Επισκευη ελαστικου tubeless
+5
Sieche
Vvag
apostat
demon
Fanrider
9 posters
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Επισκευη ελαστικου tubeless
26/5/2009, 8:42 pm
Επισκευη tubeless ελαστικου.
Πως επισκευαζουμε ενα tubeless ελαστικο οταν μεινουμε καπου στην μεση του πουθενα εχοντας φυσικα το αναλογο κιτ επισκευης
Eιναι απλο.
Το κορδονι ειναι οντως σαν κορδονι...(αυτο που πουλιεται ευρεως στην αγορα)
Για να το "περασεις" αυτο θελει λιγο τεχνη
Εννοειται βεβαια οτι εχεις αγορασει και το ειδικο σουβλι που κανει αυτη την δουλεια.(μοιαζει με βελονα αλλα εχοντας ενα ανοιγμα.
Βαζεις την ειδικη κολλα πανω στο σουβλι και κανεις ενα μεσα/εξω στην τρυπα.
Μετα περνας το κορδονι στην τρυπα του σουβλιου και το αλοιφεις και αυτο με κολλα.
Στην συνεχεια χωνεις το σουβλι μεσα στην τρυπα εως το τερμα του και αυτο παρασερνει μεσα στην τρυπα και το κορδονι.Κανεις κανα δυο-τρεις περιστροφες στο σουβλι για να στριψει το κορδονι και να "κεφαλωσει" στην μεσα μερια του ελαστικου και μετα τραβας το σουβλι εξω σιγα σιγα.
Μολις βγαλεις το σουβλι κοβεις οτι προεξεχει απο απο το κορδονι στο πελμα του ελαστικου και τελειωσες.
Αν εισα σε βενζιναδικο βαζεις αερα εκει μετα απο κανα δεκαλεπτο (να τραβηξει λιγο η κολλα πρωτα) αν δεν εισαι σε βανζιναδικο πρεπει να εχεις μαζι σου τα ειδικα φιαλιδια με το CO2 που θα σου φουσκωσουν το λαστιχο.(Χρειαζονται τουλαχιστον δυο για να "σηκωθει" το λαστιχο)
Oταν επιστρεψεις απο τον προορισμο σου μην ξεχασεις να το επισκευασεις σωστα σε βουλκανιζατερ το κορδονι ειναι προσωρινο μπαλωμα.
Ο βουλκανιζατερας λοιπον αφου αφαιρεσει το καρφι που εχεις πατησει ή αφαιρεσει το κορδονι που ειχες βαλει,βαζει το μανιταρι απο την μεσα μερια του ελαστικου προς τα εξω.Περναει δηλαδη τον κορμο του μανιταριου μεσα στην τρυπα απο την μεσα μερια προς τα εξω (αφου του εχει βαλει και κολλα πριν...ετσι?)
Οτι περισεψει απο τον κορμο το κοβει στην ριζα και μετα βαζει το λαστιχο σε μια πρεσσα που θερμαινεται και πρεσαρει το μπαλωμα πανω στο λαστιχο.(φανταστειτε το λαστιχο σας μεσα σε τοστιερα )
Μετα απο κανα μισαωρο το μανιταρι εχει γινει ενα με το λαστιχο σας δινοντας μονιμο κολλημα.
Απλα για την ιστορια να αναφερω πως στην Ευρωπη και γενικως,ισχυει ενας νομος που λεει πως για να επισκευασεις ελαστικο μοτο με μανιταρι,πρεπει το ελαστικο να εχει δεικτη ταχυτητας το πολυ μεχρι Η (210χαω)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ να επισκευαστει λαστιχο μοτο με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας (V)(και μιλαμε φυσικα για ελαστικα των Supersport μοτοσυκλετων)
Αν το κανει καποιος βουλκανιζατερας και τον ανακαλυψουν,χανει την αδεια του καταστηματος του!!!
Αν τρυπησει λοιπον λαστιχο supersport πας απευθειας για αλλαγη ελαστικου γιατι οποιαδηποτε επισκευη του κρινεται επικινδυνη για τον αναβατη κι αυτο γιατι οι πιεσεις και οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται σε αυτα τα λάστιχα οταν πας με 250 280 300χαω ειναι τεραστιες και μπορει το τελευταιο πραγμα στην ζωη σου που θα ακουσεις να ειναι ενα ΜΠΑΜ.
Aπο κει και περα,η επιλογη δικη σου.(Οι εδω μαστορες θα στο μπαλωσουν)
Και θυμηθειτε το κορδονι ειναι προσωρινο μπαλωμα,μεχρι να πας να το επισκευασεις κανονικα το λαστιχο και μπορει να χρησιμοποιηθει ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΣΑΜΠΡΕΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (Tubeless)
Για τα αλλα με την σαμπρελα μονο κανα Fast.
Σημειωση: Το Fast δεν κολλαει ασαμπρελα λαστιχα!
Πως επισκευαζουμε ενα tubeless ελαστικο οταν μεινουμε καπου στην μεση του πουθενα εχοντας φυσικα το αναλογο κιτ επισκευης
Eιναι απλο.
Το κορδονι ειναι οντως σαν κορδονι...(αυτο που πουλιεται ευρεως στην αγορα)
Για να το "περασεις" αυτο θελει λιγο τεχνη
Εννοειται βεβαια οτι εχεις αγορασει και το ειδικο σουβλι που κανει αυτη την δουλεια.(μοιαζει με βελονα αλλα εχοντας ενα ανοιγμα.
Βαζεις την ειδικη κολλα πανω στο σουβλι και κανεις ενα μεσα/εξω στην τρυπα.
Μετα περνας το κορδονι στην τρυπα του σουβλιου και το αλοιφεις και αυτο με κολλα.
Στην συνεχεια χωνεις το σουβλι μεσα στην τρυπα εως το τερμα του και αυτο παρασερνει μεσα στην τρυπα και το κορδονι.Κανεις κανα δυο-τρεις περιστροφες στο σουβλι για να στριψει το κορδονι και να "κεφαλωσει" στην μεσα μερια του ελαστικου και μετα τραβας το σουβλι εξω σιγα σιγα.
Μολις βγαλεις το σουβλι κοβεις οτι προεξεχει απο απο το κορδονι στο πελμα του ελαστικου και τελειωσες.
Αν εισα σε βενζιναδικο βαζεις αερα εκει μετα απο κανα δεκαλεπτο (να τραβηξει λιγο η κολλα πρωτα) αν δεν εισαι σε βανζιναδικο πρεπει να εχεις μαζι σου τα ειδικα φιαλιδια με το CO2 που θα σου φουσκωσουν το λαστιχο.(Χρειαζονται τουλαχιστον δυο για να "σηκωθει" το λαστιχο)
Oταν επιστρεψεις απο τον προορισμο σου μην ξεχασεις να το επισκευασεις σωστα σε βουλκανιζατερ το κορδονι ειναι προσωρινο μπαλωμα.
Ο βουλκανιζατερας λοιπον αφου αφαιρεσει το καρφι που εχεις πατησει ή αφαιρεσει το κορδονι που ειχες βαλει,βαζει το μανιταρι απο την μεσα μερια του ελαστικου προς τα εξω.Περναει δηλαδη τον κορμο του μανιταριου μεσα στην τρυπα απο την μεσα μερια προς τα εξω (αφου του εχει βαλει και κολλα πριν...ετσι?)
Οτι περισεψει απο τον κορμο το κοβει στην ριζα και μετα βαζει το λαστιχο σε μια πρεσσα που θερμαινεται και πρεσαρει το μπαλωμα πανω στο λαστιχο.(φανταστειτε το λαστιχο σας μεσα σε τοστιερα )
Μετα απο κανα μισαωρο το μανιταρι εχει γινει ενα με το λαστιχο σας δινοντας μονιμο κολλημα.
Απλα για την ιστορια να αναφερω πως στην Ευρωπη και γενικως,ισχυει ενας νομος που λεει πως για να επισκευασεις ελαστικο μοτο με μανιταρι,πρεπει το ελαστικο να εχει δεικτη ταχυτητας το πολυ μεχρι Η (210χαω)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ να επισκευαστει λαστιχο μοτο με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας (V)(και μιλαμε φυσικα για ελαστικα των Supersport μοτοσυκλετων)
Αν το κανει καποιος βουλκανιζατερας και τον ανακαλυψουν,χανει την αδεια του καταστηματος του!!!
Αν τρυπησει λοιπον λαστιχο supersport πας απευθειας για αλλαγη ελαστικου γιατι οποιαδηποτε επισκευη του κρινεται επικινδυνη για τον αναβατη κι αυτο γιατι οι πιεσεις και οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται σε αυτα τα λάστιχα οταν πας με 250 280 300χαω ειναι τεραστιες και μπορει το τελευταιο πραγμα στην ζωη σου που θα ακουσεις να ειναι ενα ΜΠΑΜ.
Aπο κει και περα,η επιλογη δικη σου.(Οι εδω μαστορες θα στο μπαλωσουν)
Και θυμηθειτε το κορδονι ειναι προσωρινο μπαλωμα,μεχρι να πας να το επισκευασεις κανονικα το λαστιχο και μπορει να χρησιμοποιηθει ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΣΑΜΠΡΕΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (Tubeless)
Για τα αλλα με την σαμπρελα μονο κανα Fast.
Σημειωση: Το Fast δεν κολλαει ασαμπρελα λαστιχα!
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 3:34 pm
Eυχαριστούμε mister, πολύ χρήσιμο θέμα και ωραία περιγραφή!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 4:47 pm
Το fast κολλάει tubeless λάστιχα. Μια χαρά λύση είναι αν πρέπει να πας κάπου κοντά στο βουλκανιζατέρ.
Με ένα σφουγγαράκι κουζίνας φεύγει και ο αφρός από μέσα από την ζάντα άνετα.
Με ένα σφουγγαράκι κουζίνας φεύγει και ο αφρός από μέσα από την ζάντα άνετα.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 6:00 pm
Ωραίος Φάνη, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο!!!
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 9:21 pm
apostat wrote:Το fast κολλάει tubeless λάστιχα. Μια χαρά λύση είναι αν πρέπει να πας κάπου κοντά στο βουλκανιζατέρ.
Με ένα σφουγγαράκι κουζίνας φεύγει και ο αφρός από μέσα από την ζάντα άνετα.
Δεν ειναι το λαστιχο για πεταμα μετα?
Ενταξη ουτως ή αλλος το λαστιχο θα πρεπει να αλλαχτει αλλα με το κορδονι μπορει καποιος να συνεχισει το ταξιδι του πχ.,με το φαστ τι γινετε?
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 9:26 pm
Sieche wrote:Δεν ειναι το λαστιχο για πεταμα μετα?
Ενταξη ουτως ή αλλος το λαστιχο θα πρεπει να αλλαχτει αλλα με το κορδονι μπορει καποιος να συνεχισει το ταξιδι του πχ.,με το φαστ τι γινετε?
Αυτη ειναι και η δικη μου απορια. Σε προσφατο συμβαν που ειχα με μια βιδα στο μπροστινο λαστιχο, επελεξα να την αφησω εκει και να βαζω αερα καθε 2 βενζιναδικα παρα να βαλω φαστ. Το σκεπτικο ηταν οτι με τον αφρο το λαστιχο θα γινοταν κ@λος και μετα θα επρεπε να παω για αλλαγη -χωρια απο το τι θα εκανε στη ζαντα ενδεχομενως...
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 9:50 pm
Ταξιδευτής wrote:Sieche wrote:Δεν ειναι το λαστιχο για πεταμα μετα?
Ενταξη ουτως ή αλλος το λαστιχο θα πρεπει να αλλαχτει αλλα με το κορδονι μπορει καποιος να συνεχισει το ταξιδι του πχ.,με το φαστ τι γινετε?
Αυτη ειναι και η δικη μου απορια. Σε προσφατο συμβαν που ειχα με μια βιδα στο μπροστινο λαστιχο, επελεξα να την αφησω εκει και να βαζω αερα καθε 2 βενζιναδικα παρα να βαλω φαστ. Το σκεπτικο ηταν οτι με τον αφρο το λαστιχο θα γινοταν κ@λος και μετα θα επρεπε να παω για αλλαγη -χωρια απο το τι θα εκανε στη ζαντα ενδεχομενως...
Eστι ακριβως ειναι γιαυτο το λογο δεν βαζουμε φαστ στα tubeless
Ποιος βουλκανιζατερας ειναι αυτος που θα το δει αυτο και θα κατσει να ασχοληθει με τη δικια σου παπαρια? Εκτος αν εχεις λαστιχα και λεφτα για πεταμα .
δεν μιλαμε τωρα για λυση αναγκης.
και επιπλεον των παραπανω που ειπατε ,διακυνδινευεις και
την ασφαλεια σου με υψηλες ταχυτητες . Δεν εχουμε παπακια!!! ..(ασε που θες δυο φαστ το λιγοτερο για να στηθει το λαστιχο )
.
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
27/5/2009, 11:55 pm
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
28/5/2009, 12:17 am
Μπράβο Φάνη , έχω αυτό το σετ επισκευής εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να έχουν ξεθωριάσει πια οι οδηγίες του! Άραγε λήγουν οι αμπούλες του;
Αν και το αναφέρει στο αγγλικό κείμενο που παραθέτεις, να σημειώσω ότι αν χρησιμοποιήσουμε τις αμπούλες για να φουσκώσουμε το ελαστικό είναι απαραίτητο να φορέσουμε γάντια ή να χρησιμοποιήσουμε το μπλε πλαστικό διχτάκι που φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία. Ενώ αδειάζει η αμπούλα πέφτει απότομα η θερμοκρασία της και κινδυνεύουμε αν την κρατάμε με κατευθείαν με γυμνό χέρι. (Τυπική περίπτωση αδιαβατικής εκτόνωσης, βλ.φυσική κατεύθυνσης Β ΄Λυκείου!)
Αν και το αναφέρει στο αγγλικό κείμενο που παραθέτεις, να σημειώσω ότι αν χρησιμοποιήσουμε τις αμπούλες για να φουσκώσουμε το ελαστικό είναι απαραίτητο να φορέσουμε γάντια ή να χρησιμοποιήσουμε το μπλε πλαστικό διχτάκι που φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία. Ενώ αδειάζει η αμπούλα πέφτει απότομα η θερμοκρασία της και κινδυνεύουμε αν την κρατάμε με κατευθείαν με γυμνό χέρι. (Τυπική περίπτωση αδιαβατικής εκτόνωσης, βλ.φυσική κατεύθυνσης Β ΄Λυκείου!)
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
28/5/2009, 1:09 am
[u]Ο φυσικός wrote:Μπράβο Φάνη , έχω αυτό το σετ επισκευής εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να έχουν ξεθωριάσει πια οι οδηγίες του! Άραγε λήγουν οι αμπούλες του;
Αν και το αναφέρει στο αγγλικό κείμενο που παραθέτεις, να σημειώσω ότι αν χρησιμοποιήσουμε τις αμπούλες για να φουσκώσουμε το ελαστικό είναι απαραίτητο να φορέσουμε γάντια ή να χρησιμοποιήσουμε το μπλε πλαστικό διχτάκι που φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία. Ενώ αδειάζει η αμπούλα πέφτει απότομα η θερμοκρασία της και κινδυνεύουμε αν την κρατάμε με κατευθείαν με γυμνό χέρι. (Τυπική περίπτωση αδιαβατικής εκτόνωσης, βλ.φυσική κατεύθυνσης Β ΄Λυκείου!)
Γι'αυτο λοιπον καλο θα ειναι οταν βαζουμε αερα στο λαστιχο να εχουμε την αμπουλα βουτηγμενη στον φραπε!Μην παει τζαμπα τοση ενεργεια...
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
28/5/2009, 1:59 pm
Sieche wrote:
Γι'αυτο λοιπον καλο θα ειναι οταν βαζουμε αερα στο λαστιχο να εχουμε την αμπουλα βουτηγμενη στον φραπε!Μην παει τζαμπα τοση ενεργεια...
Φαντάσου διάλογο:
-Γαμώτο, μου έσκασε το λάστιχο!
-Ωραία, φτιάξ'το και μην ξεχάσεις, ο δικός μου γλυκός με γάλα!
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
28/5/2009, 2:31 pm
Καλό θέμα
Την προηγούμενη Κυριακή που πήγαμε βόλτα στα Γιάννενα ένα φιλαράκι με DTM έπαθε λάστιχο (πίσω). Για καλή μας τύχη εκεί είχε ένα βουλκανιζατερ κλειστό βέβαια αλλά τον καλέσαμε στο κινητό και σε καμιά ώρα ήλθε (όχι ειδικά για μας, για κάτι δικά του) και μας εξυπηρέτησε
Εχω και 'γω την ίδια απορία με τον Φυσικό. Οι αμπούλες λίγουν ???
Την προηγούμενη Κυριακή που πήγαμε βόλτα στα Γιάννενα ένα φιλαράκι με DTM έπαθε λάστιχο (πίσω). Για καλή μας τύχη εκεί είχε ένα βουλκανιζατερ κλειστό βέβαια αλλά τον καλέσαμε στο κινητό και σε καμιά ώρα ήλθε (όχι ειδικά για μας, για κάτι δικά του) και μας εξυπηρέτησε
Εχω και 'γω την ίδια απορία με τον Φυσικό. Οι αμπούλες λίγουν ???
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Επισκευη ελαστικου tubeless
28/5/2009, 6:54 pm
Aυτο, αν λιγουν δε ξερω......... αλλα δε νομιζω.
Το μπουκαλακι, προσοχη με το χερακι για να μην παγωσει
.
Το μπουκαλακι, προσοχη με το χερακι για να μην παγωσει
.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|