Go down
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 5:45 pm
Κοιτάω έξω το πρωί, φτου γαμώτο, σαν τον πλανητη Caladan ο καιρός έξω Neutral

(από το Dune βρε άάάσχετοι Mad , η έδρα των Atreides, που βρέχει ασταμάτητα, πριν πάνε στον Arrakis που δεν βρέχει ποτέ...)

Δεν πάω πουθενά λέω, εδώ θα μείνω. Ναι αλλά τι θα κάνω; Χμμμμμ ευκαιρία για modifications. Bash

Στο VFR400nc30 μου, έχω αλλάξει εδώ και καιρό τον 18ρη μαμά τροχό με 17ρη από RVF400nc35. Η αλλαγή έγινε, για περισσότερες επιλογές ελαστικών.

Πλην ομως, ο 17ρης, έκανε το πίσω μέρος να κάτσει περίπου 1.5 πόντο πιο χαμηλά. Σε συνδυασμό με ότι στο VFR400nc30 το πίσω μέρος είναι για ιαπωνέζικα αναστήματα, δλδ υπερβολικά χαμηλό έτσι κι αλλοιώς, μου είχε μπει η ιδέα εδώ και καιρό, να κάνω κάτι να το ψηλώσω.

Δυστυχώς στο VFR400nc30 η πάνω βάση του αμορτισέρ είναι χυτή και ένα κομάτι με το πλαίσιο. Δεν γίνεται κάτι εδώ.

Να κόψω την θηλειά στο αμορτισέρ και να κολλήσω κάτι ανάμεσα, για να μακρύνει το αμορτισέρ, αφενός πολύ brutal λύση, αφετέρου μη αναστρέψιμη. Όχι, ούτε αυτό.

Και τότε μου ήρθε! Fool

Θα ανοίξω τρύπες και θα περάσω από εκεί τον άξονα, στο κάτω στέλεχος του μοχλικού, έτσι ώστε το κάτω στέλεχος να κοντύνει, και τελικά να σηκωθεί το πίσω μέρος. Με την σχέση μοχλισμού να είναι συνήθως γύρω στο 1:4, σκέφτομαι ότι αν μεταφέρω 1 πόντο για παράδειγμα την τρύπα, θα ανηψωθεί 4 πόντους το πίσω μέρος, μια χαρά.

Λύνω μοχλικό, βγάζω στέλεχος, μετράω, και αρχίζω τρύπημα. Εμπρός λοιπόν καλό μου τρυπάάάάνι.... Shoot

Το ασφαλέστερο σημείο είναι στα 15 χιλιοστά από την μαμίσια θέση, έτσι ώστε και να μην αδυνατίσει πολύ το στέλεχος, και να μην γίνει υπερβολική η ανύψωση του πίσω μέρους.
Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. 01katergasia
Διακρίνεται η τρύπα που έχει ολοκληρωθεί στην άλλη πλευρά, και η τρύπα ''οδηγός'' στην κοντινή πλευρά.

Αφού ολοκληρώνεται το τρύπημα, και καθαρίζονται-φινιρίζονται οι ακμές, ιδού το αποτέλεσμα Popcorn

Στην μαμίσια θέση, ο άξονας είναι κανονικά εκεί:
Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. 02normal

Στην ''υψηλή'' θέση, ο άξονας θα μπει εκεί:
Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. 03high

Μοναδικός φόβος, μην βρήσκει κάτι στην νέα θέση. Τοποθετούνται, δένονται όλα, και καταλήγουμε σε θεαματική ανύψωση του πίσω μέρους κατά 38 ολόκληρα χιλιοστά. Μπράααααβοοοοοοοο....

Αμ δε... Το κάτω μέρος του μοχλικού βρήσκει στους σωλήνες των εξατμίσεων. Πάρτα βλάκα, μου ήθελες και 1.5 πόντο... naaa

Στο σημείο αυτό, αρνούμενος να παραδεχτώ την ήττα, σκέφτομαι: Στο υπόγειο -4 (ναι το σπίτι μου είναι κάτι σαν τις εγκαταστάσεις της umbrela corporation... από το resident evil Mad ), έχω ένα τρακαρισμένο RVF400nc35 για ανταλλακτικά. Θα βγάλω το στέλεχος του μοχλικού από αυτό, και θα το τρυπήσω, αυτή την φορά, στα 11 mm απόσταση, και ας μην μείνει πολύ υλικό ανάμεσα στις τρύπες.

Κατεβαίνω, βγάζω στέλεχος, το καθαρίζω, το βάζω δίπλα από το στέλεχος του δικού μου και τι να δω!
Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. 04rvfvfr
Το RVFίσιο στέλεχος ήταν ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ όπως το θέλω. Τζάμπα τρύπησα το άλλο. grrr

ΝΑ ΒΛΑΚΑ! Tomato

Τελικά όταν η βλακεία χτυπάει την πόρτα μου, δεν μπαίνει απλώς μέσα. Στρογγυλοκάθεται για τα καλά και βάζει και ταμπέλα ''ανοίξαμε υπό νέα διεύθυνση''

ΝΑ ΒΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Tomato

Δένω το RVFίσιο στέλεχος, και καταλήγω σε μια ωραιότατη ανύψωση του πίσω μέρους στα 18 χιλιοστά. Τα αποτέλεσμα επετεύχθη. Κι ας ήταν Μαρκόπουλο Κορωπί μέσω Ιωαννίνων Tsopa
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 5:55 pm
Caracal wrote:Δένω το RVFίσιο στέλεχος, και καταλήγω σε μια ωραιότατη ανύψωση του πίσω μέρους στα 18 χιλιοστά.

Τα αγαθά τρύποις κτώνται. Very Happy

Έξυπνη λύση. Thumbsup
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 5:57 pm
Έχεις πλάκα ρε Μιχάλη. Κράζεις, κράζεις, μαζί με τη Σάρα και τη Μάρα, κράζεις και την πάρτη σου..!!! lol! lol! lol! lol! lol!
Άντε με γεια τη μοντίφα μέσω Θεσσαλονίκης.

Razz Razz Razz Razz Razz
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 6:18 pm
Δηλαδή, στο σπίτι σου ετσι για πλάκα είχες ενα σχετικό μοχλικό spare διαθέσιμο... Shocked
Και θεωρούσα και μένα εξοπλισμένο για κανα ξαφνικό μαστόρεμα....
padelis
padelis
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 8:03 pm
εισ'ωραιος! Respect
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 8:09 pm
To διπλο-τρυπημένο μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα πάλι.

Συνεπώς μόνο το χάσιμο χρόνου και ο μπελάς. Ζημιά δεν έγινε . Α ρε μεγάλε. Ούτε μια ζημιά ολοκληρωμένη δε μπορείς να κάνεις. Razz

Έτσι κι αλλιώς όμως έβρεχε, δε σε κυνήγαγε ο χρόνος, .........
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 8:54 pm
DoctorAbo wrote:Ούτε μια ζημιά ολοκληρωμένη δε μπορείς να κάνεις. Razz
Αν τώρα ενώσει τις δύο τρύπες με ένα κανάλι πλάτους ίσου της διαμέτρου, και βάλει ένα υδραυλικό μοχλό από κάτω, θα έχει δύο τινά αποτελέσματα:

1. Θα έχει κάνει το VFR ακόμα πιο διαστημικό μηχανάκι, το οποίο θα μεταβάλει το ύψος πίσω -και μ'αυτό την γωνία κάστερ- με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
2. Θα έχει μια σοβαρή ευκαιρία να κάνει μια ολοκληρωμένη ζημιά.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 10:41 pm
Πέραν της πλάκας, οι αγωνιζόμενοι στην αγγλία κανανε το εξής: Κόβανε τα μπράτσα στο στέλεχος, και προσάρμοζαν διπλού βήματος βίδες και παξιμάδια. Ξεβιδώνοντας την βίδα, το στέλεχος κονταίνει, βιδώνοντας μακραίνει. Και έτσι χωρίς να χρειάζεται ούτε λύσιμο ούτε τίποτα, μπορούσαν εύκολα να ρυθμίζουν κατά βούληση το ύψος της ανάρτησης, πιο εύκολα κι από τέντωμα της αλυσίδας.

Τέσπα ωραίο βγήκε.

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. 05telika
Διακρίνονται οι σπείρες του ελατηρίου από το αμορτισέρ, το ψαλίδι, ολίγον τροχός, και ο μηχανισμός του μοχλικού.

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. 0518d
Όλο μαζί το καμάρι μου!
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 10:45 pm
Αααα σ' αυτό το μηχανάκι έκανες τη μοντίφα;!
Ερώτηση: Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο σε ένα μηχανάκι που το' χεις μέσα στο σπίτι (διακοσμητικό πια, φαντάζομαι);! confused
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 10:47 pm
Διακοσμητικο - ξεδιακοσμητικο, η λογικη είναι, αν χρειαστεί, μπαίνει βενζίνη, μπαταρία ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ (από τεχνική άποψη). Να μην χρειάζεται απολύτως τπτ τεχνικό.

Το συγκεκριμένο μάλιστα έχει μπαταρία.


Last edited by Caracal on 28/1/2011, 10:49 pm; edited 1 time in total
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 10:48 pm
Caracal wrote:ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ.

Blink Blink Blink

Από το μπαλκόνι;!;!;!;! Razz Razz Razz T T T
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

28/1/2011, 10:50 pm
Εγώ θα του δώσω 20 ευρώ και όπου θέλει ας πάει μόνο του.

Laughing
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

29/1/2011, 12:54 am
Ψτ, Μιχάλη, δεν του δίνεις κάτι τις παραπάνω, μήπως έρθει μέχρι Καβάλα μεριά;
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

29/1/2011, 4:02 am
Μπορει να έρθει κανά Africa εκεί, οπότε μην θέλει κιόλο το HRC δικό της η Καβάλα...

Spite
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας. Empty Re: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

29/1/2011, 2:20 pm
Ωραία συλλογή έχεις Respect
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum