Καρατιμόνα αντί για clip ons
+5
Caracal
Tinder
noe13
Don John
apostat
9 posters
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Καρατιμόνα αντί για clip ons
10/5/2010, 9:24 pm
Έκανα την μετατροπή στο VFR, όχι χωρίς κόπο πρέπει να πω. Στο διαφημιστικό λέγανε βέβαια ότι δεν αλλάζουν τα καλώδια / ντίζες, κάτι που ισχύει κιόλας. Δεν λένε όμως ότι πρέπει να τα περάσεις από αλλού για να μην τσιτώνουν, που σημαίνει βγάλσιμο τις τιμονόπλακας, ή των καλαμιών. Επέλεξα το δεύτερο, με τα διάφορα επακόλουθα. Έπρεπε να ξεβιδώσω όλα τα σωληνάκια φρένων (CBS=πολλά) από τις βάσεις τους, τα καλώδια ABS κλπ, για να κατέβουν τα καλάμια αρκετά. Τελικά ξεβίδωσα και την τιμονόπλακα, γιατί φοβήθηκα μην κάνω καμιά ζημιά. (Γρηγόρη μην γελάς)
Μετά από αρκετό ιδρώτα, η καρατιμόνα μπήκε!
Πάει πέρα δώθε χωρίς να πιάνει πουθενά, και είναι γενικά πολύ στιβαρά βαλμένη.
Σταματημένος, βλέπεις μεν ότι κάθεσαι ελαφρά πιο όρθιος, αλλά δεν είναι τεράστια η διαφορά. Το πλάτος είναι ελάχιστα μεγαλύτερο, άντε 1 αντίβαρο από κάθε πλευρά. Η διαφορά είναι η γωνία των χειρολαβών, που είναι αρκετά πιο οριζόντια από την κλιπονάτη που δείχνει προς τα κάτω.
Ξεκινάμε λοιπόν, ανάβαση στον Υμηττό μέχρι την κορυφή. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στο τιμόνι, επειδή ζω ένα πολιτισμικό σόκ σε σχέση με το XR που τώρα τελευταία οδηγούσα αποκλειστικά. (Στο VFR είχα ακόμα βενζίνη αγορασμένη 0.96€ το λίτρο). Τι ήχος, τι φανταστική λειτουργία, το δύναμη, τι φρένα! Τι τρομερά πολιτισμένος κινητήρας είναι αυτός ο V4! Τι απίστευτη ασφάλεια σου προσφέρει το ABS! Πω ρε, τι μηχανάρα έχω;
χμ..
Στο θέμα μας:
Το τιμόνι με την ελάχιστη διαφορά στην στάση του σώματος, αλλά κυρίως με του 2 πόντους πιο ψηλά που βρίσκεται η λαβή του, σε προδιαθέτει για καγκουριές. Αρχίζω να παίρνω τις στροφές λίγο mottard like, ωσ' που μου πετάγεται σε δεξιά στροφή τυφλή ένας παππούς που πάει στο βουνό να ξεπεράσει το σοκ του bypass, και συμμαζεύομαι. Ψηλά κοντά στις κεραίες βέβαια δεν τα καταφέρνει κανένας καρδιακός, οπότε αρχίζω πάλι τα έκτροπα. Είναι ωραία τα έκτροπα σε κλειστό στροφιλίκι με την καρατιμόνα, απόλαυση. Ήταν εξάλλου αναμενόμενο.
Τι λέει όμως το μηχανάκι στα γΛήγορα;
Κατω από Καισαριανή και βουρ στην περιφερειακή Υμηττού, προσωπική μου πίστα δοκιμών.
Στην πρώτη δεξιά στροφή γκάζι as usual. Αλλά... ούπς! Τιν' τούτο; Καμία σχέση με το γνωστό συναίσθημα. Παραμένεις υπερβολικά όρθιος, τόσο που τρομάζεις στην αρχή. Αφού παίρνω το κολλάει, συνεχίζω προς αεροδρόμιο. Μέσα στα τούνελ έχω την αίσθηση ότι πάω πιο γΛήγορα από ότι συνήθως, αλλά δεν πλαγιάζω ανάλογα. Μια γρήγορη ματιά στο κοντέρ μου επιβεβαιώνει ότι έχω ακριβώς την ταχύτητα που έχω συνήθως.
Βγαίνω στην Αττική οδό και ανοίγω στα 200. Η έκθεση στον αέρα είναι σαφώς μεγαλύτερη, αλλά όχι κουραστική. Υπάρχει όμως, και το καταλαβαίνεις αυτό όταν κάνεις καμιά άτσαλη κίνηση. Εκεί βλέπεις ότι το σώμα σου φεύγει περισσότερο από ότι συνήθως. Συνεχίζω με ελαφρά σπαστούς αγκώνες, και η γνώριμη κατάσταση επανέρχεται. Σε μεγάλες ταχύτητες λοιπόν, σίγουρα ένα μείον. Η νηνεμία που σου προσφέρει το κλιπ ον σε συνδειασμό με την τουριστική ζελατίνα, δεν συγκρίνεται.
Συμπέρασμα: Μ' άρεσε. Ταιριάζει στο πνεύμα της εποχής, με τα τρελά διόδια και τις κάμερες παντού, που κάνουν τις εθνικές οδούς μεγάλες ταχύτητες ταμπού. Είναι σαφώς πιο διασκεδαστικό σε κλειστό στροφιλίκι, και υποπτεύομαι ότι θα με ενθουσιάσει και σε ανοιχτό στροφιλίκι, όταν το συνηθίσω λίγο περισσότερο.
Σίγουρα θα το απολαύσω στο 4ήμερο που πάω την ερχόμενη Πέμπτη στην Ήπειρο!
Μετά από αρκετό ιδρώτα, η καρατιμόνα μπήκε!
Πάει πέρα δώθε χωρίς να πιάνει πουθενά, και είναι γενικά πολύ στιβαρά βαλμένη.
Σταματημένος, βλέπεις μεν ότι κάθεσαι ελαφρά πιο όρθιος, αλλά δεν είναι τεράστια η διαφορά. Το πλάτος είναι ελάχιστα μεγαλύτερο, άντε 1 αντίβαρο από κάθε πλευρά. Η διαφορά είναι η γωνία των χειρολαβών, που είναι αρκετά πιο οριζόντια από την κλιπονάτη που δείχνει προς τα κάτω.
Ξεκινάμε λοιπόν, ανάβαση στον Υμηττό μέχρι την κορυφή. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στο τιμόνι, επειδή ζω ένα πολιτισμικό σόκ σε σχέση με το XR που τώρα τελευταία οδηγούσα αποκλειστικά. (Στο VFR είχα ακόμα βενζίνη αγορασμένη 0.96€ το λίτρο). Τι ήχος, τι φανταστική λειτουργία, το δύναμη, τι φρένα! Τι τρομερά πολιτισμένος κινητήρας είναι αυτός ο V4! Τι απίστευτη ασφάλεια σου προσφέρει το ABS! Πω ρε, τι μηχανάρα έχω;
χμ..
Στο θέμα μας:
Το τιμόνι με την ελάχιστη διαφορά στην στάση του σώματος, αλλά κυρίως με του 2 πόντους πιο ψηλά που βρίσκεται η λαβή του, σε προδιαθέτει για καγκουριές. Αρχίζω να παίρνω τις στροφές λίγο mottard like, ωσ' που μου πετάγεται σε δεξιά στροφή τυφλή ένας παππούς που πάει στο βουνό να ξεπεράσει το σοκ του bypass, και συμμαζεύομαι. Ψηλά κοντά στις κεραίες βέβαια δεν τα καταφέρνει κανένας καρδιακός, οπότε αρχίζω πάλι τα έκτροπα. Είναι ωραία τα έκτροπα σε κλειστό στροφιλίκι με την καρατιμόνα, απόλαυση. Ήταν εξάλλου αναμενόμενο.
Τι λέει όμως το μηχανάκι στα γΛήγορα;
Κατω από Καισαριανή και βουρ στην περιφερειακή Υμηττού, προσωπική μου πίστα δοκιμών.
Στην πρώτη δεξιά στροφή γκάζι as usual. Αλλά... ούπς! Τιν' τούτο; Καμία σχέση με το γνωστό συναίσθημα. Παραμένεις υπερβολικά όρθιος, τόσο που τρομάζεις στην αρχή. Αφού παίρνω το κολλάει, συνεχίζω προς αεροδρόμιο. Μέσα στα τούνελ έχω την αίσθηση ότι πάω πιο γΛήγορα από ότι συνήθως, αλλά δεν πλαγιάζω ανάλογα. Μια γρήγορη ματιά στο κοντέρ μου επιβεβαιώνει ότι έχω ακριβώς την ταχύτητα που έχω συνήθως.
Βγαίνω στην Αττική οδό και ανοίγω στα 200. Η έκθεση στον αέρα είναι σαφώς μεγαλύτερη, αλλά όχι κουραστική. Υπάρχει όμως, και το καταλαβαίνεις αυτό όταν κάνεις καμιά άτσαλη κίνηση. Εκεί βλέπεις ότι το σώμα σου φεύγει περισσότερο από ότι συνήθως. Συνεχίζω με ελαφρά σπαστούς αγκώνες, και η γνώριμη κατάσταση επανέρχεται. Σε μεγάλες ταχύτητες λοιπόν, σίγουρα ένα μείον. Η νηνεμία που σου προσφέρει το κλιπ ον σε συνδειασμό με την τουριστική ζελατίνα, δεν συγκρίνεται.
Συμπέρασμα: Μ' άρεσε. Ταιριάζει στο πνεύμα της εποχής, με τα τρελά διόδια και τις κάμερες παντού, που κάνουν τις εθνικές οδούς μεγάλες ταχύτητες ταμπού. Είναι σαφώς πιο διασκεδαστικό σε κλειστό στροφιλίκι, και υποπτεύομαι ότι θα με ενθουσιάσει και σε ανοιχτό στροφιλίκι, όταν το συνηθίσω λίγο περισσότερο.
Σίγουρα θα το απολαύσω στο 4ήμερο που πάω την ερχόμενη Πέμπτη στην Ήπειρο!
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
10/5/2010, 11:12 pm
Με γειες Σταθη!
Περιμενουμε περισσοτερα
Περιμενουμε περισσοτερα
- noe13Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 276
Ηλικία : 39
Μοντέλο : vfr 800 v-tec 2005
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
10/5/2010, 11:17 pm
The thread is worthless without pics!
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
10/5/2010, 11:19 pm
noe13 wrote:The thread is worthless without pics!
Σωστος
- noe13Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 276
Ηλικία : 39
Μοντέλο : vfr 800 v-tec 2005
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
10/5/2010, 11:27 pm
Δεν μπορει να μην το εχουμε σαν εμοτικον!Ακουει η διευθυνση η θα πρεπει να ανεβω πανω...
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
10/5/2010, 11:28 pm
Ναι.. χρειάζεται και φωτό βεβαίως βεβαίως για να το δούμε ολοκληρωμένο
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 10:20 am
Μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις για την μορφή, όχι για την ουσία.noe13 wrote:The thread is worthless without pics!
Άμα θέλεις να δεις την μορφή, υπάρχει το internet με χιλιάδες εικόνες.
Πάρε μερικές:
Και ένα βίντεο:
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 11:19 am
Τα μεγάλα VFR έχουν clipons ανοιχτά και υπερυψωμένα πάνω από την πλάκα. Δεν είναι να πεις ότι έχουν τίποτα κουραστικά clipons κάτω από την πλάκα και χαμηλά όπως τα Supersport. Ακόμα και αυτά σε κούραζαν και ήθελες αλλαγή με τιμόνι σωλήνα;
Πάντως απότι βλέπω στις ιντερνετικές φωτό, η αλλαγή δεν γίνεται στο πόσο ψηλά βρήσκονται στα χέρια, αλλά στο πόσο πιο πίσω (πιο κοντά στον κορμό). Πράγμα το οποίο σε κάποιες συνθήκες θα είναι καλύτερο σε άλλες όμως θα είναι χειρότερο.
Αναμένουμε φωτό.
Πάντως απότι βλέπω στις ιντερνετικές φωτό, η αλλαγή δεν γίνεται στο πόσο ψηλά βρήσκονται στα χέρια, αλλά στο πόσο πιο πίσω (πιο κοντά στον κορμό). Πράγμα το οποίο σε κάποιες συνθήκες θα είναι καλύτερο σε άλλες όμως θα είναι χειρότερο.
Αναμένουμε φωτό.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 12:18 pm
Velociraptor wrote:Ακόμα και αυτά σε κούραζαν και ήθελες αλλαγή με τιμόνι σωλήνα;
Όχι, δεν έχει σχέση με κούραση, αλλά με έλεγχο. Όταν πας σε φουρκέτες π.χ. είναι πολύ πιο εύκολος ο έλεγχος της μηχανής με τιμόνι απ' ότι με κλιπόνς. Επίσης ο μεγαλύτερος μοχλός κάνει τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης πιο εύκολες.
Συνολικά είναι πιο ξεκούραστη η οδήγηση, που μπορεί να μην παίζει ρόλο όταν πας μια ημερήσια βόλτα, αλλά είναι σημαντικό όταν είσαι μερικές μέρες στον δρόμο με πολλά χιλιόμετρα την μέρα.
Το τιμόνι το άλλαξα για να πάω με το VFR ένα 4ήμερο στην Ήπειρο/Δυτική Μακεδονία. Αυτό το ταξίδι το κάνω κάθε χρόνο αυτήν την εποχή, και ξέρω ότι τα κλιπονς δεν είναι ότι καλύτερο για να ανεβαίνεις (και ακόμα χειρότερα να κατεβαίνεις) π.χ. στο Πάπιγκο.
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 12:23 pm
Ι seeeeeeeee
Θα κάνεις και Γιάννενα>Κόνιτσα>Νεστόριο>Καστοριά;
Θα κάνεις και Γιάννενα>Κόνιτσα>Νεστόριο>Καστοριά;
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 12:31 pm
Ναι αλλά ανάποδα κατεβαίνοντας από Πρέσπες.
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 2:04 pm
Σταθη εγω εχω βαλει hellin bars,αν το γραφω και σωστα..
Μπορω να σου οτι με 2,5 εκατοστα που ανεβηκε,και βεβαια εχει και αλλη γωνια,ξεκινανε απο λιγο πιο πισω..οταν ανεβω σε βεφα με το κανονικο τιμονι,παθαινω σοκ απ τη διαφορα,απ το ποσο πιο δυσκολα ελεγχεται η μοτο σε μικρες ταχυτητες,με δυο ατομα και οταν οταν ειναι κανεις κατω και θελει να την σπρωξει μανουβραρει η κατι τετοιο.
Καλα χλμ με την νεα καρατιμοναρα
Και καλο ταξιδι.
Μπορω να σου οτι με 2,5 εκατοστα που ανεβηκε,και βεβαια εχει και αλλη γωνια,ξεκινανε απο λιγο πιο πισω..οταν ανεβω σε βεφα με το κανονικο τιμονι,παθαινω σοκ απ τη διαφορα,απ το ποσο πιο δυσκολα ελεγχεται η μοτο σε μικρες ταχυτητες,με δυο ατομα και οταν οταν ειναι κανεις κατω και θελει να την σπρωξει μανουβραρει η κατι τετοιο.
Καλα χλμ με την νεα καρατιμοναρα
Και καλο ταξιδι.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 2:07 pm
Ευχαριστώ Βασίλη.
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
11/5/2010, 2:23 pm
apostat wrote:
Όχι, δεν έχει σχέση με κούραση, αλλά με έλεγχο. Όταν πας σε φουρκέτες π.χ. είναι πολύ πιο εύκολος ο έλεγχος της μηχανής με τιμόνι απ' ότι με κλιπόνς. Επίσης ο μεγαλύτερος μοχλός κάνει τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης πιο εύκολες.
Συνολικά είναι πιο ξεκούραστη η οδήγηση, που μπορεί να μην παίζει ρόλο όταν πας μια ημερήσια βόλτα, αλλά είναι σημαντικό όταν είσαι μερικές μέρες στον δρόμο με πολλά χιλιόμετρα την μέρα.
Το τιμόνι το άλλαξα για να πάω με το VFR ένα 4ήμερο στην Ήπειρο/Δυτική Μακεδονία. Αυτό το ταξίδι το κάνω κάθε χρόνο αυτήν την εποχή, και ξέρω ότι τα κλιπονς δεν είναι ότι καλύτερο για να ανεβαίνεις (και ακόμα χειρότερα να κατεβαίνεις) π.χ. στο Πάπιγκο.
Το ιδιο επαθα και εγω , όταν αλλαξα τιπονι στο hornet, νομιζα ότι ειχα άλλο μηνανακι!!! Απιστευτο κράτημα ειδικά σε γλιστρήματα του μπροστινού, και πιο καλη αίσθηση στης κλειστές στροφές!!! Δεν μιλαω για ποσο παιχνιδιάρικο έγινε…!!!!
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
18/5/2017, 10:21 pm
ξεθαβω το θεμα μετα απο 7 χρονια...
Εβαλα με λιγο κοπο το κιτ της LSL
αν και δεν ειναι φτηνο...θα ελεγα οτι (για μενα) ειναι το καλυτερο αξεσουαρ που εχω βαλει
θα μου πεις γιατι δεν εχεισ μοτο με ισιο τιμονι.....τη να κανω ειμαι φαν του VFR...ασε που 800 κυβικα με ισιο τιμονι
μιλαμε για πολυ σουζα...χαχαχαχαχχχααχχαχ
περα απο την πλακα το εκανα δοκιμη ιτεα -γαλαξιδι και με συνδυασμό με λαστιχα S21
ηταν ονειρο...
Εβαλα με λιγο κοπο το κιτ της LSL
αν και δεν ειναι φτηνο...θα ελεγα οτι (για μενα) ειναι το καλυτερο αξεσουαρ που εχω βαλει
θα μου πεις γιατι δεν εχεισ μοτο με ισιο τιμονι.....τη να κανω ειμαι φαν του VFR...ασε που 800 κυβικα με ισιο τιμονι
μιλαμε για πολυ σουζα...χαχαχαχαχχχααχχαχ
περα απο την πλακα το εκανα δοκιμη ιτεα -γαλαξιδι και με συνδυασμό με λαστιχα S21
ηταν ονειρο...
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
18/5/2017, 10:31 pm
Άσχετο, αλλά ζηλεύω τα χειριστήρια του RC46 (που είναι τα ίδια ακριβώς με το CBR600F 1999-2000)
Στο RC36-2 δεν έχουν σινιάλο, και δεν έχουν διακόπτη φώτων: τα φώτα είναι μόνιμα αναμένα όσο έχεις το κλειδί στο ΟΝ, και το μόνο που επιλέγεις είναι μεσσαία ή μεγάλη σκάλα. Υπάρχει για να είμαι ακριβής διακόπτης φώτων, αλλά είναι το κουμπί της μίζας, όταν μιζάρεις δίνει εντολή να σβήσουν τα φώτα όσο κρατάς το κουμπί πατημένο.
Ξεπερασμένα πράγματα.
Εννοείται θα γίνει πατέντα να τα βάλω κάποια στιγμή, άσε που δείχνουν πιο όμορφα-μοντέρνα.
Στο RC36-2 δεν έχουν σινιάλο, και δεν έχουν διακόπτη φώτων: τα φώτα είναι μόνιμα αναμένα όσο έχεις το κλειδί στο ΟΝ, και το μόνο που επιλέγεις είναι μεσσαία ή μεγάλη σκάλα. Υπάρχει για να είμαι ακριβής διακόπτης φώτων, αλλά είναι το κουμπί της μίζας, όταν μιζάρεις δίνει εντολή να σβήσουν τα φώτα όσο κρατάς το κουμπί πατημένο.
Ξεπερασμένα πράγματα.
Εννοείται θα γίνει πατέντα να τα βάλω κάποια στιγμή, άσε που δείχνουν πιο όμορφα-μοντέρνα.
- Meles21cbrΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2014-09-10
Mηνύματα : 37
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 vtec
Κράνος : shoei xr 1000
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
20/5/2017, 11:45 am
Να ρωτήσω και εγώ.
Με πάνω πλάκα από cb δεν μπορείς να βάλεις τιμόνι?
Με πάνω πλάκα από cb δεν μπορείς να βάλεις τιμόνι?
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Καρατιμόνα αντί για clip ons
20/5/2017, 2:58 pm
Meles21cbr wrote:Να ρωτήσω και εγώ.
Με πάνω πλάκα από cb δεν μπορείς να βάλεις τιμόνι?
Φιλαρακι εγω παντως δεν ξερω..
μια δοκιμη θα σε πεισει...
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|