Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
+20
teacher
anastasis
XLGeorge
Π.Γ.Α
chr1s_86
gasoil
grigoris
tomakos
Sieche
Fanrider
'AGGEVI'
Postman
DENTOCOP
dirty
easy rider
demon
Don John
Ο φυσικός
nikos-ex victor
Caracal
24 posters
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 12:13 am
easy rider wrote:Για την ιστορια κ μονο οταν ηρθε η ωρα να αλλαξω τα δικα μου εκανα μια ερωτηση στην honda για το κοστος των δυο ρουλεμαν συν τΙς τσιμουχες για αγορα μονο και η απαντηση ηταν 107 € !!!!
Η επομενη μου κινηση ηταν να τα βγαλω απο πανω μονος μου και να τα παω σαν δειγμα σε ενα μαγαζι βιομηχανικων προιοντων και να παρω ακριβως τα ιδια με 25 € + 10 € (απο honda) για την τσιμουχα του σταυρου
Η honda φοραγε ρουλεμαν Koyo και το μαγαζι μου εδωσε εντελως τυχαια τα ιδια. Και το λεω ετσι γιατι η φιρμα απο τα μαμα ηταν κατω απο τα γρασσα και δεν φαινοταν
Κάτι λάθος λες. Δεν αναφέρεις σε τι ''HONDA'' ακριβώς πήγες, στου Σαρακάκη πάντως, τα ρουλεμάν του SP2 που είναι ΚΑΙ πιο σπάνια ΚΑΙ ΚΤΗΝΗ σε σχέση με τα ρουλεμανάκια των περισσότερων Honda, είχαν κανά 65ρι όλα μαζί. Να είχαν 107 τα ρουλεμάν σου, όπως καταλαβαίνεις, δεν πολύ στέκει, κάτι δεν λες καλά.
Μην γράφουμε ανακρίβειες, άδικες για ανθρώπους και εταιρίες αδερφέ, ναι;
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 12:30 am
Caracal wrote:
Δεν αναφέρεις σε τι ''HONDA'' ακριβώς πήγες
Tην ερωτηση την εκανα μεσω τηλεφωνου σε επισημo εμπορο και service Honda Ρεθύμνου
Tην τσιμουχα την αγορασα απο επισημο εμπορο και service Χανιων
Τα ρουλεμαν αγοραστηκαν απο μαγαζι με βιομηχανικα προιοντα στα Χανια
Caracal wrote:Μην γράφουμε ανακρίβειες, άδικες για ανθρώπους και εταιρίες αδερφέ, ναι;
Δεν ειχα και δεν εχω τετοιο σκοπο !!!!!!
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 12:37 am
easy rider wrote:
Tην ερωτηση την εκανα μεσω τηλεφωνου σε επισημo εμπορο και service Honda Ρεθύμνου
Tην τσιμουχα την αγορασα απο επισημο εμπορο και service Χανιων
Τα ρουλεμαν αγοραστηκαν απο μαγαζι με βιομηχανικα προιοντα στα Χανια
Ε, μάλλον το έβαλε το ποσοστάκι του ο επίσημος ή σου έδωσε τιμή μαζί με τα εργατικά της αλλαγής ίσως.
easy rider wrote:
Δεν ειχα και δεν εχω τετοιο σκοπο !!!!!!
Σωστός!
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 12:45 am
Caracal wrote:Ε, μάλλον το έβαλε το ποσοστάκι του ο επίσημος ή σου έδωσε τιμή μαζί με τα εργατικά της αλλαγής ίσως.
μπαααααα κατι σε πιασεν κωλεν οπως λενε και στα εξωτερικα μου εκανε η τιμη απο την αρχη !!!!!!!!!!!
βασικα αυτο που πιστευω ειναι οπου σε πιασουν !!!!! εξ αρχης ειχα πει μονο αγορα γιατι η δουλεια θα γινοταν ετσι κι αλλιως στο σπιτι !!!!!! οποτε ολα ειναι πιθανα !!!!!!!!!!!!!!!
ασχετο το Tron τι ελεγε ;;;;;;
παλι δεν βρηκα παρεα για cinema !!!!!!!!
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 4:14 pm
Ωραία !!!!! και ρε παιδί τι κωδικούς βρήκες????????? σε koyo....? τους έχεις?
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 9:20 pm
teacher wrote:Ωραία !!!!! και ρε παιδί τι κωδικούς βρήκες????????? σε koyo....? τους έχεις?
steering stem bearing—lower
tapered roller
HONDA 91016-371-000
KOYO 32006JRRS
FAG 32006X JK0S
NACHI E32006J N
SK HR 32006 XJ
NTN ET-32006X
angular contact ball
HONDA 91016-KT8-005
steering stem bearing—upper
tapered roller
HONDA 91015-425-832
KOYO 32005/26
NTN 4TCR0574
NACHI E32005JS/26
angular contact ball
HONDA 91015-KT8-005
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 9:25 pm
Upper Dust Seal 27x48x4 53214-KA4-701
lower dust seal 31X56X4 53214-371-010
Η δεύτερη δεν χρειάζεται στα κωνικά
lower dust seal 31X56X4 53214-371-010
Η δεύτερη δεν χρειάζεται στα κωνικά
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 10:05 pm
teacher wrote:Ωραία !!!!! και ρε παιδί τι κωδικούς βρήκες????????? σε koyo....? τους έχεις?
Δυστηχως teacher δεν κρατησα τους κωδικους !!!!!
Ευτυχως ομως απ'οτι ειδα ο Αναστασης εδωσε λυση !!!!! Thaks anastasis
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
1/2/2011, 10:09 pm
Η διαδικασία αναφέρεται στο manual του VTX1800 σελ 13-36 το οποίο χρησιμοποιεί τέτοια ρουλεμάν
http://motoservicemanuals.blogspot.com/2009/04/honda-vtx-1800-service-manual.html
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
2/2/2011, 11:30 am
teacher wrote:Το ΣΚ έγιναν κάποιες εργασίες συντήρησης στο γκαράζ του Φυσικού στο μηχανάκι μου και ήθελα να πώ ότι ενώ η αίσθηση στο έλεγχο για τα ρουλεμάν λαιμού με ρόδα πάνω, αλλά και χωρίς τη ρόδα, φαινόταν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, όταν βγάλαμε τις μπουκαλες (για λαδάκια και αλλαγή των χάλκινων bush) τότε έγινε αισθητό ότι υπάρχει ένα σκαλοπατάκι........
Μιας και το μηχανάκι ξαναδέθηκε θα βρώ πρώτα ρουλεμάν και μετά θα προχωρήσω στην επέμβαση αν κάποιος τελικά βρήκε κωδικούς ας το πει. Περιμένω απάντηση και από εδώ:
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-VFR800-A2-A3-02-04-Steering-Head-Bearings-/350369346715?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5193a3f49b
ότι κάνουν δηλαδή (προφανώς) και για το VFR 2005 και για το ποιά μάρκα έχει διαθέσιμα. Δεν ξέρω και πολλά, αλλά τα Koyo τα έχω ακουστά τουλάχιστον...
Παντως αν γινει καποια αγορα ρουλεμαν και δεν υπαρχει προβλημα θα ηθελα και εγω να συμμετασχω.
Για κωνικα ειμαι περισσοτερο "ψημμενος"
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
2/2/2011, 4:21 pm
anastasis wrote:
steering stem bearing—lower
tapered roller
HONDA 91016-371-000
KOYO 32006JRRS
FAG 32006X JK0S
NACHI E32006J N
SK HR 32006 XJ
NTN ET-32006X
angular contact ball
HONDA 91016-KT8-005
steering stem bearing—upper
tapered roller
HONDA 91015-425-832
KOYO 32005/26
NTN 4TCR0574
NACHI E32005JS/26
angular contact ball
HONDA 91015-KT8-005
Χρωστάω μπύρες!!!!!!
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
2/2/2011, 4:26 pm
vagelis78 wrote:
Παντως αν γινει καποια αγορα ρουλεμαν και δεν υπαρχει προβλημα θα ηθελα και εγω να συμμετασχω.
Για κωνικα ειμαι περισσοτερο "ψημμενος"
Με το που βρω άκρη Βαγγέλη θα ειδοποιήσω
Από τον Άγγλο (ebay) η απάντηση για κόστος και ποιότητα:
Dear george,
Hi. The kit comes with 2 dust seals. The bearings in this kit are non branded Japanese bearings. If you would like premium branded bearings such as FAG or Koyo, then these are more expensive, at £32 per set, plus £4.18 international postage. Regards, Dave
Οπότε από εκεί το κόστος είναι 43 ευρώ για καλής ποιότητας ρουλεμάν μαζί με dust seals (προφανώς όχι μαμά..)
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
3/2/2011, 9:57 am
teacher wrote:vagelis78 wrote:
Παντως αν γινει καποια αγορα ρουλεμαν και δεν υπαρχει προβλημα θα ηθελα και εγω να συμμετασχω.
Για κωνικα ειμαι περισσοτερο "ψημμενος"
Με το που βρω άκρη Βαγγέλη θα ειδοποιήσω
Από τον Άγγλο (ebay) η απάντηση για κόστος και ποιότητα:
Dear george,
Hi. The kit comes with 2 dust seals. The bearings in this kit are non branded Japanese bearings. If you would like premium branded bearings such as FAG or Koyo, then these are more expensive, at £32 per set, plus £4.18 international postage. Regards, Dave
Οπότε από εκεί το κόστος είναι 43 ευρώ για καλής ποιότητας ρουλεμάν μαζί με dust seals (προφανώς όχι μαμά..)
Μια χαρα τιμη μου ακουγεται.Αν και εγω εχω καινουριες τσιμουχες εαν ειναι κιτ και δεν μπορουμε να τις αποφυγουμε δεν πειραζει.
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
7/2/2011, 12:12 pm
Μόλις πήρα τηλέφωνο σε ένα μαγαζί Πειραιά (μάλλον αντιπροσωπεία της Koyo) http://www.koyo.gr/ , Ρετσίνα 33, Τηλ. 210-4124582 και η τιμή που μου είπαν για τους κωδικούς KOYO 32006JRRS και KOYO 32005/26 είναι 13,00 ευρώ το καθένα... οπότε προφανώς συμφέρει από Ελλάντα....
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
7/2/2011, 3:15 pm
teacher wrote:Μόλις πήρα τηλέφωνο σε ένα μαγαζί Πειραιά (μάλλον αντιπροσωπεία της Koyo) http://www.koyo.gr/ , Ρετσίνα 33, Τηλ. 210-4124582 και η τιμή που μου είπαν για τους κωδικούς KOYO 32006JRRS και KOYO 32005/26 είναι 13,00 ευρώ το καθένα... οπότε προφανώς συμφέρει από Ελλάντα....
Αρα και εγω με αυτους τους κωδικους παω και τα περνω απο εκει και ειμαι κομπλε, δεν χρειαζεται κατι αλλο νομιζω?
Thanks teacher
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
7/2/2011, 4:15 pm
teacher wrote:Μόλις πήρα τηλέφωνο σε ένα μαγαζί Πειραιά (μάλλον αντιπροσωπεία της Koyo) http://www.koyo.gr/ , Ρετσίνα 33, Τηλ. 210-4124582 και η τιμή που μου είπαν για τους κωδικούς KOYO 32006JRRS και KOYO 32005/26 είναι 13,00 ευρώ το καθένα... οπότε προφανώς συμφέρει από Ελλάντα....
Μπράβο Γιώργο!
Με το KOYO 32006JRRS γλυτώνεις νομίζω και την κάτω τσιμούχα γιατί είναι μονωμένο.
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
7/2/2011, 5:50 pm
Ακριβώς!! μιας και έχει το RRS (Ruber Ruber seal) δηλαδή στεγανοποιημένο και από τις 2 πλευρές
Τι μπράβο σε εσένα μπράβο που μας βρήκες κωδικούς (επίσης μέσα στην εβδομάδα λογικά θα έχουμε και το ειδικό κλειδάκι )
Τι μπράβο σε εσένα μπράβο που μας βρήκες κωδικούς (επίσης μέσα στην εβδομάδα λογικά θα έχουμε και το ειδικό κλειδάκι )
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
7/2/2011, 9:06 pm
teacher wrote:Ακριβώς!! μιας και έχει το RRS (Ruber Ruber seal) δηλαδή στεγανοποιημένο και από τις 2 πλευρές
Τι μπράβο σε εσένα μπράβο που μας βρήκες κωδικούς (επίσης μέσα στην εβδομάδα λογικά θα έχουμε και το ειδικό κλειδάκι )
OK, το κλειδάκι θέλω να το χρησιμοποιήσω και εγώ!
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
7/2/2011, 9:44 pm
anastasis wrote:teacher wrote:Ακριβώς!! μιας και έχει το RRS (Ruber Ruber seal) δηλαδή στεγανοποιημένο και από τις 2 πλευρές
Τι μπράβο σε εσένα μπράβο που μας βρήκες κωδικούς (επίσης μέσα στην εβδομάδα λογικά θα έχουμε και το ειδικό κλειδάκι )
OK, το κλειδάκι θέλω να το χρησιμοποιήσω και εγώ!
ετσι μπραβο!
μαθε πως ακριβως γινεται να το κανεις και στην δικια μου
ΑΝ το κανεις ΙΣΩΣ σου επιτρεψω να της .......βαλεις χερι
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
8/2/2011, 10:49 am
Don John wrote:anastasis wrote:teacher wrote:Ακριβώς!! μιας και έχει το RRS (Ruber Ruber seal) δηλαδή στεγανοποιημένο και από τις 2 πλευρές
Τι μπράβο σε εσένα μπράβο που μας βρήκες κωδικούς (επίσης μέσα στην εβδομάδα λογικά θα έχουμε και το ειδικό κλειδάκι )
OK, το κλειδάκι θέλω να το χρησιμοποιήσω και εγώ!
ετσι μπραβο!
μαθε πως ακριβως γινεται να το κανεις και στην δικια μου
ΑΝ το κανεις ΙΣΩΣ σου επιτρεψω να της .......βαλεις χερι
Το κλειδάκι, εν τέλη, είναι αυτό που κατασκεύασες. Νόμιζα ότι ήταν εξολκέας.....
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
9/2/2011, 11:39 am
Τι κλειδακι ειναι αυτο ρε παιδια?
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
31/3/2011, 12:53 pm
Αλλαξα προσφατα τα ρουλεμαν λαιμου με κωνικα στο μπιφτεκι μου (στα 42Κ χμ) καθως ειχανε φτιαξει ενα ελαφρο σκαλοπατι. Επισης καθως βγηκανε τα καλαμια αλλαξα και λαδια στο μπροστινο. Για να βγουνε/μπουνε τα ρουλεμαν με βοηθησε γνωστος part-time μηχανικος στου οποιου το workshop καναμε τη δουλεια καθως μπορουσαμε να δεσουμε το πισω μερος της μηχανης στη ραμπα που εχει. Η δουλεια δεν ειναι δυσκολη αλλα θελει μεθοδικοτητα και προσοχη.
Στην πρωτη βολτα που πηγα διαπιστωσα οτι το μπροστινο ειχε καποιους κραδασμους/συντονισμους πανω απο τα 140-150χμω και με ανησυχησε "ρε μηπως δεν καναμε κατι καλα" κλπ. Εβγαλα λοιπον τον μπροστινο τροχο και τον πηγα για ζυγοσταθμιση "μηπως και" αλλα στο μυαλο μου ειχα να ξαναλυσω το μπροστινο να ψαξω να δω τι παιζει. Ε λοιπον, με τον τροχο ζυγοσταθμισμενο ολα τα σχετικα φαινομενα εξαφανιστηκανε δια μαγειας
Μαλλον ο τζογος που ειχε το κατω ρουλεμαν "εκρυβε" κατα καποιο τροπο αυτους τους κραδασμους, δεν ξερω τι αλλο να υποθεσω (εκτος αν καποιο αντιβαρο εφυγε οπως εβγαλα/εβαλα τον τροχο αλλα το κοιταξα και δεν νομιζω..) Το αναφερω εδω καθως μπορει να συμβει και σε καποιον αλλο.
Το μηχανακι εχει σαφως πιο στιβαρη και σωστη αισθηση με τα καινουργια ρουλεμαν λαιμου - το τεσταρα μεχρι τα 240χμω και σε στροφες με 200+χμω και ητανε τραινο (στον δικο μου ιδιωτικο δρομο φυσικα ) Και περιμενει και η γεφυρα λαιμου
Στην πρωτη βολτα που πηγα διαπιστωσα οτι το μπροστινο ειχε καποιους κραδασμους/συντονισμους πανω απο τα 140-150χμω και με ανησυχησε "ρε μηπως δεν καναμε κατι καλα" κλπ. Εβγαλα λοιπον τον μπροστινο τροχο και τον πηγα για ζυγοσταθμιση "μηπως και" αλλα στο μυαλο μου ειχα να ξαναλυσω το μπροστινο να ψαξω να δω τι παιζει. Ε λοιπον, με τον τροχο ζυγοσταθμισμενο ολα τα σχετικα φαινομενα εξαφανιστηκανε δια μαγειας
Μαλλον ο τζογος που ειχε το κατω ρουλεμαν "εκρυβε" κατα καποιο τροπο αυτους τους κραδασμους, δεν ξερω τι αλλο να υποθεσω (εκτος αν καποιο αντιβαρο εφυγε οπως εβγαλα/εβαλα τον τροχο αλλα το κοιταξα και δεν νομιζω..) Το αναφερω εδω καθως μπορει να συμβει και σε καποιον αλλο.
Το μηχανακι εχει σαφως πιο στιβαρη και σωστη αισθηση με τα καινουργια ρουλεμαν λαιμου - το τεσταρα μεχρι τα 240χμω και σε στροφες με 200+χμω και ητανε τραινο (στον δικο μου ιδιωτικο δρομο φυσικα ) Και περιμενει και η γεφυρα λαιμου
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
31/3/2011, 1:31 pm
Και μένα είχε "πλανάρισμα" κάπου στα 160 αλλά διαίστωσα ότι το πουλεμάν του λαιμού ήθελε απλώς σφίξιμο γιατί είχε χαλαρώσει. Αυτό το έκανα κάπου στα 40Κ.
Τώρα στα 80Κ τα άλλαξα με κωνικά. Στα κωνικά έβαλα ροπή 17Ν ενώ στα σφαιρικά θέλει 26Ν.
Η όλη διαδικασία είναι μανίκι αν δεν έχει ξαναγίνει. Οταν αλλάξουμε του Sotokan θα ανεβούν φωτογραφίες.
Τώρα η κατάσταση των παλιών ήταν μεν βεβαρυμένη αλλά όχι τραγική.
Τώρα στα 80Κ τα άλλαξα με κωνικά. Στα κωνικά έβαλα ροπή 17Ν ενώ στα σφαιρικά θέλει 26Ν.
Η όλη διαδικασία είναι μανίκι αν δεν έχει ξαναγίνει. Οταν αλλάξουμε του Sotokan θα ανεβούν φωτογραφίες.
Τώρα η κατάσταση των παλιών ήταν μεν βεβαρυμένη αλλά όχι τραγική.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
31/3/2011, 1:33 pm
anastasis wrote:Και μένα είχε "πλανάρισμα" κάπου στα 160 αλλά διαίστωσα ότι το πουλεμάν του λαιμού ήθελε απλώς σφίξιμο γιατί είχε χαλαρώσει. Αυτό το έκανα κάπου στα 40Κ.
Τώρα στα 80Κ τα άλλαξα με κωνικά. Στα κωνικά έβαλα ροπή 17Ν ενώ στα σφαιρικά θέλει 26Ν.
Η όλη διαδικασία είναι μανίκι αν δεν έχει ξαναγίνει. Οταν αλλάξουμε του Sotokan θα ανεβούν φωτογραφίες.
Τώρα η κατάσταση των παλιών ήταν μεν βεβαρυμένη αλλά όχι τραγική.
Με το σφίξιμο πως τα πήγες ? Έβαλες τη ροπή που λες και καθάρισες ? Έκανες τις δοκιμές στο τιμόνι ΔΕ / ΑΡ χωρίς τροχό για να νιώσεις "δαγκώματα" και τα καλάμια μέσα έξω για να νοιώσεις μπόσικα ?
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
31/3/2011, 2:14 pm
DoctorAbo wrote:anastasis wrote:Και μένα είχε "πλανάρισμα" κάπου στα 160 αλλά διαίστωσα ότι το πουλεμάν του λαιμού ήθελε απλώς σφίξιμο γιατί είχε χαλαρώσει. Αυτό το έκανα κάπου στα 40Κ.
Τώρα στα 80Κ τα άλλαξα με κωνικά. Στα κωνικά έβαλα ροπή 17Ν ενώ στα σφαιρικά θέλει 26Ν.
Η όλη διαδικασία είναι μανίκι αν δεν έχει ξαναγίνει. Οταν αλλάξουμε του Sotokan θα ανεβούν φωτογραφίες.
Τώρα η κατάσταση των παλιών ήταν μεν βεβαρυμένη αλλά όχι τραγική.
Με το σφίξιμο πως τα πήγες ? Έβαλες τη ροπή που λες και καθάρισες ? Έκανες τις δοκιμές στο τιμόνι ΔΕ / ΑΡ χωρίς τροχό για να νιώσεις "δαγκώματα" και τα καλάμια μέσα έξω για να νοιώσεις μπόσικα ?
Καλά, προσπάθησα να τα φέρω ξεπερνόντας τα 50Ν και καταστρέψαμε ένα ζευγάρι. Μετά χρησιμοποιήσαμε τα παλιά ως οδηγούς για να τοποθετίσουμε τις θήκες των καινούργιων οι οποίες καθήσανε καλά και μετά τοποθετίσαμε τα καινούργια κωνικά ακολουθόντας την διαδικασία της HONDA από το VTX και τέλος σφίξαμε με 17Ν. Εκανα 450 χλμ και όλα εντάξη. Έχω την αίσθηση ότι έχει καινούργια λάστιχα. Θα ξαναρυθμίσω μετά από κάποιες χιλιάδες χλμ.
Η κάτω θήκη είναι δύσκολο να μπει.
Η διαδικασία χωρίς φωτογραφίες δεν περιγράφεται. Θα προσπαθήσω την άλλη βδομάδα με την μηχανή του Σωτήρη.
Τώρα βέβαια καταλαβαίνω τις φθορές της πίσω ανάρτησης, που σου έλεγα, στις παρατεταμένες στροφές του Αρτεμισίου όπου έδειχνε να κουνάει ελαφρά σαν μικρές ριπές ανέμου. Θα αλλάξω και τα 6 ρουλεμάν της πίσω ανάρτησης και της πίσω ρόδας.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
13/4/2011, 4:43 pm
Επειδή μου ρώτησε ο BRAVO για την διαδικασία του να βάλουμε τα καινούργια κωνικά ρουλεμάν τα γράφω σύντομα εδώ, δυστυχώς χωρίς φωτογραφίες, το πως τα τοποθέτησα εγώ και ο sotokan και στα δύο VTEC.
1. Λύνουμε όλο το μπροστινό και βγάζουμε τον σταυρό. Δεν βγάζουμε τα παλιά ρουλεμάν.
2. Βγάζουμε μόνο την βάση του κάτω ρουλεμάν από τον λαιμό χρησιμοποιώντας προσεκτικά σφυρί και κατσαβίδι.
3. Λαδώνουμε την καινούργια βάση και την θήκη του λαιμού. Χρησιμοποιώντας τα παλιά ρουλεμάν τοποθετούμε την καινούργια κάτω βάση πάνω από την παλιά και βιδώνουμε τον σταυρό στον λαιμό μέχρι η καινούργια βάση να έρθει στην θέση της.
4. Βγάζουμε την παλιά βάση του άνω ρουλεμάν και χρησιμοποιώντας πάλι τα παλιά πάνω στον σταυρό για οδηγούς, τοποθετούμε την καινούργια βάση βιδώνοντας το πάνω παξιμάδι του σταυρού.
5. Αφαιρούμε το κάτω ρουλεμάν από τον σταυρό, προσεκτικά με καλέμι και σφυρί. Είναι πολύ σφηνωμένο.
6. Τοποθετούμε το καινούργιο κάτω ρουλεμάν στον σταυρό. Το πιέζουμε χρησιμοποιώντας το παλιό και από πάνω ένα πλαστικό σωλήνα σε κατάλληλο μήκος και το παξιμάδι του σταυρού.
7. Γρασάρουμε τα ρουλεμάν και τοποθετούμε.
8. Σφίγγουμε στα 40Ν και περιστρέφουμε 5 φορές τον σταυρό.
9. Ξεσφίγγουμε και ξανασφίγγουμε με 17Ν και περιστρέφουμε 5-6 φορές. Αυτή την διαδικασία 4- 5 φορές (0-17Ν).
10. Τελικό σφίξιμο 17Ν
1. Λύνουμε όλο το μπροστινό και βγάζουμε τον σταυρό. Δεν βγάζουμε τα παλιά ρουλεμάν.
2. Βγάζουμε μόνο την βάση του κάτω ρουλεμάν από τον λαιμό χρησιμοποιώντας προσεκτικά σφυρί και κατσαβίδι.
3. Λαδώνουμε την καινούργια βάση και την θήκη του λαιμού. Χρησιμοποιώντας τα παλιά ρουλεμάν τοποθετούμε την καινούργια κάτω βάση πάνω από την παλιά και βιδώνουμε τον σταυρό στον λαιμό μέχρι η καινούργια βάση να έρθει στην θέση της.
4. Βγάζουμε την παλιά βάση του άνω ρουλεμάν και χρησιμοποιώντας πάλι τα παλιά πάνω στον σταυρό για οδηγούς, τοποθετούμε την καινούργια βάση βιδώνοντας το πάνω παξιμάδι του σταυρού.
5. Αφαιρούμε το κάτω ρουλεμάν από τον σταυρό, προσεκτικά με καλέμι και σφυρί. Είναι πολύ σφηνωμένο.
6. Τοποθετούμε το καινούργιο κάτω ρουλεμάν στον σταυρό. Το πιέζουμε χρησιμοποιώντας το παλιό και από πάνω ένα πλαστικό σωλήνα σε κατάλληλο μήκος και το παξιμάδι του σταυρού.
7. Γρασάρουμε τα ρουλεμάν και τοποθετούμε.
8. Σφίγγουμε στα 40Ν και περιστρέφουμε 5 φορές τον σταυρό.
9. Ξεσφίγγουμε και ξανασφίγγουμε με 17Ν και περιστρέφουμε 5-6 φορές. Αυτή την διαδικασία 4- 5 φορές (0-17Ν).
10. Τελικό σφίξιμο 17Ν
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
13/9/2016, 9:23 pm
Ηρθε ο καιρος και αλλαξα και εγω ρουλεμαν τιμονιου (γνησια)..
Και με λιγο παραπανω σκεψη, και τον τιτλο του πατετιαρη ελληναρα
εκανα λουκι στο κατω παλιο ποτηρι,για να βαλω το καινουργιο,και να μην σφηνωση το παλιο
Και για το σφιξιμω του κεντρικου παξημαδιου,επιδη δεν ειχα καρυδακι γατζοκλειδο
με ενα απλο γατζοκλειδο και μια βιδα επανω του..εσφυξα 2,5 κιλα που λεει το μανουαλι..
Και με λιγο παραπανω σκεψη, και τον τιτλο του πατετιαρη ελληναρα
εκανα λουκι στο κατω παλιο ποτηρι,για να βαλω το καινουργιο,και να μην σφηνωση το παλιο
Και για το σφιξιμω του κεντρικου παξημαδιου,επιδη δεν ειχα καρυδακι γατζοκλειδο
με ενα απλο γατζοκλειδο και μια βιδα επανω του..εσφυξα 2,5 κιλα που λεει το μανουαλι..
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
13/9/2016, 9:44 pm
Αν και δεν νομίζω πως τελικά παίζει κάποιο σπουδαίο ρόλο, πιστεύω πως, επειδή με την επέκταση του γαντζόκλειδου έχεις προφανώς μεγαλύτερο μοχλοβραχίονα από ότι με μόνο με το ροπόκλειδο, έχεις σφίξει με μικρότερη ροπή από όσο δείχνει το ροπόκλειδο και από όσο θα έπρεπε.
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
13/9/2016, 10:06 pm
Ο φυσικός wrote:Αν και δεν νομίζω πως τελικά παίζει κάποιο σπουδαίο ρόλο, πιστεύω πως, επειδή με την επέκταση του γαντζόκλειδου έχεις προφανώς μεγαλύτερο μοχλοβραχίονα από ότι με μόνο με το ροπόκλειδο, έχεις σφίξει με μικρότερη ροπή από όσο δείχνει το ροπόκλειδο και από όσο θα έπρεπε.
Δεν εχεις αδικο..αλλα επιδη ειναι λιγα τα κιλα,ειναι ελαχιστη διαφορα
και για να ελαχιστοποιησω της απωλειες δυναμης...εκανα δοκιμη στην μεγγενη με το ροποκλειδο
για να βαλω εμπειρικη δυναμη με το χερι..
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή Ρουλεμάν Λαιμού
13/9/2016, 10:28 pm
Ναι, ήταν κυρίως μια ακαδημαϊκή επισήμανση.
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|