- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
30/4/2014, 7:41 pm
Εχω τα bar risers του Jaws εδω και πολλα χρονια και εχουν κανει μεγαλη διαφορα στην ανεση, σηκωνουν τα clip-ons κατα 28χλ.
Στο τελευταιο ταξιδι ενοιωσα τα ποδια αρκετα διπλωμενα απο ενα σημειο και μετα, ειναι ισως και η ηλικια καθως δεν ειχα θεμα στο παρελθον. Παραγγειλα λοιπον και παρελαβα σημερα το footpeg lowering kit του Jaws το οποιο θα τοποθετησω Παρασκευη πρωι πριν το ταξιδι προς τα βορεια και θα αναφερω εντυπωσεις. Η τοποθετηση φαινεται πανευκολη, αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια).
Φυσικα αν ειναι να παει κανεις ενα track day, αφαιρει τα bar risers και σηκωνει παλι τα μαρσπιε στην αρχικη τους θεση. Οσο για "ξυσιμο" σε δημοσιους δρομους, μαλλον θελουν αφαιρεση (ή κοντυμα) και οι αποστατες
Στο τελευταιο ταξιδι ενοιωσα τα ποδια αρκετα διπλωμενα απο ενα σημειο και μετα, ειναι ισως και η ηλικια καθως δεν ειχα θεμα στο παρελθον. Παραγγειλα λοιπον και παρελαβα σημερα το footpeg lowering kit του Jaws το οποιο θα τοποθετησω Παρασκευη πρωι πριν το ταξιδι προς τα βορεια και θα αναφερω εντυπωσεις. Η τοποθετηση φαινεται πανευκολη, αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια).
Φυσικα αν ειναι να παει κανεις ενα track day, αφαιρει τα bar risers και σηκωνει παλι τα μαρσπιε στην αρχικη τους θεση. Οσο για "ξυσιμο" σε δημοσιους δρομους, μαλλον θελουν αφαιρεση (ή κοντυμα) και οι αποστατες
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
30/4/2014, 9:12 pm
ωραιος ο Γιώργος,βαλε και καμια φωτο απο τα μαρσπιε να δουμε αν εχεις την καλοσυνη!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
6/5/2014, 12:28 pm
Τα footpeg lowering kit extensions μπηκανε πανω την περασμενη Παρασκευη και εκανα 1000χμ την π/σ/κ/δ. Χαμηλωνουν τα μαρσπιε κατα 2εκ/20χλ και αν και το χαμηλωμα ειναι σχετικα μικρο, κανουν σιγουρα διαφορα στην ανεση σε μακρινα ταξιδια για μακρυποδαρους σαν εμενα (1.80μ υψος αλλα με σχετικα μακρυ καβαλο/in-seam). Τα συνιστω ανεπιφυλακτα, θα ανεβασω φωτο εν καιρω.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
6/5/2014, 3:32 pm
VFGeorge wrote: αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια).
αναμένουμε με ενδιαφέρον!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 1:06 pm
Δεστε την επομενη φωτο με τα footpeg extensions εγκατεστημενα. Εκει που μπαινει το μαρσπιε εχι μπει τωρα το footpeg extension και το μαρσπιε τωρα πιανει χαμηλοτερα στο "τσουτσουνι" του τελευταιου. Παρατηρηστε επισης οτι το ελατηριο επαναφορας φαινεται ξεχαραβαλωμενο - αυτο συμβαινει επειδη το ελατηριο πρεπει ν'ανοιξει αρκετα ωστε να μπορει να δουλεψει τωρα που υπαρχει μεγαλυτερη αποσταση. Η δουλεια αυτη θελει μεγγενη και επιμονη, την εκανα στη μεγγενη γνωστου φιλικου συνεργειου κοντα στο σπιτι μου στη Μιχαλακοπουλου.
Μετρωντας με το μηχανακι στο κεντρικο σταντ, τα extensions χαμηλωνουν τα μαρσπιε ακριβως κατα 20χλ/2εκ. Γι'αυτο το λογο πρεπει να χαμηλωσουν οι αποστατες των μαρσπιε. Αρχικα τους εβγαλα τελειως καθως το επερχομενο ταξιδι περιλαμβανε αναβαση Δομοκου αλλα την αλλη μερα το πρωι στα Τρικαλα τους εκοψα κατα περιπου 15χλ/1.5εκ με τροχο σε ενα μηχανουργειο και τους ξαναεβαλα πανω - ειναι βεβαια χαμηλοτεροι κατα ~0.5εκ αλλα αυτο δεν ειναι θεμα. Δεστε τους κομμενους αποστατες στην επομενη φωτο.
Μετρωντας με το μηχανακι στο κεντρικο σταντ, τα extensions χαμηλωνουν τα μαρσπιε ακριβως κατα 20χλ/2εκ. Γι'αυτο το λογο πρεπει να χαμηλωσουν οι αποστατες των μαρσπιε. Αρχικα τους εβγαλα τελειως καθως το επερχομενο ταξιδι περιλαμβανε αναβαση Δομοκου αλλα την αλλη μερα το πρωι στα Τρικαλα τους εκοψα κατα περιπου 15χλ/1.5εκ με τροχο σε ενα μηχανουργειο και τους ξαναεβαλα πανω - ειναι βεβαια χαμηλοτεροι κατα ~0.5εκ αλλα αυτο δεν ειναι θεμα. Δεστε τους κομμενους αποστατες στην επομενη φωτο.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 1:17 pm
nikos-ex victor wrote:VFGeorge wrote: αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια).
αναμένουμε με ενδιαφέρον!
Ας πω και κανα δυο λεπτομερειες για το χαμηλωμα του φρενου για το οποιο διαβασα οτι ναναι στο vfrd Λυνουμε το κατω παξιμαδι της "ασφαλειας" και σφιγγουμε το πανω ωστε να κατεβει το στελεχος με τις βολτες πιο κατω (και αντιστοιχα και το πενταλ του φρενου). Το κανουμε αυτο μεχρι το στελεχος να βρει στο κοντρα μεταλλο απο κατω και να μην παει αλλο. Οταν φτασουμε εκει, το ξεσφιγγουμε λιγο γιατι σ'αυτη τη θεση το πενταλ δεν εχει επαναφορα και το σταθεροποιουμε σ'αυτη τη θεση "κατεβαζοντας" και σφιγγοντας το κοντρα παξιμαδι. Και hey presto, σ'αυτη τη θεση το πενταλ εχει κατεβει κατα ακριβως 2εκ - τουλαχιστο αυτο συνεβη στη δικη μου μηχανη
Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.
ΥΓ Το σετ ερχεται με δυο μονο κοπιλιες οποτε για να μη χρησιμοποιησουμε τις χρησιμοποιημενες παλιες παμε και παιρνουμε αλλες δυο (ή και περισοτερες για ναχουμε καβαντζα στο "συνεργειο" μας).
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 3:21 pm
[quote="VFGeorge Λυνουμε το κατω παξιμαδι της "ασφαλειας" και σφιγγουμε το πανω ωστε να κατεβει το στελεχος με τις βολτες πιο κατω (και αντιστοιχα και το πενταλ του φρενου). Το κανουμε αυτο μεχρι το στελεχος να βρει στο κοντρα μεταλλο απο κατω και να μην παει αλλο. Οταν φτασουμε εκει, το ξεσφιγγουμε λιγο γιατι σ'αυτη τη θεση το πενταλ δεν εχει επαναφορα και το σταθεροποιουμε σ'αυτη τη θεση "κατεβαζοντας" και σφιγγοντας το κοντρα παξιμαδι. Και hey presto, σ'αυτη τη θεση το πενταλ εχει κατεβει κατα ακριβως 2εκ - τουλαχιστο αυτο συνεβη στη δικη μου μηχανη
Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.[/quote]
άρα μειώνεται η διαδρομή που κάνει το πεντάλ μέχρι να "τερματίσει" ή κάνω λάθος?
Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.[/quote]
άρα μειώνεται η διαδρομή που κάνει το πεντάλ μέχρι να "τερματίσει" ή κάνω λάθος?
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 3:39 pm
nikos-ex victor wrote:VFGeorge wrote: Λυνουμε το κατω παξιμαδι της "ασφαλειας" και σφιγγουμε το πανω ωστε να κατεβει το στελεχος με τις βολτες πιο κατω (και αντιστοιχα και το πενταλ του φρενου). Το κανουμε αυτο μεχρι το στελεχος να βρει στο κοντρα μεταλλο απο κατω και να μην παει αλλο. Οταν φτασουμε εκει, το ξεσφιγγουμε λιγο γιατι σ'αυτη τη θεση το πενταλ δεν εχει επαναφορα και το σταθεροποιουμε σ'αυτη τη θεση "κατεβαζοντας" και σφιγγοντας το κοντρα παξιμαδι. Και hey presto, σ'αυτη τη θεση το πενταλ εχει κατεβει κατα ακριβως 2εκ - τουλαχιστο αυτο συνεβη στη δικη μου μηχανη
Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.
άρα μειώνεται η διαδρομή που κάνει το πεντάλ μέχρι να "τερματίσει" ή κάνω λάθος?
Κανεις λαθος, η διαδρομη του πενταλ οταν το παταμε εχει να κανει με την τρομπα. Ρυθμιζοντας τον λεβιε πιο χαμηλα δεν επηρεαζεται τιποτ'αλλο.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 3:45 pm
λέγε το πιο αβρά...ότι έκανα λάθος...
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 3:54 pm
nikos-ex victor wrote:
λέγε το πιο αβρά...ότι έκανα λάθος...
Νικο σε βλεπω να ψαχνεσαι για risers/footpeg extenders και μαλλον καλα θα κανεις
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)
8/5/2014, 4:00 pm
η αλήθεια είναι Γιώργο, ότι με το που πήρα τη μηχανή ρώτησα τον πωλητή της honda για αυτό,
αλλά μου τα έκανε δύσκολα...κ αφού δεν ενοχλήθηκα από την θέση οδήγησης (για τα πόδια όμως το σκέφτομαι) το άφησα
αλλά μου τα έκανε δύσκολα...κ αφού δεν ενοχλήθηκα από την θέση οδήγησης (για τα πόδια όμως το σκέφτομαι) το άφησα
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|