Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
+4
DoctorAbo
Caracal
DENTOCOP
Ο φυσικός
8 posters
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
28/1/2012, 10:23 pm
Από καιρό είχα δει να προτείνεται με ενθουσιασμό αυτή η μετατροπή στο thumpertalk.
Στόχος της μετατροπής είναι η αύξηση της τάσης που στέλνει ο ανορθωτής στην μπαταρία. Υποστηρίζεται ότι η αύξηση θα είναι τουλάχιστον 0.5V, τιμή σημαντική.
Η ιδέα είναι απλή, σύμφωνα με τα γραφόμενα. Από τον ανορθωτή φεύγουν δύο καλώδια, ένα μαύρο και ένα κόκκινο, τα οποία μέσω της κεντρικής πλεξούδας και μιας μάλλον μακρινής διαδρομής (= απώλειες λόγω αντίστασης) φτάνουν στην μπαταρία (προφανώς το μαύρο στον αρνητικό πόλο και το κόκκινο στο θετικό). Κόβουμε τα καλώδια σε απόσταση περίπου 10cm από τον ανορθωτή, πριν τη φίσσα. Μονώνουμε καλά τις άκρες των καλωδίων που πάνε προς την πλεξούδα αφού πλέον δεν θα χρησιμοποιούνται και δεν θέλουμε βραχυκυκλώματα!
Στη συνέχεια, αγοράζουμε διπλό καλώδιο 2mm και το ενώνουμε με όμορφες κολλήσεις με τα καλώδια που έρχονται από τον ανορθωτή. Στα άλλα άκρα του διπλού καλωδίου βάζουμε ακροδέκτες-δακτυλίους, αφού πρώτα υπολογίσουμε πόσο μήκος καλωδίου θα χρειαστούμε. Γύρω στα 40-50cm είναι αρκετά, αγοράστε 1 μέτρο να είστε σίγουροι. Συνδέουμε τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας, τακτοποιούμε ωραία τη διαδρομή του καλωδίου και είμαστε έτοιμοι! Αυτή είναι η θεωρία. Δουλεύει, όμως;
Για να μην μπω σε τζάμπα μπελάδες μέτρησα την τάση στους πόλους της μπαταρίας, πριν πειράξω οτιδήποτε, και τη βρήκα 13.74V. Η μέτρηση έγινε με τον κινητήρα να δουλεύει και το γκάζι ανοικτό στη μέση. Στη συνέχεια αποσύνδεσα το καλώδιο και το σύνδεσα με προσωρινό τρόπο κατευθείαν στην μπαταρία. Η τάση τώρα ήταν 14.44V! Αυτά τα 0,7V είναι μια αξιόλογη διαφορά, ειδικά για το DRZ με τα αδύναμα φώτα και τον κινητήρα που καταναλώνει αρκετή ενέργεια σε κάθε μιζιά.
Ακολουθεί φωτορομάντζο:
Η φίσσα έχει αποσυνδεθεί και έχουν τοποθετηθεί πρόχειρα τα καλώδια που πάνε στην μπαταρία για να γίνει η δεύτερη μέτρηση.
Το άλλο μισό της φίσσας είναι στενοχωρημένο που δεν θα δέχεται τάσεις πια.
Η κεντρική ιδέα σε μια εικόνα. Οι συνδέσεις είναι ακόμα πρόχειρες για τις ανάγκες της μέτρησης. Το μήκος που θα χρειαστείτε και η συνδεσμολογία είναι αυτά που βλέπετε. Διακρίνεται το νέο μου φιλτράκι αέρα, ένα γλυκύτατο Κ&N.
Διακρίνονται οι κίτρινοι ακροδέκτες που, πλέον, θα αναπαύονται στους πόλους της μπαταρίας. Το χρώμα τους είναι ενδεικτικό του ποιας διατομής καλώδια αντέχουν.
Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ.....
Στόχος της μετατροπής είναι η αύξηση της τάσης που στέλνει ο ανορθωτής στην μπαταρία. Υποστηρίζεται ότι η αύξηση θα είναι τουλάχιστον 0.5V, τιμή σημαντική.
Η ιδέα είναι απλή, σύμφωνα με τα γραφόμενα. Από τον ανορθωτή φεύγουν δύο καλώδια, ένα μαύρο και ένα κόκκινο, τα οποία μέσω της κεντρικής πλεξούδας και μιας μάλλον μακρινής διαδρομής (= απώλειες λόγω αντίστασης) φτάνουν στην μπαταρία (προφανώς το μαύρο στον αρνητικό πόλο και το κόκκινο στο θετικό). Κόβουμε τα καλώδια σε απόσταση περίπου 10cm από τον ανορθωτή, πριν τη φίσσα. Μονώνουμε καλά τις άκρες των καλωδίων που πάνε προς την πλεξούδα αφού πλέον δεν θα χρησιμοποιούνται και δεν θέλουμε βραχυκυκλώματα!
Στη συνέχεια, αγοράζουμε διπλό καλώδιο 2mm και το ενώνουμε με όμορφες κολλήσεις με τα καλώδια που έρχονται από τον ανορθωτή. Στα άλλα άκρα του διπλού καλωδίου βάζουμε ακροδέκτες-δακτυλίους, αφού πρώτα υπολογίσουμε πόσο μήκος καλωδίου θα χρειαστούμε. Γύρω στα 40-50cm είναι αρκετά, αγοράστε 1 μέτρο να είστε σίγουροι. Συνδέουμε τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας, τακτοποιούμε ωραία τη διαδρομή του καλωδίου και είμαστε έτοιμοι! Αυτή είναι η θεωρία. Δουλεύει, όμως;
Για να μην μπω σε τζάμπα μπελάδες μέτρησα την τάση στους πόλους της μπαταρίας, πριν πειράξω οτιδήποτε, και τη βρήκα 13.74V. Η μέτρηση έγινε με τον κινητήρα να δουλεύει και το γκάζι ανοικτό στη μέση. Στη συνέχεια αποσύνδεσα το καλώδιο και το σύνδεσα με προσωρινό τρόπο κατευθείαν στην μπαταρία. Η τάση τώρα ήταν 14.44V! Αυτά τα 0,7V είναι μια αξιόλογη διαφορά, ειδικά για το DRZ με τα αδύναμα φώτα και τον κινητήρα που καταναλώνει αρκετή ενέργεια σε κάθε μιζιά.
Ακολουθεί φωτορομάντζο:
Η φίσσα έχει αποσυνδεθεί και έχουν τοποθετηθεί πρόχειρα τα καλώδια που πάνε στην μπαταρία για να γίνει η δεύτερη μέτρηση.
Το άλλο μισό της φίσσας είναι στενοχωρημένο που δεν θα δέχεται τάσεις πια.
Η κεντρική ιδέα σε μια εικόνα. Οι συνδέσεις είναι ακόμα πρόχειρες για τις ανάγκες της μέτρησης. Το μήκος που θα χρειαστείτε και η συνδεσμολογία είναι αυτά που βλέπετε. Διακρίνεται το νέο μου φιλτράκι αέρα, ένα γλυκύτατο Κ&N.
Διακρίνονται οι κίτρινοι ακροδέκτες που, πλέον, θα αναπαύονται στους πόλους της μπαταρίας. Το χρώμα τους είναι ενδεικτικό του ποιας διατομής καλώδια αντέχουν.
Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ.....
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
28/1/2012, 10:33 pm
Πότε ρε τα εκανες αυτά??
Εγω αναζητώ την θαλπωρή του γκαραζακίου κι εσυ την απολαμβάνεις μόνος???
Ψάξτο και για το βφρ και τα λέμε
Εγω αναζητώ την θαλπωρή του γκαραζακίου κι εσυ την απολαμβάνεις μόνος???
Ψάξτο και για το βφρ και τα λέμε
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
28/1/2012, 10:38 pm
Αγάπη μου ήταν μια περιστασιακή σχέση, δεν σήμαινε τίποτα για μένα!
Αύριο είσαι ελεύθερος και αν ναι πότε;
Αύριο είσαι ελεύθερος και αν ναι πότε;
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
28/1/2012, 11:10 pm
Οκ, αλλά σαν πολλοί ακροδέκτες δεν έχουν μαζευτεί στους πόλους της μπαταρίας σου; Τι είναι όλοι αυτοί; 3 επιπλέον από κάθε πόλο, 1 είναι η δρομολόγηση της ανόρθωσης, οι άλλοι δύο;
Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;
Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
28/1/2012, 11:15 pm
Χμμμ
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
28/1/2012, 11:19 pm
Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.
Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.
Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 10:59 am
Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 11:05 am
DoctorAbo wrote:Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία.
Οπως παντα δηλαδη,και με ολους μας.....
Ο Καρακαλ δεν αστειευεται
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 12:01 pm
Caracal wrote:Οκ, αλλά σαν πολλοί ακροδέκτες δεν έχουν μαζευτεί στους πόλους της μπαταρίας σου; Τι είναι όλοι αυτοί; 3 επιπλέον από κάθε πόλο, 1 είναι η δρομολόγηση της ανόρθωσης, οι άλλοι δύο;
Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;
Οι άλλοι δύο ακροδέκτες πάνε σε φίσσα αναμονής για το φορτιστή. Ουσιαστικά, δεν υπάρχουν.
Caracal wrote:Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.
Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.
Το είχα σκεφτεί αυτό και είδα το κύκλωμα. Συνδέονται κατευθείαν, άρα δεν άλλαξε κάτι. Είναι λογικό να είναι έτσι γιατί ο ανορθωτής έχει διόδους οι οποίες λειτουργούν ως διακόπτες στην κατεύθυνση μπαταρία-ανορθωτής.
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 12:28 pm
Οι δίοδοι, έχουν μια πολύ μικρή αγωγιμότητα και στην αντίθετη κατεύθυνση, θεωρητικά βέβαια. Αφού είδες σχέδιο, όλα καλά.
Γιατί χρειάζεται διπλό καλώδιο ανά πόλο, μια αναμονή για φόρτιση; Μήπως εννοείς ότι είναι ΚΑΙ για ζεύξη με άλλη μπαταρία για εκκίνηση από την άλλη;
Γιατί χρειάζεται διπλό καλώδιο ανά πόλο, μια αναμονή για φόρτιση; Μήπως εννοείς ότι είναι ΚΑΙ για ζεύξη με άλλη μπαταρία για εκκίνηση από την άλλη;
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 12:30 pm
gabadoo wrote:DoctorAbo wrote:Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία.
Οπως παντα δηλαδη,και με ολους μας.....
Ο Καρακαλ δεν αστειευεται
Α ωρέ σάχλες...
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 2:00 pm
1. Τα καλώδια έχουν τακτοποιηθεί πολύ τακτικότερα στην τελική εκτέλεση.
2. Το τέταρτο καλώδιο του αρνητικού πόλου (ο θετικός έχει τρία) πάει σε παροχή ρεύματος.
2. Το τέταρτο καλώδιο του αρνητικού πόλου (ο θετικός έχει τρία) πάει σε παροχή ρεύματος.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 5:32 pm
Caracal wrote:Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.
.......
Στο VTEC μεταξύ μπαταρίας και R/R παρεμβάλλεται μόνο μια ασφάλεια. Τίποτα άλλο.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 5:50 pm
Αναστάση, λες αυτή η μετατροπή να ωφελεί και τα VFR;
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 6:31 pm
Ο φυσικός wrote:Αναστάση, λες αυτή η μετατροπή να ωφελεί και τα VFR;
Φυσικά. Εγώ θα την κάνω διότι έχω στην μπαταρία 13,7V, τιμή η οποία είναι οριακή.
Σκέφτομαι να καταργήσω τις φύσες του R/R και του πηνίου και να τραβήξω καλώδια προς την μπαταρία, τα φώτα και τον ανεμιστήρα!!!!!!! μην πανικοβάλλεσαι... στο γκαραζάκι του sotokan ή του gasoil.
Οι καλωδιώσεις στην μηχανή είναι εξαιρετικά λεπτές αυτά τα φορτία.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 8:12 pm
Ο φυσικός wrote:
Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ.....
Στο 750 που τώρα έχει ο αδερφός μου έτσι είναι η συνδεσμολογία, κάτι παραπάνω έκανε, θα δέιξει όμως στο μέλλον, γιατί τότε είχαν καεί-λιώσει οι φίσες παρόλα αυτά η μπαταρία των 20€
λειτουργούσε. Τώρα με νέα μπαταρία και νέο ανορθωτή θα δούμε.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 8:15 pm
Θωμά με μπερδεύει η σύνταξη σε αυτό που γράφεις.
Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι;
Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι;
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 8:32 pm
Ο φυσικός wrote:Θωμά με μπερδεύει η σύνταξη σε αυτό που γράφεις.
Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι;
Η μετατροπή έχει γίνει εδώ και 12 χρόνια σε έναν μ@λάκα ηλεκτρολόγο. Το πρόβλημα ως γνωστών ήταν ο ανορθωτής. Υπήρξε κάποια όντως διαφορά έχοντας μεταγενέστερα ανορθωτή απο susuki και πάλι κάποια φτηνή μπαταρία. Το πρόβλημα είναι πάντα ο ανορθωτης και από τότε κατάλαβα ότι θα πρέπει να έλεγχονται οι φίσες για ευνόητους λόγους(λιώσιμο) συν του ότι ξεραίνονται τα καλώδια από την μεγάλη τάση. Ίσως να μην ήταν καλής ποιότητας αυτά που έιχε βάλει ο ηλεκτρολόγος. Τώρα ο ανορθωτής έχει ανεμιστηράκι και θα πρότεινα καλώδια σιλικονουχα για υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που ήθελα να κάνω.
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 8:55 pm
Όταν φτάνουν να λιώνουν καλώδια και φίσες, ΔΕΝ φταίνε ούτε τα καλώδια ούτε οι φισες. Φταίει κάτι που έχει καεί στο σύστημα γεννήτρια-ανόρθωση-μπαταρία και βραχυκυκλώνει, με αποτέλεσμα πολύ υψηλά ρεύματα, που ψήνουν πρώτα τα αδύναμα σημεία.
Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες, είναι σαν να λέμε, έχω καρκίνο στο στομάχι και δεν λιώνει τις τροφές, αλλά βάζω σόδα και δεν βαρυστομαχιάζω. Με τις πιο ενισχυμένες, θα γλυτώσουμε το λιώσιμο, αλλά τα λάθος ρεύματα θα βρουν ΑΛΛΟ αδύνατο σημείο να λιώσουν.
Τώρα με τα κρύα θα μου πείτε αυτό μπορεί να είναι και χρήσιμο, εκεί που κρυώνεις, ξαφνικά ζεσταίνεσαι....εκτος κι αν έρθει η πυροσβεστική και σου κάνει χαλάστρα...
Το αν η καλωδίωση του Vtec είναι πολύ λεπτή από το εργοστάσιο, είναι ειδική περίπτωση, δεν αντικρούει τα παραπάνω.
Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες, είναι σαν να λέμε, έχω καρκίνο στο στομάχι και δεν λιώνει τις τροφές, αλλά βάζω σόδα και δεν βαρυστομαχιάζω. Με τις πιο ενισχυμένες, θα γλυτώσουμε το λιώσιμο, αλλά τα λάθος ρεύματα θα βρουν ΑΛΛΟ αδύνατο σημείο να λιώσουν.
Τώρα με τα κρύα θα μου πείτε αυτό μπορεί να είναι και χρήσιμο, εκεί που κρυώνεις, ξαφνικά ζεσταίνεσαι....εκτος κι αν έρθει η πυροσβεστική και σου κάνει χαλάστρα...
Το αν η καλωδίωση του Vtec είναι πολύ λεπτή από το εργοστάσιο, είναι ειδική περίπτωση, δεν αντικρούει τα παραπάνω.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 9:18 pm
Caracal wrote:Όταν φτάνουν να λιώνουν καλώδια και φίσες, ΔΕΝ φταίνε ούτε τα καλώδια ούτε οι φισες. Φταίει κάτι που έχει καεί στο σύστημα -ανόρθωση- και βραχυκυκλώνει, με αποτέλεσμα πολύ υψηλά ρεύματα, που ψήνουν πρώτα τα αδύναμα σημεία.
Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες,....
Δεν νομίζω να της πέφτουν βαριά τα ενισχημένα, ιδίως το καλοκαίρι που ζεματάει όλο η μοτοσυκλέτα και εκεί μέσα που έιναι χωμένα όταν η θερμοκρασίες πλησιάζουν το βράσιμο.
Αυτιά
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
29/1/2012, 9:26 pm
tomakos wrote:
Δεν νομίζω να της πέφτουν βαριά τα ενισχημένα, ιδίως το καλοκαίρι που ζεματάει όλο η μοτοσυκλέτα και εκεί μέσα που έιναι χωμένα όταν η θερμοκρασίες πλησιάζουν το βράσιμο.
Αυτιά
Θωμα ?
ουτε εγω νομιζω να ειπε ο Μιχαλης πως "της πεφτουν βαρια"
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
27/6/2012, 11:04 pm
Δεν ξέρω αν θυμάστε την παραπάνω μετατροπή. Είχε διατυπωθεί η ένσταση ότι ίσως έτσι θα μπορούσε η μπαταρία να αποφορτιστεί αν η μηχανή έμενε ακίνητη για μεγάλο διάστημα. Το DRZ είναι ακίνητο εδώ και σχεδόν 3 εβδομάδες και με την ευκαιρία μέτρησα την τάση της μπαταρίας την πρώτη μέρα και σήμερα. Αρχική τιμή 12.82V σημερινή τιμή 12.60V. Νομίζω ότι μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής.
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ
27/6/2012, 11:46 pm
Πω πω,γιατί τι έχει?????
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|