Go down
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

31/10/2013, 10:20 pm
Καλησπερα στο φορουμ καλως σας βρηκα.
Αντιμετωπιζω ενα προβλημα και ψαχνω απαντηση απο καποιον που γνωριζει περισσοτερα απο μενα στο αντικειμενο.

Θα ηθελα να μαθω πως μπορω να χρονισω το vfr 400 nc 24 μου.
Γνωριζω την βασικη μεθοδο χρονισμου ,αυτο που δεν γνωριζω ειναι σε τι θεση πρεπει να βρισκονται οι κεντροφοροι βασει των σημαδιων τους σε καθε σταδιο 'σκασιματος' καθε κυλινδρου απο το 1,3,2,4 και αν πρεπει να αλλαξουν θεση σε καθε 'χρονο' σκασιματος.

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 NC30vsNC24crankshaft-1-1

Με εχει παιδεψει το θεμα εχω δεσει κ εχω λυσει τα καπακια 3 φορες ως ωρας,η μηχανη πλεον παιρνει μπροστα ,φορτωνει υπεροχα αλλα στις 9-10.000 στροφες μπερδευει παρα πολυ κ πολλες φορες αδυνατει να πιασει κοφτες.
Να πω οτι πριν αποσυναρμολογηθουν οι κεντροφοροι ηταν ολα οκ.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

31/10/2013, 11:40 pm
Είμαι εκτός σπιτιού, να σου τους φωτογραφίσω, θα περιμένεις δύο μέρες για φωτογραφίες.

Μέχρι τότε, με λόγια και απόσο τα θυμάμαι από μνήμης:

Στο σημάδι Τ1 του στροφαλοφόρου, οι πίσω εκκεντροφόροι να έχουν την γραμμή εντελώς επάνω και οι εμπρός να είναι 45 μοίρες πριν η γραμμή πάει στο επάνω τους.

Στο σημάδι Τ2 του στροφαλοφόρου, οι πίσω εκκεντροφόροι έχουν περάσει 45 μοίρες την γραμμή από την επάνω θέση, και οι μπροστά έχουν την γραμμή επάνω.

Σε όλα, ''επάνω'' εννοώ, αντίθετα από τους κυλίνδρους, όχι κατακόρυφα επάνω, δλδ έτσι
ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 26
(η εικόνα είναι από nc30, ίδιο όμως είναι και στο nc24 το σημάδι, προσοχή ΜΟΝΟ το σημάδι)

Τα Τ3, Τ4 δεν παίζουν ρόλο στον χρονισμό αφού προκύπτουν σαν συνάρτηση των Τ1, Τ2 και είναι για άλλη δουλειά (έλεγχο της ανάφλεξης με στροβοσκόπιο).

Θυμίζω ότι οι εκκεντροφόροι στα NC24 περιστρέφονται ανάποδα από τον στροφαλοφόρο, οπότε το σημάδι ''πριν'' είναι προς τα εμπρός του μοτέρ στην πραγματικότητα, και το σημάδι ''μετά'' είναι προς τα πίσω του μοτέρ.

Επειδή από μνήμης στο NC24 δεν κόβω το χέρι μου, μπορεί να τα θυμάμαι καμιά λεπτομέρεια λάθος, καλύτερα να περιμένεις να ποστάρω φωτό.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

1/11/2013, 1:16 am
Οι πίσω εκκεντροφόροι=οι εκκεντροφόροι των πίσω κυλίνδρων.

Οι μπροστά εκκεντροφόροι=οι εκκεντροφόροι των μπροστά κυλίνδρων.
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

1/11/2013, 1:37 am
Αν δεν κανω λαθος αποτι μου ειπες,στο Τ2 οι μπροστα πρεπει να ευθυγραμμιζονται σημαδι κεντροφορου με σημαδι φωλιας κεντροφορου οπως στη φωτο σου σωστα?Πηρα μια ιδεα και θα περιμενω τις φωτο ,ευχαρηστω πολυ.
Και αν σου ειναι ευκολο να μου δειξεις βασει ποιανου σημαδιου κατω στο κεντρικο γραναζι κινησης ρυθμιζεις.Ρωταω γιατι στο δικο μου εχει μεν Τ1 - Τ2 ,αλλα εχει και γραμμες αναμεσα στα 2 σημαδια με τους χρονους και ειναι λιγο αχνο το σημαδι χρονησης στο καπακι του μοτερ.Απλα να με επιβεβαιωσεις μην εχω κανει καμια κοτσανα ΚΑΙ σε αυτον το τομεα ....
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

2/11/2013, 4:53 pm
Caracal ειμαι σε αναμονη για τις φωτο κ τον οδηγο...σε ευχαρηστω και παλι.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 12:58 am
Δεν σε ξέχασα, άνοιξα ένα μοτέρ NC24 που έχω, αλλά φοβάμαι ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό (είναι χαλασμένο) και ότι κάποιος το είχε πειράξει και δέσει λάθος.

Εκτός αυτού, δεν μπορούσα να βγάλω φωτό της προκοπής, λόγω νύχτας.

Αύριο προς το απόγευμα, εκτός απροόπτου, θα κοιτάξω να ανοίξω το δικό μου λειτουργικό μοτέρ, και να σου ποστάρω ακριβώς και με σιγουριά τον σωστό χρονισμό.

Λίγη υπομονή ακόμα...
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 9:33 am
Ο χρονισμος του nc24 ειναι διαφορετικος απο το 30ρι.Θα περιμενω τις φωτο σου να ξερω σιγουρα .Αυτο περιμενω για να το δεσω σωστα.Ευχαρηστω


Και κατι ακομα αν σου ειναι ευκολο,βγαλε μου μια φωτο την τρομπα βενζινας του nc24 κατω απ το τεποζιτο να δω πως ειναι δεμενη κανονικα κ που μπαινει το σωληνακι της υποπιεσης στη τρομπα
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 10:26 am
Δεν μου βγαίνουν οι φωτό καλά ρε γμτ. Είτε σκοταδίζει στα σημεία Τ1-Τ2 είτε δεν φαίνεται ευκρινώς το σημάδι στον εκκεντροφόρο.

Σου έκανα ένα σχεδιάγραμα καλύτερα, ρώτα ότι δεν καταλάβεις.

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Ritc

Λοιπόν , για τα σημάδια που ρωτάς στα Τ, θέλεις αυτό με την πιο μακριά γραμμή από τα άλλα, που ακουμπάει το γράμμα Τ κάθε φορά. Όχι τις άλλες πιο μικρές γραμμές δίπλα.

Επίσης, επειδή το σημάδι στο καπάκι είναι ψιλοασαφές, σου προτείνω, βγάλε καπάκι τελείως, και σημάδεψε με το μάτι της ηλεκτρονικής (pick up), το πάνω, ακριβώς στο μεταλικό κέντρο του. Είναι ακριβώς το ίδιο, και φαίνεται πολύ καλύτερα. Αν βαριέσαι να βγάζεις καπάκι, όπου μάτι πάνω στο σχέδιο μου, εσύ κάνε δουλειά με το σημάδι στο καπάκι.

360+90=450 , εννοώ ότι από το Τ1 που είναι αρχικά το μοτέρ στο πρώτο σχέδιο αριστερά, το γυρνάς μια φορά ολόκληρη να ξαναπάει στο Τ1, και μετά άλλες 90 μοίρες να πάει στο Τ2, όπου και πρέπει να δεις την δεύτερη εικόνα την δεξιά. Δηλαδή απο το Τ1 πας στο μεθεπόμενο Τ2, όχι στο επόμενο.

Ουσιαστικά από την πρώτη εικόνα στο Τ1, άμα βάλεις τους εκκεντροφόρους στις γραμμές και στις τελείες όπως το δείχνω στο σχέδιο, έχεις ήδη τελειώσει, και το μεθεπόμενο Τ2 είναι απλά για έλεγχο-επαλήθευση.

Για δες και πες μου.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 10:33 am
Άμα δεν φαίνεται η άκρη της εικόνας, σώστην και ανοιξέ την ανεξάρτητα της σελίδας, γιατί η σελίδα την θεωρεί μεγάλη και κόβει την δεξιά άκρη, γκρρρρ
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 11:23 am
Εγινε φιλε θα το επιχειρησω το απογευμα ευχαρηστω κ παλι,αν μπορεις βαλε μου μια φωτο της τρομπας απο το 24αρι να δω πως ειναι συναρμολογημενη και που μπαινει το σωλινακι της υποπιεσης
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 7:37 pm
Το σωληνάκι υποπίεσης μπαίνει στην υποδοχή τέρμα δεξιά
ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 2_f
στο ακριανό καπάκι δλδ της κάνουλας, και ΟΧΙ στην υποδοχή στο μεσσαίο στέλεχος, που ειναι απλά για να διαφύγει η βενζινη σε περίπτωση διαρροής της μεμβράνης.

Φωτό για αυτό δεν έχω, γιατί στο δικό μου, το έχω καταργήσει το σύστημα. Έχω δλδ ταπώσει την υποδοχή στον αυλό του κινητήρα, καταργήσει το λαστιχένιο σωληνάκι, και στην αντλία έχω αφαιρέσει πλήρως το σύστημα διαφράγματος-ελατηρίου και έχω κολλήσει μόνιμα ''τοίχωμα'' που κλείνει στεγανά τους θαλάμους από τον έξω κόσμο.

Με αυτόν τον τρόπο, έχω γλυτώσει από την αναξιόπιστη μεμβράνη, και το επίσης αναξιόπιστο σωληνάκι, που τα θεωρώ αδύνατο σημείο της μοτοσυκλέτας, και ξέρω ότι η ροή του καυσίμου γίνεται πάντα ανεμπόδιστη προς τον κινητήρα. Mοναδικό μειονέκτημα, ότι πρέπει κάθε φορά που θα μείνει ακίνητη για πολλές ώρες η μηχανή, να κλείνω χειροκίνητα τον διακόπτη στο OFF, μην τυχόν και τύχει καμιά φορά κανά σκουπιδάκι σε κανά φλοτέρ των καρμπς, και μου πλημυρίσει την νύχτα ας πούμε κάποιον κύλινδρο με βενζίνη.

Γενικά και στα NC21-24 (και στα NC30-35 έχει παρόμοιο σύστημα) οι αντλίες με υποπίεση, όλο κάτι χάλαγε, πότε έβγαινε το σωληνάκι, πότε ξεραινόταν και έσκαγε και διέφευγε η υποπίεση, πότε τρύπαγε η μεμβράνη, γενικά τα κατάργησα και ησύχασα, γιατί κατά τα άλλα η μοτοσυκλέτα είναι υπόδειγμα αξιοπιστίας, και είναι βλακεία να μένεις στην μέση του πουθενά για μια χαζομεμβράνη.

Τα συμπτώματα κακής λειτουργίας της κάνουλας υποπίεσης είναι ή μένεις τελείως εκεί που πήγαινες σαν να έμεινες από βενζίνη ενώ έχει το ντεπόζιτο μέσα και μετά από κανά 5λεπτο ξαναπαίρνει μπρος για λίγο πάλι και φτου κι από την αρχή, ή μένεις σε μεγάλες ταχύτητες-πολλές στροφές και μόλις κόψεις ρθυμό δουλεύει κανονικά, αυτό που λένε οι εγγλέζοι fuel starvation.

Αν θες την συμβουλή μου, κατήργησέ το, η βαρύτητα φτάνει και περισσεύει για την ροή της βενζίνης, απλά θα έχεις το νού σου μετά να βάζεις ΠΑΝΤΑ στο off τον διακόπτη όταν σταματάς για πολλές ώρες.
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 9:58 pm
Κελαηδαει σαν καρακαξα .....ειδικα στις 14.000 .
Εισαι μεγας Caracal...τωρα μενει το τεποζιτο να βρω μια λυση εχει σαπισματα μεσα πολλα κ μπαλωματα παλια κ νεα, δεν ξερω τι να κανω.Αμμοβολη εχω κανει ηδη,και απορω που θα βρω ενα απο νεοτερα μοντελα που να πηγαινει με ελαφρες μετατροπες
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 10:05 pm
Caracal wrote:Το σωληνάκι υποπίεσης μπαίνει στην υποδοχή τέρμα δεξιά
ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 2_f
στο ακριανό καπάκι δλδ της κάνουλας, και ΟΧΙ στην υποδοχή στο μεσσαίο στέλεχος, που ειναι απλά για να διαφύγει η βενζινη σε περίπτωση διαρροής της μεμβράνης.

Φωτό για αυτό δεν έχω, γιατί στο δικό μου, το έχω καταργήσει το σύστημα. Έχω δλδ ταπώσει την υποδοχή στον αυλό του κινητήρα, καταργήσει το λαστιχένιο σωληνάκι, και στην αντλία έχω αφαιρέσει πλήρως το σύστημα διαφράγματος-ελατηρίου και έχω κολλήσει μόνιμα ''τοίχωμα'' που κλείνει στεγανά τους θαλάμους από τον έξω κόσμο.

Με αυτόν τον τρόπο, έχω γλυτώσει από την αναξιόπιστη μεμβράνη, και το επίσης αναξιόπιστο σωληνάκι, που τα θεωρώ αδύνατο σημείο της μοτοσυκλέτας, και ξέρω ότι η ροή του καυσίμου γίνεται πάντα ανεμπόδιστη προς τον κινητήρα. Mοναδικό μειονέκτημα, ότι πρέπει κάθε φορά που θα μείνει ακίνητη για πολλές ώρες η μηχανή, να κλείνω χειροκίνητα τον διακόπτη στο OFF, μην τυχόν και τύχει καμιά φορά κανά σκουπιδάκι σε κανά φλοτέρ των καρμπς, και μου πλημυρίσει την νύχτα ας πούμε κάποιον κύλινδρο με βενζίνη.

Γενικά και στα NC21-24 (και στα NC30-35 έχει παρόμοιο σύστημα) οι αντλίες με υποπίεση, όλο κάτι χάλαγε, πότε έβγαινε το σωληνάκι, πότε ξεραινόταν και έσκαγε και διέφευγε η υποπίεση, πότε τρύπαγε η μεμβράνη, γενικά τα κατάργησα και ησύχασα, γιατί κατά τα άλλα η μοτοσυκλέτα είναι υπόδειγμα αξιοπιστίας, και είναι βλακεία να μένεις στην μέση του πουθενά για μια χαζομεμβράνη.

Τα συμπτώματα κακής λειτουργίας της κάνουλας υποπίεσης είναι ή μένεις τελείως εκεί που πήγαινες σαν να έμεινες από βενζίνη ενώ έχει το ντεπόζιτο μέσα και μετά από κανά 5λεπτο ξαναπαίρνει μπρος για λίγο πάλι και φτου κι από την αρχή, ή μένεις σε μεγάλες ταχύτητες-πολλές στροφές και μόλις κόψεις ρθυμό δουλεύει κανονικά, αυτό που λένε οι εγγλέζοι fuel starvation.

Αν θες την συμβουλή μου, κατήργησέ το, η βαρύτητα φτάνει και περισσεύει για την ροή της βενζίνης, απλά θα έχεις το νού σου μετά να βάζεις ΠΑΝΤΑ στο off τον διακόπτη όταν σταματάς για πολλές ώρες.
Το Starvation το παθαινα πριν κανα μηνα.Μου προτεινεις δηλαδη να αφαιρεσω τη φουσκα-ελατηριο κ να φραξω τις 2 εξοδους κ να κολησω με locktite τις φετες μεταξυ τους κ να δουλευει απλα ως στροφιγγα.Εχεις δικιο αλλα με βασανιζει η περιπτωση του οτι ετσι μπορει να κατεβαζει παρα πολυ καυσιμο κ 'πνιγει' τα καρμπυρατερ.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 10:08 pm
Για αυτό έχουν φλοτέρ τα καρμπς... Έτσι κι αλλοιώς η βαρύτητα κατεβάζει το καύσιμο, η ''αντλία'' απλά ανοίγει το πέρασμα με την υποπίεση, δεν ρυθμίζει ροή.
Panos_Nc24
Panos_Nc24
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

4/11/2013, 10:22 pm
Caracal wrote:Για αυτό έχουν φλοτέρ τα καρμπς... Έτσι κι αλλοιώς η βαρύτητα κατεβάζει το καύσιμο, η ''αντλία'' απλά ανοίγει το πέρασμα με την υποπίεση, δεν ρυθμίζει ροή.

Σωστο κ αυτο,νομιζα το starvation το παθαινε λογω λαθος συναρμολογησης της τρομπας αλλα ειδα τη φουσκα κ ειναι αρκετα σκληρη απο τα χρονια κ μαλλον με τοση σκληροτητα απαιτει περισσοτερη υποπιεση για τα 'ανοιγματα' της εξου και το starvation.


Εχεις καμια ιδεα για τεποζιτο απο αλλα μοντελα 'συμβατο' με nc24?
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

6/11/2013, 1:14 am
Δυστυχώς όχι, και από NC30 - NC35 δεν ταιριάζει ούτε με το πλαίσιο, ούτε στις βάσεις, ούτε στις γραμμές στα πλαστικά.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου στο ιντερνετ, ένα με ντεπόζιτο και ουρά από CBR400NC29, αλλά ήταν φτιαγμένο street fighter και καλά, και να μην ταίριαζε τέλεια, δεν φαινόταν τόσο.

Κάπου αλλού είχα δει ντεπόζιτο από CBR600F2-F3 επίσης κάπως ταίριαζε.

Αν έχεις εκτεταμένες σκουριές και φθορές, δυστυχώς αν δεν γίνεται επισκευή-πλαστικοποίηση, πας για ψάξιμο σε ανταλλακτικό, και στο 2013 μόνο σε μεταχειρισμένο θα βρεις.
pab-lo
pab-lo
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2012-02-04
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 52
Μοντέλο : GSXR 750 L, VFR400R NC21, HONDA DREAM 100
Κράνος : nolan N102

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

6/11/2013, 7:48 am
γιατρεεεεεε, αλλος ενας ασθενης πεταειιι!
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

6/11/2013, 12:10 pm
Εσύ να μου το φέρεις να μείνει σε εμένα, να το ανοίξω για φλάντζες, και με την ευκαιρία, να μεταφέρουμε και την αντλία λαδιού από το άλλο μοτέρ, για να δουλέψει το ψυγείο λαδιού.

Θα το ανοίξω να δω ποιά φλάντζα διαρρέει, και θα παραγγείλουμε καινούρια, θα το κλείσουμε, έτοιμο για άλλα 30 χρόνια....
pab-lo
pab-lo
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2012-02-04
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 52
Μοντέλο : GSXR 750 L, VFR400R NC21, HONDA DREAM 100
Κράνος : nolan N102

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24 Empty Re: ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ nc24

9/11/2013, 12:22 am
Α! καλα. Να αρχισω να τρεφομαι με superfoods δηλαδη, να ζησω να το χαρω ε? :_hi: 
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum