η γνωμη σας!!
+4
tomakos
Caracal
horrorshow_gr
gogos
8 posters
- gogosΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-02-05
Mηνύματα : 19
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR1200F CBF600
Κράνος : AGV K3 VR
η γνωμη σας!!
11/2/2013, 12:28 pm
Καλημεριζω.... θα ηθελα τη γνωμη σας για το triumph tiger 1050. Θελει να το παρει ενα φιλαρακι και δεν εχω ιδεα τι παιζει μ αυτο.... Βοηθειααααα....
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: η γνωμη σας!!
11/2/2013, 5:30 pm
πιστολι....
για εντος πολης .αντε και χαλκιδα αν δεν φυσαει....(αλλα αν εισαι καυλ...ος πας οπου να'ναι και με vespa...)
πολλες κλασεις ανωτερο απο tdm
αυτα χοντροκομμενα...και καλως ηρθες
για εντος πολης .αντε και χαλκιδα αν δεν φυσαει....(αλλα αν εισαι καυλ...ος πας οπου να'ναι και με vespa...)
πολλες κλασεις ανωτερο απο tdm
αυτα χοντροκομμενα...και καλως ηρθες
- gogosΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-02-05
Mηνύματα : 19
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR1200F CBF600
Κράνος : AGV K3 VR
Re: η γνωμη σας!!
11/2/2013, 11:36 pm
καλώς φιλε μου. σ ευχαριστω!
αααα και μ αρεσει ο τροπος που σκευτεσαι...(αλλα αν εισαι καυλ...ος πας οπου να'ναι και με vespa...)
αααα και μ αρεσει ο τροπος που σκευτεσαι...(αλλα αν εισαι καυλ...ος πας οπου να'ναι και με vespa...)
Re: η γνωμη σας!!
11/2/2013, 11:42 pm
Τι ευχαριστείς ακριβώς; Τις πλούσιες και έγκυρες πληροφορίες που σου έδωσε;
(κάτσε να τελειώσει το αρβύλα και θα γράψω ένα-δυο πράγματα)
(κάτσε να τελειώσει το αρβύλα και θα γράψω ένα-δυο πράγματα)
- gogosΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-02-05
Mηνύματα : 19
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR1200F CBF600
Κράνος : AGV K3 VR
Re: η γνωμη σας!!
11/2/2013, 11:47 pm
μπορει οι πληροφορίες να μην ηταν λεπτομερεστατες αλλα εριξε λιγο φως στην υποθεση. δε κανει να πω ευχαριστω? η δικη σου γνώμη πια ειναι???
Re: η γνωμη σας!!
12/2/2013, 1:35 am
Λοιπόν.
Προσωπικά δεν συμπαθώ τις ψηλές στριτ μοτοσυκλέτες. Με αυτόν τον δικό μου τίτλο, βάζω όλες αυτές τις μοτό, που τα περιοδικά αποκαλούν ΟΝ-Οφφ, ή μέγκα Ον-Οφφ κ.ο.κ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιου δεν του κάνει μια GT ή σπορ-τουρινγκ ή σπορ μοτοσυκλέτα με κανονικό ύψος αναρτήσεων για ασφάλτινη χρήση, και χρειάζεται μια στριτ μοτοσυκλέτα με ψηλές αναρτήσεις (γιατί για αυτό πρόκειται), που πάλι στην ίδια ακριβώς άσφαλτο θα πάει, τα ίδια ασφάλτινα ταξίδια και μετακινήσεις θα κάνει, και δεν θα έχει το σωστό πάτημα στην άσφαλτο, ακριβώς λόγω των ψηλών αναρτήσεων με λειψή ακρίβεια.
Μοναδική εξαίρεση σε αυτό, να είναι κάποιος π.χ. 1.98 και υπέρβαρος, να μην βολεύεται σε κανονικού ύψους μοτό ή να δείχνει και να νοιώθει σαν γίγαντας πάνω τους, και για αυτό να πάρει μια ψηλή ογκώδη στριτ.
Έτσι δεν καταλαβαίνω, γιατί κάποιος παίρνει vstrom και δεν παίρνει το πολύ καλύτερο οδηγικά SV, γιατί κάποιος παίρνει Tiger1050 και δεν παίρνει το απείρως καλύτερο ST1050, γιατί κάποιος πάει και παίρνει Varadero και όχι VFR ή Blackbird ή VTR1000F , γιατί να πάρει Caponord και όχι Falco ή Futura κ.ο.κ. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, αφήνει ένα μετρημένο, στημένο για άσφαλτο μοτό, με σωστή θέση οδήγησης και μοίρασμα του βάρους του σώματος, για να πάρει ένα μοτό μπούγιο, ανοικονόμητο, με ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ στήσιμο στην άσφαλτο, και που κρατάει τον αναβάρτη μπαστουνόρθιο, με το βάρος του κορμού να στηρίζεται στην σχεδόν κατακόρυφη σπονδυλική στήλη, όχι χειρότερο για πολύωρη οδήγηση.
Τέσπα, αυτή είναι η γνώμη μου, οι ποιό πολλοί Έλληνες ίσως και να διαφωνούν μαζί μου, πράγμα που δείχνουν ας πούμε και οι πωλήσεις π.χ. Vstrom και SV στην Ελλάδα, αλλά πάλι ο ίδιος λαός είναι που βγαίνει πρώτος σε ότι άλλο αρνητικό έχει η ανθρωπότητα...
Πάμε τώρα συγκεκριμένα στο Tiger1050. Για το είδος του, είναι από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Είναι καλοζυγισμένο, με πολύ καλό αλουμινένιο πλαίσιο, ψαλίδαρο που θα ζήλευαν και παλιότερες SS μοτό, καλές αναρτήσεις και κορυφαία φρένα. Για το είδος του, είναι πανέμορφο, αλλά το κυριότερο ατού του, είναι η απόκριση του τρικύλινδρου μοτέρ του στις μεσσαίες στροφές, που πραγματικά σκίζει, και σε αίσθηση και σε ήχο και σε απόδοση.
Το μοτέρ του 1050, είναι στην ουσία από τα πιο παλιά μοτέρ της νέας Τ. Ουσιαστικά είναι μεγάλωμα του μοτέρ του 955, που ήταν μεγάλωμα του μοτέρ του 900, που ήταν μεγάλωμα του μοτέρ του 750 της δεκαετίας 90, τότε που ξανάνοιξε η Τράιουμφ. Το οποίο ήταν σε πολύ μεγάλο βαθμό, τροποποίηση-βελτίωση του 4κύλινδρου μοτέρ των Kawasaki GPX στο οποίο είχε κοπεί ένας κύλινδρος, και είχαν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές για να δουλέψει σωστά ως τρικύλινδρο. Η συγγένεια ήταν εμφανής ακόμα και στην εξωτερική εμφάνιση του κινητήρα αλλά αρκετά με την ιστορία, πάμε στην ουσία: Η αύξηση του κυβισμού γινόταν κάθε φορά με αύξηση της διαδρομής των εμβόλων, με αποτέλεσμα ο κινητήρας 1050 να έχει σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις δλδ πολύ κοντά η διαδρομή στην διάμετρο των εμβόλων.
Αυτός ο σχεδιαστικός συμβιβασμός, φαίνεται στις ψηλές στροφές, όπου η αίσθηση είναι ότι το μοτέρ τελείωνει το ανέβασμα των στροφών πάνω που θα άρχιζε το μεγάλο πανηγύρι... Εντελώς αίσθηση όμως αυτό, η ουσία είναι ότι το μοτέρ αυτό βγάζει εύκολα 115 άλογα τροχό, απόδοση που σε συνδυασμό με τις χορταστικές μεσσαίες, φτάνει και περισσεύει.
Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι σφιχτή για το είδος της, και οδηγός με χέρια, θα ακολουθήσει αξιοπρεπέστατα πολύ πιο σπορ και στριτ κατασκευές.
Το τάιγκερ 1050 πούλησε ιδιαίτερα στην Ελλάδα, και δικαίως γιατί είναι μια μοτοσυκλέτα δυνατή, όμορφη, καλοφτιαγμένη, με σωστό στήσιμο, παίρνει δεύτερο άτομο, φορτώνεται και....δείχνει και ωραίο στην καφετέρια...
Μερικά αρνητικά του, είναι ότι ένα μικρό ποσοστό, έβγαλε πρόβλημα με τα πιστόνια του, τα οποία έσπαγαν τα αυλάκια μέσα στα οποία φωλιάζουν τα ελατήρια, με αποτέλεσμα να μετατρέπονται σε θυμιατήρι κατανάλωσης λαδιού. Το θέμα καλύφθηκε από την αντιπροσωπεία, χωρίς επίσημη ανάκληση, αλλά ξέρω περιπτώσεις, που η αντιπροσωπεία διόρθωσε μοτέρ, ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.
Για το θέμα των πιστονιών, σε κάποια φάση η αντιπροσωπεία ανακοίνωσε και κάτι τραγελαφικά για ακύρωση της εγγύησης αν ο ιδιοκτήτης δεν δουλεύει μόνο με 100ρες βενζίνες, αλλά το πήρε πίσω τελικά, ενώ προτείνει και αλλαγή προγράματος στα παλιότερα μοντέλα, που ρίχνει ελαφρά την απόδοση του μοτέρ, αλλά εξαφανίζει εντελώς την πιθανότητα πιστονοπάθειας.
Επίσης ένα άλλο θεματάκι ήταν τα κουρεμένα γρανάζια κόμπλερ μίζας, αλλά κι αυτό ήταν σε ένα μικρό ποσοστό και καλύφτηκε από την αντιπροσωπεία, ενώ κάποια έκαψαν σχετικά νωρίς τις μπαταρίες τους, πράγμα για το οποίο μάλλον έφταιγαν οι κακές αρχικές φορτίσεις συγκεκριμένων ντίλερ.
Πέραν αυτών των λίγων περιπτώσεων, η μοτοσυκλέτα αν και ευρωπαική, είναι ιαπωνικής ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας.
Ένα μεγάλο μειονέκτημα για το οποίο η μοτοσυκλέτα δυστυχώς δεν φταίει σε τίποτα, είναι ακριβώς η επιτυχία της στο Ελληνικό κοινό: Το τάιγκερ σιγά-σιγά έγινε στην συνείδηση των περισσότερων ημιμαθών ελλήνων μοτοσυκλετιστών, το ''νέο TDM''. Όπως και το TDM δεν έφταιξε το άμοιρο, έτσι και το Tiger κατέληξε να γίνει η μοτοσυκλέτα του ψιλοάσχετου, του καφετεριάκα, του 45ρη που βάζει ''ακράπες'' και πάει πάνω κάτω το μπουρνάζι ακράνωτος να κάνει ντάπα-ντούπα... Ακόμα και το γεγονός ότι αναφέρεις σε μια παρέα το tiger και πάντα πετάγεται κάποιος που το συγκρίνει με το εντελώς διαφορετικό και καμία πραγματική σχέση TDM δείχνει το πόσο άδικες ταμπέλες βάζει η ελληνική ημιμάθεια...
Συνοψίζοντας: Είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα. Να ελέγξει στην αντιπροσωπεία αν έχει βγάλει κάποιο θέμα στο παρελθόν και αν φτιάχτηκε. Να το πάρει αν ξέρει τι θα το κάνει, δλδ βόλτες λίγων ή πολλών χιλιομέτρων, τουρισμό και καμιά καλώς εννοούμενη καγκουριά μέσα είναι, να ΜΗΝ το πάρει για χρήση στην πόλη, όπου το θηρίο ψιλοδυσανασχετεί στο κλουβί, σαν τίγρης που είναι.
Προσωπικά δεν συμπαθώ τις ψηλές στριτ μοτοσυκλέτες. Με αυτόν τον δικό μου τίτλο, βάζω όλες αυτές τις μοτό, που τα περιοδικά αποκαλούν ΟΝ-Οφφ, ή μέγκα Ον-Οφφ κ.ο.κ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιου δεν του κάνει μια GT ή σπορ-τουρινγκ ή σπορ μοτοσυκλέτα με κανονικό ύψος αναρτήσεων για ασφάλτινη χρήση, και χρειάζεται μια στριτ μοτοσυκλέτα με ψηλές αναρτήσεις (γιατί για αυτό πρόκειται), που πάλι στην ίδια ακριβώς άσφαλτο θα πάει, τα ίδια ασφάλτινα ταξίδια και μετακινήσεις θα κάνει, και δεν θα έχει το σωστό πάτημα στην άσφαλτο, ακριβώς λόγω των ψηλών αναρτήσεων με λειψή ακρίβεια.
Μοναδική εξαίρεση σε αυτό, να είναι κάποιος π.χ. 1.98 και υπέρβαρος, να μην βολεύεται σε κανονικού ύψους μοτό ή να δείχνει και να νοιώθει σαν γίγαντας πάνω τους, και για αυτό να πάρει μια ψηλή ογκώδη στριτ.
Έτσι δεν καταλαβαίνω, γιατί κάποιος παίρνει vstrom και δεν παίρνει το πολύ καλύτερο οδηγικά SV, γιατί κάποιος παίρνει Tiger1050 και δεν παίρνει το απείρως καλύτερο ST1050, γιατί κάποιος πάει και παίρνει Varadero και όχι VFR ή Blackbird ή VTR1000F , γιατί να πάρει Caponord και όχι Falco ή Futura κ.ο.κ. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, αφήνει ένα μετρημένο, στημένο για άσφαλτο μοτό, με σωστή θέση οδήγησης και μοίρασμα του βάρους του σώματος, για να πάρει ένα μοτό μπούγιο, ανοικονόμητο, με ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ στήσιμο στην άσφαλτο, και που κρατάει τον αναβάρτη μπαστουνόρθιο, με το βάρος του κορμού να στηρίζεται στην σχεδόν κατακόρυφη σπονδυλική στήλη, όχι χειρότερο για πολύωρη οδήγηση.
Τέσπα, αυτή είναι η γνώμη μου, οι ποιό πολλοί Έλληνες ίσως και να διαφωνούν μαζί μου, πράγμα που δείχνουν ας πούμε και οι πωλήσεις π.χ. Vstrom και SV στην Ελλάδα, αλλά πάλι ο ίδιος λαός είναι που βγαίνει πρώτος σε ότι άλλο αρνητικό έχει η ανθρωπότητα...
Πάμε τώρα συγκεκριμένα στο Tiger1050. Για το είδος του, είναι από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Είναι καλοζυγισμένο, με πολύ καλό αλουμινένιο πλαίσιο, ψαλίδαρο που θα ζήλευαν και παλιότερες SS μοτό, καλές αναρτήσεις και κορυφαία φρένα. Για το είδος του, είναι πανέμορφο, αλλά το κυριότερο ατού του, είναι η απόκριση του τρικύλινδρου μοτέρ του στις μεσσαίες στροφές, που πραγματικά σκίζει, και σε αίσθηση και σε ήχο και σε απόδοση.
Το μοτέρ του 1050, είναι στην ουσία από τα πιο παλιά μοτέρ της νέας Τ. Ουσιαστικά είναι μεγάλωμα του μοτέρ του 955, που ήταν μεγάλωμα του μοτέρ του 900, που ήταν μεγάλωμα του μοτέρ του 750 της δεκαετίας 90, τότε που ξανάνοιξε η Τράιουμφ. Το οποίο ήταν σε πολύ μεγάλο βαθμό, τροποποίηση-βελτίωση του 4κύλινδρου μοτέρ των Kawasaki GPX στο οποίο είχε κοπεί ένας κύλινδρος, και είχαν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές για να δουλέψει σωστά ως τρικύλινδρο. Η συγγένεια ήταν εμφανής ακόμα και στην εξωτερική εμφάνιση του κινητήρα αλλά αρκετά με την ιστορία, πάμε στην ουσία: Η αύξηση του κυβισμού γινόταν κάθε φορά με αύξηση της διαδρομής των εμβόλων, με αποτέλεσμα ο κινητήρας 1050 να έχει σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις δλδ πολύ κοντά η διαδρομή στην διάμετρο των εμβόλων.
Αυτός ο σχεδιαστικός συμβιβασμός, φαίνεται στις ψηλές στροφές, όπου η αίσθηση είναι ότι το μοτέρ τελείωνει το ανέβασμα των στροφών πάνω που θα άρχιζε το μεγάλο πανηγύρι... Εντελώς αίσθηση όμως αυτό, η ουσία είναι ότι το μοτέρ αυτό βγάζει εύκολα 115 άλογα τροχό, απόδοση που σε συνδυασμό με τις χορταστικές μεσσαίες, φτάνει και περισσεύει.
Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι σφιχτή για το είδος της, και οδηγός με χέρια, θα ακολουθήσει αξιοπρεπέστατα πολύ πιο σπορ και στριτ κατασκευές.
Το τάιγκερ 1050 πούλησε ιδιαίτερα στην Ελλάδα, και δικαίως γιατί είναι μια μοτοσυκλέτα δυνατή, όμορφη, καλοφτιαγμένη, με σωστό στήσιμο, παίρνει δεύτερο άτομο, φορτώνεται και....δείχνει και ωραίο στην καφετέρια...
Μερικά αρνητικά του, είναι ότι ένα μικρό ποσοστό, έβγαλε πρόβλημα με τα πιστόνια του, τα οποία έσπαγαν τα αυλάκια μέσα στα οποία φωλιάζουν τα ελατήρια, με αποτέλεσμα να μετατρέπονται σε θυμιατήρι κατανάλωσης λαδιού. Το θέμα καλύφθηκε από την αντιπροσωπεία, χωρίς επίσημη ανάκληση, αλλά ξέρω περιπτώσεις, που η αντιπροσωπεία διόρθωσε μοτέρ, ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.
Για το θέμα των πιστονιών, σε κάποια φάση η αντιπροσωπεία ανακοίνωσε και κάτι τραγελαφικά για ακύρωση της εγγύησης αν ο ιδιοκτήτης δεν δουλεύει μόνο με 100ρες βενζίνες, αλλά το πήρε πίσω τελικά, ενώ προτείνει και αλλαγή προγράματος στα παλιότερα μοντέλα, που ρίχνει ελαφρά την απόδοση του μοτέρ, αλλά εξαφανίζει εντελώς την πιθανότητα πιστονοπάθειας.
Επίσης ένα άλλο θεματάκι ήταν τα κουρεμένα γρανάζια κόμπλερ μίζας, αλλά κι αυτό ήταν σε ένα μικρό ποσοστό και καλύφτηκε από την αντιπροσωπεία, ενώ κάποια έκαψαν σχετικά νωρίς τις μπαταρίες τους, πράγμα για το οποίο μάλλον έφταιγαν οι κακές αρχικές φορτίσεις συγκεκριμένων ντίλερ.
Πέραν αυτών των λίγων περιπτώσεων, η μοτοσυκλέτα αν και ευρωπαική, είναι ιαπωνικής ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας.
Ένα μεγάλο μειονέκτημα για το οποίο η μοτοσυκλέτα δυστυχώς δεν φταίει σε τίποτα, είναι ακριβώς η επιτυχία της στο Ελληνικό κοινό: Το τάιγκερ σιγά-σιγά έγινε στην συνείδηση των περισσότερων ημιμαθών ελλήνων μοτοσυκλετιστών, το ''νέο TDM''. Όπως και το TDM δεν έφταιξε το άμοιρο, έτσι και το Tiger κατέληξε να γίνει η μοτοσυκλέτα του ψιλοάσχετου, του καφετεριάκα, του 45ρη που βάζει ''ακράπες'' και πάει πάνω κάτω το μπουρνάζι ακράνωτος να κάνει ντάπα-ντούπα... Ακόμα και το γεγονός ότι αναφέρεις σε μια παρέα το tiger και πάντα πετάγεται κάποιος που το συγκρίνει με το εντελώς διαφορετικό και καμία πραγματική σχέση TDM δείχνει το πόσο άδικες ταμπέλες βάζει η ελληνική ημιμάθεια...
Συνοψίζοντας: Είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα. Να ελέγξει στην αντιπροσωπεία αν έχει βγάλει κάποιο θέμα στο παρελθόν και αν φτιάχτηκε. Να το πάρει αν ξέρει τι θα το κάνει, δλδ βόλτες λίγων ή πολλών χιλιομέτρων, τουρισμό και καμιά καλώς εννοούμενη καγκουριά μέσα είναι, να ΜΗΝ το πάρει για χρήση στην πόλη, όπου το θηρίο ψιλοδυσανασχετεί στο κλουβί, σαν τίγρης που είναι.
- gogosΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-02-05
Mηνύματα : 19
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR1200F CBF600
Κράνος : AGV K3 VR
Re: η γνωμη σας!!
12/2/2013, 2:37 am
φιλε εισαι ωραιος. τωρα πραγματικα μπορω να πω ευχαριστω!!!
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: η γνωμη σας!!
12/2/2013, 7:29 am
caracal ....εισαι ικανος να πουλησεις τσαγερο σε οικογενεια ελεφαντων ......
αλλα το πλατιαζεις τοσο πολυ που ξαφνικα η οθονη του υπολογιστη μου μοιαζει με το ''μοτο''
δεν θελω να διαβασω το ''μοτο''
μακια μακια
αλλα το πλατιαζεις τοσο πολυ που ξαφνικα η οθονη του υπολογιστη μου μοιαζει με το ''μοτο''
δεν θελω να διαβασω το ''μοτο''
μακια μακια
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: η γνωμη σας!!
12/2/2013, 10:02 am
ε!
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: η γνωμη σας!!
12/2/2013, 10:21 am
....και σε συνέχεια αυτών που λέει ο caracal-αφού ξέχασε το σημαντικοτερότερο όλων-.....
έχει αντικραδασμικό άξονα με γρανάζια εξ'ου και το σφύριγμα που το κάνει να ακούγεται σαν τα πραγματικά VFR!!!!
έχει αντικραδασμικό άξονα με γρανάζια εξ'ου και το σφύριγμα που το κάνει να ακούγεται σαν τα πραγματικά VFR!!!!
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: η γνωμη σας!!
12/2/2013, 11:13 am
Ετσι ακριβώς όπως τα γράφει ο Μιχάλης μας,το βλέπω και εγώ το θέμα!!!Caracal wrote:Λοιπόν.
Προσωπικά δεν συμπαθώ τις ψηλές στριτ μοτοσυκλέτες. Με αυτόν τον δικό μου τίτλο, βάζω όλες αυτές τις μοτό, που τα περιοδικά αποκαλούν ΟΝ-Οφφ, ή μέγκα Ον-Οφφ κ.ο.κ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιου δεν του κάνει μια GT ή σπορ-τουρινγκ ή σπορ μοτοσυκλέτα με κανονικό ύψος αναρτήσεων για ασφάλτινη χρήση, και χρειάζεται μια στριτ μοτοσυκλέτα με ψηλές αναρτήσεις (γιατί για αυτό πρόκειται), που πάλι στην ίδια ακριβώς άσφαλτο θα πάει, τα ίδια ασφάλτινα ταξίδια και μετακινήσεις θα κάνει, και δεν θα έχει το σωστό πάτημα στην άσφαλτο, ακριβώς λόγω των ψηλών αναρτήσεων με λειψή ακρίβεια.
Μοναδική εξαίρεση σε αυτό, να είναι κάποιος π.χ. 1.98 και υπέρβαρος, να μην βολεύεται σε κανονικού ύψους μοτό ή να δείχνει και να νοιώθει σαν γίγαντας πάνω τους, και για αυτό να πάρει μια ψηλή ογκώδη στριτ.
Έτσι δεν καταλαβαίνω, γιατί κάποιος παίρνει vstrom και δεν παίρνει το πολύ καλύτερο οδηγικά SV, γιατί κάποιος παίρνει Tiger1050 και δεν παίρνει το απείρως καλύτερο ST1050, γιατί κάποιος πάει και παίρνει Varadero και όχι VFR ή Blackbird ή VTR1000F , γιατί να πάρει Caponord και όχι Falco ή Futura κ.ο.κ. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, αφήνει ένα μετρημένο, στημένο για άσφαλτο μοτό, με σωστή θέση οδήγησης και μοίρασμα του βάρους του σώματος, για να πάρει ένα μοτό μπούγιο, ανοικονόμητο, με ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ στήσιμο στην άσφαλτο, και που κρατάει τον αναβάρτη μπαστουνόρθιο, με το βάρος του κορμού να στηρίζεται στην σχεδόν κατακόρυφη σπονδυλική στήλη, όχι χειρότερο για πολύωρη οδήγηση.
Τέσπα, αυτή είναι η γνώμη μου, οι ποιό πολλοί Έλληνες ίσως και να διαφωνούν μαζί μου, πράγμα που δείχνουν ας πούμε και οι πωλήσεις π.χ. Vstrom και SV στην Ελλάδα, αλλά πάλι ο ίδιος λαός είναι που βγαίνει πρώτος σε ότι άλλο αρνητικό έχει η ανθρωπότητα...
Πάμε τώρα συγκεκριμένα στο Tiger1050. Για το είδος του, είναι από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Είναι καλοζυγισμένο, με πολύ καλό αλουμινένιο πλαίσιο, ψαλίδαρο που θα ζήλευαν και παλιότερες SS μοτό, καλές αναρτήσεις και κορυφαία φρένα. Για το είδος του, είναι πανέμορφο, αλλά το κυριότερο ατού του, είναι η απόκριση του τρικύλινδρου μοτέρ του στις μεσσαίες στροφές, που πραγματικά σκίζει, και σε αίσθηση και σε ήχο και σε απόδοση.
..φαίνεται στις ψηλές στροφές, όπου η αίσθηση είναι ότι το μοτέρ τελείωνει το ανέβασμα των στροφών πάνω που θα άρχιζε το μεγάλο πανηγύρι... Εντελώς αίσθηση όμως αυτό, η ουσία είναι ότι το μοτέρ αυτό βγάζει εύκολα 115 άλογα τροχό, απόδοση που σε συνδυασμό με τις χορταστικές μεσσαίες, φτάνει και περισσεύει.
Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι σφιχτή για το είδος της, και οδηγός με χέρια, θα ακολουθήσει αξιοπρεπέστατα πολύ πιο σπορ και στριτ κατασκευές.
.
Προπέρσι το είχα δανειστεί από ένα φίλο που δούλευε στην αντιπροσωπεία για μια ολόκληρη μέρα και παρόλο που η μηχανή ήταν εξαιρετικήσε κινητήρα πλαίσιο φρένα , κάτι δεν μου καθισε καλά!Είναι αυτό που γράφει ο Μιχάλης το ψηλό κέντρο βάρους και θέση οδήγησης διαδρομής αναρτήσεων σε μια κατά τα άλλα στρητ μοτο!
Και όσο για την δυνατότητα οφ,άστο καλύτερα το πήγα σε στρωτό και άγριο χωματόδρομο,τσούλαγε στον πρώτο ανάκρουσα πρύμνα ταχέως στον δεύτερο!
Και άμα είναι να τσουλάς προσεκτικά σε στρωτούς χωματόδρομους το κάνεις και με οποιαδήποτε στρητ(ΟΧΙ δεν μιλάω για σούπερ σπορ)!
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: η γνωμη σας!!
14/2/2013, 10:25 pm
Μιχάλη για μένα είσαι καλύτερος και απο το ΜΟΤΟ
- AfricaptanΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-03-28
Mηνύματα : 17
Ηλικία : 53
Μοντέλο : Africa
Κράνος : Nolan (για την ωρα...)
Re: η γνωμη σας!!
3/4/2013, 9:14 am
Φιλε Caracal, συμφωνω στο οτι στην ουσια ειναι ενα ψηλο street, ομως και αυτα χρειαζονται, διοτι ενα vstrom π.χ. (αφου τα ανεφερες), φορτωνεται καλυτερα απο ενα sv, ειναι πιο ταξιδιαρικο ειδικα για τον συνεπιβατη και ok, μπορει να μην πηγαινει σε χωμα, ομως τουλαχιστον ειναι καλυτερο στις λακουβες των Ελληνικων δρομων, και καβαλαει και κανα πεζοδρομιο...
Επισης, δεν καταλαβαινω ποσο διαφορα μπορει να εχει το Tiger μ ενα Tdm (περα απ το κυβισμο και κινητηρα εννοειται) κι εισαι τοσο απολυτος.
Επισης, δεν καταλαβαινω ποσο διαφορα μπορει να εχει το Tiger μ ενα Tdm (περα απ το κυβισμο και κινητηρα εννοειται) κι εισαι τοσο απολυτος.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|