Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
+9
Them1s xXx
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
ELENA
ΗΛΙΑΣ
Ο φυσικός
laume
Passenger
Don John
Παναγιώτης Κ.
13 posters
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 9:09 am
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/1KwIVpOtqHA&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/1KwIVpOtqHA&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 3:12 pm
γ@ματο λεμεεε
- PassengerΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 573
Ηλικία : 42
Μοντέλο : Romet Zetka 50
Κράνος : HJC IS 16
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 3:44 pm
- laumeΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-31
Mηνύματα : 713
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda CBF 250!!!
Κράνος : HJC Samurai MC1
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 4:10 pm
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 5:14 pm
Εμ βέβαια, άμα κουβαλά τέτοιο βάρος (και μάλιστα μη αναρτώμενο), πώς να μην πέσει μετά ο Rossi;
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 5:46 pm
- ELENAΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100
لا تتخلي غن حلمك
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 6:28 pm
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 10:08 pm
Πολυ καλη διαφιμιση!!
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 10:19 pm
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
9/7/2010, 11:19 pm
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
10/7/2010, 1:47 am
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
10/7/2010, 1:06 pm
http://vividcoating.com/rossi
αντε μπας και μάθουμε τίποτα
Μερικά σημεία που σκάλωσα είναι αυτά:
-Σε φουρκέτα καθυστερούμε την είσοδο.
Επειδή υπάρχουν λίγες φουρκέτες στα GP οι μηχανές δεν είναι στυμμένες για αυτές ( όπως και οι περισσότερες δίκες μας ) οπότε μιας και ξέρει ότι μέσα στην στροφή δεν θα έχει την μέγιστη ταχύτητα ……πουλάει την γρήγορη είσοδο με βαθιά δυνατά φρένα και στρίβει την φουρκέτα πολύ πριν το apex της με χαμηλή ταχύτητα αλλά γρήγορα ( μεταφέροντας έτσι το apex της στροφής σε μια πχ δεξιά στα αριστερα της και βαθιά ) μετά η μηχανή είναι σε όρθια θέση και μπορεί να ανοίξει γρήγορα το γκάζι. Έτσι εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα δυνατά σημεία της μηχανής φρένο γκάζι και πουλάει το αδύνατο της, ταχύτητα μέσα στην φουρκέτα.
Έτσι είναι και ο πιο ασφαλής τρόπος να στρίβουμε φουρκέτα και στο δρόμο μιας και η καθυστερημένη είσοδο μας αυξάνει την ορατότητα της φουρκέτας.
-Όταν ο άπειρος θελήσει να κάνει γρήγορο χρόνο στην πιστά το λάθος που θα κάνει θα είναι να αυξήσει την ταχύτητα εισόδου του με αποτέλεσμα να χάσει την ταχύτητα εξόδου του ( που είναι η πιο σημαντική )
-μπροστινό φρένο …απαλό στην αρχή, μετά πολύ δυνατό και μετά όσο στρίβει η μηχανή τόσο αφήνουμε και το φρένο.
-το ντριφταρισμα με το πίσω φρένο βοηθάει μόνο στις πολύ κλειστές και σκοπός του είναι η μηχανή να δείξει την έξοδο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα
Η μεγαλύτερη δύναμη φρεναρίσματος προέρχεται από τον κινητήρα με κατεβάσματα και το φρένο έχει ρόλο ρυθμιστή. Δεν μπλοκάρουμε το πίσω απλά το αναγκάζουμε να γυρνά πιο αργά από το μπροστά.
-το γκάζι είναι το λεπτεπίλεπτο εργαλείο που πρέπει να συμπεριφερθείς με σεβασμό και μόνο με αυτό ρίχνεις χρόνους. Αμέσως μετά το φρένο και πριν την κορυφή της στροφής σταθεροποιείς την μηχανή με το γκάζι.
-μόνο με σημάδια στην πιστά πας γρήγορα και με ασφάλεια και όχι στην τύχη και δεν μιλάμε μόνο για σημάδια φρένου.
-στην εκκίνηση αν δεν ανεβάσεις γρήγορα το πόδι στο μασπιε προδιαθέτεις την μηχανή για σούζα.
-το τριπλό το S το παίρνει με είσοδο στο κέντρο και πουλάει την δεξιά για να κρατηθεί δεξιά ώστε να κάνει την τελευταία ευθεία και να ανοίξει με δύναμη το γκάζι. Πριν ακόμα η μηχανή ισώσει έχει ρίξει το σώμα στην αντίθετη μεριά για την επόμενη στροφή. Δηλαδή στην αρχή του 3πλου S κάνει τις 2 πρώτες στροφές ευθεία ώστε να γλυτώσει μέτρα αλλά κρατιέται δεξιά και χαλάει την γρήγορη γραμμή της δεξιάς
αλλά έτσι έχει ανοίξει πολύ την τελευταία κλειστή στροφή του S ( τις έχει δώσει πιο πολλές μοίρες ) με αποτέλεσμα να μπορεί να ανοίξει γκάζι πιο νωρίς και πιο πολύ. Έτσι έχει μεγάλη ταχύτητα εισόδου και μέγιστη ταχύτητα εξόδου ( πιο είναι και το ζητούμενο ) θυσιάζοντας την ταχύτητα του μέσα στο S.
Αν προσέξετε το video μέσα στο S στην τελευταία αριστερή και ενώ στρίβει δεξιά και η μηχανή έχει κλήση δεξιά στο τελείωμα τις στροφής έχει ήδη βγάλει το σώμα του αριστερά ( μηχανή δεξιά-σώμα αριστερά ) δίνοντας έτσι μοχλό στην μηχανή για να αλλάξει πορεία πιο γρήγορα και γλυτώνοντας του χρόνο σταθεροποίησης της μηχανής για την επόμενη στροφή.
-οι αγωνιστικές δεν είναι σταθερές μηχανές έτσι ώστε να στρίβουν πιο γρήγορα
-τα αλλά που είπε για την εκκίνηση δεν τα έλαβα υπόψη μου μιας και έχει τις χειρότερες εκκινήσεις……………….
αντε μπας και μάθουμε τίποτα
Μερικά σημεία που σκάλωσα είναι αυτά:
-Σε φουρκέτα καθυστερούμε την είσοδο.
Επειδή υπάρχουν λίγες φουρκέτες στα GP οι μηχανές δεν είναι στυμμένες για αυτές ( όπως και οι περισσότερες δίκες μας ) οπότε μιας και ξέρει ότι μέσα στην στροφή δεν θα έχει την μέγιστη ταχύτητα ……πουλάει την γρήγορη είσοδο με βαθιά δυνατά φρένα και στρίβει την φουρκέτα πολύ πριν το apex της με χαμηλή ταχύτητα αλλά γρήγορα ( μεταφέροντας έτσι το apex της στροφής σε μια πχ δεξιά στα αριστερα της και βαθιά ) μετά η μηχανή είναι σε όρθια θέση και μπορεί να ανοίξει γρήγορα το γκάζι. Έτσι εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα δυνατά σημεία της μηχανής φρένο γκάζι και πουλάει το αδύνατο της, ταχύτητα μέσα στην φουρκέτα.
Έτσι είναι και ο πιο ασφαλής τρόπος να στρίβουμε φουρκέτα και στο δρόμο μιας και η καθυστερημένη είσοδο μας αυξάνει την ορατότητα της φουρκέτας.
-Όταν ο άπειρος θελήσει να κάνει γρήγορο χρόνο στην πιστά το λάθος που θα κάνει θα είναι να αυξήσει την ταχύτητα εισόδου του με αποτέλεσμα να χάσει την ταχύτητα εξόδου του ( που είναι η πιο σημαντική )
-μπροστινό φρένο …απαλό στην αρχή, μετά πολύ δυνατό και μετά όσο στρίβει η μηχανή τόσο αφήνουμε και το φρένο.
-το ντριφταρισμα με το πίσω φρένο βοηθάει μόνο στις πολύ κλειστές και σκοπός του είναι η μηχανή να δείξει την έξοδο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα
Η μεγαλύτερη δύναμη φρεναρίσματος προέρχεται από τον κινητήρα με κατεβάσματα και το φρένο έχει ρόλο ρυθμιστή. Δεν μπλοκάρουμε το πίσω απλά το αναγκάζουμε να γυρνά πιο αργά από το μπροστά.
-το γκάζι είναι το λεπτεπίλεπτο εργαλείο που πρέπει να συμπεριφερθείς με σεβασμό και μόνο με αυτό ρίχνεις χρόνους. Αμέσως μετά το φρένο και πριν την κορυφή της στροφής σταθεροποιείς την μηχανή με το γκάζι.
-μόνο με σημάδια στην πιστά πας γρήγορα και με ασφάλεια και όχι στην τύχη και δεν μιλάμε μόνο για σημάδια φρένου.
-στην εκκίνηση αν δεν ανεβάσεις γρήγορα το πόδι στο μασπιε προδιαθέτεις την μηχανή για σούζα.
-το τριπλό το S το παίρνει με είσοδο στο κέντρο και πουλάει την δεξιά για να κρατηθεί δεξιά ώστε να κάνει την τελευταία ευθεία και να ανοίξει με δύναμη το γκάζι. Πριν ακόμα η μηχανή ισώσει έχει ρίξει το σώμα στην αντίθετη μεριά για την επόμενη στροφή. Δηλαδή στην αρχή του 3πλου S κάνει τις 2 πρώτες στροφές ευθεία ώστε να γλυτώσει μέτρα αλλά κρατιέται δεξιά και χαλάει την γρήγορη γραμμή της δεξιάς
αλλά έτσι έχει ανοίξει πολύ την τελευταία κλειστή στροφή του S ( τις έχει δώσει πιο πολλές μοίρες ) με αποτέλεσμα να μπορεί να ανοίξει γκάζι πιο νωρίς και πιο πολύ. Έτσι έχει μεγάλη ταχύτητα εισόδου και μέγιστη ταχύτητα εξόδου ( πιο είναι και το ζητούμενο ) θυσιάζοντας την ταχύτητα του μέσα στο S.
Αν προσέξετε το video μέσα στο S στην τελευταία αριστερή και ενώ στρίβει δεξιά και η μηχανή έχει κλήση δεξιά στο τελείωμα τις στροφής έχει ήδη βγάλει το σώμα του αριστερά ( μηχανή δεξιά-σώμα αριστερά ) δίνοντας έτσι μοχλό στην μηχανή για να αλλάξει πορεία πιο γρήγορα και γλυτώνοντας του χρόνο σταθεροποίησης της μηχανής για την επόμενη στροφή.
-οι αγωνιστικές δεν είναι σταθερές μηχανές έτσι ώστε να στρίβουν πιο γρήγορα
-τα αλλά που είπε για την εκκίνηση δεν τα έλαβα υπόψη μου μιας και έχει τις χειρότερες εκκινήσεις……………….
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
15/7/2010, 1:56 pm
και ομως μετα απο μια πιο προσεκτικη ματια σε φωτογραφια απο το ατυχημα του Vfrh-σταρ βρεθηκε και το πραγματικο αιτιο της πτωσης (τι highside και μ@λακιες )
να εδω ο δραστης που προσπαθει να διαφυγει τρεχοντας
ενταααξει ρε ενταξει
Δεν εχω photoshop σε αυτο το γαμοlaptop για καλυτερα αποτελεσματα ενταααξει τι κανετε ετσι?
να εδω ο δραστης που προσπαθει να διαφυγει τρεχοντας
ενταααξει ρε ενταξει
Δεν εχω photoshop σε αυτο το γαμοlaptop για καλυτερα αποτελεσματα ενταααξει τι κανετε ετσι?
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Βόλτα με τον Valentino Rossi!!
15/7/2010, 2:19 pm
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|