- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
εγκατασταση κορνας stebel nautilus
8/3/2010, 1:39 pm
τελικα εγκατασταθηκε ο διαολος ζει μεσα στο δεξι μερος του φερινγκ του fz1 μου
η συνδεσμολογια αρκετα απλη ενα ρελε 30 amp που ερχετε μαζι με την κορνα (stebel nautilus)
στο 87 συνδεθηκε το θετικο παρεμβαλοντας μια ασφαλια 20α (18 θελει η κορνα)
το 86 στο θετικο πολο της κορνας
τα 85 και 30 συνδεθηκαν στα καλοδια της μαμα κορνας ωστε να μη πατιεται οταν ο διακοπτης της μοτο ειναι κλειστος και παθω κανα εμφραγμα οταν την κουναω
και τωρα το δυσκολο που θα τη βαλουμε! χωρος υπηρχε κατω απο το δεξι φερινγκ αλλα πως στηριζεις? για καλη μου τυχη εκει γυρω τελιωνει το υποπλαισιο που συγκρατει τη μασκα εχει μια τρυπα οτι πρεπει να περασεις μια βιδα δυστυχως το σημειο που ηταν η τρυπα και το σημειο που επιανε η κορνα δε συμβαδιζαν οποτε χρησιμοποιησα τη βαση της μαμα κορνας σαν αποστατη για να φερω την τρυπα εκει που θελω στη συνεχεια χρησιμοποιησα μια βιδα μακρια και τεσσερα παξιμαδια δυο για να πιασει η βιδα στη βαση της κορνας και 2 για να ρυθμισω το υψος της κορνας ωστε να χωραει το δυνατο καλυτερα και να μην εμποδιζει τιμονι αλλα και να μη παρασφηνωσει (λιγο σφινομενη ειναι) αναμεσα στα πλαστικα στη φωτο κατω το αποτελεσμα
τελος τα καλωδια της παλιας κορνας που συνδεθηκαν μεσω ακροδεκτων με τα αντιστοιχα φισακια του ρελε 'κρυφτηκαν' στην αρεστερη τρυπα του σκελετου ωστε να ειναι ευκολη η προσβαση αν θελω να ξανασυνδεσω την αλλη κορνα το πως και που φενεται στην κατω φωτο
τα αποτελεσματα ειναι τρομακτικα 139db τα οποια ακουγονται ακομα και με 200χλμ την ωρα και ειναι επικινδυνο ακομα και για τον οδηγο αν σε καμια μανουβρα παρκαρισματος πατησει την κορνα κατα λαθος να του φυγει η μοτο απο τα ποδια και τα τσισα στο βλακακι
η κορνα ειναι η stebel nautilus και η αποκριση της ειναι αμεση και βασικα θελει λιγοτερο απο ενα δευτερολεπτο να φτασει την φουλ ισχυ της αλλα αρχιζει να ακουγεται με το που την πατησεις και αν τη πατησεις πολυ πολυ πολυ κοφτα μπορει και να χαιρετησεις ενα φιλο στο δρομο χωρις να το μαθει ολη η γειτονια
τελος η βαση πατεντα διχνει να δουλευει μια χαρα αφου ουτε κουνιεται ουτε κραδασμους απο εκει αισθανομαι και στη βολτα επιδαυρο και πισω δε κουνηθηκε καθολου επομενο βημα να εγκατασταθει παραληλα και μαμα κορνα με διακοπτη να διαλεγεις πια να βαραει η αλλο κουμπακι, δεν εχω αποφασίσει ακομα
η συνδεσμολογια αρκετα απλη ενα ρελε 30 amp που ερχετε μαζι με την κορνα (stebel nautilus)
στο 87 συνδεθηκε το θετικο παρεμβαλοντας μια ασφαλια 20α (18 θελει η κορνα)
το 86 στο θετικο πολο της κορνας
τα 85 και 30 συνδεθηκαν στα καλοδια της μαμα κορνας ωστε να μη πατιεται οταν ο διακοπτης της μοτο ειναι κλειστος και παθω κανα εμφραγμα οταν την κουναω
και τωρα το δυσκολο που θα τη βαλουμε! χωρος υπηρχε κατω απο το δεξι φερινγκ αλλα πως στηριζεις? για καλη μου τυχη εκει γυρω τελιωνει το υποπλαισιο που συγκρατει τη μασκα εχει μια τρυπα οτι πρεπει να περασεις μια βιδα δυστυχως το σημειο που ηταν η τρυπα και το σημειο που επιανε η κορνα δε συμβαδιζαν οποτε χρησιμοποιησα τη βαση της μαμα κορνας σαν αποστατη για να φερω την τρυπα εκει που θελω στη συνεχεια χρησιμοποιησα μια βιδα μακρια και τεσσερα παξιμαδια δυο για να πιασει η βιδα στη βαση της κορνας και 2 για να ρυθμισω το υψος της κορνας ωστε να χωραει το δυνατο καλυτερα και να μην εμποδιζει τιμονι αλλα και να μη παρασφηνωσει (λιγο σφινομενη ειναι) αναμεσα στα πλαστικα στη φωτο κατω το αποτελεσμα
τελος τα καλωδια της παλιας κορνας που συνδεθηκαν μεσω ακροδεκτων με τα αντιστοιχα φισακια του ρελε 'κρυφτηκαν' στην αρεστερη τρυπα του σκελετου ωστε να ειναι ευκολη η προσβαση αν θελω να ξανασυνδεσω την αλλη κορνα το πως και που φενεται στην κατω φωτο
τα αποτελεσματα ειναι τρομακτικα 139db τα οποια ακουγονται ακομα και με 200χλμ την ωρα και ειναι επικινδυνο ακομα και για τον οδηγο αν σε καμια μανουβρα παρκαρισματος πατησει την κορνα κατα λαθος να του φυγει η μοτο απο τα ποδια και τα τσισα στο βλακακι
η κορνα ειναι η stebel nautilus και η αποκριση της ειναι αμεση και βασικα θελει λιγοτερο απο ενα δευτερολεπτο να φτασει την φουλ ισχυ της αλλα αρχιζει να ακουγεται με το που την πατησεις και αν τη πατησεις πολυ πολυ πολυ κοφτα μπορει και να χαιρετησεις ενα φιλο στο δρομο χωρις να το μαθει ολη η γειτονια
τελος η βαση πατεντα διχνει να δουλευει μια χαρα αφου ουτε κουνιεται ουτε κραδασμους απο εκει αισθανομαι και στη βολτα επιδαυρο και πισω δε κουνηθηκε καθολου επομενο βημα να εγκατασταθει παραληλα και μαμα κορνα με διακοπτη να διαλεγεις πια να βαραει η αλλο κουμπακι, δεν εχω αποφασίσει ακομα
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|