Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
+2
VFR
Sieche
6 posters
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
22/2/2009, 3:42 am
Honda VFR 800 FI, RC 46, Bj. 98-99
Κινητηρας
Υδροψυκτος τετραχρονος τετρακιλυνδρος-90°-V-Motor
Kurbelwelle querliegend
zwei obenliegende, zahnradgetriebene Nockenwellen (dohc) je Zylinderbank
4 βαλβιδες ανα κιλυνδρο
E-Starter
Bohrung x Hub: 72 x 48 mm
Κυβισμος: 782 cm³
Συμπιεση: 11,6:1
Ιπποδυναμη: 98 PS (72 kW) στις 10500/min
Μεγιστη ροπη: 79 Nm (8,1 kpm) στις 8500/min
Ταχυτητα κιλυνδρων: 18,9 m/s στις 11800/min
Κενα βαλβιδων: Εισαγωγης 0,16 mm / Εξαγωγης 0,30 mm
Ρελαντι 1200/min +/- 100/min
Συστημα ψεκασμου
PGM-FI-ηλεκτρονικός ψεκασμός GQ30A Æ 36 mm
Καταλύτης τριών δρόμων
Φιλτρο αερος: χαρτινο
Ηλεκτρικο σύστημα
Μπαταρια: 12 V / 463 W
Γεννητρια: 12V / 470 Watt
Ψηφιακή ανάφλεξη
Μπουζι: NGK CR 9 EH-9 / Nippon Denso U27FER-9
Απόσταση ηλεκτροδίου: 0,8 - 0,9 mm
Σύστημα μετάδοσης κίνησης
Primärantrieb über Zahnräder
Υδραυλικός συμπλέκτης
Εξαταχυτο σασμαν
O-Ring-Αλυσίδα
Γρανάζια αλυσίδας:Μπροστα / Πισω: 17 / 43 δόντια.
Primärübersetzung: 1,939
Sekundärübersetzung: 2,532
Σχέσεις ταχυτήτων: 2,846/2,062/1,631/1,333/1,153/1,035
Fahrwerk(παιδια συγγνωμη αλλα δεν ξερω τις Ελληνικες λεζεις για να τα μεταφρασω)
Brückenrahmen aus Alu-Profilen
Lenkkopfwinkel: 64,7 Grad
Nachlauf: 95 mm
Telegabel mit Kartuschendämpfer, Standrohr Æ
41 mm, mit verstellbarer Federbasis
Einarmschwinge aus Leichtmetallguß
Zentralfederbein über Hebelsystem angelenkt, mit verstellbarer Federbasis und Zugstufendämpfung
Αποστασεις αναρτησεων: μπροστα 120 mm / πισω 120 mm
Τροχοι/Φρενα
Μπροστα διπλους δισκους με τριπιστονες δαγκανες
Δισκοι μπροστα Æ 296 mm
Δισκοφρενο πισω με τριπιστονη δαγκανα Æ 256 mm
CBS Integralbrakesystem
Ζαντες : μπροστα 3,50" x 17", πισω 5,50" x 17"
Μεγεθος ελαστικων: μπροστα120/70 ZR 17, πισω 180/55 ZR 17
Πιεση ελαστικων: μπροστα 2,5 bar / πισω 2,9 bar
Διαστάσεις
Μεταξόνιο: 1440 mm
Μήκος : 2100 mm
Πλάτος : 720 mm
Υψος : 1185 mm
Αποσταση απο το εδαφος : 130 mm
Wendekreis: 5340 mm
Βαρος
Βαρος γεματη : 237 kg
Κατανομη βαρους,μπροστα 48% / hinten 52%
Μεγιστο επιτρεπόμενο βαρος: 423 kg
Φορτιο: 186 kg
Ποσοτητες υγρων
Τεποζιτο: 21 L
Ρεζερβα : 0 L(οταν αρχίσει να αναβοσβήνει η τελευταία μπαρα,υπολείπονται 3 λίτρα βενζίνης)
Λαδι κινητηρα SAE 10 W 40
Ποσοτητες (χωρις αλλαγη φιλτρου) 2,9 L,με αλλαγη φιλτρου 3,1 L
Service
Service-Intervalle: καθε 6000 km
Αλλαγη λαδιου (με φιλτρο): καθε 12000 km (12000 km)
Τιμη το 1998 . 3.400.000,Δρχ.
- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
14/3/2009, 9:23 pm
Μήπως η ροπή σε αυτό το διάγραμμα :
http://www.aaperf.com/images/vfr-5thgen/dyno_comparison_big.gif
είναι πολύ λίγη για το stock μοντέλο;
http://www.aaperf.com/images/vfr-5thgen/dyno_comparison_big.gif
είναι πολύ λίγη για το stock μοντέλο;
- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Περί Ροπής
15/3/2009, 10:39 pm
(Αν τα "τεχνικά χαρακτηριστικά" είναι καλύτερα να μείνουν ανέπαφα, παρακαλώ μεταφέρετε όπου πρέπει τα post μου με προτεινόμενο τίτλο "Περί Ροπής"!
Εντάξει, αφού ξεκουραστείτε από την εκδρομούλα σας...)
Έχω παρατηρήσει πως στα περισσότερα μηχανάκια το μέγιστο μέγεθος της ροπής τους σχετίζεται (χονδρικά) με τα κυβικά τους,
πχ.στα 600cc το άνω όριο είναι το 6
στα 750cc το άνω όριο είναι περίπου το 7,5
στα 1000 το άνω όριο είναι περίπου το 10
και στα 1300-1400 το άνω όριο είναι περίπου το 12-13.
Το RC-46 έχει μέγιστο μόνο το 5,5? (και με τεράστια βουτιά λίγο μετά το πρώτο γερό τράβηγμα...)
(αν θυμάμαι καλά οι διαφορετικές μονάδες μέτρησης της ροπής δεν αλλάζουν σημαντικά την παρατήρησή μου)
Εντάξει, αφού ξεκουραστείτε από την εκδρομούλα σας...)
Έχω παρατηρήσει πως στα περισσότερα μηχανάκια το μέγιστο μέγεθος της ροπής τους σχετίζεται (χονδρικά) με τα κυβικά τους,
πχ.στα 600cc το άνω όριο είναι το 6
στα 750cc το άνω όριο είναι περίπου το 7,5
στα 1000 το άνω όριο είναι περίπου το 10
και στα 1300-1400 το άνω όριο είναι περίπου το 12-13.
Το RC-46 έχει μέγιστο μόνο το 5,5? (και με τεράστια βουτιά λίγο μετά το πρώτο γερό τράβηγμα...)
(αν θυμάμαι καλά οι διαφορετικές μονάδες μέτρησης της ροπής δεν αλλάζουν σημαντικά την παρατήρησή μου)
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
13/2/2011, 9:11 am
ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ V TEK. χαρακτηριστικα και φωτο , παρακαλω. θε ειναι ωραιο. εκτος και αν ειναι αλλου και δεν τα βλεπω. αντε διαβάζω και μαθαινω.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
13/2/2011, 11:27 am
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
13/2/2011, 7:07 pm
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
18/11/2012, 11:14 pm
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 (1998 - 2001) σε pdf
download
https://docs.google.com/open?id=0B9T1pu9UoFNwcS1KOXNRUE5tVEE
Re: Τεχνικά χαρακτηριστικά VFR 800 '98-'01
18/11/2012, 11:42 pm
VFR wrote:Έχω παρατηρήσει πως το μέγιστο μέγεθος της ροπής τους σχετίζεται (χονδρικά) με τα κυβικά τους,
πχ.στα 600cc το άνω όριο είναι το 6
Το RC-46 έχει μέγιστο μόνο το 5,5? (και με τεράστια βουτιά λίγο μετά το πρώτο γερό τράβηγμα...)
Απαντάω 2 χρόνια μετά, αλλά μια και βγήκε το θέμα πάλι πάνω, αν έχει κανείς την ίδια απορία...
Στο διάγραμμα μας δείχνει περίπου 50 lb*ft ροπή για το VFR.
1 λίβρα περίπου 0.45 κιλά βάρος. 1 πόδι περίπου 0.30 του μέτρου.
Άρα ροπή μαμά VFR 1 lb*ft= 0.45*0.30 kgr*m= 0.135 kgr*m . 50lb*ft=50*0.135kgm*m=6.75kgm*m
Και πάλι χαμηλά είναι κάπως, αλλά όχι και 5.5 που -άγνωστο πως- βρήκες. Υπόψην -υποψιάζομαι- αναφέρεται σε USA California spec model...
VFR wrote:(αν θυμάμαι καλά οι διαφορετικές μονάδες μέτρησης της ροπής δεν αλλάζουν σημαντικά την παρατήρησή μου)
Λάθος θυμάσαι, αναλύθηκε παραπάνω, άλλες μονάδες, άλλα νούμερα...
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|