ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
+14
XLGeorge
chr1s_86
Παναγιώτης Κ.
Sieche
Alarm
tragos
Caracal
DoctorAbo
Tinder
dirty
'AGGEVI'
apostat
Fanrider
demon
18 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 2:57 pm
Σήμερα άλλαξα τα ρουλεμάν του τιμονιού στις 57000 km. Είχα εντοπίσει από καιρό κάποιο κόλλημα στο κέντρο του τιμονιού
αλλά το αμελούσα.
Και πράγματι τα ρουλεμάν ήταν σε κακό χάλι.
Ο μάστορας μου την ψιλοείπε... "καλά δε σε πονούσαν τα χέρια σου"? και με προειδοποίησε: "θα δεις άλλη μηχανή!.."
Αλλά τέτοιο πράγμα δεν το φανταζόμουν!
Μόλις γύρισα από μια βολτίτσα στο Βαρνάβα κι έχω μείνει μλς Καλά τι οδηγούσα τόσο καιρό... goldwing???
Μιλάμε για πλήρη μεταμόρφωση, τραίνο τελείως, γύρισα σπίτι και δεν ήθελα να κατέβω!!!
Η μεγάλη διαφορά όμως είναι μέσα στην κίνηση. Τελείως μπαλαρίνα! Ελάφρωσε όλη η μηχανή, οι ελιγμοί γίνονται με τη σκέψη, ίχνος κούρασης
στους καρπούς και φυσικά όλη η συμπεριφορά, σου εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά σε όλες τις καταστάσεις.
Κι έχω και λάστιχα δύο χρόνων. Φανταστείτε με καινούργια λάστιχα! Τώρα κατάλαβα τι σημαίνει V F R!!!!!!!!!!!
Βεβαίως το s. manual λέει κάθε 800 km επιθεώρηση των ρουλεμάν και καθάρισμα, λίπανση ή αντικατάσταση, ότι απ' αυτά χρειάζεται.
Αλλά για να γίνουν αυτά πρέπει να λυθεί όλο το μπροστινό, κι έτσι δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που επιθεωρεί τα ρουλεμάν του
κάθε 800 km.
Πάντως, θα πρέπει να ελέγχουμε το τιμόνι από άκρη σε άκρη με τον τροχό σηκωμένο τακτικά, για τυχόν κολλήματα.
Το βασικό είναι να μην περάσουν υγρασία ή νερά μέσα, γιατί τότε αρχίζει η φθορά. Γι αυτό το λόγο υπάρχουν και δύο τσιμούχες
στις άκρες που θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και να ελέγχονται για φθορές.
Εγώ έβαλα ξανά τα γνήσια (κόστος με τσιμούχες 56 ευρώ), πολλοί όμως βάζουν και κωνικά για πιο αντοχή.
Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.
Αυτά τα ολίγα, πάω για βόλτα στην Ομόνοια λέμε....
αλλά το αμελούσα.
Και πράγματι τα ρουλεμάν ήταν σε κακό χάλι.
Ο μάστορας μου την ψιλοείπε... "καλά δε σε πονούσαν τα χέρια σου"? και με προειδοποίησε: "θα δεις άλλη μηχανή!.."
Αλλά τέτοιο πράγμα δεν το φανταζόμουν!
Μόλις γύρισα από μια βολτίτσα στο Βαρνάβα κι έχω μείνει μλς Καλά τι οδηγούσα τόσο καιρό... goldwing???
Μιλάμε για πλήρη μεταμόρφωση, τραίνο τελείως, γύρισα σπίτι και δεν ήθελα να κατέβω!!!
Η μεγάλη διαφορά όμως είναι μέσα στην κίνηση. Τελείως μπαλαρίνα! Ελάφρωσε όλη η μηχανή, οι ελιγμοί γίνονται με τη σκέψη, ίχνος κούρασης
στους καρπούς και φυσικά όλη η συμπεριφορά, σου εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά σε όλες τις καταστάσεις.
Κι έχω και λάστιχα δύο χρόνων. Φανταστείτε με καινούργια λάστιχα! Τώρα κατάλαβα τι σημαίνει V F R!!!!!!!!!!!
Βεβαίως το s. manual λέει κάθε 800 km επιθεώρηση των ρουλεμάν και καθάρισμα, λίπανση ή αντικατάσταση, ότι απ' αυτά χρειάζεται.
Αλλά για να γίνουν αυτά πρέπει να λυθεί όλο το μπροστινό, κι έτσι δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που επιθεωρεί τα ρουλεμάν του
κάθε 800 km.
Πάντως, θα πρέπει να ελέγχουμε το τιμόνι από άκρη σε άκρη με τον τροχό σηκωμένο τακτικά, για τυχόν κολλήματα.
Το βασικό είναι να μην περάσουν υγρασία ή νερά μέσα, γιατί τότε αρχίζει η φθορά. Γι αυτό το λόγο υπάρχουν και δύο τσιμούχες
στις άκρες που θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και να ελέγχονται για φθορές.
Εγώ έβαλα ξανά τα γνήσια (κόστος με τσιμούχες 56 ευρώ), πολλοί όμως βάζουν και κωνικά για πιο αντοχή.
Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.
Αυτά τα ολίγα, πάω για βόλτα στην Ομόνοια λέμε....
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 3:31 pm
demon wrote:Σήμερα άλλαξα τα ρουλεμάν του τιμονιού στις 57000 km. Είχα εντοπίσει από καιρό κάποιο κόλλημα στο κέντρο του τιμονιού
Εγώ έβαλα ξανά τα γνήσια (κόστος με τσιμούχες 56 ευρώ), πολλοί όμως βάζουν και κωνικά για πιο αντοχή.
Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.
Στανταρ τα κωνικα εχουν μεγαλυτερη αντοχη-μακροζωια , και οχι μονο απο θεμα στεγανοτητας.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 3:56 pm
Τα μαμά ρουλεμάν είναι εντελώς της πλάκας ρε δαίμονα. Έκανες που έκανες την δουλειά, έπρεπε να βάλεις κωνικά moto cross να τελειώνεις μια και καλή.
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 3:59 pm
Με γειες το 'καινουργιο' VFR Σπυρο, καλες βολτες και περα απο την Ομονοια...
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 4:21 pm
σε ολα τα μηχανακια δρομου λογω της Ελληνικης ασφαλτου τα ρουλεμαν αντεχουν περιπου 30000-40000χλμ λογω του οτι πεφτει πολυ μεγαλο φορτιο στο λαιμο της μηχανης ,τα κωνικα αντεχουν περιπου 50000χλμ και αξιζει τον κοπο να τα βαλεις,στο δικο μου εχω αλλαξει 3 φορες ρουλεμαν και εχει 140000χλμ .
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 4:28 pm
Όντως είναι να απορείς που δεν σκορπάει η μηχανή σε μερικά σημεία...
Πάντως το μαμά ρουλεμάν είναι καλό για κανα mountain bike. Όχι για τόσο ακριβή μηχανή σαν την Βέφα.
Πάντως το μαμά ρουλεμάν είναι καλό για κανα mountain bike. Όχι για τόσο ακριβή μηχανή σαν την Βέφα.
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
4/12/2009, 4:37 pm
Παιδιά, τελευταία έχουν αναθεωρήσει, και θεωρούν τα σφαιρικά ρουλεμάν, πιο κατάλληλα απ τα κυλινδρικά, λόγω τριβών.
Τέλος πάντων αυτά είναι λεπτομέρειες... εμένα μου αρκεί που το ...παριζάκι μου είναι υφαντής! δηλ. που σιγά σιγά γνωρίζω
την VFR όπως πρέπει να είναι. Γιατί έχοντάς την πάρει μεταχειρισμένη, δεν είχα ακριβή εικόνα της μοτοσυκλέτας. Και ομολογώ
ότι ενθουσιάζομαι με κάθε βήμα που τη φέρνει πιο κοντά στο αρχικό. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, είδα μια άλλη μηχανή.
Λές κι όλη η γεωμετρία εξαρτιόταν από αυτό το σημείο.
Τέλος πάντων αυτά είναι λεπτομέρειες... εμένα μου αρκεί που το ...παριζάκι μου είναι υφαντής! δηλ. που σιγά σιγά γνωρίζω
την VFR όπως πρέπει να είναι. Γιατί έχοντάς την πάρει μεταχειρισμένη, δεν είχα ακριβή εικόνα της μοτοσυκλέτας. Και ομολογώ
ότι ενθουσιάζομαι με κάθε βήμα που τη φέρνει πιο κοντά στο αρχικό. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, είδα μια άλλη μηχανή.
Λές κι όλη η γεωμετρία εξαρτιόταν από αυτό το σημείο.
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
5/12/2009, 4:34 am
demon wrote:
Βεβαίως το s. manual λέει κάθε 800 km επιθεώρηση των ρουλεμάν και καθάρισμα, λίπανση ή αντικατάσταση, ότι απ' αυτά χρειάζεται.
και κάθε 1342 χλμ πέντε μετάνοιες στην Παναγία την βρεφοκρατούσα
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
5/12/2009, 12:14 pm
demon wrote:
Πάντως, θα πρέπει να ελέγχουμε το τιμόνι από άκρη σε άκρη με τον τροχό σηκωμένο τακτικά, για τυχόν κολλήματα.
Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.
Φίλε Σπύρο υπάρχει η περίπτωση να μην κάνει το τιμόνι κολήματα και πάλι όμως να την έχουν ακούσει τα ρουλεμάν. Αυτό στη περίπτωση που το σύστημα έχει πλέον χαλαρώσει από τη φθορά. Τότε ο έλεγχος είναι έλεγχος μπόσικου τραβώντας τα καλάμια "μέσα- έξω". Επίσης, το φαινόμενο είναι να ακούς και να νοιώθεις "τακ - τακ" σε ελαφριές λακούβες ή σε φρενάρισμα.
Όταν τα άλλαξα εγώ έβαλα κωνικά.
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
5/12/2009, 12:23 pm
Ντιάλλεθθ, ποιός σου είπε ότι επιθεώρηση ρουλεμάν χρειάζεται λύσιμο;
Η επιθεώρηση ρουλεμάν γίνεται ως εξής:
ΣΕ ΣΤΑΣΗ:
Στηρίζουμε την μοτοσυκλέτα έτσι ώστε ο μπροστινός τροχός να βρεθεί στον αέρα και να μπορεί να κινηθεί αβίαστα.
Στην συνέχεια αν κουνήσουμε λίγο το τιμόνι, και παρατηρήσουμε ότι αυτό σαν να το τραβαει ένας μαγνήτης να επιστρέψει στην κεντρική θέση, τότε έχουμε φθορά στα ρουλεμάν.
Πιάνουμε τον τροχό με τα δυο χέρια από τον αξονά του, και προσπαθούμε να κινήσουμε μπρος-πίσω ή αριστερά-δεξιά. Αν νιώθουμε ένα ''κλικ'' μετακίνησης, τότε έχουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ φθορά στου ρουλεμάν ή απλά χρειάζεται σφίξιμο η πάνω πλάκα.
Για να μην μπερδευόμαστε δένουμε με ένα λαστιχάκι τον λεβιέ του φρένου, έτσι ώστε να μην γυρνάει το τροχός.
ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ:
Φθαρμένα ρουλεμάν στην οδήγηση φαίνονται κυρίως σε αλλαγή κλίσης από δεξιά σε αριστερά ή το αντίστροφο. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάζει το χαρακτηριστικό φαινόμενο, μόλις πάμε να αλλάξουμε κλίση, αρχικά να δείχνει σαν να αντιστέκεται, και μόλις περάσει στην άλλη μεριά κλίσης, αλλάζει απότομα συμπεριφορά και όχι μονο δεν αντιστέκεται αλλά πέφτει και από μόνη της.
Σε καλούτσικη κατηφόρα σβήνουμε μοτέρ (για ησυχία και για έλλειψη κραδασμών που μπορεί να μας μπερδέψουν) και με μικρές ταχύτητες, ακουμπάμε το αριστερο χέρι, με τρόπο που ταυτόχρονα να αγγίζουμε σημείο του λαιμού στο πλαίσιο και την πάνω πλάκα. Πατάμε με το δεξύ χέρι στιγμιαία και κοφτά εμπρός φρενάκι. Αν νοιώσουμε την πάνω πλάκα να κινείται σε σχέση με το πλαίσιο, έχουμε φθορά στα ρουλεμάν ή απλά θέλει σφίξιμο η πάνω πλάκα. Αν ακούμε και ''κλακ'' τότε έχουμε ΣΟΒΑΡΗ φθορά ή ΣΟΒΑΡΟ ξεσφίξιμο.
Η επιθεώρηση ρουλεμάν γίνεται ως εξής:
ΣΕ ΣΤΑΣΗ:
Στηρίζουμε την μοτοσυκλέτα έτσι ώστε ο μπροστινός τροχός να βρεθεί στον αέρα και να μπορεί να κινηθεί αβίαστα.
Στην συνέχεια αν κουνήσουμε λίγο το τιμόνι, και παρατηρήσουμε ότι αυτό σαν να το τραβαει ένας μαγνήτης να επιστρέψει στην κεντρική θέση, τότε έχουμε φθορά στα ρουλεμάν.
Πιάνουμε τον τροχό με τα δυο χέρια από τον αξονά του, και προσπαθούμε να κινήσουμε μπρος-πίσω ή αριστερά-δεξιά. Αν νιώθουμε ένα ''κλικ'' μετακίνησης, τότε έχουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ φθορά στου ρουλεμάν ή απλά χρειάζεται σφίξιμο η πάνω πλάκα.
Για να μην μπερδευόμαστε δένουμε με ένα λαστιχάκι τον λεβιέ του φρένου, έτσι ώστε να μην γυρνάει το τροχός.
ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ:
Φθαρμένα ρουλεμάν στην οδήγηση φαίνονται κυρίως σε αλλαγή κλίσης από δεξιά σε αριστερά ή το αντίστροφο. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάζει το χαρακτηριστικό φαινόμενο, μόλις πάμε να αλλάξουμε κλίση, αρχικά να δείχνει σαν να αντιστέκεται, και μόλις περάσει στην άλλη μεριά κλίσης, αλλάζει απότομα συμπεριφορά και όχι μονο δεν αντιστέκεται αλλά πέφτει και από μόνη της.
Σε καλούτσικη κατηφόρα σβήνουμε μοτέρ (για ησυχία και για έλλειψη κραδασμών που μπορεί να μας μπερδέψουν) και με μικρές ταχύτητες, ακουμπάμε το αριστερο χέρι, με τρόπο που ταυτόχρονα να αγγίζουμε σημείο του λαιμού στο πλαίσιο και την πάνω πλάκα. Πατάμε με το δεξύ χέρι στιγμιαία και κοφτά εμπρός φρενάκι. Αν νοιώσουμε την πάνω πλάκα να κινείται σε σχέση με το πλαίσιο, έχουμε φθορά στα ρουλεμάν ή απλά θέλει σφίξιμο η πάνω πλάκα. Αν ακούμε και ''κλακ'' τότε έχουμε ΣΟΒΑΡΗ φθορά ή ΣΟΒΑΡΟ ξεσφίξιμο.
- tragosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
7/4/2010, 4:55 pm
πως σφιγκουμε την πανω πλακα? απο ποια βιδα? εχω ολα τα συμπτωματα απο τα παρπανω, και λεω μηπως εχει χαλαρωσει, αν και απο οτι καταλαβενω δεν θα γλυτωσω τα ρουλεμαν...
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
7/4/2010, 6:48 pm
Στο NC21 σου, πρώτα λύνεις τα clipons και τα ...αφαιρείς. ¨Εχουν μια βίδα που τα σφίγγει πάνω στο καλάμι. Επίσης έχουν (αν δεν έχει χαθεί) και μια ασφαλειούλα συρμάτινη, πάνω πάνω που απλά την βγάζεις από το λούκι της.
Αφού βγουν τα clipons, λύνεις την πλαινή βίδα σε κάθε μεριά της πάνω πλάκας. Μετά λύνεις και το μεγάλο παξιμάδι στο κέντρο.
Αφού έχουν λυθεί όλες οι βίδες στην πάνω πλάκα, θεωρητικά τραβώντας την βγαίνει. Στην πράξη χρειάζεται και λίγο χτύπημα, ισομερώς όμως και λίγο λίγο να μην βγει λοξά.
Αφού βγει η πάνω πλάκα έχουμε φτάσει στο πάνω μέρος του ρουλεμάν. Αυτό έχει δύο παξιμάδια, το κανονικό και το κόντρα που το σιγουρεύει στην θέση του, τα οποία συνήθως δένει και μια μεταλική ασφάλεια με ''ποδαράκια'' που λυγίζουν στις εγκοπές των παξιμαδιών.
Η φωτό είναι από NC30 αλλά εντελώς ανάλογη είναι και η εικόνα στο NC21.
Κάτω από τα παξιμάδια είναι η τσιμούχα που κρατάει τα στοιχεία της φύσης μακριά από το πάνω ρουλεμάν που βρήσκεται αμέσως απο κάτω της..
Απελευθερώνεις την μεταλική ασφάλεια, και ξεβιδώνεις το πάνω παξιμάδι. Αν δεν έχεις το ειδικό εργαλείο, αυτό το κάνεις με σφυράκι-καλεμάκι, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δύναμη και με λίγη προσοχή δεν θα γρατζουνίσεις τα παξιμάδια.
Στην συνέχεια σφίγγεις το κάτω παξιμάδι. Προσοχή εδώ, ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Το σφίγγεις αλλά φροντίζοντας να μην σφίξει το μπροστινό τόσο πολύ, ώστε να μην στρίβει το τιμόνι άνετα.
Αν νοιώθεις ότι το τιμόνι, σαν να μην θέλει να γυρίσει, τότε το παραέσφιξες.
Αφού σφίξουμε αν και όσο χρειάζεται το κάτω παξιμάδι, σφίγγουμε και το πάνω να το κοντράρει και λυγίζουμε και πάλι τα ποδαράκια της ασφάλειας.
Τοποθετούμε την πάνω πλάκα και αφού φτάσει στην θέση της, σφίγγουμε το κεντρικό μεγάλο παξιμάδι δυνατούτσικα.
Ακολούθως σφίγγουμε τις πλαινές βίδες που κρατάνε τα καλάμια και μετά τοποθετούμε και τα κλιπονς και σφίγγουμε τις βίδες τους, ξαναβάζουμε και τις ασφαλειές τους και...έτοιμο.
Αν παρά το σφίξιμο του συστήματος, η αίσθηση εξακολουθεί να έχει συμπτώματα, πάμε για καινούρια ρουλεμάν.
Αφού βγουν τα clipons, λύνεις την πλαινή βίδα σε κάθε μεριά της πάνω πλάκας. Μετά λύνεις και το μεγάλο παξιμάδι στο κέντρο.
Αφού έχουν λυθεί όλες οι βίδες στην πάνω πλάκα, θεωρητικά τραβώντας την βγαίνει. Στην πράξη χρειάζεται και λίγο χτύπημα, ισομερώς όμως και λίγο λίγο να μην βγει λοξά.
Αφού βγει η πάνω πλάκα έχουμε φτάσει στο πάνω μέρος του ρουλεμάν. Αυτό έχει δύο παξιμάδια, το κανονικό και το κόντρα που το σιγουρεύει στην θέση του, τα οποία συνήθως δένει και μια μεταλική ασφάλεια με ''ποδαράκια'' που λυγίζουν στις εγκοπές των παξιμαδιών.
Η φωτό είναι από NC30 αλλά εντελώς ανάλογη είναι και η εικόνα στο NC21.
Κάτω από τα παξιμάδια είναι η τσιμούχα που κρατάει τα στοιχεία της φύσης μακριά από το πάνω ρουλεμάν που βρήσκεται αμέσως απο κάτω της..
Απελευθερώνεις την μεταλική ασφάλεια, και ξεβιδώνεις το πάνω παξιμάδι. Αν δεν έχεις το ειδικό εργαλείο, αυτό το κάνεις με σφυράκι-καλεμάκι, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δύναμη και με λίγη προσοχή δεν θα γρατζουνίσεις τα παξιμάδια.
Στην συνέχεια σφίγγεις το κάτω παξιμάδι. Προσοχή εδώ, ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Το σφίγγεις αλλά φροντίζοντας να μην σφίξει το μπροστινό τόσο πολύ, ώστε να μην στρίβει το τιμόνι άνετα.
Αν νοιώθεις ότι το τιμόνι, σαν να μην θέλει να γυρίσει, τότε το παραέσφιξες.
Αφού σφίξουμε αν και όσο χρειάζεται το κάτω παξιμάδι, σφίγγουμε και το πάνω να το κοντράρει και λυγίζουμε και πάλι τα ποδαράκια της ασφάλειας.
Τοποθετούμε την πάνω πλάκα και αφού φτάσει στην θέση της, σφίγγουμε το κεντρικό μεγάλο παξιμάδι δυνατούτσικα.
Ακολούθως σφίγγουμε τις πλαινές βίδες που κρατάνε τα καλάμια και μετά τοποθετούμε και τα κλιπονς και σφίγγουμε τις βίδες τους, ξαναβάζουμε και τις ασφαλειές τους και...έτοιμο.
Αν παρά το σφίξιμο του συστήματος, η αίσθηση εξακολουθεί να έχει συμπτώματα, πάμε για καινούρια ρουλεμάν.
- tragosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
7/4/2010, 7:32 pm
Σε ευχαριστω για την βοηθεια δεν το βλεπω κ τοσο δυσκολο τελικα. Οπως και στα παπακια... καλα στο περιπου λεω, εχει την ιδια λογικη!
θα το δοκιμασω και βλεπουμε.
λογικα τα ρουλεμαν τα εχουν φαει τα ψωμια τους και θα χρειαστουν αλλαγη.
θα το δοκιμασω και βλεπουμε.
λογικα τα ρουλεμαν τα εχουν φαει τα ψωμια τους και θα χρειαστουν αλλαγη.
- AlarmΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-21
Mηνύματα : 268
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
7/4/2010, 8:56 pm
Μπραβο Velociraptor . Πραγματικα ειναι ευκαιρια να κανω και εγω εναν ελεγχο μονος μου.
Σ'ωραιος !
Σ'ωραιος !
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
8/4/2010, 3:23 pm
Την περασμενη εβδομαδα αλλαξα και εγω τα ρουλεμαν του λαιμου.
Οντως η διαφορα προς το καλυτερο ειναι τρομακτικη!
Περυσι που ρυθμισα τις βαλβιδες στην honda,ο μηχανικος εκει μου ειπε οτι τα ρουλεμαν θελουν αλλαγη.Ειχα ενα ψιλοσκαλομα αλλα μετα απο μερικες εβδομαδες εφυγε και δεν εδωσα σημασια.
Οταν την περασμενη εβδομαδα αλλαξα τα λαδια και τα ελατηρια στο μπροστινο ειπα ευκαιρια να ελεγξω και τα ρουλεμαν.
Τα σημαδια στα ποτηρακια(βασεις των ρουλεμαν)εδειχναν οτι τα ρουλεμαν το ειχαν πει το ποιημα εδω και πολυ καιρο.
Τ αλλαξα με κωνικα.Τα κωνικα αντεχουν πιο μεγαλες μηχανικες πιεσεις/δυναμεις απο αυτα με τις μπιλιες αλλα τα τελευταια ειναι πιο ευαισθητα,ενα κλικ καλυτερη αισθηση απο τα κωνικα.
Ενας καλος τροπος να ελεγξετε(H Honda προτεινει αυτην την μεθοδο μονο για τα FI ) αν τα ρουλεμαν του λαιμου λειτουργουν σωστα ή θελουν αλλαγη/ρυθμισμα,ειναι να παρετε μια ζυγαρια με γαντζο σαν αυτες του εχουν οι ψαραδες.
Παρτε καποια καλουτσικης ποιοτητας και καντε ενα τεστ για να δειτε αμα δειχνει σωστα.Ζυγιστε ενα πακετο ζαχαρη πχ.
Ο μπροστινος τροχος ειναι ευθυγραμμισμενος στον αερα και δενουμε ενα λεπτο σχοινακι(10-15cm) στην δεξιαμπουκαλα λιγα εκατοστα πανω απο την κατω τιμονοπλακα.
Στο αλλο ακρο του βαζουμε τον γαντζο της ζυγαριας και τραβαμε σιγα,σιγα και παρατηρουμε ποτε θα αρχισει να γυριζει το τιμονι.
Αν στο σημειο που θα αρχισει να γυρισει το τιμονι η ζυγαρια δειχνει 1,5-2 κιλα,τοτε ειναι ΟΚ.
Επαναλαμβανουμε την ιδια διαδηκασια και με την αριστερη μπουκαλα.
Αν οι ενδειξεις ειναι κατω απο 1,5 κιλο ,τοτε θελει το ρουλεμαν σφιξιμο,αν ειναι πανω απο 2 κιλα τοτε θελει χαλαρωμα.
Οντως η διαφορα προς το καλυτερο ειναι τρομακτικη!
Περυσι που ρυθμισα τις βαλβιδες στην honda,ο μηχανικος εκει μου ειπε οτι τα ρουλεμαν θελουν αλλαγη.Ειχα ενα ψιλοσκαλομα αλλα μετα απο μερικες εβδομαδες εφυγε και δεν εδωσα σημασια.
Οταν την περασμενη εβδομαδα αλλαξα τα λαδια και τα ελατηρια στο μπροστινο ειπα ευκαιρια να ελεγξω και τα ρουλεμαν.
Τα σημαδια στα ποτηρακια(βασεις των ρουλεμαν)εδειχναν οτι τα ρουλεμαν το ειχαν πει το ποιημα εδω και πολυ καιρο.
Τ αλλαξα με κωνικα.Τα κωνικα αντεχουν πιο μεγαλες μηχανικες πιεσεις/δυναμεις απο αυτα με τις μπιλιες αλλα τα τελευταια ειναι πιο ευαισθητα,ενα κλικ καλυτερη αισθηση απο τα κωνικα.
Ενας καλος τροπος να ελεγξετε(H Honda προτεινει αυτην την μεθοδο μονο για τα FI ) αν τα ρουλεμαν του λαιμου λειτουργουν σωστα ή θελουν αλλαγη/ρυθμισμα,ειναι να παρετε μια ζυγαρια με γαντζο σαν αυτες του εχουν οι ψαραδες.
Παρτε καποια καλουτσικης ποιοτητας και καντε ενα τεστ για να δειτε αμα δειχνει σωστα.Ζυγιστε ενα πακετο ζαχαρη πχ.
Ο μπροστινος τροχος ειναι ευθυγραμμισμενος στον αερα και δενουμε ενα λεπτο σχοινακι(10-15cm) στην δεξιαμπουκαλα λιγα εκατοστα πανω απο την κατω τιμονοπλακα.
Στο αλλο ακρο του βαζουμε τον γαντζο της ζυγαριας και τραβαμε σιγα,σιγα και παρατηρουμε ποτε θα αρχισει να γυριζει το τιμονι.
Αν στο σημειο που θα αρχισει να γυρισει το τιμονι η ζυγαρια δειχνει 1,5-2 κιλα,τοτε ειναι ΟΚ.
Επαναλαμβανουμε την ιδια διαδηκασια και με την αριστερη μπουκαλα.
Αν οι ενδειξεις ειναι κατω απο 1,5 κιλο ,τοτε θελει το ρουλεμαν σφιξιμο,αν ειναι πανω απο 2 κιλα τοτε θελει χαλαρωμα.
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
8/4/2010, 5:45 pm
Ωραίος και πάντα κατατοπισμένος και κατατοπιστικός ο Κώστας
Αφού τελειώσουμε, την ζάχαρη τί την κάνουμε;
Βάζουμε μπόλικη στο τσάι που κερνάμε στα V-Techια, να γλυκάνουμε τον πόνο τους........
Sieche wrote:..............Ζυγιστε ενα πακετο ζαχαρη πχ ....................................
Αφού τελειώσουμε, την ζάχαρη τί την κάνουμε;
Βάζουμε μπόλικη στο τσάι που κερνάμε στα V-Techια, να γλυκάνουμε τον πόνο τους........
- tragosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
15/4/2010, 4:59 pm
που να ψαξω για ρουλεμναν? εχω βρει τους κωδικους της honda... θα τα βρω ευκολα?(ειναι για nc21) λεω να περασω απο την agio μια βολτα και απο τον Σαρακακη.
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
15/4/2010, 5:34 pm
Πιστευω οτι θα τα βρεις ευκολα λογω οτι τα ρουλεμαν λαιμου συνηθως χρησιμοποιουνται και σε αλλα μοντελα ,πηγαινε και στον Δαβανοπουλο η στον Μακινα
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
15/4/2010, 6:11 pm
Είναι ο πιο κοινός τύπος ρουλεμάν λαιμού της Honda. Θα τα βρεις οπουδήποτε φέρνουν ανταλλακτικά Honda, δλδ και τα συνεργεία ακόμα άμα πεις σου φέρνουν. Τελευταία φορά που είχα αλλάξει τέτοια αν ενθυμούμαι καλώς είχαν κανά 65ρι σύνολο.
Συμβουλή, άλλαξε και τα τσιμουχάκια, μικρό είναι το κόστος, μεγάλη η διαφορά στην ποιότητα εργασίας που θα κάνεις.
Για επαλήθευση οι κωδικοί είναι αυτοί, στο σχήμα νούμερα: κάτω τσιμουχάκι 8, κάτω ρουλεμάν 19, πάνω ρουλεμάν 18, πάνω τσιμουχάκι 7
Συμβουλή, άλλαξε και τα τσιμουχάκια, μικρό είναι το κόστος, μεγάλη η διαφορά στην ποιότητα εργασίας που θα κάνεις.
Για επαλήθευση οι κωδικοί είναι αυτοί, στο σχήμα νούμερα: κάτω τσιμουχάκι 8, κάτω ρουλεμάν 19, πάνω ρουλεμάν 18, πάνω τσιμουχάκι 7
- tragosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
15/4/2010, 7:21 pm
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
Φιλε Velociraptor ακριβος αυτη την εικονα ειχα δει και βρηκα τους κωδικους. ξερεις μηπως που μπορω να βρω και τις αλλες?
καλη ιδεα να αλλαξω και τα τσιμουχακια! Εχαριστω!
θα δοκιμασω το σαββατο μονο σφιγγοντας τα μηπως φτιαξει...
Φιλε Velociraptor ακριβος αυτη την εικονα ειχα δει και βρηκα τους κωδικους. ξερεις μηπως που μπορω να βρω και τις αλλες?
καλη ιδεα να αλλαξω και τα τσιμουχακια! Εχαριστω!
θα δοκιμασω το σαββατο μονο σφιγγοντας τα μηπως φτιαξει...
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
15/4/2010, 7:32 pm
tragos wrote:Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
Φιλε Velociraptor ακριβος αυτη την εικονα ειχα δει και βρηκα τους κωδικους. ξερεις μηπως που μπορω να βρω και τις αλλες?
καλη ιδεα να αλλαξω και τα τσιμουχακια! Εχαριστω!
θα δοκιμασω το σαββατο μονο σφιγγοντας τα μηπως φτιαξει...
για τις υπόλοιπες εικόνες του parts list, έχεις pm
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
19/6/2010, 7:57 am
Επειδή πρέπει να αλλάξω κι εγώ ρουλεμάν λαιμού στο FI έχει κανείς κωδικούς για κωνικά/βελονοειδή;
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
22/6/2010, 12:43 pm
Εδω και μερικους μηνες ενοιωθα το τιμονι βαρυ παρα το γεγονος οτι η πιεση του μπροστινου τροχου ητανε σωστη (35-36psi). Το μυαλο μου πηγε σε ρουλεμαν λαιμου και εκανα ολα τα σχετικα τεστ αλλα ..εις ματην. Το πηγα ακομη και σε κεντρο KTEO (ΜΟΤ Αγγλιστι) για να μου φυγει η ιδεα οπου και το βρηκανε απολυτα νομιμο.
Λοιπον την περασμενη Πεμπτη με επιασε μπροστινο λαστιχο και οταν το πηγα για φτιαξιμο και με το μηχανακι στη ραμπα με φωναζει μεσα το παιδι και μου λεει "θελεις μπροστινα ρουλεμαν". Εκπληκτος εγω του λεω πως το καταλαβες ρε φιλε και μου δειχνει οτι πιανοντας το μπροστινο φτερο και κουνωντας το αριστερα-δεξια, νοιωθει κανεις ενα μικρο σκαλοπατι ακριβως στο κεντρο. Του λεω οτι ειχα υποψιες και το εψαχνα για μηνες αλλα δεν ειχα σκεφτει να βγαλω τον τροχο για να το τσεκαρω ετσι, χωρις το βαρος να "κρυβει" το σκαλοπατι.
Kωνικα ρουλεμαν (Koyo/Nachi) παραγγελθηκαν και παραληφθηκαν απο Moore International http://www.moore-international.com/ (£32 με εξοδα αποστολης ή 38ευρα) και θα περαστουν συντομα αφου παρω και τα τσιμουχακια. Για να δουμε, ποσο θα ελαφρυνει το μπροστινο
Το ενα ρουλεμαν ειναι μεγαλυτερο απο το αλλο, ετσι πρεπει να ειναι σε VFR VTEC? Η παραγγελια παντως εγινε με βαση τον καταλογο τους και πρεπει να ειναι σωστα.
Λοιπον την περασμενη Πεμπτη με επιασε μπροστινο λαστιχο και οταν το πηγα για φτιαξιμο και με το μηχανακι στη ραμπα με φωναζει μεσα το παιδι και μου λεει "θελεις μπροστινα ρουλεμαν". Εκπληκτος εγω του λεω πως το καταλαβες ρε φιλε και μου δειχνει οτι πιανοντας το μπροστινο φτερο και κουνωντας το αριστερα-δεξια, νοιωθει κανεις ενα μικρο σκαλοπατι ακριβως στο κεντρο. Του λεω οτι ειχα υποψιες και το εψαχνα για μηνες αλλα δεν ειχα σκεφτει να βγαλω τον τροχο για να το τσεκαρω ετσι, χωρις το βαρος να "κρυβει" το σκαλοπατι.
Kωνικα ρουλεμαν (Koyo/Nachi) παραγγελθηκαν και παραληφθηκαν απο Moore International http://www.moore-international.com/ (£32 με εξοδα αποστολης ή 38ευρα) και θα περαστουν συντομα αφου παρω και τα τσιμουχακια. Για να δουμε, ποσο θα ελαφρυνει το μπροστινο
Το ενα ρουλεμαν ειναι μεγαλυτερο απο το αλλο, ετσι πρεπει να ειναι σε VFR VTEC? Η παραγγελια παντως εγινε με βαση τον καταλογο τους και πρεπει να ειναι σωστα.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
22/6/2010, 2:18 pm
VFGeorge wrote:Για να δουμε, ποσο θα ελαφρυνει το μπροστινο
Πολύ.
Το ρουλεμάν λαιμού μπορεί να σου κάνει τραγική την αίσθηση της μηχανής, και να σε βάλει να τρέχεις υποπτευόμενος λάστιχα, αναρτήσεις, πλαίσιο..
Είχα αλλάξει ρουλεμάν με κωνικό, και το είχα σφίξει ελάχιστα πιο πολύ απ' όσο έπρεπε. Είχα την εντύπωση ότι θα πέσω στην ευθεία! Μία μοίρα λιγότερο σφίξιμο, και η μηχανή ξαναγεννήθηκε.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
22/6/2010, 3:54 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:
Αφού τελειώσουμε, την ζάχαρη τί την κάνουμε;
spam on
Τωρα το ειδα
Ελα βρε Παναγιωτη! πλακα με κανεις ρε καρνταση?
Σε καθε σερβις, τοποθετηση, ακομα και πλυσιμο της μηχανης, εχεις διπλα και μια κουπα καφε
να που θα χρησιμοποιηθει η ζαχαρη (εκτος αν τον πινεις σκετο )
spam off
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
6/7/2010, 6:43 am
VFGeorge wrote:...Kωνικα ρουλεμαν (Koyo/Nachi) παραγγελθηκαν και παραληφθηκαν απο Moore International http://www.moore-international.com/ (£32 με εξοδα αποστολης ή 38ευρα) και θα περαστουν συντομα αφου παρω και τα τσιμουχακια. Για να δουμε, ποσο θα ελαφρυνει το μπροστινο ...
Μήπως μπορείς να δεις τι κωδικούς έχουν για να πάρω κι εγώ από όπου έχουν koyo στην Αθήνα;; Σε ευχαριστώ πολύ...
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
23/7/2010, 11:10 am
Για δείτε κι αυτό το set της koyo, για VFR800 FiW-Fi7 98-09
Δεν ξέρω αν στέλνει ελλάδα, αλλά δίνει τους παρακάτω κωδικούς:
1x Top Bearing Koyo SAC 2647-1
1x Bottom Bearing Koyo 32006JR
1x Bottom seal
το site είναι
http://cgi.ebay.co.uk/VFR800-98-07-KOYO-Steering-Head-Bearing-Kit-VFR-800-/120591823741?cmd=ViewItem&pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1c13d5337d
Δεν ξέρω αν στέλνει ελλάδα, αλλά δίνει τους παρακάτω κωδικούς:
1x Top Bearing Koyo SAC 2647-1
1x Bottom Bearing Koyo 32006JR
1x Bottom seal
το site είναι
http://cgi.ebay.co.uk/VFR800-98-07-KOYO-Steering-Head-Bearing-Kit-VFR-800-/120591823741?cmd=ViewItem&pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1c13d5337d
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
23/7/2010, 11:33 am
Θεωρητικά Koyo και ΝΤΝ φέρνει ο Perko στην Μιχαλακοπούλου.
http://www.perko.gr/frameset_products.htm
Πρακτικά όταν πήγα με το χαρτάκι με τους κωδικούς της ίδιας της Koyo με κοιτάγαν σαν εξωγήινο, και πιάσαν το μέτρο να μετρήσουν διαστάσεις (που τις έγραφα ΚΑΙ αυτές στο χαρτί) και να βρουν ίδιο μετρώντας όποιο έμοιαζε στα ράφια τους...
http://www.perko.gr/frameset_products.htm
Πρακτικά όταν πήγα με το χαρτάκι με τους κωδικούς της ίδιας της Koyo με κοιτάγαν σαν εξωγήινο, και πιάσαν το μέτρο να μετρήσουν διαστάσεις (που τις έγραφα ΚΑΙ αυτές στο χαρτί) και να βρουν ίδιο μετρώντας όποιο έμοιαζε στα ράφια τους...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
23/7/2010, 7:39 pm
Velociraptor wrote:Θεωρητικά Koyo και ΝΤΝ φέρνει ο Perko στην Μιχαλακοπούλου.
http://www.perko.gr/frameset_products.htm
Πρακτικά όταν πήγα με το χαρτάκι με τους κωδικούς της ίδιας της Koyo με κοιτάγαν σαν εξωγήινο, και πιάσαν το μέτρο να μετρήσουν διαστάσεις (που τις έγραφα ΚΑΙ αυτές στο χαρτί) και να βρουν ίδιο μετρώντας όποιο έμοιαζε στα ράφια τους...
αααα τοοοοσο καλα
"το εχουν" δηλαδη οι τυποι
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ
27/7/2010, 5:08 am
Τελικά έβαλα κι εγώ τα γνήσια της Honda, το οποία πάνω γράφουν KOYO
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|