Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
+3
glystras
kostasdirt
Don John
7 posters
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
15/2/2010, 4:36 pm
Tires: Chicken Strips Or Not? Is This Better?
It's often a hot debate on motorcycle discussion forums and clubs; how good you are in the curves. Leaning into a curve on your motorcycle requires not only skill, but also guts. One way of finding out how deep you go, is how many check strips remain on your tires. The more that are gone, the deeper you have gone into the curve (of course for the cheaters a bit of sandpaper will resolve that issue)
Now tire manufacturer Metzeler have gone out and changed all that. In their new Sportec M5 Interact motorcycle tire, a tire designed for sportsbikes, they have a Lean Indicator. The indicator gives the rider a visual confirmation of the maximum level the tire has been used. The indicator will show the angle where the tire profile has been on the road; 25°, 30%, 35%, 40% and 45%.
Obviously this is meant for inspection when you're not riding, i.e., at a standstill. I don't think this will work when riding....How would this work in the MotoGP world? Will Rossi & Co not use up everything after the 45%?
Anyway, interesting feature. You can actually see on the tire how your curve performance was. There's more new technology for the tire, so clicky on the link below to read all about it...
Click here to read more about the Metzeler Sportec M5 Interact tires .
Πηγη: http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
15/2/2010, 5:53 pm
Το διάβαζα χτες χώρια από το δείκτη κλίσης η Metzeler αναφέρει 5 γόμες!! Διαβάστε
ΕΔΩ
ΕΔΩ
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
15/2/2010, 8:51 pm
Δηλαδή για να καταλάβω μας λένε ότι τόσα χρόνια που καμάρωναν με τα racetek ότι δεν είχαν ατσαλένιο σκελετό πήγαν χαμένα και ξαφνικά βάζουν μέσα σκελετό ή μήπως είναι όλα διαφημστικο trick...
καλά ο δείκτης κλίσης είναι μεγάλη παπαρια μιας και με την πρώτη κλίση θα σβηστεί.... απλά θα ξέρεις πόση είναι η μαχιμουν κλίση που εχει δει το λάστιχο και όχι σε κάθε βόλτα( κάτι που γίνετε και τώρα....)το μόνο που θα καταφέρει είναι να κάνει τους κομπλεξικούς να προσπαθούν επικίνδυνα περισσότερο
και kosta δεν αναφέρει 5 γόμες άλλα 5 διαφορετικές σκληρότητες σκελετού....
καλά ο δείκτης κλίσης είναι μεγάλη παπαρια μιας και με την πρώτη κλίση θα σβηστεί.... απλά θα ξέρεις πόση είναι η μαχιμουν κλίση που εχει δει το λάστιχο και όχι σε κάθε βόλτα( κάτι που γίνετε και τώρα....)το μόνο που θα καταφέρει είναι να κάνει τους κομπλεξικούς να προσπαθούν επικίνδυνα περισσότερο
και kosta δεν αναφέρει 5 γόμες άλλα 5 διαφορετικές σκληρότητες σκελετού....
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
15/2/2010, 9:59 pm
Παπάρια μέντολες.
Περιμέναμε την Metzeler για να μας υποδείξει τι σημαίνει καλός οδηγός. Ρε δεν μας χέζεται σύσσωμοι βορείως των Άλπεων;
Περιμέναμε την Metzeler για να μας υποδείξει τι σημαίνει καλός οδηγός. Ρε δεν μας χέζεται σύσσωμοι βορείως των Άλπεων;
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
15/2/2010, 11:11 pm
Για διάβασε καλύτεραglystras wrote:Δηλαδή για να καταλάβω μας λένε ότι τόσα χρόνια που καμάρωναν με τα racetek ότι δεν είχαν ατσαλένιο σκελετό πήγαν χαμένα και ξαφνικά βάζουν μέσα σκελετό ή μήπως είναι όλα διαφημστικο trick...
καλά ο δείκτης κλίσης είναι μεγάλη παπαρια μιας και με την πρώτη κλίση θα σβηστεί.... απλά θα ξέρεις πόση είναι η μαχιμουν κλίση που εχει δει το λάστιχο και όχι σε κάθε βόλτα( κάτι που γίνετε και τώρα....)το μόνο που θα καταφέρει είναι να κάνει τους κομπλεξικούς να προσπαθούν επικίνδυνα περισσότερο
και kosta δεν αναφέρει 5 γόμες άλλα 5 διαφορετικές σκληρότητες σκελετού....
"..Επιπλέον από τη μεταβλητή σκληρότητα του σκελετού, το νέο ελαστικό έχει πέντε διαφορετικές γόμες στο πέλμα του. Σκληρότερο στο κέντρο και σταδιακά μαλακότερο προς τα πλευρά του. Η νέες, ειδικά σχεδιασμένες γόμες έχουν σύνθεση με υψηλή περιεκτικότητα πυριτίου (silica) με στόχο την αυξημένη αντοχή στη χρήση. Επιπλέον η νέα σύσταση βοηθά στην καλύτερη απόδοση σε συνθήκες που το οδόστρωμα είναι υγρό."
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
16/2/2010, 1:20 am
διάβασες την ελληνική μετάφραση στο mrbike και oχι το επίσημο site της Metzeler
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
16/2/2010, 5:49 am
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
16/2/2010, 4:31 pm
Υποχωρώ..glystras wrote:διάβασες την ελληνική μετάφραση στο mrbike και oχι το επίσημο site της Metzeler
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
16/2/2010, 5:19 pm
+742.glystras wrote:Δηλαδή για να καταλάβω μας λένε ότι τόσα χρόνια που καμάρωναν με τα racetek ότι δεν είχαν ατσαλένιο σκελετό πήγαν χαμένα και ξαφνικά βάζουν μέσα σκελετό ή μήπως είναι όλα διαφημστικο trick...
καλά ο δείκτης κλίσης είναι μεγάλη παπαρια μιας και με την πρώτη κλίση θα σβηστεί.... απλά θα ξέρεις πόση είναι η μαχιμουν κλίση που εχει δει το λάστιχο και όχι σε κάθε βόλτα( κάτι που γίνετε και τώρα....)το μόνο που θα καταφέρει είναι να κάνει τους κομπλεξικούς να προσπαθούν επικίνδυνα περισσότερο
και kosta δεν αναφέρει 5 γόμες άλλα 5 διαφορετικές σκληρότητες σκελετού....
ο δεικτης ειναι απλα για να πουλιει στους φιγιυρατζιδες.νιοθω οτι ιποτιμουν την νοιμοσινι μας.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
16/2/2010, 11:05 pm
Απο ποτε ο δεικτης κλισης ειναι και δεικτης ταχυτητας;
Απο ποτε ,το ποσο πλαγιαζεις την μοτοσυκλετα ειναι μετρο και του ποσο γρηγορα πας;
Μου θυμιζει κατι φιλους,που σε γρηγορο στροφιλικι,σκοπος τους δεν ειναι να "ισιωσουν"
την στροφη,να προσεξουν δηλαδη την εισοδο,να σημαδεψουν το apex και να βγουν με
την μικροτερη (δυνατη..)απωλεια σε ταχυτητα και με την ιδανικη σχεση για φουλ επιταχυνση στην
εξοδο......αλλα αρκουνται να "ξαπλωσουν" την μηχανη μεχρι ξυσιματος στην εισοδο,(ενιοτε χαλωντας
και τις πραγματικα "γρηγορες γραμμες") και να παραμεινουν ξαπλωμενοι ξυνοντας μεχρι
εκει που δεν παιρνει αλλο και επειτα βγαινουν χαλαροι χαλαροι και....δεν ανοιγουν το
γκαζι στην εξοδο...
Τεσπα....γουστα ειναι αυτα
Δεικτες κλισης λεει..μαντολες
Απο ποτε ,το ποσο πλαγιαζεις την μοτοσυκλετα ειναι μετρο και του ποσο γρηγορα πας;
Μου θυμιζει κατι φιλους,που σε γρηγορο στροφιλικι,σκοπος τους δεν ειναι να "ισιωσουν"
την στροφη,να προσεξουν δηλαδη την εισοδο,να σημαδεψουν το apex και να βγουν με
την μικροτερη (δυνατη..)απωλεια σε ταχυτητα και με την ιδανικη σχεση για φουλ επιταχυνση στην
εξοδο......αλλα αρκουνται να "ξαπλωσουν" την μηχανη μεχρι ξυσιματος στην εισοδο,(ενιοτε χαλωντας
και τις πραγματικα "γρηγορες γραμμες") και να παραμεινουν ξαπλωμενοι ξυνοντας μεχρι
εκει που δεν παιρνει αλλο και επειτα βγαινουν χαλαροι χαλαροι και....δεν ανοιγουν το
γκαζι στην εξοδο...
Τεσπα....γουστα ειναι αυτα
Δεικτες κλισης λεει..μαντολες
- SeelenheilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-08
Mηνύματα : 294
Ηλικία : 41
Μοντέλο : ST-1300 / 2004
Κράνος : Shark Skwal
Re: Η Metzeler ξεμπροστιάζει τις "κότες"
17/2/2010, 12:38 pm
gabadoo wrote:Απο ποτε ο δεικτης κλισης ειναι και δεικτης ταχυτητας;
Απο ποτε ,το ποσο πλαγιαζεις την μοτοσυκλετα ειναι μετρο και του ποσο γρηγορα πας;
Μου θυμιζει κατι φιλους,που σε γρηγορο στροφιλικι,σκοπος τους δεν ειναι να "ισιωσουν"
την στροφη,να προσεξουν δηλαδη την εισοδο,να σημαδεψουν το apex και να βγουν με
την μικροτερη (δυνατη..)απωλεια σε ταχυτητα και με την ιδανικη σχεση για φουλ επιταχυνση στην
εξοδο......αλλα αρκουνται να "ξαπλωσουν" την μηχανη μεχρι ξυσιματος στην εισοδο,(ενιοτε χαλωντας
και τις πραγματικα "γρηγορες γραμμες") και να παραμεινουν ξαπλωμενοι ξυνοντας μεχρι
εκει που δεν παιρνει αλλο και επειτα βγαινουν χαλαροι χαλαροι και....δεν ανοιγουν το
γκαζι στην εξοδο...
Τεσπα....γουστα ειναι αυτα
Δεικτες κλισης λεει..μαντολες
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|