Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
+14
tomakos
Roberto
grigoris
mak
DENTOCOP
gabadoo
Armenis
nikos-ex victor
Vvag
ΗΛΙΑΣ
KiloMeater
SCORPIOS
dirty
Caracal
18 posters
Page 2 of 2 • 1, 2
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 12:21 pm
Παρουσιάστηκαν βέβαια και εξαιρετικές μοτο σταθμοί στην ιστορία της Μοτοσυκλέτας.
Τώρα στο θέμα ,πραγματικά σε ενδιαφέρει το προτζεκτ Μιχάλη ή μιλάς μόνο σε θεωρητικό επίπεδο;
Αν ναι τι σκέφτεσαι να κάνεις χρησιμοποιώντας σαν βάση το πλαίσιο και τον κινητήρα από ένα ρημάδι RC-24;
Τώρα στο θέμα ,πραγματικά σε ενδιαφέρει το προτζεκτ Μιχάλη ή μιλάς μόνο σε θεωρητικό επίπεδο;
Αν ναι τι σκέφτεσαι να κάνεις χρησιμοποιώντας σαν βάση το πλαίσιο και τον κινητήρα από ένα ρημάδι RC-24;
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 3:56 pm
grigoris wrote:Παρουσιάστηκαν βέβαια και εξαιρετικές μοτο σταθμοί στην ιστορία της Μοτοσυκλέτας.
Τώρα στο θέμα ,πραγματικά σε ενδιαφέρει το προτζεκτ Μιχάλη ή μιλάς μόνο σε θεωρητικό επίπεδο;
Αν ναι τι σκέφτεσαι να κάνεις χρησιμοποιώντας σαν βάση το πλαίσιο και τον κινητήρα από ένα ρημάδι RC-24;
A επιτέλους και ένας ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
Πέταμα οι τροχοί, αντικατάσταση από 17ρηδες από CBR400-nc29
Ομοίως και το μπροστινό σύστημα, πέταμα το τσοπεράδικο μαμά σύστημα και τοποθέτηση πιο κοντού από NSR250SE ή CBR400 ή ακόμα καλύτερα VFR400nc30.
Πέταμα υποπλαίσιο, ουρά, σέλλα, ντεπόζιτο, πλαστικά, φώτα, όργανα και αντικατάσταση από πανάλαφρα εξαρτήματα φτιαχτά (υποπλαίσιο) ή από άλλα πιο ελαφριά μοντέλα (cbr400-vfr400), λειτουργικά μεν, μίνιμαλ δε.
Φαίρινγκ κιτ Τ10 από Tyga, ουρα RC212v πάλι από Tyga.
Δεύτερο ψυγείο νερού αλά rc30 και υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού από CBR600F4.
Πέταμα σύστημα εξαγωγής και φτιάξιμο 4 σε 2 σε 1 σαν της φωτογραφίας με ανοξείδωτους σωλήνες 2'.
Ανάλογο ζιγκλέρωμα στα καρμπς και τροποποίηση στο φιλτρόκουτο για να δουλέψει με το πιο ελέυθερο σύστημα εξαγωγής.
Για μοτέρ μέσα, δεν λέω γιατί αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα, αλλά μια αύξηση κυβισμού, μπιέλλες τιτανίου και πιστόνια σφυρήλατα, μια χαρά μου ακούγεται. Σε συνδυασμό με ανάφλεξη από το 400 με re-wiring για παραπάνω στροφές.
Εν ολίγοις μια ρέπλικα του αγωνιστικού μηχανικά με πιο σύχρονη εμφάνιση.
- padelisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 4:05 pm
Caracal wrote:grigoris wrote:Παρουσιάστηκαν βέβαια και εξαιρετικές μοτο σταθμοί στην ιστορία της Μοτοσυκλέτας.
Τώρα στο θέμα ,πραγματικά σε ενδιαφέρει το προτζεκτ Μιχάλη ή μιλάς μόνο σε θεωρητικό επίπεδο;
Αν ναι τι σκέφτεσαι να κάνεις χρησιμοποιώντας σαν βάση το πλαίσιο και τον κινητήρα από ένα ρημάδι RC-24;
A επιτέλους και ένας ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
Πέταμα οι τροχοί, αντικατάσταση από 17ρηδες από CBR400-nc29
Ομοίως και το μπροστινό σύστημα, πέταμα το τσοπεράδικο μαμά σύστημα και τοποθέτηση πιο κοντού από NSR250SE ή CBR400 ή ακόμα καλύτερα VFR400nc30.
Πέταμα υποπλαίσιο, ουρά, σέλλα, ντεπόζιτο, πλαστικά, φώτα, όργανα και αντικατάσταση από πανάλαφρα εξαρτήματα φτιαχτά (υποπλαίσιο) ή από άλλα πιο ελαφριά μοντέλα (cbr400-vfr400), λειτουργικά μεν, μίνιμαλ δε.
Φαίρινγκ κιτ Τ10 από Tyga, ουρα RC212v πάλι από Tyga.
Δεύτερο ψυγείο νερού αλά rc30 και υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού από CBR600F4.
Πέταμα σύστημα εξαγωγής και φτιάξιμο 4 σε 2 σε 1 σαν της φωτογραφίας με ανοξείδωτους σωλήνες 2'.
Ανάλογο ζιγκλέρωμα στα καρμπς και τροποποίηση στο φιλτρόκουτο για να δουλέψει με το πιο ελέυθερο σύστημα εξαγωγής.
Για μοτέρ μέσα, δεν λέω γιατί αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα, αλλά μια αύξηση κυβισμού, μπιέλλες τιτανίου και πιστόνια σφυρήλατα, μια χαρά μου ακούγεται. Σε συνδυασμό με ανάφλεξη από το 400 με re-wiring για παραπάνω στροφές.
Εν ολίγοις μια ρέπλικα του αγωνιστικού μηχανικά με πιο σύχρονη εμφάνιση.
και γιατι δεν περνεις μια αλλη μοτο που θα τα πληρει ολα αυτα??? η τουλαχιστο να θελει λιγοτερες αλλαγες....
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 4:06 pm
padelis wrote: και γιατι δεν περνεις μια αλλα μοτο που θα τα πληρει ολα αυτα??? η τουλαχιστο να θελει λιγοτερες αλλαγες....
Εικάζω... γιατί δεν έχει πλάκα... ε;!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 4:48 pm
Δεν βαρεθηκα ποτε μου (και δεν προκειται να το κανω τωρα στα γερονταματα..)να σηκωνω γαντια,οταν τυχαινει
και πεφτουν μπροστα μου ή στον δρομο μου....
Λοιπον,εχουμε και λεμε
vasilakos wrote:
Αλλα να το κανω και σε φορουμ που το πλειστον εχουν Vstrom,
Παραθετοντας μονο την "μπηχτη" που αφορα τον μοναδικο κατοχο V-strom αυτου του φορουμ σε ρωτω αυτο
Εγω ξερω τι οδηγαω,ξερω τι εχω,ευχαριστως συζηταω τα κουσουρια του,το εχω απομυθοποιησει....
Σου προτεινω το ιδιο,ψαχτο!!!
vasilakos wrote: Γιατι εμενα αυτο μου φαινεται οτι προσπαθητε,και ειναι επιεικως αγενεια.
Η προσωπικη αποψη (κοσμια εκφρασμενη μαλιστα..) ειναι αγενεια;Και μαλιστα επιεικως;;;;;;;;;
Ανεπιεικως;
Πολυ θα ηθελα να μαθω την αποψη σου
Κοιτα να εκτιμεις καλυτερα ανθρωπους και διαλογους,κουβεντες και επιχειρηματα και να μην βιαζεσαι να προβαινεις σε χαρακτηρισμους
ιδιως οταν οι ντουφεκιες σου στοχευουν ΚΑΙ πολυ καντα σου...Πυροβολεις τα ποδια σου,νομιζω,εριζοντας "δια την διυλησην του
κωνωπα"......
vasilakos wrote:Υγ. Η πλακα και το πειραγμα ειναι παντα αποδεκτα,ενιοτε και θεμιτα,αλλα εχουν ορια.
Τα οποια ορια ποια ειναι ;;
Σε ενα δημοσιο φορουμ;Σε μια ανοικτη διαδικτυακη συζητηση;
Και αν τα περασουμε αυτα τα ορια που θετεις,υπαρχει ποινη;Θα τραβηχτουν τα αυτια κανενος; Θα πεσει ξυλο; Θα ακουσουμε καμμια μπαναγια;
vasilakos wrote:Αυτα.
....και αλλα πολλα με την Φωτεινη Πιπιλή
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 4:55 pm
Caracal wrote:
A επιτέλους και ένας ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
Πέταμα οι τροχοί, αντικατάσταση από 17ρηδες από CBR400-nc29
Ομοίως και το μπροστινό σύστημα, πέταμα το τσοπεράδικο μαμά σύστημα και τοποθέτηση πιο κοντού από NSR250SE ή CBR400 ή ακόμα καλύτερα VFR400nc30.
Πέταμα υποπλαίσιο, ουρά, σέλλα, ντεπόζιτο, πλαστικά, φώτα, όργανα και αντικατάσταση από πανάλαφρα εξαρτήματα φτιαχτά (υποπλαίσιο) ή από άλλα πιο ελαφριά μοντέλα (cbr400-vfr400), λειτουργικά μεν, μίνιμαλ δε.
Φαίρινγκ κιτ Τ10 από Tyga, ουρα RC212v πάλι από Tyga.
Δεύτερο ψυγείο νερού αλά rc30 και υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού από CBR600F4.
Πέταμα σύστημα εξαγωγής και φτιάξιμο 4 σε 2 σε 1 σαν της φωτογραφίας με ανοξείδωτους σωλήνες 2'.
Ανάλογο ζιγκλέρωμα στα καρμπς και τροποποίηση στο φιλτρόκουτο για να δουλέψει με το πιο ελέυθερο σύστημα εξαγωγής.
Για μοτέρ μέσα, δεν λέω γιατί αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα, αλλά μια αύξηση κυβισμού, μπιέλλες τιτανίου και πιστόνια σφυρήλατα, μια χαρά μου ακούγεται. Σε συνδυασμό με ανάφλεξη από το 400 με re-wiring για παραπάνω στροφές.
Εν ολίγοις μια ρέπλικα του αγωνιστικού μηχανικά με πιο σύχρονη εμφάνιση.
Θα ηταν μια καλη περιπτωση...
Τρελλαινομαι για τετοια!!!!
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 5:01 pm
Vassilakο και Gabadoo συζήτηση κάνουμε , άλλωστε και οι τρεις μας τα έχουμε πει από κοντά ε;
Για τα δαιμόνια που βάζω με την ιδέα για το RC24 ρέπλικα ''6X'' τι έχετε να πείτε; ε;ε;ε;
Για τα δαιμόνια που βάζω με την ιδέα για το RC24 ρέπλικα ''6X'' τι έχετε να πείτε; ε;ε;ε;
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 5:25 pm
Caracal wrote:
Για τα δαιμόνια που βάζω με την ιδέα για το RC24 ρέπλικα ''6X'' τι έχετε να πείτε; ε;ε;ε;
Ειναι αληθεια οτι σε καποια χαρισματικα (μηχανολογικως εννοω..)μηχανακια,ειδικοτερα τα παλαοτερα που προσφερονται
για τετοια πειραματα,θα ειχε ενδιαφερον να μπορουσα να (εστω προσπαθησω.)να τα βελτιωσω εκει που το εργοστασιο
δεν τολμησε (το πιθανοτερο για λογους κοστους..)
Αυτες βεβαια οι προσπαθειες θα ειχαν καποια σημαντικη οικονομικη επιβαρυνση,αλλα και παλι εμενα προσωπικα μου ακουγονται
πολυ ελκυστικες
Πραμα που κανω (και θα κανω) στα δικα μου μηχανακια....
Γενικα ειμαι φιλος των καιριων βελτιωσεων,στα ορια παντα του κατασκευαστη
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 7:25 pm
Τι εγινε αυτο ηταν ολο ;
Μιχαλης
Γρηγορης
Derti
DENDOCOP
vteciδες ,.... ΟΥΞΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
Μιχαλης
Γρηγορης
Derti
DENDOCOP
vteciδες ,.... ΟΥΞΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 8:00 pm
Μερικές φωτό και σχόλια για το RC24.
Εδώ παρατηρούμε την κατασκευή του πλαισίου.
Σωλήνες εξελασμένου κράματος αλουμινίου, ορθογωνικής διατομής, μιας λίγο πιο παλιάς αρχιτεκτονικής, επηρεασμένης από τα πλαίσια από σίδηρο: Οι σωλήνες είναι σχετικά μικρής διατομής, με μεγάλο πάχος υλικού.
Σήμερα στις SS μοτό, αλλά και στα επόμενα VFR, προτιμούνται οι δοκοί με μεγάλη διατομή και λιγότερο πάχος υλικού.
Στο σίδηρο, το πρώτο δίνει καλύτερα αποτελέσματα αντοχής και ακαμψίας. Στο αλουμίνιο όμως, υπερτερεί το δεύτερο.
Τα χυτά τμήματα του πλαισίου στο RC24 είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στο πολύ μικρό πίσω μέρος (αλλά εξαιρετικά στιβαρό αφού εκτός από το εξωτερικό εμφανές τμήμα, διαθέτει ένα δεύτερο σε σχήμα Η που αγκαλιάζει και το αμορτισέρ και συγκρατεί τα πάντα), και στον λαιμό της μοτό.
Το πλαίσιο δένει με άκαμπτο τρόπο στο μοτέρ, σε 5 σημεία σε κάθε πλευρά, και έτσι η ακαμψία του κορμού του κινητήρα, ενισχύει το πλαίσιο. Η σύνδεση λαιμού και άξονα ψαλιδιού είναι σχεδόν ευθύγραμμη.
Συνολικά ένα SS πλαίσιο και τρόπος στήριξης του κινητήρα, το οποίο στην συνέχεια αναλαμβάνουν να ''μαλακώσουν'' οι αναρτήσεις και τα ενδιάμεσα τμήματα για καθημερινή χρήση.
Το ψαλίδι είναι επίσης από δύο μπράτσα εξελασμένου σωλήνα με εσωτερικά νεύρα, κολλημένα σε χυτό κεντρικό τμήμα, αλουμίνιο πάντα. Φαίνεται απλό σε σχέση με τα μονόμπρατσα, ή τα σημερινά ψαλίδα με γέφυρες και ενισχύεις, αλλά κάνει μια χαρά την δουλειά του.
Εδώ παρατηρούμε την κατασκευή του πλαισίου.
Σωλήνες εξελασμένου κράματος αλουμινίου, ορθογωνικής διατομής, μιας λίγο πιο παλιάς αρχιτεκτονικής, επηρεασμένης από τα πλαίσια από σίδηρο: Οι σωλήνες είναι σχετικά μικρής διατομής, με μεγάλο πάχος υλικού.
Σήμερα στις SS μοτό, αλλά και στα επόμενα VFR, προτιμούνται οι δοκοί με μεγάλη διατομή και λιγότερο πάχος υλικού.
Στο σίδηρο, το πρώτο δίνει καλύτερα αποτελέσματα αντοχής και ακαμψίας. Στο αλουμίνιο όμως, υπερτερεί το δεύτερο.
Τα χυτά τμήματα του πλαισίου στο RC24 είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στο πολύ μικρό πίσω μέρος (αλλά εξαιρετικά στιβαρό αφού εκτός από το εξωτερικό εμφανές τμήμα, διαθέτει ένα δεύτερο σε σχήμα Η που αγκαλιάζει και το αμορτισέρ και συγκρατεί τα πάντα), και στον λαιμό της μοτό.
Το πλαίσιο δένει με άκαμπτο τρόπο στο μοτέρ, σε 5 σημεία σε κάθε πλευρά, και έτσι η ακαμψία του κορμού του κινητήρα, ενισχύει το πλαίσιο. Η σύνδεση λαιμού και άξονα ψαλιδιού είναι σχεδόν ευθύγραμμη.
Συνολικά ένα SS πλαίσιο και τρόπος στήριξης του κινητήρα, το οποίο στην συνέχεια αναλαμβάνουν να ''μαλακώσουν'' οι αναρτήσεις και τα ενδιάμεσα τμήματα για καθημερινή χρήση.
Το ψαλίδι είναι επίσης από δύο μπράτσα εξελασμένου σωλήνα με εσωτερικά νεύρα, κολλημένα σε χυτό κεντρικό τμήμα, αλουμίνιο πάντα. Φαίνεται απλό σε σχέση με τα μονόμπρατσα, ή τα σημερινά ψαλίδα με γέφυρες και ενισχύεις, αλλά κάνει μια χαρά την δουλειά του.
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 8:02 pm
............Α ΡΕ ΦΑΝΗFanrider wrote:Τι εγινε αυτο ηταν ολο ;
Μιχαλης
Γρηγορης
Derti
DENDOCOP
vteciδες ,.... ΟΥΞΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 8:19 pm
Πάμε και στο μοτέρ.
Κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια (σώώώώπα). Η κασέτα με τα γρανάζια έχει 3 το πλήθος γρανάζια. Αυτό σημαίνει ότι οι εκκεντροφόροι περιστρέφονται με την ίδια φορά με τον στροφαλοφόρο. Αργότερα, σε επόμενα μοντέλα, τα 3 έγιναν 2 και οι εκκεντροφόροι γυρνάνε ανάστροφα σε σχέση με τον στροφαλοφόρο, εξουδετερώνοντας μέρος της γυροσκοπικής αδράνειας του στροφαλοφόρου, πράγμα καλό αν εξαιρέσουμε τους Ελληνάρες μάστορες που αδυνατούσαν να κατανοήσουν με αποτέλεσμα να βγει η βρώμα ότι τα VFR έχουν δύσκολο σέρβις...
Οι βαλβίδες κινούνται από ενδιάμεσα κοκοράκια πράγμα -θεωρητικά- ξεπερασμένο σήμερα, αλλά με πολύ εύκολο σέρβις, αφού η ρύθμιση διάκενου βαλβίδων γίνεται εύκολα με βίδα και κόντρα παξιμάδι.
Οι κεφαλές είναι τεράστιες σε όγκο, προφανώς και σε βάρος, μια και η περιεχόμενη γωνία βαλβίδων εκείνη την εποχή ήταν στις 20+ μοίρες. Γενικά το μοτέρ αυτό δείχνει σαν μοτέρ VF, στο οποίο μπήκε cam gear train.
Κατά τα άλλα, τυπικό μοτέρ Honda: Και εξωγήινος να το δει, αμέσως αναγνωρίζει την χωροθεσία των μοτέρ Honda, όλα είναι εκεί που τα περιμένει κανείς, η αντλία λαδιου, η αντλία νερού, η σχεδίαση των κάρτερ (η οποία είναι εξωτερικά σχεδόν ίδια και στα μοτέρ των RC36), η κατασκευή του συμπλέκτη, το καπάκι του εξωτερικού μηχανισμού ταχυτήτων, Honda V4 DNA 100%
Για σύγκριση, δείτε τον όγκο των κεφαλών στο μοτέρ των RC36, δλδ τον διάδοχο.
Κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια (σώώώώπα). Η κασέτα με τα γρανάζια έχει 3 το πλήθος γρανάζια. Αυτό σημαίνει ότι οι εκκεντροφόροι περιστρέφονται με την ίδια φορά με τον στροφαλοφόρο. Αργότερα, σε επόμενα μοντέλα, τα 3 έγιναν 2 και οι εκκεντροφόροι γυρνάνε ανάστροφα σε σχέση με τον στροφαλοφόρο, εξουδετερώνοντας μέρος της γυροσκοπικής αδράνειας του στροφαλοφόρου, πράγμα καλό αν εξαιρέσουμε τους Ελληνάρες μάστορες που αδυνατούσαν να κατανοήσουν με αποτέλεσμα να βγει η βρώμα ότι τα VFR έχουν δύσκολο σέρβις...
Οι βαλβίδες κινούνται από ενδιάμεσα κοκοράκια πράγμα -θεωρητικά- ξεπερασμένο σήμερα, αλλά με πολύ εύκολο σέρβις, αφού η ρύθμιση διάκενου βαλβίδων γίνεται εύκολα με βίδα και κόντρα παξιμάδι.
Οι κεφαλές είναι τεράστιες σε όγκο, προφανώς και σε βάρος, μια και η περιεχόμενη γωνία βαλβίδων εκείνη την εποχή ήταν στις 20+ μοίρες. Γενικά το μοτέρ αυτό δείχνει σαν μοτέρ VF, στο οποίο μπήκε cam gear train.
Κατά τα άλλα, τυπικό μοτέρ Honda: Και εξωγήινος να το δει, αμέσως αναγνωρίζει την χωροθεσία των μοτέρ Honda, όλα είναι εκεί που τα περιμένει κανείς, η αντλία λαδιου, η αντλία νερού, η σχεδίαση των κάρτερ (η οποία είναι εξωτερικά σχεδόν ίδια και στα μοτέρ των RC36), η κατασκευή του συμπλέκτη, το καπάκι του εξωτερικού μηχανισμού ταχυτήτων, Honda V4 DNA 100%
Για σύγκριση, δείτε τον όγκο των κεφαλών στο μοτέρ των RC36, δλδ τον διάδοχο.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 8:35 pm
Caracal wrote:
Συνολικά ένα SS πλαίσιο και τρόπος στήριξης του κινητήρα, το οποίο στην συνέχεια αναλαμβάνουν να ''μαλακώσουν'' οι αναρτήσεις και τα ενδιάμεσα τμήματα για καθημερινή χρήση.
Xμμμ..θα μπορουσε να γινει πολυ δουλεια....(υποθετικα μιλωντας
Κατ'αρχην για να δουλευε ενα ακαμπτο πλαισιο σαν αυτο με τα συγχρονα λαστιχα,εχοντας 1480mm μετατροχιο ειναι λιγο δυσκολο
Ενα ψαλιδι και ενα μπροστινο απο 954 (που εχει 1400mm μετατροχιο..) θα το εκανε κοφτεροτατο σαν γιαπωνεζικη κατανα
Ασε τα προφανη οφελη απο την αυξηση των διαστασεων των ελαστικων απο 130-18 σε 180/17...
Για το μπροστινο με τα 41αρια καλαμια δεν το συζηταμε,του 954 θα ηταν μια χαρα εαν υποθεσουμε οτι ταιριαζανε με τι αναλογες πλακες
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 9:06 pm
Οσο για το μοτερακι (στην υποθετικη περιπτωση που το κοστος δεν ηταν προβλημα..) ενα σετ εκκεντροφορων απο Αγγλια
και ενα throttle body συστημα (οπως καναμε τοτε με τους κινητηρες των αυτοκινητων..)
Αγγλοι βελτιωτες εχουν φτιαξει διαφορα ομοαξονικα ζευγαρια σωματων,ακριβως για τοποθετηση σε V κινητηρες
Να μια διπλη αντικριστη για RC 51
Ομοαξονικο ζευγαρι για αλλη εφαρμογη
Αλλη εξατμιση (οπως προειπε και ο Μιχαλης),με τις υποδοχες για τους αισθητηρες λ,ενα προσεκτικο σκαλισμα στις εισαγωγες και στις
εξαγωγες με την βοηθεια flow meter.....και το μοτερακι θα ηταν θηριακι....
Ενας αγραφος εγκεφαλος με προσεκτικη χαρτογραφηση στο δυναμομετρο,και στην πιστα θα εσκιζε!!!!
και ενα throttle body συστημα (οπως καναμε τοτε με τους κινητηρες των αυτοκινητων..)
Αγγλοι βελτιωτες εχουν φτιαξει διαφορα ομοαξονικα ζευγαρια σωματων,ακριβως για τοποθετηση σε V κινητηρες
Να μια διπλη αντικριστη για RC 51
Ομοαξονικο ζευγαρι για αλλη εφαρμογη
Αλλη εξατμιση (οπως προειπε και ο Μιχαλης),με τις υποδοχες για τους αισθητηρες λ,ενα προσεκτικο σκαλισμα στις εισαγωγες και στις
εξαγωγες με την βοηθεια flow meter.....και το μοτερακι θα ηταν θηριακι....
Ενας αγραφος εγκεφαλος με προσεκτικη χαρτογραφηση στο δυναμομετρο,και στην πιστα θα εσκιζε!!!!
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 9:41 pm
Συγνώμη, τόσος γραμμένος τσακομός επήγε εις τον βρόντο? διότι κύριοι, καλά το πηγαίναμε το πράμα, θα κλείναμε και ρινγκ προς τέρψη του φιλοθεάμων κοινού, τώρα τάχατες το ρίξαμε στο πάστωμα και στο φάτσα λιφτ της κολόγριας, ακούς εκεί
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 10:39 pm
Caracal wrote:Vassilakο και Gabadoo συζήτηση κάνουμε , άλλωστε και οι τρεις μας τα έχουμε πει από κοντά ε;
Για τα δαιμόνια που βάζω με την ιδέα για το RC24 ρέπλικα ''6X'' τι έχετε να πείτε; ε;ε;ε;
θα μου το δωσεις βολτα; σε παρακαλω! για να δω πως ειναι τα σοβαρα μηχανακια κ να εχω μετρο συγκρισης να μην με πιανουν κοροιδο και να πουλαω αμπελια...
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 10:46 pm
Armenis wrote:Caracal wrote:Vassilakο και Gabadoo συζήτηση κάνουμε , άλλωστε και οι τρεις μας τα έχουμε πει από κοντά ε;
Για τα δαιμόνια που βάζω με την ιδέα για το RC24 ρέπλικα ''6X'' τι έχετε να πείτε; ε;ε;ε;
θα μου το δωσεις βολτα; σε παρακαλω! για να δω πως ειναι τα σοβαρα μηχανακια κ να εχω μετρο συγκρισης να μην με πιανουν κοροιδο και να πουλαω αμπελια...
Μην το τραβάς...
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 10:59 pm
Vvag wrote:Armenis wrote:Caracal wrote:Vassilakο και Gabadoo συζήτηση κάνουμε , άλλωστε και οι τρεις μας τα έχουμε πει από κοντά ε;
Για τα δαιμόνια που βάζω με την ιδέα για το RC24 ρέπλικα ''6X'' τι έχετε να πείτε; ε;ε;ε;
θα μου το δωσεις βολτα; σε παρακαλω! για να δω πως ειναι τα σοβαρα μηχανακια κ να εχω μετρο συγκρισης να μην με πιανουν κοροιδο και να πουλαω αμπελια...
Μην το τραβάς...
ωπα! βαστα! θα μας ειρωνευεται ο κυριος κι εμεις θα πεταμε χαρταετο;
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 11:17 pm
Armenis wrote:ωπα! βαστα! θα μας ειρωνευεται ο κυριος κι εμεις θα πεταμε χαρταετο;
π.μ.
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 37
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
20/1/2011, 11:25 pm
Vvag wrote:Armenis wrote:ωπα! βαστα! θα μας ειρωνευεται ο κυριος κι εμεις θα πεταμε χαρταετο;
π.μ.
Re: π.μ.
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 12:13 am
Αναφέρομαι σε όσους συνεχίζουν να γράφουν ά-σ-χ-ε-τ-α με το θέμα που άνοιξα για RC24 και το αγωνιστικό...
ΕΔΩ γράφουμε, αν ξέρουμε, ότι ξέρουμε, για RC24 ευπρόσδεκτο.
Τι κάνει το Vtec, τι δεν κάνει, τι καιρό θα κάνει αύριο, ποιός την είπε σε ποιόν, τι του απάντησε, τι σημαίνει τελικά η λέξη ''ζανούντα'' και άλλα πολλά, λιγάκι σε spam μου κάνουνε. Αν έχουν την καλοσύνη οι μοδεράτορες, ας σπάσουν το θέμα σε RC24 και RC24 spam, όλο το ελεύθερο από εμένα, κάποιοι μπορεί και να θέλουν να διαβάσουν ένα ιστορικο-τεχνικό- θέμα και ας συζητάμε για ένα project που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα γίνει ποτέ, κρίμα είναι να χάνεται το θέμα μέσα στα άσχετα...
Παμ παρακάτ.
Για μείωση κόστους μια πατέντα που σίγουρα θα δοκίμαζα, θα ήταν να χρησιμοποιήσω τα ίδια τα σώματα των carbs, στα οποία θα καταργούσα τις διόδους, θα έφραζα τα περάσματα και ουσιαστικά θα κράταγα μόνο τον μηχανισμό από τις πεταλούδες. Πάνω σε κάθε σώμα θα προσάρμοζα (εμπρός λοιπόν καλό μου τρυπάααααανι) από ένα μπεκ, και έτοιμο το σώμα ψεκασμού.
Αντλία ψεκασμού, ρυθμιστή πίεσης και αισθητήρες με ματάκια πάνω στους ίδιους τους εκκεντροφόρους (έχει χώρο μέσα στις κεφαλές για ματάκια) , κεντρική μονάδα, χαρτογράφηση και έτοιμο. (μόνο δύο χρόνια δοκιμών θα έπαιρνε )
Υπάρχουν ακόμα άραγε Εγγλέζοι που θα έφτιαχναν εκκεντροφόρους για RC24; φαντάζομαι δεν θα είναι μικρό το κόστος... Αλλά και ένα reprofiling στους μαμίσιους και με ανάλογη μετατροπή στα κοκοράκια για να τους δεχτούν, θεωρητικά δεν θα ήταν κάτι δύσκολο.
ΕΔΩ γράφουμε, αν ξέρουμε, ότι ξέρουμε, για RC24 ευπρόσδεκτο.
Τι κάνει το Vtec, τι δεν κάνει, τι καιρό θα κάνει αύριο, ποιός την είπε σε ποιόν, τι του απάντησε, τι σημαίνει τελικά η λέξη ''ζανούντα'' και άλλα πολλά, λιγάκι σε spam μου κάνουνε. Αν έχουν την καλοσύνη οι μοδεράτορες, ας σπάσουν το θέμα σε RC24 και RC24 spam, όλο το ελεύθερο από εμένα, κάποιοι μπορεί και να θέλουν να διαβάσουν ένα ιστορικο-τεχνικό- θέμα και ας συζητάμε για ένα project που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα γίνει ποτέ, κρίμα είναι να χάνεται το θέμα μέσα στα άσχετα...
Παμ παρακάτ.
gabadoo wrote: Οσο για το μοτερακι (στην υποθετικη περιπτωση που το κοστος δεν ηταν προβλημα..) ενα σετ εκκεντροφορων απο Αγγλια
και ενα throttle body συστημα (οπως καναμε τοτε με τους κινητηρες των αυτοκινητων..)
Αγγλοι βελτιωτες εχουν φτιαξει διαφορα ομοαξονικα ζευγαρια σωματων,ακριβως για τοποθετηση σε V κινητηρες
Να μια διπλη αντικριστη για RC 51
Ομοαξονικο ζευγαρι για αλλη εφαρμογη
Αλλη εξατμιση (οπως προειπε και ο Μιχαλης),με τις υποδοχες για τους αισθητηρες λ,ενα προσεκτικο σκαλισμα στις εισαγωγες και στις
εξαγωγες με την βοηθεια flow meter.....και το μοτερακι θα ηταν θηριακι....
Ενας αγραφος εγκεφαλος με προσεκτικη χαρτογραφηση στο δυναμομετρο,και στην πιστα θα εσκιζε!!!!
Για μείωση κόστους μια πατέντα που σίγουρα θα δοκίμαζα, θα ήταν να χρησιμοποιήσω τα ίδια τα σώματα των carbs, στα οποία θα καταργούσα τις διόδους, θα έφραζα τα περάσματα και ουσιαστικά θα κράταγα μόνο τον μηχανισμό από τις πεταλούδες. Πάνω σε κάθε σώμα θα προσάρμοζα (εμπρός λοιπόν καλό μου τρυπάααααανι) από ένα μπεκ, και έτοιμο το σώμα ψεκασμού.
Αντλία ψεκασμού, ρυθμιστή πίεσης και αισθητήρες με ματάκια πάνω στους ίδιους τους εκκεντροφόρους (έχει χώρο μέσα στις κεφαλές για ματάκια) , κεντρική μονάδα, χαρτογράφηση και έτοιμο. (μόνο δύο χρόνια δοκιμών θα έπαιρνε )
Υπάρχουν ακόμα άραγε Εγγλέζοι που θα έφτιαχναν εκκεντροφόρους για RC24; φαντάζομαι δεν θα είναι μικρό το κόστος... Αλλά και ένα reprofiling στους μαμίσιους και με ανάλογη μετατροπή στα κοκοράκια για να τους δεχτούν, θεωρητικά δεν θα ήταν κάτι δύσκολο.
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 9:16 am
Πολύ ωραία η θεωρία και μένα μου αρέσουν οι μετατροπές και οι βελτιώσεις!
και
Ας πούμε οτι βρίσκεται το ρημάδι,δεν πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος;
Ερώτημα 1)
Μέχρι πόσα χρήματα είσαι διαθετειμένος να ξοδέψεις για κάτι τέτοιο;
Ερώτημα 2)
Εχεις υπολογίσει στο περίπου πόσα χρειάζεσαι για όλα αυτά;
Το συγκεκριμένο μοτέρ έβγαζε 92 άλογα στον τροχό!Αν καταφέρεις να το φτάσεις 110-120 είναι μια χαρά(κατ΄εμέ)!Μήπως αυτό επιτυγχάνεται με χρήση καρμπυρατερ,(συν όλα τα άλλα)αντί ψεκασμού;,Μόνο ο άγραφος εγκέφαλος είναι τσιμπημένος στην τιμή του!!!
Οπωσδήποτε θα χρειαστεί να ανοίξεις μοτερ για ένα προσεκτικό έλεγχο και αντικατάσταση σε οτιδήποτε είναι εκτός ορίων
Κόστος και εδώ;
Και τέλος οι αναρτήσεις φρένα!
Ακόμη και μεταχειρισμένα να βρεις όλα αυτά,πόσο θα πάει το μαλλί;
(Κάποια στιγμή που έψαχνα για ζάντες σύγχρονες 17άρες,για να αυξήσω την δυνατότητα επιλογής ελαστικών, μου ζητούσαν μια 300 αρα στα μεταχειρισμένα μόνο για αυτές)
και
Ας πούμε οτι βρίσκεται το ρημάδι,δεν πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος;
Ερώτημα 1)
Μέχρι πόσα χρήματα είσαι διαθετειμένος να ξοδέψεις για κάτι τέτοιο;
Ερώτημα 2)
Εχεις υπολογίσει στο περίπου πόσα χρειάζεσαι για όλα αυτά;
Το συγκεκριμένο μοτέρ έβγαζε 92 άλογα στον τροχό!Αν καταφέρεις να το φτάσεις 110-120 είναι μια χαρά(κατ΄εμέ)!Μήπως αυτό επιτυγχάνεται με χρήση καρμπυρατερ,(συν όλα τα άλλα)αντί ψεκασμού;,Μόνο ο άγραφος εγκέφαλος είναι τσιμπημένος στην τιμή του!!!
Οπωσδήποτε θα χρειαστεί να ανοίξεις μοτερ για ένα προσεκτικό έλεγχο και αντικατάσταση σε οτιδήποτε είναι εκτός ορίων
Κόστος και εδώ;
Και τέλος οι αναρτήσεις φρένα!
Ακόμη και μεταχειρισμένα να βρεις όλα αυτά,πόσο θα πάει το μαλλί;
(Κάποια στιγμή που έψαχνα για ζάντες σύγχρονες 17άρες,για να αυξήσω την δυνατότητα επιλογής ελαστικών, μου ζητούσαν μια 300 αρα στα μεταχειρισμένα μόνο για αυτές)
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 7:35 pm
E!
Ε Εσείς!!
Ναι εσείς με τα γρανάζια ναι εσάς λέω!!
Γιααα προσέχτε και μη κάνετε τους κινέζους κι αλλάζετε συζήτηση!!
Αυτά που ειπωθήκανε μόνο με αίμα μπορούνε να σβηστούνε!!
Άιντε γιατί και πιο πολλοί είμαστε και βαστάμε κι αλυσίδες!!!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 8:49 pm
grigoris wrote: Πολύ ωραία η θεωρία και μένα μου αρέσουν οι μετατροπές και οι βελτιώσεις!
και
Ας πούμε οτι βρίσκεται το ρημάδι,δεν πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος;
Ερώτημα 1)
Μέχρι πόσα χρήματα είσαι διαθετειμένος να ξοδέψεις για κάτι τέτοιο;
Ερώτημα 2)
Εχεις υπολογίσει στο περίπου πόσα χρειάζεσαι για όλα αυτά;
Λοιπον,μιας και εξελισσεται ετσι το παρον θρεντ, καλο θα ηταν να καναμε μια αρχη(υποθετικη παντα..)
Αν εξαιρεσουμε το αρχικο κοστος αποκτησης της μοτοσυκλετας,και εχοντας σαν στοχο να φτιαξουμε ενα fun bike που θα μπορουσαν δυο τρεις φιλοι να το ευχαριστιοντουσαν σε μια πιστα (οπως Αγγλια δηλαδη...)δεν πιστευω το κοστος να εφτανε σε δυσθεωρητα υψη,ειδικα εαν το κοστος το μοιραζονταν δυο τρεις τυποι που γυαλιζει ο ματης τους,και εχουν διαθεση για τετοιου ειδους δουλειες....(ααααα...και που να πιανουν τα χερια τους ετσι;;;;;)
Το RC 24 προσφερεται για τετοιες δουλειες,και πολυ σωστα το επελεξε ο Μιχαλης σαν υποθετικη βαση εκκινησης (και για πλακα αλλωστε..)
Κρατωντας το πλαισιο-νταμαρι και τον κινητηρα,θα μπορουσε να φτιαχτει ενα fun bike,εχοντας κατα νου την πολυ προσωπικη εργασια,
προσωπικες φιλιες,αρκετο προσωπικο χρονο και τον περιορισμο του κοστους σε λογικα επιπεδα
Απο προχειρες ματιες σε e-bay και μαγαζια ανταλλακτικων του εξωτερικου χοντρικα χοντρικα θα μπορουσα να σου πω οτι το κοστος
δεν θα ξεπερνουσε τα 2500-3000 χιλιαρικα...
1.Μπροστινο κομπλε με πλακες, κλιπ ονς, μανετο-δαγκανες και τροχο περιπου στο 500αρικο και αλλα τοσα για πισω συστημα
ολα απο CBR 954 συνολο περιπου στο χιλιαρικο
2. Για την βελτιωση κινητηρα (απο οτι ειδα..) 2 διπλα σωματα ψεκασμου-τεσσερα μπεκ απο 954 ή VTR,reprofile των εκκεντροφορων,
αγραφος εγκεφαλος δεν περνανε τα 1000-1500 ευρω
Τα υπολοιπα σε διαφορες αλλες φασεις των εργασιων που σιγουρα θα τυχουν....
Εαν η βελτιωση του κινητηρα ακολουθησει την λυση των carbs το κοστος θα περιοριστει ακομα περισσοτερο,συμπεριλαμβανοντας
και ενα σετ γενικης επισκευης του κινητηρα...
grigoris wrote:
Το συγκεκριμένο μοτέρ έβγαζε 92 άλογα στον τροχό!Αν καταφέρεις να το φτάσεις 110-120 είναι μια χαρά(κατ΄εμέ)
Με σωστη και ορθολογικη στοχοθετηση των εργασιων (πρωτα τα μπροστινα και το ψαλιδι-μετα υποπλαισιο και τελευταια ο κινητηρας)
θα μπορουσε το κοστος να κρατηθει χαμηλα
Η βελτιωση του κινητηρα ειναι και το πλεον μεγαλο κοστος αλλα γινεται δουλεια και με τα carbs....
Ρε Μιχαλη,μου εβαλες φωτιες λεμε.....Εχω απο χθες που κοιταω παντου για τα "διαμονια" σου,λες και εχω κατω στην αυλη ενα RC24
και λεφτα για σκορπισμα.
Δεν πειραζει ομως,εστω και για ξεσκουριασμα του μυαλου καλη ειναι η φαση...
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 9:03 pm
γιαμ γιαμ
http://cgi.ebay.co.uk/2002-Honda-CBR954-FIREBLADE-Throttle-Bodies-/180570933579?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a0addc94b#ht_1453wt_1135
Τα οποια σωματα χωριζονται στην μεση παρακαλω....Με πλακακια προσαρμογης μπαινουν ανετοτατα στις διπλες κεφαλες
του RC24.....και φτηνουλια......
Μηπως το θες και μονομπρατσο;
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-FIREBLADE-SINGLE-SIDED-SWING-ARMS-KITS-954-929-/110613766999?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item19c1182357#ht_5921wt_1138
http://cgi.ebay.co.uk/2002-Honda-CBR954-FIREBLADE-Throttle-Bodies-/180570933579?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a0addc94b#ht_1453wt_1135
Τα οποια σωματα χωριζονται στην μεση παρακαλω....Με πλακακια προσαρμογης μπαινουν ανετοτατα στις διπλες κεφαλες
του RC24.....και φτηνουλια......
Μηπως το θες και μονομπρατσο;
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-FIREBLADE-SINGLE-SIDED-SWING-ARMS-KITS-954-929-/110613766999?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item19c1182357#ht_5921wt_1138
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 9:17 pm
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 9:25 pm
gabadoo wrote:
Δεν βαρεθηκα ποτε μου (και δεν προκειται να το κανω τωρα στα γερονταματα..)να σηκωνω γαντια,οταν τυχαινει
και πεφτουν μπροστα μου ή στον δρομο μου....
Λοιπον,εχουμε και λεμε
Παραθετοντας μονο την "μπηχτη" που αφορα τον μοναδικο κατοχο V-strom αυτου του φορουμ σε ρωτω αυτο
Εγω ξερω τι οδηγαω,ξερω τι εχω,ευχαριστως συζηταω τα κουσουρια του,το εχω απομυθοποιησει....
Σου προτεινω το ιδιο,ψαχτο!!!
Η προσωπικη αποψη (κοσμια εκφρασμενη μαλιστα..) ειναι αγενεια;Και μαλιστα επιεικως;;;;;;;;;
Ανεπιεικως;
Πολυ θα ηθελα να μαθω την αποψη σου
Κοιτα να εκτιμεις καλυτερα ανθρωπους και διαλογους,κουβεντες και επιχειρηματα και να μην βιαζεσαι να προβαινεις σε χαρακτηρισμους
ιδιως οταν οι ντουφεκιες σου στοχευουν ΚΑΙ πολυ καντα σου...Πυροβολεις τα ποδια σου,νομιζω,εριζοντας "δια την διυλησην του
κωνωπα"......
Τα οποια ορια ποια ειναι ;;
Σε ενα δημοσιο φορουμ;Σε μια ανοικτη διαδικτυακη συζητηση;
Και αν τα περασουμε αυτα τα ορια που θετεις,υπαρχει ποινη;Θα τραβηχτουν τα αυτια κανενος; Θα πεσει ξυλο; Θα ακουσουμε καμμια μπαναγια;
....και αλλα πολλα με την Φωτεινη Πιπιλή
Ολα τα πιο πανω εχουν αξια μονο για τον συγγραφεα τους,οπου και επιστρεφονται.
ΔΕΝ επιθυμω να συμμετεχω μεσω του pc σε συζητησεις οπου τα ορια της ευγενειας και της φιλιας δεν ειναι ορατα.
ΥΓ.Απο κοντα με καφε ο,τι θελεις.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 55
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24
21/1/2011, 9:34 pm
Μια εταιρεια με την οποια,πριν καποια χρονια πισω,εγω και ο Τακης (ο γαμπρος μου....) ειχαμε πολλες παρτιδες
Ειχαμε βελτιωσει μοναχοι μας,με πολυ πολυ ψαξιμο και διαβασμα και πριν απο τα αρθρα στο Power Technics,εναν κινητηρα
C 20XE απο Opel Astra GSi
Πολυ συνεργασιμοι,εξυπηρετικοι και με διαθεση για μεταδοση γνωσεων
Προμηθευουν με σωματα ψεκασμου και εξαρηματα ομαδες του Παγκοσμιου SuperBike!!!!
http://www.jenvey.co.uk/
Αυτη προμηθευει και την Radical ( http://www.radicalsportscars.com/uk/ )που ως επι το πλειστον χρησιμοποιει κινητηρες Ηayabusa για τα
φορμουλακια της (Σε ενα απο αυτα εχει φτιαξει εναν V8 με δυο κεφαλες Busa σε ενιαιο μπλοκ 2300 κυβικα και 360 αλογα για λιγοτερο απο
500 κιλα κατεχοντας και το απολυτο γυρολογια στο μεγαλο Nurburgring για αυτοκινητα παραγωγης...)
Φυσικα τα σωματα για εναν τετοιο κινητηρα τα εφτιαξε η Jenvey...(λεμε τωραααααα)
Ειχαμε βελτιωσει μοναχοι μας,με πολυ πολυ ψαξιμο και διαβασμα και πριν απο τα αρθρα στο Power Technics,εναν κινητηρα
C 20XE απο Opel Astra GSi
Πολυ συνεργασιμοι,εξυπηρετικοι και με διαθεση για μεταδοση γνωσεων
Προμηθευουν με σωματα ψεκασμου και εξαρηματα ομαδες του Παγκοσμιου SuperBike!!!!
http://www.jenvey.co.uk/
Αυτη προμηθευει και την Radical ( http://www.radicalsportscars.com/uk/ )που ως επι το πλειστον χρησιμοποιει κινητηρες Ηayabusa για τα
φορμουλακια της (Σε ενα απο αυτα εχει φτιαξει εναν V8 με δυο κεφαλες Busa σε ενιαιο μπλοκ 2300 κυβικα και 360 αλογα για λιγοτερο απο
500 κιλα κατεχοντας και το απολυτο γυρολογια στο μεγαλο Nurburgring για αυτοκινητα παραγωγης...)
Φυσικα τα σωματα για εναν τετοιο κινητηρα τα εφτιαξε η Jenvey...(λεμε τωραααααα)
Page 2 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|