Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
+14
mak
Fanrider
posnightmist
xapos_kil
apostat
KiloMeater
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
Vvag
easy rider
Don John
Postman
gasoil
glystras
Armenis
18 posters
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 8:48 am
ενω κινουμαι με τη VFR πχ με 5000 στροφες, βλεπω μπροστα κοκκινο φαναρι κ αφηνω το γκαζι (ολοι ετσι κανετε! δεν ειναι αυτο το προβλημα ). τη στιγμη που αφηνω εντελως το γκαζι η μηχανη φρεναρει αρκετα δυνατα κ μετα απο 1-2 δευτερα συνεχιζει να φρεναρει αλλα με πολυ μικροτερη ενταση... αυτο δεν το κανει μονο στις 5000 το κανει παντου.. κ στις 3500 να ειμαι κ αφησω το γκαζι το μηχανικο φρεναρισμα στην αρχη ειναι πιο εντονο κ μετα χαλαρωνει αποτομα... σα να μπαινει νεκρα περιπου... ειναι προβλημα η το κανει σε ολους σας κ απλα δεν ξερω τι μου γινεται; μαλλον το 2ο ειναι πιο πιθανο!
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:18 am
όχι δεν συμβαίνει σε μας….. το φρενάρισμα με τον κινητήρα είναι τελείως προοδευτικό
για δώσε περισσότερα στοιχεία
ακούγετε κάποιος μεταλλικός θόρυβος όποτε αλλάζει η δύναμη φρεναρίσματος;
το ρελαντί σου πόσες στροφές είναι;
για δώσε περισσότερα στοιχεία
ακούγετε κάποιος μεταλλικός θόρυβος όποτε αλλάζει η δύναμη φρεναρίσματος;
το ρελαντί σου πόσες στροφές είναι;
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:24 am
ο,τι ειπα παρατηρησα... τωρα για μεταλικο ηχο θα επικεντρωθω σημερα.. απο που πρεπει να ακουγεται αυτος ο μεταλικος ηχος;
το ρελαντι του ειναι 1200-1300 νομιζω... θα το τσεκαρω σιγουρα σημερα κι αυτο κ ενημερωνω... εχεις καμια υποψια;
το ρελαντι του ειναι 1200-1300 νομιζω... θα το τσεκαρω σιγουρα σημερα κι αυτο κ ενημερωνω... εχεις καμια υποψια;
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:37 am
Αυτό που περιγράφεις σαν αςπουμε σκαλοπάτι το βλέπεις και στην επιτάχυνση?
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:38 am
οχι δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στην επιταχυνση περα απο το φυσιολογικο του vtec... ;)
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:45 am
Εμένα το μυαλό μου πρώτα απορίπτει τον συμπλέκτη γιατί αν ηταν εκει το θέμα θα ειχε ανάποδα αποτελέσματα.
Υποψιάζομαι το fuel cut σύστημα που συμβαίνει σε όλα τα ψεκαστά. Για αυτό γκρινιάζουν πολλοί. Αλλά με μπερδεύει ότι μετά λές ότι δεν υπάρχει επιβράδυνση (σαν να εχεις βάλει νεκρά). Στις πόσες στροφές και κάτω το βλέπεις αυτό??
Υποψιάζομαι το fuel cut σύστημα που συμβαίνει σε όλα τα ψεκαστά. Για αυτό γκρινιάζουν πολλοί. Αλλά με μπερδεύει ότι μετά λές ότι δεν υπάρχει επιβράδυνση (σαν να εχεις βάλει νεκρά). Στις πόσες στροφές και κάτω το βλέπεις αυτό??
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:47 am
Ο μεταλλικός θόρυβος θα ακούγετε από το σασμάν ( χαμηλά στην μηχανή )
Και δοκίμασε το αν σου το κάνει αυτό με 3η 4η 5η 6η.
Και δοκίμασε το αν σου το κάνει αυτό με 3η 4η 5η 6η.
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:48 am
οχι υπαρχει επιβραδυνση... αλλα πολυ μικροτερη... απλα αυτο για τη νεκρα το ειπα για να καταλαβετε την ενταση αυτου του "σκαλοπατιου"...
απ ο,τι εχω παρατηρησει το κανει σε ολες τις στροφες... θα το τσεκαρω αυτες τις μερες αν το σκαλοπατι αυτο μπαινει σε καποιες συγκεκριμενες στροφες..
απ ο,τι εχω παρατηρησει το κανει σε ολες τις στροφες... θα το τσεκαρω αυτες τις μερες αν το σκαλοπατι αυτο μπαινει σε καποιες συγκεκριμενες στροφες..
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:54 am
Προφανώς οσο περισσότερες στροφές το μοτερ τοσο περισσότερη η επιβράδυνση. Θα περιεγραφες το προβλημα σαν το γκαζι να εχει λειτουργια on-off εντονα. Και κατι αλλο. Πριν το vfr ειχεις ψεκαστο ή με καμπυρατερ μηχανή και πόσα κυβικά??
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:01 am
για να σου δωσω ακριβως να καταλαβεις πηγαινοντας με 6000στροφες αφηνω το γκαζι εντελως κ μεχρι τις 5000-5500 εχω μια εντονη επιβραδυνση και απο εκει και κατω η επιβραδυνση γινεται καπως αποτομα πιο ηπια... δεν ειναι γραμμικη η μειωση οπως οταν αφηνεις το γκαζι στο αυτοκινητο πχ... το να ειναι εντονη στην αρχη κ σιγα σιγα να μειωνεται ειναι λογικο αλλα γινεται διαφορετικα αυτη η μειωση στο VFR μου (σα να εχει σκαλοπατι οπως ειπες)..
ειχα ενα νεξους 300 αυτοματο... τωρα αυτο με το on-off δεν ξερω να σου πω...
ειχα ενα νεξους 300 αυτοματο... τωρα αυτο με το on-off δεν ξερω να σου πω...
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:19 am
Νομίζω οτι αυτό πους λές είναι φυσιολογικό και γίνεται σε ολα τα vfr. Οφείλεται στο οτι οταν κλείνεις το γκάζι ο εγκέφαλος κλείνει ΤΕΛΕΙΩΣ την τροφοδοσια στα μπεκ (δεν αφήνει ουτε καν την τροφοδοσια ρελαντί) με αποτελεσμα το αποτομο σκαλοπατι που λεγαμε. Και βέβαια οπως φανταζεσε εχοντας στεγνώσει τελειως οι αυλοι και οι θαλαμοι απο καυσιμο μόλις ανοιξεις το γκαζι εχεις ένα αποτομο τιναγματάκι(δεν μιλάω για την λειτουργια vteck) Αυτό γίνεται για περιβαλοντικους λόγους και σε ολα τα ψεκαστα. Ακομα και στα αυτοκίνητα. Κάποιοι εχουν φτειαξει συστηματα fuel cut eliminator για αυτό αλλα απο οσο ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο για vfr. Θα το συνιθίσεις.
Βέβαια ολα αυτά με την φαντασια. Μια επισκεψη σε συνεργείο να το δει κάποιος μηχανικός ειναι απαραίτητη. Με την μηχανη το μάλλον και το νομιζω εχει καποιον βαθμο επικινδυνότητας.
Βέβαια ολα αυτά με την φαντασια. Μια επισκεψη σε συνεργείο να το δει κάποιος μηχανικός ειναι απαραίτητη. Με την μηχανη το μάλλον και το νομιζω εχει καποιον βαθμο επικινδυνότητας.
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:34 am
ευχαριστω... παντως θα τσεκαρω λεπτομερειες να σας πω και βλεπουμε...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 11:08 am
gasoil wrote:Νομίζω οτι αυτό πους λές είναι φυσιολογικό και γίνεται σε ολα τα vfr. Οφείλεται στο οτι οταν κλείνεις το γκάζι ο εγκέφαλος κλείνει ΤΕΛΕΙΩΣ την τροφοδοσια στα μπεκ (δεν αφήνει ουτε καν την τροφοδοσια ρελαντί) με αποτελεσμα το αποτομο σκαλοπατι που λεγαμε. Και βέβαια οπως φανταζεσε εχοντας στεγνώσει τελειως οι αυλοι και οι θαλαμοι απο καυσιμο μόλις ανοιξεις το γκαζι εχεις ένα αποτομο τιναγματάκι(δεν μιλάω για την λειτουργια vteck) Αυτό γίνεται για περιβαλοντικους λόγους και σε ολα τα ψεκαστα. Ακομα και στα αυτοκίνητα. Κάποιοι εχουν φτειαξει συστηματα fuel cut eliminator για αυτό αλλα απο οσο ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο για vfr. Θα το συνιθίσεις.
Βέβαια ολα αυτά με την φαντασια. Μια επισκεψη σε συνεργείο να το δει κάποιος μηχανικός ειναι απαραίτητη. Με την μηχανη το μάλλον και το νομιζω εχει καποιον βαθμο επικινδυνότητας.
+1000
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 3:33 pm
Θα συμφωνήσω με τον gasoil πως όταν κλείνεις το γκάζι σταματάει το injection να ψεκάζει οπότε έχεις ένα αρκετά έντονο στιγμιαίο γονάτισμα και μετά προοδευτική επιβράδυνση. Εγώ μετά το CB 400SF που είχε καρμπυρατέρ είχα ένα ψιλοθεματακι και στο ξεκίνημα από στάση γιατί με το καρμπυρατέρ είχα συνεχόμενη ροη καύσιμου οπότε εκκίνηση και επιβράδυνση ήταν πολύ πιο ομαλή (να το πω έτσι).Θέλω να πιστεύω πως δεν έχει τίποτα η μηχανή και ότι απλά είναι θέμα συνήθειας
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 3:46 pm
Απ' όσο έχω καταλάβει, δεν είχες κάτι άλλο εκτός από το σκούτερ. Αν δεν κάνω λάθος, το φρενάρισμα του κινητήρα στα σκούτερ είναι σχεδόν αμελητέο (στα δίχρονα δεν υπάρχει και καθόλου), οπότε τώρα σου φαίνεται παράξενο το έντονο φρενάρισμα του κινητήρα. Όσο χαμηλότερη σχέση (και ψηλότερες στροφές επίσης) έχεις στο σασμάν, τόσο πιο έντονο θα είναι αυτό το φρενάρισμα. Εικάζω κι εγώ πως είναι φυσιολογικό, απλά δεν το' χεις συνηθίσει, με βάση το μηχανάκι που είχες πριν.
Καλώς ήλθατε στον κόσμο των ταχυτήτων!!!
Καλώς ήλθατε στον κόσμο των ταχυτήτων!!!
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 4:22 pm
Vvag wrote:Καλώς ήλθατε στον κόσμο των ταχυτήτων!!!
+ 1.000,000,000,000 Vtecιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 6:24 pm
ενταξει ρε παιδια εχουμε επαφη με τις ταχυτητες... στο αυτοκινητο...
απλα δεν ειχε καμια σχεση αυτη η επιβραδυνση με αυτη που ειχα συνηθισει εγω... μη μας βαλετε κ ροδακια στο VFR!
απλα δεν ειχε καμια σχεση αυτη η επιβραδυνση με αυτη που ειχα συνηθισει εγω... μη μας βαλετε κ ροδακια στο VFR!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 8:07 pm
Armenis wrote:ενταξει ρε παιδια εχουμε επαφη με τις ταχυτητες... στο αυτοκινητο...
απλα δεν ειχε καμια σχεση αυτη η επιβραδυνση με αυτη που ειχα συνηθισει εγω... μη μας βαλετε κ ροδακια στο VFR!
Και πάλι, στο αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ομαλή η επιβράδυνση από τις μοτοσυκλέτες. Πάντως αν σου φαίνεται τόσο παράξενο, όπως είπαν κι οι από πάνω, πήγαινέ το σε ένα μάστορα να το δει να σου πει μια γνώμη, έτσι να σου φύγει η ανασφάλεια.
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 8:27 pm
οχι για να το λετε ετσι θα ναι! απλα ρωτησα καλου κακου! ;) οταν παω για το σερβις θα το ρωτησω κι εκει...
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:06 pm
Armenis wrote:ενταξει ρε παιδια εχουμε επαφη με τις ταχυτητες... στο αυτοκινητο...
απλα δεν ειχε καμια σχεση αυτη η επιβραδυνση με αυτη που ειχα συνηθισει εγω... μη μας βαλετε κ ροδακια στο VFR!
Ροδάκια ;;;;
όχι ρε συ δεν τίθεται τέτοιο θέμα απλά όπως και εσύ ο ίδιος όπως όλοι μας έχουμε διαπιστώσει στην μηχανή είναι πιο άμεσα όλα όσα έχουν να κάνουν με το μοτέρ της καλής μας και γενικότερα ότι έχει να κάνει με αυτό !!!!!Στην μοτο όλα αυτά τα συναισθήματα τα λαμβάνουμε αυτούσια εμείς (οι αναβάτες) ενώ στο αυτοκίνητο πρώτα φιλτράρονται από τις ρόδες (τέσσερεις) μετά από το αμάξωμα (βάρος)και κάτι άλλο ας πούμε ότι παίζει και αυτό το ρόλο του είναι η μείωση θορύβου λόγο μόνωσης της καμπίνας. Με λίγα λόγια είμαστε πολύ πιο κοντά με την σιδηρά κυρία μας (μοτο) παρά με έναν τυπικό κύριο (κύριος αμάξης)
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:13 pm
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:15 pm
πολυ ποπ κορν πεφτει εδω ρε παιδια..
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:51 pm
Armenis wrote:πολυ ποπ κορν πεφτει εδω ρε παιδια..
Το κλιμα ομολογουμένως είναι λίγο βαρύ.
Λίγο (πολύ μάλλον) τα γεγονότα της προηγούμενης βδομάδας, βρέχει κιόλας και οι περισσότεροι εχουμε κάνει την οθόνη του vfrh τηλεόραση...
Το θέμα σου τουλάχιστον εμένα με έχει απασχολήσει στο παρελθόν πάρα πολύ.
Βέβαια πρώτα - πρώτα υποθέτουμε οτι είναι αυτό και ότι δεν συντρέχει κάποια βλάβη. Ισως εκτός απο συνεργείο κάποιος που εχει VFR και τον ξέρεις να το συγκρίνει με το δικό σου - δεν ξέρω και που μένεις - και να λυθεί η απορία αμέσως.
Οταν είχα πρωτοοδηγήσει το vfr δυσκολεύτηκα πολύ. Οταν έκλεινα το γκάζι η μηχανή φρέναρε και οταν το άνοιγα η μηχανή επιτάχυνε με τα σκαλοπάτια που ξαναείπαμε.
Η πρώτη απάντηση που πήρα ήταν : ετσι είναι ο ψεκασμός. Δεν μπορούσα να ισσοροπήσω το γκάζι σε ουδέτερο σημείο. Η επιτάχυνε ή επιβράδυνε.
Κατα σειρά έκανα τα εξής
Μείωσα τον τζόγο της ντίζας του γκαζιού και πιο απόλυτο έλεγχο.
Πήρα οργανο υποπίεσης και ρύθμισα την υποπίεση στις εισαγωγές με χειρουργική ακρίβεια.
Αποτέλεσμα : Κάποια βελτίωση όμως το θέμα δεν εξαλείφτηκε. Επισης το συνήθισα και είμαι ΟΚ.
Μπορεί κάποα στιγμή να πειραματιστώ με fuel cut eliminator. Εχω υπόψιν μου μια θεωρία προς εφαρμογή που όμως ξεφεύγει επι του παρόντος.
Για να αποδείξω τα παραπάνω κάνε το εξής πείραμα. Βάλε μπρος και προσπάθησε με νεκρα εννοείται να σταθεροποιήσεις με το γκάζι 3000 στροφές. Δεν θα τα καταφέρεις. Θα δεις πηδάει από τις 2500 στις 4000. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό. Γιαυτό κάποια στιγμή ενέφερα κάτι για on off γκάζι.
Αυτά
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 9:51 pm
Ξέχασα τα
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:18 pm
vtec .μεταβλιτος χρονισμος μετα απο καπιες στροφες ο ενας εκεντροφορος μετακινιτε και αλαζει τι λιτουργια του κινιτιρα.
αφτο για τα αφτοκινιτα.τορα για τα vfr δεν ξερω αν λιτουργει ετσι.αν ειναι αφτη η λογικη τοτε ειναι λογικα αφτα που προαναφερατε.
αφτο που δεν μου κολαει ειναι αφτο που ειπε καπιος οτι οταν κλινεισ το γκαζι σταματαει να ψεκαζει καφσιμο.διαφονω οταν ενασ κινιτιρασ δουλεβει εστο και στο ρελαντι το μαπ σενσορ δινει εντολη και ψεκαζει εστο και λιγο.
αφτο για τα αφτοκινιτα.τορα για τα vfr δεν ξερω αν λιτουργει ετσι.αν ειναι αφτη η λογικη τοτε ειναι λογικα αφτα που προαναφερατε.
αφτο που δεν μου κολαει ειναι αφτο που ειπε καπιος οτι οταν κλινεισ το γκαζι σταματαει να ψεκαζει καφσιμο.διαφονω οταν ενασ κινιτιρασ δουλεβει εστο και στο ρελαντι το μαπ σενσορ δινει εντολη και ψεκαζει εστο και λιγο.
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:37 pm
νομίζω ξαναδίνει οταν φτάσεις στις στροφές του ρελαντί, πιο πάνω δε δινει καθόλου
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:42 pm
ολα αυτά που λέτε καλά είναι αλλά νομίζω είπε ότι είναι αρκετά έντονο το φαινόμενο λες και μπήκε νεκρά .......
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
7/2/2010, 10:44 pm
αφτα τα θεματα ειναι για τραπεζι.
ελατε αβριο να τα πουμαι.
ελατε αβριο να τα πουμαι.
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περιεργο μηχανικο φρεναρισμα...
9/2/2010, 5:17 pm
λοιπον το τσεκαρα το πραγμα!
το ρελαντι μου ειναι στις 1400-+50
το φρεναρισμα αυτο εμφανιζεται πιο εντονα στις ψηλες στροφες... στις 6000 το παρατηρησα... εκει ειναι εντονο αλλα πρεπει να το κανει παντου...
βοηθαει το θεμα του ρελαντι η να κοιταξω ακομη καλυτερα κ πιο συγκεκριμενα σε ποιες στροφες το κανει;
το ρελαντι μου ειναι στις 1400-+50
το φρεναρισμα αυτο εμφανιζεται πιο εντονα στις ψηλες στροφες... στις 6000 το παρατηρησα... εκει ειναι εντονο αλλα πρεπει να το κανει παντου...
βοηθαει το θεμα του ρελαντι η να κοιταξω ακομη καλυτερα κ πιο συγκεκριμενα σε ποιες στροφες το κανει;
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|