Αποριες περι VFR

+7
Fanrider
Daemon
Sieche
glystras
Don John
Vvag
VFR
11 posters
Go down
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:04 am
Ενδιαφέρομαι για τη συγκεκριμένη μοτο με σκοπό να την κρατήσω για χρόνια.
Στο ψάξιμό μου στην ιστορία, νομίζω είδα ένα κενό μεταξύ 2001 και 2003 (gen5 - gen6). Θα ήθελα να ξέρω ποιες μηχανολογικές διαφορές έχει ένα μοντέλο του 2002 που έχει αναλογικά όργανα (κοντέρ δηλαδή, αφού το στροφόμετρο είναι αναλογικό) από τα επόμενα, ώστε να βοηθηθώ στην επιλογή μου. (με καρμπυρατέρ ή ψεκαστό, με V-tec ή όχι, κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια ή αλυσίδα).
Τα παλιά λέει δεν ανεβάζουν τόση θερμοκρασία... και είναι πιο ποιοτικής κατασκευής.
Στα πόσα χιλιόμετρα άραγε θα παραδώσουν πνεύμα τσιμούχες και άλλα ευαίσθητα στο χρόνο ανταλλακτικά της;(που σημαίνει: πόσο παλιά πρέπει να είναι; ένα μοντέλο 2002 θα χρειάζεται σιγά-σιγά αναπαλαίωση;)
Υπάρχει θέμα με τα ηλεκτρικά της;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 1:10 pm
Εμμέσως - πλην σαφώς - με αποτρέπετε από την συγκεκριμένη αγορά; Think
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:12 pm
Ποιος σε απέτρεψε δεν κατάλαβα... Blink
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:33 pm
Εγω σου προτεινω να παρεις μια παλια (εως πολυυυ παλιαSmile) VFR, με καρμπυρατερSmile, με κινηση γραναζι, χωρις V-tec, ABS κλπ και αν την βρεις και σε λευκο ακομα καλυτεραVery Happy.
Αντε με το καλοWink
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:52 pm
Vvag wrote:Ποιος σε απέτρεψε δεν κατάλαβα... Blink

Ήταν ένα τέχνασμα για να επισπεύσω τις απαντήσεις σας! Very Happy

Ελπίζω να μη θυμώσατε! cheers
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:54 pm
Don John wrote:Εγω σου προτεινω να παρεις μια παλια (εως πολυυυ παλιαSmile) VFR, με καρμπυρατερSmile, με κινηση γραναζι, χωρις V-tec, ABS κλπ και αν την βρεις και σε λευκο ακομα καλυτεραVery Happy.
Αντε με το καλοWink

Ευχαριστώ Don John!

Το εννοείς;
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:56 pm
Τιποτα!!Very Happy
τεχνασμα και απο εμενα να δω το ενδιαφερον σαςWink
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 2:59 pm
Φίλε όταν μιλάς για VFR σταματάς να σκέφτεσαι ζημιές και λοιπά

Όλα τα vfr είναι θερία.

Το vtec του 2002 είχε ένα θέμα στα ηλεκτρολογικά ( αλλαγή καλωδίωση γενικής ασφάλειας, και γεφύρωση γείωσης ) τα οποία τα πρόσεξαν μετά, αλλά ακομα και αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού τα φτιάχνεις και είσαι ΟΚ συνολικά 30 πόντους καλώδιο αλλάζεις.

Σε επιδώσεις δεν θα βρεις διαφορές εκεί που υπάρχουν διαφορές είναι στο στήσιμο τις μηχανής και στα φρένα…..όσο πιο πρόσφατο τόσο καλύτερα.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:08 pm
Ωρέ πολύ τεχνίτες μου' στε...!!! Razz Razz

Περίμενε να μπει και κανένας κάτοχος του μοντέλου προ 2002 να σου πει σχετικά βρε... Wink
Sieche
Sieche
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:22 pm
VFR wrote:Ενδιαφέρομαι για τη συγκεκριμένη μοτο με σκοπό να την κρατήσω για χρόνια.
Στο ψάξιμό μου στην ιστορία, νομίζω είδα ένα κενό μεταξύ 2001 και 2003 (gen5 - gen6). Θα ήθελα να ξέρω ποιες μηχανολογικές διαφορές έχει ένα μοντέλο του 2002 που έχει αναλογικά όργανα (κοντέρ δηλαδή, αφού το στροφόμετρο είναι αναλογικό) από τα επόμενα, ώστε να βοηθηθώ στην επιλογή μου. (με καρμπυρατέρ ή ψεκαστό, με V-tec ή όχι, κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια ή αλυσίδα).
Τα παλιά λέει δεν ανεβάζουν τόση θερμοκρασία... και είναι πιο ποιοτικής κατασκευής.
Στα πόσα χιλιόμετρα άραγε θα παραδώσουν πνεύμα τσιμούχες και άλλα ευαίσθητα στο χρόνο ανταλλακτικά της;(που σημαίνει: πόσο παλιά πρέπει να είναι; ένα μοντέλο 2002 θα χρειάζεται σιγά-σιγά αναπαλαίωση;)
Υπάρχει θέμα με τα ηλεκτρικά της;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!

Γεια σου φιλε,
Το vfr 800 μοντελο 1998-2001 εχει αναλογικο ταχυμετρο και στροφομετρο.Μια μικρη ψηφιακη οθονη με ενδείξεις θερμοκρασιας αερα,νερου,συνολικων χιλιομετρων,2 τριπ μετρητες χιλιομετρων και ωρα.
Εχουν ψεκασμο ,dual-cbs,γραναζια στους εκκεντροφορους και οχι ABS.
Τα μοντελα αυτα (98-01) ειχαν/εχουν προβλημα με τον ανορθωτη.Συνηθως μετα στις 50-60 χιλιαδες χιλιομετρα καιγονται!!
Η Honda ζηταει πανω απο 200€ για ανορθωτη ο οποιος στην καλυτερη θα αντεξει αλλα τοσα χλμ. Knife αλλα υπαρχουν αφτερμαρκετ λυσεις που αντεχουν μια ζωη με 170€/!!
Αλλα προβληματα στα μοντελα αυτα δεν υπαρχουν.Ουτε με ηλεκτρικά ουτε μηχανικα.
Υπαρχουν μερικες διαφορες μεταξυ των μοντελων 98-99 και 00-01.
Η μονη εξωτερικη τους διαφορα ειναι οι καθρεπτες και το λογοτυπο (VFR)στο στροφομετρο.Στα 98-99 εχουν οι καθρεπτες ενα λαστιχιενιο καλυμα(καποτα Very Happy ) στα μοντελα 00-01 οχι.
Εσωτερικα,
Τα μοντελα 00-01 εχουν ιμομπιλαϊζερ(HISS) και διαφορετικη χαρτογραφιση για μικροτερη καταναλωση καυσιμων.
Σ ε ολα τ'αλλα ειναι ακριβως οι ιδιες μηχανες.
Στα μοντελα 98-01, μονο οι μηχανες που προοριζοταν για την Γερμανικη αγορα εχουν καταλυτη!!Για τον υπολοιπο κοσμο οχι.

Απο το 2002 βγηκε το VFR 800 V-Tech.
Το v-tech ειναι εντελως διαφορετικη μηχανη τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα.
Aπο το 2002 που πρωτοκυκλοφορισε μεχρι και σημερα εχουν γινει λιγες αλλαγες στο μοντελο αυτο.
Αλλα και σε ολα τα VFR 800 V-Tech το στροφομετρο ειναι αναλογικο.Και οι εκκεντροφοροι παίρνουν κινηση απο αλυσιδες.
Εχουν ολα καταλυτη και ψεκασμο,HISS, και παιρνουν ολα ABS.Το ABS δεν ηταν στον στανταρ εξοπλισμο και το αγοραζες εξτρα.Δεν γνωριζω αμα στα νεοτερα μοντελα η Honda το δινει στον στανταρ εξοπλισμο
Τ α μοντελα απο το 2004 και μετα εχουν μια πιο ομαλη εκκινηση του V-Tech.
Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο.Αμα εχεις αποριες ρωτα ελευθερα....

Smile
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:24 pm
Don John wrote:Τιποτα!!Very Happy
τεχνασμα και απο εμενα να δω το ενδιαφερον σαςWink

...και τώρα που... εκδηλώθηκα; Very Happy
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:29 pm
Ευχαριστώ πολύ Sieche!!!

Βοήθησες πολύ!!!
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:45 pm
Sieche wrote:Δεν γνωριζω αμα στα νεοτερα μοντελα η Honda το δινει στον στανταρ εξοπλισμο

Από το 2008 είναι στάνταρντ το ABS Bye


VFR wrote:Ευχαριστώ πολύ Sieche!!!

Βοήθησες πολύ!!!

Είδες που σου' λεγα;! Wink
Daemon
Daemon
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Αναλογα την μερα
Κράνος : Shoei X-Spirit Norick

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:51 pm
Vvag wrote:
Από το 2008 είναι στάνταρντ το ABS Bye

2002 Wink
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:54 pm
Daemon wrote:
Vvag wrote:
Από το 2008 είναι στάνταρντ το ABS Bye

2002 Wink

Eννοώ ότι δεν το βγάζει KAI χωρίς ABS. Wink
Daemon
Daemon
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Αναλογα την μερα
Κράνος : Shoei X-Spirit Norick

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 3:55 pm
Vvag wrote:
Daemon wrote:
Vvag wrote:
Από το 2008 είναι στάνταρντ το ABS Bye

2002 Wink

Eννοώ ότι δεν το βγάζει KAI χωρίς ABS. Wink

Το βγαζει, ακομα και το 09.. αλλο που δεν το φερνουν Ελλαδα Wink
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

10/3/2009, 9:42 pm
Φιλε μου πολυ διαφωτιστηκος ο Sieche ετσι? γιαυτο προτεινω να παρεις ενα VFR 800 98αρι 99 μεχρι 01 γραναζωτο ξεχνας συνεργειο ποιοτητα κατασκευης ισως και καλυτερη απο τα τελευταια cheers


και δεν εχει τιποτα να ζυλεψει απο τα καινουρια εχει τα ιδια πραματα πανω ( ευτυχως δεν εχει vtec) και ειναι και ποιο γρηγορο με 3000 χιλιαρικα 4 με πραματα το περνεις Thumbsup

Αντε καλη αγορα http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/2001/Honda/vfr800f1.htm
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 12:27 am
Ο φυσικός wrote:
5. Αν η ερώτηση είναι "Τι θα γινόταν αν είχαμε VFR με 180 κιλά βάρος" η απάντηση είναι ότι θα κάναμε παπάδες αλλά αφενός δεν έχουμε και αφετέρου αν είχαμε μάλλον θα είχαμε θυσιάσει τους χώρους και την άνεση του VFR. Δεν νομίζω πως κάποιο τετρακύλινδρο sport-touring ζυγίζει τόσο λίγο.
Θα ήθελα να ρωτήσω :
1) γιατί σχετίζεται το βάρος με τους χώρους και την άνεση;

2) το RC-46 είναι το μοτέρ χωρίς το V-TEC; Και αν ναι, μιλάμε για ένα μηχανάκι που με το ίδιο όνομα (VFR) είχε στην πορεία του χρόνου διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες;
3) τελευταίο (για τώρα Very Happy ): όλα τα VFR με 2 αναλογικά όργανα είναι ψεκαστά, με μετάδοση κίνησης με γρανάζια στους εκκεντροφόρους αλλά χωρίς V-TEC; (ενδιαφέρομαι για μοντέλο 2002, γι'αυτό θέλω να ξέρω!)
Eυχαριστώ προκαταβολικά! Smile
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 1:17 am
Vvag wrote:

Είδες που σου' λεγα;! Wink
Thumbsup
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 1:23 am
CB1-FAN wrote:Φιλε μου πολυ διαφωτιστηκος ο Sieche ετσι? γιαυτο προτεινω να παρεις ενα VFR 800 98αρι 99 μεχρι 01 γραναζωτο ξεχνας συνεργειο ποιοτητα κατασκευης ισως και καλυτερη απο τα τελευταια cheers


και δεν εχει τιποτα να ζυλεψει απο τα καινουρια εχει τα ιδια πραματα πανω ( ευτυχως δεν εχει vtec) και ειναι και ποιο γρηγορο με 3000 χιλιαρικα 4 με πραματα το περνεις Thumbsup

Αντε καλη αγορα http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/2001/Honda/vfr800f1.htm

Ευχαριστώ CB1-FAN!!
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 9:42 am
CB1-FAN wrote:
και δεν εχει τιποτα να ζυλεψει απο τα καινουρια εχει τα ιδια πραματα πανω ( ευτυχως δεν εχει vtec) και ειναι και ποιο γρηγορο
Doh! lol! lol! lol!
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 10:43 am
Υπενθυμίζω :

Θα ήθελα να ρωτήσω :
1) γιατί σχετίζεται το βάρος με τους χώρους και την άνεση;

2) το RC-46 είναι το μοτέρ χωρίς το V-TEC; Και αν ναι, μιλάμε για ένα μηχανάκι που με το ίδιο όνομα (VFR) είχε στην πορεία του χρόνου διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες;
3) τελευταίο (για τώρα Very Happy ): όλα τα VFR με 2 αναλογικά όργανα είναι ψεκαστά, με μετάδοση κίνησης με γρανάζια στους εκκεντροφόρους αλλά χωρίς V-TEC; (ενδιαφέρομαι για μοντέλο 2002, γι'αυτό θέλω να ξέρω!)
Eυχαριστώ προκαταβολικά! Smile

και συμπληρώνω (δε φταίω εγώ, ο macrozan!!) Very Happy :

το power commander μπαίνει σε όλα τα μοντέλα; (και τι/πόσο περίπου προσφέρει σε νούμερα ή αίσθηση;)


Last edited by VFR on 11/3/2009, 10:48 am; edited 1 time in total
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 11:07 am
Ευχαριστώ για τη μεταφορά... και συνεχίζω:

Θεωρητικά μου αρέσει η μετάδοση κίνησης στους εκκεντροφόρους με γρανάζια και όχι με αλυσίδα (ειδικά στην περίπτωση των με τη βοήθεια ελατηρίων μονίμως υπό τάση).

Όμως, σε βάθος χρόνου και χιλιομέτρων, μήπως η φθορά είναι μεγαλύτερη στα γρανάζια όταν δεν υπάρχει αλυσίδα;
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 11:23 am
Φιλε VFR, μετεφερα τις αποριες σου απο το αλλο θεμα γιατι εκει μεσα οι αποριες σου θα χανονταν και βεβαια για να κραταμε τα θεματα λιγο καθαρα.

Λοιπον...
Καταρχας, ξεκινα διαβαζοντας αυτο το θεμα για την ιστορια του V4: https://vfrh.forumgreek.com/forum-f5/topic-t6.htm
Θα σε διαφωτισει πολυ.

Απο εκει και περα για τις αποριες σου:

1) γιατί σχετίζεται το βάρος με τους χώρους και την άνεση;
Προφανως ο φιλος Τακης που ανεφερε το παραπανω μαλλον εννοουσε οτι ενα μηχανακι για να ειναι ελαφρυτερο ειναι (προφανως) και μικροτερο σε διαστασεις. Οποτε η ανεση αναβατη και οι χωροι πανε περιπατο. (βλεπε supersport μηχανες)


2) το RC-46 είναι το μοτέρ χωρίς το V-TEC; Και αν ναι, μιλάμε για ένα μηχανάκι που με το ίδιο όνομα (VFR) είχε στην πορεία του χρόνου διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες;
Το VFR βγηκε σε 6 γενιες.
- 750 κυβικα (RC24), απο το 1983 μεχρι το 1989
- 750 κυβικα (RC36), απο το 1990 μεχρι το 1993
- 750 κυβικα (RC36 ΙΙ), απο το 1994 μεχρι το 1997
- 800 κυβικα (RC46), απο το 1999 μεχρι το 2001
- 800 κυβικα (RC46 ΙΙ), απο το 2002 μεχρι και σημερα

Το τελευταιο 750 ειναι αυτο που εχω και εγω.
Το αμεσως επομενο VFR (το πρωτο RC46) ηταν 800 κυβικα με ψεκασμο αντι καρμπυρατερ, ΕΧΕΙ κινηση με γραναζια, ΔΕΝ ΕΧΕΙ VTEC και ειναι αυτο:

Αποριες περι VFR Honda-VFR800FI-Interceptor--98-01-Service-Manual-large

Αυτα τα δυο (VTEC και γραναζια) δεν συνδιαζονται. Για να μπορεσει η Honda να βαλει το συστημα VTEC αναγκαστηκε να καταργησει την κινηση των εκκεντροφορων με τα γραναζια και να καταφυγει στην κλασσικη
λυση της καδενας.

ΟΛΑ τα VFR ειχαν ιδιας φιλοσοφιας μοτερ. Υπεραξιοπιστα, με πολυ τεχνολογια για την εποχη τους, και με μεγαλη εμφαση στην ροπη και το βελουδινο δουλεμα του μοτερ. Ακομα και σημερα ελαχιστα μοτερ λειτουργουν τοσο γλυκα οπως ενα V4...


3) όλα τα VFR με 2 αναλογικά όργανα είναι ψεκαστά, με μετάδοση κίνησης με γρανάζια στους εκκεντροφόρους αλλά χωρίς V-TEC; (ενδιαφέρομαι για μοντέλο 2002, γι'αυτό θέλω να ξέρω!)
Τα εχεις μπερδεψει ελαφρως.
Το μονο VFR με ενα αναλογικο οργανο (στροφομετρο) ειναι το τελευταιο VFR ΜΕ το VTEC.
Ολα τα υπολοιπα VFR απο απαρχης τους εχουν και τα 2 οργανα (στροφομετρο/ταχυμετρο) αναλογικα.

Η κατηγοριοποιηση που εχεις κανει στο μυαλο σου ισχυει εν μερει.
ΝΑΙ, ΟΛΑ τα VFR με 2 αναλογικα οργανα εχουν μεταδοση κινησης με γραναζια και ΧΩΡΙΣ VTEC.
Ομως ΚΑΝΕΝΑ δεν εχει ψεκασμο πλην της 5ης γενιας που βγηκε το 1999-2001.
Αν ενδιαφερεσαι για μηχανη του 2002 λοιπον, τοτε μιλας για την 6η γενια ΜΕ το VTEC.


4) το power commander μπαίνει σε όλα τα μοντέλα; (και τι/πόσο περίπου προσφέρει σε νούμερα ή αίσθηση;)
Το power commander ειναι ενας ηλεκτρονικος εγκεφαλος που λειτουργει παραλληλα με τον κανονικο της μηχανης και δινει/αφαιρει καυσιμο σε ολο το φασμα των στροφων.
Προφανως για να λειτουργησει σημαινει οτι το μηχανακι πρεπει να εχει δικο του εγκεφαλο, που εχουν ΜΟΝΟ τα ψεκαστα. (Το μηχανακι με καρμπυρατερ γιατι να εχει εγκεφαλο;;)

Συνεπως το power commander αφορα ΜΟΝΟ οσα εχουν ψεκασμο: κοινως την 5η και 6η γενια.
Το τι σου προσφερει σε νουμερα ειναι σχετικο και σηκωνει πολυ συζητηση αλλα να υπολογιζεις γυρω στα +5 αλογα περιπου αν το συνδιασεις με εξατμιση.
Το θεμα δεν ειναι ποσα αλογα δινει σε απολυτα νουμερα αλλα η αισθηση που προσφερει και εκει πραγματικα δεν παιζεται. Απο οτι εχω ακουσει απο οσους εχουν βαλει εχουν δει μεγαλη διαφορα στο σκαλοπατι του VTEC και γενικοτερα στο δουλεμα του μοτερ.


5) σε βάθος χρόνου και χιλιομέτρων, μήπως η φθορά είναι μεγαλύτερη στα γρανάζια όταν δεν υπάρχει αλυσίδα;
Laughing Αυτο ειναι αστειο μαλλον! Η Honda εβαλε τα γραναζια ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην υπαρχει κανενα προβλημα αξιοπιστιας στο V4 της. Βλεπεις το πρωτο που ειχε βγαλει (με κινηση με αλυσιδα αν δεν απατωμαι) ετρωγε τους εκκεντροφορους σαν μαρουλοφυλλα.
Ετσι αποφασισε να βαλει γραναζια για να ξενοιασει μια και καλη απο το θεμα αξιοπιστια κινησης εκκεντροφορων. Κοινως, οταν εχεις γραναζια απλα ΞΕΧΝΑΣ οτι εχει να κανει με τους εκκεντροφορους και την κινηση τους!
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 11:47 am
Γεια και από εμένα Smile
1. Για το θέμα βάρους-άνεσης (μιας και το έθιξα πριν)
Μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για ταξίδια με 2 άτομα συν τα πράγματά τους πρέπει να έχει:
α. άνετη άρα και μεγάλη σέλα
β. ενισχυμένο υποπλαίσιο για να αντέχει το φορτίο
γ. στιβαρές και μεγάλες βάσεις μαρσπιέ συνεπιβάτη
δ. λαβές συνεπιβάτη
ε. καλή κάλυψη από τον αέρα χωρίς να χρειάζεται να γίνεις ένα με το ρεζερβουάρ από το σκύψιμο, άρα μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από ένα sport μηχανάκι
στ. μεγαλύτερο ρεζερβουάρ για μεγάλη αυτονομία
ζ. διπλό σταντ κλπ κλπ
Όλα αυτά προσθέτουν βάρος. Σε ένα sport μηχανάκι γίνονται περικοπές βάρους από κάθε πιθανό σημείο γιατί ο στόχος είναι η μέγιστη ευκολία αλλαγής στην κινητική κατάσταση (επιτάχυνση, επιβράδυνση, αλλαγή κατεύθυνσης) και όχι η άνεση ή η μεταφορά δεύτερου ατόμου.

Για όλα τα άλλα απάντησε αναλυτικά ο Νίκος! Να πω μόνο ότι τα γρανάζια στην κίνηση των εκκεντροφόρων είναι μια εξαιρετικά αξιόπιστη λύση που δεν χρησιμοποιείται ευρέως κυρίως για λόγους κόστους. Πραγματικά ξεχνάς κάθε πρόβλημα σχετικό με την κίνηση των εκκεντροφόρων, όπως μπορώ να βεβαιώσω μετά από πολλαααά χιλιόμετρα! Rolling Eyes
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 11:59 am
Αγαπητέ Ταξιδευτή σε ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη και γρήγορη απάντησή σου!

Το μοντέλο που έχω υπ'όψιν "λέει" πως είναι του 2002, ψεκαστό, με γρανάζια, χωρίς V-tech, μία εξάτμιση χαμηλά δεξία, με αλλαγμένο ανορθωτή ( Smile ) άρα σύμφωνα με την κατηγοριοποίησή σου είναι 5ης γενιάς δηλ. 1999-2001, δηλ. RC-46.

(Λέμε για 6 γενιές, όμως εμφάνισες 5! Λείπει το 1998 ή κάτι άλλο;)
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 12:00 pm
Ο φυσικός wrote:Γεια και από εμένα Smile
1. Για το θέμα βάρους-άνεσης (μιας και το έθιξα πριν)
Μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για ταξίδια με 2 άτομα συν τα πράγματά τους πρέπει να έχει:
α. άνετη άρα και μεγάλη σέλα
β. ενισχυμένο υποπλαίσιο για να αντέχει το φορτίο
γ. στιβαρές και μεγάλες βάσεις μαρσπιέ συνεπιβάτη
δ. λαβές συνεπιβάτη
ε. καλή κάλυψη από τον αέρα χωρίς να χρειάζεται να γίνεις ένα με το ρεζερβουάρ από το σκύψιμο, άρα μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από ένα sport μηχανάκι
στ. μεγαλύτερο ρεζερβουάρ για μεγάλη αυτονομία
ζ. διπλό σταντ κλπ κλπ
Όλα αυτά προσθέτουν βάρος. Σε ένα sport μηχανάκι γίνονται περικοπές βάρους από κάθε πιθανό σημείο γιατί ο στόχος είναι η μέγιστη ευκολία αλλαγής στην κινητική κατάσταση (επιτάχυνση, επιβράδυνση, αλλαγή κατεύθυνσης) και όχι η άνεση ή η μεταφορά δεύτερου ατόμου.

Για όλα τα άλλα απάντησε αναλυτικά ο Νίκος! Να πω μόνο ότι τα γρανάζια στην κίνηση των εκκεντροφόρων είναι μια εξαιρετικά αξιόπιστη λύση που δεν χρησιμοποιείται ευρέως κυρίως για λόγους κόστους. Πραγματικά ξεχνάς κάθε πρόβλημα σχετικό με την κίνηση των εκκεντροφόρων, όπως μπορώ να βεβαιώσω μετά από πολλαααά χιλιόμετρα! Rolling Eyes

Καμμία αντίρρηση, απλά αναρωτιέμαι, όλα αυτά σημαίνουν περίπου 40 κιλά;
VFR
VFR
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 12:12 pm
Ταξιδευτής wrote:
5) σε βάθος χρόνου και χιλιομέτρων, μήπως η φθορά είναι μεγαλύτερη στα γρανάζια όταν δεν υπάρχει αλυσίδα;
Laughing Αυτο ειναι αστειο μαλλον! Η Honda εβαλε τα γραναζια ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην υπαρχει κανενα προβλημα αξιοπιστιας στο V4 της. Βλεπεις το πρωτο που ειχε βγαλει (με κινηση με αλυσιδα αν δεν απατωμαι) ετρωγε τους εκκεντροφορους σαν μαρουλοφυλλα.
Ετσι αποφασισε να βαλει γραναζια για να ξενοιασει μια και καλη απο το θεμα αξιοπιστια κινησης εκκεντροφορων. Κοινως, οταν εχεις γραναζια απλα ΞΕΧΝΑΣ οτι εχει να κανει με τους εκκεντροφορους και την κινηση τους!

Δεν το είπα για αστείο!!

Το ότι πήγε να διορθώσει την αρχική της - απαράδεκτη, πιστεύω να συμφωνείς - αστοχία (με τα μαρουλόφυλλα που είπες κι'εσύ!) δεν μου λέει εμένα απαραιτήτως οτι το κατάφερε και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο! (και δε μιλάω μόνο για τη συγκεκριμένη εταιρεία! όλες, λίγο πολύ, από τους καταναλωτές-πειραματόζωα παίρνουν το πραγματικό feedback για την αξιοπιστία του μοντέλου τους).

Γι' αυτό και ρώτησα, αλλά αφού υπάρχουν μαρτυρίες πως δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν το αμφισβητώ. (βέβαια..., δεν ξέρω..., τόσα χρόνια η μετάδοση με αλυσίδα έχει δημιουργήσει προβλήματα αναξιοπιστίας σε πολλά μηχανάκια ευρείας κυκλοφορίας; στο δικό μου πάντως 25 χρόνια τώρα δεν έχει κανένα πρόβλημα!)
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 12:32 pm
VFR wrote:Δεν το είπα για αστείο!!

Το ότι πήγε να διορθώσει την αρχική της - απαράδεκτη, πιστεύω να συμφωνείς - αστοχία (με τα μαρουλόφυλλα που είπες κι'εσύ!) δεν μου λέει εμένα απαραιτήτως οτι το κατάφερε και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο! (και δε μιλάω μόνο για τη συγκεκριμένη εταιρεία! όλες, λίγο πολύ, από τους καταναλωτές-πειραματόζωα παίρνουν το πραγματικό feedback για την αξιοπιστία του μοντέλου τους).

Γι' αυτό και ρώτησα, αλλά αφού υπάρχουν μαρτυρίες πως δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν το αμφισβητώ. (βέβαια..., δεν ξέρω..., τόσα χρόνια η μετάδοση με αλυσίδα έχει δημιουργήσει προβλήματα αναξιοπιστίας σε πολλά μηχανάκια ευρείας κυκλοφορίας; στο δικό μου πάντως 25 χρόνια τώρα δεν έχει κανένα πρόβλημα!)

Oχι προσεξε, δεν λεω οτι η ευρεως αποδεκτη λυση της καδενας ειναι κακη, απλα η καδενα θελει αλλαγη καθε Χ χιλιαδες χιλιομετρα. Αν ΔΕΝ την αλλαξεις υπαρχει ο κινδυνος να σπασει και μετα bye bye μοτερακι μου! Crying or Very sad
Ενω με τα γραναζια απλα δεν θα ασχοληθεις ΠΟΤΕ. Wink

Ολοι οι κατασκευαστες απο καπου πρεπει να ξεκινησουν. Καποιες φορες το πετυχαινουν με τη μια και καποιες οχι... Το θεμα ειναι να διορθωνουν τα λαθη τους και η Honda το εκανε με τον καλυτερο δυνατο τροπο! Smile

Οσο για τις γενιες εχεις δικιο. Στην πρωτη φουρνια του 1983-1989 επισημως υπαρχουν 2 γενιες (οπως με το RC36 και RC46): το RC24 και το RC24 II. Wink Απλα επειδη δεν ειχαν τοσο μεγαλες διαφορες πρακτικα μπαινουν συνηθως σε μια κατηγορια.
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Αποριες περι VFR Empty Re: Αποριες περι VFR

11/3/2009, 1:27 pm
H καδένα σε ψηλούς ρυθμούς περιστροφής λόγο ταλάντωσης ανοίγει λίγο και δεν έχει την ακρίβεια που έχουν τα γρανάζια.

Για αξιοπιστία γρανάζια................................για βάρος, θόρυβο και φτήνια, καδένα.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum