14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
+18
ducpilot
dirty
Don John
vasilakos
Ο φυσικός
DoctorAbo
vtecpatra
ΗΛΙΑΣ
SCORPIOS
Al_Bandy
racervp
Fanrider
Postman
gabadoo
Roberto
da_beazt
ΠΑΝΕΑΣ
apostat
22 posters
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 12:47 pm
apostat wrote:Εγώ, με τον Transformer (αρχικά Honda XR650L)
Σταθ τι βλέπω πίσω ? Ένα κόκκινο κασόνι και από πίσω ένα δοχείο βενζίνης ?
Και πολλές σχάρες για φόρτωμα ?
Η σέλα είναι κατάλληλη για 36ωρο ? Μάλλον για stringaki τη βλέπω (για μένα τουλάχιστον)
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 1:13 pm
Έχω καιρό που το δουλεύω, και το έφτασα σε απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο.
Η σέλα είναι σχεδόν διπλάσια σε πλάτος από ότι η αυθεντική, πιο χαμηλή και με gel pads από μέσα.
Μπροστά έχει ένα σχαράκι με μαγνητικό καπάκι, που χωράει ένα σπρέϊ αλυσίδας και ένα fast. Αν το βγάλεις, μπορείς να δέσεις σκηνή και υπνόσακο, χωρίς να επηρεάζεται το φανάρι ή το τιμόνι.
Το φανάρι είναι 12cm πιο ψηλά και 5cm πιο μπροστά, αφήνοντας χώρο για δύο GPS από πίσω, προστατευμένα από νερά.
Το φτερό είναι χαμηλά (αλλά όχι στριτάδικα) για να καλύψει την γέφυρα καλαμιών.
Η μάσκα είναι από πολυεστέρα, πλέξιγκλας και αλουμίνιο και άλλαξε τουλάχιστον 5 φορές με εκτενείς δοκιμές στην Αττική οδό, μέχρι να προσφέρει ανεμοκάλυψη χωρίς ταλαντώσεις.
Το ντεπόζιτο είναι πλαστικό acerbis 16 λίτρων, και πίσω προσαρμόζεται ένα μπιτόνι 5 λίτρων. Αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα.
Τώρα κάνω και ένα μαξιλαράκι που θα κολλάει πάνω στο μεταλλικό κασόνι με μαγνήτες και θα προσφέρει στήριξη στην μέση.
Το μηχανάκι γίνεται αυθεντικό μέσα σε 10 λεπτά, αλλά μάλλον δεν θα το κάνω ποτέ. Είναι άψογο στο χώμα (όπως διαπίστωσα σε μια Υμηττάδα) οπότε δεν υπάρχει λόγος.
Αρχικά το έκανα για να πάω στην Τυνησία, αλλά μας τελείιωσε για την ώρα.
Το κακό είναι ότι με σταματάνε οι ΔΙΑΣ και ρωτάνε τι μηχανάκι είναι αυτό.
Η σέλα είναι σχεδόν διπλάσια σε πλάτος από ότι η αυθεντική, πιο χαμηλή και με gel pads από μέσα.
Μπροστά έχει ένα σχαράκι με μαγνητικό καπάκι, που χωράει ένα σπρέϊ αλυσίδας και ένα fast. Αν το βγάλεις, μπορείς να δέσεις σκηνή και υπνόσακο, χωρίς να επηρεάζεται το φανάρι ή το τιμόνι.
Το φανάρι είναι 12cm πιο ψηλά και 5cm πιο μπροστά, αφήνοντας χώρο για δύο GPS από πίσω, προστατευμένα από νερά.
Το φτερό είναι χαμηλά (αλλά όχι στριτάδικα) για να καλύψει την γέφυρα καλαμιών.
Η μάσκα είναι από πολυεστέρα, πλέξιγκλας και αλουμίνιο και άλλαξε τουλάχιστον 5 φορές με εκτενείς δοκιμές στην Αττική οδό, μέχρι να προσφέρει ανεμοκάλυψη χωρίς ταλαντώσεις.
Το ντεπόζιτο είναι πλαστικό acerbis 16 λίτρων, και πίσω προσαρμόζεται ένα μπιτόνι 5 λίτρων. Αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα.
Τώρα κάνω και ένα μαξιλαράκι που θα κολλάει πάνω στο μεταλλικό κασόνι με μαγνήτες και θα προσφέρει στήριξη στην μέση.
Το μηχανάκι γίνεται αυθεντικό μέσα σε 10 λεπτά, αλλά μάλλον δεν θα το κάνω ποτέ. Είναι άψογο στο χώμα (όπως διαπίστωσα σε μια Υμηττάδα) οπότε δεν υπάρχει λόγος.
Αρχικά το έκανα για να πάω στην Τυνησία, αλλά μας τελείιωσε για την ώρα.
Το κακό είναι ότι με σταματάνε οι ΔΙΑΣ και ρωτάνε τι μηχανάκι είναι αυτό.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 2:39 pm
Μπράβο Στάθη, δείχνει να έχει πέσει πολλή αγάπη, μαστοριά και εμπειρία στο εγχείρημα.
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 4:51 pm
Ρε Σταθη, θα επερνα ορκο οτι η μασκα ειναι απ αυτες που πουλαει το praktiker..για ηλεκτροκοληση κλπ..
Μαχιμο φαινεται παντως το εργαλειο.
Καλα χλμ ναχεις και καλο αγωνα με τους τρελογκουτσιδες.
Εγω αυτο τον αγωνα οπως τον εχουν καθιερωσει,με κοντα στα 1000 χλμ την ημερα τον βλεπω σαν ταλαιπωρια και μαλιστα μεγιστη,με την ψυχολογια που εχω σ αυτη την φαση της ζωης μου,θελω την μοτο μου μονο για διασκεδαση,και ετσι παρ ολες τις προτροπες του αγαπητου μου Νικολα που ειναι και ταμιας της λεσχης αρνουμαι να συμετεχω.
25 χρ.χειμωνα καλοκαιρι,βροχες καυσωνες,φθανουν.
Τωρα μονο επιλεκτικα,απο καιρο,απο παρεα απο χλμ απο ολα.
Ας ειναι παντως,καλο αγωνα φιλε.
Μαχιμο φαινεται παντως το εργαλειο.
Καλα χλμ ναχεις και καλο αγωνα με τους τρελογκουτσιδες.
Εγω αυτο τον αγωνα οπως τον εχουν καθιερωσει,με κοντα στα 1000 χλμ την ημερα τον βλεπω σαν ταλαιπωρια και μαλιστα μεγιστη,με την ψυχολογια που εχω σ αυτη την φαση της ζωης μου,θελω την μοτο μου μονο για διασκεδαση,και ετσι παρ ολες τις προτροπες του αγαπητου μου Νικολα που ειναι και ταμιας της λεσχης αρνουμαι να συμετεχω.
25 χρ.χειμωνα καλοκαιρι,βροχες καυσωνες,φθανουν.
Τωρα μονο επιλεκτικα,απο καιρο,απο παρεα απο χλμ απο ολα.
Ας ειναι παντως,καλο αγωνα φιλε.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 5:16 pm
Αν έβλεπες τις προηγούμενες εκδόσεις και άκουγες τα σχόλια που έχω ακούσει, θα ήξερες ότι είναι μεγάλη τιμή για μένα να μου λες ότι έχω καταφέρει μια μάσκα ηλεκτροκόλλησης.vasilakos wrote:Ρε Σταθη, θα επερνα ορκο οτι η μασκα ειναι απ αυτες που πουλαει το praktiker..για ηλεκτροκοληση κλπ..
Όσο για το 36ωρο: Απόλυτα κατανοητά και σεβαστά αυτά που λες. Και το ότι θέλεις οι βόλτες σου να εξυπηρετούν την διασκέδαση, και όχι την τυράννια, επίσης κατανοητό.
Είναι όμως αυτό το σκουλήκι το άτιμο, που όταν σκέφτομαι κορυφαίες βόλτες των περασμένων χρόνων, μου έρχονται 36ωρα ξανά και ξανά. Έχουν γίνει το επίκεντρο της χρονιάς, όχι τόσο για την ίδια την βόλτα, αλλά για την προετοιμασία άλλων ταξιδιών, με βάση τις διαδρομές του 36ωρου.
Πάω λοιπόν πάλι, επειδή θέλω λίγο περισσότερη ποικιλία στις αναμνήσεις μου.
Είμαι 49 χρονών πια. Πόσα χρόνια θα μπορώ να πηγαίνω 36ωρο ακόμα; Άντε 25 - 30, βαριά βαριά.
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 5:47 pm
62 μοδελο εισαι δηλαδη, μη καταλυτικος,σα και του λογου μου
Εχουμε ακομα χρονια ρε φιλε,οσα λες πανω κατω
Περσυ με τα παιδια εκει πανω στις Αλπεις,στο delo stelvio κοντα τα 3000 μ.με 2 βαθ. θερμοκρασια ερχονται 3 4 μηχανακια,και τι μηχανακια R1 vfr 400 τα αλλα δεν τα θυμαμαι,και οταν βγαζουν τα κρανη τι να δω,τα ατομα δεν ηταν απλα μεγαλοι αλλα υπερηλικες κανα δυο εκει στα 80και βαλε με ολοσωμες και ολα τα συναφη,Αυστριακοι ηταν και τους εβγαλα μια δυο φωτο με το κινητο διακριτικα ετσι ναχω.
Οποτε εμεις εχουμε το μελλον μπροστα μας λεμε τωρα..
Εχουμε ακομα χρονια ρε φιλε,οσα λες πανω κατω
Περσυ με τα παιδια εκει πανω στις Αλπεις,στο delo stelvio κοντα τα 3000 μ.με 2 βαθ. θερμοκρασια ερχονται 3 4 μηχανακια,και τι μηχανακια R1 vfr 400 τα αλλα δεν τα θυμαμαι,και οταν βγαζουν τα κρανη τι να δω,τα ατομα δεν ηταν απλα μεγαλοι αλλα υπερηλικες κανα δυο εκει στα 80και βαλε με ολοσωμες και ολα τα συναφη,Αυστριακοι ηταν και τους εβγαλα μια δυο φωτο με το κινητο διακριτικα ετσι ναχω.
Οποτε εμεις εχουμε το μελλον μπροστα μας λεμε τωρα..
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 10:08 pm
Μην το σκεπτοσαστε ρε σειρες
Ο Δοκτορας το φωναζει καιρο : Θα κανουμε βολτες (36ωρα η "συντηρητικες" δεν εχει πολυ σημασια) και μετα τα 80 μας
Ο Δοκτορας το φωναζει καιρο : Θα κανουμε βολτες (36ωρα η "συντηρητικες" δεν εχει πολυ σημασια) και μετα τα 80 μας
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
4/5/2011, 11:23 pm
Πολύ πατέντα το xr.Μπράβο
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 12:37 pm
apostat wrote:
Είμαι 49 χρονών πια. Πόσα χρόνια θα μπορώ να πηγαίνω 36ωρο ακόμα; Άντε 25 - 30, βαριά βαριά.
Ρε μπας και μας κρύβεις κανα δυο ?
όσο για το πόσα ακόμα χρόνια θα κάνουμε τις τρέλες μας σε παραπέμπω στην υπογραφή μου
φυσικά όμως εύχομαι από τη καρδιά μου να "μας" βγουν τα χρόνια αυτά.
Στα 36άωρα βέβια θα έρχομαι με το Βασιλάκο να σου βαράμε παλαμάκια !!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 1:04 pm
Όχι, όντως τόσο είμαι. Έχω κάνει πλαστική όμως για να φαίνομαι 10 χρόνια μεγαλύτερος, για να ψαρώνω τα γατάκια.DoctorAbo wrote:
Ρε μπας και μας κρύβεις κανα δυο ?
Ως και οι 55χρονοι Guzziαίοι μου μιλάνε στον πληθυντικό.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 1:08 pm
apostat wrote:Όχι, όντως τόσο είμαι. Έχω κάνει πλαστική όμως για να φαίνομαι 10 χρόνια μεγαλύτερος, για να ψαρώνω τα γατάκια.DoctorAbo wrote:
Ρε μπας και μας κρύβεις κανα δυο ?
Ως και οι 55χρονοι Guzziαίοι μου μιλάνε στον πληθυντικό.
Ε, άντε να αρχίσουμε τις φιλοφρονήσεις Στάθη μας. Θεωρεία έχεις, αυτό είναι που έχεις. Θεωρεία !!!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 1:19 pm
Θεωρεία και πράξει;
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 1:21 pm
Θεωρεία, και κερκίδες.
(Καρφί φυσικέ)
(Καρφί φυσικέ)
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 1:25 pm
apostat wrote:Εγώ, με τον Transformer (αρχικά Honda XR650L)
Στάθη....
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
5/5/2011, 4:05 pm
apostat wrote:Θεωρεία, και κερκίδες.
(Καρφί φυσικέ)
Σε κάποιο παλιό interview για προσλήψεις υπήρχε και μια ερώτηση που έλεγε ..... προτιμάτε να συμμετέχετε ? Η να παρακολουθείτε ένα επικίνδυνο παιχνίδι ?
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 12:06 pm
Στο πρώτο πόστ είχα γράψει: Το φετινό 36ωρο θα είναι κόλαση. Ήταν.
Ήταν ένα αλλιώτικο 36ωρο από τα άλλα που έχω συμμετάσχει. Είχα την εντύπωση, ότι ο στόχος του διοργανωτή δεν ήταν να πάει τον κόσμο σε μια συνολική διαδρομή που να παρουσιάζει έναν τόπο, αλλά το να τον πάει σε πολλά μεμονωμένα σημεία εκπάγλου καλλονής, τα οποία μέχρι τώρα δεν χωρούσαν από μόνα τους σε κανένα άλλο 36ωρο. Έτσι αναπόφευκτα είχε άπειρα χιλιόμετρα, μιας και έπρεπε να σε πηγαίνει από το ένα στο άλλο, περνώντας από μερικά από τα πιο ανιαρά μέρη της Ελλάδας, όπως τον κάμπο της Λάρισας.
Τα μέρη όμως που πήγε, ήταν όντως ότι πιο όμορφο έχει να προσφέρει η ηπειρωτική Ελλάδα. Το ευτύχημα για μένα, ήταν ότι ακόμα και στα μέρη που έχω πάει, μας πήγανε από άλλες διαδρομές, που συμπλήρωσαν την εικόνα με άλλα στοιχεία.
Αν με ρωτούσε ένας Γερμανός, να του βγάλω μια διαδρομή που να του προσφέρει μια καλή εικόνα της Ελλάδας έξω από τουριστικούς οδηγούς, θα του έστελνα ένα αντίγραφο. Θα του έλεγα επιπλέον, ότι θα χρειαστεί γύρω στις πέντε μέρες αν οδηγεί σταθερά, με σταμάτημα μόνο για φωτογραφίες, καφέδες και φαγητό. Ούτε λόγος βέβαια να γνωρίσει την περιοχή, έστω και επιφανειακά. Ήταν ένα 36ωρο Koyaanisqatsi (για όσους ξέρουν την ταινία), όπου οι εικόνες περνάνε σε γρήγορη, σουρεαλιστική ταχύτητα.
Η πρώτη μέρα ξεκίνησε με την φανταστική διαδρομή για Κέδρο. Εκεί φτάνοντας στην κορφή, μου σβήνει το XR! Σε λίγο διαπιστώνει ο Αλέξανδρος ότι το monster δεν παίρνει μπροστά. Εκεί που ετοιμαζόμαστε να φωνάξουμε την σκούπα να μας φορτώσει, γυρίζω την κάνουλα στην ρεζέρβα και επισκευάζω το XR.
Παίρνει και το monster και φεύγουμε. Για κάποιον λόγο, ήμασταν και οι δύο σίγουροι ότι δεν θα καταφέρουμε ούτε την πρώτη μέρα. Τα καταφέραμε όμως, και φτάσαμε και στο ενδιάμεσο check point στο Νυμφαίο εγκαίρως, πριν ακόμα και από την ομάδα των ίδιων των Γκουτσαίων! Αποφασίσαμε μάλιστα να πάμε και Ψαράδες στις Πρέσπες (το φετινό Πάπιγκο, η σπαστική αγγαρεία χωρίς νόημα). Εκεί πάνω λοιπόν, στον πάνω αριστερή πινέζα του χάρτη, άρχισαν τα προβλήματα για μένα με την γαστρεντερίτιδα. Στο βενζινάδικο στις Πρέσπες ήρθε η πρώτη (χειμαρρώδης) δόση.
Όταν κατεβήκαμε στον δρόμο Φλώρινας - Καστοριάς, ήμουν ένα ράκος. Ξάπλωσα κάτω και σκεφτόμουν, ότι το πιο σοφό θα ήταν να φωνάξω το ΕΚΑΒ για διάσωση.
Η σοφία όμως δεν είναι χαρακτηριστικό παλιμπαιδιζόντων γερόντων.
Γυρίσαμε τουλάχιστον από Εγνατία στα Ιωάννινα και όχι από Κόνιτσα, επειδή σίγουρα θα είχα φύγει σε κανέναν γκρεμό από την ζαλάδα, φτάνοντας γύρω στις μία το βράδυ.
Το βράδυ είχα πυρετό και απίστευτες πολλαπλές κράμπες στα πόδια, ενώ έπρεπε να τρέχω κάθε τόσο και στην τουαλέτα..
Την επόμενη μέρα, ξεκίνησα περισσότερο για να κάνω την χάρη στον Αλέξανδρο και να μην του το χαλάσω εντελώς, με την σκέψη να την κοπανίσω για κάποιο ξενοδοχείο εκεί κοντά αν δω τα σκούρα. Είναι όμορφα όμως τα Ζαγόρια, και με συνεπήρε η οδήγηση. Από βήμα σε βήμα, άντε πάμε λίγο πιο κάτω και μετά την κάνουμε για Καμένα Βούρλα, κάναμε και την φανταστική διαδρομή του από τα ορεινά της Άρτας μέχρι την Καρδίτσα.
Αφήσαμε μόνο το τελευταίο κομμάτι που κατέβαινε από Λίμνη Πλαστήρα για να βγει Δομοκό, πηγαίνοντας από Καρδίτσα. Αυτό σε κανονικές συνθήκες δεν θα το έκανα ποτέ, μιας και οι ευθείες της Καρδίτσας είναι ότι χειρότερο υπάρχει, αλλά ήμουν ακόμα αρκετά χάλια, και υπερίσχυσε η λογική. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν κυνήγησα το παιχνίδι, μιας και εγώ είχα αποκλειστεί πριν ακόμα ξεκινήσω, αφού δεν λειτουργεί το οδόμετρό μου.
Το μόνο καλό που είχε η γαστρεντερίτιδα, ήταν η γνωστή παροιμία: "Ο γέροντας πάει ή από πέσιμο, ή από χέσιμο."
Αυτό το ή/ή και η έλλειψη του και, ήταν πολύ καθησυχαστικό.
Νομίζω ότι για μένα έκλεισε το θέμα 36ωρο μετά το φετινό. Έχει γίνει πια αγώνας ταχύτητας, προσπαθώντας κάθε χρονιά να ξεπεράσει την προηγούμενη σε γιγαντισμό και δυσκολία. Τέρμα έστω και τα προσχήματα με την χρονομέτρηση που έριχνε ποινή στους γΛήγορους. Τώρα επιβραβεύεται ο γκαζοφονιάς, κρατώντας την ισορροπία μόνο με απίστευτα ακατάλληλες για μηχανές δρόμου διαδρομές. Θα ήταν η τέλεια διαδρομή, αν την οργάνωνε το ΚΤΜ club, τα οποία ομολογουμένως ήταν φανταστικά και τα μόνα που θα άλλαζα το XR μου. Δεν δέχτηκε όμως κανείς τους.
Χάρηκα πολύ που γνώρισα τον Πανέα, που έκανε τον κόπο να έρθει στο Καρπενήσι, και (πολύ χειρότερα) να φύγει μέσα στο ψοφώκρυο κατά τις μία το βράδυ για Λαμία.
Σόρρυ φίλε που δεν πήραμε τηλέφωνο την Κυριακή, αλλά φτάσαμε στα καημένα Βούρλα στις 01:30 το βράδυ.
Ήταν ένα αλλιώτικο 36ωρο από τα άλλα που έχω συμμετάσχει. Είχα την εντύπωση, ότι ο στόχος του διοργανωτή δεν ήταν να πάει τον κόσμο σε μια συνολική διαδρομή που να παρουσιάζει έναν τόπο, αλλά το να τον πάει σε πολλά μεμονωμένα σημεία εκπάγλου καλλονής, τα οποία μέχρι τώρα δεν χωρούσαν από μόνα τους σε κανένα άλλο 36ωρο. Έτσι αναπόφευκτα είχε άπειρα χιλιόμετρα, μιας και έπρεπε να σε πηγαίνει από το ένα στο άλλο, περνώντας από μερικά από τα πιο ανιαρά μέρη της Ελλάδας, όπως τον κάμπο της Λάρισας.
Τα μέρη όμως που πήγε, ήταν όντως ότι πιο όμορφο έχει να προσφέρει η ηπειρωτική Ελλάδα. Το ευτύχημα για μένα, ήταν ότι ακόμα και στα μέρη που έχω πάει, μας πήγανε από άλλες διαδρομές, που συμπλήρωσαν την εικόνα με άλλα στοιχεία.
Αν με ρωτούσε ένας Γερμανός, να του βγάλω μια διαδρομή που να του προσφέρει μια καλή εικόνα της Ελλάδας έξω από τουριστικούς οδηγούς, θα του έστελνα ένα αντίγραφο. Θα του έλεγα επιπλέον, ότι θα χρειαστεί γύρω στις πέντε μέρες αν οδηγεί σταθερά, με σταμάτημα μόνο για φωτογραφίες, καφέδες και φαγητό. Ούτε λόγος βέβαια να γνωρίσει την περιοχή, έστω και επιφανειακά. Ήταν ένα 36ωρο Koyaanisqatsi (για όσους ξέρουν την ταινία), όπου οι εικόνες περνάνε σε γρήγορη, σουρεαλιστική ταχύτητα.
Η πρώτη μέρα ξεκίνησε με την φανταστική διαδρομή για Κέδρο. Εκεί φτάνοντας στην κορφή, μου σβήνει το XR! Σε λίγο διαπιστώνει ο Αλέξανδρος ότι το monster δεν παίρνει μπροστά. Εκεί που ετοιμαζόμαστε να φωνάξουμε την σκούπα να μας φορτώσει, γυρίζω την κάνουλα στην ρεζέρβα και επισκευάζω το XR.
Παίρνει και το monster και φεύγουμε. Για κάποιον λόγο, ήμασταν και οι δύο σίγουροι ότι δεν θα καταφέρουμε ούτε την πρώτη μέρα. Τα καταφέραμε όμως, και φτάσαμε και στο ενδιάμεσο check point στο Νυμφαίο εγκαίρως, πριν ακόμα και από την ομάδα των ίδιων των Γκουτσαίων! Αποφασίσαμε μάλιστα να πάμε και Ψαράδες στις Πρέσπες (το φετινό Πάπιγκο, η σπαστική αγγαρεία χωρίς νόημα). Εκεί πάνω λοιπόν, στον πάνω αριστερή πινέζα του χάρτη, άρχισαν τα προβλήματα για μένα με την γαστρεντερίτιδα. Στο βενζινάδικο στις Πρέσπες ήρθε η πρώτη (χειμαρρώδης) δόση.
Όταν κατεβήκαμε στον δρόμο Φλώρινας - Καστοριάς, ήμουν ένα ράκος. Ξάπλωσα κάτω και σκεφτόμουν, ότι το πιο σοφό θα ήταν να φωνάξω το ΕΚΑΒ για διάσωση.
Η σοφία όμως δεν είναι χαρακτηριστικό παλιμπαιδιζόντων γερόντων.
Γυρίσαμε τουλάχιστον από Εγνατία στα Ιωάννινα και όχι από Κόνιτσα, επειδή σίγουρα θα είχα φύγει σε κανέναν γκρεμό από την ζαλάδα, φτάνοντας γύρω στις μία το βράδυ.
Το βράδυ είχα πυρετό και απίστευτες πολλαπλές κράμπες στα πόδια, ενώ έπρεπε να τρέχω κάθε τόσο και στην τουαλέτα..
Την επόμενη μέρα, ξεκίνησα περισσότερο για να κάνω την χάρη στον Αλέξανδρο και να μην του το χαλάσω εντελώς, με την σκέψη να την κοπανίσω για κάποιο ξενοδοχείο εκεί κοντά αν δω τα σκούρα. Είναι όμορφα όμως τα Ζαγόρια, και με συνεπήρε η οδήγηση. Από βήμα σε βήμα, άντε πάμε λίγο πιο κάτω και μετά την κάνουμε για Καμένα Βούρλα, κάναμε και την φανταστική διαδρομή του από τα ορεινά της Άρτας μέχρι την Καρδίτσα.
Αφήσαμε μόνο το τελευταίο κομμάτι που κατέβαινε από Λίμνη Πλαστήρα για να βγει Δομοκό, πηγαίνοντας από Καρδίτσα. Αυτό σε κανονικές συνθήκες δεν θα το έκανα ποτέ, μιας και οι ευθείες της Καρδίτσας είναι ότι χειρότερο υπάρχει, αλλά ήμουν ακόμα αρκετά χάλια, και υπερίσχυσε η λογική. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν κυνήγησα το παιχνίδι, μιας και εγώ είχα αποκλειστεί πριν ακόμα ξεκινήσω, αφού δεν λειτουργεί το οδόμετρό μου.
Το μόνο καλό που είχε η γαστρεντερίτιδα, ήταν η γνωστή παροιμία: "Ο γέροντας πάει ή από πέσιμο, ή από χέσιμο."
Αυτό το ή/ή και η έλλειψη του και, ήταν πολύ καθησυχαστικό.
Νομίζω ότι για μένα έκλεισε το θέμα 36ωρο μετά το φετινό. Έχει γίνει πια αγώνας ταχύτητας, προσπαθώντας κάθε χρονιά να ξεπεράσει την προηγούμενη σε γιγαντισμό και δυσκολία. Τέρμα έστω και τα προσχήματα με την χρονομέτρηση που έριχνε ποινή στους γΛήγορους. Τώρα επιβραβεύεται ο γκαζοφονιάς, κρατώντας την ισορροπία μόνο με απίστευτα ακατάλληλες για μηχανές δρόμου διαδρομές. Θα ήταν η τέλεια διαδρομή, αν την οργάνωνε το ΚΤΜ club, τα οποία ομολογουμένως ήταν φανταστικά και τα μόνα που θα άλλαζα το XR μου. Δεν δέχτηκε όμως κανείς τους.
Χάρηκα πολύ που γνώρισα τον Πανέα, που έκανε τον κόπο να έρθει στο Καρπενήσι, και (πολύ χειρότερα) να φύγει μέσα στο ψοφώκρυο κατά τις μία το βράδυ για Λαμία.
Σόρρυ φίλε που δεν πήραμε τηλέφωνο την Κυριακή, αλλά φτάσαμε στα καημένα Βούρλα στις 01:30 το βράδυ.
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 12:36 pm
Είναι τρελοί αυτοί οι moto guzzi..
Μπράβο για την προσπάθεια.
Μπράβο για την προσπάθεια.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 1:31 pm
Μπράβο apοstat που πήγες. Το λέει η καρδούλα σου.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 2:24 pm
Φυσικέ, έχεις κάνει απίστευτα ταξίδια, και ξεψαχνίζεις τα μέρη που πας. Το 36ωρο είναι ακριβώς το αντίθετο.Ο φυσικός wrote:Μπράβο apοstat που πήγες. Το λέει η καρδούλα σου.
Έχει όμως ένα τεράστιο καλό, αν θελήσεις να το εκμεταλλευθείς: Σε αναγκάζει να πας από διαδρομές που δεν θα πήγαινες σε κανονικές συνθήκες, επειδή υπάρχουν κάποιες άλλες πιο βολικές. Έτσι σε αναγκάζει να δεις περιοχές που δεν θα τις έβλεπες ποτέ. Στο χέρι σου είναι να πας να τις ξεψαχνίσεις μετά.
Αυτό έκανα τα τελευταία 5 χρόνια. Μετά το 36ωρο, κάνω ένα τετραήμερο που επισκέπτομαι τα πιο ενδιαφέροντα μέρη. Το φετινό θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στον συγκλονιστικό Αχελώο, μιας και τα υπόλοιπα τα έχω περπατήσει πολλές φορές.
Η διαδρομή που κάναμε είναι νότια της κλασικής Άρτας - Τρικάλων από Βουλγαρέλι, και πάει από Άνω Καλεντίνη Άρτας προς Αργιθέα Μουζακίου. Περίπου σαν τις ταινίες του Indiana Jones.
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 2:41 pm
φιλε μου μπραβο σου που καταφερες και εβγαλες την διαδρομη στην κατασταση που ησουν ,πιστευω πως πρεπει να ηταν υπεροχη εμπειρια.
Ηθελα να σε ρωτησω κατι,υπαρχει δυνατοτητα να περασεις την διαδρομη σε χαρτη ωστε αν καταφερουμε να την κανουμε και εμεις καποτε;
Ηθελα να σε ρωτησω κατι,υπαρχει δυνατοτητα να περασεις την διαδρομη σε χαρτη ωστε αν καταφερουμε να την κανουμε και εμεις καποτε;
- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 2:53 pm
αλλο ενα τεμαχιο γυρησε ασφαλες απο αυτο το 36ωρο που ηταν στα ορια του να βγαινει. πραγματικα hardcorιλα εγω εχασα μια φοτο επειδη καποια φαση στις 10:30 το βραδυ στο ανθοχωρη δεν ειχα μπροστινο λαστιχο ουτε για δειγμα το επένδυσα στη βασιλιτσα και πλεον ειναι τριγωνο! οποτε κοψιμο 200 χιλιομετρα διαδρομες και τερματισμο καμενα βουρλα στις 2 το βραδυ Αθηνα στις 5 αφου λογο ελλειψης ελαστικου πηγαιναμε μαλακωσα μαλακωσα και σιγουλια σιγουλια ταυτοχρονα
στον τερματισμο λιγο μετα ηρθε ενα μπλε FI με αυτοκολλητο vfrh και μιλησαμε και λιγακι
επιμενεις?
πολυ ελλειπε το xr σε καποια κοματια σχεδον ολα βασικα
οποιος ηταν με 4Κ υπεφερε και οποιος ηταν με clipon δε θελω να ξερω
στον τερματισμο λιγο μετα ηρθε ενα μπλε FI με αυτοκολλητο vfrh και μιλησαμε και λιγακι
apostat wrote:Το 250άρι θα σε κουράσει πολύ. Πήγαινε με το CB καλύτερα.Al_Bandy wrote:αν ειναι το cb1300 ή το xr250 δεν εχω αποφασίσει αν και μαλλον με το cb θα με δειτε
επιμενεις?
πολυ ελλειπε το xr σε καποια κοματια σχεδον ολα βασικα
οποιος ηταν με 4Κ υπεφερε και οποιος ηταν με clipon δε θελω να ξερω
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 3:29 pm
dirty wrote:Ηθελα να σε ρωτησω κατι,υπαρχει δυνατοτητα να περασεις την διαδρομη σε χαρτη ωστε αν καταφερουμε να την κανουμε και εμεις καποτε;
Δεν έχω επεξεργαστεί ακόμα τα αρχεία από το GPS. Αν είναι όλα ΟΚ, είναι όλη η διαδρομή μέσα, εκτός από τα τελευταία 100 χιλιόμετρα της κάθε μέρας όπου πάω από πιο εύκολες. Θα κοιτάξω να τα ανεβάσω σημειώνοντας τις πιο όμορφες διαδρομές.
Al_Bandy wrote:
επιμενεις?
πολυ ελλειπε το xr σε καποια κοματια σχεδον ολα βασικα
οποιος ηταν με 4Κ υπεφερε και οποιος ηταν με clipon δε θελω να ξερω
Και όμως, το 250άρι δεν έκανε για την δουλειά. Εγώ με το 650άρι, με αλλαγμένη σέλα και 15 πατέντες πάνω, πήγαινα σε όλη την διαδρομή τέρμα επιτάχυνση - τέρμα φρένο. Με το 250 δεν θα έφτανες Βέροια χωρίς κάλους στον κώλο.
Αυτόν που λυπήθηκα πολύ όταν τον πέτυχα σε κάποια κατάβαση με χωμάτινα κομμάτια (λίγο πριν ένα ποτάμι που είχε φώτο), ήταν ένα παλικάρι με ΧΧ δικάβαλος!
Βέβαια άν σκεφτώ κανα GSXR ή R1 να ανεβαίνει τα τούνελ της Αργιθέας νύχτα, με πιάνει σύγκρυο.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 3:37 pm
Μπραβο σας ρε παιδια
Και στον Σταθη και στον Αγγελο, 1000 για την συμμετοχη και τον τερματισμο
Και στον Σταθη και στον Αγγελο, 1000 για την συμμετοχη και τον τερματισμο
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 3:40 pm
apostat wrote:Η διαδρομή που κάναμε είναι νότια της κλασικής Άρτας - Τρικάλων από Βουλγαρέλι, και πάει από Άνω Καλεντίνη Άρτας προς Αργιθέα Μουζακίου. Περίπου σαν τις ταινίες του Indiana Jones.
Πανέμορφη διαδρομή με πολλές ενδιαφέρουσες διακλαδώσεις και αγαπημένο ταβερνάκι με πέστροφες στη γέφυρα του Αχελώου.
Όταν πρωτοπέρασα από εκεί με το VFR, ήταν κατά ένα μεγάλο μέρος χωματόδρομος (καλός) αλλά ήταν τέτοια η χαρά μου με όσα έβλεπα (πχ τα τούνελ) που ούτε με απασχόλησε.
Συγχαρητήρια και στον Al bandy!
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 3:49 pm
apostat wrote:
Νομίζω ότι για μένα έκλεισε το θέμα 36ωρο μετά το φετινό. Έχει γίνει πια αγώνας ταχύτητας, προσπαθώντας κάθε χρονιά να ξεπεράσει την προηγούμενη σε γιγαντισμό και δυσκολία. Τέρμα έστω και τα προσχήματα με την χρονομέτρηση που έριχνε ποινή στους γΛήγορους. Τώρα επιβραβεύεται ο γκαζοφονιάς, κρατώντας την ισορροπία μόνο με απίστευτα ακατάλληλες για μηχανές δρόμου διαδρομές. Θα ήταν η τέλεια διαδρομή, αν την οργάνωνε το ΚΤΜ club, τα οποία ομολογουμένως ήταν φανταστικά και τα μόνα που θα άλλαζα το XR μου. Δεν δέχτηκε όμως κανείς τους.
Μπραβο Σταθη παντα τετοια !!!!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 4:12 pm
Τι να πω ρε Γιώργο, έχεις όντως το τέλειο μηχανάκι (όταν δεν είναι στον μάστορα)
Ήταν μια παρέα κατεμάδες, που τα πήγαιναν πανέμορφα. Έβλεπες ότι πέρα από τους οδηγούς, οι μηχανές κάνανε τα πάντα με απίστευτη ευκολία. Στις ευθείες με περνούσαν οι πάντες σαν τζιτζίκια (και τα ΚΤΜ φυσικά) αλλά στα κλειστά στροφιλίκια μάζευα αβέρτα SS, και μόνο ΚΤΜ κατάφερε να με περάσει. Για έναν παράξενο λόγο, ήμασταν σχεδόν σε όλο το 36ωρο μαζί (τερματίσαμε μάλιστα συγχρόνως), ίσως επειδή τα παλικάρια έκαναν πολλές στάσεις.
Ήταν μια παρέα κατεμάδες, που τα πήγαιναν πανέμορφα. Έβλεπες ότι πέρα από τους οδηγούς, οι μηχανές κάνανε τα πάντα με απίστευτη ευκολία. Στις ευθείες με περνούσαν οι πάντες σαν τζιτζίκια (και τα ΚΤΜ φυσικά) αλλά στα κλειστά στροφιλίκια μάζευα αβέρτα SS, και μόνο ΚΤΜ κατάφερε να με περάσει. Για έναν παράξενο λόγο, ήμασταν σχεδόν σε όλο το 36ωρο μαζί (τερματίσαμε μάλιστα συγχρόνως), ίσως επειδή τα παλικάρια έκαναν πολλές στάσεις.
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 4:37 pm
Σταθη για να το λες ετσι θα είναι!!! Σημερα κλείνω 3 μηνες με το ΚΤΜ και εχει 11500χλμ, αυτό που εχω καταλάβει είναι ότι μετα από κάθε βολτα θελει ένα κοίταγμα, συντήρηση, τουλαχιστον τα βασικα, το καλο είναι ότι από τον ηχο που κανει ο κινητήρας καταλαβαίνεις τι θελει, το μηχανάκι μιλάει, απλα θελει να το ακους, να του δίνεις σημασία και σεβασμό!!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 4:45 pm
Βρε αυτό μιλάει, εσύ ξέρεις όμως Αυστριακά, και μάλιστα σε χωριάτικη διάλεκτο;postmankav wrote:το μηχανάκι μιλάει, απλα θελει να το ακους, να του δίνεις σημασία και σεβασμό!!!
Re: 14ο 36ωρο λέσχης MotoGuzzi
10/5/2011, 4:48 pm
apostat wrote:Βρε αυτό μιλάει, εσύ ξέρεις όμως Αυστριακά, και μάλιστα σε χωριάτικη διάλεκτο;postmankav wrote:το μηχανάκι μιλάει, απλα θελει να το ακους, να του δίνεις σημασία και σεβασμό!!!
Μαθαινω μαθαινω!!!
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|