Go down
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

16/3/2009, 7:39 pm
Παρακατω ακολουθει ενα συγκρητικο αναμεσα σε δυο μηχανες που ταλαιπωρουσα τα τελευταια χρονια και το νεο μου αποκτημα.

Μοντελα:
Ducati Multistrada 1000S '06
Yamaha R1 '05
Honda VFR '08



Ομορφια:
Ξεκιναμε απο την εμφανιση. Τελειως υποκειμενικο θεμα φυσικα, αλλα πιστευω οτι και οι τρεις μηχανες ειναι κουκλες. Αλλωστε σπανια αγοραζει κανεις μια μηχανη που δεν του αρεσει. Διοτι τελικα, αυτο που μετραει ειναι να γουσταρεις να βλεπεις την μηχανη σου, λιγο πριν την καβαλησεις, η οταν την παρκαρεις μετα απο μια μικρη η μεγαλη βολτα.
Καπου διαβασα οτι η R1 των μοντελων 5-7 ηταν η ωραιοτερη ss μηχανη που εβγαλαν τα τελευταια χρονια οι Γιαπωνεζοι. Θα συμφωνησω. Επισης και το VFR ηταν και παραμενει μια πανεμορφη μηχανη με διαχρονικες γραμμες. Ισως 1-2 σημεια να σηκωνουν βελτιωση, πιο κοντα στο συγχρονο σχεδιαστο πνευμα (καλα ντε μην βαρατε!!) Για το Multi εχω ακουσει διφορουμενα σχολια, σε καποιους δεν αρεσει η μουρη, αλλα ο κωλος σε αυτη τη μηχανη ειναι απιστευτος.
Νικητης: R1

Φρενα:
Οταν εχεις ακτινικα, με τρομπα Brembo τα λογια ειναι περιττα. Φυσικα, αλλο να σταματησεις τα 160 τερατωδη αλογα της R1 και αλλο τα 90 αλογα των αλλων δυο. Η Ducati φορουσε και αυτη Brembo αλλα οχι τα ακτινικα, που ηταν ιδανικα για τον all-around χαρακτηρα της μηχανης. Το συνδυασμενο συστημα της VFR να πως την αληθεια με ξενιζει, δεν ξερω ποσο σωστη επιλογη κανει για την κατανομη πιεσης στις τρεις δαγκανες, αλλα μια φορα που χρειαστηκε να το δοκιμασω σε φρεναρισμα απο πολλα, δουλεψε ικανοποιητικα. Επαναλαμβανω καθε μηχανη εχει οσο καλα φρενα χρειαζεται. Ισως ακτινικα σε touring μηχανη να ηταν και επικινδυνα, διοτι θελουν και πολυ καλα λαστιχα και πολυ καλη ασφαλτο.
Νικητης: R1

Πλαισιο:
Αλουμινια οι γιαπωνεζοι, ατσαλι οι Ιταλοι. Προτιμω την ελαστικοτητα του ατσαλιου, αν και γνωριζω οτι για sport και st μηχανες ειναι ακαταλληλα.
Νικητης: Multi

Αναρτησεις:
Το Multi φορουσε Ohlins απο μαμα (μπρος-πισω). Απλα τελεια! Σταθερα, προοδευτικα οσο επρεπε, δεν κουνουσαν καθολου, δεν κουραζαν, δεν τερματισαν ποτε ουτε στο πιο ακραιο φρεναρισμα. Η R1 ειχε και αυτη υψηλης αποδοσης μπροστινο, χωρις να ειναι τελειως κουτσουρο και να κουραζει στην πολη. Το συμβατικο μπροστινο της VFR δεν με εχει προβληματισει ως τωρα, αλλα ακτι μου λεει οτι θα μου λειψουν τα "αναποδα" του παρελθοντος.
Νικητης: Multi

Ψεκασμος:
Ο Ψεκασμος του VFR με εχει εντυπωσιασει, εχει ιδανικη αντιδραση στο ανοιγμα του γκαζιου. Παρολο που η Ιταλιδα φορουσε Magneti Marelli, υπηρχαν 1-2 φορες τη μερα που εχανε σε αποκριση. Τα ιδια για R1, που ειδικα κρυο στον ψεκασμο εκανε σαν μπουκωμενο μεχρι να ανοιξω το γκαζι πανω απο το μισο.
Νικητης: VFR

Κιβωτιο Ταχυτητων:
VFR hands down! Οσο σκληρος πρεπει, δεν εχει λαθεψει ουτε μια φορα, κουμπωνουν ολες παντα. Toy Ρ1 μου φανηκε λιγο μαλακοτερος αποτι πρεπει και του Multi εχανε καποιες πεμπτες.
Νικητης: VFR

Κινητηρας:
V2, V4, I4. Η μεγαλη μαχη των τεχνολογιων. Αν κοιταζαμε τις υποδυναμεις ο νικητης θα εβγαινε με κλειστα τα ματια. Ομως αυτο δεν ειναι παντα το ζητουμενο. Ο VFR ειναι ο πιο γραμμικος κινητηρας απο τους τρεις. Πραγματικα απο τη σιτγμη που ανοιγει το γκαζι και αν ξεχασεις το κλωτσημα του VTEC, η ροη δυναμης δινεται συνεχομενα, κατι που φαινεται και απο τα δυναμογραμματα. Δουλευει σαν ηλεκτροκινητηρας! Το δικυλινδρο ειχε την φοβερη δυναμη στα χαμηλα, τις σουζες με γκαζια δευτερας, την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα σε καταστασεις μεσαιων στροφων. ΑΛΛΑ, και ενα ασχημο σκορτσαρισμα μεχρι τις 2500 στροφες, που σε εκανε να κρατας συμπλεκτες συνεχεια (συνηθεια που ακομα να μου φυγει). Αντιθετα το VFR απο τις 1000 στροφες δουλευει ρολοι.
Και παμε στο τερας που λεγεται R1. Απο τις 7000 και μετα δαιμονιζεται. Μακρια πρωτη (~160χλμ), εξωφρενικη αποδοση σε ψηλες στροφες και συμπαθητικη αποδοση χαμηλα. Ειπα χαμηλα? Δεν θα τα δεις ποτε διοτι ειναι τετοια η ευστροφια του κινητηρα, που η κατω απο 6000 στροφες ειναι γαι 1 δευτερολεπτο. Μετα κουμπωνεις δευτερα και ξεχασες τα χαμηλα. Αυτο κανουν οιελαφριοι στροφαλοι, οι βαλβιδες τιτανιου κλπ που εχουν τα συγχρονα ss. Ανεβαζουν στροφες ταχυτατα. Οχι οτι χαμηλα ειναι ψοφιο, ειπαμε 1000 κυβικα ειναι αυτα. Παντως, και με κινδυνο να φαω κραξιμο, οι κινητηρες των ss ειναι οτι πιο συγχρονο υπαρχει στην αγορα. Ο ανταγωνισμος τους αναγκαζει να αλλαζουν καθε 2 χρονια τους κινητηρες τους, να περνανε MotoGP τεχνολογιες στα πολιτικα τους μηχανακια αμεσα και γενικα να μην επιτρεπουν να παλιωσουν. Αρα, ειναι λογικο ενας κινητηρας του 05 να ειναι καλυτερος απο εναν του 02(VFR) και εναν του 03(Multi) ειδικα οταν μαλιστα ειναι και κινητηρας υψηλων αποδοσεων. Και για να προλαβω οσους λενε για αξιοπιστια, πιστευω οτι πλεον ενας κινητηρας απο ss, που δεν σκιζεται σε πιστες βγαζει τις 80000χλμ χωρις κανενα προβλημα
Νικητης: R1

συνεχιζεται...
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Re: Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

16/3/2009, 8:02 pm
Θορυβος:
Χαμος και εδω. Προσωπικο γουστο καθενος. Κλασικος Ducati ξηροκαμπανος ο ενας, MotoGP γονιδια για τον V4 ο αλλος, βαρυς γεματος ο σε σειρα. τι να πρωτοδιαλεξεις. Καθε ενας εχει το κοινο του. Θα προτιμησω τον πααρδοσιακο ιταλο.
Νικητης: Multi

Φορτωμα:
Θελει και ρωτημα; VFR φυσικα. Αυτο ελειπε. Παντως και το Ducati με τις πλαινες βαλιτσες μια χαρα φορτωθηκε. αλλα επειδη ηταν λιγο πιο ψηλα, αλλοιωθηκε η οδηγικη του συμπεριφορα, κατιπου πιστευω δεν ισχυει στο VFR.
Νικητης: VFR

Θεση Οδηγησης:
Σελα στο VFR ιδανικη. Δεν κουραζεσαι μετα απο πολυωρη οδηγηση, ουτε παραειναι μαλακη για πιο σπορ οδηγηση. Τα ιδια ισχυουν στο Ducati, αλλα δεν ισχυουν στο R1 (προφανως). Το βασικο στο VFR ειναι οτι η γωνια κλισης ειναι η σωστη. Ειδικα σε 150+ χιλιομετρα, οταν ο αερας σε σηκωνει λιγο, μπορεις να τρως χιλιομετρα ωρες. Αντιθετως, το R1 ειναι πολυ μεσα και το Ducati πολυ ορθια. Παντως στα 700χ4 χιλιομετρα που εγραψα με Ducati Ευρωπη δεν κουραστηκα ιδιαιτερα. Φανταζομαι με VFR ακομα καλυτερα. Μια μικρη μονο παρατηρηση. Οτι οι μηροι ανοιγουν λιγο περισσοτερο απ'οτι πρεπει και κουραζομαι στους προσαγωγους περισσοτερο απο τα αλλα. Ισως και να ειμαι αγυμναστος, ισως και οχι και να φταει λιγο η θεση γιαυτο.
Νικητης: VFR

Συνεπιβατης:
Καλα στο R1 ειναι δραμα. Οσα εχετε ακουσει επι δυο. Μονο ηρωηδες καθονται εκει ψηλα πανω, στο μικρο πραγματακι που λεγεται σελα και εχει 8 μποφορ στην καλυτερη.
Αλλα και το Ducati δεν ειχε καλη θεση για τον πισω. Το βασικο προβλημα ηταν οτι επειδη δεν ξερει τη ειναι (street ή onoff?) ο πισω ουτε καλα καθεται ορθιος, ουτε μπορει ευκολα να πιασει το ντεποζιτο αν δεν ειναι 1,70. Κοινως? Η ψηλη γυναικα, ή χωριζουμε.
Στο VFR, εκτος απο την μαλακη σελα, υπαρχει και η τελεια θεση του συνεπιβατη, δηλαδη με το σωμα ελαφρα μπροστα και να ακουμπαει ντεποζιτο. Ξεκουραστη αλλα και διασκεδαστικη, μια και βλεπει λιγακι και τι γινεται μπροστα, λογω τηςμικρης διαφορας υψους (που δεν υπαρχει πχ στα μεγαλα on-off).
Νικητης: VFR

Ανταποκριση απο κοινο
Τις καλυτερες εντυπωσεις εχει το R1, που ολοι οι πιτσιρικαδες εχουν σαν ονειρο και ολες οι κοπελιτσες βλεπουν και λιωνουν. Πραγματικα βγαζεις γκομενα με αυτο το πραγμα! Ασχετα μετα που κολωνουν να ανεβουν. Ακομη καλυτερα!
Το Ducati ειχε καλες εντυπωσεις λογω ονοματος και λογω του μυθου πισω απο αυτο (και το οτι ειναι ακριβο, ακτι που δεν ισχυει).
Το VFR ο αδαης δεν το ξερει, αλλα πηρα τις καλυτερες εντυπωσεις απο μοτοσυκλετιστες (και συνεργεια-πωλητες). Και μια και αυτο που μετραει τελικα ειναι η γνωμη των σχετικων, πιστευω το VFR δικαιωθηκε στον τομεα αυτο.
Νικητης: VFR

Στριψιμο:
Ο μυθος λεει οτι τα Ducati στριβουν διαολεμενα ευκολα. Εχει δικιο. Το Ducati πρωτα στριβει και μετα σε ρωταει. Ο συνδυασμος πλαισιου-χωροδικτυωματος, αναρτησεων και γεωμετριας, καθως και η τιμοναρα του, το εκανα ιδανικο για καθε ειδους στροφιλικιου εκτος ισως απο τις παρατεταμενες στροβες πχ της Τριπολεως. Σε καθε αλλη περιπτωση, απλα εκανε ευκολα ο,τι οι λοιποι streetαδες παλευουν να κανουν. Και για του λογου το αληθες, το εδωσα σε ενα Fazerακια και στο τελος της διαδρομης προσκυνουσε.
Το VFR ειναι λιγο βαρυ για γρηγορους στριφτους δρομους, αλλα μια χαρα τα πηγε και στην Επιδαυρο. Βασικο ειναι λογω βαρους, δεν κουναει καθολου το πλαισιο και δεν φοβασε να κρατησεις παρατεταμενα τη μηχανη χαμηλα. Οσο για το R1, θελει πολυ κοπο και χερια να το πας γρηγορα στην στροφη. Αλλα αν το μαθεις φυσικα δεν πιανεται λογω πολυ καλυτερης εξοδου. Παντως σιγουρα ειναι το λιγοτερο διασκεδαστικο στα κλειστα τμηματα.
Νικητης: Multi


συνεχιζεται...
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Re: Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

16/3/2009, 8:26 pm
Και παμε τωρα στην οδηγηση, χωρισμενη σε τρεις κατηγοριες:

Πορεια σε εθνικες:
Απο την συγκριση των περιφερειακων, φαινεται οτι το R1, υπερτερει στην πορεια σε εθνικες. Δεν ειναι ομως απολυτα σωστο. Διοτι αλλο πορεια και αλλο γρηγορη οδηγηση. Η πορεια σημαινει διαρκεια, κατι που το R1 δεν καταλαβαινει. Τρωει βενζινη και σωματικες αντοχες πολυ γρηγορα. Αντιθετα με το VFR που δεν σε ξεζουμιζει για να πας γρηγορα. Ειναι πραγματικα απολαυση να πηγαινεις με 180 χιλιομετρα σε μια εθνικη με ανοικτες στροφες (πχ Αθηνων-Κορινθου). Ειναι απολαυση να καταπινεις τα εμποδια μπροστα σου, να ξεπερνας τους αργους στην αριστερη λωριδα με δυο απλες εναλλαγες πορειας. Αυτη η μηχανη εχει ΡΟΗ σε τετοιυς δρομους, δεν σε κουραζει, σου δινει λογο να επισκεπτεσαι την κοντινη σου πολη για τσιγαρα...
Το Ducati παρολο που ΠΟΤΕ δεν με κουρασε σε εθνικες, το κανει με βαρια καρδια. Θελει να τελειωνει γρηγορα, να πηγαινει σε στροφιλικια. Και με τελικη 220, νομιζω δειχνει την προτιμηση του σε χαμηλοτερες ταχυτητες. Παντως απο αερα δεν ειχε ποτε προβλημα, οπως φυσικα δεν εχει και το VFR. Υποδειγματικα και τα δυο. Το R1 θελει λιγο παραπανω σκηψιμο, αλλα ηδη εχεις μυρισει ντεποζιτο, οπως δεν το φιλας κιολας? lol
Νικητης: VFR

Πορεια σε επαρχιακους:
Αναλογα με το τι επαρχιακους λενε, διαλεγουμε και μεταξυ VFR και Multistrada. Αν ο επαρχιακος εχει ταχυτητες 60-80, τοτε μαλλον η Ιταλιδα ειναι ιδανικη. Σε πιο γρηγορους δρομους (για Θηβα πχ), το VFR εχει καλυτερη διαθεση. Παντως ενα βασικο του VFR ειναι οτι ακομη και σε κατηφορικες φουρκετες δεν εχει προβλημα. Δεν θα αγκομαχησεις να το κρατησεις εντος δρομου, δεν θα βλαστημησεις τον δημιουργο του. Ειναι οπως το λεμε, all-around. Και μολις βγεις σε αυτοκινητοδρομους, θα παρεις το αιμα σου πισω απο τους τιμονατους φιλους σου. Αλλα οταν αναφερομαστε στην κλασικη ελληνικη επαρχια, ο νικητης πρεπει να ειναι Ιταλος.
Νικητης: Multi

Πορεια στην πολη:
Εδω εχω μια εκπληξη, αν νομιζατε οτι ως τωρα αναμενατε τους νικητες. Καλυτερη μηχανη για την πολη ειναι η R1. Φυσικα, ΚΑΜΙΑ μηχανη δεν ειναι καλη στην πολη απο αυτες τις τρεις, αλλα αν μενεις σε μια επαρχιακη πολη (και οχι στη χαωδη Αθηνα), με στοιχειωδη κινηση, τοτε ναι το R1 ανταποκρινεται καλυτερα απο τα αλλα δυο. Που οφειλεται αυτο; στο μικρο του βαρος και την χαμηλη θεση οδηγησης. Ετσι ευκολα με το μετακινεις καβαλα, το πας οπισθεν,μτο ξεπαρκαρεις ορθιος. Επισης χωραει παντου και παει παντου, εκτος απο πεχοδρομιο. Ναι, εχει μικρα περιθωρια να στριψεις το τιμονι, αλλα οι 1-2 μανουβρες παραπανω γινονται πανευκολα χαρη στα 180 κιλα του. Και φυσικα, ο εξαιρετικος αυτος κινητηρας που ειπαμε, ειναι αδυναμος χαμηλα, αλλα δεν θες δυναμη στην πολη, ασε που σε βλεπουν και κανουν στην ακρη γιατι φοβουνται! Επισης δεν ανεβαζει θερμοκρασια οσο τα αλλα δυο και εχει και θηκη κρανους!
Το VFR οσο το εχω δουλεψει μεσα με ταλαιπωρει λιγο με το βαρος αλλα κατα τα αλλα δεν αντιμετωπιζω προβληματα. Κλειδωνεις και κρανος, ενω στο Ducati πχ δεν μπορεις, αλλα πεζοδρομια και αυτο γιοκ.
Το Ducati κερδιζει στα ανωμαλα εμποδια, ανεβαινει πεζοδρομια, ειναι υπεροχο και παιχνιδιαρικο να το οδηγεις, κανεις καγκουριες ευκολα, και γενικα ειναι ενα fun bike αλλα λογω υψους σελας, καθιστος δεν το πηγαινα ευκολα με την οπισθεν. Ασε που εχει και σκληρο συμπλεκτη.
Νικητης: R1
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Re: Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

16/3/2009, 8:28 pm
Τελικο συμπερασμα.

Τρεις μηχανες που ολες κανουν πολυ καλα την δουλεια τους, και ειναι κατα τη γνωμη μου οι καλυτερες του ειδους τους:
R1: ωραιοτερη και πιο ευκολοδηγητη ss χωρις να της λειπει το γκαζι
Multistrada: καλυτερη επιλογη στην νεοτατη κατηγορια των λεγομενων "ορθιων street"
VFR: καλυτερη sport-touring μηχανη.

Οποιος θελει μια μηχανη, ας δει πρωτα τις απαιτησεις του και μετα διαλεγει. Ευτυχως τα τελευταια χρονια ολες οι μηχανες ειναι παρα πολυ καλες, πολυ καλυτερες απ'οτι ειμαστε εμεις σαν οδηγοι.
Αν ηθελα να βαφτισω παντως μια μηχανη βασιλισσα, αυτο ο τιτλος, οσο και αν ποναει, πρεπει να παει στην R1, διοτι αυτη ειναι που εχει πανω της συγκεντρωμενη ολη την τεχνολογικη εξελιξη, αυτη ειναι που λειτουργει καλυτερα σε καθε στοιχιωδες κομματι της οδηγησης (φρεναρει, ξεκιναει, στριβει), αυτη ειναι η περισσοτερο μηχανη απο τις αλλες.

cheers cheers cheers
Mythos
Mythos
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-29
Mηνύματα : 59
Ηλικία : 45
Μοντέλο : Non VFR
Κράνος : Καμία επιλογή

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Re: Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

18/3/2009, 11:40 pm
αν και όπως ειπες... 3 διαφορετικά μοτόρια για να τα συγκρίνει καποιος, ωστόσο να` σαι καλά για τον κοπο σου να μεταφερις τις εντυπωσεις ενος ''Χρηστη'' και Ιδιοκτητη και των τριών....
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Re: Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

19/3/2009, 1:15 am
Κώστα μπράβο για το κείμενο, είναι η μοίρα των μεγάλων κειμένων να έχουν λίγες απαντήσεις Razz
Ευχαριστώ που μοιράστηκες τη γνώμη σου μαζί μας και μπράβο που δεν διστάζεις να δοκιμάσεις μοτοσικλέτες τόσο διαφορετικού χαρακτήρα.
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada Empty Re: Συγκρητικο: VFR vs R1 vs Multistrada

19/3/2009, 10:41 am
Mythos wrote:αν και όπως ειπες... 3 διαφορετικά μοτόρια για να τα
συγκρίνει καποιος, ωστόσο να` σαι καλά για τον κοπο σου να μεταφερις
τις εντυπωσεις ενος ''Χρηστη'' και Ιδιοκτητη και των τριών....
Ο φυσικός wrote:Κώστα μπράβο για το κείμενο, είναι η μοίρα των μεγάλων κειμένων να έχουν λίγες απαντήσεις Razz
Ευχαριστώ που μοιράστηκες τη γνώμη σου μαζί μας και μπράβο που δεν διστάζεις να δοκιμάσεις μοτοσικλέτες τόσο διαφορετικού χαρακτήρα.
Εχετε δικιο, ειναι τρεις διαφορετικες μοτοσυκλεττες, αλλα...
Αυτο που μου δειχνει η εμπειρια μου ειναι οτι πλεον ολες οι συγχρονες μηχανες ανταποκρινονται πολυ καλα σε ολες τις συνθηκες. Να σας πω μονο οταν ειχα το R1 λογω συνθηκων για 2 μηνες ηταν το μοναδικο μου οχημα. Που σημαινε, με R1 σχολειο, σουπερμαρκετ, καφε, εκδρομες, δουλειες. Μια χαρα τα καταφερε και δεν με ταλαιπωρησε.
Και επειδη λοιπον εχουμε την ταση να λεμε οτι εδω στην Ελλαδα κακως παιρνουμε ss αν δεν τα βαζουμε πιστα, θα διαφωνησω, οχι για να υπεραστιστω την επιλογη μου αλλα για να εξηγησω οτι η συμβιωση μου με ss ηταν μια εμπειρια ανεπαναληπτη. Θεωρω οτι οσοι εχουν οικονομικη δυνατοτητα να βαλουν ενα ss στο γκαραζ τους να το κανουν, εστω και για λιγο διαστημα.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum