Go down
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

26/10/2010, 11:48 pm
Λάδια

Τακάκια

Ελπίζω να τα λένε σωστά. Razz
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

27/10/2010, 10:06 am
Popcorn Popcorn Clapping2 Clapping2 Clapping2 Clapping2
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

27/10/2010, 10:29 am
Θα τρελαθούμε, για να βγάλεις τα λάδια από το προύνι ποιος είπαι ότι πρέπει να το ξεμοντάρεις όλο, υπάρχει μια βίδα κάτω χαμιλά στη μπουκάλα που την βγάζεις και τσουπ όξω τα λαδικά, άβυσσος η νοημοσύνη του άνθρωπα Surprised Doh!
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

27/10/2010, 7:01 pm
tomakos wrote:Θα τρελαθούμε, για να βγάλεις τα λάδια από το προύνι ποιος είπαι ότι πρέπει να το ξεμοντάρεις όλο, υπάρχει μια βίδα κάτω χαμιλά στη μπουκάλα που την βγάζεις και τσουπ όξω τα λαδικά, άβυσσος η νοημοσύνη του άνθρωπα Surprised Doh!

Μάλλον δεν υπάρχει στο VTEC.

Ο μόνος τρόπος θα ήταν να βγάλεις τον τροχό, να ξεσφίξεις εσωτερικά το αλεν που συγκρατεί το cartridge και να έχεις ΠΟΛΥ υπομονή να φύγει σιγά σιγά το λάδι. Αλλά είναι προτιμότερο να βγάλεις το cartridge και να το τρομπάρεις ώστε να φύγει όλο το λάδι που έχει μέσα του.
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

27/10/2010, 7:20 pm
anastasis wrote:

Μάλλον δεν υπάρχει στο VTEC.

Ο μόνος τρόπος θα ήταν να βγάλεις τον τροχό, να ξεσφίξεις εσωτερικά το αλεν που συγκρατεί το cartridge και να έχεις ΠΟΛΥ υπομονή να φύγει σιγά σιγά το λάδι. Αλλά είναι προτιμότερο να βγάλεις το cartridge και να το τρομπάρεις ώστε να φύγει όλο το λάδι που έχει μέσα του.

Χικ έχεις δίκιο, τώρα το είδα, άλλη μια μακακία στο μπιφτέκ, τώρα τι να πω @@@@ Mad Mad Wall Wall Mad Mad Mad
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

21/2/2011, 9:40 pm
anastasis wrote:
Ο μόνος τρόπος θα ήταν να βγάλεις τον τροχό, να ξεσφίξεις εσωτερικά το αλεν που συγκρατεί το cartridge και να έχεις ΠΟΛΥ υπομονή να φύγει σιγά σιγά το λάδι. Αλλά είναι προτιμότερο να βγάλεις το cartridge και να το τρομπάρεις ώστε να φύγει όλο το λάδι που έχει μέσα του.

Ανακινω αυτο το θεμα καθως εκανα τη δουλεια αυτη στο μπιφτεκι μου την περασμενη Πεμπτη βραδυ. Ελυσα το μπροστινο και αδειασα το λαδι απο τις μπουκαλες αλλα δεν εβγαλα να τρομπαρω το cartridge γιατι βιαζομουνα να ξαναδεσω την μηχανη που την ηθελα το επομενο πρωι. Ετσι πηρε γυρω στα 450cm3 ανα μπουκαλα ωστε το λαδι να εχει αποσταση 100mm απο πανω (για VTEC) αντι για περιπου 550cm3 συμφωνα με το Haynes manual. Αυτη ειναι και η διαδικασια που εφαρμοζει ο τυπος στο youtube link που ποσταρε ο Φυσικος αλλα σκεφτομαι οτι ισως θα επρεπε να βγαλω τελειως το cartridge λυνοντας την απο κατω βιδα και να το τρομπαρω ωστε να φυγει ολο το λαδι.

Μπορει να επιβεβαιωσει καποιος οτι η λιγοτερη ποσοτητα που χρειαστηκε ειναι λογω του οτι δεν αδειασε τελειως το cartridge?
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

21/2/2011, 10:26 pm
Δεν κάθισα να δω το βίντεο.

Μερικές πληροφορίες που μάλλον θα ξέρεις ήδη, αλλά δεν είναι κακό να θυμίσω μπας και βρεθεί κάτι που δεν ήξερες-υπολόγιζες.

Η στάθμη μετριέται, με το ελατήριο να έχει αφαιρεθεί από το cartridge και το πηρούνι στην τέρμα συμπιεσμένη θέση, από το χείλος του καλαμιού τέρμα πάνω, μέχρι την επιφάνεια του λαδιού.

Το Vtec έχει 43mm διάμετρο καλάμι, αντί του 41mm που έχει το Fi (πόντος για το Vtec εδώ btw). Άρα είναι λογικό να παίρνει παραπάνω λάδι, αναφέρει άλλη τιμή το Haynes για τα δύο μοντέλα;

Αν δεν τρόμπαρες το cartridge να αδειάσει το παλιό λάδι μέσα του, τότε έμεινε μέσα. 100ml ΕΙΝΑΙ πάνω-κάτω το ποσό λαδιού που έχει ένα cartridge μέσα του συν τοιχώματα και άλλες εσωτερικές επιφάνειες που δεν στράγγιξαν πλήρως. To Cartridge όταν αδειάσει το καταλαβαίνουμε από το ότι χάνει τελείως την απόσβεση.

Ομοίως όταν αλλάζουμε λάδια και έχουμε αδειάσει το cartridge, πρέπει να τρομπάρουμε λίγο το cartridge ώστε να ξαναγεμίσει με λάδι (το καταλαβαίνουμε όταν φτύσει λάδι στο πάνω μέρος)

___________________________________________

Δηλώνω, επίσης ότι αν κάποιος με Fi ή Vtec θέλει να κάνει service το πηρούνι του, και δεν βαριέται ένα κόπο να πεταχτεί μέχρι Πόρτο Ράφτη, του κάνω το service στο κόστος των λαδιών και φτιάχνουμε και φωτογραφικό know-how για VFR.
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

21/2/2011, 10:39 pm
Caracal wrote:

Δηλώνω, επίσης ότι αν κάποιος με Fi ή Vtec θέλει να κάνει service το πηρούνι του, και δεν βαριέται ένα κόπο να πεταχτεί μέχρι Πόρτο Ράφτη, του κάνω το service στο κόστος των λαδιών και φτιάχνουμε και φωτογραφικό know-how για VFR.

και Vtec ... youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 829506 .. α τωρα μας τα χαλας youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 22971
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 12:50 am
Caracal wrote:
...

Αν δεν τρόμπαρες το cartridge να αδειάσει το παλιό λάδι μέσα του, τότε έμεινε μέσα. 100ml ΕΙΝΑΙ πάνω-κάτω το ποσό λαδιού που έχει ένα cartridge μέσα του συν τοιχώματα και άλλες εσωτερικές επιφάνειες που δεν στράγγιξαν πλήρως. To Cartridge όταν αδειάσει το καταλαβαίνουμε από το ότι χάνει τελείως την απόσβεση.

Ομοίως όταν αλλάζουμε λάδια και έχουμε αδειάσει το cartridge, πρέπει να τρομπάρουμε λίγο το cartridge ώστε να ξαναγεμίσει με λάδι (το καταλαβαίνουμε όταν φτύσει λάδι στο πάνω μέρος)

Ευχαριστω Caracal, τα λεγομενα σου επιβεβαιωνουν την διαφορά 100cm3 απο την αναφερομενη τιμη στο Haynes manual. Κατα τα αλλα η μετρηση της σταθμης εγινε οπως περιγραφεις. Αν ειχα καιρο θα τραβαγα καποιες φωτογραφιες για ενα howto αλλα η δουλεια εγινε στα γρηγορα.

Η δε βιασυνη ειχε αποτελεσμα την εξης αβαρεια: αφησα προσωρινα την ταπα του ενος καλαμιου πανω στη σελλα και επεσε στο πατωμα του γκαραζ που ειναι μωσαϊκο, οποτε καταστραφηκανε σε ενα σημειο οι "πρωτες" βολτες youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 646995 Καθως επρεπε να εχω τη μηχανη ετοιμη το αλλο πρωι, αναγκαστηκα να βαλω την ταπα ετσι οπως ητανε με την κλασικη μεθοδο "δυο σφιξιμο μια ξεσφιγμα" για να φτιαξουν οι ψιλοχαλασμενες βολτες. Απο ενα σημειο και μετα που περασανε αυτες οι βολτες το σπειρωμα του καλαμιου, η ταπα βιδωσε μια χαρα, αλλα παντως εχω καποια ανησυχια για την επομενη φορα που θα την βγαλω... Το πολυ-πολυ να χρειαστω καινουργια ταπα, οι βολτες του καλαμιου πρεπει να ειναι ενταξει (σιδερο ενω η ταπα αλουμινιο).
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 2:40 pm
To πολύ πολύ ναι, να χρειαστείς νέα τάπα. Άμα βρεις από κανά ebay και τάπες από CBR600RR με το συμβατικό πηρούνι, θα αποκτήσεις και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς με λίγη πατεντούλα.

Μερικά επιπλέον για την ανάρτηση. Η στάθμη του λαδιού είναι ενδεικτική, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι παίζοντας με αυτήν, δεν μπορείς να κάνεις την ανάρτηση του VFR πιο στα μέτρα σου. Στα πηρούνια με cartridge οι βαλβίδες από τις οποίες περνάει το λάδι, είναι χαμηλά, και έτσι περισσότερο ή λιγότερο λάδι μέσα στο πηρούνι ΔΕΝ εππηρεάζει την υδραυλική λειτουργία (δλδ τις αποσβέσεις). Εππηρεάζει όμως την διαδρομή του πηρουνιού και την προφόρτιση, και μάλιστα με μη-γραμμικό τρόπο.

Η στάθμη του λαδιού, ορίζει πόσος όγκος αέρα υπάρχει μέσα στο πηρούνι ΠΑΝΩ από το λάδι. Καθως το πηρούνι συμπιέζεται, το λάδι μέσα του κινείται, και καθώς ο όγκος του πηρουνιού μικραίνει, το λάδι εκτοπίζει τον αέρα και καταλαμβάνει τον χώρο του. Το λάδι δεν συμπιέζεται σαν υγρό που είναι, και έτσι συμπιέζεται ο αέρας που είναι και το συμπιέσιμο υλικό.

Εδώ είναι το κόλπο. Αλλάζοντας την στάθμη του λαδιού, ουσιαστικά αλλάζεις τον όγκο του αέρα. Όσο πιο χαμηλή στάθμη, τόσο πιο πολύς όγκος για τον αέρα, άρα και μικρότερη μεταβολή της πίεσής του καθώς το πηρούνι συμπιέζεται. Και αντίθετα. Όσο πιο ψηλή η στάθμη, τόσο πιο λίγος ο όγκος του αέρα, άρα και πιο μεγάλη η μεταβολή της πίεσής του.

Αυτό μπορεί να χρησιμεύσει ακριβώς σαν ένα πρόσθετο ελατήριο αέρα, βοηθητικό στο κανονικό ελατήριο, το οποίο μάλιστα, αντιστέκεται όλο και πιο πολύ, όσο το πηρούνι συμπιέζεται. Μάλιστα από ένα σημείο και μετά, μπορούμε να πετύχουμε και περιορισμό διαδρομής.

Παραδείγματα. Αν το πηρούνι στην τέρμα συμπιεσή του στην νορμάλ ποσότητα λαδιού, μαζεύει τον εσωτερικό του όγκο κατά π.χ. 200ml και ο όγκος του αέρα μέσα στο πηρούνι στην ασυμπίεστη κατάσταση είναι π.χ. 400ml

1) αυτό σημαίνει ότι ο όγκος του αέρα, θα μειωθεί στην τέρμα συμπίεση στα 400-200=200ml δλδ στο μισό. Επομένως η πίεσή του θα διπλασιαστεί.

2) Aν όμως είχαμε 150ml πιο πολύ λάδι, τότε ο όγκος του αέρα θα ήταν 250ml (400 το κανονικό - τα 150 από το παραπάνω λάδι), οπότε στην τέρμα συμπίεση, από τα 250ml ο αέρας θα έπρεπε να συμπιεστεί στο 250-200(που είπαμε είναι η κίνηση του λαδιού)=50ml. Δλδ σχέση συμπίεσης 250:50=5:1 οπότε και 5-πλάσια πίεση, όπότε και 5πλάσια δύναμη στην φόρτιση του ελατηρίου.

3) Αν είχαμε 250ml παραπάνω λάδι, με την ίδια λογική, βλέπουμε ότι πριν ακόμα φτάσει το πηρούνι στην τέρμα συμπίεση, ο όγκος του αέρα ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ, οπότε πρακτικά το πηρούνι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συμπιεστεί άλλο.

Το ωραίο με αυτό είναι ότι η δύναμη η οποία λόγω της πίεσης του αέρα προστίθεται στην δύναμη του ελατηρίου, είναι ΜΗ-ΓΡΑΜΜΙΚΗ, δλδ στην αρχική θέση δεν δρα καθόλου, και όσο συμπιέζεται, τόσο όλο και πιο πολύ τείνει να μεγαλώνει.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 2:51 pm
Τι σημαίνουν ΠΡΑΚΤΙΚΑ όλα τα παραπάνω;

Ρύθμιση πηρουνιού στα μέτρα μας, κι ας μην έχει ρυθμίσεις το VFR. ;)

Πρώτον ρυθμίζουμε την προφόρτιση, στο βάρος μας. Βάζουμε zipάκι στο καλάμι, και μετράμε πόση διαδρομή της ανάρτησης καταλαμβάνει η μοτοσυκλέτα, με το βάρος της ΚΑΙ εμας απάνω ΣΤΑΤΙΚΑ. Πρέπει να τρώει το 1/3 της συνολικής. Έτσι αν το VFR έχει 120mm διαδρομή, πρέπει με εμάς επάνω να συμπιέζεται κατά 40mm.

Aν συμπιέζεται περισσότερο, ΒΙΔΩΝΟΥΜΕ την προφόρτιση και ξαναδοκιμάζουμε

Αν συμπιέζεται λιγότερο, ΞΕΒΙΔΩΝΟΥΜΕ την προφόρτιση και ξαναδοκιμάζουμε.

Μέχρι να πετύχουμε το 1/3, δλδ 40mm διαδρομή.

Στην συνέχεια, παρατηρούμε την διαδρομή της ανάρτησης, με εμάς απάνω, σε ΑΚΡΑΙΑ φρένα. Αν πέφτει και σε λακουβίτσα την ίδια ώρα ακόμα πιο ακριβης η μέτρηση. Αν φοβόμαστε τα ακραία φρένα, κρατάμε μπροστινό φρένο πατημένο, και τραμπαλίζουμε την μοτοσυκλέτα (αντρικά ε; )

Πρέπει η μοτοσυκλέτα να ΣΧΕΔΟΝ εξαντλεί την συνολική διαδρομή της. ΣΧΕΔΟΝ σημαίνει ότι στο τέρμα της διαδρομής πρέπει να φτάνει ίσα-ίσα σε ακραία καταπόνηση, όχι να φτάνει στο τέρμα με ευκολία.

Αν η μοτοσυκλέτα εξαντλεί ΕΥΚΟΛΑ την διαδρομή της, τότε προσθέτουμε μια ποσότητα λαδιού π.χ. 10ml και ξαναδοκιμάζουμε.

Αν η μοτοσυκλέτα από την άλλη, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ στα 120ml διαδρομής, τότε αφαιρούμε 10ml λάδι και ξαναδοκιμάζουμε. (η αφαίρεση γίνεται σχετικά εύκολα με μια σύριγγα για βοοειδή που θα βρείτε στα φαρμακεία και λεπτό σωληνάκι)

Μέχρι να την κάνουμε να φτάνει ίσα-ίσα στα 120mm.

Και έχουμε ανάρτηση ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ, από θέμα διαδρομών που είναι και το 90% της δουλειάς για ρύθμιση ανάρτησης.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 3:23 pm
Πολυ ωραιο βιντεο αυτο αναφορικα με τα ελατηρια!

Εχω τοσο καιρο τα νεα Wilbers και θελω να τα βαλω στην μηχανη και δεν τα εχω καταφερει ακομα! Παντα ηθελα να ασχοληθω με την αλλαγη λαδιων/ελατηριων μονος μου αλλα αυτο μαζι με τη ρυθμιση βαλβιδων ειναι κατι που παντα με "φοβιζε" και το απεφευγα. Δεν ξερω... Σκεφτομουν οτι θα επρεπε να βγαλω τις μπουκαλες, τροχο κλπ και δεν εχω σε καμια περιπτωση τα εργαλεια για ολη αυτη τη διαδικασια (ροποκλειδα, γρυλο για να στηριξω τη μηχανη κλπ)
Χωρια που δεν θελω να κανω καμια βλακεια και να χαλασω κανενα παξιμαδι (ειδικα στις ταπες).

Ομως με αυτο το βιντεακι και σκεπτομενος οτι τα λαδια βγαινουν και χωρις να βγαλεις τη μπουκαλα ισως να το πιασω να το κανω μια μερα...
Εχω ομως και το πισω αμορτισερ που θα χρειαστει σιγουρα τους ειδικους για να το βαλουν επανω, οποτε ισως τους πω να βαλουν και τα μπροστινα...

Αντε και να τη ρυθμισουμε μετα, να μετρησουμε sags κλπ... Ουφ! Πολυ δουλεια! Υπαρχει κανενας εθελοντης που να θελει να βοηθησει την κατασταση αμα πιασει να φτιαχνει ο καιρος;
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 4:07 pm
Caracal, πολυ καλες οι πληροφοριες για ρυθμιση του μπροστινου επεμβαινοντας στην ποσοτητα αερα που συμπιεζεται μεσα στο πηρουνι μεσω της σταθμης λαδιου youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 359929
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 4:41 pm
VFGeorge wrote:Caracal, πολυ καλες οι πληροφοριες για ρυθμιση του μπροστινου επεμβαινοντας στην ποσοτητα αερα που συμπιεζεται μεσα στο πηρουνι μεσω της σταθμης λαδιου youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 359929


Το manual και των δυο Suzuki (V-Strom-RF900) γραφουν στο τμημα της αναρτησης...

"Fork oil quantity is a serious tuning element"

Η ποσοτητα του λαδιου στα καλαμια ειναι ΣΟΒΑΡΟ στοιχειο παραμετροποιησης
Them1s xXx
Them1s xXx
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 6:14 pm
Caracal wrote:
Δηλώνω, επίσης ότι αν κάποιος με Fi ή Vtec θέλει να κάνει service το πηρούνι του, και δεν βαριέται ένα κόπο να πεταχτεί μέχρι Πόρτο Ράφτη, του κάνω το service στο κόστος των λαδιών και φτιάχνουμε και φωτογραφικό know-how για VFR.

....χμμμμμμμμμμ Suspect
νομίζω οτι ξέρω κάποιον..... Very Happy
karapialis
karapialis
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 9:33 pm
Να σου φερω τα δικα μου,που τα ξερεις και καλυτερα,για να μην μπλεκεις με του vfr?
youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 978343 youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. 978343
Athanor
Athanor
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-02
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
Κράνος : Shoei XR1100/Z-One

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

22/2/2011, 10:00 pm
Caracal wrote:Ρύθμιση πηρουνιού στα μέτρα μας, κι ας μην έχει ρυθμίσεις το VFR. ;)
Πρώτον ρυθμίζουμε την προφόρτιση, στο βάρος μας. Βάζουμε zipάκι στο καλάμι, και μετράμε πόση διαδρομή της ανάρτησης καταλαμβάνει η μοτοσυκλέτα, με το βάρος της ΚΑΙ εμας απάνω ΣΤΑΤΙΚΑ. Πρέπει να τρώει το 1/3 της συνολικής. Έτσι αν το VFR έχει 120mm διαδρομή, πρέπει με εμάς επάνω να συμπιέζεται κατά 40mm.

Αν έχουμε προοδευτικά ελατήρια αλλάζει κάτι? Ίδια ερώτηση για την πίσω ανάρτηση: έχω κάνει συντήρηση και τοποθέτηση προοδευτικού ελατηρίου (hyperpro). Οι ρυθμίσεις διαφέρουν από αυτές με το εργοστασιακό ελατήριο?
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

11/1/2012, 1:16 am
Αλλαγή υγρών πιρουνιού σε VFR 800 Fi.



Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

11/1/2012, 12:29 pm
Πολύ σύνοψη βέβαια το βίντεον, λείπει το 95% των εργασιών... lol!
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800. Empty Re: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

11/1/2012, 12:32 pm
Athanor wrote:
Caracal wrote:Ρύθμιση πηρουνιού στα μέτρα μας, κι ας μην έχει ρυθμίσεις το VFR. ;)
Πρώτον ρυθμίζουμε την προφόρτιση, στο βάρος μας. Βάζουμε zipάκι στο καλάμι, και μετράμε πόση διαδρομή της ανάρτησης καταλαμβάνει η μοτοσυκλέτα, με το βάρος της ΚΑΙ εμας απάνω ΣΤΑΤΙΚΑ. Πρέπει να τρώει το 1/3 της συνολικής. Έτσι αν το VFR έχει 120mm διαδρομή, πρέπει με εμάς επάνω να συμπιέζεται κατά 40mm.

Αν έχουμε προοδευτικά ελατήρια αλλάζει κάτι? Ίδια ερώτηση για την πίσω ανάρτηση: έχω κάνει συντήρηση και τοποθέτηση προοδευτικού ελατηρίου (hyperpro). Οι ρυθμίσεις διαφέρουν από αυτές με το εργοστασιακό ελατήριο?

Αν δεν δίνει κάποια ιδιαίτερη οδηγία ο κατασκευαστής, όχι, δεν αλλάζει κάτι. Δεν έχω βάλει ποτέ HyperPro αν και ξέρω ότι είναι κορυφαία σε ποιότητα. Αν πάλι, παρά το γεγονός κάτι δεν σου αρέσει στην αίσθηση, ο παραπάνω κανόνας του 1/3 είναι ελαστικός και μπορείς να πειραματιστείς.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum