Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
+6
Al_Bandy
Vvag
Vaggelis V4
Συνεπιβάτιδα
gasoil
Ο φυσικός
10 posters
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
16/3/2009, 5:01 pm
Προσοχή, ακολουθεί χαβαλές .
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της τηλε-φυσικός (προέρχονται από τον ιδιοκτήτη κάβας στο Τόκιο από όπου ψωνίζει σακέ ο πρωτοξάδελφος του Σοϊχίρο) το νέο μοντέλο θα έχει τις εξής σημαντικότατες διαφορές:
1. Βελτιωμένη σχέση ευρώ ανά ίππο. Με μια εντυπωσιακή κίνηση οι μηχανικοί του λογιστηρίου εκτίναξαν την τιμή στα ύψη με αποτέλεσμα το νέο VFR να εγγυάται ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις σε ταμεία τραπεζών και σικέιν τοκογλύφων.
2. Το επαναστατικό σύστημα CBAHS (Combined Brake And Horn System) με το οποίο ενεργοποιούνται πέρα από τα 234 πιστόνια στις δαγκάνες ΚΑΙ Η ΚΟΡΝΑ!!! Αντιλαμβάνεστε πόσο εντυπωσιακό θέαμα είναι να φρενάρετε οριακά πλησιάζοντας τον ταρίφα ενώ η κόρνα σας προσπαθεί να εκφράσει την βαθειά οργή σας.
3. Νέο χρώμα και σχήμα στα λάστιχα (σκούρο μαύρο και στρογγυλά). Επίσης μαλακότερη γόμα για να σβήνετε και στυλό.
4. Αφαίρεση 2 κιλών από το πλαίσιο και πρόσθεσή τους στον κινητήρα. Επίσης, αφαίρεση 2 κιλών από τον κινητήρα και πρόσθεσή τους στο πλαίσιο.
5. Μετακίνηση του τεχνικού Fujiyama Yamazuki από τη σειρά παραγωγής στο κυλικείο και αντικατάστασή του με τον Thatostripso Tohondaki. Αποδείχθηκε ότι ο Fujiyama ήταν ερωτοχτυπημένος με τη σερβιτόρα στο κυλικείο (γνωστή και ως Kegamo Tofrapedaki) με αποτέλεσμα να σφίγγει λάθος τις αριστερές δαγκάνες. Τώρα ξέρετε γιατί δεν μπορέσατε ποτέ να φρενάρετε σωστά.
6. Τοποθέτηση θερμαινόμενων γκριπ για τον συνεπιβάτη.
7. Στάνταρντ πενταώροφο tank-bag. Ο τρίτος όροφος έχει μόνο τις κολώνες για να μπορείτε να βλέπετε που πάτε.
8. Τα περιοδικά ΠΟΤΟ και Ουδέν-Τριακόσια είχαν διακρίνει πως σε παρατεταμένες αριστερές των 280+ και με άνεμο άνω των 9 μποφόρ η μηχανή παρουσίαζε μια ανεπαίσθητη ταλάντωση γύρω από τον εγκάρσιο άξονα που οφειλόταν στην έλλειψη συντονισμού ανάμεσα στον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου και στη δευτερεύουσα μετάδοση (ή ίσως σε φυσαλίδες που έχουν μείνει στο χυτό υποπλαίσιο λόγω κακής χύτευσης και ελλιπούς τεχνικού ελέγχου). Η Honda έλαβε σοβαρά τις παρατηρήσεις τους και επιτέλους τοποθέτησε led στο πίσω φανάρι. Όσοι οδήγησαν το νέο VFR συμφωνούν ότι με την αλλαγή αυτή η κόρνα ηχεί καλύτερα, αλλά ίσως και να φταίει το CBAHS που αναφέραμε προηγουμένως.
9. Μείωση του βάρους με τοποθέτηση διπλού πλαϊνού σταντ. Με ένα σταντ έχετε δύο! Αν σε αυτό προσθέσουμε την μείωση κατά 2 γραμμάρια του βάρους του κλειδιού φτάνουμε σε ένα βάρος μόλις 245 κιλά αντί για 245,5 που είχε το 2008.
Περισσότερα μόλις το οδηγήσουμε στην επίσημη παρουσίαση στις Άνω Κουκουβάουνες.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της τηλε-φυσικός (προέρχονται από τον ιδιοκτήτη κάβας στο Τόκιο από όπου ψωνίζει σακέ ο πρωτοξάδελφος του Σοϊχίρο) το νέο μοντέλο θα έχει τις εξής σημαντικότατες διαφορές:
1. Βελτιωμένη σχέση ευρώ ανά ίππο. Με μια εντυπωσιακή κίνηση οι μηχανικοί του λογιστηρίου εκτίναξαν την τιμή στα ύψη με αποτέλεσμα το νέο VFR να εγγυάται ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις σε ταμεία τραπεζών και σικέιν τοκογλύφων.
2. Το επαναστατικό σύστημα CBAHS (Combined Brake And Horn System) με το οποίο ενεργοποιούνται πέρα από τα 234 πιστόνια στις δαγκάνες ΚΑΙ Η ΚΟΡΝΑ!!! Αντιλαμβάνεστε πόσο εντυπωσιακό θέαμα είναι να φρενάρετε οριακά πλησιάζοντας τον ταρίφα ενώ η κόρνα σας προσπαθεί να εκφράσει την βαθειά οργή σας.
3. Νέο χρώμα και σχήμα στα λάστιχα (σκούρο μαύρο και στρογγυλά). Επίσης μαλακότερη γόμα για να σβήνετε και στυλό.
4. Αφαίρεση 2 κιλών από το πλαίσιο και πρόσθεσή τους στον κινητήρα. Επίσης, αφαίρεση 2 κιλών από τον κινητήρα και πρόσθεσή τους στο πλαίσιο.
5. Μετακίνηση του τεχνικού Fujiyama Yamazuki από τη σειρά παραγωγής στο κυλικείο και αντικατάστασή του με τον Thatostripso Tohondaki. Αποδείχθηκε ότι ο Fujiyama ήταν ερωτοχτυπημένος με τη σερβιτόρα στο κυλικείο (γνωστή και ως Kegamo Tofrapedaki) με αποτέλεσμα να σφίγγει λάθος τις αριστερές δαγκάνες. Τώρα ξέρετε γιατί δεν μπορέσατε ποτέ να φρενάρετε σωστά.
6. Τοποθέτηση θερμαινόμενων γκριπ για τον συνεπιβάτη.
7. Στάνταρντ πενταώροφο tank-bag. Ο τρίτος όροφος έχει μόνο τις κολώνες για να μπορείτε να βλέπετε που πάτε.
8. Τα περιοδικά ΠΟΤΟ και Ουδέν-Τριακόσια είχαν διακρίνει πως σε παρατεταμένες αριστερές των 280+ και με άνεμο άνω των 9 μποφόρ η μηχανή παρουσίαζε μια ανεπαίσθητη ταλάντωση γύρω από τον εγκάρσιο άξονα που οφειλόταν στην έλλειψη συντονισμού ανάμεσα στον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου και στη δευτερεύουσα μετάδοση (ή ίσως σε φυσαλίδες που έχουν μείνει στο χυτό υποπλαίσιο λόγω κακής χύτευσης και ελλιπούς τεχνικού ελέγχου). Η Honda έλαβε σοβαρά τις παρατηρήσεις τους και επιτέλους τοποθέτησε led στο πίσω φανάρι. Όσοι οδήγησαν το νέο VFR συμφωνούν ότι με την αλλαγή αυτή η κόρνα ηχεί καλύτερα, αλλά ίσως και να φταίει το CBAHS που αναφέραμε προηγουμένως.
9. Μείωση του βάρους με τοποθέτηση διπλού πλαϊνού σταντ. Με ένα σταντ έχετε δύο! Αν σε αυτό προσθέσουμε την μείωση κατά 2 γραμμάρια του βάρους του κλειδιού φτάνουμε σε ένα βάρος μόλις 245 κιλά αντί για 245,5 που είχε το 2008.
Περισσότερα μόλις το οδηγήσουμε στην επίσημη παρουσίαση στις Άνω Κουκουβάουνες.
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
16/3/2009, 6:15 pm
Γνωρίζω ότι την επισήμανση στην αρχή για την σοβαρότητα του θέματος εμείς την ζητήσαμε(σα) αλλά αναγνωρίζω το λάθος μας (μου)Ο φυσικός wrote:Προσοχή, ακολουθεί χαβαλές .
.
Please μην το κάνεις. Είναι σαν να πας να δείς μια ταινία και να σου λένε το τέλος
- ΣυνεπιβάτιδαΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-11
Mηνύματα : 39
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
17/3/2009, 9:37 am
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
17/3/2009, 10:38 am
Με συγχωρείτε φίλτατη κα. Συνεπιβάτιδα αλλά πού διαφωνούν αυτά που παρουσιάζετε με ότι είπα;
Δεν βλέπετε τα καινούργια ελαστικά (μαύρα και στρογγυλά ακριβώς όπως σας είχα πληροφορήσει;)
Δεν βλέπετε το μειωμένο βάρος;
Δεν βλέπετε ότι εξαιτίας του καλύτερου λόγου ευρώ/κιλό θα αγοράζεται μόνο από κρατικές υπηρεσίες (και αν...)
Βέβαια έκανα ένα λάθος. Το πενταώροφο tank-bag τελικά είναι πενταώροφο top-case.
ΥΓ. Θα σουζάρει και καλύτερα με τη νέα κατανομή βάρους!
Δεν βλέπετε τα καινούργια ελαστικά (μαύρα και στρογγυλά ακριβώς όπως σας είχα πληροφορήσει;)
Δεν βλέπετε το μειωμένο βάρος;
Δεν βλέπετε ότι εξαιτίας του καλύτερου λόγου ευρώ/κιλό θα αγοράζεται μόνο από κρατικές υπηρεσίες (και αν...)
Βέβαια έκανα ένα λάθος. Το πενταώροφο tank-bag τελικά είναι πενταώροφο top-case.
ΥΓ. Θα σουζάρει και καλύτερα με τη νέα κατανομή βάρους!
- Vaggelis V4Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-07
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 51
Μοντέλο : 800 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
17/3/2009, 11:44 pm
Χαχαχαχαχαχαχαχαχχα!!!!
πρίν από ένα μήνα πήγα στην Ιαπωνία στο εργοστάσιο της Honda...
τρύπωσα από το παραθυράκι στο κυλικείο που είχε αφήσει επίτηδες ανοιχτό η Kegamo Tofrapedaki για να μπεί κρυφά ο Fujiyama Yamazuki και να την κουτουπωσει πισω από τις λαμαρίνες με τις τυρόπιτες χωρίς να τους πάρει χαμπάρι κανας αδιάκριτος, γλύστρησα σα νιντζα στο τμημα research and development και τράβηξα τις μοναδικές και αποκλειστικότατες φωτογραφίες από το νέο VFR...
ιδού λοιπόν:
όπως βλέπετε το νέο μοντέλο θα έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κάλυψη καλύτερα φωτα, καλύτερη κόρνα, 3 τροχούς για να πηγαίνει πάντου...
όπισθεν για να μην κουραζόμαστε να σμπρώχνουμε και χρωματάκι που τονίζει τον ανδρισμό του αναβάτη
πρίν από ένα μήνα πήγα στην Ιαπωνία στο εργοστάσιο της Honda...
τρύπωσα από το παραθυράκι στο κυλικείο που είχε αφήσει επίτηδες ανοιχτό η Kegamo Tofrapedaki για να μπεί κρυφά ο Fujiyama Yamazuki και να την κουτουπωσει πισω από τις λαμαρίνες με τις τυρόπιτες χωρίς να τους πάρει χαμπάρι κανας αδιάκριτος, γλύστρησα σα νιντζα στο τμημα research and development και τράβηξα τις μοναδικές και αποκλειστικότατες φωτογραφίες από το νέο VFR...
ιδού λοιπόν:
όπως βλέπετε το νέο μοντέλο θα έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κάλυψη καλύτερα φωτα, καλύτερη κόρνα, 3 τροχούς για να πηγαίνει πάντου...
όπισθεν για να μην κουραζόμαστε να σμπρώχνουμε και χρωματάκι που τονίζει τον ανδρισμό του αναβάτη
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 12:21 am
ΩΩΩΩΩ!!!!!!!
Έχουμε και φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το χρωματάκι τα σπάει.
Έχουμε και φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το χρωματάκι τα σπάει.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 12:27 am
Προσοχή στη λεπτομέρεια: Αντιολισθητικό κάλυμμα σέλας, αγωνιστικό μονόσελο αλλά με βαλίτσα και χορταστικά μαρσπιέ.
Αλλά φαίνεται μονοκύλινδρο.
Αλλά φαίνεται μονοκύλινδρο.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 12:35 am
Ο φυσικός wrote:Αλλά φαίνεται μονοκύλινδρο.
Απλά δε φαίνονται οι πίσω κύλινδροι, είναι τα φέρινγκ. Παρατηρήστε και ότι το ψυγείο είναι μπροστά!!! Λύθηκε το πρόβλημα της θερμοκρασίας!!!
- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 8:51 am
έχω λιώσει πρωινιατικα λέμε!!!
Περιτο να πω πως το ροζακι αν βγει στα άλογα που υποθέτω είναι η νέα μου μότο
Περιτο να πω πως το ροζακι αν βγει στα άλογα που υποθέτω είναι η νέα μου μότο
- georgevfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-23
Mηνύματα : 386
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
Κράνος : Arai corcair rx 7
cover me with chocolate and throw me to the lesbians
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 11:16 am
Και για να προσθσει σασπενς και αγωνια στη ζωη μας η Ηοnda εβαλε κασα μεταδοσης απο Χαρλει οπως φαινεται αριστερα ετσι για να μην εισαι ποτε σιγουρος αν θα φτασεις στον προορισμο σου βρε αδερφε !!! Ασε που ανοιγουν νεες θεσεις εργασιας στην οδοικη βοηθεια .
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 11:23 am
Καλα κανεις δεν το προσεξε???
Εβαλε αναποδο στο νεο VFR?
Και το εκανε ΚΑΙ τιμονατο?
Και ολα αυτα ειπαμε με μονο +2,5 χιλιαρικα?
Εβαλε αναποδο στο νεο VFR?
Και το εκανε ΚΑΙ τιμονατο?
Και ολα αυτα ειπαμε με μονο +2,5 χιλιαρικα?
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 1:48 pm
- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 2:21 pm
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 2:26 pm
Al_Bandy wrote:κάλο μου φοτοσοπ κανε το θαύμα σου να το βγάλει έτσι και η χοντα
NOOOOOOO ! ! ! ! ! ! ! !
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
18/3/2009, 3:48 pm
Vvag wrote:Al_Bandy wrote:κάλο μου φοτοσοπ κανε το θαύμα σου να το βγάλει έτσι και η χοντα
NOOOOOOO ! ! ! ! ! ! ! !
Όχι ρε παιδιά! Δεν είναι όμορφο αυτό το πράγμα, θυμίζει Deauville με 110 άλογα.
- Vaggelis V4Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-07
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 51
Μοντέλο : 800 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
19/3/2009, 12:34 am
Ουτε κι εμενα μ΄αρεσει και μακάρι να μη το κάνουν έτσι...
τα δικά μας VFR είναι γεμάτα γωνίες και αποπνέουν δυναμισμο αυτό εδώ με τίποτα
τα δικά μας VFR είναι γεμάτα γωνίες και αποπνέουν δυναμισμο αυτό εδώ με τίποτα
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
19/3/2009, 12:21 pm
Καλα μην τρελαινομαστε.
Ενας τυπας απο ενα ξενο forum το εφτιαξε.
Η Honda σιγουρα θα το κανει καλυτερο.
Ενας τυπας απο ενα ξενο forum το εφτιαξε.
Η Honda σιγουρα θα το κανει καλυτερο.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
19/3/2009, 12:49 pm
finrod wrote:Καλα μην τρελαινομαστε.
Ενας τυπας απο ενα ξενο forum το εφτιαξε.
Η Honda σιγουρα θα το κανει καλυτερο.
+1
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Αποκλειστικές πληροφορίες για το VFR 2009!!!
19/3/2009, 4:25 pm
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|