συμβατικό vs ανάποδο
+5
Fanrider
finrod
panosxlv650
Ο φυσικός
glystras
9 posters
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 9:53 am
Σε κάποιο topic αναφέρθηκε ότι καλό θα ήταν το συμβατικό πιρούνι να το καναν ανάποδο.
Γιατί νομίζετε ότι είναι καλύτερο το ανάποδο από το συμβατικό;;;
Σε αυτό που χάνει σίγουρα το πιρούνι του vtec είναι ρυθμίσεις κάτι που θα μπορούσαν εύκολα να προσθέσουν στο συμβατικό…
Γιατί νομίζετε ότι είναι καλύτερο το ανάποδο από το συμβατικό;;;
Σε αυτό που χάνει σίγουρα το πιρούνι του vtec είναι ρυθμίσεις κάτι που θα μπορούσαν εύκολα να προσθέσουν στο συμβατικό…
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 11:49 am
Καλημέρες!
Σε ποιο topic αναφέρεσαι;
Σε ποιο topic αναφέρεσαι;
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 12:28 pm
- panosxlv650Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 27
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Transalp XL650V
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 3:33 pm
Το ανάποδο είναι πιο στιβαρό και πέρνει λιγότερες στρεβλώσεις από το συμβατικό. Επίσης δέχεται και περισσότερες ρυθμίσεις, σε σχέση με το απλό τηλεσκοπικό. Νομίζω πως θα άλλαζε άρδην ο χαρακτήρας της VFR με την προσθήκη ενός upside-down.
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 4:18 pm
Στην αρχή λέγανε ότι το upside είναι καλύτερο σε στρεβλώσεις αλλά τελικά δεν αποδείχτηκε με αποτέλεσμα τώρα να βλέπουμε θερία 43αρια
Πλήρες ρυθμίσεις υπάρχουν και σε συμβατικά
Πλήρες ρυθμίσεις υπάρχουν και σε συμβατικά
- panosxlv650Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 27
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Transalp XL650V
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 4:44 pm
Από την στιγμή όμως που χρησιμοποιείται κατά κόρον σε μοτοσυκλέτες, που θέλουν να δώσουν έμφαση στο στήσιμο τους, λογικά λειτουργει καλύτερα από το συμβατικό τηλεσκοπικό. Θα μου πεις όμως "Άλλο τα SS καιάλλο τα ST"!
Εσύ φίλε glystra πιστεύεις θα είναι θετική η προσθήκη του στο VFR ή θα αλλοιώσει κάποιο στοιχείο του χαρακτήρα του? Καθότι δεν είμαι κάτοχος VFR και δεν εχω οδηγήσει ποτέ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω, αλλά υποθέτω θα βοηθούσε πολύ, ειδικά μέσα στην πίστα και σε σβέλτους ρυθμούς.
Υ.Γ.: Ο κατασκευαστής πάντα κάτι παραπάνω θα ξέρει που δεν το βγάζει με upside-down.
Εσύ φίλε glystra πιστεύεις θα είναι θετική η προσθήκη του στο VFR ή θα αλλοιώσει κάποιο στοιχείο του χαρακτήρα του? Καθότι δεν είμαι κάτοχος VFR και δεν εχω οδηγήσει ποτέ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω, αλλά υποθέτω θα βοηθούσε πολύ, ειδικά μέσα στην πίστα και σε σβέλτους ρυθμούς.
Υ.Γ.: Ο κατασκευαστής πάντα κάτι παραπάνω θα ξέρει που δεν το βγάζει με upside-down.
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 5:46 pm
Εχοντας γραψει τα τελευταια χρονια πολλα χιλιομετρα πανω σε upside-down, αλλα μονο λιγα στο συμβατικο πιρουνι του VFR, δεν θα μπω σε συγκρισεις.
Παντως η εικονα που ειχα απο τα "αναποδα" ισως να ειναι λιγο πλασματικη διοτι ηταν και τα δυο κορυφαια (το ενα Ohlins, το αλλο μαμα αλλα σουπερσποραδικο).
Το κλασικο που λενε ειναι οτι τα upside-down δινουν καλυτερη "πληφορορηση" του δρομου και το βασικο αντεχουν περισσοτερες στρεβλωσεις. Ειδικα το 2ο μου το ειχε αναλυσει πολυ ωραια ενας φιλος που δουλευει πανω σε αναρτησεις στην Αγγλια. Απ'οσο θυμαμαι, εχει να κανει με το οτι κινειται το εξωτερικο και μεγαλυτερης διαμετρου μερος της αναρτησης, και βυθιζεται καλυπτωντας το κατω μερος με την μικροτερη διαμετρο. Αν παμε σε ποιο τεχνικα μερη, νομιζω μπορουμε να βρουμε σε καποια ιστοσελιδα καλυτερες αναλυσεις.
Το σιγουρο ειναι οτι πλεον σε ΟΛΕΣ τις μηχανες που κανουν 11+ χιλιαρικα βαζουν Upside-down, ειδικα οταν οι καταπονησεις ειναι υψηλες (πχ motocross). Γιατι η Honda δεν βαζει σε αυτο το μοντελο πιστευω απανταται οπως σε ολες τις αλλες περιπτωσεις. Επειδη εχει παρατησει το μοντελο αυτο στο ελεος του ανταγωνισμου...
Πολλοι μπορουν να βγουν και να πουν οτι το αναποδο ειναι σημαντικο για ss, χωματινα κλπ, αλλα οχι τοσο για st μηχανες. Αλλοι μπορουν να πουν οτι και ως εχει η μηχανη εχει στιβαρο στησιμο και τι να το κανουμε το αναποδο, ολα αυτα ειναι κολπα μαρκετινγκ των εταιριων να πουλανε νεα μοντελα και στην πραξη οι απλοι αναβατες δεν χρησιμοποιουν τις νεες δυνατοτητες.
Επιτρεψτε μου να διαφωνησω.
Ναι, μπορει να μην ειναι η σημαντικοτερη αλλαγη που θα ζητουσα στη μηχανη μου, αλλα δεν παυει να ειναι ενα στανταρ της εποχης που εγω απλα δεν εχω. Το αν εντελει θα χρησιμοποιησω την πληροφορηση του αναποδου, παλι δεν εχει να κανει οτι θελω να το εχω στην μηχανη μου, διοτι μπορει να βελτιωνει εστω και 0,0001% τα επιπεδα ασφαλειας και οτι στην επομενη στροφη που θα την παρω με περισσοτερα απ'οτι πρεπει το μπροστινο θα αποσβεσει καλυτερα τα πραγματα.
Συμπερασμα, το αναποδο ειναι η εξελιξη του κανονικου τηλεσκοπικου και φυσικα, θα ηταν καλοδεχουμενο στη μηχανη μου. Δεν ειναι τοσο απαραιτητο σε sport-touring χρηση, αλλα δεν θελω να ακουσω σχολια τυπου: θα χαλασει την γεωμετρια της μοτοσυκλεττας, θα την κανει πιο σκληρη κλπ. Αυτα εξαρτονται και απο τα ελατηρια, και μπορουν να γινουν οσο μαλακα θελουμε εμεις.
Ουφ. Πολλα ειπα. Αν πεταξα καμια κοτσανα διορθωστε
Παντως η εικονα που ειχα απο τα "αναποδα" ισως να ειναι λιγο πλασματικη διοτι ηταν και τα δυο κορυφαια (το ενα Ohlins, το αλλο μαμα αλλα σουπερσποραδικο).
Το κλασικο που λενε ειναι οτι τα upside-down δινουν καλυτερη "πληφορορηση" του δρομου και το βασικο αντεχουν περισσοτερες στρεβλωσεις. Ειδικα το 2ο μου το ειχε αναλυσει πολυ ωραια ενας φιλος που δουλευει πανω σε αναρτησεις στην Αγγλια. Απ'οσο θυμαμαι, εχει να κανει με το οτι κινειται το εξωτερικο και μεγαλυτερης διαμετρου μερος της αναρτησης, και βυθιζεται καλυπτωντας το κατω μερος με την μικροτερη διαμετρο. Αν παμε σε ποιο τεχνικα μερη, νομιζω μπορουμε να βρουμε σε καποια ιστοσελιδα καλυτερες αναλυσεις.
Το σιγουρο ειναι οτι πλεον σε ΟΛΕΣ τις μηχανες που κανουν 11+ χιλιαρικα βαζουν Upside-down, ειδικα οταν οι καταπονησεις ειναι υψηλες (πχ motocross). Γιατι η Honda δεν βαζει σε αυτο το μοντελο πιστευω απανταται οπως σε ολες τις αλλες περιπτωσεις. Επειδη εχει παρατησει το μοντελο αυτο στο ελεος του ανταγωνισμου...
Πολλοι μπορουν να βγουν και να πουν οτι το αναποδο ειναι σημαντικο για ss, χωματινα κλπ, αλλα οχι τοσο για st μηχανες. Αλλοι μπορουν να πουν οτι και ως εχει η μηχανη εχει στιβαρο στησιμο και τι να το κανουμε το αναποδο, ολα αυτα ειναι κολπα μαρκετινγκ των εταιριων να πουλανε νεα μοντελα και στην πραξη οι απλοι αναβατες δεν χρησιμοποιουν τις νεες δυνατοτητες.
Επιτρεψτε μου να διαφωνησω.
Ναι, μπορει να μην ειναι η σημαντικοτερη αλλαγη που θα ζητουσα στη μηχανη μου, αλλα δεν παυει να ειναι ενα στανταρ της εποχης που εγω απλα δεν εχω. Το αν εντελει θα χρησιμοποιησω την πληροφορηση του αναποδου, παλι δεν εχει να κανει οτι θελω να το εχω στην μηχανη μου, διοτι μπορει να βελτιωνει εστω και 0,0001% τα επιπεδα ασφαλειας και οτι στην επομενη στροφη που θα την παρω με περισσοτερα απ'οτι πρεπει το μπροστινο θα αποσβεσει καλυτερα τα πραγματα.
Συμπερασμα, το αναποδο ειναι η εξελιξη του κανονικου τηλεσκοπικου και φυσικα, θα ηταν καλοδεχουμενο στη μηχανη μου. Δεν ειναι τοσο απαραιτητο σε sport-touring χρηση, αλλα δεν θελω να ακουσω σχολια τυπου: θα χαλασει την γεωμετρια της μοτοσυκλεττας, θα την κανει πιο σκληρη κλπ. Αυτα εξαρτονται και απο τα ελατηρια, και μπορουν να γινουν οσο μαλακα θελουμε εμεις.
Ουφ. Πολλα ειπα. Αν πεταξα καμια κοτσανα διορθωστε
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 6:46 pm
by finrod
Συμφωνω
Το upside-down ειναι πιο στιβαρο και εχει λιγοτερες στρεβλωσεις απο το
συμβατικό, και παιρνει και περισσοτερες ρυθμισεις
Οχι πως τα συμβατικα υστερουν, ( αλλα να αυτο το κατι παραπανω)
Ναι, μπορει να μην ειναι η σημαντικοτερη αλλαγη που θα ζητουσα στη
μηχανη μου, αλλα δεν παυει να ειναι ενα στανταρ της εποχης που εγω απλα
δεν εχω. Το αν εντελει θα χρησιμοποιησω την πληροφορηση του αναποδου,
παλι δεν εχει να κανει οτι θελω να το εχω στην μηχανη μου, διοτι μπορει
να βελτιωνει εστω και 0,0001% τα επιπεδα ασφαλειας και οτι στην επομενη
στροφη που θα την παρω με περισσοτερα απ'οτι πρεπει το μπροστινο θα
αποσβεσει καλυτερα τα πραγματα.
Συμφωνω
Το upside-down ειναι πιο στιβαρο και εχει λιγοτερες στρεβλωσεις απο το
συμβατικό, και παιρνει και περισσοτερες ρυθμισεις
Οχι πως τα συμβατικα υστερουν, ( αλλα να αυτο το κατι παραπανω)
- VikingΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 8:26 pm
Η άποψη μου έχοντας οδηγήσει κάτι και με ανάποδο πιρούνι είναι ότι όταν σταματούσα και το κοιτούσα ήταν πολύ πιο όμορφο!
Δεν κατάλαβα ούτε μία διαφορά στο βύθισμα κατα το φρενάρισμα, κατά το στρίψιμο κοκ...
Νομίζω ότι το συμβατικό ταιριάζει απόλυτα στη βέφα και συμφωνώ με την άποψη ότι το μόνο που του λείπει είναι οι ρυθμίσεις (που κι αυτές ποροσωπικά δεν τις έχω χρειαστεί ακόμη...)
Δεν κατάλαβα ούτε μία διαφορά στο βύθισμα κατα το φρενάρισμα, κατά το στρίψιμο κοκ...
Νομίζω ότι το συμβατικό ταιριάζει απόλυτα στη βέφα και συμφωνώ με την άποψη ότι το μόνο που του λείπει είναι οι ρυθμίσεις (που κι αυτές ποροσωπικά δεν τις έχω χρειαστεί ακόμη...)
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 8:51 pm
Κάποιες σκέψεις για τα ανάποδα πιρούνια:
1. Η ακαμψία ενός συνόλου καθορίζεται από το λιγότερο άκαμπτο κομμάτι του. Μια αλυσίδα με 999 ατσάλινους κρίκους και έναν χάρτινο είναι...χάρτινη! Μπορεί να σφάλλω αλλά νομίζω πως η προσθήκη ενός ανάποδου πιρουνιού στο VFR δεν θα το έκανε πιο άκαμπτο, απλούστατα γιατί το VFR δεν είναι τόσο άκαμπτο μηχανάκι σε πλαίσιο και ψαλίδι όσο οι supersport μηχανές που φοράνε ανάποδα.
2. Υπάρχουν αρκετές (και όχι όλες ξεχασμένες από τον κατασκευαστή τους) μοτοσικλέτες άνω των 11000 ευρώ που φοράνε "συνηθισμένα" πιρούνια. Αναφέρω, βιαστικά, ορισμένες, Hayabusa, FJR 1300, Triumph Sprint. Είναι ενδιαφέρον ότι όλες βρίσκονται από άποψη χρήσης αρκετά κοντά στα VFR. Δεν ξέρω αν είναι θέμα κόστους (τα ανάποδα είναι ακριβότερα) ή τεχνικό (δηλαδή αυτό που γράφω παραπάνω) αλλά οι κατασκευαστές φαίνεται να συμφωνούν στην μη τοποθέτηση ανάποδων σε τέτοιες μηχανές.
1. Η ακαμψία ενός συνόλου καθορίζεται από το λιγότερο άκαμπτο κομμάτι του. Μια αλυσίδα με 999 ατσάλινους κρίκους και έναν χάρτινο είναι...χάρτινη! Μπορεί να σφάλλω αλλά νομίζω πως η προσθήκη ενός ανάποδου πιρουνιού στο VFR δεν θα το έκανε πιο άκαμπτο, απλούστατα γιατί το VFR δεν είναι τόσο άκαμπτο μηχανάκι σε πλαίσιο και ψαλίδι όσο οι supersport μηχανές που φοράνε ανάποδα.
2. Υπάρχουν αρκετές (και όχι όλες ξεχασμένες από τον κατασκευαστή τους) μοτοσικλέτες άνω των 11000 ευρώ που φοράνε "συνηθισμένα" πιρούνια. Αναφέρω, βιαστικά, ορισμένες, Hayabusa, FJR 1300, Triumph Sprint. Είναι ενδιαφέρον ότι όλες βρίσκονται από άποψη χρήσης αρκετά κοντά στα VFR. Δεν ξέρω αν είναι θέμα κόστους (τα ανάποδα είναι ακριβότερα) ή τεχνικό (δηλαδή αυτό που γράφω παραπάνω) αλλά οι κατασκευαστές φαίνεται να συμφωνούν στην μη τοποθέτηση ανάποδων σε τέτοιες μηχανές.
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 9:18 pm
Καταρχήν όπως στα περισσότερα πράγματα πιστεύω ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση.
Το upsidedown νομίζω ότι προσφέρει τελικά τόσο λίγα που μόνο στην πίστα γίνονται αισθητά. Και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι οι στρεβλώσεις του και η αναρτώμενη κινούμενη μάζα είναι κατά κανόνα μικρότερες. Μια φτηνή υλοποίηση upsidedown μπορεί να είναι χειρότερη από ένα καλό συμβατικό.
Να το πάμε και παραπέρα ?
Πόσοι από εμάς έχουν κάτσει στα σοβαρά να 'στήσουν' το μπροστινό στα κιλά και στην οδήγησή τους? Σίγουρα το sag της vfr εργοστασιακά είναι σωστό για ένα σωματότυπο 65 kgr. Μετρήστε το και θα δείτε. Οσο και να προφορτίσεις άμα είσαι 100 kgr δεν έρχεται με τίποτα. Και ναι, βεβαίως και δεν έχει ρύθμιση απόσβεσης και επαναφοράς. Η μεγαλύτερη παπαριά της honda κατ εμέ.
Ομως όπως είπε κάποιος εδώ μέσα -sorry δεν θυμάμαι ποιός- το κόστος της VFR και οποιασδήποτε μοτό δεν είναι κυρίως στην κατασκευή της αλλά σε αναπτυξη έρευνα και σχεδιασμό. Και η HONDA έχει κάνει απόσβεση σε αυτά για την VFR πριν κάτι χρόνια. Και το υπερκέρδος δεν το περνάει στον αγοραστή ή έστω στην ανάπτυξη καινούργιου μοντέλου. Οφειλε να έχει upsidedown για την ελάχιστη καλύτερα απόδοσή του και για prestige. Για να μην πώ ότι η συγκεκριμένη διαφορά από μόνη της θα ανέβαζε πωλήσεις και θα κέρδιζε στο τέλος. Και μην βλέπετε πωλήσεις VFR μόνο στην Ελλάδα. Στην Γαλλία π.χ. είδα πάμπολες στούς δρόμους σίγουα περισσότερες από εδώ.
Ολα αυτά είναι θεωρητικά.
Προσωπικά δεν έχω εμπειρία upsidedown και είναι δεκτή οποιαδήποτε άποψη.
Ομως μπορώ να σας πώ ότι με ένα ζευγάρι πιο σκληρά ελατήρια και κατάλληλα λάδια (100 ευρώ ολα), το μπροστινό είναι η μέρα με την νύχτα. Υποσχομαι αναλυτικό τεχνικό post μόλις προλάβω.
Το upsidedown νομίζω ότι προσφέρει τελικά τόσο λίγα που μόνο στην πίστα γίνονται αισθητά. Και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι οι στρεβλώσεις του και η αναρτώμενη κινούμενη μάζα είναι κατά κανόνα μικρότερες. Μια φτηνή υλοποίηση upsidedown μπορεί να είναι χειρότερη από ένα καλό συμβατικό.
Να το πάμε και παραπέρα ?
Πόσοι από εμάς έχουν κάτσει στα σοβαρά να 'στήσουν' το μπροστινό στα κιλά και στην οδήγησή τους? Σίγουρα το sag της vfr εργοστασιακά είναι σωστό για ένα σωματότυπο 65 kgr. Μετρήστε το και θα δείτε. Οσο και να προφορτίσεις άμα είσαι 100 kgr δεν έρχεται με τίποτα. Και ναι, βεβαίως και δεν έχει ρύθμιση απόσβεσης και επαναφοράς. Η μεγαλύτερη παπαριά της honda κατ εμέ.
Ομως όπως είπε κάποιος εδώ μέσα -sorry δεν θυμάμαι ποιός- το κόστος της VFR και οποιασδήποτε μοτό δεν είναι κυρίως στην κατασκευή της αλλά σε αναπτυξη έρευνα και σχεδιασμό. Και η HONDA έχει κάνει απόσβεση σε αυτά για την VFR πριν κάτι χρόνια. Και το υπερκέρδος δεν το περνάει στον αγοραστή ή έστω στην ανάπτυξη καινούργιου μοντέλου. Οφειλε να έχει upsidedown για την ελάχιστη καλύτερα απόδοσή του και για prestige. Για να μην πώ ότι η συγκεκριμένη διαφορά από μόνη της θα ανέβαζε πωλήσεις και θα κέρδιζε στο τέλος. Και μην βλέπετε πωλήσεις VFR μόνο στην Ελλάδα. Στην Γαλλία π.χ. είδα πάμπολες στούς δρόμους σίγουα περισσότερες από εδώ.
Ολα αυτά είναι θεωρητικά.
Προσωπικά δεν έχω εμπειρία upsidedown και είναι δεκτή οποιαδήποτε άποψη.
Ομως μπορώ να σας πώ ότι με ένα ζευγάρι πιο σκληρά ελατήρια και κατάλληλα λάδια (100 ευρώ ολα), το μπροστινό είναι η μέρα με την νύχτα. Υποσχομαι αναλυτικό τεχνικό post μόλις προλάβω.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: συμβατικό vs ανάποδο
11/3/2009, 9:34 pm
Συμφωνώ απόλυτα. Αναμένω το τεχνικό.
Περί sag θέλω να γράψω και εγώ κάτι μόλις προλάβω.
Περί sag θέλω να γράψω και εγώ κάτι μόλις προλάβω.
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
12/3/2009, 12:15 am
Ο φυσικός wrote:Κάποιες σκέψεις για τα ανάποδα πιρούνια:
2. Υπάρχουν αρκετές (και όχι όλες ξεχασμένες από τον κατασκευαστή τους) μοτοσικλέτες άνω των 11000 ευρώ που φοράνε "συνηθισμένα" πιρούνια. Αναφέρω, βιαστικά, ορισμένες, Hayabusa, FJR 1300, Triumph Sprint. Είναι ενδιαφέρον ότι όλες βρίσκονται από άποψη χρήσης αρκετά κοντά στα VFR. Δεν ξέρω αν είναι θέμα κόστους (τα ανάποδα είναι ακριβότερα) ή τεχνικό (δηλαδή αυτό που γράφω παραπάνω) αλλά οι κατασκευαστές φαίνεται να συμφωνούν στην μη τοποθέτηση ανάποδων σε τέτοιες μηχανές.
Βασικα, επειδη με παραξενεψε, το εψαξα και το Hayabusa εχει εδω και χρονια αναποδο. Τετοιο ατοπημα δεν θα περιμενα απο την Suzuki στην κορωνιδα των sport μηχανων της.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: συμβατικό vs ανάποδο
12/3/2009, 12:37 am
Αλλά είναι ατόπημα που διέπραξε ο υποφαινόμενος!! Λάθος.
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: συμβατικό vs ανάποδο
12/3/2009, 9:25 am
Εγώ πιστεύω ότι το upside down είναι θέμα marketing και δεν προφέρει τίποτα σημαντικό παραπάνω από το συμβατικό.
Βέβαια όπως είπε ο γερμανός φίλος είναι απαράδεκτο για το μηχανάκι της Honda που θεωρείτε αιχμή να μην έχει μονό και μονό για πρεστιζ.
Άσε που οπτικά θα κέρδιζε μια 10ετια.
Αλλά αν είναι να βάλουν να βάλουν καλό μη βάλουν κανένα σαν του fazer.....….καλά ήμαστε και έτσι
Βέβαια όπως είπε ο γερμανός φίλος είναι απαράδεκτο για το μηχανάκι της Honda που θεωρείτε αιχμή να μην έχει μονό και μονό για πρεστιζ.
Άσε που οπτικά θα κέρδιζε μια 10ετια.
Αλλά αν είναι να βάλουν να βάλουν καλό μη βάλουν κανένα σαν του fazer.....….καλά ήμαστε και έτσι
- xapos_kilΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000
Re: συμβατικό vs ανάποδο
23/4/2009, 1:48 pm
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ.. http://en.wikipedia.org/wiki/Unsprung_weight ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ USD up side down .
Έχει σχεση με την κινουμενη μαζα κ οχι δεν συμφωνω οτι για λογους πρεστιζ θα επρεπε να μπει.. στην vfr.
Οι λογοι ειναι οτι ενα upside ειναι ποιο απολυτο κ ποιο ευαισθητο λογο το οτι το η μεγαλυτερη μαζα βρισκετε σταθερα βιδωμενη στις πλακες στο τιμονι με αποτελεσμα,ο τροχος ειναι ποιο ελαφρης αρα ακολουθει ποιο ευκολα τον δρομο.. αλλα στις ανωμαλιες του δρομου κ σε καθημερινη χρησημοτητα η δυναμη αποροφιετε ποιο εντονα στο τιμονι κ στο λαιμο της μηχανης.. σε αντιθεση με τα συμβατικα πιρουνια τα οποια λογο του βαρους τους προς το δρομο εχουν μια αναδραση λογο μαζας προς το δρομο..κ για προφανεις λογους ποιο ελαστικης αισθησης κ στιβαρης αντιστοιχα κ οχι ακαμπτης.
Δεν ξερω αν τα λεω κ τελεια πιστευω να βγαζετε μια ακρη.
Οντας επομενος σπορτ τουρισμου ειναι ακρως καλυτερα αυτου του συμβατικου τυπου πιρουνιων.Κατι που θα ηθελα εγω να ειχε η μηχανη μετα απο τοσα χρονια κ σαν αλλαγη.. Ρυθμιζομενα πιρουνια κ σε αποσβεση κ σε συμπιεση για να ρυθμιζεις με λεπτομερια το μπροστινο που για μενα ειναι καλο για αλλον οχι..
Έχει σχεση με την κινουμενη μαζα κ οχι δεν συμφωνω οτι για λογους πρεστιζ θα επρεπε να μπει.. στην vfr.
Οι λογοι ειναι οτι ενα upside ειναι ποιο απολυτο κ ποιο ευαισθητο λογο το οτι το η μεγαλυτερη μαζα βρισκετε σταθερα βιδωμενη στις πλακες στο τιμονι με αποτελεσμα,ο τροχος ειναι ποιο ελαφρης αρα ακολουθει ποιο ευκολα τον δρομο.. αλλα στις ανωμαλιες του δρομου κ σε καθημερινη χρησημοτητα η δυναμη αποροφιετε ποιο εντονα στο τιμονι κ στο λαιμο της μηχανης.. σε αντιθεση με τα συμβατικα πιρουνια τα οποια λογο του βαρους τους προς το δρομο εχουν μια αναδραση λογο μαζας προς το δρομο..κ για προφανεις λογους ποιο ελαστικης αισθησης κ στιβαρης αντιστοιχα κ οχι ακαμπτης.
Δεν ξερω αν τα λεω κ τελεια πιστευω να βγαζετε μια ακρη.
Οντας επομενος σπορτ τουρισμου ειναι ακρως καλυτερα αυτου του συμβατικου τυπου πιρουνιων.Κατι που θα ηθελα εγω να ειχε η μηχανη μετα απο τοσα χρονια κ σαν αλλαγη.. Ρυθμιζομενα πιρουνια κ σε αποσβεση κ σε συμπιεση για να ρυθμιζεις με λεπτομερια το μπροστινο που για μενα ειναι καλο για αλλον οχι..
Re: συμβατικό vs ανάποδο
23/4/2009, 4:39 pm
+800 ακριβώς αυτό θα έλεγα..Viking wrote:Η άποψη μου έχοντας οδηγήσει κάτι και με ανάποδο πιρούνι είναι ότι όταν σταματούσα και το κοιτούσα ήταν πολύ πιο όμορφο!
Δεν κατάλαβα ούτε μία διαφορά στο βύθισμα κατα το φρενάρισμα, κατά το στρίψιμο κοκ...
Νομίζω ότι το συμβατικό ταιριάζει απόλυτα στη βέφα και συμφωνώ με την άποψη ότι το μόνο που του λείπει είναι οι ρυθμίσεις (που κι αυτές ποροσωπικά δεν τις έχω χρειαστεί ακόμη...)
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|