Go down
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Κινητήρας από πατέντα της Honda Empty Κινητήρας από πατέντα της Honda

3/7/2009, 3:27 pm
Πριν αρκετό καιρό, πέτυχε κάποιος ειδικός στην Αγγλία μια πατέντα της Honda για έναν ασυνήθιστο κινητήρα.

Σε αντίθεση με τον απλό V4 κινητήρα της Aprilia, όπου οι κύλινδροι και τα πιστόνια είναι όλα ίδια, ο κινητήρας της Honda έχει τα πάντα διαφορετικά.

Στους συνηθισμένους κινητήρες V4 οι μπιέλες είναι σε κατάταξη μπρος-πίσω-μπρος-πίσω. Ο κινητήρας της πατέντας τις έχει μπρος-πίσω-πίσω-μπρος. Αυτό σημαίνει ότι οι πίσω κύλινδροι είναι σχεδόν κολλημένοι μεταξύ τους, πράγμα που κάνει το πίσω μέρος του κινητήρα πάρα πολύ στενό στο σημείο ακριβώς που είναι τα πόδια του αναβάτη.

Στους μπροστινούς κυλίνδρους είναι πιο σημαντικό να γλιτώσεις ύψος παρά πλάτος, γιαυτό και η Honda διάλεξε δύο διαφορετικούς τρόπους ενεργοποίησης των βαλβίδων για μπροστά και πίσω:
Μπροστά έχει βάλει μια κατάταξη Unicam (γνωστή από μονοκύλινδρους moto cross κινητήρες), με έναν μόνο εκκεντροφόρο για τις βαλβίδες εισαγωγής και κοκοράκια για τις βαλβίδες εξαγωγής. Το σύστημα έχει αποδειχτεί σταθερό σε υψηλές στροφές, ενώ δίνει και μια πολύ επίπεδη κυλινδροκεφαλή.
Το πίσω ζευγάρι κυλίνδρων έχει κανονικά δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους με καπελότα.
Όλες οι βαλβίδες έχουν επιπλέον ενσωματωμένο το σύστημα Hyper-VTec. Η διαφορά από το γνωστό VTec είναι, ότι απομονόνονται οι οι μοχλοί των βαλβίδων (και επανασυνδέονται υδραυλικά μετά τις 7200 στρ), κάτι που δίνει την δυνατότητα να λειτουργούν κατά το δοκούν όλες οι βαλβίδες ενός κυλίνδρου ή όχι.

Ο κινητήρας της πατέντας έχει επιπλέον το σύστημα VCM (Variable Cylinder Management), που σημαίνει ότι είναι δυνατόν να σταματάνε συγκεκριμένοι κύλινδροι όταν το φορτίο δεν τους απαιτεί, πετυχαίνοντας έτσι οικονομία 30% στην κατανάλωση.
Ο κινητήρας της Honda λοιπόν, μπορεί να λειτουργεί σε διάφορους συνδυασμούς από δικύλινδρος με 2 βαλβίδες στον κύλινδρο, μέχρι τετρακύλινδρος με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο.

Ο Aaron Lang, υπεύθυνος τύπου της Honda Ευρώπης συνοψίζει ως εξής: Είναι μάλλον απίθανο να κατασκευαστεί ένας τέτοιος κινητήρας μαζικά. Πολλά όμως από τα επί μέρους στοιχεία του, σίγουρα θα βρουν τον δρόμο προς την παραγωγή. Το πρωτότυπο V4 της Honda που παρουσιάστικε στην Intermot, φαίνεται να έχει πολλά από αυτά.

Εδώ μια σχηματική παράσταση της πατέντας από τον Motorrad-designer Stefan Kraft.

Κινητήρας από πατέντα της Honda MRD_12_2009_012
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Κινητήρας από πατέντα της Honda Empty Re: Κινητήρας από πατέντα της Honda

3/7/2009, 8:40 pm
Kαλα ολα αυτα ρε μαστορα........



















αλλα.................




















κανα αλογο θα βγαζει το μοτορι η παλι ψοφιο θα 'ναι ναουμ; Laughing lol!
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

Κινητήρας από πατέντα της Honda Empty Re: Κινητήρας από πατέντα της Honda

3/7/2009, 8:54 pm
...και συν στα παραπανω .... θα ψηνει ....'μπιφτεκι' ή οχι.....?
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum