MotoGP γενικά

+49
Meles21cbr
Drake
Seelenheil
GIORGOS VFR
Dimitros
sotosvfr
alkiviadis
Vag990
surveyor
xapos_kil
VEFALIFT
oσονοuπω
mak
Sir Eater
alextsouk
Rossifumi_46
horrorshow_gr
DENTOCOP
stef64
vtecpatra
Παναγιώτης Κ.
Ο φυσικός
Them1s xXx
vasilakos
da_beazt
georgevfr
chr1s_86
(Mostra)damus
N.V.8
DoctorAbo
apostat
Postman
posnightmist
Roberto
FZMAN
ΠΑΝΕΑΣ
Don John
dirty
GAS NICK
easy rider
nikos-ex victor
vagelis78
tomakos
Fanrider
Vvag
Caracal
ELENA
SCORPIOS
gabadoo
53 posters
Go down
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

11/7/2011, 9:45 pm
Επομενος αγωνας το Γερμανικο Sachsenring

MotoGP γενικά - Page 9 83.jpg?version=2011-07-11

Circuit info

Length: 3.671 m. / 2,281 miles

Width: 10m

Left corners: 10

Right corners: 3

Longest straight: 700 m. / 0,435 miles

Constructed: 1996

Modified: 2003

Τα ρεκορ των οδηγων στο Σαχσερινγκ

Records Season Rider Motorcycle Time Speed

MotoGP

Fastest Lap 2008 Casey STONER (AUS) Ducati 1'21.067 163.0 km/h
Circuit Record 2010 Dani PEDROSA (SPA) Honda 1'21.882 161.4 km/h
Best Pole 2008 Casey STONER (AUS) Ducati 1'21.067 163.0 km/h
Top Speed 2004 Troy BAYLISS (AUS) Ducati 290.9 km/h

Moto2
Fastest Lap 2010 Andrea IANNONE (ITA) Speed Up 1'24.982 155.5 km/h
Circuit Record 2010 Andrea IANNONE (ITA) Speed Up 1'25.629 154.3 km/h
Best Pole 2010 Andrea IANNONE (ITA) Speed Up 1'24.982 155.5 km/h
Top Speed 2010 Stefan BRADL (GER) Suter 246.7 km/h

125cc
Fastest Lap 2010 Marc MARQUEZ (SPA) Derbi 1'26.053 153.6 km/h
Circuit Record 2007 Gabor TALMACSI (HUN) Aprilia 1'26.909 152.1 km/h
Best Pole 2010 Marc MARQUEZ (SPA) Derbi 1'26.053 153.6 km/h
Top Speed 2009 Danny WEBB (GBR) Aprilia 211.2 km/h


http://www.motogp.com/en/events/Germany/2011
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

12/7/2011, 9:16 pm
Μια πραγματικα χορταστικη συνεντευξη του Στονερ,που εξηγει πολλα πραματα γυρω απο το
οδηγικο στυλ ολων των οδηγων και τις τακτικες που ακολουθουν,καθως και για τις διαφορες
αναμεσα στα απελθοντα απο του χρονου 800ριων για τα καινουργια 1000αρια...





Οι διαφορές με τα 800αρια και άλλα άκρως ενδιαφέροντα

Η Honda Motor Sports έδωσε στην δημοσιότητα μια συνέντευξη του Stoner, ο οποίος απαντά σε ερωτήσεις για τα πρωτότυπα του 2012 των 1000cc και για θέματα οδηγικά, αλλά και χαρακτηριστικών των νέων μοτοσυκλετών.

Ε: Μπορείς να μας εξηγήσεις, σε μια συγκεκριμένη στροφή, τη διαφορά στην τεχνική οδήγησης μεταξύ της φετινής Repsol Honda RC212V και της μοτοσυκλέτας του 2012;

Είναι πραγματικά δύσκολο να το εξηγήσεις, γιατί βασικά δεν υπάρχουν ούτε δύο στροφές στον κόσμο που να είναι ίδιες. Έτσι το να της οδηγήσεις με τον ίδιο τρόπο, πιστεύω αυτό με κάνει να διαφέρω μερικές φορές από άλλους οδηγούς, είναι ότι επιτίθεμαι σε κάθε στροφή με τον τρόπο που χρειάζεται να οδηγηθεί. Θα υπάρχουν διαφορετικά κομμάτια ασφάλτου, διαφορετικές επιφάνειες σε διαφορετικά σημεία. Και κάποιες φορές η θεωρητική ιδανική γραμμή δεν θα είναι η ιδανική γραμμή σε αυτήν την συγκεκριμένη στροφή, έτσι το σωστό είναι να προσαρμόζεις τον εαυτό σου σε κάθε μέρος της πίστας. Το πως πρέπει να περάσεις κάθε στροφή είναι λίγο δύσκολο. Σε κάθε πίστα που πηγαίνεις δεν μπορείς απλά να οδηγήσει με την μέθοδο που ξέρεις και στην πράξη πρέπει να οδηγήσεις με τον τρόπο που πρέπει να οδηγηθεί. Μερικές φορές μπορεί να είναι περίπλοκο. Με την 1000 πιστεύω ότι θα είναι λίγο ευκολότερο, γιατί θα μπορείς να διορθώσεις λίγο με την δύναμη. Αλλά την ίδια στιγμή θα συγκεντρώνεσαι περισσότερο στο πως θα βγεις από την στροφή, παρά το να έχεις μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή. Θα εξακολουθήσει να είναι σημαντικό το πως πας μέσα στην στροφή, αλλά πιστεύω περισσότερο στην είσοδο και στην έξοδο της στροφής, από τις γραμμές που είχαμε σε αυτήν την περιοχή με τα 800αρια μέσα στην στροφή. Αυτό θα αλλάξει λίγο τον τρόπο που θα οδηγούν όλοι.

Ε: Αυτό θα αλλάξει και τον τρόπο εξέλιξης ενός Αγώνα;

Και ναι και όχι. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Πιστεύω ότι όπως ήταν πριν τα 1000ρια, ήταν ακόμη μια μάχη ελαστικών και ήταν μάχη ελαστικών και στα πρώτα χρόνια στα 800αρια, γεγονός που είχε δώσει μερικούς ωραίους αγώνες και προσπεράσματα. Τώρα με τα 1000αρια δεν θα είναι πολύ διαφορετικά. Οδήγησα την 1000αρα και μετά την 800αρα και δεν υπήρχαν μεγάλες διαφορές. Η κύρια διαφορά που καταλαβαίνεις είναι στις ψηλές ταχύτητες, 4η, 5η, 6η, με τα 800 βασικά δεν έχεις πολύ δύναμη για να σπινάρεις το λάστιχο, έτσι όταν σπινάρεις πρέπει να είσαι στην κόψη του λάστιχου. Αλλά με τα 1000 μπορείς να σπινάρεις ακόμη και όταν σηκώνεις την μοτοσυκλέτα στην έξοδο της στροφής. Αυτό το σημείο θα είναι λίγο διαφορετικό στο βρεγμένο σε διαφορετικές καταστάσεις. Επίσης πιστεύω ότι ο τρόπος που ελέγχεις τις σούζες θα είναι λίγο διαφορετικός. Τα 1000 θα θέλουν να σηκωθούν σε περισσότερες ταχύτητες από ότι τα 800, στην 2η, 3η, μερικές φορές και στην 4η. Τα 1000 θα θέλουν να κάνουν σούζα σε κάθε ταχύτητα, έτσι θα πρέπει να το ελέγχεις αυτό λίγο περισσότερο. Αλλά πέρα από αυτά οι οδηγοί θα προσαρμόσουν τον τρόπο που πρέπει να οδηγηθούν. Αυτοί που είναι μπροστά, είναι εκεί για κάποιο λόγο και θα προσαρμοστούν γρήγορα.

Ε: Μερικοί οδηγοί πιστεύουν ότι με την περισσότερη ροπή θα μπορούν να κάνουν ένα προσπέρασμα στην έξοδο της στροφής. Και επίσης με μεγαλύτερη τελική ταχύτητα θα αλλάξουν τα σημεία φρεναρίσματος και τα περισσότερα προσπεράσματα γίνονται στα φρένα τώρα. Θα υπάρξουν περισσότερες ευκαιρίες προσπερασμάτων;

Πιστεύω ότι δεν είναι οι μοτοσυκλέτες που περιορίζουν τα προσπεράσματα, απλά πιστεύω ότι έχει γίνει τόσο επαγγελματικό το σπορ που οι οδηγοί δεν κάνουν λάθη όπως συνηθιζόταν. Ο καθένας πρέπει να εκπαιδεύει τον εαυτό του στο πως να οδηγεί αυτές τις μοτοσυκλέτες. Στο παρελθόν, αν πας αρκετά πιο πίσω, οι οδηγοί κάπνιζαν πριν την εκκίνηση και δεν ήταν κουρασμένοι στο τέλος του αγώνα. Αυτές οι μοτοσυκλέτες παίρνουν σε φυσική κατάσταση πολύ περισσότερα από σένα. Και πιστεύω ότι το επίπεδο των οδηγών, σε σύγκριση με το παρελθόν, είναι ανεβασμένο, γιατί όλοι ξέρουν τώρα τι πρέπει να κάνουν. Έτσι δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει πολύ. Ακόμη ο Dani (Pedrosa) με ίδια μοτοσυκλέτα με μένα είναι ικανός να με περάσει στην επιτάχυνση, απλά λόγω του τρόπου που οδηγεί.

Έτσι αυτό το πλεονέκτημα είναι δικό του. Αλλά έχει κάποιες αδυναμίες στον τρόπο που οδηγεί. Έτσι υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να οδηγήσεις, διαφορετικές τεχνικές να χρησιμοποιήσεις, αλλά πιστεύω ότι οι αγώνες γενικά πάντα εξελισσόταν και πήγαιναν σε αυτήν την κατεύθυνση. Ακόμη και στο motocross δυσκολεύεσαι να δεις προσπεράσματα πια. Φαίνεται ότι υπάρχει μια γραμμή στο motocross. Ο καθένας την ακολουθεί σωστά. Πρέπει να βγεις εκτός γραμμής για να περάσεις και να πάρεις μια γραμμή που δεν μπορεί να πάρει κανείς άλλος ή να δοκιμάσεις κάτι αναπάντεχο. Αλλά αυτό είναι μεγάλο ρίσκο. Είναι το ίδιο στο MotoGP. Πρέπει να πάρεις μεγάλο ρίσκο για να περάσεις τώρα, γιατί το motorsport έχει πάει λίγο μπροστά. Ο τρόπος οδήγησης έχεις εξελιχθεί και αυτός πιστεύω είναι ο τρόπος για το μέλλον. Νεότερα παιδιά από μας θα έλθουν και θα κάνουν πράγματα που ούτε τα φανταζόμαστε, έτσι θα είναι κάτι ανάλογο.

Ε: Πως είναι τα 1000 σε σχέση με τα 990 του 2006;

Λίγο πολύ ίδια, πιστεύω. Έχουν περισσότερο γρύλισμα. Όπως είπα όταν πήγα από τα 1000 στα 800, δεν παρατήρησα μεγάλη διαφορά, απλά μια μικρή διαφορά, ειδικά στις μεγαλύτερες ταχύτητες, γιατί δεν μπορείς να βάλεις κάτω αυτήν την δύναμη, όπως και νάχει, αλλά τα 800αρια έχουν αρκετή δύναμη για να σπινάρουν και υπάρχει μόνο όση μπορείς να βάλεις κάτω στην άσφαλτο. Έτσι ναι, το να πηγαίνουμε πίσω στα 1000 ήταν πολύ ίδιο με αυτό που είχαμε. κρατάς αυτήν την ταχύτητα λίγο παραπάνω στο τέλος της ευθείας, μπορείς να χρησιμοποιείς υψηλότερη ταχύτητα στο κιβώτιο, γιατί έχεις αυτήν την μεγαλύτερη ροπή στα χαμηλά. Έτσι μπορείς να οδηγήσεις με μερικούς διαφορετικούς τρόπους. Εκτός από αυτό στις ψηλότερες ταχύτητες θα μπορείς να παίξεις λίγο παραπάνω.

Ε: Φαίνεται ότι μπορείς να ανοίγεις το γκάζι νωρίτερα από τους περισσότερους οδηγούς. Είναι αυτό ένα από τα δυνατά σου σημεία;

Δεν έχω ιδέα, για να είμαι ειλικρινής. Είναι δύσκολο να το ξέρεις, εκτός αν κοιτάζεις στα δεδομένα της τηλεμετρίας τα δυνατά και τα αδύνατά σου σημεία σε σχέση με άλλων οδηγών. Πολύ σπάνια κοιτώ τα δεδομένα, εκτός αν η ομάδα μου πει ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι λίγο καλύτερο εδώ ή εκεί. Αν αισθάνομαι ότι δεν ξέρω που χάνω το χρόνο, τότε που το δείχνουν. Αλλά βασικά ποτέ δεν το κάνουμε αυτό. Πάντα ξέρω που μπορώ να βελτιωθώ. Στην 1η στροφή στο Κατάρ, δεν ξέρω.
Κανονικά αισθάνομαι αρκετά καλά σε αυτήν την στροφή. Από τότε που είμαι στην Honda, έχω πολύ περισσότερη πληροφόρηση από ότι είχα με την Ducati και αμέσως ένιωσα καλύτερα. Και ναι, μπορούσα να ανοίξω τέρμα το γκάζι αρκετά νωρίς και ναι, αυτό με βοήθησε να περάσω την στροφή, από το να πάρω την μεγάλη ανοικτή γραμμή και να μπω ανοικτά σε αυτήν.

Ε: Κάποιοι οδηγοί πιστεύουν ότι η ταχύτητά σου στην είσοδο της στροφής είναι εκπληκτική. Πιστεύεις ότι το μπροστινό της Honda σου επιτρέπει να το κάνεις αυτό με περισσότερη αυτοπεποίθηση;

Με την Honda έχω σαφώς πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη στο μπροστινό. Όχι πάντα, αλλά όταν το κάνουμε να λειτουργεί σωστά, ξέρουμε τι κάνει. Όταν δουλεύει σου δίνει λίγο περισσότερη προειδοποίηση επίσης. Όλο το πλαίσιο ταλαντώνεται με διαφορετικό τρόπο. Αισθάνεσαι το μπροστινό να φεύγει και μπορείς να το σώσεις. Έτσι είναι αρκετά ευχάριστο το να είμαι πάνω σε μια Honda φέτος και να μπορώ να πιέζω στις στροφές. Ξέρω ότι το μπροστινό πάει να φύγει, θα μου δώσει μια προειδοποίηση πρώτα και αυτό είναι κάτι που μου κάνει τη ζωή ευκολότερη, γιατί μπορώ να σηκώσω την μοτοσυκλέτα νωρίτερα και να μείνω όρθιος.

Η είσοδος στην στροφή ήταν ένα από τα αδύναμα σημεία μου. Όταν έφτασα για πρώτη χρονιά στα MotoGP, στα 250 και στα 125, το σημείο φρεναρίσματός μου ήταν ένα από τα χειρότερα. Έτσι τώρα το έκανα ένα από τα καλύτερα και μπορώ να πλασάρω το πίσω μέρος σε όλη την είσοδο και να πλαγιάζω την μοτοσυκλέτα στην μέση της στροφής. Δούλεψα πολύ σε πράγματα που ήξερα ότι έπρεπε να κάνω τα αδύνατα σημεία μου δυνατότερα. Πιστεύω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις ως οδηγός είναι να παραδεχτείς το που είσαι πιο αδύναμος και να δουλέψεις σε αυτές τις περιοχές, από το να κατηγορείς άλλα πράγματα ή να κατηγορείς τον εξοπλισμό σου.

E: Αρκετοί οδηγοί είχαν προβλήματα με το μπροστινό λάστιχο στο Assen και το Mugello. Μία εξήγηση ήταν το πολύ πίσω φρένο και πλασάρισμα της μοτοσυκλέτας. Πιστεύεις ότι αυτό έφερε τη φθορά στο μπροστινό λάστιχο;

Εξαρτάται από το set-up της μοτοσυκλέτας. Εξαρτάται από το πόσο βάρος είναι στο μπροστινό. Έτσι μπαίνεις στην στροφή και κανονικά η μοτοσυκλέτα μου είναι ρυθμισμένη έτσι ώστε να αφήνω το μπροστινό φρένο λίγο νωρίτερα. Μάλλον έχουμε λίγο πιο σφιχτά ελατήρια μέσα. Έτσι μπορώ να μπω σε μια στροφή ανοικτά και πρέπει να κάνω τη μοτοσυκλέτα να στρίψει, κρατώντας τη μοτοσυκλέτα ζυγισμένη και φορτισμένη. Αν δεν το θέλεις πρέπει να έχεις μια μοτοσυκλέτα που όταν αφήνεις το φρένο δεν θέλει να ανοίξει τόσο πολύ.

Έτσι έχει ακόμη όλο το βάρος στο μπροστινό, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Είναι κάτι περίεργο. Νομίζω ότι ο Andrea (Dovizioso) το είχε αρκετά άσχημα στη μοτοσυκλέτα του στο Assen και πιέζει το μπροστινό στην είσοδο πολύ, πολύ σκληρά. Θεωρώ ότι του αρέσει να δουλεύει πολύ σε αυτόν τον τομέα. Εγώ προτιμώ να είμαι λίγο πιο ισορροπημένος. Είναι διαφορετικές τεχνικές, διαφορετικός τρόπος που φορτίζεις το λάστιχο και διαφορετικές ρυθμίσεις που χρησιμοποιείς για να εκμεταλλευτείς την τεχνική σου και αυτό ακριβώς είναι το γιατί δύο οδηγοί δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο set-up, γιατί έχουν διαφορετικό τρόπο οδήγησης.

Ε: Mε τόσες διαφορές στο στυλ μεταξύ σας, πως αυτό οδηγεί την εξέλιξη του βασικού πακέτου για τη νέα μοτοσυκλέτα των 1000cc;

Πιστεύω ότι είναι δυνατό σημείο το να έχεις περισσότερους οδηγούς να δοκιμάζουν την μοτοσυκλέτα. Πιστεύω ότι υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση ότι κάποιος πρέπει να εξελίσσει την μοτοσυκλέτα για τον ίδιο, γιατί μερικές φορές αυτοί που το κάνουν έχουν αδύνατα σημεία που θα τα αναπαράγουν σε αυτήν την μοτοσυκλέτα και έτσι να μην καταφέρει να γίνει ένα καλό πακέτο γενικά.
Έτσι πιστεύω ότι όσοι περισσότεροι την οδηγούν, εννοώ τοπ οδηγοί που δίνουν πληροφόρηση για αυτήν, ίσως ένας οδηγός είναι δυνατότερος και έχει περισσότερη ευαισθησία σε ένα τομέα της μοτοσυκλέτας, έτσι αυτοί θα είναι ικανοί να δώσουν την πληροφόρησή τους περισσότερο από έναν άλλο και έτσι όλα συγχρονίζονται και συνθέτουν μια σπουδαία δουλειά για να κάνουν μια ισορροπημένη μοτοσυκλέτα και από κει μπορείς να πας στο δικό σου δρόμο. Αλλά κυρίως είναι η ακαμψία του πλαισίου. Μπορούμε να αλλάξουμε την γεωμετρία αρκετά μόνοι μας, αλλά είναι η ακαμψία του πλαισίου, ο τρόπος που την αισθάνεσαι που δίνει τη θέση. Πιστεύω ότι έχοντας περισσότερα δεδομένα θα είναι ένας καλύτερος τρόπος.


http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7951
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

12/7/2011, 9:28 pm
Αγκώνες κάτω (Vid)

Ο Casey Stoner ήταν στο επίκεντρο της γνωστής στήλης Red Bull Moments την οποία διαθέτει στην επίσημη ιστοσελίδα της η γνωστή εταιρία ποτών. Ο Αυστραλός αναβάτης της Repsol Honda επιδεικνύει τις ικανότητες του μέσω της super slow κάμερας των 1000FPS σε ένα πλάνο που ακόμα και ο αγκώνας του ακουμπάει το εσωτερικό κερμπ. Το στυλ του πρωταθλητή MotoGP 2007 είναι έτσι κι αλλιώς θεαματικό, αλλά με την ειδική κάμερα φαίνεται πραγματικά εντυπωσιακό.

Ο Casey Stoner έχει καλή σχέση με τη Red Bull καθώς πριν απο μερικούς μήνες είχε επισκεφτεί και το εργοστάσιο της ομάδας Formula 1 και οδήγησε στον προσομοιωτή.

Video

http://www.msfree.gr/ms.php?id=22153


Ωραιο βιντεακι πραγματι

Αραγε αυτη η καμερα η GoPro, μπορει να δειξει σε τοσο αργη κινηση ?????
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

12/7/2011, 9:32 pm
MotoGP Sachsenring: The Ring
Στη Γερμανία πραγματοποιείται ο 9ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP

http://www.msfree.gr/ms.php?id=22149
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

12/7/2011, 9:40 pm
Η διαμάχη Stoner-Abraham (Vid)
Οι Casey Stoner και Karel Abraham είχαν τη δική τους στιγμή στο Mugello


Στις δοκιμές του Mugello τη Δευτέρα, εκτός από δράση στην πίστα είχαμε και ένα έντονο συμβάν στο pit lane. Οι Casey Stoner και Karel Abraham είχαν μια διαφωνία μέσα στην πίστα στη διάρκεια των δοκιμών με αποτέλεσμα μάλιστα να συγκρουστούν όταν ο Stoner έπεσε επίτηδες πάνω στον Abraham. Ο Τσέχος rookie μόλις επέστρεψε στο box της ομάδας αμέσως πήρε στο γκαράζ της Repsol Honda να ζητήσει το λόγο από τον Αυστραλό και οι δυο τους είχαν έναν έντονο διάλογο.

Παρακάτω υπάρχει video με τη διαμάχης στο pit lane



http://www.msfree.gr/ms.php?id=22155


Αυτος ο αναβατης,ο τρελο Αυστραλος που λεω εγω,ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ κλεψιματα και πονηριες
απο αλλους αναβατες....Δηλαδη το κολπακι "ακολουθω εναν πιο γρηγορο να μου δειξει γραμμες
και να ανεβασω χρονο" δεν παιζει με τον Στονερ,και εχει φροντισει (με τον δυσκολο τροπο μαλιστα,
του να γινεται αντιπαθητικος σε πολλους...)να το γνωστοποιησει.....

Δεν "εκλεψε" ποτε γραμμες απο κανεναν,δεν θελει να τον "κλεβουνε"

Εμενα με βρισκει συμφωνο παντως,και εγω αυτο θα εκανα στην θεση του
Ειναι θεμα χαρακτηρα του καθε αναβατη....

Αν παρακολουθησετε το βιντεο με προσοχη θα καταλαβετε,εχει και πολλες επεξηγησεις
Διαφωτιστικο θα ελεγα,οσον αφορα τις διαφορες πρακτικες (φανερες ή μη) που ακολουθουν
πολλοι αναβατες
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

13/7/2011, 12:34 am
gabadoo wrote:Δεν "εκλεψε" ποτε γραμμες απο κανεναν,δεν θελει να τον "κλεβουνε"
Θοδωρή, αυτός με το που καβάλησε μηχανή, ή τα ήξερε από την κοιλιά της μάνας του ή τα έμαθε μόνος του.

gabadoo wrote: Εμενα με βρισκει συμφωνο παντως,και εγω αυτο θα εκανα στην θεση του
Όποτε στην εργασία μας, να μην εκπαιδεύουμε ένα νέο συνάδελφο, με το φόβο μην μάθει τα κατατόπια και μας παραγκωνίσει.

gabadoo wrote: Ειναι θεμα χαρακτηρα του καθε αναβατη....
Για αυτό το χαρακτήρα έχουμε ενστάσεις. Πρέπει να αλλάξει ο τύπος, γιατί δεν τον βλέπω καλά. Ήταν τυχερός την προηγούμενη φορά στο Le Mans που ο De Puniet είναι φιλήσυχος γιατί όπως είναι δαμάλι, θα τον έστελνε κατ' ευθείαν στην Clinica Mobile για ράματα και παυσίπονα.
Φαντάσου πόσο απαράδεκτος είναι ο Αυστραλός που σε συνέντευξη που έδωσε στο grid πριν τον αγώνα, δήλωσε με περίσση ειρωνεία ότι είναι "ενδιαφέρον" ο τρόπος που χειρίστηκε η FIM την μπουνιά που έδωσε στον De Puniet. Του έδωσαν πρόστιμο 5.000

gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

13/7/2011, 8:55 am
Roberto_Diavolo wrote:
Θοδωρή, αυτός με το που καβάλησε μηχανή, ή τα ήξερε από την κοιλιά της μάνας του ή τα έμαθε μόνος του.

Tα ηξερε τα κολπα,και αν δεν τα ηξερε απο την κοιλια της μανας του,τα εμαθε ΑΛΛΑ το κρισιμο σημειο ειναι οτι δεν τα
εκανε ΠΟΤΕ σε αλλους συναθλητες του....Ουτε ο Λορεντζο,ουτε ο Σπις,ουτε αρκετοι αλλοι....

Roberto_Diavolo wrote:
Όποτε στην εργασία μας, να μην εκπαιδεύουμε ένα νέο συνάδελφο, με το φόβο μην μάθει τα κατατόπια και μας παραγκωνίσει.

Τον συναδελφο τον εκπαιδευεις στην δουλεια σου....Ουτε περισσοτερα απο σενα παιρνει,ουτε εσυ απο αυτον...και εξαλλου και
οι δυο σας υπαλληλοι ειστε,ετσι δεν ειναι??

Αυτοι εκει οι οδηγοι ομως δεν ειναι συναδελφοι,δεν ειναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ υπαλληλοι της ιδιας εταιρειας,εχουν διαφορετικα
αφεντικα θελω να πω,και ως εκ τουτου διαφορετικα συμφεροντα και επιδιωξεις....Και το βλεπω σωστο να μην θελει καποιος απο αυτους
να τον κλεβουν στην προσπαθεια βελτιωσης κατα τις κατατακτηριες και ΜΟΝΟΝ και οχι στον αγωνα.....

Αλλα και εκει βλεπω στρεβλωση....το στραβο να το κανουμε ισιο...

Roberto_Diavolo wrote:
Για αυτό το χαρακτήρα έχουμε ενστάσεις. Πρέπει να αλλάξει ο τύπος, γιατί δεν τον βλέπω καλά. Ήταν τυχερός την προηγούμενη φορά στο Le Mans που ο De Puniet είναι φιλήσυχος γιατί όπως είναι δαμάλι, θα τον έστελνε κατ' ευθείαν στην Clinica Mobile για ράματα και παυσίπονα.
Φαντάσου πόσο απαράδεκτος είναι ο Αυστραλός που σε συνέντευξη που έδωσε στο grid πριν τον αγώνα, δήλωσε με περίσση ειρωνεία ότι είναι "ενδιαφέρον" ο τρόπος που χειρίστηκε η FIM την μπουνιά που έδωσε στον De Puniet. Του έδωσαν πρόστιμο 5.000



Ειπαμε,διαφορετικοι χαρακτηρες....Ο ενας ειναι ισιος,γκρινιας αν θες,δεν κανει σκετσακια και δεν "φροντιζει" για τα επικοινωνιακα
του θεματα,ειναι δυσκολος σε δηλωσεις ΚΑΙ εκδηλωσεις,αλλα ειναι σοβαρος,μετρημενος και κυριως ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ

Εμενα αυτο με ενδιαφερει,ετσι και αλλιως δεν μου αρεσουν τα πολλα πολλα σαλια και επικοινωνιακα
Αμα με πατησεις στον καλο θα το φωναξω (οπως το εκανε και οΣτονερ στην Μπριτζεστον που της εβαλε γκαζια για τις
γομες του Μουτζελο και η λαστιχοεταιρεια για την επομενη μερα των σουπερ τεστ στο Μουτζελο,της Δευτερας
του εφερε τις ειδικες γομες και εκανε τον υπερχρονο-υποψιν ολοι οι αναβατες γκρινιαζουν για τα λαστιχα),αλλα παραλληλα
θα προσεξω να μην πατησω τον δικο σου.....Διακρινεις πιστευω οτι η "γκρινια" του Στονερ,εσπρωξε την εταιρια να φτιαξει τα
λαστιχα που επρεπε και υπηρξε μια εξελιξη επιτελους......Ολοι οι αλλοι το εκαναν γαργαρα,τουλαχιστον φανερα,ο Λορεντζο
πανηγυριζε την "επικη" νικη (π@Π@ρια επικη δηλαδη,εαν ηταν τα λαστιχα αυτα που επρεπε στο μηχανακι του Στονερ,θα λεγαμε
για μονοκρατορια και για το αδιαφορο του Πρωταθληματος.....)ο Ροσσι ειχε φρεσκοβαμμενο κρανος με τον βολβο του ματιου του,
ο Ντοβι ,λεει,παει για το Πρωταθλημα,αλλα....την δουλεια στην εξελιξη των ελαστικων την εκανε ο "γκρινιας" ο Στονερ ΚΑΙ ΠΑΛΙ....

Εν ολιγοις,προσπαθησα να σου δωσω να καταλαβεις τον τροπο με τον οποιο βλεπω αγωνες,το σκεπτικο μου,παντα με αναλυτικο
τροπο,με συγκρισεις μετρησεων και επιδοσεων και με διαβασμα απο πολλες και διαφορετικες πηγες,και ισως παρεξηγουμαι ορισμενες
φορες οταν λεω την γνωμη μου με τον δικο μου τροπο και σκεπτικο

Τεσπα

Ελπιζω να επανακαμψει ο Ντανι,να σοβαρευτει ο Σιμονσελλι και να ανεβει ακομα περισσοτερο ο Σπις,ωστε μαζι με Στονερ,Ντοβι
και Λορεντζο να δουμε ενα Σαχσερινγκ σκετη .....ταβλα απο προσπερασματα και ανταγωνισμος....Για τον Γιατρο δυστυχως,αν δεν
τους πλακωσει με ενα ροπαλο,χαιρι δεν θα δει με τους μαλακες που εμπλεξε....
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

15/7/2011, 2:46 pm
gabadoo wrote: (οπως το εκανε και οΣτονερ στην Μπριτζεστον που της εβαλε γκαζια για τις
γομες του Μουτζελο
και η λαστιχοεταιρεια για την επομενη μερα των σουπερ τεστ στο Μουτζελο,της Δευτερας
του εφερε τις ειδικες γομες και εκανε τον υπερχρονο-υποψιν ολοι οι αναβατες γκρινιαζουν για τα λαστιχα),αλλα παραλληλα
θα προσεξω να μην πατησω τον δικο σου.....Διακρινεις πιστευω οτι η "γκρινια" του Στονερ,εσπρωξε την εταιρια να φτιαξει τα
λαστιχα που επρεπε και υπηρξε μια εξελιξη επιτελους......Ολοι οι αλλοι το εκαναν γαργαρα,τουλαχιστον φανερα,



Φιλε Παναγιωτη,ποιος ειπαμε οτι γκρινιαζε για τα λαστιχα,ποιος τα "εσουρε" και τα "εχωσε" στην Μπριτζεστον,ποιος πιεσε
για ολα αυτα??????

Θα βρω και τις δηλωσεις του τρελο Αυστραλου για τα λαστιχα που γκρινιαζει εδω και 3-4 αγωνες,ακομα και ενω κερδιζε



Νέα ελαστικά της Bridgestone στην Γερμανία

MotoGP γενικά - Page 9 Honda_box

Θα είναι πιο μαλακά
Oι άνθρωποι της Bridgestone παραδέχτηκαν ότι δημιούργησαν και θα δώσουν έναν πιο μαλακό τύπο ελαστικών σε τέσσερις από τους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς, με τον πρώτο να είναι το Γερμανικό Grand Prix.
Η έντονη κριτική που ασκήθηκε στην εταιρεία ότι τα ελαστικά ευθύνονται για τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς των αναβατών φέτος επειδή αργούν να φτάσουν σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, αποτέλεσε την αφορμή για να αλλάξουν τα σχέδιά της.

Ο Hiroshi Yamada, Μάνατζερ στο Αγωνιστικό τμήμα της Bridgestone, επεσήμανε τα εξής:
«Στην Ιταλία είδαμε έναν εκπληκτικό αγώνα που άρεσε σε οδηγούς και θεατές και ελπίζουμε να γίνει κάτι παρόμοιο και στην Γερμανία. Οι Dani (Pedrosa), Valentino (Rossi) και Casey (Stoner) κέρδισαν εκεί τα τρία τελευταία χρόνια και ελπίζω φέτος να νικήσει κάποιος άλλος για να έχουμε τέσσερις διαφορετικούς νικητές σε τέσσερις χρονιές.

Μιλήσαμε επί μακρώ με τους οδηγούς και τους ανθρώπους των ομάδων και πρόσφατα επιβεβαιώσαμε ότι θα φέρουμε έναν πιο μαλακό τύπο ελαστικών σε τέσσερις από τους εναπομείναντες αγώνες. Ωστόσο, από την αρχή της χρονιάς είχαμε αποφασίσει να το πράξουμε στην Γερμανία, στο πλαίσιο του σχεδιασμού μας. Ελπίζω (ο νέος τύπος) να γίνει αποδεκτός από τους οδηγούς.»



http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7999


...αλλα ειπαμε,ο Στονερ εχει προβλημα χαρακτηρα,ειναι τουμπακιας και μεγαλος γκρινιας οπως λετε πολλοι εδω....
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

16/7/2011, 2:00 pm
Στα ελεύθερα δοκιμαστικά.
Για να δούμε τι θα γίνει στον αγώνα.

Ο Jorge Lorenzo έδειξε ότι η Yamaha M1 μπορεί να είναι ανταγωνιστική και να κερδίζει «τον Stoner και την Honda», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Ισπανός την Πέμπτη.

Βέβαια σήμερα οι δύο οδηγοί της Honda που έδωσαν το ρυθμό στις ΕΔ3 είναι οι Dani Pedrosa & Marco Simoncelli.

O «αφάνας» ήταν πρώτος στο μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών και όταν ο Dani πέρασε μπροστά, ο ψηλός του MotoGP πίεσε λίγο παραπάνω και έγινε το 7ο θύμα της στροφής 11! Το μπροστινό έφυγε με πάνω από 210 χαω και ο Marco γλίστρησε ομαλά στην άσφαλτο και μετά στο χώμα.

Εντωμεταξύ ο Jorge Lorenzo με μια σειρά πολύ γρήγορων γύρων, με τα σκληρότερα λάστιχα της Bridgestone, έγραψε 1:22.112 και πήρε την πρώτη θέση, σε μια πίστα που είχε 35ο Κελσίου στην άσφαλτο και 22ο στον αέρα, δηλαδή μέτριες συνθήκες.

Ο Simoncelli μπήκε ξανά στην πίστα με την 2η μοτοσυκλέτα του, αλλά δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του, ενώ ο Casey Stoner μόλις στον προτελευταίο του γύρο μείωσε τη διαφορά του κάτω από τα 3 δέκατα του δευτερολέπτου, διαφορά σημαντική για μια τόσο μικρή πίστα. Πίσω του στην 5η θέση, η 4η εργοστασιακή Honda με τον Andrea Dovizioso, που για μια ακόμη φορά είναι σταθερός.



Η πρώτη Ducati είναι αυτή του Nicky Hayden, που μάλιστα αρχικά ήταν στην 2η θέση για αρκετή ώρα. Στην 7η θέση πίσω από τον Αμερικανό, ο Alvaro Bautista με μια Suzuki που επιτέλους δείχνει να δουλεύει καλά.

Την δεκάδα έκλεισαν οι Ben Spies, Randy De Puniet, Colin Edwards, στην 11η ο Karel Abraham, μπροστά από τον Valentino Rossi που ακόμη δυσκολεύεται με τις ρυθμίσεις της GP11.1 και σίγουρα δεν είναι ευχαριστημένος με την διαφορά 0.779 του δευτερολέπτου από τον ομόσταυλό του Hayden!

Δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά στο κάτω μέρος της σελίδας στο σχετικό συνοδευτικό αρχείο.


Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

17/7/2011, 3:45 pm
Popcorn Popcorn Popcorn Wink
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

17/7/2011, 4:26 pm
gabadoo wrote: Φιλε Παναγιωτη,ποιος ειπαμε οτι γκρινιαζε για τα λαστιχα,ποιος τα "εσουρε" και τα "εχωσε" στην Μπριτζεστον,ποιος πιεσε για ολα αυτα??????
Οι C. Edwards και V.Rossi που είναι δοκιμαστές της Bridgestone, πετάνε τους χαρταετούς τους δηλαδή?

gabadoo wrote:...αλλα ειπαμε,ο Στονερ εχει προβλημα χαρακτηρα,ειναι τουμπακιας και μεγαλος γκρινιας οπως λετε πολλοι εδω....
...επίσης ο super τέλειος οδηγαράς με το τρόπο οδήγησης του δεν διαχειρίστηκε τα ελαστικά του ώστε να διεκδικήσει νίκη σε Mugello και Γερμανία. Άλλωστε φάνηκε αυτό. Να σου θυμίσω ότι τρέχουν όλοι με τα ίδια.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

17/7/2011, 4:36 pm
Γειά σου ρε Ντάνυ, τραυματίας με ένα σωρό εγχειρήσεις και σπασίματα φέτος και νίκησε Α-Ξ-Ι-Ο-Τ-Α-Τ-Α.

Απορία που έχω εδώ και καιρό και όσο πάει γίνεται ΕΚ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ και πιο έντονη: Δε μου λέτε ρε ''οπαδοί'' (....μπεεεεεεεε....) , το μεγάλο ''ταλέντο'' στην ''εξέλιξη'', ξέρετε αυτός που εξέλιξε την Μ1 και χάρις σε αυτόν έγινε τζάμπα πρωταθλητής ο Jorge Razz και τώρα που έφυγε θα πήγαινε η Yamaha κατά διαόλου Razz Razz , ΤΙ ΕΠΑΘΕ και πάει από το κακό στο χειρότερο η Ducati του (και μόνο η δική του) όσο εξελίσεται η χρονιά; Δεν τον ακούνε ή δεν τους τα...λέει; Ιταλοί δεν είναι όλοι τους; Ίδια γλώσσα δεν μιλάνε;

Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

17/7/2011, 4:46 pm
Caracal wrote:Γειά σου ρε Ντάνυ, τραυματίας με ένα σωρό εγχειρήσεις και σπασίματα φέτος και νίκησε Α-Ξ-Ι-Ο-Τ-Α-Τ-Α.
+1
Πάντα τον υποστήριζα.

Caracal wrote:ΤΙ ΕΠΑΘΕ και πάει από το κακό στο χειρότερο η Ducati του (και μόνο η δική του) όσο εξελίσεται η χρονιά; Δεν τον ακούνε ή δεν τους τα...λέει; Ιταλοί δεν είναι όλοι τους; Ίδια γλώσσα δεν μιλάνε;
Την έχει χάσει τη μπάλα το παλικάρι και δεν βλέπω να την βρίσκει ούτε του χρόνου. Είναι και ντεφορμέ από πέρυσι.
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

17/7/2011, 7:06 pm
Για άλλη μια φορά ο Dani έδειξε τι αξίζει και ότι μόνο τυχαία δεν βρίσκεται εκεί.
Κρίμα που ήταν τραυματίας σε 4 αγώνες.Θα ήταν όλα διαφορετικά.
Μακάρι να του χαμογελάσει επιτέλους η τύχη και να σταματήσουν οι τραυματισμοί.
Ο stoner καλά θα κάνει να μάθει να κρατάει τα λάστιχα του μέχρι το τέλος.
vasilakos
vasilakos
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

18/7/2011, 10:25 am
Οπαδοι...μπεεεεε..μεγαλο ταλεντο κλπ.κλπ
Ειδες που τα θελει ο κ..λος σου ρε Μιχαλη; ειδες;
Αμ δε το ξεραμε,απ την αλλη φορα να σε ρωταμε να μας λες ποιος να μας αρεσει Beeee
chr1s_86
chr1s_86
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

18/7/2011, 10:32 am
.

A bit of RACING for a change...! cheers Thumbsup
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 12:33 am
vasilakos wrote:Οπαδοι...μπεεεεε..μεγαλο ταλεντο κλπ.κλπ
Ειδες που τα θελει ο κ..λος σου ρε Μιχαλη; ειδες;
Αμ δε το ξεραμε,απ την αλλη φορα να σε ρωταμε να μας λες ποιος να μας αρεσει Beeee

Μην ανακατεύεις ανόμοια πράγματα, έτσι για να πεις κάτι.

Σε αυτό που ρωτάω έχεις τίποτα να απαντήσεις;

Τι έπαθε ο ''μέγας εξελικτής'' και είναι κάθε αγώνα και χειρότερα; Του τέλειωσε η εξέλιξη;

Επίσης έχω και συμπλήρωμα στο ερώτημα...

Κάτι ''άλλοι'' που δεν είχαν το ίδιο ταλέντο σε εξέλιξη, και απλά ''οδηγάν ότι τους δώσεις και άμα τους κάτσει'' πως και πήραν 1 πρωτάθλημα και πρωταγωνίστησαν στα επόμενα χρόνια, με την μοτοσυκλέτα που το ''ανώτερο ταλέντο σαν εξελικτής'' δεν μπορεί ούτε να σταθεί πάνω της;

Ξέρεις ποιοί... οι ίδιοι ''άλλοι'' που ήταν κακοί εξελικτές, και δεν τους άκουγε καν η ομάδα και πάλι φέρναν αποτελέσματα, ενώ τώρα που πήγε ο ''μέγας εξελικτής'' που τον ''ακούνε'' κιόλλας, κατήντησε η ομάδα να γυρνάει μισό γύρο πίσω, και να συναγωνίζεται τον μπαρμπερά και τον μπαουτίστα...άιντε και τον ομόσταβλο χέιντεν στα μεγάλα κέφια...

_______

Προφανώς δεν θα απαντήσεις σε αυτά, και δεν με ενδιαφέρει και να απαντήσεις γιατί είναι αυτονόητες οι απαντήσεις. Για όσους δεν είναι πρόβατα δλδ.

Με ενδιαφέρει να σταματήσετε να ''πιστεύετε'' και να γινόσαστε πρόβατα ''αυτόν υποστηρίζω, αυτόν βγάζω άγιο, αυτόν προσκυνάω ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ και να κάνει'' και να αρχίσετε να παρατηρείτε λίγο πιο αμερόληπτα τι συμβαίνει. Τα γεγονότα. Χωρίς να βάζετε τις προσωπικές σας εμπάθειες και συμπάθειες.

Και τότε θα αρχίσετε και εσείς να βλέπετε τα ''παράδοξα'' που για την ώρα σας είναι αόρατα. Ή κάνετε πως είναι αόρατα...
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 7:53 am
Shocked Blink Blink ολεεεεεέ naaa naaa breakdance breakdance
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 9:14 am
Για μενα απλα ηταν ο καλυτερος αγωνας απο την αρχη της σεζον και μακαρι να συνεχιστει ετσι μεχρι το τελος.....
3-4 αναβατες να τρωγονται σε καθε γυρο,στροφη με την στροφη,με αρωμα απο εκεινες τις επικες μαχες Σβαντζ Ρεινι Ντουχαν
και πιο παλια Μπαρρυ Σιν....

Συνεχεις εναλλαγες στην κορυφη,μια ο Πρωταθλητης,μια ο Στονερ,μια ο Ντανι,με τον τελευταιο να καταφερνει λιγο πριν το τελος
να παιρνει μια ΠΑΝΑΞΙΑ νικη,στο μετρο που δεν τον πονεσε ο ωμος του και τα τραυματα του....Ο Στονερ θα πρεπει να προσαρμοσει
λιγο το στυλ του με τα γλυστρηματα και την φθορα των ελαστικων,γιατι και η Μπριτζεστον δεν ειναι οτι καλυτερο σε ερευνα
και εξελιξη νεων τυπων απο τοτε που εμεινε αποκλειστικος προμηθευτης...

Ο Χορχε εκπληκτικα σταθερος,εκανε ενα λαθος στο τελευταιο γυρο αλλα τελικα εκανε το κολπο γκροσο και αιφνιδιασε τον
Αυστραλο....Ο Στονερ,poleman και σε αυτον τον αγωνα (πρεπει να βελτιωσει τις εκκινησεις του..)εκανε καποια μικρα λαθακια
στο τελος και ξαφνιαστηκε απο τν Πρωταθλητη...Λεπτομερειες για μενα....Ηταν απλα ενας τελειος αγωνας,με τις λογικες
απο αποψη λαθων,οδηγικες συμπεριφορες νεων ανθρωπων που λειτουργουν στα ορια για 30 τοσους γυρους....

Για πιο πισω τι να πουμε????

Ο Σιμονσελλι θελει καρβελια ακομα....αλλο πραμα να εισαι πυροτεχνημα κατα μονας στη διαδικασια των κατατακτηριων,αλλο να
εισαι γρηγορος στην φωτια του αγωνα....Ο Ντοβι σταθερος και ανταγωνιστικος,ο Σπις το ιδιο....
Ο Μπαουτιστα μου αρεσε,οπως και ο Μπαρμπερα

Για τον Γιατρο οπως τα εχω πει εδω και καιρο.....

Απαραδεκτο στο υψηλοτερο επιπεδο αγωνων μοτοσυκλετας,με τοσο περιορισμενους και αυστηρους κανονισμους (που οπως εχω πει
στην ουσια φωτογραφιζουν το πως πρεπει να ειναι φτιαγμενη μια μοτοσυκλετα για να πρωταγωνιστει..)να σπαταλα χρηματα τοσο
ασκοπα (σε αυτο το επιπεδο τονιζω..) για να εξελιξει το επομενο βημα στην σχεδιαση πλαισιων.....Με αυτην την τακτικη στερησε
ενα ή και δυο θα ελεγα τιτλους απο τον προηγουμενο επισημο αναβατη της τον Στονερ,και αντιστοιχα εχασε σε προβολη
που θα απολαμβανε ΕΑΝ ειχε κερδισει αυτα τα πρωταθληματα (και χρηματα βεβαιως που θα μπορουσε να ξοδεψει στα WSBK π.χ.
στην εξελιξη ενος frameless 1198).....Ασε που πηρε τον πολυπρωταθλητη Γιατρο και τον διασυρει με τις επιλογες της....
Εδω ο Γιατρος ειναι προβληματισμενος και σκεφτεται να χρησιμοποιησει (ακουσον ακουσον)τα περσινα πλαισια....

Σιγουρα τα frameless ειναι το μελλον,αλλα θα μπορουσαν να τα εξελιξουν σε αλλες μορφες αγωνων οπως τα Battle of Twins στην
αλλη ακρη του Ατλαντικου ή ακομα καλυτερα τα WSBK...Παρεπιμπτοντως η Ντουκατι εχει ετοιμο ενα 1198 χωρις πλαισιο για
να τρεξει απο του χρονου....Μαλλον οι ιθυνοντες εκει στην Μπολονια διαβαζουν VFRH φορουμ....

Ο Χειντεν παει καλυτερα απο τον Γιατρο γιατι απο την ομαδα του χρησιμοποιει πιο συμβατικες λυσεις απο τον πελαγοδρομουντα
Ροσσι....Η δη ο Γιατρος κρουει τον κωδωνα του κινδυνου και απειλει με αποχωρηση....Ποσο αδοξο.....!!!!!!!!!!!!!!!
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 9:34 am
Caracal wrote:
Κάτι ''άλλοι'' που δεν είχαν το ίδιο ταλέντο σε εξέλιξη, και απλά ''οδηγάν ότι τους δώσεις και άμα τους κάτσει'' πως και πήραν 1 πρωτάθλημα και πρωταγωνίστησαν στα επόμενα χρόνια, με την μοτοσυκλέτα που το ''ανώτερο ταλέντο σαν εξελικτής'' δεν μπορεί ούτε να σταθεί πάνω της;

Ξέρεις ποιοί... οι ίδιοι ''άλλοι'' που ήταν κακοί εξελικτές, και δεν τους άκουγε καν η ομάδα και πάλι φέρναν αποτελέσματα, ενώ τώρα που πήγε ο ''μέγας εξελικτής'' που τον ''ακούνε'' κιόλλας, κατήντησε η ομάδα να γυρνάει μισό γύρο πίσω, και να συναγωνίζεται τον μπαρμπερά και τον μπαουτίστα...άιντε και τον ομόσταβλο χέιντεν στα μεγάλα κέφια...

Τις εχω εκφρασει και εγω αυτες τις αποριες και περσυ και προπερσυ.....



_______
Caracal wrote:


Με ενδιαφέρει να σταματήσετε να ''πιστεύετε'' και να γινόσαστε πρόβατα ''αυτόν υποστηρίζω, αυτόν βγάζω άγιο, αυτόν προσκυνάω ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ και να κάνει'' και να αρχίσετε να παρατηρείτε λίγο πιο αμερόληπτα τι συμβαίνει. Τα γεγονότα. Χωρίς να βάζετε τις προσωπικές σας εμπάθειες και συμπάθειες.

Και τότε θα αρχίσετε και εσείς να βλέπετε τα ''παράδοξα'' που για την ώρα σας είναι αόρατα. Ή κάνετε πως είναι αόρατα...


Δεν γινεται να μην συμφωνησω,οσο παει δηλαδη....
Προσπαθησα και εγω να το κανω κατανοητο οτι αλλο πραμα το οπαδιλικι και αλλο η παρακολουθηση αγωνων
Σιγουρα υπαρχουν και οι οπαδοι,ωραιο ειναι- δινουν χρωμα,κανουν διαδορες φασεις,προσελκυουν νεο κοσμο στους αγωνες,
ενταξει ολα καλα αυτα.....

Αλλα τα γεγονοτα ειναι γεγονοτα...
Μιχαλη ισως φταιει και η μηχανολογικη παιδεια μας ,μπορει αυτο να μας κανει πιο προσεκτικους ,δεν ειμαι και σιγουρος...
Και μενα μου αρεσει πολυ ο Στονερ με το πολυ επιθετικο στυλ οδηγησης king of slide που εχει,αλλα τι να πω?Οτι δεν τον
επιασε μαλακα ο Λορεντζο???
Σε εναν αγωνα που εχει το απολυτο ρεκορ γυρου???? Ενταξει οι στατιστικες και τα ρεκορ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ την αληθεια,
ο παραγοντας ψυχολογια και της λειτουργιας κατω απο φορτιο εντονου στρες (οπως ειναι ενας αγωνας με μηχανοκινητα..)
αλλα το γεγονος παραμενει γεγονος και ο Στονερ πιαστηκε μαλακας απο τον Λορεντζο που τα επαιξε ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ χωρις
να ειναι πιο γρηγορος απο τον Αυστραλο σε γυρολογιο σε καμμια στιγμη του τριημερου...Αρα δεν παιζει και ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ
ρολο η απολυτη ταχυτητα οπως βλεπουμε

Τεσπα,ολοι χρειαζονται,και οι οπαδοι με το χρωμα τους και τις τακτικες τους,και οι πιο ψυχραιμοι που παρατηρουν με αντικειμενικο
ματι τους αγωνες,και οι χαβαλεδες του Σ/Κ που εχει τον αγωνα..ολοι χρειαζονται,αλλα τα γεγονοτα ειναι αμειλικτα..

Καλο ειναι να γινονται κουβεντες γυρω απο τους αγωνες,βγαζουν παθος,βγαζουν εντασεις,βγαζουν διαφορες,αυτοι ειμαστε
εμεις οι μηχανοβιοι,με την τρελλα μας,με το οπαδιλικι μας,με την ετσι μας,με τα αλλιως μας με τα σεα και τα μεα....
Για φαντασου ολους μας σε μια καφετερια????οι φωνες μας θα ξεσηκωναν τον κοσμο,και αυτο ειναι ενα μαγικο του κοσμου
των αγωνων....Να παθιαζουν τον κοσμο που τους παρακολουθει....

Καλα να περναμε
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 9:40 am
Δηλώσεις αγώνα Sachsenring
Οι αναβάτες του βάθρου μίλησαν για τον συναρπαστικό αγώνα του Sachsenring

MotoGP γενικά - Page 9 Pedrosaf7_big


Ο μεγάλος νικητής του Γερμανικού GP Dani Pedrosa, μαζί με τους Jorge Lorenzo και Casey Stoner βρέθηκαν μετά το τέλος του αγώνα στην αίθουσα συνεντεύξεων και μίλησαν για τον συναρπαστικό αγώνα. Ο Pedrosa ήταν φυσικά πολύ ικανοποιημένος με τη νίκη και τόνισε ότι δεν το περίμενε. Ο Lorenzo από τη μεριά του είπε ότι έκανε ένα μικρό θαύμα στην τελευταία στροφή, ενώ ο Stoner παραδέχτηκε ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο για να κρατήσει τον Ισπανό πίσω του.

Dani Pedrosa (Repsol Honda) – 1ος: Είναι απίθανο συναίσθημα να επιστρέφω και τόσο σύντομα να κερδίζω. Ήδη χθες με την πρώτη σειρά ήμουν πολύ ικανοποιημένος διότι δεν το περίμενα και σίγουρα δεν περίμενα τη νίκη. Είμαι χαρούμενος διότι στην αρχή ήμουν 4ος και δεν αισθανόμουν τέλεια με τη μοτοσικλέτα. Όσο πέρναγε η ώρα αισθανόμουν καλύτερα και βρήκα το ρυθμό μου και στο τέλος κέρδισα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους θαυμαστές και τους ανθρώπους γύρω μου διότι πέρασα δύσκολες στιγμές και ήδη γυρίσαμε και κερδίσαμε έναν αγώνα, είναι υπέροχο.

Jorge Lorenzo (Yamaha Factory) – 2ος: Έκανα το θαύμα μου στην τελευταία στροφή. Δεν περίμενα να περάσω τον Casey διότι φρέναρε πολύ δυνατά και ήμουν πολύ κουρασμένος από τη μέση του αγώνα. Είδα ότι ο Dani ήταν στο όριο και πολύ γρήγορος, έτσι δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω. Στο τέλος η 3η θέση ήταν καλή, αλλά πίεσα στο όριο, ο Casey μου έκλεισε την πόρτα μερικές στροφές πριν το τέλος, έτσι στις τελευταίες δύο στροφές άνοιξα το γκάζι στο τέρμα και τον πέρασα. Τα έπαιξα όλα για όλα και έγινε το καλύτερο δυνατό.

Casey Stoner (Repsol Honda) – 3ος: Στο ξεκίνημα του αγώνα δεν ήθελα να υπερθερμάνω τα ελαστικά όπως στο Mugello και έκανα υπομονή. Δεν ήθελα να φύγω μπροστά αμέσως και μετά από λίγους γύρους άρχισα να αισθάνομαι άνετα. Έπειτα πέρασα μπροστά και προσπάθησα να δω αν μπορώ να κάνω μια διαφορά.

Έπαιρνα μερικά δέκατα, αλλά δεν ήταν αρκετά για την προσπάθεια που κατέβαλα, έτσι αποφάσισα να κάνω πίσω, να φυλάξω τα ελαστικά, να είμαι ομαλός διότι θα είχαμε προβλήματα στο τέλος. Στη μέση του αγώνα είχαν το πλεονέκτημα, αλλά στο τέλος είχα τη δυνατότητα να αυξήσω ξανά το ρυθμό μου. Στο τέλος όμως ο Dani ήταν πιο γρήγορος, έφτιαξε μια διαφορά όταν πέρασε τον Jorge.
Προσπάθησα να τον φτάσω όταν πέρασα τον Jorge, αλλά έκανα μερικά μικρά λάθη, έχασα πρόσφυση και παραλίγο να πέσω. Έκανα ότι μπορούσα στο τέλος, αλλά ο Jorge ήταν πολύ δυνατός στην τελευταία στροφή – με πέρασε εκεί δύο φορές και δεν έμαθα το μάθημά μου – αλλά πίστευα ότι θα τον κρατούσα πίσω μου, αλλά τελικά δεν τα κατάφερα.


σημειωση δικια μου

Αλλη φορα να το θυμασαι,δεν ειναι τυχαια Π.Π. ο Χορχε...Εχει φαει ταπες απο τν Γιατρο το καιρο που ηταν team mates
που εχει να θυμαται για χρονια,και το καλυτερο?????Τις εφαρμοζει με επιτυχια σε αλλους.....
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 9:49 am
Τι σας ελεγα????


Τα σύννεφα πληθαίνουν
Ο Valentino Rossi ήταν αινιγματικός όσον αφορά το μέλλον του στην Ducati

MotoGP γενικά - Page 9 Rossif20_big


Έχουμε φτάσει στο μέσο του πρωταθλήματος και ακόμα ο Valentino Rossi και η Ducati δεν έχουν δει άσπρη μέρα. Τίποτα από όσα έχει δοκιμάσει ο Ιταλός με την ομάδα του δεν έχει αποδώσει καρπούς, ενώ ακόμα και ο ερχομός της ριζικά διαφορετικής GP11.1 δεν ανέβασε το επίπεδο. Ο Rossi πιέζει πάρα πολύ το ιταλικό εργοστάσιο για δραστικές αλλαγές, αλλά από ότι φαίνεται η παραγωγή εξαρτημάτων είναι και αργή και προς τη λάθος κατεύθυνση, κάτι που δεν αρέσει στον Ιταλό.

Σε ερώτηση για το αν θα μείνει στην Ducati την επόμενη σεζόν, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, ο Rossi δεν ήταν και τόσο ξεκάθαρος. «Έχω απαντήσει ήδη ‘έτσι νομίζω’, αυτό σημαίνει ότι φαίνεται το πιο λογικό να μείνω εδώ», είπε στη Gazzetta dello Sport.

Ο Valentino Rossi στις δηλώσεις του μετά τις κατατακτήριες του Σαββάτου στο Sachsenring για πρώτη φορά παραδέχτηκε ότι ίσως έκαναν λάθος που έφεραν τη νέα μοτοσικλέτα και ίσως θα έπρεπε να μείνουν με την GP11 και να δουλέψουν με εκείνη. Ο αγώνας όμως της Κυριακής τον έκανε να αναθαρρήσει, με αποτέλεσμα στη Laguna Seca να αποφασίσει να πάρει τόσο την GP11 όσο και την GP11.1 και να τις αξιολογήσει την Παρασκευή στην αμερικανική πίστα.

Ο Ιταλός πρόσθεσε: «Tο Σάββατο το βράδυ ήμουν σίγουρος ότι θα χρησιμοποιήσω την παλιά μοτοσικλέτα στη Laguna Seca, αλλά αν δούμε πως πήγαμε σήμερα, θα πρέπει να το σκεφτούμε. Το πρωί κάναμε μια μεγάλη αλλαγή που δεν είχαμε κάνει πριν. Είναι διαφορετική ισορροπία, με περισσότερο βάρος πίσω, έτσι είχα περισσότερη πρόσφυση πίσω. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να είμαι πιο γρήγορος σε όλο τον αγώνα. Βελτιωθήκαμε, αλλά παραμένουμε μακριά από τους υπόλοιπους. Το σημαντικότερο είναι ότι δεν είναι καλό που η GP11 του Nicky και η δική μου GP11.1 ήταν σχεδόν το ίδιο ανταγωνιστικές. Ελπίζαμε η GP11.1 να είναι πιο γρήγορη».

Το πρόβλημα παραμένει το εμπρός μέρος. «Έχω πρόβλημα με το μπροστινό, αλλά δεν είμαι μηχανικός και δεν ξέρω τι να προτείνω. Είναι στο χέρι της Ducati να βρει τις απαντήσεις. Από όσο ξέρω στην Ducati σκέφτονται σοβαρά το θέμα. Ίσως να χρησιμοποιήσουμε μικρότερο εμπρός πιρούνι».

Στη Laguna Seca δεν θα υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην Ducati και ο Rossi θα πρέπει να περιμένει μέχρι το Brno για νέα εξαρτήματα.


http://www.msfree.gr/ms.php?id=22268

σχολιο

Και καποιοι ελεγαν τουμπακια τον Στονερ περσυ και προπερσυ....Ο Βαλε δεν πεφτει ευκολα,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΕΣΕ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΝΤΟΥΚΑΤΙ οσο την πιεζε ο Αυστραλος..Σε αγωνες που του "εβγαιναν" ο Στονερ κερδιζε,ηταν ανταγωνιστικος αλλα με μεγαλο
κοστος για τον ιδιο και την υγεια του...Θα θυμαστε πως τελειωνε τους αγωνες και τον κατεβαζαν με το αναπηρικο καροτσακι
απο την αδυναμια. Και ΝΑΙ,αυτο ειναι γεγονος.....ο Βαλε ποτε δεν πηγε την Ντουκατι τοσο γρηγορα οσο την πηγε ο Αυστραλος,
χωρις αυτο να σημαινει κατι για την αξια του σαν οδηγο,αλλα ειναι γεγονος....Ο Στονερ την αφησε νικητρια περυσι.....


Last edited by gabadoo on 19/7/2011, 9:52 am; edited 1 time in total
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 9:51 am
Φλερτ Simoncelli-Ducati


Η Philip Morris γλυκοκοιτάζει τον Marco Simoncelli για μια θέση στην Ducati


http://www.msfree.gr/ms.php?id=22266
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 10:01 am
Ελα ρε Αλβαροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
Κανε ρομπα τα ντουκατιααααααααααα,δεκα πρωταθληματα σε κυνηγουσανε προψες!!!!!!!! Razz


Bautista: «Τι μάχη με τις Ducati»!


MotoGP γενικά - Page 9 Bautista_Hayden_action


Ευχαριστήθηκε την μονομαχία με Rossi και Hyaden
Η έβδομη θέση στην οποία τερμάτισε ο Alvaro Bautista στην Γερμανία έδωσε χαρά τόσο στον ίδιο όσο και στους ανθρώπους της Suzuki. Δεν ήταν μόνο το αποτέλεσμα, ήταν και ο τρόπος που συνέβη. Ο Ισπανός αναβάτης έδωσε μάχη με τις δύο εργοστασιακές Ducati των Valentino Rossi και Nicky Hayden και τελικά τους άφησε πίσω του.

Οι τρεις τους προσπερνούσαν ο ένας τον άλλο συνεχώς και όλα ήταν ρευστά ως προς την τελική κατάταξή τους μέχρι που έπεσε η καρό σημαία. Ο Bautista ευχαριστήθηκε πολύ τόσο με τα τεκταινόμενα στον αγώνα όσο και με το γεγονός ότι τερμάτισε εμπρός από τις δύο Ducati και δεν έκρυψε την ικανοποίησή του.
Όπως είπε:

«Χάρηκα πολύ με το αποτέλεσμα. Ήταν πολύ καλός αγώνας και είμαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που τελείωσε. Ξεκίνησα πολύ καλά και βρέθηκα σε μια καλή θέση, πίσω από τους πρώτους οδηγούς. Όμως δεν μπορούσα να τους ακολουθήσω. Ευχαριστήθηκα την μονομαχία με τους αναβάτες των Ducati, αν και ήταν δύσκολο να προσπεράσω τους Valentino και Nicky επειδή αργούν να φρενάρουν.
Πέρασα τον Valentino στο τέλος της ευθείας και περίμενα να κάνω το ίδιο και με τον Nicky στις τελευταίες δύο στροφές. Έπρεπε να φρενάρω πολύ αργά για να τον περάσω στην στροφή Νο12 όμως άνοιξα την τροχιά μου και έχασα ταχύτητα. Ο Nicky με ξαναπέρασε αλλά έπαθε το ίδιο και τότε τον προσπέρασα.
Ελπίζω να συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς την ίδια κατεύθυνση και να πλησιάσω πιο κοντά στους πρώτους», κατέληξε.

http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8065


Yahoo Yahoo Punk Punk Respect
vasilakos
vasilakos
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 10:59 am
Ναι Μιχαλη,ηταν λαθος μου που σου απαντησα..
Το παραδεχομαι.
Οταν δινεις αξια απαντωντας σε ποστ που χωρις ενδοιασμο προσπαθωντας να επιβαλουν την οποια διαφορετικη αποψη,αναφερονται ειρωνικα και αγενως σε αλλα μελη και μαλιστα γνωστους,αποκαλωντας τους εμμεσως πλην σαφως προβατα..μπεεεεε.. εμπαθεις..οτι προσκυνουν κλπες σαχλες.
Οταν ο αυτοσεβασμος απουσιαζει τα υπολοιπα δεν εχουν καμμια αξια.
ΔΕΝ θα το ξανακανω.
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

19/7/2011, 4:42 pm
Αυτός ο μηχανικός του rossi ο jeremy είναι ακόμα στην ομάδα?Γιατί έχω να τον δω σε 2-3 αγώνες?
Εγώ είπα αν δεν πάει σε άλλο άθλημα ο γιατρός την καριέρα του θα την τελειώσει στην honda.
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

24/7/2011, 1:37 pm
Είναι να σε θέλει και λίγο η τύχη.
Ο lorenzo με την τούμπα που έφαγε στα δοκιμαστικά θα μπορούσε να σπάσει όλα του τα κόκκαλα.
Ευτηχ.ως δεν έπαθε τίποτα.
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

25/7/2011, 12:35 am

Ρε σεις? Suspect , ακούτε και εσείς τις μ@λ@κίες που ακούγονται στα σχόλια της αναμετάδοσης?

Τι να υποθέσει κανείς? Σχολιαστής: Κούκουρας !!!! ηθοποιός !!! Blink

μα καλά? επίτηδες καλεί ο "δικός μας" όλους αυτούς, μπας και καλύψουν τις δίκες του π@π@ριές? Suspect

Απόψε ακούσαμε και το εξής πρωτάκουστο και τελείως ασυνήθιστο !!!! Surprised

"Εδω βλέπουμε τον Στόνερ να φρενάρει με το ένα χέρι" Surprised

Τι λες ρε μεγάλε!!!! naaa
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

25/7/2011, 12:39 am
lol! lol! lol!

η αισθηση σε εκεινη την αριστερη κατηφορικη, ειναι οπως αυτη που νιωθεις στο στομαχι σε εκεινα τα παιχνιδια του Λουνα παρκ, οπου πεφτεις με πολλα bar !!!!!!!!!! Knife Knife

Γεια σου ρε Κουκουρα Clapping2

lol! lol! lol!
avatar
????????
Guest

MotoGP γενικά - Page 9 Empty Re: MotoGP γενικά

25/7/2011, 1:00 am
Aπο τοτε που συνδεθηκα με το WOOP ησυχασαν τα αυτια μου με τον π@π@ριδι και τις αμπελοφιλοσοφιες του.
Ελεος πια ! Swear Εχει κατακρεουργησει την Ελληνικη διαλεκτο-λογο-εκφραση κλπ κλπ κλπ !!!
Ας εμενε στον ρολο αυτου που (το παραδεχομαι) βλεπουμε στην TV τους αγωνες και ας ηταν καποιος αλλος στην μεταδοση !
Αλλα μην τα θελουμε και ολα δικα μας ! Τι να κανουμε pray οταν οι "μικροι" των 125 και Μοτο2 τρεχουν στα "Μεγαλα"
ισως πει κατι καλυτερο απο το ωραιο: "Ειναι αυτα τα πραγματα που εχουν για να ξυνουν την ασφαλτο" (για τις γλυστρες) !!!
Παντως η προσπεραση του Αυστραλου ΝΑΙ ηταν ΕΠΙΚΗ αλλα ο Jorge μαλλον "εγκατελειψε" λογω πονων και αντοχης.
Παμε στον επομενο να δουμε την συνεχεια !!!
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum