Περί VTR ο λόγος...
+15
tomakos
Tinder
grigoris
ΗΛΙΑΣ
ELENA
Roberto
nikos-ex victor
apostat
demon
alextsouk
Caracal
Vvag
Ο φυσικός
Παναγιώτης Κ.
SCORPIOS
19 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 7:45 pm
Ίσως 2 χαζές ερωτήσεις
Το VTR πόσα κυβικά έβγαινέ?Ήταν κάτι αντιστοιχο του VFR?
Το VTR πόσα κυβικά έβγαινέ?Ήταν κάτι αντιστοιχο του VFR?
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 7:50 pm
SCORPIOS wrote:Ίσως 2 χαζές ερωτήσεις
Το VTR πόσα κυβικά έβγαινέ?Ήταν κάτι αντιστοιχο του VFR?
1000cc Κινητήρας Βαραντέρο.
Όχι, ήταν πολύ σπορ.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 8:04 pm
Έβγαιναν 2 VTR 1000, το απλό ή F και το σπορ ή SP. (Είμαι σίγουρος ότι ο Velociraptor θα μου βρει καμιά δεκαριά λάθη στην προηγούμενη φράση αλλά η ιδέα παραμένει η ίδια)
Το SP δεν έχει καμία σχέση με το VFR σαν σύλληψη. Το απλό αν και είχε σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό θα μπορούσε να κάνει ταξιδάκια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία από την απαράδεκτα μικρή που είχε.
To SP
To F
Το SP δεν έχει καμία σχέση με το VFR σαν σύλληψη. Το απλό αν και είχε σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό θα μπορούσε να κάνει ταξιδάκια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία από την απαράδεκτα μικρή που είχε.
To SP
To F
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 8:08 pm
¨Ομορφο το SP
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 8:24 pm
SCORPIOS wrote:¨Ομορφο το SP
Αυτά στα πάσσα της Ιταλίας ήταν πόρωση... ειδικά γι αυτόν που καβαλούσε, αλλά και γι αυτούς που το χάζευαν (και το άκουγαν). Οι δρόμοι αυτοί ήταν η χαρά του V2!! Δε θα ξεχάσω, στάση για καφέ στο passo Muraglione, κι ακούμε κάτι να ΒΡΥΧΑΤΑΙ από χιλιόμετρα... το έσκιζε λέμε...
Και σκάει μύτη αυτό:
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 9:26 pm
Μια και βλέπω ερωτήσεις-απορίες, VTR έχουν βγει 4, χώρια οι υποεκδόσεις...
Σε 250cc είναι το VTR250 δλδ αυτό:
Ο κινητήρας του οποίου έχει μεγάλη συγγένεια, με τον κινητήρα του VT250, από την δεκαετία του 80, δλδ αυτό:
Ο οποίος κινητήρας του VT αν και V2 250cc είναι πολύ παρόμοιος σε κατασκευή με τον V4 των VF400-500 της ίδιας εποχής. Ο κινητήρας αυτός φορέθηκε σε αρκετά μοντέλα, π.χ. VT250F, VT250F1, VT250Z, το μεταγενέστερο (και πανέμορφο) Spanda, διάφορα τσοπεροειδή π.χ. magna 250 και τελικά κατέληξε εξελιγμένος στο ΣΗΜΕΡΙΝΟ VTR250.
VTR1000F γνωστό και ως Firestorm ήταν αυτό:
Ένα σπόρ V2, σχετικά ήπιο καδενάτο μοτέρ και πλαίσιο, το οποίο αρχικά νόμιζαν ότι ήταν κάτι αντίστοιχο του 916, αλλά τελικά ήταν πιο πολύ κάτι αντίστοιχο του 900SS, γιατί το 2000 βγήκε ΑΥΤΟ>>>
VTR1000SP1 γνωστό και ως RC51 (ή RVT στην αγορά της αμερικής)
To οποίο και ήταν το homologation για το WSBK και στην ουσία το μοτέρ του ήταν η εξέλιξη του RC45 αλλά με 2 κυλίνδρους των 500 κυβικών, φυσικά cam gear train. Πήρε με το καλημέρα παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK στα χέρια του Colin Edwards το 2000, και θα είχε πάρει και το 2001, αν η Honda δεν έχει πέσει με τα μούτρα στο RC211V που ετοίμαζε για την νέα κατηγορία MotoGP τότε...
και ακολουθήθηκε από το VTR1000SP2, πάλι γνωστό σαν RC51 παρόλο που δεν ήταν σχεδόν σε τίποτα ίδιο με το Sp1:
Sp1 και Sp2 είχαν το εμπορικό προσωνύμιο RC51 αν και ο πραγματικός κωδικός τους ήταν SC45 σαν 1000ρια που ήταν (R=750cc, S=1000). Ο κινητήρας του VTR1000F Firestorm χρησιμοποιήθηκε αργότερα σε πιο ήπια έκδοση στο Varadero, το οποίο όμως η Honda θεωρεί ότι σαν μοτοσυκλέτα είναι της οικογένειας XLV και όχι VTR. Επειδή έχω λύσει τέτοιο μοτέρ, το κάρτερ του αν και είναι V90 έχει παρόμοιες διατάξεις με τα κάρτερ των Bros, Transalp κ.ο.κ. (θεση αντλίας νερού, λαδιού, διατάξεις αξόνων) και ας είναι V52 αυτά. Αντίθετα ο κινητήρας των SP1-SP2 είναι ΚΑΡΑΜΠΑΜ σχολής RC30-RC45 και ας είναι V2.
Άλλη ερώτηση;
Σε 250cc είναι το VTR250 δλδ αυτό:
Ο κινητήρας του οποίου έχει μεγάλη συγγένεια, με τον κινητήρα του VT250, από την δεκαετία του 80, δλδ αυτό:
Ο οποίος κινητήρας του VT αν και V2 250cc είναι πολύ παρόμοιος σε κατασκευή με τον V4 των VF400-500 της ίδιας εποχής. Ο κινητήρας αυτός φορέθηκε σε αρκετά μοντέλα, π.χ. VT250F, VT250F1, VT250Z, το μεταγενέστερο (και πανέμορφο) Spanda, διάφορα τσοπεροειδή π.χ. magna 250 και τελικά κατέληξε εξελιγμένος στο ΣΗΜΕΡΙΝΟ VTR250.
VTR1000F γνωστό και ως Firestorm ήταν αυτό:
Ένα σπόρ V2, σχετικά ήπιο καδενάτο μοτέρ και πλαίσιο, το οποίο αρχικά νόμιζαν ότι ήταν κάτι αντίστοιχο του 916, αλλά τελικά ήταν πιο πολύ κάτι αντίστοιχο του 900SS, γιατί το 2000 βγήκε ΑΥΤΟ>>>
VTR1000SP1 γνωστό και ως RC51 (ή RVT στην αγορά της αμερικής)
To οποίο και ήταν το homologation για το WSBK και στην ουσία το μοτέρ του ήταν η εξέλιξη του RC45 αλλά με 2 κυλίνδρους των 500 κυβικών, φυσικά cam gear train. Πήρε με το καλημέρα παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK στα χέρια του Colin Edwards το 2000, και θα είχε πάρει και το 2001, αν η Honda δεν έχει πέσει με τα μούτρα στο RC211V που ετοίμαζε για την νέα κατηγορία MotoGP τότε...
και ακολουθήθηκε από το VTR1000SP2, πάλι γνωστό σαν RC51 παρόλο που δεν ήταν σχεδόν σε τίποτα ίδιο με το Sp1:
Sp1 και Sp2 είχαν το εμπορικό προσωνύμιο RC51 αν και ο πραγματικός κωδικός τους ήταν SC45 σαν 1000ρια που ήταν (R=750cc, S=1000). Ο κινητήρας του VTR1000F Firestorm χρησιμοποιήθηκε αργότερα σε πιο ήπια έκδοση στο Varadero, το οποίο όμως η Honda θεωρεί ότι σαν μοτοσυκλέτα είναι της οικογένειας XLV και όχι VTR. Επειδή έχω λύσει τέτοιο μοτέρ, το κάρτερ του αν και είναι V90 έχει παρόμοιες διατάξεις με τα κάρτερ των Bros, Transalp κ.ο.κ. (θεση αντλίας νερού, λαδιού, διατάξεις αξόνων) και ας είναι V52 αυτά. Αντίθετα ο κινητήρας των SP1-SP2 είναι ΚΑΡΑΜΠΑΜ σχολής RC30-RC45 και ας είναι V2.
Άλλη ερώτηση;
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 9:29 pm
Γεια σου Μιχάλη!
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 9:31 pm
Ωραία ανάλυση
Η Ελενα ψήνεται για το vtr 250
Η Ελενα ψήνεται για το vtr 250
Re: Περί VTR ο λόγος...
18/10/2010, 9:48 pm
Το VTR250 φέτος βγήκε σε μια πιο φρέσκια έκδοση με ψεκασμό και εισάγεται επίσημα. Είναι πολύ καλύτερο από την 250cc ΥΠΕΡΠΑΤΑΤΑ της Kawasaki (δλδ το επονομαζόμενο ZXR250 που στην ουσία είναι ένα παλιό μοτέρ-πλαίσιο GPZ250 με σύχρονα περιφερειακά) που έχουν γεμίσει τους δρόμους, και φυσικά κλάσεις ανώτερο από τις διάφορα βραζιλιάνικα Honda π.χ. CB250F.
Είναι τόσο όμορφο το VTR250, που κατέβηκα με το SP2 μου έξω από βιτρίνα μαγαζιού στην Λένορμαν, και το χάζευα ώρα, με αποτέλεσμα να με κοιτάνε περίεργα οι περαστικοί...
Αν το πάρει, θέλω βόλτα.
Είναι τόσο όμορφο το VTR250, που κατέβηκα με το SP2 μου έξω από βιτρίνα μαγαζιού στην Λένορμαν, και το χάζευα ώρα, με αποτέλεσμα να με κοιτάνε περίεργα οι περαστικοί...
Αν το πάρει, θέλω βόλτα.
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 11:35 am
Οκ και εγώ αυτό περιμένω να το πάρει για να το κάνω βόλτα.
Το sp 2 τι χρονολογία κυκλοφόρησε?
Βρήκα ένα 9 /2002 με 59000 χλμ στα 7500 ευρώ.Είναι καλή τιμή?
Το sp 2 τι χρονολογία κυκλοφόρησε?
Βρήκα ένα 9 /2002 με 59000 χλμ στα 7500 ευρώ.Είναι καλή τιμή?
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 12:17 pm
SP2 , 2002 μέχρι και 2006. Το τελευταίο μέχρι σήμερα cam gear train παραγωγής.
Είναι φετίχ μοτοσυκλέτα και για αυτό δεν πέφτουν οι τιμές τους. Για τον ίδιο λόγο βέβαια δεν πωλούνται εύκολα, διότι πρέπει να βρεθεί αγοραστής να ψάχνει αυτό ακριβώς...
2002 αν είναι τελείως μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (όχι 59000...), θα έλεγα γύρω στα 7000. Αν έχει και έξτρα όπως το δικό μου, ανεβαίνει.
Είναι φετίχ μοτοσυκλέτα και για αυτό δεν πέφτουν οι τιμές τους. Για τον ίδιο λόγο βέβαια δεν πωλούνται εύκολα, διότι πρέπει να βρεθεί αγοραστής να ψάχνει αυτό ακριβώς...
2002 αν είναι τελείως μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (όχι 59000...), θα έλεγα γύρω στα 7000. Αν έχει και έξτρα όπως το δικό μου, ανεβαίνει.
- alextsoukΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 41
Μοντέλο : honda cbr 600rr
Κράνος : arai viper gt
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 2:19 pm
To οποίο και ήταν το homologation για το WSBK και στην ουσία το μοτέρ του ήταν η εξέλιξη του RC45 αλλά με 2 κυλίνδρους των 500 κυβικών, φυσικά cam gear train. Πήρε με το καλημέρα παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK στα χέρια του Colin Edwards το 2000, και θα είχε πάρει και το 2001, αν η Honda δεν έχει πέσει με τα μούτρα στο RC211V που ετοίμαζε για την νέα κατηγορία MotoGP τότε...
το 2002 ο Bailiss ηταν απιαστος στην αρχη και μεχρι τον οκταωρο της suzukaουσιαστικα δεν ειχε αντιπαλο. εκει ο Edwards οδηγησε ενα SP θεωριτικα σαν το δικο του. το θεμα ειναι οτι διαπιστωσε οτι δεν ειχαν καμια σχεση και οτι του 8ωρου ηταν πυραυλος!!!τσακωθηκε με τη μιση χοντα και στη συνεχεια ειχε αυτο. αποτελεσμα (αν θυμαμαι καλα) 9 συνεχομενες νικες και εναν απιστευτο αγωνα στοMisano που κιριολεκτικα εκλεισε το σπιτι της Ducati και τελικα και το πρωταθλημα
το 2002 ο Bailiss ηταν απιαστος στην αρχη και μεχρι τον οκταωρο της suzukaουσιαστικα δεν ειχε αντιπαλο. εκει ο Edwards οδηγησε ενα SP θεωριτικα σαν το δικο του. το θεμα ειναι οτι διαπιστωσε οτι δεν ειχαν καμια σχεση και οτι του 8ωρου ηταν πυραυλος!!!τσακωθηκε με τη μιση χοντα και στη συνεχεια ειχε αυτο. αποτελεσμα (αν θυμαμαι καλα) 9 συνεχομενες νικες και εναν απιστευτο αγωνα στοMisano που κιριολεκτικα εκλεισε το σπιτι της Ducati και τελικα και το πρωταθλημα
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 2:34 pm
Όποιος έβγαινε πρώτος, έπαιρνε το πρωτάθλημα
Δείτε μέχρι τέλος
(το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; )
Δείτε μέχρι τέλος
(το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; )
- alextsoukΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 41
Μοντέλο : honda cbr 600rr
Κράνος : arai viper gt
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 2:38 pm
Velociraptor wrote:Όποιος έβγαινε πρώτος, έπαιρνε το πρωτάθλημα
Δείτε μέχρι τέλος
(το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; )
φαντασου οτι τον εβλεπα live τρελη ενταση!!
οντως ξεφυγαμε λιγο αλλα ενθουσιαστικα
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 5:20 pm
Velociraptor wrote:...
Είναι τόσο όμορφο το VTR250, που κατέβηκα με το SP2 μου έξω από βιτρίνα μαγαζιού στην Λένορμαν, και το χάζευα ώρα, με αποτέλεσμα να με κοιτάνε περίεργα οι περαστικοί...
Αν το πάρει, θέλω βόλτα.
Όντως πολύ όμορφο το vtr250, το έχω δει από κοντά και έχει απίστευτη ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα.
Και βεβαίως, οι σχεδιαστικές επιρροές από ιταλία μεριά.., δεν κρύβονται...
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 7:45 pm
Velociraptor wrote:
(το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; )
Έλα μωρέ πρώτη φορά είναι?
Αυτός ήταν ανταγωνισμός.Ελπίζω το 2012 που θα γυρίσουν τα 1000 να επιστρέψει και το θέαμα
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 8:20 pm
To sp2 έχει λέει τελικά jardin chip module σωληνάκια υψηλής bagster και ζελατίνα fabri undertail
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 8:40 pm
Να σου πω την αλήθεια δεν έψαχνα τη συγκεκριμένη στιγμή για μηχανή αλλά από την στιγμή που το είδα έφαγα κόλημα
δεν μου βγαίνει απο το μυαλό.Τι να πω θα δείξει αν το πάρω
δεν μου βγαίνει απο το μυαλό.Τι να πω θα δείξει αν το πάρω
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 8:47 pm
Το συγκεκριμένο απότι είδα το δίνει ο Σμπρίνης, οπότε κορυφή θα είναι, και ας έχει 59000χμ, άλλωστε Τop μοτέρ Honda είναι...
Παίζει και το δικό μου όμως αν βάλεις Sp2 στο car.gr
Παίζει και το δικό μου όμως αν βάλεις Sp2 στο car.gr
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 9:19 pm
Velociraptor wrote:Το VTR250 φέτος βγήκε σε μια πιο φρέσκια έκδοση με ψεκασμό και εισάγεται επίσημα.
Άσε που αν βάψεις το ντεπόζιτο θα βρεθούν πολλοί ημιμαθείς να το περάσουν για Ducati Monster.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Περί VTR ο λόγος...
21/10/2010, 9:29 pm
την ψιψίνα πως την λένε?
Re: Περί VTR ο λόγος...
25/10/2010, 12:55 am
Περί 250 συνέχεια...
Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.
Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!
Απίθανο το φινίρισμα των εξαρτημάτων, π.χ. εδώ το δεξί καπάκι μοτέρ, σε χρώμα σκούρο-πράσινο-μανγήσιο. Απίθανο! (και πάλι η φωτό δείχνει ελάχιστα...)
Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.
Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!
Απίθανο το φινίρισμα των εξαρτημάτων, π.χ. εδώ το δεξί καπάκι μοτέρ, σε χρώμα σκούρο-πράσινο-μανγήσιο. Απίθανο! (και πάλι η φωτό δείχνει ελάχιστα...)
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Περί VTR ο λόγος...
25/10/2010, 12:08 pm
Velociraptor wrote:Περί 250 συνέχεια...
Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.
Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!
Είναι όμως και πανακριβουλάκι!
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Περί VTR ο λόγος...
25/10/2010, 1:15 pm
Roberto_Diavolo wrote:Velociraptor wrote:Περί 250 συνέχεια...
Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.
Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!
Είναι όμως και πανακριβουλάκι!
Ποίο honda δεν είναι ακριβό???
- ELENAΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100
لا تتخلي غن حلمك
Re: Περί VTR ο λόγος...
26/10/2010, 9:10 pm
Δεν είναι κουκλί ??? ε?ε? Και σε λευκό είναι ακόμη πιο όμορφο .
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Περί VTR ο λόγος...
26/10/2010, 9:43 pm
ELENA wrote:Δεν είναι κουκλί ??? ε?ε? Και σε λευκό είναι ακόμη πιο όμορφο .
Έτοιμη σε κόβω...................
Καλό το λευκό:
αλλά αυτό τα σπάει.........
σκέτο καρχαρίνι λέμε...........
- ELENAΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100
لا تتخلي غن حلمك
Re: Περί VTR ο λόγος...
26/10/2010, 9:48 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:ELENA wrote:Δεν είναι κουκλί ??? ε?ε? Και σε λευκό είναι ακόμη πιο όμορφο .
Έτοιμη σε κόβω...................
Καλό το λευκό:
αλλά αυτό τα σπάει.........
σκέτο καρχαρίνι λέμε...........
Μιλάμε για κίτρινο που βγάζει μάτι !! Ταμάμ για την ομίχλη !!!!
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Περί VTR ο λόγος...
26/10/2010, 9:59 pm
Έλενα, لا تتخلي غن حلمك
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Περί VTR ο λόγος...
26/10/2010, 10:11 pm
KOYKLAKI ΕΙΝΑΙ.....ΕΛΕΝΑ......
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|