέψεις". Σκέψεις, για το αν είχε "πέσει" ο προηγούμενος από αυτή την πλευρά. Εγώ ευτυχώς έως τώρα δεν έχω πέσει, οπότε δεν ευθύνομαι εγώ για αυτό. Ας εξηγήσω όμως πως πήγε το πράγμα για να με βοηθήσετε όπως - και αν - μπορείτε.
Την Κυριακή που μας πέρασε, ξεκίνησα για Χαλκ/κή στης 09:40 από Ν.Κρήνη, Θεσσαλονίκης. Η απόσταση που είχα να διανύσω ήταν 85 χλμ, χοντρικά, έως Πολύχρονο (1ο πόδι Χαλκ/κης). Σε όλο το "δρόμο" και παρά την αυξημένη κίνηση που είχε, από αυτοκίνητα, η θερμοκρασία δεν ανέβηκε επάνω από 104 βαθμούς και όταν μπορούσα ...να τρέξω, έπεφτε στους 91-96.. (έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με υψηλές θερμοκρασίες ούτε σε ανοιχτό δρόμο, γιατί κυρίως φροντίζω να ταξιδεύω νωρίς το πρωί, δλδ 06:30 αλλά ούτε και εντός πόλης, γιατί οι αποστάσεις που καλύπτω είναι μικρές. Στις περιπτώσεις που κινήθηκα εντός πόλης, μεσημέρι, συνήθως το βεντιλατέρ άνοιγε στους 109 βαθμούς και έπεφτε σταδιακά, ανάλογα και με τι ταχύτητα πήγαινα). Στο φανάρι της Καλλιθέας, αναγκάστηκα να σταματήσω και εκεί διαπίστωσα πως δεν δούλεψε το βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να "ανεβάσει" υψηλή θερμοκρασία (<120 βαθμούς) και να αναβοσβήνει η "ένδειξη" της θερμοκρασίας. Έσβησα τον κινητήρα και άραξα στην άκρη, περιμένοντας να "κρυώσει" ο κινητήρας. Γυρνώντας εχθές, μίλησα με τα παιδιά που κοιτάνε τη βέφα μου, έκλεισα ένα ραντεβού και σήμερα το μεσημέρι όταν και πήγα να την παραλάβω το αποτέλεσμα ήταν το εξής... Το ψυγείο από την δεξιά πλευρά είναι "κολλημένο" Έχει ράγισμα και είχε κολληθεί.. (όταν το αγόρασα, δεν είχε γίνει παρόμοια κουβέντα και πλέον είναι αργά για να ζητήσω τα "ρέστα", γιατί απλά έκλεισε λόγω κρίσης ) Στον έλεγχο του συνεργείου, το ψυγείο είχε στεγνώσει από υγρά και είχε τραβήξει και τα "εφεδρικά", από το δοχείο. Στο σημείο που ήταν κολλημένο, υπήρχε ένα "νέο" ράγισμα, το οποίο λογικά προήλθε από κάποια λακκούβα και από εκεί προήλθε η απώλεια των υγρών. Να μην τα παραλέω και επειδή οι γνώσεις μου σε "τεχνικό επίπεδο" είναι πολύ κάτω του αρχάριου, έγινε ένα "νέο κόλλημα", αλλά δεν θα αντέξει και πολύ, όπως με ενημέρωσαν.
Ερώτηση 1η: Παίζει να βάλω ψυγείο από άλλη μότο; π.χ. Varadero?
(θα ρωτήσουν και οι τεχνικοί αν γίνετε, αλλά ρωτάω και εγώ για συντομία εσάς, που ασχολείστε.!)
Ερώτηση 2η: Αν δεν δέχεται, μήπως υπάρχει κανείς που να του περισσεύει κανένα ψυγείο; (με το αζημίωτο φυσικά..)
(στην "έρευνα" που έκανα εντός φόρουμ δεν βρήκα κάποιο παρεμφερές θέμα, οπότε είπα να ανοίξω ένα νέο ειδικά για την περίπτωση μου...)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.
Re: Πρόβλημα με ψυγείο..
1/8/2015, 11:38 am
Καλημέρα Κωστή και καλό μηνα.
Ψυγείο λογικα θα μπορέις να ταιριάξεις και από άλλα μοντέλα Honda.
Aπο μια γρήγορη έρευνα στο car.gr βρήκα αυτά εδώ
Ρίξε μια ματιά ,πάρε και κανένα τηλέφωνο και πιστεύω κάτι θα βρεθεί.
Ψυγείο λογικα θα μπορέις να ταιριάξεις και από άλλα μοντέλα Honda.
Aπο μια γρήγορη έρευνα στο car.gr βρήκα αυτά εδώ
Ρίξε μια ματιά ,πάρε και κανένα τηλέφωνο και πιστεύω κάτι θα βρεθεί.
- kostisΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-15
Mηνύματα : 25
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI '01 μαύρο
Κράνος : SHOEI XR-1000
Re: Πρόβλημα με ψυγείο..
1/8/2015, 7:48 pm
vtecpatra wrote:Καλημέρα Κωστή και καλό μηνα.
Ψυγείο λογικα θα μπορέις να ταιριάξεις και από άλλα μοντέλα Honda.
Aπο μια γρήγορη έρευνα στο car.gr βρήκα αυτά εδώ
Ρίξε μια ματιά ,πάρε και κανένα τηλέφωνο και πιστεύω κάτι θα βρεθεί.
Καλησπέρα και καλό μήνα.!!
Ευχαριστώ πολύ.. Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα "έρευνα", μόνο εδώ μπήκα λόγω φόρτου εργασίας. Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον. Να είσαι καλά
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Πρόβλημα με ψυγείο..
2/8/2015, 4:39 pm
kostis wrote:vtecpatra wrote:Καλημέρα Κωστή και καλό μηνα.
Ψυγείο λογικα θα μπορέις να ταιριάξεις και από άλλα μοντέλα Honda.
Aπο μια γρήγορη έρευνα στο car.gr βρήκα αυτά εδώ
Ρίξε μια ματιά ,πάρε και κανένα τηλέφωνο και πιστεύω κάτι θα βρεθεί.
Καλησπέρα και καλό μήνα.!!
Ευχαριστώ πολύ.. Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα "έρευνα", μόνο εδώ μπήκα λόγω φόρτου εργασίας. Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον. Να είσαι καλά
Το vfr εχει τα ψυγεια στο πλαι αυτο σε περιοριζει αρκετα
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βρεις το δικο του στα μεταχειρισμενα Δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο. Πρεπει να ειναι τι ιδιο και στα vtec μοντελα. Για βαραντερο και vtr αν οι διαστασεις ειναι ιδιες δεν ξερω
οτι και αν κανεις μην παραλειψεις να ελεξεις την βαλβιδα που ενεργοποιει το βαντιλατερ, να ειναι αντιστοιχης θερμοκρασιας λειτουργιας.
Το μεγαλυτερο προβλημα σου ειναι ο Αυγουστος καθοτι πολλες επιχειρησεις με ανταλακτικα κλεινουν.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|