- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Αλαγή πίσω δισκόπλακας σε VFR 800 FI
13/5/2009, 11:38 pm
Υστερα απο 11 χρονια και 75000 χλμ ηρθε η ωρα για αλαγη δισκοπλακας πισω .
Μετα απο ψαξιμο κατελιξα στην Braking με κοστος περιπου 150ε σχεδιο μαργαριτα
ειχα βρει και μια κινεζικη στα 65ε ,οσο για την γνησια φτανει στα 270ε.
Τακακια παντως πηρα nissin με 36ε
Τωρα για να μπει η δισκοπλακα δεν ειναι και τοσο ευκολο διοτι λογο του μονομπρατσου
εχει καποια διαδικασια που δεν ειναι οπως γνωριζουμε απο αλλες μοτο.
Βασικο ειναι να εχει κανεις σπιτι του κλειδι νουμερο 46 παρακαλω, τεραστιο που το χρησιμοποιουν σε φορτηγα .Αν δεν το εχετε που συγουρα δεν το εχετε καλιτερα πατε στο συνεργειο
ετσι εκανα και εγω.
Ποιο κατω θα προσπαθησω να σας δειξω την διαδικασια.
Να¨" μαστε λoιπον στη ραμπα
Πρωτη κινηση βγαζουμε πρωτα το τελικο κοματι εξατμισης και κατοπι τον τροχο
Βαζουμε πρωτη στο κιβωτιο και παταμε το πισω φρενο για να λισουμε το τερας παξιμαδι
σα να εχουμε φορμουλα 1..... αχαχαχα
Να και το καριδακι Νο 46 ......
Πριν το βγαλουμε το πξιμαδι του αξονα ξεσφιγκουμε και το παξιμαδι που τραβαμε η χαλαρωνουμε αλισυδα ,για να βγαλουμε την αλισυδα απο το γραναζι
Αφαιρουμε την δαγκανα και το πλακακι
και αφου βγαλουμε το παξιμαδι του αξονα εχουμε βγαλει αλυσιδα και δαγκανα εχουμε πλεον τον
αξονα με το μουαγιε στα χερια μας
Γραναζιερα
το Ρουλεμαν στο μονομπρατσο δεν χρειαζετε αλαγη ειναι στεγανο παντα και κραταει για πολλα
πολλα χλμ
Τακακια στο οριο!! .....στα σκουπιδια!!
Στον παγκο τωρα και στην μεγκενη για αφαιρεση του παλιου δισκου και αυτος κατω απο το οριο
4μιν γραφει πανω 3,5μιν ητανε
Αμα ειχα προνοησει και για συνεμπλοκ ........γκρρρρρ τουλαχιστον δεν χρηζει αμεσα
ελευθερωνετε και αυτη η πλακα για να καθαριστη στη βουτα
Αντε παει ο παλιος ερχετε ο νεος... οχι χρονος ο δισκος
λιγο λοκταιντ στα παξιμαδια για να παρει τη θεση του παλιου
Πραληλα καποιος να βαλει νεο γρασο στο ρουλεμαν τις γραναζιερας και στο ρουλεμαν του μονομπρατσου
Με βιδωμενο το δισκο στο μουαγιε παμε για μοντα
Περναμε και τη γραναζιερα απο την αλλη μερια και παμε για την δαγκανα
Βαζουμε και την δαγκανα με τα καινουρια τακακια ,αφου εχει και αυτη πληθει προηγουμενος
Σφιγκουμε παλι το παξιμαδακιιιιιιιιιι βαζουμε τροχο και εξατμιση για να κατεβουμε απο τη ραμπα
για να ρυθμισουμε αλυσιδα και να σφιξουμε τη βιδα που εχουμε αφησει.
Η ρυθμιση με τον αναβατη πανω.
Και αφου ολα εγιναν τελεια και ο μαστορας φιλαρακι εκανε τη σχετικη βολτα δοκιμη
ειπα να βγαλω καμια φωτο ακομα .
Ενα vtec για γενικο σερβις αλλα εχει κολισει για γλιστρα καδενα αρκετο καιρο εκει και μονο με 50000 χλμ παρακαλω!!!
Αυτο ειναι ενα sraad susuki 750 του γινετε μεταλαξη με αλλο μοτερ απο κ2 με κουστουμια απο κ5
και μπροστινα και ψαλιδι, ενοειτε θα βγει εργο τεχνης ,ειναι φιλου κι αυτο
Αυτο ειναι hornet με μπροστινο απο Aprilia mile που ειναι στα κοψε ραψε ακομα, για να ερθει σωστα στις πλακες
Τα μηχακακια του μαστορα ενα Gsxr κ2 ενα gagiva και το busa
Eργον τεχνης
Και μια σουζα μεχρι να ερθει......
Αυτα ειναι............ περασα ενα ωραιο πρωινο μεσα σε χωρο που γουσταρα .
Ελπιζω να σας κατατοπισα σχετικως
Μετα απο ψαξιμο κατελιξα στην Braking με κοστος περιπου 150ε σχεδιο μαργαριτα
ειχα βρει και μια κινεζικη στα 65ε ,οσο για την γνησια φτανει στα 270ε.
Τακακια παντως πηρα nissin με 36ε
Τωρα για να μπει η δισκοπλακα δεν ειναι και τοσο ευκολο διοτι λογο του μονομπρατσου
εχει καποια διαδικασια που δεν ειναι οπως γνωριζουμε απο αλλες μοτο.
Βασικο ειναι να εχει κανεις σπιτι του κλειδι νουμερο 46 παρακαλω, τεραστιο που το χρησιμοποιουν σε φορτηγα .Αν δεν το εχετε που συγουρα δεν το εχετε καλιτερα πατε στο συνεργειο
ετσι εκανα και εγω.
Ποιο κατω θα προσπαθησω να σας δειξω την διαδικασια.
Να¨" μαστε λoιπον στη ραμπα
Πρωτη κινηση βγαζουμε πρωτα το τελικο κοματι εξατμισης και κατοπι τον τροχο
Βαζουμε πρωτη στο κιβωτιο και παταμε το πισω φρενο για να λισουμε το τερας παξιμαδι
σα να εχουμε φορμουλα 1..... αχαχαχα
Να και το καριδακι Νο 46 ......
Πριν το βγαλουμε το πξιμαδι του αξονα ξεσφιγκουμε και το παξιμαδι που τραβαμε η χαλαρωνουμε αλισυδα ,για να βγαλουμε την αλισυδα απο το γραναζι
Αφαιρουμε την δαγκανα και το πλακακι
και αφου βγαλουμε το παξιμαδι του αξονα εχουμε βγαλει αλυσιδα και δαγκανα εχουμε πλεον τον
αξονα με το μουαγιε στα χερια μας
Γραναζιερα
το Ρουλεμαν στο μονομπρατσο δεν χρειαζετε αλαγη ειναι στεγανο παντα και κραταει για πολλα
πολλα χλμ
Τακακια στο οριο!! .....στα σκουπιδια!!
Στον παγκο τωρα και στην μεγκενη για αφαιρεση του παλιου δισκου και αυτος κατω απο το οριο
4μιν γραφει πανω 3,5μιν ητανε
Αμα ειχα προνοησει και για συνεμπλοκ ........γκρρρρρ τουλαχιστον δεν χρηζει αμεσα
ελευθερωνετε και αυτη η πλακα για να καθαριστη στη βουτα
Αντε παει ο παλιος ερχετε ο νεος... οχι χρονος ο δισκος
λιγο λοκταιντ στα παξιμαδια για να παρει τη θεση του παλιου
Πραληλα καποιος να βαλει νεο γρασο στο ρουλεμαν τις γραναζιερας και στο ρουλεμαν του μονομπρατσου
Με βιδωμενο το δισκο στο μουαγιε παμε για μοντα
Περναμε και τη γραναζιερα απο την αλλη μερια και παμε για την δαγκανα
Βαζουμε και την δαγκανα με τα καινουρια τακακια ,αφου εχει και αυτη πληθει προηγουμενος
Σφιγκουμε παλι το παξιμαδακιιιιιιιιιι βαζουμε τροχο και εξατμιση για να κατεβουμε απο τη ραμπα
για να ρυθμισουμε αλυσιδα και να σφιξουμε τη βιδα που εχουμε αφησει.
Η ρυθμιση με τον αναβατη πανω.
Και αφου ολα εγιναν τελεια και ο μαστορας φιλαρακι εκανε τη σχετικη βολτα δοκιμη
ειπα να βγαλω καμια φωτο ακομα .
Ενα vtec για γενικο σερβις αλλα εχει κολισει για γλιστρα καδενα αρκετο καιρο εκει και μονο με 50000 χλμ παρακαλω!!!
Αυτο ειναι ενα sraad susuki 750 του γινετε μεταλαξη με αλλο μοτερ απο κ2 με κουστουμια απο κ5
και μπροστινα και ψαλιδι, ενοειτε θα βγει εργο τεχνης ,ειναι φιλου κι αυτο
Αυτο ειναι hornet με μπροστινο απο Aprilia mile που ειναι στα κοψε ραψε ακομα, για να ερθει σωστα στις πλακες
Τα μηχακακια του μαστορα ενα Gsxr κ2 ενα gagiva και το busa
Eργον τεχνης
Και μια σουζα μεχρι να ερθει......
Αυτα ειναι............ περασα ενα ωραιο πρωινο μεσα σε χωρο που γουσταρα .
Ελπιζω να σας κατατοπισα σχετικως
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλαγή πίσω δισκόπλακας σε VFR 800 FI
13/5/2009, 11:43 pm
Ρε Φάνη έχεις πολύ πολύ γέλιο!!!!
Άψογη η παρουσίαση.
Άψογη η παρουσίαση.
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Αλαγή πίσω δισκόπλακας σε VFR 800 FI
13/5/2009, 11:52 pm
Πολυ ωραια η καινουργια δισκοπλακα Φανη, πολυ αναλυτικο και ομορφο το post σου
πολυ καλες foto, ευχαριστουμε....
***Μονο μην δει ο Νικος την τελευταια φωτογραφια με το DUCATI και ζηταει κοντρες ......προσεχε !!!!!!
πολυ καλες foto, ευχαριστουμε....
***Μονο μην δει ο Νικος την τελευταια φωτογραφια με το DUCATI και ζηταει κοντρες ......προσεχε !!!!!!
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|