EICMA 2012 νέα μοντέλα
+3
Vvag
'AGGEVI'
Fanrider
7 posters
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 12:56 pm
EICMA 2012
Χωρίς ιδιαίτερα εντυπωσιακά νέα μοντέλα ήταν η EICMA καθώς η βιομηχανία μοτοσικλέτας προσπαθεί να αφουγκραστεί τον νέο παλμό των διεθνών αγορών.
Τα νούμερα της αγοράς μοτοσικλέτας μειώνονται δραματικά. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Η Triumph στη δική της παρουσίαση έδειξε ένα γράφημα των πωλήσεων μοτοσικλετών πάνω από 500cc στην Ευρώπη όπου είδαμε ότι από τις 1.250.000 μοτοσικλέτες το 2008 για το 2012 η εκτίμηση είναι μόλις 690.000cc. Εχουν πέσει δηλαδή σχεδόν στο μισό. Εύλογα τα εργοστάσια αναζητούν να βρουν ένα βηματισμό και να καταλάβουν ποια κατηγορία ή ποια μορφή (ή έστω νέο σχήμα) μοτοσικλέτας θα βοηθήσει στο να δελεαστεί ο Ευρωπαίος να αγοράσει νέες μοτοσικλέτες. Έχοντας αυτά υπόψη δεν μας έκανε εντύπωση στη φετινή μας επίσκεψη στην ΕICMA, τη μεγάλη διεθνή έκθεση στο Μιλάνο, ότι δεν είδαμε καμία ουσιαστικά τολμηρή κίνηση.
Η EICMA 2012 σε Video
BMW - Husqvarna
Η BMW στη δική της παρουσίαση στην EICMA έδειξε εκ νέου το BMW R 1200GS με προσκεκλημένο τον Chris Pfeiffer ο οποίος κατέβηκε μ’ αυτό μια μνημειώδη σκάλα που αποτελούσε τμήμα του περιπτέρου. Νέο μοντέλο του 2013 που είδαμε για πρώτη φορά ήταν το νέο BMW F 800 GT, μια μεσαίου κυβισμού τουριστική μοτοσικλέτα που αντικαθιστά το BMW F 800 ST και θα διαθέτει όλη τη νέα ηλεκτρονική τεχνολογία που έχουμε δει και στα νέα BMW F 700GS και BMW F 800GS στην οποία συμπεριλαμβάνεται το traction control και οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ESA.
Ταυτόχρονα η BMW έδωσε και μια περίεργη υπόσχεση για νέο αερόψυκτο μοντέλο το 2014.
Husqvarna
Η Husqvarna, το περίπετερο της οποίας ήταν ακριβώς δίπλα από αυτή της BMW, έδειξε ένα πρωτότυπο (αν και σε αρκετά προχωρημένο στάδιο). Το Husqvarna Baja 650 συνεχίζει την προσπάθεια με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της BMW. Οι σχεδιαστές πειραματίζονται (αρκετά επιτυχημένα) στην εκμοντερνοποίηση του design των scrambler μοτοσικλετών της δεκαετίας του ’70.
husqvarna-baja-650
Honda
Από την άλλη μεριά η Honda έκανε μια αρκετά οργανωμένη επίθεση με μια αρκετά μεγάλη σειρά νέων μοντέλων. Παρουσιάστηκε λοιπόν και επίσημα η νέα σειρά μοτοσικλετών μεσαίου κυβισμού Honda CB 500 σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: πρόκειται για το Honda CBR 500, μια ήπιου χαρακτήρα σπορ μοτοσικλέτα με δικύλινδρο κινητήρα και ολόσωμο φέρινγκ, το Honda CB 500X, μια on-off με αρκετά μεγάλη ομοιότητα με το Honda Crosstourer και το Honda CB 500F, ένα καλοσχεδιασμένο naked.
honda-cbr-500r
Honda CB 500F
Ταυτόχρονα η Honda αναβάθμισε το Honda CBR 600R δίνοντας έμφαση στον ηλεκτρονικό του εξοπλισμό αλλά και στη βελτίωση των αναρτήσεων (έχει πλέον πιρούνι Showa Big Piston).
Honda CBR 600RR σε χρώματα Repsol
Είδαμε από τη Honda επίσης και ένα νέο (τρακοσάρι παρακαλώ) scooter, το Honda NSS 300 Forza, ένα πολυτελές και άνετο scooter με αρκετά αεροδυναμικό σχεδιασμό και σύγχρονο design.
Honda NSS 300 Forza
Εντύπωση εκ πρώτης όψεως προκαλεί η απόφαση του εκσυχρονισμού του Honda GL 1800 Goldwing, ωστόσο είναι γεγονός ότι η κατηγορία touring δεν έχει πληγεί από την κρίση, εύλογα λοιπόν και η Honda όπως και άλλοι κατασκευαστές (BMW K 1600GT, Triumph Trophy 1200, Yamaha FJR 1300) παρουσίασε νέο μοντέλο.
Honda GL 1800 Goldwing
Ducati
H Ducati ικανοποίησε τις επιθυμίες του κοινού της καθώς παρουσίασε την Ducati Panigale R Corse με πιο racing χαρακτηριστικά, και τη νέα οικογένεια Ducati Hypermotard με 800άρη κινητήρα.
ducati-panigale-r
Μαζί τους παρουσιάστηκε και το τουριστικό Ducati Hyperstradaκι αυτό με κινητήρα 821cc.
Ducati Hyperstrada
Kymco
Η Kymco είχε μια εντυπωσιακή παρουσία στην EICMA καθώς έδειξε αρκετά νέα μοντέλα που αναμένεται να καλύψουν πραγματικές ανάγκες μετακίνησης στη χρονιά που μας έρχεται. Το Kymco Xciting 400 έχει νέο κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ψεκασμός και απόδοση 35,5hp. Ταυτόχρονα έχει νέο και εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο με στόχο τη σταθερότητα, ενώ εμπρός έχει τοποθετηθεί πλευστός δίσκος με δαγκάνα ακτινικής στήριξης.
kymco-xciting-400
Άλλο νέο μοντέλο είναι το Kymco K-XCT 300 με στόχο του την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και τις διαδρομές από τα προάστια στο κέντρο. Διαθέτει μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα απόδοσης 28,8hp και τροφοδοσία με ψεκασμό, ενώ τα φρένα είναι εξοπλισμένα με ABS. Κάτω από τη σέλα χωρά full face κράνος. Στο ίδιο αμάξωμα τοποθετείται και κινητήρας 125cc οπότε το μοντέλο ονομάζεται Kymco Κ-XCT 125.
Kymco K-XCT 300
Το Kymco People One 125 είναι κι αυτό νέο μοντέλο με μονοκύλιδρο διβάλβιδο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με πολύ προσεγμένο σχεδιασμό και όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Kymco ο χαρακτήρας του είναι ιδιαίτερα φιλικός, κατάλληλος για τις κοπέλες αναβάτριες.
Kymco People One 125
Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και η άφιξη στην αγορά του Kymco K-Pipe. Τα μοντέλα αυτά τα είχε παρουσιάσει η Kymco και πέρυσι, προφανώς όμως τώρα πλέον είναι έτοιμα για να βγουν στην αγορά.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της Kymco. Το μικρότερο από τα δύο είναι το Kymco Candy 2.0 έχει κινητήρας απόδοσης 2kW με μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτονομία 55km. Το μεγαλύτερο είναι το Kymco Queen 3.0 με ηλεκτροκινητήρα 3kW και αυτονομία 60km.
kymco-candy-2
To Kymco Queen 3.0 έχει αυτονομία 60km. Το άλλο ηλεκτρικό scooter που παρουσίασε η είανι το Kymco Candy 2.0 κι έχει αυτονομία 55km.
Τέλος η Kymco ανανέωσε και την γκάμα των ATV, παρουσιάζοντας τα Kymco MXU 700 και MXU 550.
Triumph
Η Triumph αποφάσισε να βελτιώσει σημαντικά το Triumph Daytona 675 στην πορεία όμως σχεδίασε μια ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα. Νέο πλαίσιο, νέος ισχυρότερος κινητήρας, χαμηλότερο βάρος, νέο ABS, νέα πλαστικά και βέβαια σε δύο εκδόσεις, Triumph Daytona 675 και Triumph Daytona 675R με αναρτήσεις Ohlins και ακτινικής στήριξης δαγκάνες της Brembo.
Triumph Daytona 675
Triumph Daytona 675R
ΚΤΜ
Η ΚΤΜ έδειξε μια σειρά από νέα μοντέλα από τα οποία το KTM 390 Duke παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική πραγματικότητα επειδή συνδυάζει τα σπορ χαρακτηριστικά με την ευκολία στην οδήγηση για καθημερινή χρήση και τη χαμηλή τιμή, καθώς αναμένεται να τιμολογηθεί κάτω από το όριο των 5.000€.
KTM 390 Duke
Άλλο εντυπωσιακό μοντέλο ήταν το πρωτότυπο KTM 1290 Superduke R το οποίο περιμένουμε να το δούμε ως μοντέλο 2014 στα τέλη του 2013.
KTM 1290 Superduke R
Πιο προσγειωμένα τώρα, τα KTM Duke 125 και 200 απέκτησαν προαιρετικό ABS και δίσκο 300mm εμπρός. Για εκείνους που βρήκαν ότι το KTM 690 Duke του 2012 ήταν πολύ ήμερη μοτοσικλέτα, η KTM δημιούργησε το KTM 690 Duke R με ισχυρότερο κινητήρα που κοντεύει πια τους 70hp, νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι WP, νέα φρένα με δαγκάνα Brembo monoblock M50 και ρυθμιζόμενο ABS που αφήνει τον πίσω τροχό να μπλοκάρει για ντριφτάρισμα στην πίστα, όχι όμως τον εμπρός. Παρουσιάστηκε επίσης το KTM RC 250R production racer για τη Moto3.
K TM RC 250R (Moto3 production racer)
Χωρίς ιδιαίτερα εντυπωσιακά νέα μοντέλα ήταν η EICMA καθώς η βιομηχανία μοτοσικλέτας προσπαθεί να αφουγκραστεί τον νέο παλμό των διεθνών αγορών.
Τα νούμερα της αγοράς μοτοσικλέτας μειώνονται δραματικά. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Η Triumph στη δική της παρουσίαση έδειξε ένα γράφημα των πωλήσεων μοτοσικλετών πάνω από 500cc στην Ευρώπη όπου είδαμε ότι από τις 1.250.000 μοτοσικλέτες το 2008 για το 2012 η εκτίμηση είναι μόλις 690.000cc. Εχουν πέσει δηλαδή σχεδόν στο μισό. Εύλογα τα εργοστάσια αναζητούν να βρουν ένα βηματισμό και να καταλάβουν ποια κατηγορία ή ποια μορφή (ή έστω νέο σχήμα) μοτοσικλέτας θα βοηθήσει στο να δελεαστεί ο Ευρωπαίος να αγοράσει νέες μοτοσικλέτες. Έχοντας αυτά υπόψη δεν μας έκανε εντύπωση στη φετινή μας επίσκεψη στην ΕICMA, τη μεγάλη διεθνή έκθεση στο Μιλάνο, ότι δεν είδαμε καμία ουσιαστικά τολμηρή κίνηση.
Η EICMA 2012 σε Video
BMW - Husqvarna
Η BMW στη δική της παρουσίαση στην EICMA έδειξε εκ νέου το BMW R 1200GS με προσκεκλημένο τον Chris Pfeiffer ο οποίος κατέβηκε μ’ αυτό μια μνημειώδη σκάλα που αποτελούσε τμήμα του περιπτέρου. Νέο μοντέλο του 2013 που είδαμε για πρώτη φορά ήταν το νέο BMW F 800 GT, μια μεσαίου κυβισμού τουριστική μοτοσικλέτα που αντικαθιστά το BMW F 800 ST και θα διαθέτει όλη τη νέα ηλεκτρονική τεχνολογία που έχουμε δει και στα νέα BMW F 700GS και BMW F 800GS στην οποία συμπεριλαμβάνεται το traction control και οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ESA.
Ταυτόχρονα η BMW έδωσε και μια περίεργη υπόσχεση για νέο αερόψυκτο μοντέλο το 2014.
Husqvarna
Η Husqvarna, το περίπετερο της οποίας ήταν ακριβώς δίπλα από αυτή της BMW, έδειξε ένα πρωτότυπο (αν και σε αρκετά προχωρημένο στάδιο). Το Husqvarna Baja 650 συνεχίζει την προσπάθεια με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της BMW. Οι σχεδιαστές πειραματίζονται (αρκετά επιτυχημένα) στην εκμοντερνοποίηση του design των scrambler μοτοσικλετών της δεκαετίας του ’70.
husqvarna-baja-650
Honda
Από την άλλη μεριά η Honda έκανε μια αρκετά οργανωμένη επίθεση με μια αρκετά μεγάλη σειρά νέων μοντέλων. Παρουσιάστηκε λοιπόν και επίσημα η νέα σειρά μοτοσικλετών μεσαίου κυβισμού Honda CB 500 σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: πρόκειται για το Honda CBR 500, μια ήπιου χαρακτήρα σπορ μοτοσικλέτα με δικύλινδρο κινητήρα και ολόσωμο φέρινγκ, το Honda CB 500X, μια on-off με αρκετά μεγάλη ομοιότητα με το Honda Crosstourer και το Honda CB 500F, ένα καλοσχεδιασμένο naked.
honda-cbr-500r
Honda CB 500F
Ταυτόχρονα η Honda αναβάθμισε το Honda CBR 600R δίνοντας έμφαση στον ηλεκτρονικό του εξοπλισμό αλλά και στη βελτίωση των αναρτήσεων (έχει πλέον πιρούνι Showa Big Piston).
Honda CBR 600RR σε χρώματα Repsol
Είδαμε από τη Honda επίσης και ένα νέο (τρακοσάρι παρακαλώ) scooter, το Honda NSS 300 Forza, ένα πολυτελές και άνετο scooter με αρκετά αεροδυναμικό σχεδιασμό και σύγχρονο design.
Honda NSS 300 Forza
Εντύπωση εκ πρώτης όψεως προκαλεί η απόφαση του εκσυχρονισμού του Honda GL 1800 Goldwing, ωστόσο είναι γεγονός ότι η κατηγορία touring δεν έχει πληγεί από την κρίση, εύλογα λοιπόν και η Honda όπως και άλλοι κατασκευαστές (BMW K 1600GT, Triumph Trophy 1200, Yamaha FJR 1300) παρουσίασε νέο μοντέλο.
Honda GL 1800 Goldwing
Ducati
H Ducati ικανοποίησε τις επιθυμίες του κοινού της καθώς παρουσίασε την Ducati Panigale R Corse με πιο racing χαρακτηριστικά, και τη νέα οικογένεια Ducati Hypermotard με 800άρη κινητήρα.
ducati-panigale-r
Μαζί τους παρουσιάστηκε και το τουριστικό Ducati Hyperstradaκι αυτό με κινητήρα 821cc.
Ducati Hyperstrada
Kymco
Η Kymco είχε μια εντυπωσιακή παρουσία στην EICMA καθώς έδειξε αρκετά νέα μοντέλα που αναμένεται να καλύψουν πραγματικές ανάγκες μετακίνησης στη χρονιά που μας έρχεται. Το Kymco Xciting 400 έχει νέο κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ψεκασμός και απόδοση 35,5hp. Ταυτόχρονα έχει νέο και εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο με στόχο τη σταθερότητα, ενώ εμπρός έχει τοποθετηθεί πλευστός δίσκος με δαγκάνα ακτινικής στήριξης.
kymco-xciting-400
Άλλο νέο μοντέλο είναι το Kymco K-XCT 300 με στόχο του την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και τις διαδρομές από τα προάστια στο κέντρο. Διαθέτει μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα απόδοσης 28,8hp και τροφοδοσία με ψεκασμό, ενώ τα φρένα είναι εξοπλισμένα με ABS. Κάτω από τη σέλα χωρά full face κράνος. Στο ίδιο αμάξωμα τοποθετείται και κινητήρας 125cc οπότε το μοντέλο ονομάζεται Kymco Κ-XCT 125.
Kymco K-XCT 300
Το Kymco People One 125 είναι κι αυτό νέο μοντέλο με μονοκύλιδρο διβάλβιδο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με πολύ προσεγμένο σχεδιασμό και όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Kymco ο χαρακτήρας του είναι ιδιαίτερα φιλικός, κατάλληλος για τις κοπέλες αναβάτριες.
Kymco People One 125
Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και η άφιξη στην αγορά του Kymco K-Pipe. Τα μοντέλα αυτά τα είχε παρουσιάσει η Kymco και πέρυσι, προφανώς όμως τώρα πλέον είναι έτοιμα για να βγουν στην αγορά.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της Kymco. Το μικρότερο από τα δύο είναι το Kymco Candy 2.0 έχει κινητήρας απόδοσης 2kW με μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτονομία 55km. Το μεγαλύτερο είναι το Kymco Queen 3.0 με ηλεκτροκινητήρα 3kW και αυτονομία 60km.
kymco-candy-2
To Kymco Queen 3.0 έχει αυτονομία 60km. Το άλλο ηλεκτρικό scooter που παρουσίασε η είανι το Kymco Candy 2.0 κι έχει αυτονομία 55km.
Τέλος η Kymco ανανέωσε και την γκάμα των ATV, παρουσιάζοντας τα Kymco MXU 700 και MXU 550.
Triumph
Η Triumph αποφάσισε να βελτιώσει σημαντικά το Triumph Daytona 675 στην πορεία όμως σχεδίασε μια ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα. Νέο πλαίσιο, νέος ισχυρότερος κινητήρας, χαμηλότερο βάρος, νέο ABS, νέα πλαστικά και βέβαια σε δύο εκδόσεις, Triumph Daytona 675 και Triumph Daytona 675R με αναρτήσεις Ohlins και ακτινικής στήριξης δαγκάνες της Brembo.
Triumph Daytona 675
Triumph Daytona 675R
ΚΤΜ
Η ΚΤΜ έδειξε μια σειρά από νέα μοντέλα από τα οποία το KTM 390 Duke παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική πραγματικότητα επειδή συνδυάζει τα σπορ χαρακτηριστικά με την ευκολία στην οδήγηση για καθημερινή χρήση και τη χαμηλή τιμή, καθώς αναμένεται να τιμολογηθεί κάτω από το όριο των 5.000€.
KTM 390 Duke
Άλλο εντυπωσιακό μοντέλο ήταν το πρωτότυπο KTM 1290 Superduke R το οποίο περιμένουμε να το δούμε ως μοντέλο 2014 στα τέλη του 2013.
KTM 1290 Superduke R
Πιο προσγειωμένα τώρα, τα KTM Duke 125 και 200 απέκτησαν προαιρετικό ABS και δίσκο 300mm εμπρός. Για εκείνους που βρήκαν ότι το KTM 690 Duke του 2012 ήταν πολύ ήμερη μοτοσικλέτα, η KTM δημιούργησε το KTM 690 Duke R με ισχυρότερο κινητήρα που κοντεύει πια τους 70hp, νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι WP, νέα φρένα με δαγκάνα Brembo monoblock M50 και ρυθμιζόμενο ABS που αφήνει τον πίσω τροχό να μπλοκάρει για ντριφτάρισμα στην πίστα, όχι όμως τον εμπρός. Παρουσιάστηκε επίσης το KTM RC 250R production racer για τη Moto3.
K TM RC 250R (Moto3 production racer)
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 12:57 pm
Piaggio Group
Το Piaggio Group έκανε μια από κοινού παρουσίαση στα Aprilia, Vespa και Moto Guzzi. Εντυπωσιακότερη ίσως όλων ήταν η Moto Guzzi California 1400 σε δύο εκδόσεις, Τouring και Custom όπου ο τεράστιος V2 κινητήρας αποδίδει 120Nm στις 2.750rpm μόλις, ενώ ταυτόχρονα έχει να επιδείξει γκάζι ride-by-wire, traction control, ABS και χάρτες οδήγησης. Προφανώς απευθύνεται σε αρκετά εξειδικευμένο και απαιτητικό που δεν επηρεάζεται από την οικονομική ύφεση.
Moto Guzzi California 1400
Πιο ουσιαστικό μοντέλο ήταν αυτό που έδειξε η Aprilia. Το νέο Aprilia Caponord 1200 κατασκευάστηκε ως μια μοτοσικλέτα «για όλες τις δουλειές» («One bike for all types of use» γράφει η ανακοίνωση τύπου). Η νέα μοτοσικλέτα διαθέτει ADD semi active αναρτήσεις που προσαρμόζονται μόνες τους στις οδηγικές συνθήκες και ανάλογα με το χάρτη οδήγησης που έχει επιλεγεί. Το γκάζι είναι ride-by-wire κι έτσι το νέο Aprilia Caponord 1200 διαθέτει traction control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα και ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο V2 κινητήρας των 90ο αποδίδει 28hp στις 8.500rpm και μέγιστη ροπή 11,8kgm στις 6.500rpm. Παρουσιάστηκε επίσης το νέο Aprilia RSV-4 με ABS όπως το είδαμε στην Intermot στη Γερμανία.
Aprilia Caponord 1200
To πιο στιλάτο πάντως μοντέλο που παρουσίασε το Piaggio Group ήταν η Vespa 946 που είναι εμπνευσμένη από την πρωτότυπο MP6 που δημιουργήθηκε πριν από 66 χρόνια. Πέρα από το καταπληκτικό design που αξιοποιεί ρετρό σχήματα ανάγοντάς τα στα φουτουριστικά η νέα Vespa 946 διαθέτει τετράχρονο τριβάλβιδο κινητήρα που σύμφωνα με την Piaggio είναι υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης (55km/lt) και έχει 30% λιγότερους ρύπους. Το πλαίσιο είναι από χάλυβα και αλουμίνιο, ενώ έχει τοποθετηθεί σύστημα ASR traction control και ABS.
Vespa 946 125cc με ABS και traction control. Τo design είναι σε δική του κλάση.
Peugeot
Ηταν γνωστό ότι η Peugeot δούλευε πάνω σε ένα τρίκυκλο scooter για να συμπληρώσει τη γκάμα της. Το νέο Peugeot Metropolis είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του τμήματος αυτοκινήτων και του τμήματος μοτοσικλετών του γαλλικού εργοστασίου της Peugeot και διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση στους εμπρός δύο τροχούς που επιτρέπουν στο scooter να πλαγιάζει.
Peugeot Metropolis 400
Ο κινητήρας του Peugeot Metropolis είναι μονοκύλινδρος 399cc με απόδοση 36,7hp και σύμφωνα με το εργοστάσιο επιτυγχάνει τελική της τάξεως των 150km/h χωρίς οι επιδόσεις του να επηρεάζονται από την παρουσία του συνεπιβάτη. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Peugeot Metropolis είναι το Smart key και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι προσβάσιμος από το πίσω πίσω μέρος και χωράει ένα jet κράνος, μια τσάντα lap top ή… μια ρακέτα του τένις. Στο περίπτερο της Peugeot ήταν και το φουτουριστικό τρίκυκλο όχημα Peugeot Onyx.
Peugeot Onyx – πρωτότυπο
Benelli
Η κινέζικης ιδιοκτησίας Benelli παρουσίασε για πρώτη φορά νέες μοτοσικλέτες και μάλιστα στη μεσαία και μικρή κατηγορία. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το Benelli BN 600 με τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 82hp στις 11.500rpm και πλαίσιο βασισμένο στη λογική της MV Agusta με αλουμινένιες πλάκες και ατσάλινο χωροδικτύωμα.
Benelli BN 600. Τετρακύλινδρο εν σειρά με 50άρι πιρούνι εμπρός, πλαίσιο αλουμινίου-χάλυβα και ωραίο ψαλίδι.
Το πιρούνι είναι αντεστραμμένο με καλάμια διαμέτρου 50mm και το αμορτισέρ εδράζεται απευθείας σε ένα καλοσχεδιασμένο ψαλίδι σε διαγώνια θέση, θυμίζοντας Kawasaki ER-6. Υψηλών προδιαγραφών φαίνονται οι δύο δίσκοι εμπρός του Benelli BN 600 με διάμετρο 320mm και δαγκάνες ακτινικής στήριξης. Οι σχεδιαστές της Benelli επέλεξαν οι εξατμίσεις να απολήγουν κάτω από τη σέλα, μια διάταξη που έχει αρχίσει να εγκαταλείπεται σταδιακά. Οι μικρότερες μοτοσικλέτες της Benelli έχουν λιγότερο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Το Benelli Uno C είναι μια μικρή μοτοσικλέτα 125cc με μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα με απόδοση 24,5hp. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό αλλά στο κάτω μέρος του διαθέτει πλαστικά καλύμματα για να μοιάζει με αλουμινένιο. Το Benelli BX Motard 250 είναι όπως λέει το όνομά του ένα super motard με μονοκύλινδρο κινητήρα ίδιας 25hp και βάρος 136,6kg. H Benelli αποφάσισε να αξιοποιήσει και το brand Motobi παρουσιάζοντας δύο scooter, τα Motobi Hobby 125/150 με τροχούς 16in και το Motobi Nala 50 με δίχρονο κινητήρα, μικρές διαστάσεις και χαμηλό βάρος 98kg.
MV Agusta
Η MV Agusta έδωσε ουσιαστικά στη δημοσιότητα όλες τις νέες μοτοσικλέτες της πριν από την έκθεση (MV Agusta Brutale 800, MV Agusta Brutale 1090 και MV Agusta F4 1000). Για πρώτη φορά όμως είδαμε από κοντά το MV Agusta Rivale μια μοτοσικλέτα 800cc με νέο σχεδιασμό για τα δεδομένα της MV Agusta, αν και βασισμένο στην ήδη γνωστή τρικύλινδρη βάση. Το σημαντικότερο είναι ίσως ότι η MV Agusta και με τα φετινά της μοντέλα ξεφεύγει από τη σφαίρα του εξωτικού, παράγοντας όμορφες και τεχνολογικά σύγχρονες μοτοσικλέτες με πολύ καλές επιδόσεις σε λογικές τιμές.
MV Agusta Rivale
Brammo
Η αμερικάνικη Brammo συνεχίζει να εξελίσσει τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της κι έδειξε το Brammo Empulse R, την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού Empulse RR με ειδικά εξελιγμένο υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα και 6τάχυτο κιβώτιο που του δίνει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 160km/h. Το Brammo Enertia Plus διαθέτει νέα μπαταρία Brammo Power 44/70 που αυξάνει την αυτονομία της ηλεκτρικής μοτοσικλέτας στα 128km. Επιπλέον έχει μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού που διευκολύνει την μετακίνηση μέσα στην πόλη. Στην έκθεση είδαμε κι ένα πρωτότυπο Supermoto που βασίζεται στον υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα με το 6τάχυτο κιβώτιο και που είναι ακόμη στο στάδιο των δοκιμών.
Brammo Super motard - ηλεκτρικό πρωτότυπο
Bimota
Αρκετά εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Bimota με όλη τη γκάμα των μοντέλων της συν ένα πρωτότυπο σε γυάλινη προθήκη. Το πρωτότυπο είναι το Bimota BB2 με τετρακύλινδρο κινητήρα BMW S 1000RR απόδοσης 193hp για το οποίο η Bimota υποσχέθηκε πολλές εκπλήξεις στο μέλλον.
Bimota BB2 με κινητήρα BMW S 1000RR - πρωτότυπο με ελάχιστες πληροφορίες προς το παρόν.
Το Bimota DB10B.Motard διαθέτει τον τετραβάλβιδο κινητήρα 1198 11ο. Τo Bimota DB11LXV είναι μια νέα έκδοση του Bimota DB11 με υπερσυμπιεστή. Το Bimota Tesi 3D Evo Naked έχει θέση συνεπιβάτη και ψηλό τιμόνι, ενώ το Bimota DBX είναι ένα μεγάλο on-off που θα αρχίσει να κατασκευάζεται από τον Ιανουάριο.
Bimota DB 11
Bimota DBX
Τo Bimota DB 12B Tourist απέκτησε σέλα συνεπιβάτη και τέλος το Bimota DB9 Italy έχει σπέσιαλ βαφή ιταλικής σημαίας.
Bimota DB 12 Tourist
Nipponia
Με χαρά είδαμε τη Nipponia στο Μιλάνο που έχει σταθερή παρουσία στην ιταλική διεθνή έκθεση και μάλιστα είχε νέα μοντέλα να δείξει, όπως το Nipponia U2L με το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα που αποκαλύπτει μια στιβαρή σχάρα, το Nipponia Duel 125 μια όμορφη μικρή μοτοσικλέτα, αλλά και το Nipponia Artelec ένα ηλεκτρικό scooter που έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη γαλλική Citymotion.
Nipponia Duel 125
Nipponia U2L 125 με αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας του είναι ισχύος 6kW, η μέγιστη ταχύτητά του είναι τα 100km/h και η αυτονομία του είναι 70km (αν ο αναβάτης κινείται με την τελική ταχύτητα) έως 110km (με ηπιότερη οδήγηση). Η έγκριση τύπου αναμένεται τον Ιανουάριο του 2013.
Nipponia Artelec - ηλεκτρικό scooter
Η Suzuki και η Kawasaki είχαν ήδη παρουσιάσει τα νέα μοντέλα τους στην Intermot και για να είμαστε δίκαιοι από τις δύο τους η Kawasaki με τα νέα Kawasaki ZX-6R, Kawasaki Ninja 300R και Kawasaki Z800 είχε πολλά περισσότερα να πει στο κοινό της, με τους φίλους της Suzuki να πρέπει να περιμένουν το 2014 για να δουν το νέο Suzuki V-Strom 1000. Η Yamaha δεν «κράτησε» κάτι για το Μιλάνο, οπότε έφερε να δείξει εκ νέου τον πρωτότυπο τρικύλινδρο κινητήρα της από τον οποίο περιμένουμε πολλά… στο μέλλον.
Suzuki Burgman 650
Yamaha
Είδαμε και στο Μιλάνο το τρικύλινδρο concept της Yamaha, αλλά δεν μάθαμε κάτι νεότερο.
Κρίνοντας κανείς από τα φετινά νέα μοντέλα που είδαμε τόσο στη Γερμανία όσο και στο Μιλάνο, δεν μπορούμε παρά να χαρακτηρίσουμε τη στάση των εργοστασίων διερευνητική. Η τοποθέτηση traction control και άλλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων έρχεται με τεράστια καθυστέρηση στον κλάδο μοτοσικλέτας (σε σχέση με των αυτοκινήτων) και μάλιστα σε επιλεγμένα (και ακριβά κυρίως) μοντέλα με εξαίρεση τη Vespa 946 που περιμένουμε να δούμε το κόστος της και την υποδοχή από το κοινό. Πάντως δεν λείπουν τα συναρπαστικά μοντέλα (Ducati, MV Agusta, Bimota) αλλά ούτε και εκείνα που βλέπουν κατάματα την πραγματικότητα και που έχουν ουσιαστικό ενδιαφέρον για μας στην Ελλάδα. Η Honda δείχνει ότι έχει πιάσει τον παλμό της αγοράς με τα 500άρια της που τα λανσάρει αρκετά επιθετικά σε τρεις κατηγορίες όπως είχε κάνει με την οικογένεια NC 700 πέρυσι. Αντίστοιχα και το KTM 390 Duke παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς γνωρίζουμε ότι η τιμή του θα είναι αρκετά προσιτή. Η Kymco συνεχίζει να παρουσιάζει μοντέλα που έχουν αντίκτυπο στην πραγματική ζωή, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η προσπάθεια στα ηλεκτρικά μοντέλα, τόσο στης Kymco όσο και της Nipponia.
mrbike.gr
Το Piaggio Group έκανε μια από κοινού παρουσίαση στα Aprilia, Vespa και Moto Guzzi. Εντυπωσιακότερη ίσως όλων ήταν η Moto Guzzi California 1400 σε δύο εκδόσεις, Τouring και Custom όπου ο τεράστιος V2 κινητήρας αποδίδει 120Nm στις 2.750rpm μόλις, ενώ ταυτόχρονα έχει να επιδείξει γκάζι ride-by-wire, traction control, ABS και χάρτες οδήγησης. Προφανώς απευθύνεται σε αρκετά εξειδικευμένο και απαιτητικό που δεν επηρεάζεται από την οικονομική ύφεση.
Moto Guzzi California 1400
Πιο ουσιαστικό μοντέλο ήταν αυτό που έδειξε η Aprilia. Το νέο Aprilia Caponord 1200 κατασκευάστηκε ως μια μοτοσικλέτα «για όλες τις δουλειές» («One bike for all types of use» γράφει η ανακοίνωση τύπου). Η νέα μοτοσικλέτα διαθέτει ADD semi active αναρτήσεις που προσαρμόζονται μόνες τους στις οδηγικές συνθήκες και ανάλογα με το χάρτη οδήγησης που έχει επιλεγεί. Το γκάζι είναι ride-by-wire κι έτσι το νέο Aprilia Caponord 1200 διαθέτει traction control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα και ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο V2 κινητήρας των 90ο αποδίδει 28hp στις 8.500rpm και μέγιστη ροπή 11,8kgm στις 6.500rpm. Παρουσιάστηκε επίσης το νέο Aprilia RSV-4 με ABS όπως το είδαμε στην Intermot στη Γερμανία.
Aprilia Caponord 1200
To πιο στιλάτο πάντως μοντέλο που παρουσίασε το Piaggio Group ήταν η Vespa 946 που είναι εμπνευσμένη από την πρωτότυπο MP6 που δημιουργήθηκε πριν από 66 χρόνια. Πέρα από το καταπληκτικό design που αξιοποιεί ρετρό σχήματα ανάγοντάς τα στα φουτουριστικά η νέα Vespa 946 διαθέτει τετράχρονο τριβάλβιδο κινητήρα που σύμφωνα με την Piaggio είναι υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης (55km/lt) και έχει 30% λιγότερους ρύπους. Το πλαίσιο είναι από χάλυβα και αλουμίνιο, ενώ έχει τοποθετηθεί σύστημα ASR traction control και ABS.
Vespa 946 125cc με ABS και traction control. Τo design είναι σε δική του κλάση.
Peugeot
Ηταν γνωστό ότι η Peugeot δούλευε πάνω σε ένα τρίκυκλο scooter για να συμπληρώσει τη γκάμα της. Το νέο Peugeot Metropolis είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του τμήματος αυτοκινήτων και του τμήματος μοτοσικλετών του γαλλικού εργοστασίου της Peugeot και διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση στους εμπρός δύο τροχούς που επιτρέπουν στο scooter να πλαγιάζει.
Peugeot Metropolis 400
Ο κινητήρας του Peugeot Metropolis είναι μονοκύλινδρος 399cc με απόδοση 36,7hp και σύμφωνα με το εργοστάσιο επιτυγχάνει τελική της τάξεως των 150km/h χωρίς οι επιδόσεις του να επηρεάζονται από την παρουσία του συνεπιβάτη. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Peugeot Metropolis είναι το Smart key και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι προσβάσιμος από το πίσω πίσω μέρος και χωράει ένα jet κράνος, μια τσάντα lap top ή… μια ρακέτα του τένις. Στο περίπτερο της Peugeot ήταν και το φουτουριστικό τρίκυκλο όχημα Peugeot Onyx.
Peugeot Onyx – πρωτότυπο
Benelli
Η κινέζικης ιδιοκτησίας Benelli παρουσίασε για πρώτη φορά νέες μοτοσικλέτες και μάλιστα στη μεσαία και μικρή κατηγορία. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το Benelli BN 600 με τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 82hp στις 11.500rpm και πλαίσιο βασισμένο στη λογική της MV Agusta με αλουμινένιες πλάκες και ατσάλινο χωροδικτύωμα.
Benelli BN 600. Τετρακύλινδρο εν σειρά με 50άρι πιρούνι εμπρός, πλαίσιο αλουμινίου-χάλυβα και ωραίο ψαλίδι.
Το πιρούνι είναι αντεστραμμένο με καλάμια διαμέτρου 50mm και το αμορτισέρ εδράζεται απευθείας σε ένα καλοσχεδιασμένο ψαλίδι σε διαγώνια θέση, θυμίζοντας Kawasaki ER-6. Υψηλών προδιαγραφών φαίνονται οι δύο δίσκοι εμπρός του Benelli BN 600 με διάμετρο 320mm και δαγκάνες ακτινικής στήριξης. Οι σχεδιαστές της Benelli επέλεξαν οι εξατμίσεις να απολήγουν κάτω από τη σέλα, μια διάταξη που έχει αρχίσει να εγκαταλείπεται σταδιακά. Οι μικρότερες μοτοσικλέτες της Benelli έχουν λιγότερο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Το Benelli Uno C είναι μια μικρή μοτοσικλέτα 125cc με μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα με απόδοση 24,5hp. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό αλλά στο κάτω μέρος του διαθέτει πλαστικά καλύμματα για να μοιάζει με αλουμινένιο. Το Benelli BX Motard 250 είναι όπως λέει το όνομά του ένα super motard με μονοκύλινδρο κινητήρα ίδιας 25hp και βάρος 136,6kg. H Benelli αποφάσισε να αξιοποιήσει και το brand Motobi παρουσιάζοντας δύο scooter, τα Motobi Hobby 125/150 με τροχούς 16in και το Motobi Nala 50 με δίχρονο κινητήρα, μικρές διαστάσεις και χαμηλό βάρος 98kg.
MV Agusta
Η MV Agusta έδωσε ουσιαστικά στη δημοσιότητα όλες τις νέες μοτοσικλέτες της πριν από την έκθεση (MV Agusta Brutale 800, MV Agusta Brutale 1090 και MV Agusta F4 1000). Για πρώτη φορά όμως είδαμε από κοντά το MV Agusta Rivale μια μοτοσικλέτα 800cc με νέο σχεδιασμό για τα δεδομένα της MV Agusta, αν και βασισμένο στην ήδη γνωστή τρικύλινδρη βάση. Το σημαντικότερο είναι ίσως ότι η MV Agusta και με τα φετινά της μοντέλα ξεφεύγει από τη σφαίρα του εξωτικού, παράγοντας όμορφες και τεχνολογικά σύγχρονες μοτοσικλέτες με πολύ καλές επιδόσεις σε λογικές τιμές.
MV Agusta Rivale
Brammo
Η αμερικάνικη Brammo συνεχίζει να εξελίσσει τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της κι έδειξε το Brammo Empulse R, την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού Empulse RR με ειδικά εξελιγμένο υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα και 6τάχυτο κιβώτιο που του δίνει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 160km/h. Το Brammo Enertia Plus διαθέτει νέα μπαταρία Brammo Power 44/70 που αυξάνει την αυτονομία της ηλεκτρικής μοτοσικλέτας στα 128km. Επιπλέον έχει μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού που διευκολύνει την μετακίνηση μέσα στην πόλη. Στην έκθεση είδαμε κι ένα πρωτότυπο Supermoto που βασίζεται στον υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα με το 6τάχυτο κιβώτιο και που είναι ακόμη στο στάδιο των δοκιμών.
Brammo Super motard - ηλεκτρικό πρωτότυπο
Bimota
Αρκετά εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Bimota με όλη τη γκάμα των μοντέλων της συν ένα πρωτότυπο σε γυάλινη προθήκη. Το πρωτότυπο είναι το Bimota BB2 με τετρακύλινδρο κινητήρα BMW S 1000RR απόδοσης 193hp για το οποίο η Bimota υποσχέθηκε πολλές εκπλήξεις στο μέλλον.
Bimota BB2 με κινητήρα BMW S 1000RR - πρωτότυπο με ελάχιστες πληροφορίες προς το παρόν.
Το Bimota DB10B.Motard διαθέτει τον τετραβάλβιδο κινητήρα 1198 11ο. Τo Bimota DB11LXV είναι μια νέα έκδοση του Bimota DB11 με υπερσυμπιεστή. Το Bimota Tesi 3D Evo Naked έχει θέση συνεπιβάτη και ψηλό τιμόνι, ενώ το Bimota DBX είναι ένα μεγάλο on-off που θα αρχίσει να κατασκευάζεται από τον Ιανουάριο.
Bimota DB 11
Bimota DBX
Τo Bimota DB 12B Tourist απέκτησε σέλα συνεπιβάτη και τέλος το Bimota DB9 Italy έχει σπέσιαλ βαφή ιταλικής σημαίας.
Bimota DB 12 Tourist
Nipponia
Με χαρά είδαμε τη Nipponia στο Μιλάνο που έχει σταθερή παρουσία στην ιταλική διεθνή έκθεση και μάλιστα είχε νέα μοντέλα να δείξει, όπως το Nipponia U2L με το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα που αποκαλύπτει μια στιβαρή σχάρα, το Nipponia Duel 125 μια όμορφη μικρή μοτοσικλέτα, αλλά και το Nipponia Artelec ένα ηλεκτρικό scooter που έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη γαλλική Citymotion.
Nipponia Duel 125
Nipponia U2L 125 με αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας του είναι ισχύος 6kW, η μέγιστη ταχύτητά του είναι τα 100km/h και η αυτονομία του είναι 70km (αν ο αναβάτης κινείται με την τελική ταχύτητα) έως 110km (με ηπιότερη οδήγηση). Η έγκριση τύπου αναμένεται τον Ιανουάριο του 2013.
Nipponia Artelec - ηλεκτρικό scooter
Η Suzuki και η Kawasaki είχαν ήδη παρουσιάσει τα νέα μοντέλα τους στην Intermot και για να είμαστε δίκαιοι από τις δύο τους η Kawasaki με τα νέα Kawasaki ZX-6R, Kawasaki Ninja 300R και Kawasaki Z800 είχε πολλά περισσότερα να πει στο κοινό της, με τους φίλους της Suzuki να πρέπει να περιμένουν το 2014 για να δουν το νέο Suzuki V-Strom 1000. Η Yamaha δεν «κράτησε» κάτι για το Μιλάνο, οπότε έφερε να δείξει εκ νέου τον πρωτότυπο τρικύλινδρο κινητήρα της από τον οποίο περιμένουμε πολλά… στο μέλλον.
Suzuki Burgman 650
Yamaha
Είδαμε και στο Μιλάνο το τρικύλινδρο concept της Yamaha, αλλά δεν μάθαμε κάτι νεότερο.
Κρίνοντας κανείς από τα φετινά νέα μοντέλα που είδαμε τόσο στη Γερμανία όσο και στο Μιλάνο, δεν μπορούμε παρά να χαρακτηρίσουμε τη στάση των εργοστασίων διερευνητική. Η τοποθέτηση traction control και άλλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων έρχεται με τεράστια καθυστέρηση στον κλάδο μοτοσικλέτας (σε σχέση με των αυτοκινήτων) και μάλιστα σε επιλεγμένα (και ακριβά κυρίως) μοντέλα με εξαίρεση τη Vespa 946 που περιμένουμε να δούμε το κόστος της και την υποδοχή από το κοινό. Πάντως δεν λείπουν τα συναρπαστικά μοντέλα (Ducati, MV Agusta, Bimota) αλλά ούτε και εκείνα που βλέπουν κατάματα την πραγματικότητα και που έχουν ουσιαστικό ενδιαφέρον για μας στην Ελλάδα. Η Honda δείχνει ότι έχει πιάσει τον παλμό της αγοράς με τα 500άρια της που τα λανσάρει αρκετά επιθετικά σε τρεις κατηγορίες όπως είχε κάνει με την οικογένεια NC 700 πέρυσι. Αντίστοιχα και το KTM 390 Duke παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς γνωρίζουμε ότι η τιμή του θα είναι αρκετά προσιτή. Η Kymco συνεχίζει να παρουσιάζει μοντέλα που έχουν αντίκτυπο στην πραγματική ζωή, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η προσπάθεια στα ηλεκτρικά μοντέλα, τόσο στης Kymco όσο και της Nipponia.
mrbike.gr
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 4:58 pm
Φανη ευχαριστουμε για το λεπτομερεστατο ρεπορταζ....
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 5:00 pm
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 6:33 pm
Φάνη ήσουνα εκεί ?????
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 7:19 pm
ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ . . .
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 8:10 pm
Φάνη ωραίο θέμα.
Αλλά δεν έβαλες φώτο απο το Honda CB 500X.
Αλλά δεν έβαλες φώτο απο το Honda CB 500X.
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: EICMA 2012 νέα μοντέλα
28/11/2012, 10:24 pm
Ωραίος ρε Φάνη....αλλά η εποχή δεν προσφέρεται για καινούρια μοτό, μην μας ανάβεις φωτιές τσάμπα.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|