Go down
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

28/1/2012, 10:23 pm
Από καιρό είχα δει να προτείνεται με ενθουσιασμό αυτή η μετατροπή στο thumpertalk.

Στόχος της μετατροπής είναι η αύξηση της τάσης που στέλνει ο ανορθωτής στην μπαταρία. Υποστηρίζεται ότι η αύξηση θα είναι τουλάχιστον 0.5V, τιμή σημαντική.

Η ιδέα είναι απλή, σύμφωνα με τα γραφόμενα. Από τον ανορθωτή φεύγουν δύο καλώδια, ένα μαύρο και ένα κόκκινο, τα οποία μέσω της κεντρικής πλεξούδας και μιας μάλλον μακρινής διαδρομής (= απώλειες λόγω αντίστασης) φτάνουν στην μπαταρία (προφανώς το μαύρο στον αρνητικό πόλο και το κόκκινο στο θετικό). Κόβουμε τα καλώδια σε απόσταση περίπου 10cm από τον ανορθωτή, πριν τη φίσσα. Μονώνουμε καλά τις άκρες των καλωδίων που πάνε προς την πλεξούδα αφού πλέον δεν θα χρησιμοποιούνται και δεν θέλουμε βραχυκυκλώματα! cake2

Στη συνέχεια, αγοράζουμε διπλό καλώδιο 2mm και το ενώνουμε με όμορφες κολλήσεις με τα καλώδια που έρχονται από τον ανορθωτή. Στα άλλα άκρα του διπλού καλωδίου βάζουμε ακροδέκτες-δακτυλίους, αφού πρώτα υπολογίσουμε πόσο μήκος καλωδίου θα χρειαστούμε. Γύρω στα 40-50cm είναι αρκετά, αγοράστε 1 μέτρο να είστε σίγουροι. Συνδέουμε τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας, τακτοποιούμε ωραία τη διαδρομή του καλωδίου και είμαστε έτοιμοι! Αυτή είναι η θεωρία. Δουλεύει, όμως;

Για να μην μπω σε τζάμπα μπελάδες μέτρησα την τάση στους πόλους της μπαταρίας, πριν πειράξω οτιδήποτε, και τη βρήκα 13.74V. Η μέτρηση έγινε με τον κινητήρα να δουλεύει και το γκάζι ανοικτό στη μέση. Στη συνέχεια αποσύνδεσα το καλώδιο και το σύνδεσα με προσωρινό τρόπο κατευθείαν στην μπαταρία. Η τάση τώρα ήταν 14.44V! Αυτά τα 0,7V είναι μια αξιόλογη διαφορά, ειδικά για το DRZ με τα αδύναμα φώτα και τον κινητήρα που καταναλώνει αρκετή ενέργεια σε κάθε μιζιά. band

Ακολουθεί φωτορομάντζο:

Η φίσσα έχει αποσυνδεθεί και έχουν τοποθετηθεί πρόχειρα τα καλώδια που πάνε στην μπαταρία για να γίνει η δεύτερη μέτρηση.

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Crw7913copy

Το άλλο μισό της φίσσας είναι στενοχωρημένο που δεν θα δέχεται τάσεις πια.

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Crw7914copy

Η κεντρική ιδέα σε μια εικόνα. Οι συνδέσεις είναι ακόμα πρόχειρες για τις ανάγκες της μέτρησης. Το μήκος που θα χρειαστείτε και η συνδεσμολογία είναι αυτά που βλέπετε. Διακρίνεται το νέο μου φιλτράκι αέρα, ένα γλυκύτατο Κ&N. Smile

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Crw7916copy

Διακρίνονται οι κίτρινοι ακροδέκτες που, πλέον, θα αναπαύονται στους πόλους της μπαταρίας. Το χρώμα τους είναι ενδεικτικό του ποιας διατομής καλώδια αντέχουν.

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Crw7911copy


Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ..... Think Think Think Think ninja2

cheers



DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

28/1/2012, 10:33 pm
Πότε ρε τα εκανες αυτά?? Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ 544344

Εγω αναζητώ την θαλπωρή του γκαραζακίου κι εσυ την απολαμβάνεις μόνος??? Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ 4290








Ψάξτο και για το βφρ και τα λέμε
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

28/1/2012, 10:38 pm
Αγάπη μου ήταν μια περιστασιακή σχέση, δεν σήμαινε τίποτα για μένα! lol!

Αύριο είσαι ελεύθερος και αν ναι πότε; cheers
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

28/1/2012, 11:10 pm
Οκ, αλλά σαν πολλοί ακροδέκτες δεν έχουν μαζευτεί στους πόλους της μπαταρίας σου; Τι είναι όλοι αυτοί; 3 επιπλέον από κάθε πόλο, 1 είναι η δρομολόγηση της ανόρθωσης, οι άλλοι δύο;

Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

28/1/2012, 11:15 pm
Χμμμ Think

Coffee Coffee
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

28/1/2012, 11:19 pm
Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.

Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 10:59 am
Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία. Razz Razz
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 11:05 am
DoctorAbo wrote:Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία. Razz Razz


Οπως παντα δηλαδη,και με ολους μας.....

Ο Καρακαλ δεν αστειευεται lol! lol! lol! lol!
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 12:01 pm
Caracal wrote:Οκ, αλλά σαν πολλοί ακροδέκτες δεν έχουν μαζευτεί στους πόλους της μπαταρίας σου; Τι είναι όλοι αυτοί; 3 επιπλέον από κάθε πόλο, 1 είναι η δρομολόγηση της ανόρθωσης, οι άλλοι δύο;

Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;

Οι άλλοι δύο ακροδέκτες πάνε σε φίσσα αναμονής για το φορτιστή. Ουσιαστικά, δεν υπάρχουν.

Caracal wrote:Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.

Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.

Το είχα σκεφτεί αυτό και είδα το κύκλωμα. Συνδέονται κατευθείαν, άρα δεν άλλαξε κάτι. Είναι λογικό να είναι έτσι γιατί ο ανορθωτής έχει διόδους οι οποίες λειτουργούν ως διακόπτες στην κατεύθυνση μπαταρία-ανορθωτής.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 12:28 pm
Οι δίοδοι, έχουν μια πολύ μικρή αγωγιμότητα και στην αντίθετη κατεύθυνση, θεωρητικά βέβαια. Αφού είδες σχέδιο, όλα καλά.

Wink

Γιατί χρειάζεται διπλό καλώδιο ανά πόλο, μια αναμονή για φόρτιση; Μήπως εννοείς ότι είναι ΚΑΙ για ζεύξη με άλλη μπαταρία για εκκίνηση από την άλλη;


Last edited by Caracal on 29/1/2012, 12:32 pm; edited 1 time in total
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 12:30 pm
gabadoo wrote:
DoctorAbo wrote:Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία. Razz Razz


Οπως παντα δηλαδη,και με ολους μας.....

Ο Καρακαλ δεν αστειευεται lol! lol! lol! lol!

Α ωρέ σάχλες... Razz Razz Razz Razz
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 2:00 pm
1. Τα καλώδια έχουν τακτοποιηθεί πολύ τακτικότερα στην τελική εκτέλεση.
2. Το τέταρτο καλώδιο του αρνητικού πόλου (ο θετικός έχει τρία) πάει σε παροχή ρεύματος. cheers
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 5:32 pm
Caracal wrote:Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.

.......

Στο VTEC μεταξύ μπαταρίας και R/R παρεμβάλλεται μόνο μια ασφάλεια. Τίποτα άλλο.
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 5:50 pm
Αναστάση, λες αυτή η μετατροπή να ωφελεί και τα VFR;
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 6:31 pm
Ο φυσικός wrote:Αναστάση, λες αυτή η μετατροπή να ωφελεί και τα VFR;

Φυσικά. Εγώ θα την κάνω διότι έχω στην μπαταρία 13,7V, τιμή η οποία είναι οριακή.

Σκέφτομαι να καταργήσω τις φύσες του R/R και του πηνίου και να τραβήξω καλώδια προς την μπαταρία, τα φώτα και τον ανεμιστήρα!!!!!!! μην πανικοβάλλεσαι... στο γκαραζάκι του sotokan ή του gasoil.

Οι καλωδιώσεις στην μηχανή είναι εξαιρετικά λεπτές αυτά τα φορτία.

tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 8:12 pm
Ο φυσικός wrote:
Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ..... Think Think Think Think ninja2
cheers

Στο 750 που τώρα έχει ο αδερφός μου έτσι είναι η συνδεσμολογία, κάτι παραπάνω έκανε, θα δέιξει όμως στο μέλλον, γιατί τότε είχαν καεί-λιώσει οι φίσες παρόλα αυτά η μπαταρία των 20€
λειτουργούσε. Τώρα με νέα μπαταρία και νέο ανορθωτή θα δούμε.
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 8:15 pm
Θωμά με μπερδεύει η σύνταξη σε αυτό που γράφεις. Smile

Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι; cheers
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 8:32 pm
Ο φυσικός wrote:Θωμά με μπερδεύει η σύνταξη σε αυτό που γράφεις. Smile

Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι; cheers

Laughing Laughing Laughing Laughing Η μετατροπή έχει γίνει εδώ και 12 χρόνια σε έναν μ@λάκα ηλεκτρολόγο. Το πρόβλημα ως γνωστών ήταν ο ανορθωτής. Υπήρξε κάποια όντως διαφορά έχοντας μεταγενέστερα ανορθωτή απο susuki και πάλι κάποια φτηνή μπαταρία. Το πρόβλημα είναι πάντα ο ανορθωτης και από τότε κατάλαβα ότι θα πρέπει να έλεγχονται οι φίσες για ευνόητους λόγους(λιώσιμο) συν του ότι ξεραίνονται τα καλώδια από την μεγάλη τάση. Ίσως να μην ήταν καλής ποιότητας αυτά που έιχε βάλει ο ηλεκτρολόγος. Τώρα ο ανορθωτής έχει ανεμιστηράκι και θα πρότεινα καλώδια σιλικονουχα για υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που ήθελα να κάνω.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 8:55 pm
Όταν φτάνουν να λιώνουν καλώδια και φίσες, ΔΕΝ φταίνε ούτε τα καλώδια ούτε οι φισες. Φταίει κάτι που έχει καεί στο σύστημα γεννήτρια-ανόρθωση-μπαταρία και βραχυκυκλώνει, με αποτέλεσμα πολύ υψηλά ρεύματα, που ψήνουν πρώτα τα αδύναμα σημεία.

Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες, είναι σαν να λέμε, έχω καρκίνο στο στομάχι και δεν λιώνει τις τροφές, αλλά βάζω σόδα και δεν βαρυστομαχιάζω. Με τις πιο ενισχυμένες, θα γλυτώσουμε το λιώσιμο, αλλά τα λάθος ρεύματα θα βρουν ΑΛΛΟ αδύνατο σημείο να λιώσουν.

Τώρα με τα κρύα θα μου πείτε αυτό μπορεί να είναι και χρήσιμο, εκεί που κρυώνεις, ξαφνικά ζεσταίνεσαι....εκτος κι αν έρθει η πυροσβεστική και σου κάνει χαλάστρα...

Το αν η καλωδίωση του Vtec είναι πολύ λεπτή από το εργοστάσιο, είναι ειδική περίπτωση, δεν αντικρούει τα παραπάνω.
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 9:18 pm
Caracal wrote:Όταν φτάνουν να λιώνουν καλώδια και φίσες, ΔΕΝ φταίνε ούτε τα καλώδια ούτε οι φισες. Φταίει κάτι που έχει καεί στο σύστημα -ανόρθωση- και βραχυκυκλώνει, με αποτέλεσμα πολύ υψηλά ρεύματα, που ψήνουν πρώτα τα αδύναμα σημεία.

Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες,....

Δεν νομίζω να της πέφτουν βαριά τα ενισχημένα, ιδίως το καλοκαίρι που ζεματάει όλο η μοτοσυκλέτα και εκεί μέσα που έιναι χωμένα όταν η θερμοκρασίες πλησιάζουν το βράσιμο.
Αυτιά Smile
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

29/1/2012, 9:26 pm
tomakos wrote:


Δεν νομίζω να της πέφτουν βαριά τα ενισχημένα, ιδίως το καλοκαίρι που ζεματάει όλο η μοτοσυκλέτα και εκεί μέσα που έιναι χωμένα όταν η θερμοκρασίες πλησιάζουν το βράσιμο.
Αυτιά Smile

Whistle Whistle Θωμα ?

ουτε εγω νομιζω να ειπε ο Μιχαλης πως "της πεφτουν βαρια" Whistle Razz
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

27/6/2012, 11:04 pm
Δεν ξέρω αν θυμάστε την παραπάνω μετατροπή. Είχε διατυπωθεί η ένσταση ότι ίσως έτσι θα μπορούσε η μπαταρία να αποφορτιστεί αν η μηχανή έμενε ακίνητη για μεγάλο διάστημα. Το DRZ είναι ακίνητο εδώ και σχεδόν 3 εβδομάδες και με την ευκαιρία μέτρησα την τάση της μπαταρίας την πρώτη μέρα και σήμερα. Αρχική τιμή 12.82V σημερινή τιμή 12.60V. Νομίζω ότι μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής. Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ 392135
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ Empty Re: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

27/6/2012, 11:46 pm
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Πω πω,γιατί τι έχει????? Whistle Whistle Whistle Whistle
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum