Επιλογη Mega On-Off!!!!
+23
kostasdirt
Them1s xXx
Tinder
gabadoo
Fanrider
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
dirty
konstantinosv4
Ο φυσικός
DrDeep
XLGeorge
DoctorAbo
apostat
Dimitrisk12
DENTOCOP
Παναγιώτης Κ.
tomakos
kortomalteze
posnightmist
Don John
Vvag
Verbal Kint
Postman
27 posters
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Επιλογη Mega On-Off!!!!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
27/10/2010, 10:14 pm
Πάντως ρε παιδιά, αναφέρετε όλοι ότι το ΚΤΜ έχει θέμα αξιοπιστίας. Το ξέρετε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ότι πάει Κάθε Τρίτη Μάστορα, ή εκ φήμης;
Έχετε δει απανωτές περιπτώσεις 990, να πηγαίνουν πολύ συχνά συνεργείο και να έχουν προβλήματα αξιοπιστίας ή έτυχε να ακούσετε για μία περίπτωση; (μιλάω για μοντέλα >06)
Μόνο ο apostat αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα θέματα που βγάζει, που μάλιστα όπως πολύ σωστά είπε, αναλαμβάνεις και τα διορθώνεις αλλάζοντας ότι χρειάζεται από την αρχή και ξεμπερδεύεις μια και καλή!!
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως τα ΚΤΜ έχουν ΤΗ ΦΗΜΗ ότι είναι αναξιόπιστα, αλλά θεωρώ πιο πολύ το όνομα τους έχει βγει, παρά το μάτι (πιστεύω το ίδιο και για τα Ducati ας πούμε). Μπορεί κάποτε να ήταν έτσι, αλλά πια η εξέλιξή τους είναι πολύ μπροστά και νομίζω πως πάνω κάτω αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές (εκτός από τις Κινέζικες!).
Δε λέω ότι θα κρατήσει όσο θα κρατήσει ένα Honda, αλλά κι ο Γιώργος δεν έχει σκοπό να του πιει το αίμα μέχρι να τον παρατήσει στα βαθειά γεράματα.
Ένα επίσης στοιχείο είναι πως έχει τις γνώσεις να κάνει τη βασική συντήρηση (και ίσως και παραπάνω) μόνος του, οπότε ξεχνάει έξοδα συνεργείου.
Και άπαξ και το φροντίζεις όπως του αρμόζει, με τα λαδόξυδά του στις σωστές περιόδους, τότε πραγματικά πιστεύω (αν λυθούν και οι "παιδικές ασθένειες" με το που το πάρει) πως δεν πρόκειται να τον προβληματίσει ΠΟΤΕ!
Έχετε δει απανωτές περιπτώσεις 990, να πηγαίνουν πολύ συχνά συνεργείο και να έχουν προβλήματα αξιοπιστίας ή έτυχε να ακούσετε για μία περίπτωση; (μιλάω για μοντέλα >06)
Μόνο ο apostat αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα θέματα που βγάζει, που μάλιστα όπως πολύ σωστά είπε, αναλαμβάνεις και τα διορθώνεις αλλάζοντας ότι χρειάζεται από την αρχή και ξεμπερδεύεις μια και καλή!!
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως τα ΚΤΜ έχουν ΤΗ ΦΗΜΗ ότι είναι αναξιόπιστα, αλλά θεωρώ πιο πολύ το όνομα τους έχει βγει, παρά το μάτι (πιστεύω το ίδιο και για τα Ducati ας πούμε). Μπορεί κάποτε να ήταν έτσι, αλλά πια η εξέλιξή τους είναι πολύ μπροστά και νομίζω πως πάνω κάτω αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές (εκτός από τις Κινέζικες!).
Δε λέω ότι θα κρατήσει όσο θα κρατήσει ένα Honda, αλλά κι ο Γιώργος δεν έχει σκοπό να του πιει το αίμα μέχρι να τον παρατήσει στα βαθειά γεράματα.
Ένα επίσης στοιχείο είναι πως έχει τις γνώσεις να κάνει τη βασική συντήρηση (και ίσως και παραπάνω) μόνος του, οπότε ξεχνάει έξοδα συνεργείου.
Και άπαξ και το φροντίζεις όπως του αρμόζει, με τα λαδόξυδά του στις σωστές περιόδους, τότε πραγματικά πιστεύω (αν λυθούν και οι "παιδικές ασθένειες" με το που το πάρει) πως δεν πρόκειται να τον προβληματίσει ΠΟΤΕ!
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
27/10/2010, 10:34 pm
Πολλά αναφέρθηκαν για το ΚΤΜ 990. Εγώ πιστεύω πως τι ιδανικό και απολύτως πιο όπλο είναι το 950.
Ένα τέτοιο του 06 - 07 είναι φθηνό, αν ε προέρχεται από κανα δικηγόρο είναι η καλύτερη περίπτωση (λέω εγώ τώρα) . Α και πούσαι ε ? Μπλε GO !!!!!!!!!!!!!!
Ένα τέτοιο του 06 - 07 είναι φθηνό, αν ε προέρχεται από κανα δικηγόρο είναι η καλύτερη περίπτωση (λέω εγώ τώρα) . Α και πούσαι ε ? Μπλε GO !!!!!!!!!!!!!!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
27/10/2010, 10:49 pm
DoctorAbo wrote:Α και πούσαι ε ? Μπλε GO !!!!!!!!!!!!!!
Μην τον ακούς, ΜΑΥΡΟ ΜΑΤ θα το πάρεις!!!!!!
Πέρα απ' την πλάκα, Δόκτωρα αυτό που λες νομίζω είναι το Dakar και είναι ακόμα πιο πυροβόλο από την κανονική έκδοση.
Κι ο Γιωργάκης μας το φλερτάρει πολύ έντονα....!!!!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
27/10/2010, 11:56 pm
Vvag wrote:Πάντως ρε παιδιά, αναφέρετε όλοι ότι το ΚΤΜ έχει θέμα αξιοπιστίας. Το ξέρετε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ότι πάει Κάθε Τρίτη Μάστορα, ή εκ φήμης;
Έχετε δει απανωτές περιπτώσεις 990, να πηγαίνουν πολύ συχνά συνεργείο και να έχουν προβλήματα αξιοπιστίας ή έτυχε να ακούσετε για μία περίπτωση; (μιλάω για μοντέλα >06)
Μόνο ο apostat αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα θέματα που βγάζει, που μάλιστα όπως πολύ σωστά είπε, αναλαμβάνεις και τα διορθώνεις αλλάζοντας ότι χρειάζεται από την αρχή και ξεμπερδεύεις μια και καλή!!
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως τα ΚΤΜ έχουν ΤΗ ΦΗΜΗ ότι είναι αναξιόπιστα, αλλά θεωρώ πιο πολύ το όνομα τους έχει βγει, παρά το μάτι (πιστεύω το ίδιο και για τα Ducati ας πούμε). Μπορεί κάποτε να ήταν έτσι, αλλά πια η εξέλιξή τους είναι πολύ μπροστά και νομίζω πως πάνω κάτω αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές (εκτός από τις Κινέζικες!).
Δε λέω ότι θα κρατήσει όσο θα κρατήσει ένα Honda, αλλά κι ο Γιώργος δεν έχει σκοπό να του πιει το αίμα μέχρι να τον παρατήσει στα βαθειά γεράματα.
Ένα επίσης στοιχείο είναι πως έχει τις γνώσεις να κάνει τη βασική συντήρηση (και ίσως και παραπάνω) μόνος του, οπότε ξεχνάει έξοδα συνεργείου.
Και άπαξ και το φροντίζεις όπως του αρμόζει, με τα λαδόξυδά του στις σωστές περιόδους, τότε πραγματικά πιστεύω (αν λυθούν και οι "παιδικές ασθένειες" με το που το πάρει) πως δεν πρόκειται να τον προβληματίσει ΠΟΤΕ!
Φιλε Βαγγο,σε γενικες γραμμες ετσι ειναι οπως τα λες αν και μεταξυ αλλων ο Σταθης ειπε ακριβεστατα
apostat wrote:
Έχει κάποια θεματάκια αξιοπιστίας, αλλά περισσότερο από βλακεία της ΚΤΜ, παρά από σχεδιαστικά λάθη.
Στο 950 αιφνης που ηταν και η πρωτη εκδοση ειχε καποια θεματα εντελως ηλιθια που απορρεουν απο μια εταιρεια με τοσες πολλες αγωνιστικες δαφνες....
Φιλος εμεινε με ενα 950 στα Λουτρα Καίτσας (ρωτα τον Φυσικο να σου πει που ειναι,ξερει..)με βλαβη μια σπασμενη βιδα...
Ειναι η βιδα που ασφαλιζει τον αξονα στο καλαμι,στο κατω μερος...Το εργοστασιο την ειχε υπολογισει για τιτανιο στα 6mm διαμετρο και στο Παρισι Ντακαρ δεν εσπασε ΠΟΤΕ....Στο μοντελο παραγωγης ομως και για λογους κοστους αυτη η βιδα αντικατασταθηκε απο μια απλη σιδερενια χωρις ομως να αυξηθει η διαμετρος της.....Αλλο τιτανιο-αλλο σιδερο (θα στο επιβεβαιωσει και παλι ο φυσικος μας )και ετσι ο φιλος εμεινε στην μεση του πουθενα απο μια χαζη βλαβη...
Τετοιας φυσεως ειναι τα προβληματα,ειδικα σε εκεινο το πανυψηλο τρακτεροειδες με υψος σελας στους 95 ολοκληρους ποντους
Εδω εγω ή ο αγαπητος Δοκτορας ειναι ζητημα αν μπορουμε να ακουμπησουμε και τα δυο ποδια κατω,τοσο ψηλο ειναι!!!!!
Θα μπορει ο Τζορτζ ή θα πεφτει στα φαναρια (καθολου υποτιμητικο για τον Γιωργο το σχολιο..ειναι πραγματικοτητα..)
Ειναι καποια πραγματακια που χρειαζονται σκεψη....
Βεβαια στα μεταγενεστερα μοντελα αυτα εξαληφθηκαν και ερχομαστε στην τοποθετηση σου.....
Οι εταιρειες με μικρα τμηματα ποιοτικου ελεγχου (λογω κοστους-δεν ειναι ολοι Χοντα και Γιαμαχα) και με μοντελα παραγωγης που ξεπηδανε μεσα απο τις αγωνιστικες δραστηριοτητες της τα εχουν αυτα......
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 12:10 am
gabadoo wrote:Vvag wrote:Πάντως ρε παιδιά, αναφέρετε όλοι ότι το ΚΤΜ έχει θέμα αξιοπιστίας. Το ξέρετε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ότι πάει Κάθε Τρίτη Μάστορα, ή εκ φήμης;
Έχετε δει απανωτές περιπτώσεις 990, να πηγαίνουν πολύ συχνά συνεργείο και να έχουν προβλήματα αξιοπιστίας ή έτυχε να ακούσετε για μία περίπτωση; (μιλάω για μοντέλα >06)
Μόνο ο apostat αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα θέματα που βγάζει, που μάλιστα όπως πολύ σωστά είπε, αναλαμβάνεις και τα διορθώνεις αλλάζοντας ότι χρειάζεται από την αρχή και ξεμπερδεύεις μια και καλή!!
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως τα ΚΤΜ έχουν ΤΗ ΦΗΜΗ ότι είναι αναξιόπιστα, αλλά θεωρώ πιο πολύ το όνομα τους έχει βγει, παρά το μάτι (πιστεύω το ίδιο και για τα Ducati ας πούμε). Μπορεί κάποτε να ήταν έτσι, αλλά πια η εξέλιξή τους είναι πολύ μπροστά και νομίζω πως πάνω κάτω αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές (εκτός από τις Κινέζικες!).
Δε λέω ότι θα κρατήσει όσο θα κρατήσει ένα Honda, αλλά κι ο Γιώργος δεν έχει σκοπό να του πιει το αίμα μέχρι να τον παρατήσει στα βαθειά γεράματα.
Ένα επίσης στοιχείο είναι πως έχει τις γνώσεις να κάνει τη βασική συντήρηση (και ίσως και παραπάνω) μόνος του, οπότε ξεχνάει έξοδα συνεργείου.
Και άπαξ και το φροντίζεις όπως του αρμόζει, με τα λαδόξυδά του στις σωστές περιόδους, τότε πραγματικά πιστεύω (αν λυθούν και οι "παιδικές ασθένειες" με το που το πάρει) πως δεν πρόκειται να τον προβληματίσει ΠΟΤΕ!
Φιλε Βαγγο,σε γενικες γραμμες ετσι ειναι οπως τα λες αν και μεταξυ αλλων ο Σταθης ειπε ακριβεστατα
apostat wrote:
Έχει κάποια θεματάκια αξιοπιστίας, αλλά περισσότερο από βλακεία της ΚΤΜ, παρά από σχεδιαστικά λάθη.
Στο 950 αιφνης που ηταν και η πρωτη εκδοση ειχε καποια θεματα εντελως ηλιθια που απορρεουν απο μια εταιρεια με τοσες πολλες αγωνιστικες δαφνες....
Φιλος εμεινε με ενα 950 στα Λουτρα Καίτσας (ρωτα τον Φυσικο να σου πει που ειναι,ξερει..)με βλαβη μια σπασμενη βιδα...
Ειναι η βιδα που ασφαλιζει τον αξονα στο καλαμι,στο κατω μερος...Το εργοστασιο την ειχε υπολογισει για τιτανιο στα 6mm διαμετρο και στο Παρισι Ντακαρ δεν εσπασε ΠΟΤΕ....Στο μοντελο παραγωγης ομως και για λογους κοστους αυτη η βιδα αντικατασταθηκε απο μια απλη σιδερενια χωρις ομως να αυξηθει η διαμετρος της.....Αλλο τιτανιο-αλλο σιδερο (θα στο επιβεβαιωσει και παλι ο φυσικος μας )και ετσι ο φιλος εμεινε στην μεση του πουθενα απο μια χαζη βλαβη...
Τετοιας φυσεως ειναι τα προβληματα,ειδικα σε εκεινο το πανυψηλο τρακτεροειδες με υψος σελας στους 95 ολοκληρους ποντους
Εδω εγω ή ο αγαπητος Δοκτορας ειναι ζητημα αν μπορουμε να ακουμπησουμε και τα δυο ποδια κατω,τοσο ψηλο ειναι!!!!!
Θα μπορει ο Τζορτζ ή θα πεφτει στα φαναρια (καθολου υποτιμητικο για τον Γιωργο το σχολιο..ειναι πραγματικοτητα..)
Ειναι καποια πραγματακια που χρειαζονται σκεψη....
Βεβαια στα μεταγενεστερα μοντελα αυτα εξαληφθηκαν και ερχομαστε στην τοποθετηση σου.....
Οι εταιρειες με μικρα τμηματα ποιοτικου ελεγχου (λογω κοστους-δεν ειναι ολοι Χοντα και Γιαμαχα) και με μοντελα παραγωγης που ξεπηδανε μεσα απο τις αγωνιστικες δραστηριοτητες της τα εχουν αυτα......
Καμια 20αρια μερες τωρα εξω απο το συνεργειο που παω στα φιλαρακια μου ενα 990 περιμενε την οδικη γιατι ξαφνικα πλημμυρισε βενζινες .(ψαγμενος ειχε φροντισει να εχει οδικη ασφαλεια )
Ειπαμε καλο , γκαζερο με καλο στησιμο και περιφεριακα , αλλα παιζουνε τετοιες μαλακοζημιες .
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 12:24 am
Δε διαφωνούμε, αλλά καταλήγουμε πάλι σ' αυτό:
Εκεί θέλω να καταλήξω. Στα πρώτα μοντέλα θα ήμουν πιο επιφυλακτικός, απλά από τότε έχουν εξελιχθεί και εξαλιφθεί κάποια πράγματα. Κι ο Γιώργος κοιτάει για 06 μοντέλο κι ύστερα (προφανώς 990).
Αλλά αυτό που θέλω βασικά να πω, είναι πως όοολη αυτή η συζήτηση περί αξιοπιστίας, βασίζεται πιο πολύ σε μεμονομένες περιπτώσεις, ή σε φήμες τέλος πάντων, παρά σε πραγματικά προβλήματα. Γιατί τα πραγματικά προβλήματα, είναι 5-6 π.χ. (τυχαίο νούμερο) που αν πάρεις σβάρνα τους κατεμάδες και τα φόρουμ θα σου πουν ότι είναι στάνταρντ, κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα θα σου βγάλει ΑΥΤΑ. Ε κι αυτά δεν είναι σπουδαία, ή τέλος πάντων αντιμετωπίζονται. Τώρα το τι ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί... ε σε όλα τα μηχανάκια ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί κάτι απρόοπτο και εντελώς ηλίθιο, τη χειρότερη στιγμή. Απλά πιθανότατα τα ΚΤΜ να έχουν κάπως περισσότερες πιθανότητες από τα Honda να το πάθουν αυτό, ακριβώς λόγω κόστους στα τμήματα παραγωγής και ελέγχου όπως είπες - και θα προσθέσω κατά την ταπεινή μου άποψη και λόγω εμπειρίας στο χώρο. Προσωπικά, και απ' τη στιγμή που δε θα έπαιρνα το μηχανάκι για να το κρατήσω "για πάντα", αυτό είναι ένα ρίσκο που χαααααλαρά θα έπαιρνα!!
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, το ύψος της σέλας είναι 93cm στο Dakar, η απλή έκδοση έχει ακόμα χαμηλότερη σέλα.
gabadoo wrote:Βεβαια στα μεταγενεστερα μοντελα αυτα εξαληφθηκαν και ερχομαστε στην τοποθετηση σου.....
Εκεί θέλω να καταλήξω. Στα πρώτα μοντέλα θα ήμουν πιο επιφυλακτικός, απλά από τότε έχουν εξελιχθεί και εξαλιφθεί κάποια πράγματα. Κι ο Γιώργος κοιτάει για 06 μοντέλο κι ύστερα (προφανώς 990).
Αλλά αυτό που θέλω βασικά να πω, είναι πως όοολη αυτή η συζήτηση περί αξιοπιστίας, βασίζεται πιο πολύ σε μεμονομένες περιπτώσεις, ή σε φήμες τέλος πάντων, παρά σε πραγματικά προβλήματα. Γιατί τα πραγματικά προβλήματα, είναι 5-6 π.χ. (τυχαίο νούμερο) που αν πάρεις σβάρνα τους κατεμάδες και τα φόρουμ θα σου πουν ότι είναι στάνταρντ, κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα θα σου βγάλει ΑΥΤΑ. Ε κι αυτά δεν είναι σπουδαία, ή τέλος πάντων αντιμετωπίζονται. Τώρα το τι ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί... ε σε όλα τα μηχανάκια ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί κάτι απρόοπτο και εντελώς ηλίθιο, τη χειρότερη στιγμή. Απλά πιθανότατα τα ΚΤΜ να έχουν κάπως περισσότερες πιθανότητες από τα Honda να το πάθουν αυτό, ακριβώς λόγω κόστους στα τμήματα παραγωγής και ελέγχου όπως είπες - και θα προσθέσω κατά την ταπεινή μου άποψη και λόγω εμπειρίας στο χώρο. Προσωπικά, και απ' τη στιγμή που δε θα έπαιρνα το μηχανάκι για να το κρατήσω "για πάντα", αυτό είναι ένα ρίσκο που χαααααλαρά θα έπαιρνα!!
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, το ύψος της σέλας είναι 93cm στο Dakar, η απλή έκδοση έχει ακόμα χαμηλότερη σέλα.
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 1:34 am
DoctorAbo wrote:Πολλά αναφέρθηκαν για το ΚΤΜ 990. Εγώ πιστεύω πως τι ιδανικό και απολύτως πιο όπλο είναι το 950.
Ένα τέτοιο του 06 - 07 είναι φθηνό, αν ε προέρχεται από κανα δικηγόρο είναι η καλύτερη περίπτωση (λέω εγώ τώρα) . Α και πούσαι ε ? Μπλε GO !!!!!!!!!!!!!!
Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα ψήφισα το ΚΤΜ 990 αλλά συμφωνώ με τον δόκτωρα βλέποντας από φίλους και γνωστούς τι μηχανάκια έχουν σ' αυτή την κατηγορία και για πιο λόγο τα έχουν.
(για δικηγόρο ντεν ξέρω πάντος, αυτοί συνήθως έχουν μπεμπέ )
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 3:08 am
Όπως ειπε και ο apostat , αν είναι να καθαρίσω με 500 ευρω, τρόμπες συμπλέκτη, αντλία νερου, και με μερικα ακομα μικροπροβλήματα δεν το συζητώ, απλα δεν θελω να τρέχω κάθε λιγο σε συνεργεία είναι σπαστικό και πολυέξοδο! Και από την άλλη να μη έχω συνέχεια το μυαλό μου μην πάθει κατι , και είμαι πουθενά και με ψάχνει το Δασαρχείο…. Οσο αφορά το ύφος , ειμαι εξοικειωμένος, και έχω εμπειρία στο χώμα, ΟΧΙ όμως με τοσο δυνατό και βαρύ μηχάνημα!!!
Ωραια κουβεντα κανουμε!!!!
Ωραια κουβεντα κανουμε!!!!
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 1:52 pm
Την αποψή μου για τα ΚΤΜ (Κάθε Τρίτη Μάστορα) την ξέρεις.
Αλλά πλέον απο το ΄07 κ μετά ΌΛΑ τα μηχανάκια ίδια είναι
όσο αφορά την αξιοπιστία.
Κ για τα HONDA οτι δεν χαλάνε λέγανε...
Οτι κ να πάρεις φίλε μου, εμείς θα σε κάνουμε παρέα!!!!!!!
(εγώ εδώ σκέφτομαι να πάρω ducati...)
Y.Γ. Μόνο πολέμικο πορτοκαλί να είναι!!!!!!
Αλλά πλέον απο το ΄07 κ μετά ΌΛΑ τα μηχανάκια ίδια είναι
όσο αφορά την αξιοπιστία.
Κ για τα HONDA οτι δεν χαλάνε λέγανε...
Οτι κ να πάρεις φίλε μου, εμείς θα σε κάνουμε παρέα!!!!!!!
(εγώ εδώ σκέφτομαι να πάρω ducati...)
Y.Γ. Μόνο πολέμικο πορτοκαλί να είναι!!!!!!
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 1:52 pm
Κουβέντα όμως που δεν καταλήγεις ποτέ..
Εάν σε ενδιαφέρει και το χώμα το ΚΤΜ είναι μονόδρομος, προσωπικά από τη μέρα που το οδήγησα έπαθα πλάκα Fun factor! Το χαμόγελο είναι μόνιμο κάτι που μου έλειπε από το VFR.
Φυσικά το μοτόρι είναι competition με ότι συνεπάγεται αυτό. Προβλήματα αξιοπιστίας δεν έχει πλεον μιας και οι Αυστριακοί βελτιώνουν χρόνο με το χρόνο, το μοτέρ με ευλαβική συντήρηση είναι αλεξίσφαιρο και τα όποια προβλήματα είχαν αναφερθεί προέρχονταν από τρίτους προμηθευτές. (πχ. υδραυλικός συμπλέκτης της magura).
Εγώ αυτό θα αγοράσω και το ξέρεις αλλά εάν δεν έμενα επαρχία και δεν μου άρεσε το χώμα τότε η επιλογή μου θα ήταν άλλη μάλλον από Αγγλία μεριά..
Εάν σε ενδιαφέρει και το χώμα το ΚΤΜ είναι μονόδρομος, προσωπικά από τη μέρα που το οδήγησα έπαθα πλάκα Fun factor! Το χαμόγελο είναι μόνιμο κάτι που μου έλειπε από το VFR.
Φυσικά το μοτόρι είναι competition με ότι συνεπάγεται αυτό. Προβλήματα αξιοπιστίας δεν έχει πλεον μιας και οι Αυστριακοί βελτιώνουν χρόνο με το χρόνο, το μοτέρ με ευλαβική συντήρηση είναι αλεξίσφαιρο και τα όποια προβλήματα είχαν αναφερθεί προέρχονταν από τρίτους προμηθευτές. (πχ. υδραυλικός συμπλέκτης της magura).
Εγώ αυτό θα αγοράσω και το ξέρεις αλλά εάν δεν έμενα επαρχία και δεν μου άρεσε το χώμα τότε η επιλογή μου θα ήταν άλλη μάλλον από Αγγλία μεριά..
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 2:18 pm
Γιώργη δεν έχω οδηγήσει κάποιο απο τα 2 οπότε δεν ψηφίζω.
Εμένα μου αρέσει το gs.
Εσένα το στίλ σου νομίζω ότι σου ταιριάζει το ktm.
Βέβαια υπάρχει και η ακραία λύση να περιμένεις τον Νοέμβριο να βγει το καινούριο varadero που πάει να χτυπήσει το gs
Εμένα μου αρέσει το gs.
Εσένα το στίλ σου νομίζω ότι σου ταιριάζει το ktm.
Βέβαια υπάρχει και η ακραία λύση να περιμένεις τον Νοέμβριο να βγει το καινούριο varadero που πάει να χτυπήσει το gs
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 3:40 pm
Vvag wrote:
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, το ύψος της σέλας είναι 93cm στο Dakar, η απλή έκδοση έχει ακόμα χαμηλότερη σέλα.
Στο 990,ναι ετσι ειναι...αλλα εγω μιλησα για το κατσικι το 950....
Και αυτο γιατι ειδα να παροτρυνουνε τον Γιωργαρο για το 950,ως μια παραμετρος που θα πρεπει να υπολογισει...
Το 950 ειναι "σκληρο" εργαλειο
Το 990 ειναι πιο ανθρωπινο
- da_beaztΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2
Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 5:39 pm
Θα ήθελα να συμβάλλω και εγώ στην κουβέντα (μετά και τα 10χλμ off road που διένυσα για να πάω στην Πανελλήνια, ναι με το T-max). Προσωπικά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα παραπάνω οπότε θα τοποθετηθώ με βάση αισθητικά κυρίως κριτήρια.
Μετά από την εικόνα που είδα την τρίτη ημέρα της εκδρομής στη λίμνη Πλαστήρα, δηλαδή το hornet φορτωμένο και λασπωμένο, θεωρώ ότι τα Tiger, Caponord και V-strom που είναι κυρίως on δεν θα σου ταιριάξουνε. Για τα υπόλοιπα από πλευράς αισθητικής δεν μπορώ να σε δω να ταιριάζεις πάνω στην σέλα του R1200 και του Varadero. Το Tenere 1200 με φαίνεται πολύ γομάρι, το 660 με αρέσει πιο πολύ (αλλά σε κανένα δεν φτάνουν τα πόδια μου κάτω). Για την επιλογή R1200 - 990 φίλος που διάλεξε το R1200 πρόσφατα μου είπε ότι ενώ ένιωθε ότι έπαιζε με το R1200 στην περίπτωση του 990 ένιωθε ότι το τέρας έπαιζε μαζί του - νομίζω ότι αυτό θα το ευχαριστηθείς.
Για την αξιοπιστία του πορτοκαλιού δεν μπορώ να μιλήσω με δεδομένα ή μαρτυρίες αλλά μπορώ εύκολα να το φανταστώ λασπωμένο, φορτωμένο με εσένα πάνω να χαμογελάς. Το πολύ πολύ να παίρνεις πάντα μαζί σου μια αδιάβροχη θήκη με τα ανταλλακτικά που χαλάνε συχνότερα και το τηλέφωνο της οδικής βοήθειας
Ότι και να είναι καλές βόλτες και πάντα όρθιος
Μετά από την εικόνα που είδα την τρίτη ημέρα της εκδρομής στη λίμνη Πλαστήρα, δηλαδή το hornet φορτωμένο και λασπωμένο, θεωρώ ότι τα Tiger, Caponord και V-strom που είναι κυρίως on δεν θα σου ταιριάξουνε. Για τα υπόλοιπα από πλευράς αισθητικής δεν μπορώ να σε δω να ταιριάζεις πάνω στην σέλα του R1200 και του Varadero. Το Tenere 1200 με φαίνεται πολύ γομάρι, το 660 με αρέσει πιο πολύ (αλλά σε κανένα δεν φτάνουν τα πόδια μου κάτω). Για την επιλογή R1200 - 990 φίλος που διάλεξε το R1200 πρόσφατα μου είπε ότι ενώ ένιωθε ότι έπαιζε με το R1200 στην περίπτωση του 990 ένιωθε ότι το τέρας έπαιζε μαζί του - νομίζω ότι αυτό θα το ευχαριστηθείς.
Για την αξιοπιστία του πορτοκαλιού δεν μπορώ να μιλήσω με δεδομένα ή μαρτυρίες αλλά μπορώ εύκολα να το φανταστώ λασπωμένο, φορτωμένο με εσένα πάνω να χαμογελάς. Το πολύ πολύ να παίρνεις πάντα μαζί σου μια αδιάβροχη θήκη με τα ανταλλακτικά που χαλάνε συχνότερα και το τηλέφωνο της οδικής βοήθειας
Ότι και να είναι καλές βόλτες και πάντα όρθιος
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 9:22 pm
Αν είναι να μιλήσουμε για αξιοπιστία στο 990 οι κάτοχοι GS1200 τι να πουν?
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 11:19 pm
kostasdirt wrote:Αν είναι να μιλήσουμε για αξιοπιστία στο 990 οι κάτοχοι GS1200 τι να πουν?
Επειδή τυχαίνει να έχω αρκετή εμπειριία από το GS τα θέματα τα έθεσα νωρίτερα σε αυτό το Thread και δεν έχω προσθέσω τίπτα. Άμα το σέβεσαι (λάδια / ξύδια) και το οδηγείς ωρίς σκόρτσα και χωρίς να είσαι πολύ ώρα στο κίκκινο δεν έει πρόβλημα. Μη ξεχνάτε ότι το μηχανάκι έχει παρεξηγηθεί από πολλούς χαρτογιακάδες που δεν ήταν σε θέση ούτε να το χησιμοποιήσουν σωστά ούτε και να αξιολογούν τα σημάδια που τους έδινε το μηχανάκι έγκαιρα.
ΓΙα το kTM καλύφθηκε επίσης το θέμα από τους προλαλλήσαντες και ιδιαίτερα τον Apostat.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΓΙΑ ΤΑ 2 ΑΥΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ. ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
28/10/2010, 11:24 pm
DoctorAbo wrote:kostasdirt wrote:Αν είναι να μιλήσουμε για αξιοπιστία στο 990 οι κάτοχοι GS1200 τι να πουν?
Επειδή τυχαίνει να έχω αρκετή εμπειριία από το GS τα θέματα τα έθεσα νωρίτερα σε αυτό το Thread και δεν έχω προσθέσω τίπτα. Άμα το σέβεσαι (λάδια / ξύδια) και το οδηγείς ωρίς σκόρτσα και χωρίς να είσαι πολύ ώρα στο κίκκινο δεν έει πρόβλημα. Μη ξεχνάτε ότι το μηχανάκι έχει παρεξηγηθεί από πολλούς χαρτογιακάδες που δεν ήταν σε θέση ούτε να το χησιμοποιήσουν σωστά ούτε και να αξιολογούν τα σημάδια που τους έδινε το μηχανάκι έγκαιρα.
ΓΙα το kTM καλύφθηκε επίσης το θέμα από τους προλαλλήσαντες και ιδιαίτερα τον Apostat.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΓΙΑ ΤΑ 2 ΑΥΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ. ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 12:10 am
Παιδια εχετε διαβασει τεστ μεγαλου ΚΤΜ,που να τα εβγαλε περα χωρις βλαβη;εγω οχι.
Εχω αν θυμαμαι καλα, διαβασει 2 η 3 τεστ οχι πολυ προσφατα βεβαια, και σε ολες τις περιπτωσεις τα μηχανακια εβγαλαν ζημια.
Οι δημοσιογραφοι βεβαια μαλον τους πινουν το αιμα,αλλα και σε πια φερονται ευγενικα;
Εχω δει και καμποσα,και νεα μοντελα,ενα προχθες,αυτο με τις εξατμισεις που κοιτουν πανω νατο πηγαινουν με το ποδι στο μαρσπιε, ειχα και ενα φιλο σιδεροφαγο με δουκα,οπου στην πρωτη φορα που πηγε εως Κορινθο,εσταζε λαδι απ το φιλτροκουτι απ τις αναθυμιασεις..χωρια που ελειπε το μισο λαδι,μου ειπε βεβαια οτι το πηγαινε ολο τερμα.
Ασε που οπως γραφετε και εσεις, δεν εχω δει και κανενα να τα οδηγει σαν ανθρωπος,ολο ξεταπωτα και τερμα γκαζι τα πανε.
Λιγο λιγο και μου εχει μεινει η εντυπωση οτι για μενα δεν κανουν,μεγαλωσαμε κιολας που εγραψε κι ο Δημητρης και απολαμβανουμε τη μηχανη μας οχι απαραιτητα με τερμα γκαζι,οχι οτι αν τυχει μια καλη διαδρομη θα αρνηθουμε την προκληση
Την μηχανη ομως την περνεις παντα με την καρδια,και λιγοτερο με την λογικη,οποτε καθε επιλογη ειναι σεβαστη..
Οτι και να παρεις Γιωργο εμεις θα σε αγαπαμε,ασε που ειναι καλη φαση που εθεσες το θεμα σε δημοσια διαβουλευση..αυτο το κλεψα απ τους πολιτικους και ο καθενας μας λεει τη γνωμη του.
Καλη επιλογη φιλε.
Εχω αν θυμαμαι καλα, διαβασει 2 η 3 τεστ οχι πολυ προσφατα βεβαια, και σε ολες τις περιπτωσεις τα μηχανακια εβγαλαν ζημια.
Οι δημοσιογραφοι βεβαια μαλον τους πινουν το αιμα,αλλα και σε πια φερονται ευγενικα;
Εχω δει και καμποσα,και νεα μοντελα,ενα προχθες,αυτο με τις εξατμισεις που κοιτουν πανω νατο πηγαινουν με το ποδι στο μαρσπιε, ειχα και ενα φιλο σιδεροφαγο με δουκα,οπου στην πρωτη φορα που πηγε εως Κορινθο,εσταζε λαδι απ το φιλτροκουτι απ τις αναθυμιασεις..χωρια που ελειπε το μισο λαδι,μου ειπε βεβαια οτι το πηγαινε ολο τερμα.
Ασε που οπως γραφετε και εσεις, δεν εχω δει και κανενα να τα οδηγει σαν ανθρωπος,ολο ξεταπωτα και τερμα γκαζι τα πανε.
Λιγο λιγο και μου εχει μεινει η εντυπωση οτι για μενα δεν κανουν,μεγαλωσαμε κιολας που εγραψε κι ο Δημητρης και απολαμβανουμε τη μηχανη μας οχι απαραιτητα με τερμα γκαζι,οχι οτι αν τυχει μια καλη διαδρομη θα αρνηθουμε την προκληση
Την μηχανη ομως την περνεις παντα με την καρδια,και λιγοτερο με την λογικη,οποτε καθε επιλογη ειναι σεβαστη..
Οτι και να παρεις Γιωργο εμεις θα σε αγαπαμε,ασε που ειναι καλη φαση που εθεσες το θεμα σε δημοσια διαβουλευση..αυτο το κλεψα απ τους πολιτικους και ο καθενας μας λεει τη γνωμη του.
Καλη επιλογη φιλε.
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 8:23 am
ΚΤΜ χορησ μαστορα και τρεχαματα δεν ιπαρχει σε αυτον τον πλανιτη.εγω τα θεορω κουμπαραδες χορεισ μεταπολιση.αλλα πανο απολα ειναι τα θελω του ιδιοκτιτι.εχω εναν φιλο που εχει ενα 990.σινεχια ζιμιες.αν του πις να το αλαξει σε εφαγε...
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 10:27 am
Εγω αυτό που έχω διαβάσει στα διάφορα περιοδικά είναι ότι παίρνεις το ΚΤΜ ως ένα πολεμικό μηχανάκι.
Το οδηγάς στα κόκκινα γιατί έτσι θα σου δώσει αυτά για τα οποία έχει κατασκευαστεί.
Στο τέστ μεταχειρισμένου στο ΜΟΤΟ έλεγε:ΟΧΙ αν το θες για ήρεμες βόλτες.
Και στο φινάλε,ready to race δεν λέει η ΚΤΜ??
Γ@μω τα μηχανάκια είναι,σε προκαλεί να οδηγείς με το...μαχαίρι στο στόμα,αλλά πρέπει να "ακούς" τα μηνύματά του-όπως είπε και ο Abo-για να μην σε αφήσει πουθενά απο χαζή μ@λ@κί@.
Τέλος το ότι πιάνουν τα χέρια σου και θα αναλάβεις μέρος,τουλάχιστον,της συντήρησης θα σε γλιτώσει πιθανόν απο πολλά.
ΥΓ.Βάζεις χέρι όμως σε ΚΤΜ?
Το οδηγάς στα κόκκινα γιατί έτσι θα σου δώσει αυτά για τα οποία έχει κατασκευαστεί.
Στο τέστ μεταχειρισμένου στο ΜΟΤΟ έλεγε:ΟΧΙ αν το θες για ήρεμες βόλτες.
Και στο φινάλε,ready to race δεν λέει η ΚΤΜ??
Γ@μω τα μηχανάκια είναι,σε προκαλεί να οδηγείς με το...μαχαίρι στο στόμα,αλλά πρέπει να "ακούς" τα μηνύματά του-όπως είπε και ο Abo-για να μην σε αφήσει πουθενά απο χαζή μ@λ@κί@.
Τέλος το ότι πιάνουν τα χέρια σου και θα αναλάβεις μέρος,τουλάχιστον,της συντήρησης θα σε γλιτώσει πιθανόν απο πολλά.
ΥΓ.Βάζεις χέρι όμως σε ΚΤΜ?
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 10:31 am
Καλά με τα Duke και τα λοιπά 600ρια, αλλά πόσο μπορείς να σκίσεις ένα κινητήρα 1000 κιβυκών (μιλάω για εμάς, τους κοινούς θνητούς);!
Λαδόξυδα να αλλάζεις όταν πρέπει, δε νομίζω πως θα βγάλει τίποτα το μηχανάκι ποτέ... Θεωρώ πως τα 1000ρια ΔΕ σκίζονται εύκολα!
Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να αλλάξεις λάδια - φίλτρα κλπ από τη βασική συντήρηση; Δεν είπαμε πως θα λύσει και κινητήρα!!
Λαδόξυδα να αλλάζεις όταν πρέπει, δε νομίζω πως θα βγάλει τίποτα το μηχανάκι ποτέ... Θεωρώ πως τα 1000ρια ΔΕ σκίζονται εύκολα!
DENTOCOP wrote:ΥΓ.Βάζεις χέρι όμως σε ΚΤΜ?
Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να αλλάξεις λάδια - φίλτρα κλπ από τη βασική συντήρηση; Δεν είπαμε πως θα λύσει και κινητήρα!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 11:53 am
Εν κατακλείδι:
Απ' ότι κατάλαβες από τα λεγόμενα και την ψηφοφορία, πολλοί σου προτείνουν ΚΤΜ, ενώ δεν θα το έπαιρναν ποτέ οι ίδιοι. Ίσως θέλουν εκ' του ασφαλούς μια βολτούλα, ε φανταστικέ Καβαλιώτη;
Απ' ότι κατάλαβες από τα λεγόμενα και την ψηφοφορία, πολλοί σου προτείνουν ΚΤΜ, ενώ δεν θα το έπαιρναν ποτέ οι ίδιοι. Ίσως θέλουν εκ' του ασφαλούς μια βολτούλα, ε φανταστικέ Καβαλιώτη;
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 12:18 pm
Vvag wrote:
Λαδόξυδα να αλλάζεις όταν πρέπει, δε νομίζω πως θα βγάλει τίποτα το μηχανάκι ποτέ... Θεωρώ πως τα 1000ρια ΔΕ σκίζονται εύκολα!
To KTM σε προκαλει να το κοκκινιζεις, σε βαζει στην μπριζα. Αλλα περα απο αυτο, οπως και να το πας το μηχανακι θα βγαζει (ψιλο?)προβληματα. Ειχε ο ανεψιος μου το 950 (το περτικαλι-μπλε Adventure παρακαλω ) και το εχει και ενας φιλος (το ιδιο) με τον οποιο παμε μαζι εντουραδες. Και τα δυο εχουνε βγαλει και βγαζουνε συνεχεια ψιλοπροβληματα, θελουνε constant attention και δεν ειναι σαν γιαπωνεζικα που προσεχεις τα λαδοξυδα και εισαι οκ.
Vvag wrote:
Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να αλλάξεις λάδια - φίλτρα κλπ από τη βασική συντήρηση; Δεν είπαμε πως θα λύσει και κινητήρα!!
Ετσι νομιζα κι'εγω μεχρι που αλλαξαμε λαδια/φιλτρο στο KTM του ανεψιου μου. Μιλαμε για ΠΟΛΥ δουλεια, αμα δειτε τι εχουν κανει οι Αυστριακοι
Το μηχανακι ειναι παντως αστερι αλλα για καποιον που παει σοβαρο χωμα - αλλιως δεν εχει νοημα - και που ξερει/μπορει/θελει να το "νταντευει" ολη την ωρα. Και κατι τελευταιο: το 950 ενος αλλου φιλου μας ειχε αφησει στο trail-ride της Αυλωνας απο ενα απλο πεσιμο καθως εσπασε το ρακορ της βενζινης Ειναι ολα αυτα που κρατανε οσους δεν θελουν τετοιους μπελαδες μακρια του. Αλλα αν ειναι κανεις διατεθειμενος να τα "υποστει", το χαμογελο toυ θα φτανει μεχρι τα αυτια
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 12:50 pm
Μαλον θα θες να πεις Γιωργο οτι το χαμογελο με τα γαμοσταυριδια θα εναλλασονται πολυ συχνα μια και μεσος ορος δεν υφισταται.
Κατι σαν ζορικο θυληκο να πουμε.
Ας ειναι ομως,γιατι ισως κατι τετοια να κανουν πιο ενδιαφερουσα τη ζωη.
Κατι σαν ζορικο θυληκο να πουμε.
Ας ειναι ομως,γιατι ισως κατι τετοια να κανουν πιο ενδιαφερουσα τη ζωη.
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 1:45 pm
Κάπως ετσι είναι… και τελικά καταλήγω ότι είναι ένα μεγαλο motocross, δηλαδή… όταν ημουν Καβαλα τα σουκου οργώναμε τα βουνα και γουστάραμε με τρέλα, αλλα ακομα περισσότερο γουστάραμε όταν γυρίζαμε πισω και λύναμε τα μοτερια , όλα κατω… λύσιμο, καθάρισμα, δέσιμο και αντε παλι παμε από την αρχη!!! Ετσι το φανταζομαι!!!! Όρεξη να εχεις να φτιάχνεις, και όπως λεει και ο Βασιλακος ετσι να σπάει την ρουτίνα, από την άλλη ποσα προβλήματα μπορει να βγαλει??? Αυτά που ξερω είναι 3-4 , δεν γίνεται συνέχεια να εχει τα ιδια και τα ιδια… Όταν με το καλο ερθει η ωρα θα σας πω τι παιζει…
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 4:55 pm
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 7:17 pm
Vvag wrote:Για δες, για δες...
Βρε αυτός εκεί πίσω στο αριστερό κ@λομέρι, ο Apostat δεν είναι
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 7:30 pm
VFR2004 wrote:Vvag wrote:Για δες, για δες...
Βρε αυτός εκεί πίσω στο αριστερό κ@λομέρι, ο Apostat δεν είναι
...πλακα πλακα καλα τα λες......
- NIKOS 13Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-26
Mηνύματα : 247
Ηλικία : 46
Μοντέλο : cbr 1000rr
Κράνος : ARAI RX-7
Re: Επιλογη Mega On-Off!!!!
29/10/2010, 7:41 pm
Κωστή τη πήρες να που με καλορίζικο?kostasdirt wrote:ΤΟ ΠΗΡΑΑΑΑΑ
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|