VFR 800 98-01 ???
+7
demon
Fanrider
XLGeorge
VEFALIFT
Παναγιώτης Κ.
Caracal
mil32
11 posters
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
VFR 800 98-01 ???
15/5/2013, 10:35 am
Καλημέρα σε όλους!!!ξεκινώντας την αναζήτηση μου στα άδυτα του κόσμου του vfr χρειάζομαι τα φώτα σας!καταρχήν η επιλογή μου είναι περισσότερο σε αυτή την γενιά vfr.κ αισθητικά(λατρεύω αυτή την μούρη) αλλά κ λόγω κρίσης δεν είμαστε κ για πολλά πολλά επιπλέον!!!αυτό βέβαια σημαίνει κ παραπάνω προσοχή στην επιλογή μοτοσυκλέτας λόγω παλαιότητας. τώρα οι απορίες μου κ σημεία που πρέπει να δώσω προσοχή!!!βάρος κ καύσιμο δεν με απασχολεί(αλλιώς θα έπαιρνα κάνα ποδήλατο μετά!!!χαχαχα).θέματα με τα ηλεκτρικά είχαν αυτά τα μοντέλα?η πιο συνήθης ζημιά ποια ήταν που έβγαζε;η απόσβεση που έχει σε τουριστική οδήγηση είναι καλή η χρειάζεται κάποια αλλαγή ?(ελατήρια,αμορτισέρ κτλ) γενικά είναι μια μηχανή που πιστεύω ότι θα με καλύψει απόλυτα σε αυτά που ζητάω κ σε αυτά που μπορεί να συνδιασει! οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε δεκτή.πλην κ συν!!!!ευχαριστώ!!!
Re: VFR 800 98-01 ???
15/5/2013, 11:12 am
Aν δεν χρειάζεσαι το ABS του επόμενου μοντέλου VTEC δεν έχει κανένα λόγο να το προτιμήσεις έναντι του Fi. Δες τι γράφω εδώ http://www.vfrh.net/t4386-topic?
Γενικά το Fi μοντέλο είναι απροβλημάτιστο εκ κατασκευής, αν θα έχει προβλήματα θα είναι από την χρήση του και την φθορά που του έχουν κάνει μετά από μια δεκαετία ζωής.
Θέματα με τα ηλεκτρικά, οι γνωστοί ανορθωτές, στατιστικά μιά φορά στα 4-5 χρόνια, και μία στα 10 γεννήτρια. Όταν δεις το υποψήφιο δικό σου, έχε και ένα βολτόμετρο μαζί, και δες τι κάνει η τάση στην μπαταρία, στις 5000rpm με φώτα αναμένα πρέπει να δεις 13-14-15 Volt. Αν δεις λιγότερο υποφορτίζει και κάτι έχει πρόβλημα, αν δεις παραπάνω από 15.1 υπερφορτίζει και πάλι έχει πρόβλημα. Επίσης η μιζιά πρέπει να είναι πρόθυμη κατεπανάληψη, αν δεις και στην 3-4η μιζιά αρχίζει και κόβει ρυθμό, πεσμένη μπαταρία ή υποφορτίζει ανόρθωση-γεννήτρια. Στην μιζιά, την ώρα της μιζιάς, πτώση της τάσης κάτω από τα 10volt δείχνει το ίδιο επίσης.
Δεν είναι τρομερές βλάβες αυτές, αλλά αν σου κάτσουν και ακριβές στην τσέπη είναι, και εκνευριστικές.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για πρόληψη τέτοιων ηλεκτρικών θεμάτων προτείνω αυτό, μελέτησε το θεματάκι εδώ >>> http://www.vfrh.net/t4648-topic
Οι αναρτήσεις όλων των 800, όπως έρχονται μαμά, είναι πολύ γρήγορες σε αποσβέσεις εμπρός, και τείνουν προς το ''μαγικό χαλί'' (δεν προβληματίζουν δεν κουράζουν είναι εύκολες αλλά δεν είναι και ακριβείς αν αρχίζεις και το πιέζεις). ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑ, το πρώτο πράγμα που θα έκανα αν έπαιρνα ένα θα ήταν αλλαγή λαδιού μπροστά με παχύτερο. Αλλά αυτά είναι τα δικά μου γούστα, χιλιάδες άνθρωποι βολεύονται μια χαρά με τις αναρτήσεις αυτές.
Γενικά το Fi μοντέλο είναι απροβλημάτιστο εκ κατασκευής, αν θα έχει προβλήματα θα είναι από την χρήση του και την φθορά που του έχουν κάνει μετά από μια δεκαετία ζωής.
Θέματα με τα ηλεκτρικά, οι γνωστοί ανορθωτές, στατιστικά μιά φορά στα 4-5 χρόνια, και μία στα 10 γεννήτρια. Όταν δεις το υποψήφιο δικό σου, έχε και ένα βολτόμετρο μαζί, και δες τι κάνει η τάση στην μπαταρία, στις 5000rpm με φώτα αναμένα πρέπει να δεις 13-14-15 Volt. Αν δεις λιγότερο υποφορτίζει και κάτι έχει πρόβλημα, αν δεις παραπάνω από 15.1 υπερφορτίζει και πάλι έχει πρόβλημα. Επίσης η μιζιά πρέπει να είναι πρόθυμη κατεπανάληψη, αν δεις και στην 3-4η μιζιά αρχίζει και κόβει ρυθμό, πεσμένη μπαταρία ή υποφορτίζει ανόρθωση-γεννήτρια. Στην μιζιά, την ώρα της μιζιάς, πτώση της τάσης κάτω από τα 10volt δείχνει το ίδιο επίσης.
Δεν είναι τρομερές βλάβες αυτές, αλλά αν σου κάτσουν και ακριβές στην τσέπη είναι, και εκνευριστικές.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για πρόληψη τέτοιων ηλεκτρικών θεμάτων προτείνω αυτό, μελέτησε το θεματάκι εδώ >>> http://www.vfrh.net/t4648-topic
Οι αναρτήσεις όλων των 800, όπως έρχονται μαμά, είναι πολύ γρήγορες σε αποσβέσεις εμπρός, και τείνουν προς το ''μαγικό χαλί'' (δεν προβληματίζουν δεν κουράζουν είναι εύκολες αλλά δεν είναι και ακριβείς αν αρχίζεις και το πιέζεις). ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑ, το πρώτο πράγμα που θα έκανα αν έπαιρνα ένα θα ήταν αλλαγή λαδιού μπροστά με παχύτερο. Αλλά αυτά είναι τα δικά μου γούστα, χιλιάδες άνθρωποι βολεύονται μια χαρά με τις αναρτήσεις αυτές.
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR 800 98-01 ???
15/5/2013, 1:18 pm
Πολύ ωραία κ αναλυτικά κ τα δύο topics που μου έδωσες!!!ABS δεν είχα ποτέ σε καμία μηχανή αλλά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τα φρένα της Honda.επομένως δεν είναι κ κάτι που με χαλάει ιδιαίτερα ώστε να προτιμήσω ένα πιο καινούργιο!η ηλικία επίσης της μηχανής δεν με φοβίζει γιατί μιλάμε πάντα για ένα αξιοσέβαστο μοντέλο με πολλά χρόνια ζωής ακόμη!!! Όσο για τα ηλεκτρικά ήταν πολύ ενδιαφέρον όσα έγραψες. σίγουρα ΕΤΣΙ προλαμβανω ζημιές κ χρήμα στο ψάξιμο.ευχαριστώ για τις πληροφορίες κ περιμένω κ άλλους από την εμπειρία τους να με καταεντοπίσουν ΑΝ υπάρχουν κ αλλά θέματαμε τοFi
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: VFR 800 98-01 ???
15/5/2013, 2:48 pm
Αν είσαι πάνω από 1.80 ίσως έχεις πρόβλημα με την θέση οδήγησης σε πολύωρα ταξίδια, η λύση είναι εύκολη, touring ζελατίνα και ίσως σκάψιμο σέλας. http://www.vfrh.net/t2294-topic
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR 800 98-01 ???
15/5/2013, 3:04 pm
1.73!!!πρώτο μπόι λέμε τώρα!!!χαχαχα!!!πάντως η σέλα είναι όλα τα λεφτά από το topic που έστειλες!!!ευχαριστώ για την ενημέρωση!!!!με βοηθάει πολύ στο θέμα άνεσης ΚΑΙ του συνοδηγού!!!
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: VFR 800 98-01 ???
16/5/2013, 1:25 am
Είχα CBR 600 F, για τρία χρόνια, Vtec τα δύο τελευταία και μια πολύ μικρή (πρόσφατη) εμπειρία, από FI . . . To συμπέρασμα είναι, ότι με τη συγκεκριμένη επιλογή σου, θ' απολαύσεις μία πολύ φιλική μοτοσυκλέτα, για καθημερινή χρήση, με το βάρος της να εξαφανίζεται, αφήνοντας το συμπλέκτη και απολαμβάνοντας την περίσσεια ροπής, σε σχέση με τα 600 cc ! ! !
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: VFR 800 98-01 ???
16/5/2013, 10:58 am
VEFALIFT wrote:Είχα CBR 600 F, για τρία χρόνια, Vtec τα δύο τελευταία και μια πολύ μικρή (πρόσφατη) εμπειρία, από FI . . . To συμπέρασμα είναι, ότι με τη συγκεκριμένη επιλογή σου, θ' απολαύσεις μία πολύ φιλική μοτοσυκλέτα, για καθημερινή χρήση, με το βάρος της να εξαφανίζεται, αφήνοντας το συμπλέκτη και απολαμβάνοντας την περίσσεια ροπής, σε σχέση με τα 600 cc ! ! !
Δημητρη ακριβως αυτο, τα 800αρια VFR ειναι κατι σαν CBR600F με παραπανω ροπη, προστασια και ανεση για την συνεπιβατηδα Βεβαια το βαρος φαινεται οταν το πιεζει κανεις και κυνηγιεται με SS αλλα χαλαλι, το μηχανακι ειναι φοβερο all-rounder.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: VFR 800 98-01 ???
16/5/2013, 10:14 pm
mil32 wrote: ΑΝ υπάρχουν κ αλλά θέματαμε τοFi
Οτι σου έγραψε ο caracal πιο πάνω , το Fi είναι γενικα απροβλημάτιστο , εδω μέσα όσα υπάρχουν
δουλεύουν άψογα , και χαλαρά εχουν γύρω απο τα 100.000 χλμ. όλα , και είναι και γρηγορότερα απο τα Vtec !!!
Καλή αγορά
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR 800 98-01 ???
16/5/2013, 11:15 pm
Fanrider wrote:mil32 wrote: ΑΝ υπάρχουν κ αλλά θέματαμε τοFi
Οτι σου έγραψε ο caracal πιο πάνω , το Fi είναι γενικα απροβλημάτιστο , εδω μέσα όσα υπάρχουν
δουλεύουν άψογα , και χαλαρά εχουν γύρω απο τα 100.000 χλμ. όλα , και είναι και γρηγορότερα απο τα Vtec !!!
Καλή αγορά
το μυριζομαι να ερχεται!!!
ευχαριστω!!!!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: VFR 800 98-01 ???
17/5/2013, 12:00 am
[οφφτοπικ]
Περα απ'την πλακα, ισχυει αυτο? Λεγεται (απο τους κατοχους) οτι ειναι πιο ροπατο στις μεσαιες, Φανη μια ανταλλαγη δοκιμης σε βολτα θα δειξει
[/οφφτοπικ]
Fanrider wrote:
και είναι και γρηγορότερα απο τα Vtec !!!
Περα απ'την πλακα, ισχυει αυτο? Λεγεται (απο τους κατοχους) οτι ειναι πιο ροπατο στις μεσαιες, Φανη μια ανταλλαγη δοκιμης σε βολτα θα δειξει
[/οφφτοπικ]
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: VFR 800 98-01 ???
17/5/2013, 12:31 pm
Λατρεύεις τη μούρη των FI?? Πρόσεχε τι λες γιατί βρίσκεσαι σε βιτεκοφωλιά...!!!
Και τα vtec είναι καλή επιλογή - τώρα που όλα ξεπουλιούνται - ίσως και η καλύτερη αμέσως μετά τα Fi !
Ότι κι αν πάρεις όμως, κοίτα να είναι σωστά συντηρημένο, γιατί η πολλή φτήνεια τρώει στο τέλος τον παρά ...
Και τα vtec είναι καλή επιλογή - τώρα που όλα ξεπουλιούνται - ίσως και η καλύτερη αμέσως μετά τα Fi !
Ότι κι αν πάρεις όμως, κοίτα να είναι σωστά συντηρημένο, γιατί η πολλή φτήνεια τρώει στο τέλος τον παρά ...
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR 800 98-01 ???
17/5/2013, 1:02 pm
: FI !τι είναι αυτό το μοντέλο;;;χαλιααα!!! πέρα από την πλάκα όμωςμου αρέσει πιο πολύ το fi από τα πιο καινούργια μοντέλα!αλλά είναι κ ένα ρίσκο ππαραπάνω όμως λόγω παλαιότητας! διαβάζοντας πάντως αυτές τις μέρες διάφορα topic κατάλαβα ότι το σημαντικότερο θέμα που έχει είναι ο ανορθωτης!!!!αντιμετωπισιμο όμως με έναν καλό ηλεκτρολογο!!!ίσως ήρθε η ώρα να βάλω το δικό μου αγγελία!!!demon wrote:Λατρεύεις τη μούρη των FI?? Πρόσεχε τι λες γιατί βρίσκεσαι σε βιτεκοφωλιά...!!!
Και τα vtec είναι καλή επιλογή - τώρα που όλα ξεπουλιούνται - ίσως και η καλύτερη αμέσως μετά τα Fi !
Ότι κι αν πάρεις όμως, κοίτα να είναι σωστά συντηρημένο, γιατί η πολλή φτήνεια τρώει στο τέλος τον παρά ...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: VFR 800 98-01 ???
17/5/2013, 6:37 pm
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR 800 98-01 ???
17/5/2013, 7:33 pm
αυτες τις ημερες εχω σπασει την κεφαλα μου με τα παλια κ νεα vfr διαβαζοντας διαφορα topics κ ξεσκονιζοντας το ιντερνετ!!!εκει που συγκλινω περισσοτερο με το Fi....βλεπω και τα επομενα μοντελα και... τι να πω!!!
συγνωμη αν σας κουραζω αλλα ....η μελετη συνεχιζετε!!! αν μπορει ας μου παραθεση καποιος και την δικια του γνωμη για τα επομενα μοντελα!!!
αναμενω σαν μικρο παιδι!!!
συγνωμη αν σας κουραζω αλλα ....η μελετη συνεχιζετε!!! αν μπορει ας μου παραθεση καποιος και την δικια του γνωμη για τα επομενα μοντελα!!!
αναμενω σαν μικρο παιδι!!!
- da_beaztΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2
Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς
Re: VFR 800 98-01 ???
17/5/2013, 9:14 pm
Δεν έχω, ούτε είχα VFR. Έχω CBF - Transalp και είχα YAMAHA XMAX, YAMAHA TMAX, SUZUKI DRZ και ένα ακατανόμαστο ιταλικό μηχανάκι με όνομα από την ελληνική μυθολογία που το πούλησα για ανταλλακτικά.
Δεν είμαι αντικειμενικός, ούτε αξιόπιστος αλλά μια φορά πήγα ένα VTEC με ABS για πλύσιμο (σορτ οφ). Το review είναι προφανώς οπαδικό.
http://www.vfrh.net/t4698-topic
Επίσης το εν λόγω VFR είχε λάθος χρώμα, αλλαγμένη ζελατίνα και ohlins αμορτισέρ πίσω. Α είχε και αυτοκόλλητο VFRH (δίνει τουλάχιστον 17,5 ίππους και 50χλμ αυτονομία παραπάνω).
P.S.
Επίσης το σωστό χρώμα είναι το κόκκινο των Fi και των πρώτων VTEC (όχι το lava red).
Δεν είμαι αντικειμενικός, ούτε αξιόπιστος αλλά μια φορά πήγα ένα VTEC με ABS για πλύσιμο (σορτ οφ). Το review είναι προφανώς οπαδικό.
http://www.vfrh.net/t4698-topic
Επίσης το εν λόγω VFR είχε λάθος χρώμα, αλλαγμένη ζελατίνα και ohlins αμορτισέρ πίσω. Α είχε και αυτοκόλλητο VFRH (δίνει τουλάχιστον 17,5 ίππους και 50χλμ αυτονομία παραπάνω).
P.S.
Επίσης το σωστό χρώμα είναι το κόκκινο των Fi και των πρώτων VTEC (όχι το lava red).
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: VFR 800 98-01 ???
18/5/2013, 9:20 am
da_beazt wrote:.........................
P.S.
Επίσης το σωστό χρώμα είναι το κόκκινο των Fi και των πρώτων VTEC (όχι το lava red).
Πες τα χρυσόστομε................
- mil32Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-05-14
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr f 99
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR 800 98-01 ???
18/5/2013, 10:25 am
da_beazt wrote:Δεν έχω, ούτε είχα VFR. Έχω CBF - Transalp και είχα YAMAHA XMAX, YAMAHA TMAX, SUZUKI DRZ και ένα ακατανόμαστο ιταλικό μηχανάκι με όνομα από την ελληνική μυθολογία που το πούλησα για ανταλλακτικά.
Δεν είμαι αντικειμενικός, ούτε αξιόπιστος αλλά μια φορά πήγα ένα VTEC με ABS για πλύσιμο (σορτ οφ). Το review είναι προφανώς οπαδικό.
http://www.vfrh.net/t4698-topic
Επίσης το εν λόγω VFR είχε λάθος χρώμα, αλλαγμένη ζελατίνα και ohlins αμορτισέρ πίσω. Α είχε και αυτοκόλλητο VFRH (δίνει τουλάχιστον 17,5 ίππους και 50χλμ αυτονομία παραπάνω).
P.S.
Επίσης το σωστό χρώμα είναι το κόκκινο των Fi και των πρώτων VTEC (όχι το lava red).
Απίστευτο κείμενο!!! ευχαριστώ για την βοήθεια!!!
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: VFR 800 98-01 ???
18/5/2013, 10:48 pm
da_beazt wrote:
P.S.
Επίσης το σωστό χρώμα είναι το κόκκινο των Fi και των πρώτων VTEC (όχι το lava red).
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: VFR 800 98-01 ???
18/5/2013, 11:07 pm
Το σωστό χρώμα είναι το άσπρο, αλλά δεν βγαίνει σε FI.
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: VFR 800 98-01 ???
19/5/2013, 2:00 am
Ο φυσικός wrote:Το σωστό χρώμα είναι το άσπρο, αλλά δεν βγαίνει σε FI.
Βγαίνει όμως σ' αυτό . . .
. . . που θα σε φάει ! ! !
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|