icon motorcycles, the maginificent bastard
+2
anastasis
SCORPIOS
6 posters
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 10:03 am
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 12:56 pm
Χωμάτινο κι έτσι?Ωραίο.Πολύ αγριεμένο.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 3:40 pm
DoctorAbo wrote:Based on a Honda 1986 VFR VF1000R
Χμμμμμμμμ
Honda vfr του 86 ε ?
Λες ρε Μητσο να βρηκαμε το ορθιο 750 ?
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 4:26 pm
μ'αρέσει που έχει επάνω και CB Cobra. Παλιό όσο και η μηχανή
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 5:40 pm
Άλλο VFR του 86 (750cc) αλλο VF1000R (1000cc) που βγήκε 85.
Αυτό το μοτέρ που φαίνεται εδώ, έχει τις διακοσμητικές ψευδοψύκτρες στιε κεφαλές, σιδερένιο σωληνωτό πλαίσιο, τις γνωστές comstar ζάντες, άρα είναι προφανώς VF.
Αυτό το μοτέρ που φαίνεται εδώ, έχει τις διακοσμητικές ψευδοψύκτρες στιε κεφαλές, σιδερένιο σωληνωτό πλαίσιο, τις γνωστές comstar ζάντες, άρα είναι προφανώς VF.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 7:29 pm
1. Πολύ όμορφο, ναι.
2. Χωμάτινο, όχι.
3. Μόλις διάβασα την περιγραφή σκέφτηκα ότι λίγο παρακάτω θα έγραφε ο Caracal για τη διαφορά ανάμεσα στο VF1000R και στο VF 750.
2. Χωμάτινο, όχι.
3. Μόλις διάβασα την περιγραφή σκέφτηκα ότι λίγο παρακάτω θα έγραφε ο Caracal για τη διαφορά ανάμεσα στο VF1000R και στο VF 750.
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 7:33 pm
Διορθώθηκε, και σε εσένα, Ο ΦυσικέΟ φυσικός wrote:
1. Πολύ όμορφο, ναι.
2. Χωμάτινο, όχι.
3. Μόλις διάβασα την περιγραφή σκέφτηκα ότι λίγο παρακάτω θα έγραφε ο Caracal για τη διαφορά ανάμεσα στο VF1000R και στο VFR 750.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 7:36 pm
Αλλο ειναι ???
και εγω που νομιζα πως ειναι το ιδιο
παει.........το εχασα το ορθιο
και εγω που νομιζα πως ειναι το ιδιο
παει.........το εχασα το ορθιο
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 7:59 pm
Πέραν του άρθρου , αυτό που ανακατεύουν τα VF με τα VFR είναι δείγμα της προχειρότητας με την οποία ξέρουμε τα πράγματα, μέχρι και κουτοπόνηρο σε κάποιες φάσεις, π.χ. σε αγγελίες.
Η σειρά των VF ήταν ένα σύνολο μοντέλων της Honda με V4 κινητήρες, 400-500-750-1000cc , του πρώτου μισού της δεκαετίας του 80. Χαρακτηριστικά τους, η κίνηση των εκκεντροφόρων με καδένες-τεντωτήρες (με μοναδική εξαίρεση το VF1000R του 85), το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που έδενε τον κινητήρα από πολλά σημεία, οι χαρακτηριστικές ζάντες Comstar που λύνονταν, τα σιδερένια δίμπρατσα συμβατικά ψαλίδια κ.ο.κ.
Η σειρά των VFR, είναι ένα τελείως άλλο σύνολο μοτοσυκλετών, που αντικατέστησαν πλήρως τα προηγούμενα VF, με κινητήρες V4 με κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια (εξαίρεση το vtec), 400-750-783cc, αλουμινένια πλαίσια δύο δοκών, χυτές ζάντες, και τα πιο πολλά από αυτά, μονόμπρατσα αλουμινένια ψαλίδια, και φανερά πιο κοντά στο σήμερα σχεδιασμό.
Κι επειδή η εικόνα είναι πολύ πιο άμεση από τα λόγια:
Χαρακτηριστικό εκπρόσωπος VF, το VF750F εδώ
και το VF1000R που μετέτρεψε ο τύπος στο θέμα εδώ, έβγαινε έτσι:
Ενώ VFR είχε ως γενάρχη το VFR750F του 86, λέγε με και ''νύφη'' στην ελληνική αγορά
(το συγκεκριμένο είναι το facelift toy 87)
.
Tο πιο όμορφο ίσως VFR μέχρι σήμερα
Η σειρά των VF ήταν ένα σύνολο μοντέλων της Honda με V4 κινητήρες, 400-500-750-1000cc , του πρώτου μισού της δεκαετίας του 80. Χαρακτηριστικά τους, η κίνηση των εκκεντροφόρων με καδένες-τεντωτήρες (με μοναδική εξαίρεση το VF1000R του 85), το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που έδενε τον κινητήρα από πολλά σημεία, οι χαρακτηριστικές ζάντες Comstar που λύνονταν, τα σιδερένια δίμπρατσα συμβατικά ψαλίδια κ.ο.κ.
Η σειρά των VFR, είναι ένα τελείως άλλο σύνολο μοτοσυκλετών, που αντικατέστησαν πλήρως τα προηγούμενα VF, με κινητήρες V4 με κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια (εξαίρεση το vtec), 400-750-783cc, αλουμινένια πλαίσια δύο δοκών, χυτές ζάντες, και τα πιο πολλά από αυτά, μονόμπρατσα αλουμινένια ψαλίδια, και φανερά πιο κοντά στο σήμερα σχεδιασμό.
Κι επειδή η εικόνα είναι πολύ πιο άμεση από τα λόγια:
Χαρακτηριστικό εκπρόσωπος VF, το VF750F εδώ
και το VF1000R που μετέτρεψε ο τύπος στο θέμα εδώ, έβγαινε έτσι:
Ενώ VFR είχε ως γενάρχη το VFR750F του 86, λέγε με και ''νύφη'' στην ελληνική αγορά
(το συγκεκριμένο είναι το facelift toy 87)
.
Tο πιο όμορφο ίσως VFR μέχρι σήμερα
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
20/9/2013, 8:57 pm
A Doctor επι ευκαιρίας και γενικά τα γράφω αυτά, δεν τα γράφω για εσένα ε; Μην παρεξηγηθώ αδίκως, αν και εσύ ειδικά νομίζω δεν χρειάζεσαι την διευκρίνιση
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
23/9/2013, 1:27 am
Λεςς ? Είμαι μέσα για τέτοιο πρότζεκτάκιDon John wrote:DoctorAbo wrote:Based on a Honda 1986 VFR VF1000R
Χμμμμμμμμ
Honda vfr του 86 ε ?
Λες ρε Μητσο να βρηκαμε το ορθιο 750 ?
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
23/9/2013, 1:31 am
ακριβώςCaracal wrote:A Doctor επι ευκαιρίας και γενικά τα γράφω αυτά, δεν τα γράφω για εσένα ε; Μην παρεξηγηθώ αδίκως, αν και εσύ ειδικά νομίζω δεν χρειάζεσαι την διευκρίνιση
Όταν το έβαζα το θεματάκι ήξερα πως θα έβαζες τα πράγματα τη θέση του.
Παρεμπιπτόντως, το VFR πλάι στο VF το έβαλε ο δαίμων του πληκτρολογίου
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
23/9/2013, 11:18 am
DoctorAbo wrote:
Παρεμπιπτόντως, το VFR πλάι στο VF το έβαλε ο δαίμων του πληκτρολογίου
Ασε ρε Μητσο
μου γκρεμισες τα ονειρα μου να κανω την νυφη ορθια
:P:P
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
23/9/2013, 11:36 am
Caracal wrote:Φέρτην σε μένα, να στην κάνω εγώ!
Μην ανοιγεις δρομους γιατι ετσι και αλλιως το σκεφτομαι εδω και καιροοοοοο, να στην φερω
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: icon motorcycles, the maginificent bastard
23/9/2013, 12:16 pm
Γιάννη εγώ λέω να γίνει το πρότζεκτ. Έλα τοπ βράδυ συμοφε να το ζαλίσουμε το θέμα. Είναι η καλύτερη εξέλιξη για ξανανιώσει το μηχανάκι και να ζήσει το νέο του όνειρο !Don John wrote:Caracal wrote:Φέρτην σε μένα, να στην κάνω εγώ!
Μην ανοιγεις δρομους γιατι ετσι και αλλιως το σκεφτομαι εδω και καιροοοοοο, να στην φερω
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|