Εφεδρικός Ανορθωτής ;
+13
choinchoin
DENTOCOP
Ο φυσικός
Vvag
Postman
SCORPIOS
nikos-ex victor
tomakos
demon
Drake Ramore
antonispa
anastasis
chr1s_86
17 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Εφεδρικός Ανορθωτής ;
2/6/2012, 11:29 pm
Επειδή τα ledάκια και τα βολτομετράκια τα βάζουμε γιατί είμαστε με το φόβο του κακού λέω να πάρω έναν 2ο ανορθωτή και να τον έχω μαζί μου όταν (σπάνια πλέον) βγαίνω εκτός Αττικής...
Το ερώτημα είναι τι παίρνουμε; Είχα δει στο ebay κάτι κινέζικους με 30 λίρες και λέγαμε με το Φάνη να πάρουμε από έναν αλλά μου φαίνεται δεν θα είναι και πολύ εμπιστοσύνης... Έχει πάρει κανείς τέτοιον;
Αλλιώς τι παίρνουμε και με τι κόστος; Αυτός που έχω πάνω γράφει SH589 ή SH689 δεν θυμάμαι τώρα...
Το ερώτημα είναι τι παίρνουμε; Είχα δει στο ebay κάτι κινέζικους με 30 λίρες και λέγαμε με το Φάνη να πάρουμε από έναν αλλά μου φαίνεται δεν θα είναι και πολύ εμπιστοσύνης... Έχει πάρει κανείς τέτοιον;
Αλλιώς τι παίρνουμε και με τι κόστος; Αυτός που έχω πάνω γράφει SH589 ή SH689 δεν θυμάμαι τώρα...
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
29/6/2012, 1:18 pm
Από κάποια θέματα που διάβασα σε διάφορα forum η αλλαγή του ανορθωτή καλό θα ήταν να γίνει με κάποιον τεχνολογίας mosfet μιας και έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσει πρόβλημα.
Οι ελληνική κατασκευής SX electronics που κοστίζουν περί τα € 100 δεν είναι mosfet και οι mosfet που βρίσκω από USA και UK είναι περίπου στα € 150 υπολογίζοντας χοντρικά και τα μεταφορικά.
Μιας και δεν μπορώ να διαθέσω αυτό το πόσο τώρα αν έχει κανείς κάποιον ανορθωτή από VFR ή άλλο Honda που ταιριάζει και δέχεται να τον αποχωριστεί με € 40-50 παρακαλώ να το πει
(Ο δικός μου είναι SH689 τελικά)
(υγ: του BROS θα κάνει να τον βγάζω όποτε θέλω backup? )
Οι ελληνική κατασκευής SX electronics που κοστίζουν περί τα € 100 δεν είναι mosfet και οι mosfet που βρίσκω από USA και UK είναι περίπου στα € 150 υπολογίζοντας χοντρικά και τα μεταφορικά.
Μιας και δεν μπορώ να διαθέσω αυτό το πόσο τώρα αν έχει κανείς κάποιον ανορθωτή από VFR ή άλλο Honda που ταιριάζει και δέχεται να τον αποχωριστεί με € 40-50 παρακαλώ να το πει
(Ο δικός μου είναι SH689 τελικά)
(υγ: του BROS θα κάνει να τον βγάζω όποτε θέλω backup? )
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
12/7/2012, 9:39 pm
Λέω να πάρω αυτόν:http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR69.html Έχει πάρει κανείς από αυτό το site ?
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 12:46 am
chr1s_86 wrote:Λέω να πάρω αυτόν:http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR69.html Έχει πάρει κανείς από αυτό το site ?
Ψάξε πρώτα στο VFRD. Σαν να νομίζω ότι κάτι λέγανε για αυτή η μάρκα.
- antonispaΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-11-05
Mηνύματα : 35
Ηλικία : 64
Μοντέλο : vf400 f kai vfr800
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 10:15 am
γεια λοιπον εγω θα ελεγα εφοσον αναφερεις οτι το θες για εφεδρικο να το εχεις μαζι σου εκτος αθηνων να παρεις εστω και κινεζικο τη δουλεια του θα τη κανει
- Drake RamoreΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-18
Mηνύματα : 84
Ηλικία : 45
Μοντέλο : XL600V TransAlp
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 11:22 am
Πάρε SX. Κάτι ξέροουμε εμείς οι Caponordisti αλλά και οι Αφρικανοί που τους προτιμούμε.
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 12:24 pm
anastasis wrote:chr1s_86 wrote:Λέω να πάρω αυτόν:http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR69.html Έχει πάρει κανείς από αυτό το site ?
Ψάξε πρώτα στο VFRD. Σαν να νομίζω ότι κάτι λέγανε για αυτή η μάρκα.
Βρήκα κάποιον (έναν μόνο) που έλεγε ότι ήταν "crap"
Βέβαια ήταν μόνο ένας και το post από το 2006...
Drake Ramore wrote:Πάρε SX. Κάτι ξέροουμε εμείς οι Caponordisti αλλά και οι Αφρικανοί που τους προτιμούμε.
Αν είναι να ξεπεράσω τα €100 προτιμώ να πάρω έναν mosfet ανορθωτή που είναι και αναβάθμιση...
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 1:18 pm
Από την εμπειρία μου θα σου έλεγα ότι δεν έχει και πολύ νόημα να έχουμε μαζί μας κάποιον εφεδρικό ανορθωτή, γιατί δεν χαλάει μια κι έξω αλλά για αρκετό διάστημα δίνει κάποια προειδοποιητικά "σήματα". Οπότε έχεις τον χρόνο να τον αλλάξεις. Τώρα αν δεν καταλάβεις τα "σήματα" και το αφήσεις, η ζημιά που πιθανόν θα έχει γίνει θα είναι μεγάλη και θα χρειάζεται να έχεις μαζί σου για αλλαγή μπαταρία, φίσες, ίσως και πηνία, πράγμα που δε γίνεται.
Το πιο σωστό είναι η πρόληψη, δηλ. ένα βολτόμετρο μόνιμο, ή τσεκ με πολύμετρο κατά καιρούς.
Η honda, απ' ότι λένε στα εξουσιοδοτημένα, θεωρεί τους ανορθωτές "αναλώσιμα" αλλά δε δίνει κάποια χλμ. αλλαγής.
Το ερώτημα είναι γιατί κάποιοι χαλάνε πιο γρήγορα από άλλους, ή άλλοι καθόλου.
Πιθανόν έχει να κάνει με τις συνθήκες χρήσης. Άλλη καταπόνηση στην πόλη με τη ζέστη και τα σταμάτα ξεκίνα, άλλη σε τουριστική χρήση π.χ.
Για τους ανορθωτές "νέας τεχνολογίας" δεν ξέρω αν έχουν δοκιμαστεί σε ανάλογες συνθήκες που μπορούν να χαλάσουν ένα γνήσιο, αλλά αν δε χαλούσαν γιατί να μην τους βάζει και η honda -και να ρισκάρει το όνομά της- για κάτι που έχει το ίδιο ή και μικρότερο κόστος.
Το πιο σωστό είναι η πρόληψη, δηλ. ένα βολτόμετρο μόνιμο, ή τσεκ με πολύμετρο κατά καιρούς.
Η honda, απ' ότι λένε στα εξουσιοδοτημένα, θεωρεί τους ανορθωτές "αναλώσιμα" αλλά δε δίνει κάποια χλμ. αλλαγής.
Το ερώτημα είναι γιατί κάποιοι χαλάνε πιο γρήγορα από άλλους, ή άλλοι καθόλου.
Πιθανόν έχει να κάνει με τις συνθήκες χρήσης. Άλλη καταπόνηση στην πόλη με τη ζέστη και τα σταμάτα ξεκίνα, άλλη σε τουριστική χρήση π.χ.
Για τους ανορθωτές "νέας τεχνολογίας" δεν ξέρω αν έχουν δοκιμαστεί σε ανάλογες συνθήκες που μπορούν να χαλάσουν ένα γνήσιο, αλλά αν δε χαλούσαν γιατί να μην τους βάζει και η honda -και να ρισκάρει το όνομά της- για κάτι που έχει το ίδιο ή και μικρότερο κόστος.
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 1:38 pm
demon wrote:Από την εμπειρία μου θα σου έλεγα ότι δεν έχει και πολύ νόημα να έχουμε μαζί μας κάποιον εφεδρικό ανορθωτή, γιατί δεν χαλάει μια κι έξω αλλά για αρκετό διάστημα δίνει κάποια προειδοποιητικά "σήματα". Οπότε έχεις τον χρόνο να τον αλλάξεις. Τώρα αν δεν καταλάβεις τα "σήματα" και το αφήσεις, η ζημιά που πιθανόν θα έχει γίνει θα είναι μεγάλη και θα χρειάζεται να έχεις μαζί σου για αλλαγή μπαταρία, φίσες, ίσως και πηνία, πράγμα που δε γίνεται.
Το πιο σωστό είναι η πρόληψη, δηλ. ένα βολτόμετρο μόνιμο, ή τσεκ με πολύμετρο κατά καιρούς.
Ωπ σορρυ έχεις δίκιο, ξέχασα να γράψω ότι έχω ήδη αυτό: LINK οπότε θα δούμε αμέσως αν η τάση του κυκλώματος φόρτισης βρεθεί εκτός ορίων. Έτσι μπορεί να γίνει άμεσα η αλλαγή του ανορθωτή με τον εφεδρικό και να γλυτώσουμε τα χειρότερα... Έχω μετρήσει με πολύμετρο 5-6 φορές και είναι στα 14.6V στις 3 με 4000 σ.α.λ. ρελαντί νομίζω ήταν στα 13V +-0.2 (το δικό σου πόσο είναι;)
demon wrote:
Η honda, απ' ότι λένε στα εξουσιοδοτημένα, θεωρεί τους ανορθωτές "αναλώσιμα" αλλά δε δίνει κάποια χλμ. αλλαγής.
Το ερώτημα είναι γιατί κάποιοι χαλάνε πιο γρήγορα από άλλους, ή άλλοι καθόλου.
Πιθανόν έχει να κάνει με τις συνθήκες χρήσης. Άλλη καταπόνηση στην πόλη με τη ζέστη και τα σταμάτα ξεκίνα, άλλη σε τουριστική χρήση π.χ.
Για τους ανορθωτές "νέας τεχνολογίας" δεν ξέρω αν έχουν δοκιμαστεί σε ανάλογες συνθήκες που μπορούν να χαλάσουν ένα γνήσιο, αλλά αν δε χαλούσαν γιατί να μην τους βάζει και η honda -και να ρισκάρει το όνομά της- για κάτι που έχει το ίδιο ή και μικρότερο κόστος.
Την ίδια απορία έχω κι εγώ και συμφωνώ για τις συνθήκες χρήσης, θερμοκρασίες κτλ. Σκοπεύω να βάλω και ανεμιστηράκι και πιθανώς να μην χαλάσει ποτέ...
Τώρα στα καινούργια Honda πρέπει να μπαίνουν ανορθωτές της σειράς FH (τουλάχιστον σε CBR που είδα) οι οποίοι είναι τεχνολογίας mosfet (διαφορετικά εξαρτήματα στο κύκλωμα, λιγότερη θερμότητα)
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 1:43 pm
chr1s_86 wrote: Ωπ σορρυ έχεις δίκιο, ξέχασα να γράψω ότι έχω ήδη αυτό: LINK οπότε θα δούμε αμέσως αν η τάση του κυκλώματος φόρτισης βρεθεί εκτός ορίων. Έτσι μπορεί να γίνει άμεσα η αλλαγή του ανορθωτή με τον εφεδρικό και να γλυτώσουμε τα χειρότερα... Έχω μετρήσει με πολύμετρο 5-6 φορές και είναι στα 14.6V στις 3 με 4000 σ.α.λ. ρελαντί νομίζω ήταν στα 13V +-0.2 (το δικό σου πόσο είναι;)
Για δες εδώ
http://www.sxelectronics.gr/sx3g.htm
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 1:46 pm
chr1s_86 wrote:... Έχω μετρήσει με πολύμετρο 5-6 φορές και είναι στα 14.6V στις 3 με 4000 σ.α.λ. ρελαντί νομίζω ήταν στα 13V +-0.2 (το δικό σου πόσο είναι;)
καπου τόσο είναι κι εμένα, αν και νομίζω ότι η μέτρηση γίνεται στις 5.000 στρ. και με τη μεγάλη σκάλα αναμένη
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
13/7/2012, 1:52 pm
tomakos wrote:Για δες εδώ
http://www.sxelectronics.gr/sx3g.htm
Τα ξέρω αυτά που λέει, αν ήταν πάνω από 15V θα τον είχα αλλάξει ήδη και κάτω από 13,5V είναι μόνο στο ρελαντί...
demon wrote:
καπου τόσο είναι κι εμένα, αν και νομίζω ότι η μέτρηση γίνεται στις 5.000 στρ. και με τη μεγάλη σκάλα αναμένη
Αν θυμάμαι καλά από τις 2.500 και πάνω είναι το ίδιο, 14,6V. Θα ξαναμετρήσω με την πρώτη ευκαιρία...
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
28/7/2012, 5:28 pm
chr1s_86 wrote:demon wrote:
καπου τόσο είναι κι εμένα, αν και νομίζω ότι η μέτρηση γίνεται στις 5.000 στρ. και με τη μεγάλη σκάλα αναμένη
Αν θυμάμαι καλά από τις 2.500 και πάνω είναι το ίδιο, 14,6V. Θα ξαναμετρήσω με την πρώτη ευκαιρία...
Με μεγάλη σκάλα αναμμένη έχουμε 14.5 V από τις 2.000 περίπου και πάνω. Στο ρελαντί 13 V και αν μείνει εκεί μετά από λίγο πάει 12.5. Μόλις ξαναπεράσει τις 2.000 και κάτι πάει 14.5
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
28/7/2012, 5:54 pm
δλδ η μπαταρία σε γενικές γραμμές φορτίζεται από τις 2000 στροφές κ πάνω?
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
20/1/2013, 6:03 pm
Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
20/1/2013, 7:56 pm
SCORPIOS wrote:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
...αν καει ο ανορθωτής απλα δεν φορτίζει την μπαταρια, δεν ξερω αν μπορει να στην καψει....!!!! ... υπάρχουν και ασφάλειες γιαυτο το λογο !!!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
20/1/2013, 8:44 pm
SCORPIOS wrote:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
Επ, George έχουμε θεματάκι;
Όχι, γιατί εμείς έχουμε μάλλον (ε καιρός ήταν απ' αυτά που ακούω τόσο καιρό..!!)...
Έμεινα από μπαταρία εντελώς ξαφνικά (λιγότερο από ενός χρονου μπαταρία) και δείχνει να μην τη φορτίζει.
Έφυγα από μαγαζί με τη μίζα να δουλεύει τέλεια, έφτασα σπίτι και παρατήρησα να αναβοσβήνει το λαμπάκι του ABS.
Έσβησα, πήγα να ξαναβάλω μπροστά και η μίζα ήταν ψόφια (το κλασσικό "κρρρρρ").
Τη φόρτισα με φορτιστή, σύντομα θα τη βάλω πάνω να κάνω άλλη μια μέτρηση και αν γιοκ, πάμε για νέο ανορθωτή λογικά.
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 1:30 am
nikos-ex victor wrote:δλδ η μπαταρία σε γενικές γραμμές φορτίζεται από τις 2000 στροφές κ πάνω?
Σύμφωνα με τις πιο πάνω μετρήσεις ναι. Πιθανώς βέβαια σε άλλο μηχανάκι(α) να δίνει μεγαλύτερη τάση στο ρελαντί, δεν ξέρω.
postmankav wrote:SCORPIOS wrote:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
...αν καει ο ανορθωτής απλα δεν φορτίζει την μπαταρια, δεν ξερω αν μπορει να στην καψει....!!!! ... υπάρχουν και ασφάλειες γιαυτο το λογο !!!
Αυτή είναι η μια περίπτωση βλάβης του ανορθωτή. Στην άλλη (χειρότερη) αφήνει να διαρρεύσει στο κύκλωμα της μοτοσυκλέτας ρεύμα μεγαλύτερης τάσης (εκτός ορίων, πχ 20 Volt) με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν πολλά εξαρτήματα πχ πλακέτες, ηλεκτρονική κτλ. Η μπαταρία δηλαδή είναι το λιγότερο που μας νοιάζει σε αυτή την περίπτωση. Οι ασφάλειες δεν θα βοηθήσουν σε κάτι γιατί "καίγονται" σε ρεύμα μεγαλύτερης έντασης (πχ 20 ή 30 αμπέρ κτλ) και θα αφήσουν κανονικά να περάσει η μεγαλύτερη τάση (αν θυμάμαι καλά οι ασφάλειες στις μοτο είναι 25V?)
Αν έχω κάτι λάθος ας διορθώσει κάποιος.
Vvag wrote:
Όχι, γιατί εμείς έχουμε μάλλον (ε καιρός ήταν απ' αυτά που ακούω τόσο καιρό..!!)...
Ρε γμτ και σε τόσο καινούργιο μοντέλο τα ίδια; Τίποτα δεν διόρθωσαν τόσα χρόνια;
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 1:32 am
SCORPIOS wrote:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
Όπως έχω γράψει κι αλλού, ο ανορθωτής μπορεί να χαλάσει με τέτοιον τρόπο που απλά να μη φορτίζει τη μπαταρία (δηλαδή να δίνει τάση κάτω από το κάτω όριο, γύρω στα 13,5V) και τότε δεν υπάρχει πρόβλημα και απλά τη φορτίζεις, είτε να δίνει τάση πάνω από το πάνω όριο (γύρω στα 15V) οπότε και μπορεί να σου χαλάσει τη μπαταρία λόγω υπερφόρτισης.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 2:54 am
Vvag wrote:SCORPIOS wrote:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
Επ, George έχουμε θεματάκι;
Όχι, γιατί εμείς έχουμε μάλλον (ε καιρός ήταν απ' αυτά που ακούω τόσο καιρό..!!)...
Έμεινα από μπαταρία εντελώς ξαφνικά (λιγότερο από ενός χρονου μπαταρία) και δείχνει να μην τη φορτίζει.
Έφυγα από μαγαζί με τη μίζα να δουλεύει τέλεια, έφτασα σπίτι και παρατήρησα να αναβοσβήνει το λαμπάκι του ABS.
Έσβησα, πήγα να ξαναβάλω μπροστά και η μίζα ήταν ψόφια (το κλασσικό "κρρρρρ").
Τη φόρτισα με φορτιστή, σύντομα θα τη βάλω πάνω να κάνω άλλη μια μέτρηση και αν γιοκ, πάμε για νέο ανορθωτή λογικά.
Τα πηνία τα μέτρησες;
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 9:53 am
anastasis wrote:Τα πηνία τα μέτρησες;
Υποθέτω πως αν ήταν πηνεία (μπορεί και να κάνω λάθος) δε θα είχα φώτα-κόρνα, ενώ αυτά άντεχαν να δουλεύουν, απλά δεν είχα μίζα.
Για αρχή, θα βάλω τ' απόγευμα τη μπαταρία πάνω, φορτισμένη, να δω αν δίνει ρεύμα στις 5000 στροφές.
Αν δε δίνει (που πολύ φοβάμαι ότι δε θα δίνει), θα πάει ηλεκτρολόγο καθώς δεν το' χω να τα πειράζω αυτά τα πράματα...
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 10:16 am
Vvag wrote:anastasis wrote:Τα πηνία τα μέτρησες;
Υποθέτω πως αν ήταν πηνεία (μπορεί και να κάνω λάθος) δε θα είχα φώτα-κόρνα, ενώ αυτά άντεχαν να δουλεύουν, απλά δεν είχα μίζα.
Για αρχή, θα βάλω τ' απόγευμα τη μπαταρία πάνω, φορτισμένη, να δω αν δίνει ρεύμα στις 5000 στροφές.
Αν δε δίνει (που πολύ φοβάμαι ότι δε θα δίνει), θα πάει ηλεκτρολόγο καθώς δεν το' χω να τα πειράζω αυτά τα πράματα...
Είσαι και μακριά ρε αδερφός,απο την...γιάφκα εννοώ!!
Καλά ξεμπερδέματα ρε.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 10:18 am
DENTOCOP wrote:Είσαι και μακριά ρε αδερφός,απο την...γιάφκα εννοώ!!
Καλά ξεμπερδέματα ρε.
Άσε Μήτσε, μας κοστίζει αυτό (και κυριολεκτικά και μεταφορικά)...
Θενξ μπρο.
- choinchoinΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-18
Mηνύματα : 1
Ηλικία : 80
Μοντέλο : Honda VFR 990 superBIFTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 10:24 am
Συγγνώμη τι είναι αυτή η γιάφκα που λέτε;
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 10:29 am
choinchoin wrote:Συγγνώμη τι είναι αυτή η γιάφκα που λέτε;
Εσύ να κάτσεις στ' αυγά σου μη σε κάνω μμμΜπαν...
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 10:33 am
Ποιός ειισ' συ ραα??
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 11:08 am
Vvag wrote:Υποθέτω πως αν ήταν πηνεία (μπορεί και να κάνω λάθος) δε θα είχα φώτα-κόρνα, ενώ αυτά άντεχαν να δουλεύουν, απλά δεν είχα μίζα.
Λάθος υπόθεση.
Δεν είναι παπίσιο το σύστημα του VFR, όλα τα ηλεκτρικά από την ίδια πηγή τροφοδοτούνται, μέσω ανόρθωσης. Στα παπιά ισχύει αυτό που λες, ένας κλάδος από την γεννήτρια να τροφοδοτεί απευθείας φώτα και όλα τα άλλα άλλος κλάδος της γεννήτριας μέσω ανόρθωσης και μπαταρίας. Φώτα έχει και μίζα δεν έχεις, γιατί τα πρώτα είναι πιο ελαφρύ φορτίο. Αν αδειάσει ακόμα κι άλλο η μπαταρία δεν θα έχεις ούτε αυτά. Δεν σου δίνει καμία πληροφορία για την γεννήτρια, το ότι έχεις φώτα ακόμα...
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 7:23 pm
Vvag wrote:choinchoin wrote:Συγγνώμη τι είναι αυτή η γιάφκα που λέτε;
Εσύ να κάτσεις στ' αυγά σου μη σε κάνω μμμΜπαν...
Εχουμε και διπλοεγγραφες τωρα για να σπαμε πλακα ή μου φαινεται? Ακου Choinchoin
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 8:00 pm
Φιλτατε Vvag, κι εγω που τελικα πηνιο ειχα καμμενο, μονο η μιζα δε γυρνουσε στην αρχη, και φωτα ειχα κανονικα. Αφηνοντας το κι αλλο ετσι επειτα δεν ειχα ουτε φωτα (μετα απο μερες). Οποτε αφου φορτισεις μπαταρια , βαλε μπροστα, ελεγξε αρχικα αν φορτιζει , και μετα βγαλε την φυσα του πηνιου προς τον ανορθωτη και με το πολυμετρο σου μετρα με αναμμενη τη μηχανη τις 3 φασεις μεταξυ τους στις 5000 στροφες ποσα volt εναλλασομενου ρευματος δινουν. αν δε δινουν καμια 60-65 volt , και η καθε μια δινει αλλα νουμερα και χαμηλα (εμενα εδινε 5-20 volt το πολυ) , τοτε το πηνιο δυστυχως παει για φουντο! Αν επισης μετρησεις Ω στις 3 φασεις μεταξυ τους και δε βρεις συμμετρικα ιδια νουμερα (0,1-1 Ω) , οπως επισης μεταξυ καθε φασης και γειωσης δε σου βγαζει απειρο αλλα ενδειξη Ω (εμενα μου δινε πχ 2,5 Ω) τοτε βραχυκυκλωσε και καηκε...
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Εφεδρικός Ανορθωτής ;
21/1/2013, 9:25 pm
Ledbyzeppelin wrote: Φιλτατε Vvag, κι εγω που τελικα πηνιο ειχα καμμενο, μονο η μιζα δε γυρνουσε στην αρχη, και φωτα ειχα κανονικα. Αφηνοντας το κι αλλο ετσι επειτα δεν ειχα ουτε φωτα (μετα απο μερες). Οποτε αφου φορτισεις μπαταρια , βαλε μπροστα, ελεγξε αρχικα αν φορτιζει , και μετα βγαλε την φυσα του πηνιου προς τον ανορθωτη και με το πολυμετρο σου μετρα με αναμμενη τη μηχανη τις 3 φασεις μεταξυ τους στις 5000 στροφες ποσα volt εναλλασομενου ρευματος δινουν. αν δε δινουν καμια 60-65 volt , και η καθε μια δινει αλλα νουμερα και χαμηλα (εμενα εδινε 5-20 volt το πολυ) , τοτε το πηνιο δυστυχως παει για φουντο! Αν επισης μετρησεις Ω στις 3 φασεις μεταξυ τους και δε βρεις συμμετρικα ιδια νουμερα (0,1-1 Ω) , οπως επισης μεταξυ καθε φασης και γειωσης δε σου βγαζει απειρο αλλα ενδειξη Ω (εμενα μου δινε πχ 2,5 Ω) τοτε βραχυκυκλωσε και καηκε...
Θενξ Κωστή! Θα το κοιτάξω.
Το σίγουρο είναι πως έχουμε πρόβλημα και ευχόμαστε (φαντάζομαι) να είναι ο ανορθωτής.
Μέτρησα μόλις τώρα τη μπαταρία, δείχνει 12.2 στις τόσο στις 1300 στροφές, όσο και στις 5-6.000.
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|