Ε ναι λοιπον.....

+19
apostat
Fanrider
mak
ELENA
XLGeorge
Παναγιώτης Κ.
Caracal
chr1s_86
SCORPIOS
nikos-ex victor
Postman
teacher
ducpilot
Vvag
tomakos
DoctorAbo
Them1s xXx
Don John
MakisNiJu+
23 posters
Go down
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 6:37 pm
MakisNiJu+ wrote:Φιλε Παναγιωτη οπως θα διαβασες και παραπανω ο λογος που επιλεγω το VTEC εναντι το FI ειναι οτι εμφανησιακα μου αρεσει περισσοτερο.!!!!
Ακουγοντας οτι το VTEC εχει ιμαντα ειπα πως το γραναζι το εμπιστευομαι περισσοτερο.Αλλα πλεον συγκρινοντας καδενα-γραναζι θα καταληξω στην καδενα.
Οποτε εκ των 2 μακραν προς το παρον προτιμω το vtec για το οτι μου αρεσει περισσοτερο και εμπιστευομαι την καδενα περισσοτερο.

Σωστος Wink Very Happy Εκτος απο οσα εχουν ειπωθει, και εχοντας οδηγησει αρκετα το FI, για μενα το VTEC εχει επισης καλυτερο στησιμο/μπροστινο για σπορτιβικη οδηγηση και επισης καλυτερα φρενα. Το δε ABS ειναι απο τα πιο διακριτικα που υπαρχουν σε μοτοσυκλετα - επισης στα μηχανακια με ABS το πισω αμορτισερ εχει τηλεπροφορτιση που ειναι πολυ βολικο, οποτε θα συνιστουσα να ψαξεις για τετοιο μοντελο.

Και ενα τελευταιο: ειναι μια χαρα για πολη, ιδιως με ελαχιστο σηκωμα των clipons, εχω χρησιμοποιησει το δικο μου μεσα στο Λονδινο για χρονια και προσφατα στην Αθηνα χωρις προβλημα - εκτος απο το οτι δουλευει "ζεστο".

cheers
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 6:45 pm
Χμμμ... δεν ξέρω να σου απαντήσω για τα μπουζί... αν το προσέχεις απλά δεν πρόκειται να συμβεί!!! Razz Razz Razz

VFGeorge wrote:και επισης καλυτερα φρενα. Το δε ABS ειναι απο τα πιο διακριτικα που υπαρχουν σε μοτοσυκλετα - επισης στα μηχανακια με ABS το πισω αμορτισερ εχει τηλεπροφορτιση που ειναι πολυ βολικο, οποτε θα συνιστουσα να ψαξεις για τετοιο μοντελο.

Σωστός!! Ξέχασα να σου αναφέρω τις ΦΡΕΝΑΡΕΣ που έχει το Vtec και το πλεονέκτημα του ABS.
Θα σου πρότεινα να ΜΗΝ το πάρεις χωρίς ABS... αφού οι τιμές είναι πάνω κάτω οι ίδιες και σου δίνεται η δυνατότητα να βρεις ένα μηχανάκι με ABS, να το πάρεις. Wink
MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 6:51 pm
Το φερον ABS ειναι απαγορευτικο για εμενα.
Κοιταω για πολυ πιο οικονομικες λυσεις.
Ασε που ειμαι hardcore φρενακιας.
Δεν ειμαι υπερ ABS.
Μαλιστα το μονο ABS που εχω ευχαριστηθει εως σημερα απο βολτες ειναι του νεου CBR1000 που πραγματικα ειναι καλα κρυμμενο κατω απο πολλα μηχανικα μερη και πραγματικα δεν ξερεις οτι ειναι εκει.
Βεβαια για την χρηση εντος το ABS ειναι σωτηριο αλλα δυστυχως απαγορευτικο για την ρηχη τσεπη μου.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 6:53 pm
MakisNiJu+ wrote:
Στατιστικα εχουν τις ιδιες μηχανικες αντοχες ΑΛΛΑ η καδενα εχει απειροελαχιστα περθωρια ελαστικου εφελκισμου που τα γραναζια δεν εχουν!!!
Οποτε το ''καραμπαμπ'' στο γραναζι ειναι κατα0.000000000001 πιο ευκολο αλλα αυτα ειναι λεπτομεριες.

Ενημερωτικά δεν ισχύει τίποτα σε αυτό που έγραψες. Αν κατάλαβα καλά ''καραμπάμ'' εννοείς να γίνει κάποια καταστροφή, σωστά;

Καταρχήν, τα γρανάζια του cam gear train έχουν ανά δεύτερο γρανάζι, το γνωστό και ως quieting gear. Αυτό είναι ένα δεύτερο λεπτότερο γρανάζι, παράλληλα με το κυρίως, το οποίο είναι ελαφρά μετατοπισμένο σε σχέση με το κύριο, και τείνει να βρήσκεται στην μετατοπισμένη θέση με σύστημα ισχυρών ελατηρίων. Αποτέλεσμα το ελαφρά offset γρανάζι, να εξουδετερώνει τον τζόγο που ενδεχομένως να παρουσιάζεται σε αλλαγές της φοράς της μεταφοράς δύναμης, π.χ. όταν κλείνουμε το γκάζι και ο στροφαλοφόρος ξαφνικά έχει να φρενάρει τους εκκεντροφόρους και όχι να τους επιταχύνει.

Για τον ίδιο λόγο, αν χρειαστεί στο σύστημα, μια πολύ μικρή ''παραμόρφωση'' το quieting gear ειναι αυτό που δίνει την απαιτούμενη κίνηση ''υποχώρησης'' από την απόλυτη θέση, και γλυτώνουμε το καραμπάμ που θα είχε ένα πολύ άκαμπτο σύστημα.

Αντίθετα η αλυσίδα έχει την τάση να φυγοκεντρίζεται και να ''μακραίνει'', να πηδάει δόντια αν υπολειτουργήσει για κάποιο λόγο ο τεντωτήρας, πράγμα που είναι εκατομύρια φορές πιο καταστροφικά από τις προσωρινές παραμορφώσεις εφελκυσμού που περιέγραψες.

Φυσικά αυτά ισχύουν πιο πολύ σε μοτέρ που γυρνάνε στις 16.000 στροφές, οπότε στα 800 που δεν έχουν τέτοια ευστροφία, είτε γρανάζι είτε καδένα, ελάχιστα παίζει ρόλο στην απόδοση...
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 6:58 pm
MakisNiJu+ wrote:Βεβαια για την χρηση εντος το ABS ειναι σωτηριο αλλα δυστυχως απαγορευτικο για την ρηχη τσεπη μου.

Ειλικρινά, στις χρονολογίες που ψάχνεις δε νομίζω να δεις ιδιαίτερες διαφορές στην τιμή ΛΟΓΩ του ABS.
Και γενικά, και στο Vtec το ABS δεν το καταλαβαίνεις και ιδιαίτερα και είναι κρίμα να πάρεις ένα μηχανάκι χωρίς ABS όταν μπορείς να το πάρεις με αυτό χωρίς ιδιαίτερο κόστος... ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί - ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σε σώσει.

cheers
ducpilot
ducpilot
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-10-18
Mηνύματα : 220
Ηλικία : 62
Μοντέλο : SUZUKI HAYABUSA YZF750R CB750K
Κράνος : Καμία επιλογή

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:02 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:
SCORPIOS wrote:Κάνεις λάθος doc οι φατρίες είναι οι Βροντάκηδες και οι Φουρτουνάκηδες

Εσύ κάνεις λάθος, οι φατρίες είναι οι Βροντάτσηδες και οι Φουρτουνάτσηδες


Καλως όρισες φίλε και καλά χιλιόμετρα, και με ένα επιτέλους καλό μηχανάκι (θα σου έλεγα άριστο, αλλά δεν σε κόβω να πείθεσαι για γραναζωτό). Θα σου πρότεινα να ακούσεις τους παλαιότερους και σοφότερους εδώ μέσα (δηλαδή εμένα και τον Doc), και να πάς στο Fi, είναι και πιο όμορφο, και πιο γρήγορο, και πιο αξιόπιστο μηχανάκι, αλλά το βασικό του προσόν είναι πως το καβαλάνε ξεχωριστοί άνθρωποι (και πάνω απ' όλα αντικειμενικοί, όμορφοι και μετριόφρονες).
Και γρηγοροι να προσθεσω. Cool
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:06 pm
MakisNiJu+ wrote:
Και μια πολυ πολυ πολυ πολυ σημαντικη ερωτηση που αφορα ολους τους μοτσυκλετισμτες.....Ποσο ευκολο ειναι σε ταξιδι αν κανει κουκου ενα μπουζι να το αλλαξεις δεδομενου οτι δεν ξερεις ποιο ειναι και πρεπει να τα ελεγξεις ολα????
Ρωταω γιατι στα R6 & Ducati ηταν προσβλητικα πανευκολο αλλα στα NSR ηταν το ακριβως αντιθετο.

Η ερώτησή σου έχει πολλά στοιχεία, που είναι λάθος εξ υποθέσεως. Σε λάθος υπόθεση, ότι και να πούμε, άτοπο θα βγει.

Δεν νομίζω ότι είναι ''εύκολο'' να αλλάξεις μπουζί σε R6. Πρέπει να βγει τελείως fairing, να βγει το ψυγείο Ή το ντεπόζιτο και ότι κρύβεται πάνω από την κεφαλή, ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου (ηλεκτρικές συνδέσεις, πλαστικά ροής αέρα ψυγείου, καλωδιώσεις κ.ο.κ.). Δεν νομίζω ότι αυτά είναι πράγματα που κάνει κανείς ''εύκολα'' σε ένα ''ταξίδι''. Θα κάτσεις δλδ στην άκρη του δρόμου να κάνεις τα παραπάνω;

Σε ένα αερόψυκτο ducati είναι εύκολο γιατί είναι όξω-όξω.

Άλλη υπόθεση που κάνεις είναι ότι δεν ξέρεις ποιό μπουζί έχει χαλάσει... Μα αυτό που έχει χαλάσει, δεν δουλεύει ο κύλινδρος στον οποίο βρήσκεται... Χεράκια, αφή, και εύκολα βρήσκεις ποιός λαιμός εξάτμισης δεν είναι καυτός...

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ήταν δύσκολο να αλλάξεις μπουζί σε NSR. Αν εξαιρέσουμε τα fairing κατά τα άλλα είναι δύο το σύνολο, ΕΞΩ-ΕΞΩ στο καπάκι της κάθε κεφαλής, δεν είναι καν χωμένα σε τούνελ. Και με πένσα που λέει ο λόγος τα βγάζεις...

Στην περίπτωση του VFR τα μπουζί μπορούν σχετικά εύκολα να βγουν, διότι ο V4 από την φύση του έχει μια κεφαλή μπροστά, χωρίς ψυγείο μπροστά της, και μια κεφαλή πίσω, κάτω από το ντεπόζιτο-σέλα, που επίσης σχετικά εύκολα την φτάνεις και βγάζεις μπουζί. Φυσικά αυτό ισχύει αν έχεις μαζί σου τα απαιτούμενα εργαλεία. Και ειδικά σε ένα ταξίδι, στην άκρη του δρόμου, εεε, θέλει και κάποιον να πιάνουν τα χέρια του, και καλές συνθήκες (αμα έχει καύσωνα, άιντε περίμενε για παράδειγμα να κρυώει το μοτέρ, για να μπορέσεις να βάλεις χέρι...)


MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:09 pm
Δεν εχει καθολου αδικο.
Αν ειναι να σε σωσει το ABS θα σε σωσει!!!
Αλλα σκεψου οτι εγω αυτη τη στιγμη ειμαι με το αμαξι στο γκαραζ λογω βλαβης που η mazda δεν δεχεται να μου αποκαταστησει γιατι λεει οτι ειναι απο λαθος χρηση σε ενα αμξι 2 χρονων!!!!!
Εχω τη Duca και τριγυρναω παντου απο ειναι παντελως αβολο κουραστικο και επικινδυνο καθως αν και το εχω σαν τα ματια μου προσεγμενο δεν παυει να ειναι ευρωπαιος και καμια μερα να το παθει το εγκεφαλικο.
επισης εχω και ενα σπιτι να συντιρησω οποτε δεν θελω να ξεφυγω στο κοστος.
Να φανταστεις οτι εχω βρει και με εγγυηση 1 χρονο 800Vtec του 2004 ανευ ABS με 4000(συζητισιμη) και μην σου πω οτι το Konica το δινει ακομα πιο φθηνα!!!!!!
Το φθηνοτε ρο με ABS που εχω βρει ειναι 5500+ και μη εχοντας την δυνατοτητα να μαζεψω παραπανω χρηματα λογω του σπιτιου , κοιταω σε αυτο το ευρος χρηματων.Οχι πανω απο 4000 ΕΚΤΟΣ και αν κανενας κανει διακανονισμο ΑΝΕΥ τραπεζης οπου και μπορω να ανταπεξελθω.
Η επισης αν καποιος μου παρει το SS και δεχθει την διαφορα με δοσεις.
Οπως καταλαβαινεις/καταλαβαινετε δεν μπορω να μεινω ουτε χωρις χρηματα απλα για να μαζευω για ενα μηχανακι αλλα ουτε και χωρις μηχανακι γιατι πολυ απλα δεν θα μπορω ουτε στην δουλεια να πηγαινω.
MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:18 pm
Caracal wrote:
MakisNiJu+ wrote:
Και μια πολυ πολυ πολυ πολυ σημαντικη ερωτηση που αφορα ολους τους μοτσυκλετισμτες.....Ποσο ευκολο ειναι σε ταξιδι αν κανει κουκου ενα μπουζι να το αλλαξεις δεδομενου οτι δεν ξερεις ποιο ειναι και πρεπει να τα ελεγξεις ολα????
Ρωταω γιατι στα R6 & Ducati ηταν προσβλητικα πανευκολο αλλα στα NSR ηταν το ακριβως αντιθετο.

Η ερώτησή σου έχει πολλά στοιχεία, που είναι λάθος εξ υποθέσεως. Σε λάθος υπόθεση, ότι και να πούμε, άτοπο θα βγει.

Δεν νομίζω ότι είναι ''εύκολο'' να αλλάξεις μπουζί σε R6. Πρέπει να βγει τελείως fairing, να βγει το ψυγείο Ή το ντεπόζιτο και ότι κρύβεται πάνω από την κεφαλή, ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου (ηλεκτρικές συνδέσεις, πλαστικά ροής αέρα ψυγείου, καλωδιώσεις κ.ο.κ.). Δεν νομίζω ότι αυτά είναι πράγματα που κάνει κανείς ''εύκολα'' σε ένα ''ταξίδι''. Θα κάτσεις δλδ στην άκρη του δρόμου να κάνεις τα παραπάνω;

Σε ένα αερόψυκτο ducati είναι εύκολο γιατί είναι όξω-όξω.

Άλλη υπόθεση που κάνεις είναι ότι δεν ξέρεις ποιό μπουζί έχει χαλάσει... Μα αυτό που έχει χαλάσει, δεν δουλεύει ο κύλινδρος στον οποίο βρήσκεται... Χεράκια, αφή, και εύκολα βρήσκεις ποιός λαιμός εξάτμισης δεν είναι καυτός...

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ήταν δύσκολο να αλλάξεις μπουζί σε NSR. Αν εξαιρέσουμε τα fairing κατά τα άλλα είναι δύο το σύνολο, ΕΞΩ-ΕΞΩ στο καπάκι της κάθε κεφαλής, δεν είναι καν χωμένα σε τούνελ. Και με πένσα που λέει ο λόγος τα βγάζεις...

Στην περίπτωση του VFR τα μπουζί μπορούν σχετικά εύκολα να βγουν, διότι ο V4 από την φύση του έχει μια κεφαλή μπροστά, χωρίς ψυγείο μπροστά της, και μια κεφαλή πίσω, κάτω από το ντεπόζιτο-σέλα, που επίσης σχετικά εύκολα την φτάνεις και βγάζεις μπουζί. Φυσικά αυτό ισχύει αν έχεις μαζί σου τα απαιτούμενα εργαλεία. Και ειδικά σε ένα ταξίδι, στην άκρη του δρόμου, εεε, θέλει και κάποιον να πιάνουν τα χέρια του, και καλές συνθήκες (αμα έχει καύσωνα, άιντε περίμενε για παράδειγμα να κρυώει το μοτέρ, για να μπορέσεις να βάλεις χέρι...)



Εναι βασικα αρκετα ευκολο να αλλαξεις μπουζο στο 6.Το εργαλειο στο παρεχει η γιαμαχα κατω απο την σελα και εναι ενα 10ακι που μοιαζει με πολυγωνο αι απλα ξεβιδωνεις μια βιδα κατω απο την σελα και 2 βιδες για να αφαιρεσεις το φιλτροκουτι και μετα εχεις τα μπουζι σωβρακο μπροστα σου και απλα τα αλλαζεις.Οσο για το NSR δεν ειπα οτι ειναι απιθανο απλα τα φερινγκ ειναι βιδωμενα παντου και οχι μονο με ενος τυπου βιδα ακομα και τα απολυτως εργοστασιακα οπως αυτο που ειχα εγω που δυστυχως τωρα σπανιζουν.Οποτε δεν ηταν δυσκολα αλλα ηταν πανω απ'ολα χρονοβορο.
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:30 pm
MakisNiJu+ wrote:
Ασε που ειμαι hardcore φρενακιας.
Δεν ειμαι υπερ ABS.

Όλο και πιο πολύ το συμπαθώ αυτό το παιδί........... cheers
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:34 pm
MakisNiJu+ wrote:Εναι βασικα αρκετα ευκολο να αλλαξεις μπουζο στο 6.Το εργαλειο στο παρεχει η γιαμαχα κατω απο την σελα και εναι ενα 10ακι που μοιαζει με πολυγωνο αι απλα ξεβιδωνεις μια βιδα κατω απο την σελα και 2 βιδες για να αφαιρεσεις το φιλτροκουτι και μετα εχεις τα μπουζι σωβρακο μπροστα σου και απλα τα αλλαζεις.

Για τι R6 μιλάμε;

Αν μιλάμε για τέτοιο
Ε ναι λοιπον..... - Page 2 6199_Yamaha_R6_stpz
δεν νομιζω ότι ισχύει τίποτα απόσα γράφεις, γιατί πρόσφατα είδα ένα τέτοιο λυμμένο για σέρβις και λυπήθηκα τον μάστορα.

Έχεις αλλάξει εσύ ο ίδιος με τα χέρια σου ή θεωρητικά μιλάς;

MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:41 pm
Ναι για αυτο μιλαω.
Ειχα το 2006 ιδιο με αυτο που εβαλες επανω.
Μηπως αυτο που ειδες ηταν το 2008 με τους μεταβλητους αυλους εισαγωγης??? Μαλλον ναι.Εκει θα συμφωνησω οτι ηταν μαρτυριο και αθλος πραγματικα να αλλαξεις ακομα και μπουζοκαλωδια.(ειναι δεμενα μαζι με την πλεξουδα του YCCI (μεταβλητους αυλους) Wall Wall Wall
Αλλα στο 2006 ειναι σε κοινη θεα.
Το ειχα και το ξερω το μηχανακι.
Μεχρι που μου το εκαναν σμπαραλια και δεν εμεινε ουτε βιδα και ακομα τρεχω στα δικαστηρια μπας και παρω τα λεφτα μου.
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:44 pm
Don John wrote:
και το ΒΕΒΑΙΟ ειναι πως ειτε το VTEC παρεις ειτε το FI (προσωπικα θεωρω το FI αριστη επιλογη και ας εχω VTEC) ΔΕΝ θα εχεις κανενα προβλημα Thumbsup

Καλως ορισες στην οικογενεια των πιο ταξιδιαρικων και πιο απροβληματιστων μοτερ Thumbsup



Caracal wrote:Είναι εντυπωσιακό ότι κανείς δεν έχει πει κάτι υπέρ του Fi, κι όμως πλήθος άνθρωποι έχουν πει ΗΔΗ, να μην ακούτε αυτούς με τα Fi...

Τόσο κόμπλεξ , που φτάνει να εκδηλώνεται και εκ των προτέρων!!!!


για κοιτα πιο πανω Wink

μην ξεχνας πως εχω την γιαγια για την οποια καμαρωνω για το γραναζι της Rolling Eyes Razz
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:54 pm
Don δεν το έγραψα με την σωστή σαφήνεια, εννοούσα κάτι ''επιθετικά'' υπερ του Fi,και κατά του Vtec, κατά το γνωστό ύφος στο φόρουμ, που θα δικαιολογούσε την ομοβροντία ''μην ακούς αυτούς με τα Fi'' που ακολούθησε...

Τέσπα, πλακίτσα κάνουμε, μακάρι αυτά να ήταν και τα ζητήματα στην ζωή όλων μας!

Very Happy
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 7:55 pm
MakisNiJu+ wrote:Ναι για αυτο μιλαω.
Ειχα το 2006 ιδιο με αυτο που εβαλες επανω.
Μηπως αυτο που ειδες ηταν το 2008 με τους μεταβλητους αυλους εισαγωγης??? Μαλλον ναι.Εκει θα συμφωνησω οτι ηταν μαρτυριο και αθλος πραγματικα να αλλαξεις ακομα και μπουζοκαλωδια.(ειναι δεμενα μαζι με την πλεξουδα του YCCI (μεταβλητους αυλους) Wall Wall Wall
Αλλα στο 2006 ειναι σε κοινη θεα.
Το ειχα και το ξερω το μηχανακι.
Μεχρι που μου το εκαναν σμπαραλια και δεν εμεινε ουτε βιδα και ακομα τρεχω στα δικαστηρια μπας και παρω τα λεφτα μου.

Καλά ξεμπερδέματα το λοιπόν Wink
ELENA
ELENA
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Female
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100

لا تتخلي غن حلمك

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 8:00 pm
Καλώς όρισες !! cheers
mak
mak
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 8:35 pm
Φίλε Μάκη καλωσόρισες!Smile Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ένα VFR όπως το θες! Αν πάντως έχεις χαμηλό budget σκέψου καλά την περίπτωση ενός Fi. Μπορεί να μην είναι V-TEC Razz αλλά είναι εξαιρετικό και αυτό σαν VFR! Με το καλό λοιπόν. Smile

Υ.Γ:Στην φωτό παρακάτω μπορείς να δεις πως είναι ένα Fi «δίπλα»Ε ναι λοιπον..... - Page 2 239426 σε ένα V-TEC χρώματος candy glory red, το ωραιότερο χρώμα για V-TEC όπως έχουμε καταλήξει μετά από πολλές συζητήσεις εδώ στο φόρουμ!Razz

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Hondavfrfi

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 9:05 pm
ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ειναι for real αυτη η πινακιδα η προιον PhotoShop>?????
Αν ειναι αληθινη τοτε παρα ειναι αστεια αν οχι παλι τοτε οποιος εκανε το εντιτ ειναι mastermind
Να τονισω οτι το κοκκινο του F πιο οριτζιναλ απο το μεταλλικο του βετεκ αλλα το βετεκ εχει αλλα προσοντα.
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

2/1/2011, 9:23 pm
ducpilot wrote:
Παναγιώτης Κ. wrote:
SCORPIOS wrote:Κάνεις λάθος doc οι φατρίες είναι οι Βροντάκηδες και οι Φουρτουνάκηδες

Εσύ κάνεις λάθος, οι φατρίες είναι οι Βροντάτσηδες και οι Φουρτουνάτσηδες


Καλως όρισες φίλε και καλά χιλιόμετρα, και με ένα επιτέλους καλό μηχανάκι (θα σου έλεγα άριστο, αλλά δεν σε κόβω να πείθεσαι για γραναζωτό). Θα σου πρότεινα να ακούσεις τους παλαιότερους και σοφότερους εδώ μέσα (δηλαδή εμένα και τον Doc), και να πάς στο Fi, είναι και πιο όμορφο, και πιο γρήγορο, και πιο αξιόπιστο μηχανάκι, αλλά το βασικό του προσόν είναι πως το καβαλάνε ξεχωριστοί άνθρωποι (και πάνω απ' όλα αντικειμενικοί, όμορφοι και μετριόφρονες).
Και γρηγοροι να προσθεσω. Cool

+Ε ναι λοιπον..... - Page 2 S47ubs

Και παλαιας αυθεντικης κοπης να συμπληρωσω εγω Wink



scooter bicycle
mak
mak
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 1:47 am
MakisNiJu+ wrote:ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ειναι for real αυτη η πινακιδα η προιον PhotoShop>?????
Αν ειναι αληθινη τοτε παρα ειναι αστεια αν οχι παλι τοτε οποιος εκανε το εντιτ ειναι mastermind
Να τονισω οτι το κοκκινο του F πιο οριτζιναλ απο το μεταλλικο του βετεκ αλλα το βετεκ εχει αλλα προσοντα.



Ε όχι και mastermind!!Blush Υπερβάλλεις επειδή σου αρέσουν τα V-TEC!Ε ναι λοιπον..... - Page 2 239426 Με τέτοια έμπνευση από τους γραναζωτούς φίλους μέσα σε ένα τεταρτάκι στο Photoshop ήταν έτοιμη για ποστάρισμα. Wink

Η αυθεντική:
Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Hondaadvvfr.th

apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 9:45 am
Καλώς ήρθες Μάκη. cheers

MakisNiJu+ wrote:Πρεπει να κανω μια ληστεια συντομα να βρω τα φραγκα..... Knupp

Φιλική συμβουλή: ΜΗΝ πας για ληστεία με το Ducati! Πάρε ταξί καλύτερα. lol!

MakisNiJu+ wrote:Δεν ειμαι υπερ ABS.

Αν δοκιμάσεις το ABS του VFR θα αλλάξεις γνώμη. Δεν ξέρεις ότι υπάρχει, ούτε θα το καταλάβεις ποτέ. Θα είναι απλά εκεί, να σε σώνει όταν πρέπει. Wink

Για να μην ευλογούμε τα γένια μας όμως χωρίς αντίκρισμα, πρέπει να σκεφτείς μερικά πράγματα σοβαρά πριν πάρεις VFR. Το VFR δεν είναι Ducati. Δεν έχει τίποτα από αυτά που κάνουν το Ducati ξεχωριστό. Ούτε τα φρένα, ούτε τις αναρτήσεις, ούτε τον σπόρ χαρακτήρα. Είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο μηχανάκι, με υψηλής ποιότητας μέρη, αλλά δεν θα πάει ποτέ στις στροφές της Πύλης έτσι όπως έχεις πάει ίσως με το SS. Θα φτάσεις βέβαια στα Τρίκαλα άνετος και ξεκούραστος με το ερώτημα στο μυαλό σου "τι, αυτό ήταν μόνο;". Θα το φορτώσεις και θα απολαύσεις μεγάλες διαδρομές όντας σίγουρος ότι και την επόμενη μέρα θα πάρει αμέσως μπροστά.
Προσωπικά βέβαια, λίγο λόγω απόψεων, λίγο λόγο κουλαμάρας, δεν έχω φτάσει ποτέ το VFR στα όριά του έτσι που να μου λείπει το απόλυτο ενός Ducati. Για τον τρόπο που οδηγώ και τις αποστάσεις που θέλω να κάνω, το VFR είναι σαφώς πιο κατάλληλο. Εσύ όμως έχεις περάσει από R6 και SS800, που σημαίνει ότι αναζητάς κάτι πολύ πιο ελαφρύ και σπόρ. Σκέψου λοιπόν ότι ίσως η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα CBR1000, το οποίο θα βρεις ίσως και πιο φθηνά. Wink
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 10:37 am
apostat wrote:
Προσωπικά βέβαια, λίγο λόγω απόψεων, λίγο λόγο κουλαμάρας, δεν έχω φτάσει ποτέ το VFR στα όριά του έτσι που να μου λείπει το απόλυτο ενός Ducati. Για τον τρόπο που οδηγώ και τις αποστάσεις που θέλω να κάνω, το VFR είναι σαφώς πιο κατάλληλο. Εσύ όμως έχεις περάσει από R6 και SS800, που σημαίνει ότι αναζητάς κάτι πολύ πιο ελαφρύ και σπόρ. Σκέψου λοιπόν ότι ίσως η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα CBR1000, το οποίο θα βρεις ίσως και πιο φθηνά. Wink

Πολυ σωστο, ιδιως αν τα ταξιδια ειναι μονοκαβαλα Wink Τα CBR1000 και R1 μπορουν να χρησιμοποιηθουν και για ταξιδια υπο προυποθεσεις.

cheers
macrozan
macrozan
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-05
Mηνύματα : 543
Ηλικία : 68
Μοντέλο : R1150GS
Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 11:20 am
Φίλε Μάκη, κατ'αρχήν καλωσώρισες. ¨οσον αφορά στην αναζήτηση Βέφας, here is my 2 cents :
Αντάλλαξα προ μηνός σε μαγαζί μιά άριστη Βέφα Βιτεκ χωρίς ΑΜπεΕς και απ΄'ότι ξέρω την έχουνε ακόμα. Είναι Υπεράριστη με ένα κάτοχο γιατρό με 40,000 χλμ γνήσια και πάει σαν καινούρια. Μάλιστα εγώ της έβαλα ολοκαίνουργα λάστιχα Metzeler M5 (πρέπει νάχουν κάνει 400χλμ) και της άλλαξα όλα τα αναλώσιμα και δεν θέλει τίποτα.
Σημειωτέον ότι δεν έχω σχέση με το μηχανάκι μιά που το άλλαξα με ένα K1200S και είμαι εξωφλημένος. Το μηχανάκι μου το υπολογίσανε γιά 4,000 € και υποψιάζομαι ότι αν τους προσφέρεις 4,100 το πήρες λόγω κρίσης. Είναι 2003 και χρώμα ασημί.
Το μαγαζί είναι το Fanmotorcycles στην Ηλιούπολη και το τηλέφωνό τους είναι 210-9955451. Μίλα με τον Δημήτρη ή τον Φάνη και ρώτα για την ασημί Βέφα που πήραν από τον σκηνοθέτη τον Βούρο.
Μάλιστα, επειδή είναι και Ducati centre, σίγουρα θα σού πάρουνε και την Duc σου.
Αυτά. Καλώς ήρθες και καλή χρονιά και καλές αγορές ! cheers
MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 12:22 pm
To εψαξα στην Ηλιουπολη αλλα το ζηταν παρα πολλα για την δικη μου τσεπη.
Βρηκα ενα με ABS (γιατι με εχετε κατατρομαξει) .
Εχει σημασια τι γενιας ειναι το ABS????
Ειδα σε 2005 οδοντοτη στεφανη πανω στην εμπρος δισκοπλακα στον αισθητηρα και 2008 τρυπητη στεφανη και αλλη δαγκανα.
Μπορει να κανω λαθος για τη δαγκανα αλλα για την στεφανη οχι..
Εχει καποια διαφορα σε αποδοση/συμπεριφορα/αισθηση????
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 12:31 pm
MakisNiJu+ wrote:To εψαξα στην Ηλιουπολη αλλα το ζηταν παρα πολλα για την δικη μου τσεπη.
Βρηκα ενα με ABS (γιατι με εχετε κατατρομαξει) .
Εχει σημασια τι γενιας ειναι το ABS????
Ειδα σε 2005 οδοντοτη στεφανη πανω στην εμπρος δισκοπλακα στον αισθητηρα και 2008 τρυπητη στεφανη και αλλη δαγκανα.
Μπορει να κανω λαθος για τη δαγκανα αλλα για την στεφανη οχι..
Εχει καποια διαφορα σε αποδοση/συμπεριφορα/αισθηση????

Έτσι είναι, δεν έχω οδηγήσει και τα δύο για να ξέρω αλλά δε νομίζω πως έχει διαφορά.
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 12:44 pm
MakisNiJu+ wrote:Εχει σημασια τι γενιας ειναι το ABS????

To ABS είναι το ίδιο από το 2002 και ένθεν. Έχει αλλάξει η μορφή του δίσκου, αλλά αυτό είναι αδιάφορο. Στο ABS το ουσιώδες είναι ο επεξεργαστής του και η ταχύτητα δειγματοληψίας. Σ'αυτό το σημείο το ABS του VFR είναι κορυφαίο, ακόμα και σήμερα μετά από 9 χρόνια εφαρμογής. Τα περισσότερα ABS μηχανών έχουν λόγω κόστους δειγματοληψία τεταρτημορίου, δηλαδή ελέγχουν την κατάσταση μπλοκαρίσματος ανά 90 μοίρες περιστροφής του τροχού και αφήνουν το φρένο μέχρι το επόμενο τεταρτημόριο για να κάνουν τον επόμενο έλεγχο. Αυτό προκαλεί το φαινόμενο του τρέμουλου στην μανέτα. Στο VFR η δειγματοληψία γίνεται 12 φορές στην περιστροφή αντί για τέσσερις. Έτσι η απόκριση είναι ουσιαστικά ακαριαία. Το φρενάρισμα με το VFR είναι ότι πιο ασφαλές έχω δει σε όχημα. Thumbsup
Μου έχει τύχει να φρενάρω τέρμα σε διάφορες συνθήκες που η πτώση ήταν 110% σίγουρη, και το VFR συμπεριφέρθηκε άψογα. Προσωπικά θα σου έλεγα να περιμένεις να μαζέψεις τα λεφτά που λείπουν και να πάρεις οπωσδήποτε ABS. Wink
Postman
Postman
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-03
Mηνύματα : 5672
Ηλικία : 45
Μοντέλο : John Deere 990HP
Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

https://www.youtube.com/hornetkav

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 1:41 pm
Φιλε μου μην το ψάχνεις και πολύ πολύ τα VFRαρια είναι εγγυηση, και μην το κουράζεις γιατι σε βλέπω να μαζεύεις λευτα για KTM, όπως εγω…… lol! lol! lol! lol! lol!
Φυσαλίδα
Φυσαλίδα
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Female
Εγγραφή : 2009-03-18
Mηνύματα : 942
Ηλικία : 43
Μοντέλο : nexxon 72cc
Κράνος : x-spirit shoei

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

3/1/2011, 3:52 pm
καλώς ήρθες στην παρέα μας!! cheers cheers
misswmubyg
misswmubyg
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Female
Εγγραφή : 2010-12-10
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 43
Μοντέλο : ΧΤ 600
Κράνος : Καμία επιλογή

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

4/1/2011, 11:22 am
Καλως μας βρηκες!!! cheers
MakisNiJu+
MakisNiJu+
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-01-02
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

Ε ναι λοιπον..... - Page 2 Empty Re: Ε ναι λοιπον.....

4/1/2011, 11:46 am
misswmubyg wrote:Καλως μας βρηκες!!! cheers

Γουαου !!!!!
Η φωτο στο αβαταρ σου μετραει.
Hara-kiri και δεν συμαζευεται.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum