ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
+5
VEEFARIOS
tomakos
nikos-ex victor
DENTOCOP
Ο φυσικός
9 posters
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
28/10/2013, 3:53 am
καλησπερα
θα προσπαθησω οσο πιο αναλυτικα μπορω και με περισοτερες φωτο (θα δω πως) να σας μεταφερω βημα βημα τις εργασιες που προκειται να κανω στο vfr800fiw με σκοπο την αποκατασταση διαροης ψυκτικου, και επι ευκαιριας δοθησης να της κανω εναν καλο σεβις
Απο την αρχη του καλοκαιριου και μετα την αλλαγη υγρου ψυξης διαπιστωσα εντονη μυρωδια παραφλου και μερικες σταγονες κατω απο τα πλαστικα.
Μετα απο ελεγχο διαπιστωθηκε οτι η διαρροη προερχοταν απο κολαρο του θερμοστατη προς τους πισω κυλιδρους.
Αφαιρωντας το φιλτροκουτι, και με την βοηθεια ενος μακρυ κατσαβιδιου αναμεσα απο τα σωματα ψεκασμου εσφιξα τα κολαρα του θερμοστατη , και η διαρροη σταματησε ωστοσο η μυρωδια παρεμεινε.
Ετσι εβγαλα ολο το καλοκαιρι χωρισ προβλημα, και σημερα βρηκα μια λιμνη ψυκτικου κατω απο τον κινητηρα . Εβγαλα πλαστικα και ο ενοχος απεκαλυφθη.
Τα δυο σωληνακια του θερμοστατη προς κυλινδρους μουσκεμα.
Ετσι το στριπ τηζ αρχιζει με στοχο να βγουν τα σωματα ψεκασμου για προσβαση στον θερμοστατη.
Με λιγη προσπαθεια και με την βοηθεια σας θα ανεβασω φωτογραφιες απο τα σταδια εργασιων μου.
Παρακαλω αναμεινατε
θα προσπαθησω οσο πιο αναλυτικα μπορω και με περισοτερες φωτο (θα δω πως) να σας μεταφερω βημα βημα τις εργασιες που προκειται να κανω στο vfr800fiw με σκοπο την αποκατασταση διαροης ψυκτικου, και επι ευκαιριας δοθησης να της κανω εναν καλο σεβις
Απο την αρχη του καλοκαιριου και μετα την αλλαγη υγρου ψυξης διαπιστωσα εντονη μυρωδια παραφλου και μερικες σταγονες κατω απο τα πλαστικα.
Μετα απο ελεγχο διαπιστωθηκε οτι η διαρροη προερχοταν απο κολαρο του θερμοστατη προς τους πισω κυλιδρους.
Αφαιρωντας το φιλτροκουτι, και με την βοηθεια ενος μακρυ κατσαβιδιου αναμεσα απο τα σωματα ψεκασμου εσφιξα τα κολαρα του θερμοστατη , και η διαρροη σταματησε ωστοσο η μυρωδια παρεμεινε.
Ετσι εβγαλα ολο το καλοκαιρι χωρισ προβλημα, και σημερα βρηκα μια λιμνη ψυκτικου κατω απο τον κινητηρα . Εβγαλα πλαστικα και ο ενοχος απεκαλυφθη.
Τα δυο σωληνακια του θερμοστατη προς κυλινδρους μουσκεμα.
Ετσι το στριπ τηζ αρχιζει με στοχο να βγουν τα σωματα ψεκασμου για προσβαση στον θερμοστατη.
Με λιγη προσπαθεια και με την βοηθεια σας θα ανεβασω φωτογραφιες απο τα σταδια εργασιων μου.
Παρακαλω αναμεινατε
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
28/10/2013, 4:05 am
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
28/10/2013, 4:15 am
επισης καθολη την διαρκεια των εργασιων την καθημερινη μετακινηση θα αναλαβει η εικονιζομενη κυρια .Αν το vfr σας φαινετε ακαταληλο για χρηση πολις μετα απο αυτο θα σας φανει σκουτερ
https://2img.net/r/ihimizer/img407/6137/iihe.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img543/2254/wfaa.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img407/6137/iihe.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img543/2254/wfaa.jpg
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
28/10/2013, 11:44 am
Αναμένουμε εναγωνίως!
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
28/10/2013, 10:25 pm
28 Οκτωβριου σημερα και αφου καμαρωσαμε το υιο μας στην παρελαση ωσ φερελπι νεο ε ειπα τωρα ας κανουμε και καμια δουλεια μια και ο καιρος ειναι μετο μερος μας.
Η μοτο πισω στην σκιερη περκολα που χρησιμοποιω ως γκαραζακι μιας και δεν διαθετω κλειστο χωρο (με αναλογη μουρμουρα απο την συμβια ενοειται)
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/593/ownk.jpg/
Ξεκινησα αδειαζοντας το ψυκτικο υγρο ξεβιδωνοντας πρωτα την βιδα της αντλιας σχετ φωτο
https://2img.net/r/ihimizer/img23/9154/ru15.jpg
και μετα την ταπα του ψυγειου σιγα σιγα για να μην βγουν αποτομα τ υγρα και γινουμε λιμπα.
https://2img.net/r/ihimizer/img11/4333/o4p0.jpg
αδειαζουμε και αφαιρουμε το δοχειο διαστολης.
Σειρα παιρνει τωρα η αποστραγγιση των μπλοκ των κυλιδρων για την οποια πρεπει να λυσουμε την 10αρα βιδα που βρισκεται στο εμπροσθιο μπλοκ κυλιδρων βλ.φωτο
https://2img.net/r/ihimizer/img13/5627/5yp1.jpg
Και τωρα σειρα εχουν τα δυσκολα .
για να προχωρησουμε πρεπει να βγουν φιλτροκουτι και σωματα ψεκασμου για προσβαση σε θερμοστατη.
Εδω κανω διαλειμμα για καφε και συνεχιζω σε λιγο.
Η μοτο πισω στην σκιερη περκολα που χρησιμοποιω ως γκαραζακι μιας και δεν διαθετω κλειστο χωρο (με αναλογη μουρμουρα απο την συμβια ενοειται)
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/593/ownk.jpg/
Ξεκινησα αδειαζοντας το ψυκτικο υγρο ξεβιδωνοντας πρωτα την βιδα της αντλιας σχετ φωτο
https://2img.net/r/ihimizer/img23/9154/ru15.jpg
και μετα την ταπα του ψυγειου σιγα σιγα για να μην βγουν αποτομα τ υγρα και γινουμε λιμπα.
https://2img.net/r/ihimizer/img11/4333/o4p0.jpg
αδειαζουμε και αφαιρουμε το δοχειο διαστολης.
Σειρα παιρνει τωρα η αποστραγγιση των μπλοκ των κυλιδρων για την οποια πρεπει να λυσουμε την 10αρα βιδα που βρισκεται στο εμπροσθιο μπλοκ κυλιδρων βλ.φωτο
https://2img.net/r/ihimizer/img13/5627/5yp1.jpg
Και τωρα σειρα εχουν τα δυσκολα .
για να προχωρησουμε πρεπει να βγουν φιλτροκουτι και σωματα ψεκασμου για προσβαση σε θερμοστατη.
Εδω κανω διαλειμμα για καφε και συνεχιζω σε λιγο.
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
28/10/2013, 10:56 pm
Άσχετο, αλλά αυτό το ΚΑΤΑΝΑ,κυκλοφορούσε μια εποχή στο Παγκράτι,στην Ευτυχίδου ή κάνω λάθος???
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 12:00 am
γι'αυτό αναρωτιέσαι? ή γιατί οι φωτό είναι από το 2006!DENTOCOP wrote:Άσχετο, αλλά αυτό το ΚΑΤΑΝΑ,κυκλοφορούσε μια εποχή στο Παγκράτι,στην Ευτυχίδου ή κάνω λάθος???
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 12:09 am
Απο οτι γνωριζω αυτο το Κατανα κυκλοφορουσε γερακα μερια .προ 7ετιας περιηλθε σε χερια γνωστου μου δεν κυκλοφορουσε και παρεμενε λυμενο σε κουτες μεχρι και περσι.
ο κατοχος του τελικα το παρατησε και στο πλαισια να ξεσαβουρωση την αποθηκη του και να μην πληρωνει τελη μου το χαρησε. (σε κουτες) με αδεια κανονικα.
Απο τον Δεκεμριο του 2012 που ολοκληρωσα την συναρμολογηση κυκλοφορει νοτια προαστια. με την αφεντια μου.
ο κατοχος του τελικα το παρατησε και στο πλαισια να ξεσαβουρωση την αποθηκη του και να μην πληρωνει τελη μου το χαρησε. (σε κουτες) με αδεια κανονικα.
Απο τον Δεκεμριο του 2012 που ολοκληρωσα την συναρμολογηση κυκλοφορει νοτια προαστια. με την αφεντια μου.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 12:15 am
Ξεχασα να σας πω οτι παει καιρος που εχω αρρυθμιστη την ημερομηνια στην ψηφιακη .
οι φωτο του κατανα που βλεπετε ειναι ανοιξη του 2013
οι φωτο του κατανα που βλεπετε ειναι ανοιξη του 2013
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 12:16 am
VEEFARIOS wrote:Ξεχασα να σας πω οτι παει καιρος που εχω αρρυθμιστη την ημερομηνια στην ψηφιακη .
οι φωτο του κατανα που βλεπετε ειναι ανοιξη του 2013
το φαντάστηκα!
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 1:13 am
Συνεχιζω λοιπον και αφου αφαιρεσα το φιλτροκουτι εφτασα στην μπεκιερα.Για την αφαιρεση της πρεπει να χρησιμοποιησω οτι πιο μακρυ κατσαβιδι εχω με σκοπο να ξεσφιξω τα 4 κολαρα που την κρατουν στις εισαγωγες, μια διαδικασια που γινετε σχεδον στα τυφλα.
https://2img.net/r/ihimizer/img199/9662/x0ww.jpg
η προσβαση στα κολαρα γινετε απο το σημειο του δοχειου διαστολης μια και τα 4 κολαρα ειναι προσανατολισμενα προς αυτη την κατευθυνση
Ενοειται πως ετσι πρεπει να ξανατοποθετηθουν αλλιως δεν σφιγγουν.
Αν και τα κολαρα χαλαρωσαν ωστοσο η μπεκιερα παραμενει σφιχτα πανω στις εισαγωγες.
Αναμενομενο.
Ψεκαζω λιγο wd-40 στα σημεια ενωσης και περιμενω λιγα λεπτα να δρασει.
χρησιμοποιω για μοχλο ενα λοστο (καλυτερα θα ηταν ξυλο) αλλα δεν ειχα καταλληλο οπως στην φωτο,
https://2img.net/r/ihimizer/img822/1025/wnou.jpg
εφαρμοζω παλμους πιεσης ποτε απο την μια και ποτε απο την αλλη πλευρα σε σημεια με νευρωση
χωρις να κτυπω και χωρις υπερβολη μιασ και το υλικο τη μπεκιερας ειναι ευθραστο.
Τελικα σιγα σιγα βγαινει .
Ομολογω οτι στο σημειο αυτο ιδρωσα.
https://2img.net/r/ihimizer/img818/9230/fn2v.jpg
Μετην μπεκιερα μισοβγαλμενη αφαιρω τις ντιζες του γκαζιου, του τσωκ και την φισα της
https://2img.net/r/ihimizer/img819/1513/fi5v.jpg
Κανω εναν ελεγχο μην εχω ξεχαση κατι και μετακινω την μπεκιερα στο πλαι για να λυσω τις σωληνες καυσιμου και να αδειασει τοσο αυτη οσο και το ρεζερβουαρ .
Το σταδιο αυτο το φηνω τελευταιο για να μην σταζουν καυσιμα στον χωρο που εργαζομαι
https://2img.net/r/ihimizer/img35/741/xl4b.jpg
τελος η μπεκιερα στο χερι
https://2img.net/r/ihimizer/img36/5369/b29p.jpg
ετσι τελειωνει η προεργασια ακολουθουν τα ευρηματα σε επομενο
https://2img.net/r/ihimizer/img199/9662/x0ww.jpg
η προσβαση στα κολαρα γινετε απο το σημειο του δοχειου διαστολης μια και τα 4 κολαρα ειναι προσανατολισμενα προς αυτη την κατευθυνση
Ενοειται πως ετσι πρεπει να ξανατοποθετηθουν αλλιως δεν σφιγγουν.
Αν και τα κολαρα χαλαρωσαν ωστοσο η μπεκιερα παραμενει σφιχτα πανω στις εισαγωγες.
Αναμενομενο.
Ψεκαζω λιγο wd-40 στα σημεια ενωσης και περιμενω λιγα λεπτα να δρασει.
χρησιμοποιω για μοχλο ενα λοστο (καλυτερα θα ηταν ξυλο) αλλα δεν ειχα καταλληλο οπως στην φωτο,
https://2img.net/r/ihimizer/img822/1025/wnou.jpg
εφαρμοζω παλμους πιεσης ποτε απο την μια και ποτε απο την αλλη πλευρα σε σημεια με νευρωση
χωρις να κτυπω και χωρις υπερβολη μιασ και το υλικο τη μπεκιερας ειναι ευθραστο.
Τελικα σιγα σιγα βγαινει .
Ομολογω οτι στο σημειο αυτο ιδρωσα.
https://2img.net/r/ihimizer/img818/9230/fn2v.jpg
Μετην μπεκιερα μισοβγαλμενη αφαιρω τις ντιζες του γκαζιου, του τσωκ και την φισα της
https://2img.net/r/ihimizer/img819/1513/fi5v.jpg
Κανω εναν ελεγχο μην εχω ξεχαση κατι και μετακινω την μπεκιερα στο πλαι για να λυσω τις σωληνες καυσιμου και να αδειασει τοσο αυτη οσο και το ρεζερβουαρ .
Το σταδιο αυτο το φηνω τελευταιο για να μην σταζουν καυσιμα στον χωρο που εργαζομαι
https://2img.net/r/ihimizer/img35/741/xl4b.jpg
τελος η μπεκιερα στο χερι
https://2img.net/r/ihimizer/img36/5369/b29p.jpg
ετσι τελειωνει η προεργασια ακολουθουν τα ευρηματα σε επομενο
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 9:01 am
Ωρέ χαλάν τα γραναζωτά
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 6:58 pm
Ενταξει ,κολανε καμια γριπουλα που και που.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
29/10/2013, 9:51 pm
Μετην μπεκιερα βγαλμενη η εικονα που αντικρυσα δεν ηταν και η καλυτερη.
βρωμα παντου ανακατεμενη με υγρα ψυξης, αλατα,διαβρωση.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/713/57e5.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/42/5qlc.jpg/
αφαιρεσα το θερμοστατη απο τις σωληνωσεις για καθαρισμο και εξεταση καθως και τις 2 παροχες ψυκτικου στα μπλοκ.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/41/mi5p.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/843/mns0.jpg/
μετα απο καθαρισμο και εξεταση αποφανθει οτι υπαρχουν διαβρωσεις δυστυχως σε βαθος τοσο στις παροχες οσο και στο σωμα του θερμοστατη
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/607/t0cq.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/7/ipmy.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/834/nfd2.jpg/
ριχνω και ενα καθαρισμα στο χωρο να δουλευουμε αξιοπρεπως
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/89/c208.jpg/
εχω αρχισει να ψιλιαζομαι οτι θα ξηλωθω.
ξεκινω ερευνα αγορας και επιστρεφω αργοτερα
βρωμα παντου ανακατεμενη με υγρα ψυξης, αλατα,διαβρωση.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/713/57e5.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/42/5qlc.jpg/
αφαιρεσα το θερμοστατη απο τις σωληνωσεις για καθαρισμο και εξεταση καθως και τις 2 παροχες ψυκτικου στα μπλοκ.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/41/mi5p.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/843/mns0.jpg/
μετα απο καθαρισμο και εξεταση αποφανθει οτι υπαρχουν διαβρωσεις δυστυχως σε βαθος τοσο στις παροχες οσο και στο σωμα του θερμοστατη
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/607/t0cq.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/7/ipmy.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/834/nfd2.jpg/
ριχνω και ενα καθαρισμα στο χωρο να δουλευουμε αξιοπρεπως
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/89/c208.jpg/
εχω αρχισει να ψιλιαζομαι οτι θα ξηλωθω.
ξεκινω ερευνα αγορας και επιστρεφω αργοτερα
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
1/11/2013, 12:08 am
καλησπερα
Για να συνεχισουμε την επισκευη μας θα χρειαστουμεTα κατωθι υλικα
2 JOINT WATER P/N 19523-MT3-000
1 CASE TERMOSTAT P/N 19310-MGB-000
Για τα πρωτα το κοστος ανερχεται σε 46ευρω μαζι με τα λαστιχακια τους.
Δεν ευρεθησαν σε Ελλαδα και ετσι ερχονται απο Ολλανδια με συνολικο κοστος 82ευρω.
Για το δευτερο βρεθηκε σε Αγγλια μεταχειρισμενο σε αψογη κατασταση εναντι 60 ευρω συνολικα.
υπηρχαν και φτηνοτερα αλλα αμφιβολου καταστασης.
Για καινουργιο δεν βρηκα στην παρουσα στιγμη.Ετσι περιμενοντας τα ανταλακτικα,αφαιρεσα και τα ψυγεια και ετοιμαζομαι για ελεγχο- ρυθμιση βαλβιδων.
φωτογραφιες θα αναρτησω παρακατω
Για να συνεχισουμε την επισκευη μας θα χρειαστουμεTα κατωθι υλικα
2 JOINT WATER P/N 19523-MT3-000
1 CASE TERMOSTAT P/N 19310-MGB-000
Για τα πρωτα το κοστος ανερχεται σε 46ευρω μαζι με τα λαστιχακια τους.
Δεν ευρεθησαν σε Ελλαδα και ετσι ερχονται απο Ολλανδια με συνολικο κοστος 82ευρω.
Για το δευτερο βρεθηκε σε Αγγλια μεταχειρισμενο σε αψογη κατασταση εναντι 60 ευρω συνολικα.
υπηρχαν και φτηνοτερα αλλα αμφιβολου καταστασης.
Για καινουργιο δεν βρηκα στην παρουσα στιγμη.Ετσι περιμενοντας τα ανταλακτικα,αφαιρεσα και τα ψυγεια και ετοιμαζομαι για ελεγχο- ρυθμιση βαλβιδων.
φωτογραφιες θα αναρτησω παρακατω
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
1/11/2013, 12:39 am
θερμοστατη καλυτερα πάρε καινούργιο,70 ευρω εχει απο Honda Ελλάδα,παραγγελία όμως δεν υπάρχει στοκ,7-10 ημέρες
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
1/11/2013, 1:12 am
Γιατί να αλλάξεις τα εξαρτήματα που λες; Ξυσιματάκι θέλουνε, αν δεν έχουν σπάσει, ραίσει, τρυπήσει, δεν υπάρχει λόγος να τα αλλάξεις.
Γενικά δεν αλλάζουμε πράγματα επειδή βρωμίσανε, τα καθαρίζουμε με τροχόσυρματόβουρτσα, υπόθεση μερικών δευτερολέπτων δλδ, και τα ξαναβάζουμε.
Θα αλλάξεις μόνο τα λαστιχάκια. Μην φοβηθείς να βάλεις και λίγη φλαντζόκολα, και δεν θα ξαναχάσει ποτέ, ούτε σταγόνα.
Λάστιχα και να μην βρεις τα γνήσια, φτιάχνεις με σαμπρέλα και ένα ψαλίδι. Έχω φτιάξει ένα από τα δικά μου έτσι, και δεν ξανακούστηκε ποτέ θέμα διαρροής.
Από την άλλη, άμα σου περισσεύουν, δικά σου είναι, ότι θέλεις τα κάνεις.
Γενικά δεν αλλάζουμε πράγματα επειδή βρωμίσανε, τα καθαρίζουμε με τροχόσυρματόβουρτσα, υπόθεση μερικών δευτερολέπτων δλδ, και τα ξαναβάζουμε.
Θα αλλάξεις μόνο τα λαστιχάκια. Μην φοβηθείς να βάλεις και λίγη φλαντζόκολα, και δεν θα ξαναχάσει ποτέ, ούτε σταγόνα.
Λάστιχα και να μην βρεις τα γνήσια, φτιάχνεις με σαμπρέλα και ένα ψαλίδι. Έχω φτιάξει ένα από τα δικά μου έτσι, και δεν ξανακούστηκε ποτέ θέμα διαρροής.
Από την άλλη, άμα σου περισσεύουν, δικά σου είναι, ότι θέλεις τα κάνεις.
- Panos_Nc24Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-10-31
Mηνύματα : 9
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
1/11/2013, 1:56 am
Να προσθεσω πως ΑΝ αντιμετωπιζεις σκουρια στο ψυγειο η στα χιτωνια μιας κ εχεις βγαλει κολαρα κλπ περνα κ κανα σουαζ να λαμψει το μεσα της.Γεμιζεις αφηνεις 2 ωριτσες-5 λεπτα λειτουργια-σβησιμο-κρυωνει-αδειαζεις νερα και ξεπλενεις καλα με απλο νερο
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
3/11/2013, 12:16 am
Δυστυχως με τριψιμο δεν γινετε τιποτα καθοτι η διαβρωση εχει προχωρησει περιπου στο μισο του παχους των τοιχωματων τοσο σε παροχες οσο και στο κελυφος του θερμοστατη
τα εσωτερικα τοιχωματα κυλιδρων ,ψυγειων ειναι πεντακαθαρα, αλλωστε ειχα κανει καθαρισμο κυκλωματος ψυξης προ 4 μηνων και χρησιμοποιω υγρο ψυξης HONDA.
Η αλλαγη του θερμοστατη προληπτικα πιστευω θα ηταν μια καλη κινηση αν και ο υπαρχων λειτουργει υποδειγματικα.
Δεδομενου του οτι προχωρω και σε ελεγχο βαλδιδων και ισως χρειαστω μερικα καπελοτα και φλατζες καπακιων θα προσπαθησω να συμμαζεψω λιγο το κοστος.
Ξερω το ρισκο, αλλα θα το σκεφτω στην πορεια με βαση τα οικονομικα
Σε καθε περιπτωση σας ευχαριστω για τις συμβουλεσ σας
τα εσωτερικα τοιχωματα κυλιδρων ,ψυγειων ειναι πεντακαθαρα, αλλωστε ειχα κανει καθαρισμο κυκλωματος ψυξης προ 4 μηνων και χρησιμοποιω υγρο ψυξης HONDA.
Η αλλαγη του θερμοστατη προληπτικα πιστευω θα ηταν μια καλη κινηση αν και ο υπαρχων λειτουργει υποδειγματικα.
Δεδομενου του οτι προχωρω και σε ελεγχο βαλδιδων και ισως χρειαστω μερικα καπελοτα και φλατζες καπακιων θα προσπαθησω να συμμαζεψω λιγο το κοστος.
Ξερω το ρισκο, αλλα θα το σκεφτω στην πορεια με βαση τα οικονομικα
Σε καθε περιπτωση σας ευχαριστω για τις συμβουλεσ σας
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
9/11/2013, 12:12 am
Παρελαβα σημερα το πρωτα υλικα .Συγκεκριμενα ηρθαν οι παροχες ψυκτικου,και η θηκη του θερμοστατη. Περιμενω και την αφιξη του καινουργιου θερμοστατη και αρχιζω συναρμολογηση.
Παρεπιπτοντως η θηκη που ηρθε περιειχε και αυτη θερμοστατη ,ετσι βρεθηκα να εχω 2 παραπανω.
Αν καποιος αντιμετωπιζει προβλημα εχει την χορηγια μου.
Μιας και η μερα ηταν καλη καθαρισαμε μπεκιερα (αυλοι-πεταλουδες ) ψεκαστηκε καθε φισσα της με
σπρευ επαφων και ειναι ετοιμη προς χρηση.
Σε ελεγχο βαλβιδων που εκανα βρεθηκε η μια βαλβιδα εισαγωγης του 4ου κυλιδρου οριακα εκτος .
Μετρηθηκε 0,20με οριο 0,19 τριχες θα μου πειτε αλλα μιας και ειχα καταληλο καπελωτο και χρονο αποτην ζωη μου ειπα να κατσω να το αλλαξω.
Ετσι ξεκινησα την αφαιρεση του αντιστοιχου εκεν/ρου εισαωγης.
για να ερθει σωστα φερνουμε πρωτα στην συμπιεση τον Νο3
.
Ειμαστε σε συμπιεση οταν τα σημαδια σε στροφαλο (αφαιιρουμε το μικρο καπακι φωτο)ειναι ευθυγραμισμενα με την εγκοπη στο καρτερ στην θεση T3 , και τα σημαδια στους εκκ/ρους κοιτονται αντιδιαμετρικα και παρραληλα μετο σωμα τησ κεφαλης.βλφωτο
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/707/2tez.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/268/ua9p.JPG/
οπωσ βλεπετε χρησιμοποιω και κοκκινο χρωμα για να σημαδεψω τα αντικρυστα δοντια των εκκεν/ρων, βοηθαει παρα πολυ στο να μην χασεις δοντι στο χρονισμο ,(ατιμη πρεσβυωπια).
με τον Νο3 σε συμπιεση περιστρεφουμε τον κινητηρα 450μοιρες δεξια.και τοτε εχουμε το σημαδι του στροφαλου Τ4 σε ευθεια με το σημαδι στο καρτερ, και τα σημαδια των εκκεντ/ρων ειναι αντιδιαμετρικα και παραληλα με το σωμα της κεφαλης.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/21/1jxb.jpg/
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ πριν αρχισουμε να ξεβιδωνουμε τα καβαλετα να χρωματισουμεμε ενα ζευγος
απο τα διπλα ελατηριωτα δοντια των εκκ/ρων, ετσι ωστε οταν επανατοποθετηθουν να ευθυγραμιστουν στο ιδιο σημειο.
Μολις αφαιρεθουν τα καβαλετα και εκκεντροφορος/οι μετην βοηθεια ενος μαγνητη ανασηκωνουμε την καπελοθηκη και αντικαθιστουμε το καπελοτο.
ΠΡΟΣΟΧΗ καλυψτε την γυρω περιοχη μην τυχον και πεσει κατα λαθος το καπελοτο μεσα στο μοτερ
Αφου τελειωσαμε επανατοποθετουμε εκκ/ρους στα αντιστοιχα σημσδια και ροπομετρουμε τα καβαλετα 12 Νm.
επανατοποθετουμε τα καπακια των κεφαλων αφου πρωτα τοποθετησουμε φλαντζοκολα στα U.
στην περιπτωση μου αφαιρεσα τα καπακια του PAIR οχι για καθαρισμο αλλα για να βαλω ταπες (καταργηση)
Επισης θα αφαιρεθουν σωληνωσεις και ηλεκτροβαλβιδα και θα ταπωθει η αντιστοιχη οπη στο φιλτροκουτι.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/824/b483.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/32/83qe.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/855/ffpk.jpg/
Τελος για σημερα ,πρεπει να μελετησω την πιθανοτητα τοποθετησης του θερμοστατη εκτος του V
Aν το καταφερω θα το παρουσιασω ξεχωριστα.
Παρεπιπτοντως η θηκη που ηρθε περιειχε και αυτη θερμοστατη ,ετσι βρεθηκα να εχω 2 παραπανω.
Αν καποιος αντιμετωπιζει προβλημα εχει την χορηγια μου.
Μιας και η μερα ηταν καλη καθαρισαμε μπεκιερα (αυλοι-πεταλουδες ) ψεκαστηκε καθε φισσα της με
σπρευ επαφων και ειναι ετοιμη προς χρηση.
Σε ελεγχο βαλβιδων που εκανα βρεθηκε η μια βαλβιδα εισαγωγης του 4ου κυλιδρου οριακα εκτος .
Μετρηθηκε 0,20με οριο 0,19 τριχες θα μου πειτε αλλα μιας και ειχα καταληλο καπελωτο και χρονο αποτην ζωη μου ειπα να κατσω να το αλλαξω.
Ετσι ξεκινησα την αφαιρεση του αντιστοιχου εκεν/ρου εισαωγης.
για να ερθει σωστα φερνουμε πρωτα στην συμπιεση τον Νο3
.
Ειμαστε σε συμπιεση οταν τα σημαδια σε στροφαλο (αφαιιρουμε το μικρο καπακι φωτο)ειναι ευθυγραμισμενα με την εγκοπη στο καρτερ στην θεση T3 , και τα σημαδια στους εκκ/ρους κοιτονται αντιδιαμετρικα και παρραληλα μετο σωμα τησ κεφαλης.βλφωτο
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/707/2tez.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/268/ua9p.JPG/
οπωσ βλεπετε χρησιμοποιω και κοκκινο χρωμα για να σημαδεψω τα αντικρυστα δοντια των εκκεν/ρων, βοηθαει παρα πολυ στο να μην χασεις δοντι στο χρονισμο ,(ατιμη πρεσβυωπια).
με τον Νο3 σε συμπιεση περιστρεφουμε τον κινητηρα 450μοιρες δεξια.και τοτε εχουμε το σημαδι του στροφαλου Τ4 σε ευθεια με το σημαδι στο καρτερ, και τα σημαδια των εκκεντ/ρων ειναι αντιδιαμετρικα και παραληλα με το σωμα της κεφαλης.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/21/1jxb.jpg/
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ πριν αρχισουμε να ξεβιδωνουμε τα καβαλετα να χρωματισουμεμε ενα ζευγος
απο τα διπλα ελατηριωτα δοντια των εκκ/ρων, ετσι ωστε οταν επανατοποθετηθουν να ευθυγραμιστουν στο ιδιο σημειο.
Μολις αφαιρεθουν τα καβαλετα και εκκεντροφορος/οι μετην βοηθεια ενος μαγνητη ανασηκωνουμε την καπελοθηκη και αντικαθιστουμε το καπελοτο.
ΠΡΟΣΟΧΗ καλυψτε την γυρω περιοχη μην τυχον και πεσει κατα λαθος το καπελοτο μεσα στο μοτερ
Αφου τελειωσαμε επανατοποθετουμε εκκ/ρους στα αντιστοιχα σημσδια και ροπομετρουμε τα καβαλετα 12 Νm.
επανατοποθετουμε τα καπακια των κεφαλων αφου πρωτα τοποθετησουμε φλαντζοκολα στα U.
στην περιπτωση μου αφαιρεσα τα καπακια του PAIR οχι για καθαρισμο αλλα για να βαλω ταπες (καταργηση)
Επισης θα αφαιρεθουν σωληνωσεις και ηλεκτροβαλβιδα και θα ταπωθει η αντιστοιχη οπη στο φιλτροκουτι.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/824/b483.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/32/83qe.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/855/ffpk.jpg/
Τελος για σημερα ,πρεπει να μελετησω την πιθανοτητα τοποθετησης του θερμοστατη εκτος του V
Aν το καταφερω θα το παρουσιασω ξεχωριστα.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
12/11/2013, 11:30 pm
Ωραια, μας ηρθε σημερα και ο θερμοστατης οποτε πιανουμε δουλεια.
Τοποθετηθηκε στην θηκη του, αγοραστηκε απο το εμποριο σωληνα ενισχυμενη για αντοχη σε πιεσεις,θερμοκρασιες,κοπηκε στα απαιτουμενα μηκη και αντε να τις βαλεις.
Ηταν τοσο σκληρη και σε συνδιασμο με το μικρο μηκος δεν επαιρνε κλισεις για να ευθυγραμιστει με τις εισαγωγες. Αν χρειαστει ποτε να βγουν θα χρειαστω φουρνελο.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/62/0nhl.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/29/hcq4.jpg/
μετα σειρα εχει η μπεκιερα. Αλειψαμε με λιγο βαζελινη τις εισαγωγες και κουμπωσε αμεσως.
πριν σφιξουμε οριστικα κανουμε ενα ελεγχο για σωστη δρομολογηση των σωληνων και των φισων της.
Μετα ψυγεια βγαλμενα η προσβαση στα κολαρα της μπεκιερας γινεται πανευκολα τελικα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αν αποφασισετε να την αφαιρεσετε βλαλτε η κρεμαστε το αριστερο ψυγειο.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/841/b6yu.jpg/
Εβαλα και το φιλτροκουτι και ειμαι σχεδον ετοιμος. Δεν εχω ομως αλλο χρονο για σημερα οποτε η εκκινηση αναβαλετε.
Τοποθετηθηκε στην θηκη του, αγοραστηκε απο το εμποριο σωληνα ενισχυμενη για αντοχη σε πιεσεις,θερμοκρασιες,κοπηκε στα απαιτουμενα μηκη και αντε να τις βαλεις.
Ηταν τοσο σκληρη και σε συνδιασμο με το μικρο μηκος δεν επαιρνε κλισεις για να ευθυγραμιστει με τις εισαγωγες. Αν χρειαστει ποτε να βγουν θα χρειαστω φουρνελο.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/62/0nhl.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/29/hcq4.jpg/
μετα σειρα εχει η μπεκιερα. Αλειψαμε με λιγο βαζελινη τις εισαγωγες και κουμπωσε αμεσως.
πριν σφιξουμε οριστικα κανουμε ενα ελεγχο για σωστη δρομολογηση των σωληνων και των φισων της.
Μετα ψυγεια βγαλμενα η προσβαση στα κολαρα της μπεκιερας γινεται πανευκολα τελικα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αν αποφασισετε να την αφαιρεσετε βλαλτε η κρεμαστε το αριστερο ψυγειο.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/841/b6yu.jpg/
Εβαλα και το φιλτροκουτι και ειμαι σχεδον ετοιμος. Δεν εχω ομως αλλο χρονο για σημερα οποτε η εκκινηση αναβαλετε.
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
12/11/2013, 11:49 pm
ωραιος και πολύ καλή δουλειά,αμα εισαι μερακλής φαινεται......
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
13/11/2013, 12:04 am
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
14/11/2013, 10:24 pm
Σημερα εβαλα επιτελους μπροστα τον κινητηρα . Ολα καλα πηγαν. Αν και εχω κανει ελαχιστα χιλμ μπορω να πω οτι μετα την καταργηση του PAIR SOLINOID διαπιστωσα τα εξης.
Πιο σταθερο ρελαντι
καλυτερη αποκριση απο τισ στροφες του ρελαντι και μια πιο βελουδινη αισθηση.
χαμηλοτερος θορυβος εισαγωγης ειδικα με κρυο κινητηρα.
καθαροτερο φιλτρο αερα (αυτο θα φανει στο μελλον)
Δεν αυξανετε η ιπποδυναμη, δεν επηρεαζετε το ευρος θερμοκρασιων του κινητηρα.
Για καταναλωση θα δειξη στην πορεια.
[center] ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/center]
Αν απλως αφαιρεσετε το φισσακι του PAIR SOLINOID δεν το απομονωνετε δεδομενου οτι σε θεση ηρεμιας παραμενει ανοικτο αρα δουλευει μονιμα. Μονο με ταπωμα γινετε δουλεια.
Μενει να κανω εν καιρω ενα συγχρονισμο στα THROTLLE BODIES για να βελτιστοποιησω τα παραπανω.
Πιο σταθερο ρελαντι
καλυτερη αποκριση απο τισ στροφες του ρελαντι και μια πιο βελουδινη αισθηση.
χαμηλοτερος θορυβος εισαγωγης ειδικα με κρυο κινητηρα.
καθαροτερο φιλτρο αερα (αυτο θα φανει στο μελλον)
Δεν αυξανετε η ιπποδυναμη, δεν επηρεαζετε το ευρος θερμοκρασιων του κινητηρα.
Για καταναλωση θα δειξη στην πορεια.
[center] ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/center]
Αν απλως αφαιρεσετε το φισσακι του PAIR SOLINOID δεν το απομονωνετε δεδομενου οτι σε θεση ηρεμιας παραμενει ανοικτο αρα δουλευει μονιμα. Μονο με ταπωμα γινετε δουλεια.
Μενει να κανω εν καιρω ενα συγχρονισμο στα THROTLLE BODIES για να βελτιστοποιησω τα παραπανω.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
15/11/2013, 2:04 am
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν είναι παρά ευγενείς πόθοι.VEEFARIOS wrote:Σημερα εβαλα επιτελους μπροστα τον κινητηρα . Ολα καλα πηγαν. Αν και εχω κανει ελαχιστα χιλμ μπορω να πω οτι μετα την καταργηση του PAIR SOLINOID διαπιστωσα τα εξης.
Πιο σταθερο ρελαντι
καλυτερη αποκριση απο τισ στροφες του ρελαντι και μια πιο βελουδινη αισθηση.
χαμηλοτερος θορυβος εισαγωγης ειδικα με κρυο κινητηρα.
καθαροτερο φιλτρο αερα (αυτο θα φανει στο μελλον)
Δεν αυξανετε η ιπποδυναμη, δεν επηρεαζετε το ευρος θερμοκρασιων του κινητηρα.
Για καταναλωση θα δειξη στην πορεια.
[center] ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/center]
Αν απλως αφαιρεσετε το φισσακι του PAIR SOLINOID δεν το απομονωνετε δεδομενου οτι σε θεση ηρεμιας παραμενει ανοικτο αρα δουλευει μονιμα. Μονο με ταπωμα γινετε δουλεια.
Μενει να κανω εν καιρω ενα συγχρονισμο στα THROTLLE BODIES για να βελτιστοποιησω τα παραπανω.
Η αφαίρεση pair valve θεωρώ ότι δεν μπορεί να δώσει αυτά που αναφέρεις. Αυτό το σύστημα έχει δύο μονόδρομες βαλβίδες αέρα που επιτρέπουν την ροή αέρα από το φίλτρο προς τις εξαγωγές. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να συμβάλει στην καθαρότητα του φίλτρου, στην κατανάλωση κλπ. Το ρελαντί όντως το επηρεάζει αλλά αρνητικά. Όταν έκλεινα και άνοιγα τους σωλήνες παρατήρησα ότι με κλειστούς το ρελαντί έπεφτε αρκετά.
Εάν ο κινητήρας έχει καταλύτη με αισθητήρα λ τότε υπάρχει άλλη μία ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα ώστε όταν μετράν οι λ τότε η ροή του αέρα να διακόπτεται. Συνεπώς αυτό το σύστημα απομονώνεται όταν χρησιμοποιούμε power commander σε συνδυασμό με καινούργιο λ.
Καθαρότερο φίλτρο (χωρίς λάδια) και σταθερότερο ρελαντί έχουμε με κάποια τροποποίηση του crankcase breather που φέρνει ζεστό αέρα και ατμούς λαδιού από τον στροφαλοφόρο προς το φίλτρο, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ
15/11/2013, 10:43 am
κατα βαση συμφωνω σε οσα αναφερεις βρωμια στο φιλτρο οχι λαδωμα εχει αναφερθει απο αλους χρηστες λογω διαρροης απο τις ανεπιστροφες στην κεφαλη. αν καθαριζονται που και που δεν δινουν προβλημα, αλωστε ουτε και εγω ειχα ποτε.
Πτωση στο ρελαντι οντως ισχυει επαναριθμιστηκε.. Σην οικονομια δεν περιμενω πολλα εικασιες κανω απο το γεγονος οτι υπαρχει πιο ομαλη λειτουργια χαμηλα αρα υποθετω καποιο ωφελος.
αξιοσημειωτο παντως ειναι οτι η Ηonda ζητα την απομονωση του πριν απο τον συχρονισμο throttle bodies, και ειναι και ο λογος που το εκανα
Το FI μου δεν εχει σενσορες καταλυτεσ κλπ οποτε τιποτε απο εκει. Μενει μονο η ομαλοτερη λειτουργια, και ο χρονος θα δειξει.
Πτωση στο ρελαντι οντως ισχυει επαναριθμιστηκε.. Σην οικονομια δεν περιμενω πολλα εικασιες κανω απο το γεγονος οτι υπαρχει πιο ομαλη λειτουργια χαμηλα αρα υποθετω καποιο ωφελος.
αξιοσημειωτο παντως ειναι οτι η Ηonda ζητα την απομονωση του πριν απο τον συχρονισμο throttle bodies, και ειναι και ο λογος που το εκανα
Το FI μου δεν εχει σενσορες καταλυτεσ κλπ οποτε τιποτε απο εκει. Μενει μονο η ομαλοτερη λειτουργια, και ο χρονος θα δειξει.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|