VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
+5
DoctorAbo
Al_Bandy
finrod
noe13
KiloMeater
9 posters
VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
2/4/2009, 3:44 pm
Με τους περισσότερους ιδιοκτήτες που έχει τύχει να ανταλλάξουμε απόψεις για τα VFR διαπιστώνω οτι εχουνε τη μηχανή αγορασμένη απο πρώην κάτοχο.
Προφανώς κάποιοι τα αγοράζουνε και καινούργια, δε φυτρώνουνε στα γκαράζ απο μόνα τους, απλά αναρωτιέμαι σε τί ποσοστό η συγκεκριμένη μηχανή, με το γνωστό χαρακτήρα της, τραβιέται σαν καινούργια ή μεταχειρισμένη.
Προφανώς κάποιοι τα αγοράζουνε και καινούργια, δε φυτρώνουνε στα γκαράζ απο μόνα τους, απλά αναρωτιέμαι σε τί ποσοστό η συγκεκριμένη μηχανή, με το γνωστό χαρακτήρα της, τραβιέται σαν καινούργια ή μεταχειρισμένη.
- noe13Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 276
Ηλικία : 39
Μοντέλο : vfr 800 v-tec 2005
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
2/4/2009, 5:22 pm
Κοιτα νομιζω πως τα 14.500 που εχει το καινουριο ειναι παρα πολλα.Δεν λεω οτι δεν ειναι καλη(αλλωστε ολοι εδω αυτο εχουμε σχεδον και ειμαστε ευχαριστημενοι)!Με δεδομενο οτι οι περισσοτεροι κατοχοι ειναι μεγαλυτεροι σε ηλικια(οπως εγω που ειμαι 24 )και πιο κατασταλλαγμενοι νομιζω το να βρεις ενα καλο μεταχειρισμενο ειναι σχετικα ευκολο!Αν συνυπολογισουμε το ασπαστο μοτερ νομιζω οτι η επιλογη μεταχειρισμενου εμπεριεχει λιγοτερα ρισκα απο αλλη μοτο!
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
2/4/2009, 7:22 pm
Γενικα, ειμαι υπερ του καινουριου. Μπορεις, αν κανεις την αρχη να αγοραζεις νεα μηχανη καθε 2 χρονια με 3-4000€. Ετσι γλιτωνεις και τα εξοδα που βγαζει μια μηχανη μετα τις 20,000 χιλιομετρα πχ, αλλα και να αλλαζεις μοντελα αν θες.
Αλλα αν δεν παιζει χρημα, τοτε οντως η VFR ειναι η καλυτερη μηχανη που μπορεις να βρεις στα μεταχειρισμενα. Σοβαροι ιδιοκτητες(να γλυψω λιγο τους συμφορουμιτες μου ), αξιοπιστη μηχανη, μοτερ που επειδη δεν πιεζεται να βγαλει αλογα δεν παθαινει τιποτα...
Αλλα αν δεν παιζει χρημα, τοτε οντως η VFR ειναι η καλυτερη μηχανη που μπορεις να βρεις στα μεταχειρισμενα. Σοβαροι ιδιοκτητες(να γλυψω λιγο τους συμφορουμιτες μου ), αξιοπιστη μηχανη, μοτερ που επειδη δεν πιεζεται να βγαλει αλογα δεν παθαινει τιποτα...
- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
3/4/2009, 9:40 am
ο μονος λογος αλλα σοβαρος να μη τη παρεις καινουρια ειναι να μην εχεις τα φραγκα νομιζω. Δε λεω πως η μεταχιρισμενη ειναι κακη και κυριος μοτο σαν τη βεφα με γνωστη αξιοπιστια αλλα ποτε δε ξερεις πως περασε τη ζωη της πριν φτασει στα χερια σου
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
3/4/2009, 10:10 pm
Νομίζω πως δεν υπάρχει κανόνας για τέτοια θέματα. Καθένας λειτουργεί με βάση τα δικά του κριτήρια.
Προσωπικά παλιά έλεγα πως μόνο καινούργιο κιας είναι και παπάκι.
Τα τελευταία χρόνια όμως κατέληξα στο συμπέρασμα ότι καλύτερα είναι να αγοράζει κανείς ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια παρά καινούργια. Ο λόγος είναι πως όλα τα μεταφορικά μέσα χάνουν μεγάλη αξία στο δεύτερο χρόνο της ζωής τους. Ας χάσει λοιπόν περισσότερα ο πρώτος και λιγότερα ο δεύτερος.
Οι εμπειρίες μου από μια Africa Twin, ένα Varadero μια GS 1200 ήταν καλές. Μετά πήρα φόρα και αγόρασα το VFR άκι μου κάπως πιο βιαστικά. Θα έλεγα ότι το παράκανα.
Η VFR που διάλεξα ήταν ήδη παλιά όταν την αγόρασα (είναι του 1998 και την αγόρασα την άνοιξη πέρυσι) και τελικά είχε την εξής σούμα :
Χαλασμένο δυναμό (δε φαινόταν διότι είχαν φορτίσει καλά τη μπαταρία) 250 € επισκευή
Μπαταρία αμέως μετά (λογικό ε ? ) 70 €
Ίσιωμα τροχών (ήταν κοπανημένοι και δε τους είδα) 100€
Λάστοιχα € 380 (έβαλα απ τα καλά)
Αριστερός καθρεύτης (ήταν imitation και όχι ίδιος με τον δεξύ (δε το είδα) 25€ καλός imitation
Ρουλεμάν λαιμού πηρουνιού € 30 από το E-bay δε τα έβαλα ακόμα δε καιγόμαστε
Mανέτα συμπλέκτη € 20 από το E-bay
Λάδια ξύδια κλπ κινητήρα και πηρούνια, φίλτρα και mini service € 400
Μιλάμε δηλαδή για ένα σύνολο € 1.275 που δεν είναι και λίγα αν υπολογίσει κανείς ότι το μηχανάκι μου κόστισε 3.800 τον Απρίλη του 08.
Σε αυτά προσθέστε ότι υπάρχει και ένα θεματάκι με το συμπλέκτη της μηχανής που όταν ζοριστεί στο ξε-αμπραγιάρισμα κάνει έναν εκκωφαντικό ήχο (σα να δουλεύει μια καστάνια) .
Είναι λοιπόν το μοναδικό από τα μεταχειρισμένα που πήρα που έβγαλε κάποια θεματάκια αλλά δε πειράζει γιατι το αγαπάω πολύ και μου μοιάζει και συλλεκτικούλι.
Επίσης, τα παραπάνω είναι και η επιβεβαίωση του ότι αν πάρει κανείς σήμερα ένα μηχανάκι του 05 θα είναι απλά τζιτζί και δε θα έχει τίποτα από όλα αυτά.
Προσωπικά παλιά έλεγα πως μόνο καινούργιο κιας είναι και παπάκι.
Τα τελευταία χρόνια όμως κατέληξα στο συμπέρασμα ότι καλύτερα είναι να αγοράζει κανείς ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια παρά καινούργια. Ο λόγος είναι πως όλα τα μεταφορικά μέσα χάνουν μεγάλη αξία στο δεύτερο χρόνο της ζωής τους. Ας χάσει λοιπόν περισσότερα ο πρώτος και λιγότερα ο δεύτερος.
Οι εμπειρίες μου από μια Africa Twin, ένα Varadero μια GS 1200 ήταν καλές. Μετά πήρα φόρα και αγόρασα το VFR άκι μου κάπως πιο βιαστικά. Θα έλεγα ότι το παράκανα.
Η VFR που διάλεξα ήταν ήδη παλιά όταν την αγόρασα (είναι του 1998 και την αγόρασα την άνοιξη πέρυσι) και τελικά είχε την εξής σούμα :
Χαλασμένο δυναμό (δε φαινόταν διότι είχαν φορτίσει καλά τη μπαταρία) 250 € επισκευή
Μπαταρία αμέως μετά (λογικό ε ? ) 70 €
Ίσιωμα τροχών (ήταν κοπανημένοι και δε τους είδα) 100€
Λάστοιχα € 380 (έβαλα απ τα καλά)
Αριστερός καθρεύτης (ήταν imitation και όχι ίδιος με τον δεξύ (δε το είδα) 25€ καλός imitation
Ρουλεμάν λαιμού πηρουνιού € 30 από το E-bay δε τα έβαλα ακόμα δε καιγόμαστε
Mανέτα συμπλέκτη € 20 από το E-bay
Λάδια ξύδια κλπ κινητήρα και πηρούνια, φίλτρα και mini service € 400
Μιλάμε δηλαδή για ένα σύνολο € 1.275 που δεν είναι και λίγα αν υπολογίσει κανείς ότι το μηχανάκι μου κόστισε 3.800 τον Απρίλη του 08.
Σε αυτά προσθέστε ότι υπάρχει και ένα θεματάκι με το συμπλέκτη της μηχανής που όταν ζοριστεί στο ξε-αμπραγιάρισμα κάνει έναν εκκωφαντικό ήχο (σα να δουλεύει μια καστάνια) .
Είναι λοιπόν το μοναδικό από τα μεταχειρισμένα που πήρα που έβγαλε κάποια θεματάκια αλλά δε πειράζει γιατι το αγαπάω πολύ και μου μοιάζει και συλλεκτικούλι.
Επίσης, τα παραπάνω είναι και η επιβεβαίωση του ότι αν πάρει κανείς σήμερα ένα μηχανάκι του 05 θα είναι απλά τζιτζί και δε θα έχει τίποτα από όλα αυτά.
- macrozanΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-05
Mηνύματα : 543
Ηλικία : 68
Μοντέλο : R1150GS
Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
3/4/2009, 10:22 pm
Ζήτω τα μεταχείρω ΟΛΕ !!!
- macrozanΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-05
Mηνύματα : 543
Ηλικία : 68
Μοντέλο : R1150GS
Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
3/4/2009, 10:25 pm
Ζήτω τα μεταχείρω ΟΛΕ !!!
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
4/4/2009, 1:30 am
Εγω παιδια δεν εχω αγορασει ακομα καινουργιο μηχανακι. Και η Βεφα ειναι το 17ο αλλα ουτε και αυτοκινητο που εχω το 7ο και δεν το εχω μετανοιωσει.
Ο λογος βεβαια ειναι κυριως οικονομικος, γιατι ετσι μπορω να τα αλλαζω συχνα χωρις επιβαρυνση. Σε μερικες περιπτωσεις εβγαλα και κερδος γιατι με λιγο μερακι και φροντιδα τα πουλησα σε καλυτερη κατασταση απ οτι τα αγορασα
Αυτο οφειλεται, οπως εγραψε και ο Dοctor στο οτι ο πρωτος ιδιοκτητης χανει και το μεγαλυτερο μερος απο την αξια του οχηματος.
Η Βεφα ειναι το μονο μηχανακι που εχω κρατησει για τοσα χρονια (απ το 2003). Την πηρα με λιγα χλμ στο 1/2 σχεδον της καινουργιας, αλλαξα λαδια και λαστιχα 350€συνολο και κανενα προβλημα. Και οποτε αποφασισω (που δεν το βλεπω) να τη δωσω θα παρω πισω το μεγαλυτερο μερος απο τα λεφτα μου.
Βεβαια η αποψη μου ειναι παντα υποκειμενικη. Ειναι προσωπικο θεμα του καθενος πως βλεπει μια νεα αγορα και οπωσδηποτε μια ολοκαινουργια μοτοσυκλετα ή ι.χ. εχουν παντα αλλη αισθηση. Αλλα κατα τη γνωμη μου αυτο πληρωνεται κομματακι ακριβα...
Βασιλης
Ο λογος βεβαια ειναι κυριως οικονομικος, γιατι ετσι μπορω να τα αλλαζω συχνα χωρις επιβαρυνση. Σε μερικες περιπτωσεις εβγαλα και κερδος γιατι με λιγο μερακι και φροντιδα τα πουλησα σε καλυτερη κατασταση απ οτι τα αγορασα
Αυτο οφειλεται, οπως εγραψε και ο Dοctor στο οτι ο πρωτος ιδιοκτητης χανει και το μεγαλυτερο μερος απο την αξια του οχηματος.
Η Βεφα ειναι το μονο μηχανακι που εχω κρατησει για τοσα χρονια (απ το 2003). Την πηρα με λιγα χλμ στο 1/2 σχεδον της καινουργιας, αλλαξα λαδια και λαστιχα 350€συνολο και κανενα προβλημα. Και οποτε αποφασισω (που δεν το βλεπω) να τη δωσω θα παρω πισω το μεγαλυτερο μερος απο τα λεφτα μου.
Βεβαια η αποψη μου ειναι παντα υποκειμενικη. Ειναι προσωπικο θεμα του καθενος πως βλεπει μια νεα αγορα και οπωσδηποτε μια ολοκαινουργια μοτοσυκλετα ή ι.χ. εχουν παντα αλλη αισθηση. Αλλα κατα τη γνωμη μου αυτο πληρωνεται κομματακι ακριβα...
Βασιλης
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
4/4/2009, 6:45 am
Παραδοσιακά ήμουν υπέρ της αγοράς καινούργιου.. δεν είχα πάρει ποτέ κάτι μεταχειρισμένο και αυτές ήταν και οι εικόνες που είχα απο μικρός, καθώς το ίδιο συνέβαινε στην οικογένεια και φιλικό περιβάλλον.
΄Σκεφτόμουνα την αγορά του VFR κάνα 6μηνο ενώ παράλληλα είχα και το transalp και ψαχνόμουνα γενικότερα για την αλλαγή κατηγορίας.
Κοίταγα και τις αγγελίες ετσι απο περιέργεια να δω τι κίνηση υπήρχε (ελάχιστα κομμάτια)
Τελικά βρέθηκα απέναντι σε μια προσφορά που ήταν μοιράια
Πήρα τη μηχανή (μοντέλο Β2006) στα 9Κ με 3.250 κμ
Την είχε ενα εξηντάρης κύριος στο γκαράζ, παλαίμαχος μοτοσυκλετιστής ο οπόίος ονειρευότανε μια δεκαετία το comeback στο χώρο των δυκύκλων , το δοκίμασε για 2 χρόνια αλλά δεν του βγήκε.
Το μόνο που έκανε στο ενδιάμεσω ήταν να τη φορτώνει καλούδια τα οποία μου έδωσε σε ενα μεγάλο βαθμό στο κουτί τους καθώς δεν τα χρησιμοποίησε ποτέ! Μόνο η 4αδα των xenon έκανα 580 ευρώ αγορά & τοποθέτηση (είδα απόδειξη)
Η μηχανή ήταν στο χρώμα που έψαχνα (βυσσινή), το τρέχον μοντέλο, τα εξτρά της τα ήθελα όλα έτσι και αλλιώς (bagster, xenon, touring σέλα, σχάρα για top case και διάφορα ψιλολοίδια όπως φίλτρο Κ&N κτλ...) και πραγματικά ήταν αχρησιμοποίητη! Ούτε μια γρατσουνία, μια θαμπάδα στα πλαστικά, όλα τα περιφερειακά της super (με πρόσφατα αλλαγμένα ελάστικά BT21)
Ο πρώην μου ειχε οτι στο Vtech είχε μπεί 2 φορές (!!) και το μεγαλύτερο ταξίδι του ήταν round trip Χαλκίδα-Λίμνη
Φυσικά έπρεπε να αναλάβω το στρώσιμο της περιοχής Vtech στη συνέχεια και το φροντίζω εδώ και κανα 6μηνο
Γενικότερα η είσοδος μου στο χώρο του μεταχειρισμένου ήταν άριστη και με έκανε να αναρωτιέμαι για τις απόψεις που είχα τόσο καιρό
΄Σκεφτόμουνα την αγορά του VFR κάνα 6μηνο ενώ παράλληλα είχα και το transalp και ψαχνόμουνα γενικότερα για την αλλαγή κατηγορίας.
Κοίταγα και τις αγγελίες ετσι απο περιέργεια να δω τι κίνηση υπήρχε (ελάχιστα κομμάτια)
Τελικά βρέθηκα απέναντι σε μια προσφορά που ήταν μοιράια
Πήρα τη μηχανή (μοντέλο Β2006) στα 9Κ με 3.250 κμ
Την είχε ενα εξηντάρης κύριος στο γκαράζ, παλαίμαχος μοτοσυκλετιστής ο οπόίος ονειρευότανε μια δεκαετία το comeback στο χώρο των δυκύκλων , το δοκίμασε για 2 χρόνια αλλά δεν του βγήκε.
Το μόνο που έκανε στο ενδιάμεσω ήταν να τη φορτώνει καλούδια τα οποία μου έδωσε σε ενα μεγάλο βαθμό στο κουτί τους καθώς δεν τα χρησιμοποίησε ποτέ! Μόνο η 4αδα των xenon έκανα 580 ευρώ αγορά & τοποθέτηση (είδα απόδειξη)
Η μηχανή ήταν στο χρώμα που έψαχνα (βυσσινή), το τρέχον μοντέλο, τα εξτρά της τα ήθελα όλα έτσι και αλλιώς (bagster, xenon, touring σέλα, σχάρα για top case και διάφορα ψιλολοίδια όπως φίλτρο Κ&N κτλ...) και πραγματικά ήταν αχρησιμοποίητη! Ούτε μια γρατσουνία, μια θαμπάδα στα πλαστικά, όλα τα περιφερειακά της super (με πρόσφατα αλλαγμένα ελάστικά BT21)
Ο πρώην μου ειχε οτι στο Vtech είχε μπεί 2 φορές (!!) και το μεγαλύτερο ταξίδι του ήταν round trip Χαλκίδα-Λίμνη
Φυσικά έπρεπε να αναλάβω το στρώσιμο της περιοχής Vtech στη συνέχεια και το φροντίζω εδώ και κανα 6μηνο
Γενικότερα η είσοδος μου στο χώρο του μεταχειρισμένου ήταν άριστη και με έκανε να αναρωτιέμαι για τις απόψεις που είχα τόσο καιρό
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
10/4/2009, 2:39 am
Από τις 13 μηχανές που έχουν περάσει από τα χέρια μου καινούργια ήταν μόνο η πρώτη (μία ΜΖ 251) και όλες οι άλλες μεταχειρισμένες. Η αξία που χάνει το καινούργιο είναι πολύ μεγάλη με το καλημέρα. Αν, μάλιστα, στην τιμή του προσθέσουμε όλα όσα θέλουμε ενδεχομένως να βάλουμε σαν εξτρά (και ένα μεταχειρισμένο πιθανώς έχει ήδη) η διαφορά αυξάνει και άλλο. Ειδικά, αν μιλάμε για VFR το μεταχειρισμένο είναι σαν καινούργιο!
- xapos_kilΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000
Re: VFR: καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
2/5/2009, 9:09 pm
καινουργιο απο την στιγμη που για μενα ειναι ερωτας κ ο ερωτας δεν πουλιετε !! 4/4/2008 αδεια κ εχω κ το κεφαλι μου υσηχο απο εννοιες..
Κ ας χρεωθηκα 12990 δεν με χαλαει για μενα ειναι επενδυση οχι ρουχο!!
Κ ας χρεωθηκα 12990 δεν με χαλαει για μενα ειναι επενδυση οχι ρουχο!!
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|