How to: Παροχή 12volt
+16
vagelis78
Semiaz
Ο φυσικός
nikos-ex victor
Νίκος
SCORPIOS
Vvag
Al_Bandy
Παναγιώτης Κ.
Ταξιδευτής
teacher
anastasis
Fanrider
glystras
finrod
Vaggelis V4
20 posters
- Vaggelis V4Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-07
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 51
Μοντέλο : 800 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
How to: Παροχή 12volt
2/3/2009, 12:05 pm
Ειναι μια ευκολία που την θεωρώ απαραίτητη σε κάθε
μοτοσυκλέτα...
μπορείτε από εκεί να πάρετε ρεύμα και να φορτίσετε κάθε είδους ηλεκτρονική
συσκευή όπως κινητό τηλέφωνο, pda, gps, φωτογραφική μηχανή, κάμερα κτλ...
επίσης αν κάνετε κάμπινκγ βάζετε εκεί το φακό σας ή μια μικρή ηλεκτροκίνητη
τρόμπα για να φουσκώνετε τα στρώματα..
δυστυχώς ελάχιστες μοτοσυκλέτες έχουν τέτοια παροχή οπότε τι άλλο μενει απ΄το
να βάλουμε εμείς φυσικά!
Κατ΄αρχήν αν η παροχή τοποθετηθεί σε σημείο όπου μπορεί να βραχεί καλό είναι να
είναι αδιάβροχη...
Το πριζάκι το οποίο αγόρασα έρχεται με μιά πολύ πρακτική βασούλα η οποία
επιτρέπει να τοποθετηθεί σχεδόν παντού...
εγώ το έβαλα δίπλα στον κεντρικό διακόπτη της μηχανής μου και έτσι δεν
χρειάστηκε να ανοίξω τρύπες στο φαίρινγκ και άλλα ανατριχιαστικά
το πήρα από εδω http://www.motoraid.eu/shop/index.php?language=gr
αφαιρούμε τη βάση και με 2 ζιπάκια την δένουμε γύρω από τον κεντρικό
διακόπτη...
προσοχή εδώ να μην εμποδίζεται το στρίψιμο του τιμονιού και να μην μπλοκάρουμε
τον πύρο της κλειδαριάς... αν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε να περάσουμε τα ζιπάκια
από άλλο σημείο του διακόπτη
στη συνέχεια βιδώνουμε το πριζάκι πάνω στη βάση...
και πάμε να περάσουμε τα καλώδια....
αφαιρούμε τη σέλα και το αριστερο φαίρινκγ και εντοπίζουμε την κεντρική
πλεξούδα της μοτοσυκλέτας...
όσο μπορούμε ακολουθάμε την πορεία της πλεξούδας και πάνω εκεί στηρίζουμε τα
καλώδια της παροχής μας...
τα πράγματα στον κινητήρα του VFR είναι αρκετά στριμωγμένα, το ίδιο συμβαίνει
σε όλες τις μοτοσυκλέτες άλλωστε, οπότε ξεβιδώνουμε το δοχείο διαστολής του
ψυκτικού και περνάμε τα καλώδια από πίσω του...
μετά ξαναβρίσκουμε την κεντρική πλεξούδα στο σημείο που ενώνει ο σωλήνας του
υποπλαίσιου με τη δοκό του πλαισίου και ακολουθάμε την πεπατημένη πλέον πορεία
για να φτάσουμε στην μπαταρία...
αποσυνδέουμε την μπαταρία...
κόβουμε το καλωδιάκι της παροχής που πάει στο θετικό πόλο και παρεμβάλλουμε μιά
ασφαλειοθήκη με μιά ασφάλεια 5A...
ξαναδυνδέουμε την μπαταρία και τα καλώδια
τακτοποιούμε τα καλώδια και την ασφαλειοθήκη και ιδού το τελικό αποτέλεσμα
και με το νέο μου γκατζετάκι τοποθετημένο
και μερικά tips:
1. ντύστε όλη την καλωδίωση με θερμοσυστελλόμενο για περισσότερη προστασία...
2. Αν χρειαστεί να μακρύνετε τα καλώδια καλό είναι να βάλετε λίγη κόλληση στις
ενώσεις...
3. όταν δεν χρησημοποιείτε την παροχή ή αν θέλετε να πλύνετε τη μοτο σας καλού
κακού αφαιρέστε την ασφάλεια για να μην υπάρχει ρεύμα στην παροχή...
4. όταν περνάμε τα καλώδια μεγάλη προσοχή να μην τσακίζουν, να μην ακουμπάνε σε
μέρη που ζεσταίνονται πολύ και να μήν εμποδίζουν κινούμενα μέρη της
μοτοσυκλέτας
αυτά..
μοτοσυκλέτα...
μπορείτε από εκεί να πάρετε ρεύμα και να φορτίσετε κάθε είδους ηλεκτρονική
συσκευή όπως κινητό τηλέφωνο, pda, gps, φωτογραφική μηχανή, κάμερα κτλ...
επίσης αν κάνετε κάμπινκγ βάζετε εκεί το φακό σας ή μια μικρή ηλεκτροκίνητη
τρόμπα για να φουσκώνετε τα στρώματα..
δυστυχώς ελάχιστες μοτοσυκλέτες έχουν τέτοια παροχή οπότε τι άλλο μενει απ΄το
να βάλουμε εμείς φυσικά!
Κατ΄αρχήν αν η παροχή τοποθετηθεί σε σημείο όπου μπορεί να βραχεί καλό είναι να
είναι αδιάβροχη...
Το πριζάκι το οποίο αγόρασα έρχεται με μιά πολύ πρακτική βασούλα η οποία
επιτρέπει να τοποθετηθεί σχεδόν παντού...
εγώ το έβαλα δίπλα στον κεντρικό διακόπτη της μηχανής μου και έτσι δεν
χρειάστηκε να ανοίξω τρύπες στο φαίρινγκ και άλλα ανατριχιαστικά
το πήρα από εδω http://www.motoraid.eu/shop/index.php?language=gr
αφαιρούμε τη βάση και με 2 ζιπάκια την δένουμε γύρω από τον κεντρικό
διακόπτη...
προσοχή εδώ να μην εμποδίζεται το στρίψιμο του τιμονιού και να μην μπλοκάρουμε
τον πύρο της κλειδαριάς... αν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε να περάσουμε τα ζιπάκια
από άλλο σημείο του διακόπτη
στη συνέχεια βιδώνουμε το πριζάκι πάνω στη βάση...
και πάμε να περάσουμε τα καλώδια....
αφαιρούμε τη σέλα και το αριστερο φαίρινκγ και εντοπίζουμε την κεντρική
πλεξούδα της μοτοσυκλέτας...
όσο μπορούμε ακολουθάμε την πορεία της πλεξούδας και πάνω εκεί στηρίζουμε τα
καλώδια της παροχής μας...
τα πράγματα στον κινητήρα του VFR είναι αρκετά στριμωγμένα, το ίδιο συμβαίνει
σε όλες τις μοτοσυκλέτες άλλωστε, οπότε ξεβιδώνουμε το δοχείο διαστολής του
ψυκτικού και περνάμε τα καλώδια από πίσω του...
μετά ξαναβρίσκουμε την κεντρική πλεξούδα στο σημείο που ενώνει ο σωλήνας του
υποπλαίσιου με τη δοκό του πλαισίου και ακολουθάμε την πεπατημένη πλέον πορεία
για να φτάσουμε στην μπαταρία...
αποσυνδέουμε την μπαταρία...
κόβουμε το καλωδιάκι της παροχής που πάει στο θετικό πόλο και παρεμβάλλουμε μιά
ασφαλειοθήκη με μιά ασφάλεια 5A...
ξαναδυνδέουμε την μπαταρία και τα καλώδια
τακτοποιούμε τα καλώδια και την ασφαλειοθήκη και ιδού το τελικό αποτέλεσμα
και με το νέο μου γκατζετάκι τοποθετημένο
και μερικά tips:
1. ντύστε όλη την καλωδίωση με θερμοσυστελλόμενο για περισσότερη προστασία...
2. Αν χρειαστεί να μακρύνετε τα καλώδια καλό είναι να βάλετε λίγη κόλληση στις
ενώσεις...
3. όταν δεν χρησημοποιείτε την παροχή ή αν θέλετε να πλύνετε τη μοτο σας καλού
κακού αφαιρέστε την ασφάλεια για να μην υπάρχει ρεύμα στην παροχή...
4. όταν περνάμε τα καλώδια μεγάλη προσοχή να μην τσακίζουν, να μην ακουμπάνε σε
μέρη που ζεσταίνονται πολύ και να μήν εμποδίζουν κινούμενα μέρη της
μοτοσυκλέτας
αυτά..
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: How to: Παροχή 12volt
2/3/2009, 12:26 pm
Φοβερος Οδηγος! Ο,τι ακριβως ζητουσα!
Η μονη μου απορια ειναι επειδη η μηχανη ειναι στην εγγυηση αν ειναι σωστο να βαλω χερι στα ηλεκτρικα. Μπορει να χαθει η εγγυηση; Η μηπως αν κανει τη δουλεια ενα εξουδιοδοτημενο καταστημα δεν θεμα να χαθει η εγγυηση;
Η μονη μου απορια ειναι επειδη η μηχανη ειναι στην εγγυηση αν ειναι σωστο να βαλω χερι στα ηλεκτρικα. Μπορει να χαθει η εγγυηση; Η μηπως αν κανει τη δουλεια ενα εξουδιοδοτημενο καταστημα δεν θεμα να χαθει η εγγυηση;
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: How to: Παροχή 12volt
2/3/2009, 12:57 pm
Vaggelis κατατοπιστικότατος συγχαρητήρια. (Μόνο μια παρατήρηση το νυχάκι καθάριζε το αν είναι να το βγάζεις φωτό…. )
finrod Η μόνη λύση είναι αν … ….αν συμβεί κάτι να το βγάλεις και να την πας συνεργείο έτσι και αλλιώς δεν κόβεις ράβεις τίποτα πάνω στην μηχανή.
finrod Η μόνη λύση είναι αν … ….αν συμβεί κάτι να το βγάλεις και να την πας συνεργείο έτσι και αλλιώς δεν κόβεις ράβεις τίποτα πάνω στην μηχανή.
- Vaggelis V4Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-07
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 51
Μοντέλο : 800 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: How to: Παροχή 12volt
2/3/2009, 7:28 pm
glystras wrote: (Μόνο μια παρατήρηση το νυχάκι καθάριζε το αν είναι να το βγάζεις φωτό…. )
glystras wrote:
finrod Η μόνη λύση είναι αν … ….αν συμβεί κάτι να το βγάλεις και να την πας συνεργείο έτσι και αλλιώς δεν κόβεις ράβεις τίποτα πάνω στην μηχανή.
έτσι ακριβώς
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: How to: Παροχή 12volt
2/3/2009, 8:54 pm
Πολυ καλο γκατζετακι και πολυ διευκρινηστικη η τοποθετηση .Θα πρεπει να κανεις κατι για την προστασια απο τα νερα
(και το νυχακι με μανικιουρ την επομενη φορα )
(και το νυχακι με μανικιουρ την επομενη φορα )
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: How to: Παροχή 12volt
4/3/2009, 2:06 am
Πολύ όμορφη τοποθέτηση.
Εγώ έχω χρησιμοποιήσει την μικρή παροχή (τύπου BMW) την οποία πέρασα μέσα από τον σωλήνα του τιμονιού.
Μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιομέτρων στο εξωτερικό σε τελείως άγνωστους δρόμους έφτασα στο συμπέρασμα ότι το GPS πρέπει να τοποθετήται κατά το δυνατόν ψηλότερα, κάτω από το χείλος της ζελατίνας.
Αυτό μας δίνει το πλεονέκτημα να βλέπουμε από το GPS τα χαρακτηριστικά της στροφής (σε μικρές κλίμακες περίπου των 100 μέτρων). Ιδιαιτέρα σε νυχτερινή οδήγηση η διαφορά είναι καταλυτική. Δύσκολα μπορεί κανείς να ακολουθήσει εκτός και αν έχει αυτοκτονικές τάσεις.....
Εγώ έχω χρησιμοποιήσει την μικρή παροχή (τύπου BMW) την οποία πέρασα μέσα από τον σωλήνα του τιμονιού.
Μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιομέτρων στο εξωτερικό σε τελείως άγνωστους δρόμους έφτασα στο συμπέρασμα ότι το GPS πρέπει να τοποθετήται κατά το δυνατόν ψηλότερα, κάτω από το χείλος της ζελατίνας.
Αυτό μας δίνει το πλεονέκτημα να βλέπουμε από το GPS τα χαρακτηριστικά της στροφής (σε μικρές κλίμακες περίπου των 100 μέτρων). Ιδιαιτέρα σε νυχτερινή οδήγηση η διαφορά είναι καταλυτική. Δύσκολα μπορεί κανείς να ακολουθήσει εκτός και αν έχει αυτοκτονικές τάσεις.....
Re: How to: Παροχή 12volt
5/3/2009, 3:16 pm
Για αδιαβροχοποίηση μπορείται να πάρετε τον παροχέα ρεύματος 12V από μαγαζιά με είδη για σκάφη. Κάνει 3-4 ευρώ, έχει τάπα (κλείνει καλά δεν περνάει νερό) και οι επαφές είναι ανοξείδωτες, για αποφυγή διαβρώσεων. Εδώ κ 3 χρόνια που τα έχουμε βάλει στο δικό μου κ ενός φίλου κανένα πρόβλημα!!!
Επίσης να προτείνω ότι μπορείτε να πάρετε ρεύμα κατευθείαν από ασφαλειοθήκη (έχει κενές θέσεις κ μπορείτε να βάλετε εκεί ασφάλεια - απλά για να μην γίνονται ενώσεις δίπλα στη μπαταρία στο κεντρικό καλώδιο).
Επίσης να προτείνω ότι μπορείτε να πάρετε ρεύμα κατευθείαν από ασφαλειοθήκη (έχει κενές θέσεις κ μπορείτε να βάλετε εκεί ασφάλεια - απλά για να μην γίνονται ενώσεις δίπλα στη μπαταρία στο κεντρικό καλώδιο).
Re: How to: Παροχή 12volt
6/3/2009, 11:24 am
Να πω οτι και εμενα η μηχανη εχει 12βολτη παροχη και μαλιστα κρυμμενη!
Ο Γερμανος ηταν μερακλης και ειχε βαλει διαφορα αξεσουαρ στη μηχανη για ταξιδι -μεταξυ των οποιων την παροχη και μια μεταλλικη βαση στο ταμπλο για να βαζεις το GPS!
Και να σκεφτει κανεις οτι οταν την πηρα τη μηχανη αγνοουσα πληρως την υπαρξη τους!
Τις πρωτες μερες που ειχα την μηχανη ανακαλυψα οτι κατω απο τη σελλα υπηρχε τοποθετημενο αριστοτεχνικα ενα διακοπτακι on-off αεροπορικου τυπου παρακαλω το οποιο συνεχιζε σε ενα χοντρο καλωδιο με υφασματινη επενδυση που πηγαινε κατω απο τα φερινγκ.
Δεν ηξερα τι εκανε ο διακοπτης και οτι και αν δοκιμασα δεν φαινοταν να εχει καποιο αποτελεσμα. Τελικα επικοινωνησα με τον παλιο ιδιοκτητη που μου ειπε οτι ηταν για την παροχη ρευματος που βρισκεται κατω απο το αριστερο φερινγκ.
Εριξα μια ματια και οντως κατω απο το αριστερο φερινγκ διπλα στο τιμονι εχει μια μεταλλικη βαση και επανω της βρισκεται η παροχη!
Καποια στιγμη που θα παρω νεο καλωδιο φορτισης για το GPS Θα το δοκιμασω κιολας, αλλα ομολογω οτι χαρηκα που το εχει ηδη μιας που την παροχη ρευματος την θεωρω εκ των ουκ ανευ σε μια τουριστικη μηχανη...
Ο Γερμανος ηταν μερακλης και ειχε βαλει διαφορα αξεσουαρ στη μηχανη για ταξιδι -μεταξυ των οποιων την παροχη και μια μεταλλικη βαση στο ταμπλο για να βαζεις το GPS!
Και να σκεφτει κανεις οτι οταν την πηρα τη μηχανη αγνοουσα πληρως την υπαρξη τους!
Τις πρωτες μερες που ειχα την μηχανη ανακαλυψα οτι κατω απο τη σελλα υπηρχε τοποθετημενο αριστοτεχνικα ενα διακοπτακι on-off αεροπορικου τυπου παρακαλω το οποιο συνεχιζε σε ενα χοντρο καλωδιο με υφασματινη επενδυση που πηγαινε κατω απο τα φερινγκ.
Δεν ηξερα τι εκανε ο διακοπτης και οτι και αν δοκιμασα δεν φαινοταν να εχει καποιο αποτελεσμα. Τελικα επικοινωνησα με τον παλιο ιδιοκτητη που μου ειπε οτι ηταν για την παροχη ρευματος που βρισκεται κατω απο το αριστερο φερινγκ.
Εριξα μια ματια και οντως κατω απο το αριστερο φερινγκ διπλα στο τιμονι εχει μια μεταλλικη βαση και επανω της βρισκεται η παροχη!
Καποια στιγμη που θα παρω νεο καλωδιο φορτισης για το GPS Θα το δοκιμασω κιολας, αλλα ομολογω οτι χαρηκα που το εχει ηδη μιας που την παροχη ρευματος την θεωρω εκ των ουκ ανευ σε μια τουριστικη μηχανη...
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: How to: Παροχή 12volt
6/3/2009, 12:48 pm
teacher wrote:Για αδιαβροχοποίηση μπορείται να πάρετε τον παροχέα ρεύματος 12V από μαγαζιά με είδη για σκάφη. Κάνει 3-4 ευρώ, έχει τάπα (κλείνει καλά δεν περνάει νερό) και οι επαφές είναι ανοξείδωτες, για αποφυγή διαβρώσεων. Εδώ κ 3 χρόνια που τα έχουμε βάλει στο δικό μου κ ενός φίλου κανένα πρόβλημα!!!
Επίσης να προτείνω ότι μπορείτε να πάρετε ρεύμα κατευθείαν από ασφαλειοθήκη (έχει κενές θέσεις κ μπορείτε να βάλετε εκεί ασφάλεια - απλά για να μην γίνονται ενώσεις δίπλα στη μπαταρία στο κεντρικό καλώδιο).
Πολύ καλό. Και εμένα με ενοχλεί το καλώδιο δίπλα στην μπαταρία. Θα δοκιμάσω από την ασφαλειοθήκη
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: How to: Παροχή 12volt
6/1/2010, 11:47 am
Παίδες, τί έγινε, δοκίμασε κανείς σας να πάρει ρεύμα απο σφαλειοθήκη, να δώσει οδηγίες να ξεστραβωθούμε οι υπόλοιποι;
- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
Re: How to: Παροχή 12volt
6/1/2010, 12:08 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:Παίδες, τί έγινε, δοκίμασε κανείς σας να πάρει ρεύμα απο σφαλειοθήκη, να δώσει οδηγίες να ξεστραβωθούμε οι υπόλοιποι;
εγω παναγιωτη...
οχι απο την ασφαλιοθηκη αλλα μετα απο το κεντρικο ρελε εξυσα το καλωδιο μετα το κεντρικο ρελε συνδεσα ενα συρμα μονοσα και τα υπολοιπα ακριβως σαν το βαγγελη ασφαλεια 5Α και συνδεσμολιγια η χρησιμοτητα σε αυτο ειναι πως οταν σβεινει η μοτο σβεινει και το πριζακι
εναλακτικα μπορεις να βαλεις και ενα διακοπτακι οπως του Νικου ωστε αν δε το χρησιμοποιεις να μην εχει ρευμα ετσι κι αλλιως. αν το κανεις αυτο το διακοπτακι μετα την ασφαλεια
τελος δες το φορτιστη του gps σου αν χωραει κατω απο τη σελα και φτανει το καλωδιο εκει που θα χεις το gps βαλτο εκει θα προτεινα γιατι ο φορτιστης δεν ειναι αδιαβροχος και εκει δε θα βρεχεται
αυτα
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: How to: Παροχή 12volt
7/1/2010, 3:43 pm
Απο την ασφαλειοθήκη κανείς;
Άντε γιατί τα GPS έρχονται............(λέω εγώ).
Άντε γιατί τα GPS έρχονται............(λέω εγώ).
Re: How to: Παροχή 12volt
17/1/2010, 9:35 pm
Είχα πει να βάλω και έγω φωτογραφία αλλά δεν έχω προλάβει καθόλου οπότε σας βάζω μια από το κινητό....
Βασικά στο σημείο που είναι χωράει και να στρίβει το τιμόνι χωρίς πρόβλημα που να εμποδίζει καλώδια.Χρειάζεται όμως να ανοίξει κάποιος με "ποτηροδρέπανο" μια μικρή τρύπα... που βέβαια δεν με πολυνοιάζει μιας και δεν πρόκειτε να βγεί ποτέ...
Έχω πάρει ρεύμα απο ασφαλειοθήκη και εξαιτίας του οτι δεν έχω ABS είχε χώρο..... επίσης μπορεί κάποιος να πάρει από το ρεύμα που έχει στο μπροστά φρένο με ένα απλό διακλαδωτή και η μαμά HONDA το προτείνει για τα χερούλια που τραβάνε πολύ περισσότερο!!!
Βασικά στο σημείο που είναι χωράει και να στρίβει το τιμόνι χωρίς πρόβλημα που να εμποδίζει καλώδια.Χρειάζεται όμως να ανοίξει κάποιος με "ποτηροδρέπανο" μια μικρή τρύπα... που βέβαια δεν με πολυνοιάζει μιας και δεν πρόκειτε να βγεί ποτέ...
Έχω πάρει ρεύμα απο ασφαλειοθήκη και εξαιτίας του οτι δεν έχω ABS είχε χώρο..... επίσης μπορεί κάποιος να πάρει από το ρεύμα που έχει στο μπροστά φρένο με ένα απλό διακλαδωτή και η μαμά HONDA το προτείνει για τα χερούλια που τραβάνε πολύ περισσότερο!!!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: How to: Παροχή 12volt
17/1/2010, 9:48 pm
teacher wrote:Βασικά στο σημείο που είναι χωράει και να στρίβει το τιμόνι χωρίς πρόβλημα που να εμποδίζει καλώδια.Χρειάζεται όμως να ανοίξει κάποιος με "ποτηροδρέπανο" μια μικρή τρύπα... που βέβαια δεν με πολυνοιάζει μιας και δεν πρόκειτε να βγεί ποτέ...
Έχω πάρει ρεύμα απο ασφαλειοθήκη και εξαιτίας του οτι δεν έχω ABS είχε χώρο..... επίσης μπορεί κάποιος να πάρει από το ρεύμα που έχει στο μπροστά φρένο με ένα απλό διακλαδωτή και η μαμά HONDA το προτείνει για τα χερούλια που τραβάνε πολύ περισσότερο!!!
ThanX!!!!
Re: How to: Παροχή 12volt
17/1/2010, 10:17 pm
Αν θές και φώτο από ρεύμα από το φρένο μου λές... ξέρεις τους ρυθμούς μου θα είμαι γρήγορος....
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: How to: Παροχή 12volt
24/2/2010, 7:28 pm
γειωση δεν βαζουμε?πως ακριβως πηρες ρευμα απο την ασφαλειοθηκη δασκαλε?
Re: How to: Παροχή 12volt
25/2/2010, 5:13 pm
Το δικό μου είναι μοντέλο 2005 και δεν έχει ABS... θυμάμαι ότι είχε χώρο μέσα στην ασφαλειοθήκη και κάπου από εκεί πήρα... πρέπει να το ανοίξω και να βάλω φωτογραφία... τώρα για γείωση....???? εννοείς μάλλον τον ουδέτερο είναι το (-) που το ακουμπάς στο σασί
- ΝίκοςΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: How to: Παροχή 12volt
28/1/2014, 5:35 pm
Έβαλα το Σ/Κ που μας πέρασε πριζάκι και βολτόμετρο.
Προτίμησα να πάρω πριζάκι USB, νομίζω ότι θα φανεί περισσότερο χρήσιμο έτσι!
Κατεβάσαμε την ιδέα (με ένα φίλο μου) να φτιάξουμε μια βάση πάνω στο τιμόνι, η οποία θα στηρίζεται στις δυο βίδες που συγκρατούν το μαύρο εξάρτημα που γράφει "HISS" (επιστημονική ορολογία! ) στην τιμονόπλακα.
Βέβαια, ακόμη και αυτό δεν ήταν τόσο εύκολο. Οι κεφαλές των βιδών κοιτούσαν προς τα κάτω και εκεί μέσα είναι λίγο δύσκολο να χωθεί κατσαβίδι! Τελικά, χρησιμοποιήσαμε κατάλληλα μια συλλογή εργαλείων και φτιάξαμε αυτό:
Το οποίο πρακτικά ήθελε 4 χέρια για να χρησιμοποιηθεί, αλλά αφού ήμασταν 2 μικρό το κακό! Μπήκε λοιπόν κάτω από τα φώτα, παράλληλα με τα καλάμια, ανάμεσα στα καλώδια, μέχρι που η άκρη βρήκε το κεφάλι της βίδας.
Το επόμενο βήμα ήταν να βρούμε σχήμα και μέγεθος της πλάκας. Ξεκινήσαμε με ένα κομμάτι χαρτόνι για να τα βρούμε αυτά... στο περίπου.
Με βάση αυτό το χάρτινο κομμάτι, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το αλουμινένιο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που βλέπετε. Το αλουμινένιο κομμάτι καλύφθηκε με χαρτοταινία, για να μπορούμε να σημειώνουμε πού κόβουμε, πού κάνουμε τρύπες κτλ. κτλ. Η συνέχεια ήταν μια ατελείωτη αλληλουχία δοκιμής-και-λάθους: κόβαμε (ή λιμάραμε), δοκιμάζαμε να δούμε αν ταιριάζει ακριβώς, ξανακόβαμε... μέχρι που φτάσαμε στο τελικό αποτέλεσμα.
Τοποθετήσαμε πριζάκι και βολτόμετρο πάνω στην βάση που φτιάξαμε και την βάση πάνω στην τιμονόπλακα.
(λεπτομέρεια: οι μαμά βίδες δεν είναι αρκετά μακριές και τις αντικαταστήσαμε με άλλες, περίπου 2-3 χιλιστά μακρύτερες)
Από εδώ και πέρα η διαδικασία ήταν όπως στο πρώτο post του θέματος, με την μόνη διαφορά ότι προσθέσαμε και ένα ρελέ, για να υπάρχει ρεύμα σε πριζάκι και βολτόμετρο μόνο όταν το κλειδί είναι γυρισμένο στο ON.
Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται πώς συνδέουμε ένα ρελέ.
Για να δουλεύει το ρελέ, παίρνουμε ρεύμα από ένα καλώδιο από το οποίο περνάει ρεύμα όταν το κλειδί είναι στο ΟΝ. Πήρα ρεύμα από το καφέ καλωδιάκι με την μπλε ρίγα στην φωτογραφία. Είναι το καλώδιο που στέλνει ρεύμα στο φως της πινακίδας.
(καλό είναι όμως να γίνεται έλεγχος με ένα πολύμετρο...)
Έχοντας πλέον ενώσει όλα τα καλώδια και έχοντας χρησιμοποιήσει μονωτική ταινία για περαιτέρω προστασία, το ρελέ βρήκε την θέση του κάτω από το πλαστικό της ουράς, κοντά στην μπαταρία.
Και το τελικό αποτέλεσμα:
Προτίμησα να πάρω πριζάκι USB, νομίζω ότι θα φανεί περισσότερο χρήσιμο έτσι!
Κατεβάσαμε την ιδέα (με ένα φίλο μου) να φτιάξουμε μια βάση πάνω στο τιμόνι, η οποία θα στηρίζεται στις δυο βίδες που συγκρατούν το μαύρο εξάρτημα που γράφει "HISS" (επιστημονική ορολογία! ) στην τιμονόπλακα.
Βέβαια, ακόμη και αυτό δεν ήταν τόσο εύκολο. Οι κεφαλές των βιδών κοιτούσαν προς τα κάτω και εκεί μέσα είναι λίγο δύσκολο να χωθεί κατσαβίδι! Τελικά, χρησιμοποιήσαμε κατάλληλα μια συλλογή εργαλείων και φτιάξαμε αυτό:
Το οποίο πρακτικά ήθελε 4 χέρια για να χρησιμοποιηθεί, αλλά αφού ήμασταν 2 μικρό το κακό! Μπήκε λοιπόν κάτω από τα φώτα, παράλληλα με τα καλάμια, ανάμεσα στα καλώδια, μέχρι που η άκρη βρήκε το κεφάλι της βίδας.
Το επόμενο βήμα ήταν να βρούμε σχήμα και μέγεθος της πλάκας. Ξεκινήσαμε με ένα κομμάτι χαρτόνι για να τα βρούμε αυτά... στο περίπου.
Με βάση αυτό το χάρτινο κομμάτι, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το αλουμινένιο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που βλέπετε. Το αλουμινένιο κομμάτι καλύφθηκε με χαρτοταινία, για να μπορούμε να σημειώνουμε πού κόβουμε, πού κάνουμε τρύπες κτλ. κτλ. Η συνέχεια ήταν μια ατελείωτη αλληλουχία δοκιμής-και-λάθους: κόβαμε (ή λιμάραμε), δοκιμάζαμε να δούμε αν ταιριάζει ακριβώς, ξανακόβαμε... μέχρι που φτάσαμε στο τελικό αποτέλεσμα.
Τοποθετήσαμε πριζάκι και βολτόμετρο πάνω στην βάση που φτιάξαμε και την βάση πάνω στην τιμονόπλακα.
(λεπτομέρεια: οι μαμά βίδες δεν είναι αρκετά μακριές και τις αντικαταστήσαμε με άλλες, περίπου 2-3 χιλιστά μακρύτερες)
Από εδώ και πέρα η διαδικασία ήταν όπως στο πρώτο post του θέματος, με την μόνη διαφορά ότι προσθέσαμε και ένα ρελέ, για να υπάρχει ρεύμα σε πριζάκι και βολτόμετρο μόνο όταν το κλειδί είναι γυρισμένο στο ON.
Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται πώς συνδέουμε ένα ρελέ.
Για να δουλεύει το ρελέ, παίρνουμε ρεύμα από ένα καλώδιο από το οποίο περνάει ρεύμα όταν το κλειδί είναι στο ΟΝ. Πήρα ρεύμα από το καφέ καλωδιάκι με την μπλε ρίγα στην φωτογραφία. Είναι το καλώδιο που στέλνει ρεύμα στο φως της πινακίδας.
(καλό είναι όμως να γίνεται έλεγχος με ένα πολύμετρο...)
Έχοντας πλέον ενώσει όλα τα καλώδια και έχοντας χρησιμοποιήσει μονωτική ταινία για περαιτέρω προστασία, το ρελέ βρήκε την θέση του κάτω από το πλαστικό της ουράς, κοντά στην μπαταρία.
Και το τελικό αποτέλεσμα:
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: How to: Παροχή 12volt
28/1/2014, 5:52 pm
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: How to: Παροχή 12volt
28/1/2014, 6:43 pm
Εξαιρετική ιδέα η κατασκευή της βάσης και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Μπράβο!
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: How to: Παροχή 12volt
28/1/2014, 9:28 pm
σσσ ωραίοςςς
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: How to: Παροχή 12volt
28/1/2014, 11:30 pm
Μπραβο ρε φίλε πολυ ωραία η σκέψη αλλα και η υλοποίηση της.
Re: How to: Παροχή 12volt
29/1/2014, 2:08 am
Ωραίο ναι, και η πλάκα το είχε το παιδεμά της με τις λίμες και τα δράπανα.
Ά ρε Ηπειρώτικο δαιμόνιο... πρώτοι στα γρόσσια στα γράμματα στα άρματα, δεν βγήκε τυχαία.
Ά ρε Ηπειρώτικο δαιμόνιο... πρώτοι στα γρόσσια στα γράμματα στα άρματα, δεν βγήκε τυχαία.
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: How to: Παροχή 12volt
29/1/2014, 9:57 am
Εργαστήριο Μηχανολόγων Τ.Ε.Ι. μου θύμισες Νίκο ! ! !
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: How to: Παροχή 12volt
1/2/2014, 12:03 pm
Πως φαίνεται ο μάστορης ο μερακλής
- Γιωργος ΒουλκιδηςΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2018-01-10
Mηνύματα : 3
Ηλικία : 55
Μοντέλο : Vfr 800
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: How to: Παροχή 12volt
26/1/2018, 10:46 pm
Παροχη με θυρα usb βολτομετρο
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|