Honda Bioblade VFR800RR
+15
easy rider
dirty
Don John
DoctorAbo
kostasdirt
S.W.
mak
SCORPIOS
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
posnightmist
Postman
Ταξιδευτής
Παναγιώτης Κ.
Caracal
Fanrider
19 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 2:55 pm
Eπισης να πω οτι η μηχανη εχει ρυθμιζομενη ζελατινα σε υψος:
12βολτη παροχη:
Μεγαλο χωρο για πραγματα κατω απο τη σελα:
Κλειδι αναδιπλουμενο: (οκ οχι σημαντικο, αλλα ωραιο να το εχεις anyway)
Επισης το ταμπλο εχει 3 διαφορετα layouts για να διαλεξει ο αναβατης και αισθητηρα εξωτερικου φωτισμου για να αναβει οταν σκοτεινιαζει -(κατι που εχει και η 999 μου ;)) .
Α! Και κατι ακομα που ξεχασα: ο συμπλεκτης ειναι πλεον υγρος (οι Ducatisti ηδη κανουν χαρακιρι) αλλα εχει σερβομηχανισμο που υποβοηθαει στις αλλαγες των ταχυτητων κανοντας το λεβιε πολυ μαλακο, ενω στα κατεβασματα λειτουργει ως slipper clutch!!!
Δηλαδη τι αλλο να βαλει καποιος σε μια μηχανη;
12βολτη παροχη:
Μεγαλο χωρο για πραγματα κατω απο τη σελα:
Κλειδι αναδιπλουμενο: (οκ οχι σημαντικο, αλλα ωραιο να το εχεις anyway)
Επισης το ταμπλο εχει 3 διαφορετα layouts για να διαλεξει ο αναβατης και αισθητηρα εξωτερικου φωτισμου για να αναβει οταν σκοτεινιαζει -(κατι που εχει και η 999 μου ;)) .
Α! Και κατι ακομα που ξεχασα: ο συμπλεκτης ειναι πλεον υγρος (οι Ducatisti ηδη κανουν χαρακιρι) αλλα εχει σερβομηχανισμο που υποβοηθαει στις αλλαγες των ταχυτητων κανοντας το λεβιε πολυ μαλακο, ενω στα κατεβασματα λειτουργει ως slipper clutch!!!
Δηλαδη τι αλλο να βαλει καποιος σε μια μηχανη;
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 2:57 pm
Είπαμε ότι η ducati για τις μηχανες είναι οτι η ferrari για τα αυτοκίνητα
Αλλά μην μου πεις ότι δεν εχει μαρκετίστηκες π@π@ριες?
Μέχρι να βρεις πιο κουμπί να πατήσεις τη ρύθμιση να κάνεις θα βραδιάσεις.
Τόσα ηλεκτρονικά θα είναι αξιοπιστα?
Αλλά μην μου πεις ότι δεν εχει μαρκετίστηκες π@π@ριες?
Μέχρι να βρεις πιο κουμπί να πατήσεις τη ρύθμιση να κάνεις θα βραδιάσεις.
Τόσα ηλεκτρονικά θα είναι αξιοπιστα?
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 2:59 pm
Νίκο η τιμή του ποια είναι?
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 3:01 pm
Η τιμη ειναι 18,000 για την βασικη εκδοση και 20,000 για την S με ολα τα παραπανω!
Οσο για τις ρυθμισεις δεν ειναι μαρκετιστικα κολπα με την εννοια οτι αποδιδουν και αποδιδουν απιστευτα, αλλαζοντας ριζικα τη μηχανη απο ρυθμιση σε ρυθμιση. Οσο για το αν βραδιασει, το ρυθμιζεις μια φορα και το αφηνεις, η αν θες το αφηνεις στις εργοστασιακες ρυθμισεις και εισαι αρχοντας!
Πειτε μου τωρα για το νεο VFR και την τεχνολογια του.... (sorry αλλα δεν κρατηθηκα! )
Οσο για τις ρυθμισεις δεν ειναι μαρκετιστικα κολπα με την εννοια οτι αποδιδουν και αποδιδουν απιστευτα, αλλαζοντας ριζικα τη μηχανη απο ρυθμιση σε ρυθμιση. Οσο για το αν βραδιασει, το ρυθμιζεις μια φορα και το αφηνεις, η αν θες το αφηνεις στις εργοστασιακες ρυθμισεις και εισαι αρχοντας!
Πειτε μου τωρα για το νεο VFR και την τεχνολογια του.... (sorry αλλα δεν κρατηθηκα! )
- makΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 4:03 pm
Ταξιδευτής wrote:Πειτε μου τωρα για το νεο VFR και την τεχνολογια του.... (sorry αλλα δεν κρατηθηκα! )
Αυτό σου φτάνει?
Η νέα VFR είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής που εφοδιάζεται (προαιρετικά) με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα οφέλη σε ταχύτητα, χρηστικότητα, άνεση, οικονομία αλλά και αξιοπιστία είναι αδιαμφισβήτητα σε σχέση με τα υπάρχοντα κιβώτια ταχυτήτων. Η αποδοχή της ανωτερότητας που έχουν τα εν λόγο συστήματα είναι πλεόν καθολική σε εφαρμογές στον αυτοκινητιστικό χώρο και σε πολλές περιπτώσεις (π.χ supercars)έχουν πλέον αντικαταστήσει τα συμβατικά.
Μπορεί ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος σε σχέση με τον αυτοκινητιστικό να είναι πιο "παραδοσιακός" αλλά πιστεύω πως αργά η γρήγορα θα αποδεχτούμε ότι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι το μέλλον και θα ξεχάσουμε σιγά σιγά τη μανέτα του συμπλέκτη. Αν λοιπόν αυτό δεν είναι καινοτομία τότε τι είναι?
Με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να υποστηρίξω πώς η VFR1200 είναι καλύτερη μοτοσυκλέτα από τη Multistrada(η οποία παρεπιπτώντος μου αρέσει πολύ). Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Σίγουρα, ο τεχνολογικός εξοπλισμός της Multi είναι εντυπωσιακός και ίσως σαν πακέτο για κάποιον που θέλει να κάνει τα πάντα με μία μηχανή είναι ότι καλύτερο, αλλά ας μην μηδενίζουμε τόσο εύκολα την προσπάθεια της Honda με την νέα VFR.
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 5:13 pm
mak wrote:Αν λοιπόν αυτό δεν είναι καινοτομία τότε τι είναι?
Sorry φιλε Μακη, αλλα αν ολοκληρη Honda εχει μονο ενα κιβωτιο να επιδειξει στην "ναυαρχιδα" της που τοοοοσο μας επρηζαν οτι θα ειναι τοσο τεχνολογικα μπροστα κλπ, τοτε συγνωμη αλλα για εμενα χανει το παιχνιδι εντελως.
Ασε που για να λεμε τα συκα συκα, αυτη την καινοτομια δεν θυμαμαι να την ζητησε και κανεις αναβατης... Ολοι λεγαμε για περισσοτερη δυναμη, μικροτερο βαρος, trip computer, καλυτερη ζελατινα/καλυψη απο αερα, γιατι οχι καλυτερη καταναλωση, ευκολιες οπως ενσωματωμενες βασεις για βαλιτσες, παροχη ρευματος, κλπ...
Και αν θελαμε να ειμαστε και πιο "απληστοι" θα μιλαγαμε για δυναμη απο superbike, στησιμο αναλογα με τις διαθεσεις και slipper clutch...
Πες μου τι απο ολα αυτα εχει η νεα VFR...
Και αν ειμαι τοσο "αυστηρος" με τη Honda ειναι γιατι αυτη η εταιρια καποτε εβγαζε μηχανολογικα οροσημα που ηταν πραγματικα ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο....
ΥΓ. Ο υδραυλικα ελεγχομενος συμπλεκτης της Ducati που λειτουργει ως slipper clutch μη μου πεις οτι δεν ειναι εξισου εντυπωσιακος με τον διπλο συμπλεκτη της Honda...
Ειδικα για αναβατες σαν εμενα που θελουν ελαφρυ συμπλεκτη για χρηση τουρισμου ΚΑΙ να μην μπλοκαρει σε κατεβασματα...
- S.W.Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-04
Mηνύματα : 203
Ηλικία : 104
Μοντέλο : vfr800 abs
Κράνος : HJC
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 5:51 pm
Νομιζω πως μπορουμε να ειμαστε περιφανοι και να χαμογελαμε με τα μοτορια μας χωρις αυτα τα αξεσουαρ του διαωολου!
εκτος βεβαια αν κυκλοφορισει κατι τετιο---
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.robotoys.com/SWSpeederBike.gif&imgrefurl=http://www.robotoys.com/st_prod.html%3Fp_prodid%3D1489&h=267&w=400&sz=42&tbnid=ilB6JsCPjoa_fM:&tbnh=83&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dstar%2Bwars%2Bbikes&hl=el&usg=__80qia9WwViOR_iS4g6MRchy-Atw=&ei=UXnlS6KeEIfc-QaBi7zpAw&sa=X&oi=image_result&resnum=17&ct=image&ved=0CFMQ9QEwEA
εκτος βεβαια αν κυκλοφορισει κατι τετιο---
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.robotoys.com/SWSpeederBike.gif&imgrefurl=http://www.robotoys.com/st_prod.html%3Fp_prodid%3D1489&h=267&w=400&sz=42&tbnid=ilB6JsCPjoa_fM:&tbnh=83&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dstar%2Bwars%2Bbikes&hl=el&usg=__80qia9WwViOR_iS4g6MRchy-Atw=&ei=UXnlS6KeEIfc-QaBi7zpAw&sa=X&oi=image_result&resnum=17&ct=image&ved=0CFMQ9QEwEA
- makΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 5:52 pm
Νικόλα σε πολλά από αυτά που λες συμφωνώ, και εγώ θα ήθελα π.χ μικρότερο βάρος, trip computer, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και με χαλάει που δεν τα έχει. Αλλά δεν θεωρώ ότι επειδή δεν έχει τα παραπάνω δεν είναι ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες προτάσεις. Θα περιμένω να διαβάσω απόψεις από ανθρώπους που την οδήγησαν και αν αξιωθώ κάποια στιγμή να την καβαλήσω και εγώ, θα καταλήξω αν αξίζει η όχι.
Όσον αφορά το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, πίστεψε με, είναι η καινοτομία που ψάχνεις. Όπως αποτέλεσε ορόσημο στα σασμάν των αυτοκινήτων έτσι πιστεύω πως θα γίνει και στις μοτοσυκλέτες. Δεν έχει καμία σχέση με τα συμβατικά στη πράξη(είναι ανώτερο παντού) και τα οφέλη που προκύπτουν σε όλα τα επίπεδα είναι πολλαπλά(ταχύτητα, χρηστικότητα, άνεση, οικονομία, αξιοπιστία) και σημαντικά. Η αξία του δεν εξισώνεται με τπτ από κανένα στοιχείο από τον εξοπλισμό της Multi. Αυτή είναι η γνώμη μου Νικόλα.
Ταξιδευτής wrote:Sorry φιλε Μακη, αλλα αν ολοκληρη Honda εχει μονο ενα κιβωτιο να επιδειξει στην "ναυαρχιδα" της που τοοοοσο μας επρηζαν οτι θα ειναι τοσο τεχνολογικα μπροστα κλπ, τοτε συγνωμη αλλα για εμενα χανει το παιχνιδι εντελως.
Ταξιδευτής wrote:Και αν ειμαι τοσο "αυστηρος" με τη Honda ειναι γιατι αυτη η εταιρια καποτε εβγαζε μηχανολογικα οροσημα που ηταν πραγματικα ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο....
Όσον αφορά το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, πίστεψε με, είναι η καινοτομία που ψάχνεις. Όπως αποτέλεσε ορόσημο στα σασμάν των αυτοκινήτων έτσι πιστεύω πως θα γίνει και στις μοτοσυκλέτες. Δεν έχει καμία σχέση με τα συμβατικά στη πράξη(είναι ανώτερο παντού) και τα οφέλη που προκύπτουν σε όλα τα επίπεδα είναι πολλαπλά(ταχύτητα, χρηστικότητα, άνεση, οικονομία, αξιοπιστία) και σημαντικά. Η αξία του δεν εξισώνεται με τπτ από κανένα στοιχείο από τον εξοπλισμό της Multi. Αυτή είναι η γνώμη μου Νικόλα.
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 6:26 pm
Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά..
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 6:31 pm
kostasdirt wrote:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά..
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 7:23 pm
kostasdirt wrote:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά..
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 7:48 pm
kostasdirt wrote:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά..
Και λεω "που ειναι το σχολιο; πολυ αργησε!"
Κατσε να το δει και ο γλυτσας να εχουμε γλεντια!!!
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 7:50 pm
+742Παναγιώτης Κ. wrote:kostasdirt wrote:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά..
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 9:34 pm
Τώρα μη μου πείτε οτι δε σας αρέσει το πρότζεκτ ;
Οι άνθρωποι ασχολήθηκαν και εξέλιξαν και βελτίωσαν ένα μοντέλο παραγωγής (το rc 36 πολύ ωραίο αλλά ποιος ο λόγος να ασχοληθούν με μια μηχανή που δεν παράγετε πια ) που θα έπρεπε να το είχε κάνει η Honda και όχι να το έχει 9 χρόνια το ίδιο .
Όλοι οι κάτοχοι vfr δεν εζήταγαν κάποια άλογα παραπάνω κάποια εξέλιξη στην ανάρτηση και ένα facelift για να δείχνει πιο φρέσκο ;
Με 125 άλογα δε θεωρείτε σπορ , τα souper sport παίζουν στα 180 άλογα και ξυραφιάζουνε ψηλά .Το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο …έμενα μ’αρέσει , μακάρι να μπορούσαμε να βελτιώσουμε και τα δικά μας .
Όσο για το multi ναι είναι πολύ ωραίο γαμάτο θα έλεγα , αλλά που είναι η ημερομηνία λήξης δε μας είπανε .
12 χρόνων η Vfr μου και δουλεύουν τα πάντα .
http://www.postimage.org/image.php?v=PqGDgdS
http://s2.postimage.org/asSrA-9adafa5758dd7ec13e33ef253e0d56ae.jpg
http://s1.postimage.org/fgwxi-9adafa5758dd7ec13e33ef253e0d56ae.jpg
http://s1.postimage.org/fgLv9-9adafa5758dd7ec13e33ef253e0d56ae.jpg
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Honda Bioblade VFR800RR
8/5/2010, 9:43 pm
Fanrider wrote:
Τώρα μη μου πείτε οτι δε σας αρέσει το πρότζεκτ ;
Οι άνθρωποι ασχολήθηκαν και εξέλιξαν και βελτίωσαν ένα μοντέλο παραγωγής (το rc 36 πολύ ωραίο αλλά ποιος ο λόγος να ασχοληθούν με μια μηχανή που δεν παράγετε πια ) που θα έπρεπε να το είχε κάνει η Honda και όχι να το έχει 9 χρόνια το ίδιο .
Όλοι οι κάτοχοι vfr δεν εζήταγαν κάποια άλογα παραπάνω κάποια εξέλιξη στην ανάρτηση και ένα facelift για να δείχνει πιο φρέσκο ;
Με 125 άλογα δε θεωρείτε σπορ , τα souper sport παίζουν στα 180 άλογα και ξυραφιάζουνε ψηλά .Το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο …έμενα μ’αρέσει , μακάρι να μπορούσαμε να βελτιώσουμε και τα δικά μας .
Όσο για το multi ναι είναι πολύ ωραίο γαμάτο θα έλεγα , αλλά που είναι η ημερομηνία λήξης δε μας είπανε .
12 χρόνων η Vfr μου και δουλεύουν τα πάντα .
+782
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 3:30 am
long distance rider wrote:Νομιζω πως μπορουμε να ειμαστε περιφανοι και να χαμογελαμε με τα μοτορια μας χωρις αυτα τα αξεσουαρ του διαωολου!
εκτος βεβαια αν κυκλοφορισει κατι τετιο---
και εγω θελω ενα τετοιο....
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 12:52 pm
Όμορφο αυτό που κάνανε οι Ολλανδοί αλλα είναι πολύ σπορ.Σαν cbr μονόμπρατσο είναι.
Και το multi και το vfr 1200 έχουν πολύ τεχνολογεία επάνω.Σε ποιο συνεργείο θα το πηγαίνατε για σέρβις?Που τα πιο πολλά ξέρουν μόνο να αλάζουν λάδεια σε παπάκια?
Και το multi και το vfr 1200 έχουν πολύ τεχνολογεία επάνω.Σε ποιο συνεργείο θα το πηγαίνατε για σέρβις?Που τα πιο πολλά ξέρουν μόνο να αλάζουν λάδεια σε παπάκια?
- S.W.Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-04
Mηνύματα : 203
Ηλικία : 104
Μοντέλο : vfr800 abs
Κράνος : HJC
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 1:12 pm
postmankav wrote:long distance rider wrote:Νομιζω πως μπορουμε να ειμαστε περιφανοι και να χαμογελαμε με τα μοτορια μας χωρις αυτα τα αξεσουαρ του διαωολου!
εκτος βεβαια αν κυκλοφορισει κατι τετιο---
και εγω θελω ενα τετοιο....
Αδελφε και η ΣΦΙΚΑ σου αμα τις βγαλεις τις ροδες δεν διαφερει και πολυ!
Και μενα το ονειρο μου ειναι!
κοιτα εδω να δεις!
http://www.angelfire.com/scifi/EclipseLab/segpage.htm
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 8:26 pm
Θελω να ξερω ποσο αξιοπιστη θα ειναι αυτη η ducati ,θα αρχιζει να σταζει λαδια απο ενα σημειο και μετα και με τα ηλεκτρικα της θα ειναι στην κορυφη του σπροξιματος.Μου αρεσειν παρα πολυ η μηχανη αυτη αλλα αντεχει μονο για 5 το πολυ χρονια απο κει και περα καλυτερα παρτην και πετα την στα σκουπιδια γιατι ολο προβληματα θα βγαζει και δεν θα μπορεις να την φτιαξεις λογω των ανταλακτικων .
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 9:22 pm
απιστευτα ομορφο αν και μοιαζεο πολυ στο cbr αλλα παρολα αυτα δεν με χαλαει καθολου
η μασκα με τα led ;;;
all the money
χρωματισμος ;;;;
τα σπαει !!!!
το ΚΟΚΚΙΝΟ παει παντου
η μασκα με τα led ;;;
all the money
χρωματισμος ;;;;
τα σπαει !!!!
το ΚΟΚΚΙΝΟ παει παντου
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 9:45 pm
για το ducati θα πω μόνο ότι είναι τόσο πολύπλοκο που οι κάτοχοι του θα είναι πειραματόζωα της ducati για να δουν τι προβλήματα θα βγάλει σε κάνα 5αρι χρόνια το ξανακοιτάμε. ( πάντως στα χαρτία είναι εντυπωσιακή ) αλλά way too much....τι 170 άλογα τι super douper sport mode το μηχανάκι on-off είναι ..................θα τα δούμε να κυνηγάνε SS και όταν πέφτουν στις μπαρίερες να αναρωτιόνται τι έγινε αφού τα περιοδικά άλλα έλεγαν.....
για το vfr έχω να πω .......
γιατί τώρα τελευταία έχει καρφωθεί στο μυαλό μου να φτίαξω το vfr μόνο για πίστα ( με καλή δίαιτα ) και όποτε θέλω να αλλάζω τα διαφορά και να το κάνω τουριστικό ......... χειμωνιάτικο project μυρίζομαι ......
για το vfr έχω να πω .......
γιατί τώρα τελευταία έχει καρφωθεί στο μυαλό μου να φτίαξω το vfr μόνο για πίστα ( με καλή δίαιτα ) και όποτε θέλω να αλλάζω τα διαφορά και να το κάνω τουριστικό ......... χειμωνιάτικο project μυρίζομαι ......
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 10:03 pm
glystras wrote:
γιατί τώρα τελευταία έχει καρφωθεί στο μυαλό μου να φτίαξω το vfr μόνο για πίστα ( με καλή δίαιτα ) και όποτε θέλω να αλλάζω τα διαφορά και να το κάνω τουριστικό ......... χειμωνιάτικο project μυρίζομαι ......
Mιλας για πολυ διαιτα ομως....
Και ενα σωρο πραματα,σαν αυτα που λεει ο Βελοσιραπτορ
Καλο προτζεκτ,δε λεω,και ευχομαι να σου "κατσει",αλλα παρε
και ενα Strom να κανεις τις μηχαναδες σου,αφου η Βεφα θα
γινει πισταδορικη..Που να κανεις συνεχεια βαλε-βγαλε
Θα σε βοηθησω να το στησεις κιολας!!!!
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 10:05 pm
[quote="gabadoo"]
Άστο φιλαράκι ούτε να το προφέρεις δεν μπορείς με το ψαροκάικο που έχεις μπλέξειglystras wrote:
Θα σε βοηθησω να το στηεις κιολας!!!!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 10:07 pm
[quote="glystras"]
Αργο,αλλα σταθερο
Σιγουλια σιγουλια λεμε
gabadoo wrote:Άστο φιλαράκι ούτε να το προφέρεις δεν μπορείς με το ψαροκάικο που έχεις μπλέξειglystras wrote:
Θα σε βοηθησω να το στηεις κιολας!!!!
Αργο,αλλα σταθερο
Σιγουλια σιγουλια λεμε
- root-ST4sΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Ducati ST4s
Κράνος : Shoei xr 1000, Xlite x 801
Re: Honda Bioblade VFR800RR
9/5/2010, 11:25 pm
Ταξιδευτή ξεχασες να αvαφέρεις οτι έχει και πραγματική τελική 270 Km!!!! με 5η... !!!!!! και κατανάλωση 5,5 λίτρα/100KM με ταχυτητα 120Km/H.
Πριν αγοράσω το ST4s μου θεωρούσα σίγουρο οτι η επόμενη μήχανη μου θα είναι το VTECH ή το XX...
Πραγματικά περιμενα το VFR 1200 να είναι κάτι αντίστοιχο του NR 750!!! Γιατι η HONDA μπορεί αλλά για έναν περιεργο λόγο δεν θέλει!!!!
Κρίμα όμως γιατί δεν είναι τίποτα περισσότερο απο ένα πάμβαρο δυψασμένο για βενζίνη μπαουλάκι.... Ο διπλός συμπλέκτης, το Unicam και οι πατέντες για τον άξονα, το τέλειο βάψιμο και οι βίδες που δεν φαίνονται για μένα δεν είναι καινοτομιες για αυτή την εταιρία....
Το ST4s μου είναι μοντέλο 2002 και έχει απο το εργοστάσιο παροχή 12V, χωρο κάτω απο την σέλα πέταλο κλειδώματος απο το εργοστάσιο, ΑΝΕΤΗ σέλα για δυο, 112 άλογα την ρόδα και 9.5 κιλα ρόπη στις 7500 με τα 8 να είναι διαθέσιμα απο τις 3000 rpm!!! Οσο για τις αναρτήσεις.... Fully adjustable Ohlins πίσω και μπροστά επίσης fully adjustable Showa με επιστρωση νιτριδίων του τιτανίου... όλα τα παραπάνω με 228 κιλα βάρος ΓΕΜΑΤΗ...
Το οτι τα πλαστικά δεν κουμπώνουν και τέλεια εμένα δεν μου λέει κάτι.... Μου λέει όμως πολλά η αίσθηση της μηχανης στο δρόμο, το γκάζι, τα φρένα το οτι κουμπώνω το τριβάλιτσο με συνεπιβάτη και δεν χάνει τα αυγά και τα πασχάλια... κ.α.
Τέλος και ένα σχόλιο για την τιμή του Multi... Δεδομένου της τεχνολογίας του δεν είναι πολλά....Αλλωστε και το VFR θα έχει αρχική τιμη 17000 ευρώ περίπου χώρις βαλίτσες... το άλλο με το διπλό συμπλέκτη θα ανέβει στα 19000 ευρώ....
Πρoσωπικά πιστευω οτι εμπορικά θα αποτύχει το VFR την στιγμή που υπάρχει το Multi...
Όσο για την αξιοπιστία των Ducati ένα θα σας πώ, το ST4 μου έχει γράψει 72000 KM και συνεχίζει ακάθεκτο.... χώρις το παραμικρό κιχ.
Κλείνωντας θεωρώ οτι η HONDA έχει τεχνογνωσία στα συρταρια της που άλλοι δεν την έχουν....
αλλά μου την σπάει η φιλισοφία της...
Στην Ducati αξίζουν 1000 μπράβο!!! Και όχι γιατί έχω DUCATI....
Πριν αγοράσω το ST4s μου θεωρούσα σίγουρο οτι η επόμενη μήχανη μου θα είναι το VTECH ή το XX...
Πραγματικά περιμενα το VFR 1200 να είναι κάτι αντίστοιχο του NR 750!!! Γιατι η HONDA μπορεί αλλά για έναν περιεργο λόγο δεν θέλει!!!!
Κρίμα όμως γιατί δεν είναι τίποτα περισσότερο απο ένα πάμβαρο δυψασμένο για βενζίνη μπαουλάκι.... Ο διπλός συμπλέκτης, το Unicam και οι πατέντες για τον άξονα, το τέλειο βάψιμο και οι βίδες που δεν φαίνονται για μένα δεν είναι καινοτομιες για αυτή την εταιρία....
Το ST4s μου είναι μοντέλο 2002 και έχει απο το εργοστάσιο παροχή 12V, χωρο κάτω απο την σέλα πέταλο κλειδώματος απο το εργοστάσιο, ΑΝΕΤΗ σέλα για δυο, 112 άλογα την ρόδα και 9.5 κιλα ρόπη στις 7500 με τα 8 να είναι διαθέσιμα απο τις 3000 rpm!!! Οσο για τις αναρτήσεις.... Fully adjustable Ohlins πίσω και μπροστά επίσης fully adjustable Showa με επιστρωση νιτριδίων του τιτανίου... όλα τα παραπάνω με 228 κιλα βάρος ΓΕΜΑΤΗ...
Το οτι τα πλαστικά δεν κουμπώνουν και τέλεια εμένα δεν μου λέει κάτι.... Μου λέει όμως πολλά η αίσθηση της μηχανης στο δρόμο, το γκάζι, τα φρένα το οτι κουμπώνω το τριβάλιτσο με συνεπιβάτη και δεν χάνει τα αυγά και τα πασχάλια... κ.α.
Τέλος και ένα σχόλιο για την τιμή του Multi... Δεδομένου της τεχνολογίας του δεν είναι πολλά....Αλλωστε και το VFR θα έχει αρχική τιμη 17000 ευρώ περίπου χώρις βαλίτσες... το άλλο με το διπλό συμπλέκτη θα ανέβει στα 19000 ευρώ....
Πρoσωπικά πιστευω οτι εμπορικά θα αποτύχει το VFR την στιγμή που υπάρχει το Multi...
Όσο για την αξιοπιστία των Ducati ένα θα σας πώ, το ST4 μου έχει γράψει 72000 KM και συνεχίζει ακάθεκτο.... χώρις το παραμικρό κιχ.
Κλείνωντας θεωρώ οτι η HONDA έχει τεχνογνωσία στα συρταρια της που άλλοι δεν την έχουν....
αλλά μου την σπάει η φιλισοφία της...
Στην Ducati αξίζουν 1000 μπράβο!!! Και όχι γιατί έχω DUCATI....
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Honda Bioblade VFR800RR
10/5/2010, 12:31 am
Η αλήθεια είναι πως οι προδιαγραφές της Multistrada 1200 είναι ότι πιο εντυπωσιακό και high tech έχει εφαρμοστεί σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Το ίδιο και το βάρος της και οι επιδόσεις της !
Το μαγαζί είναι ένα από τα 2 Ιταλικά που εγώ θα εμπιστευόμουν.
Αν το μηχανάκι αποδειχθεί και αξιόπιστο πιστεύω πως θα κάνει εξαιρετική καριέρα.
Το μαγαζί είναι ένα από τα 2 Ιταλικά που εγώ θα εμπιστευόμουν.
Αν το μηχανάκι αποδειχθεί και αξιόπιστο πιστεύω πως θα κάνει εξαιρετική καριέρα.
Re: Honda Bioblade VFR800RR
10/5/2010, 4:29 pm
Οταν πατάς το mode για εκτός δρόμου φυτρώνουν και τακούνια στα λάστιχα?
Χώρια από τη πλάκα ποτέ δεν κατάλαβα το λόγο να δώσω 20 χιλιάρικα για μία μοτοσυκλέτα που "προσπαθεί" να ενώσει δύο διαφορετικούς κόσμους αφού με τα ίδια χρήματα μπορώ να αγοράσω δύο μοτοσυκλέτες απόλυτα εξειδικευμένες στο τομέα τους..
Χώρια από τη πλάκα ποτέ δεν κατάλαβα το λόγο να δώσω 20 χιλιάρικα για μία μοτοσυκλέτα που "προσπαθεί" να ενώσει δύο διαφορετικούς κόσμους αφού με τα ίδια χρήματα μπορώ να αγοράσω δύο μοτοσυκλέτες απόλυτα εξειδικευμένες στο τομέα τους..
- Π.Γ.ΑΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 130
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Kότσυφας Kατράμης 1137 κυβικών
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Honda Bioblade VFR800RR
10/5/2010, 4:54 pm
πολύ απλό: δε μπορείς να κυκλοφορείς ταυτόχρονα με δύο μοτοσυκλέτες....
εγώ πάλι στρητάς είμαι κατα κύριο λόγο!!!!
εγώ πάλι στρητάς είμαι κατα κύριο λόγο!!!!
- Π.Γ.ΑΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 130
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Kότσυφας Kατράμης 1137 κυβικών
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Honda Bioblade VFR800RR
11/5/2010, 10:41 am
ανέκαθεν η λογική για να δημιουργηθούν οι on off μοτοσυκλέτες ήταν να έχεις μια μοτο που να συνδυάζει τις αρετές στο χώμα μα και την άσφαλτο. Επενδύθηκαν τεράστια ποσά (άψυχα κι έμψυχα) για αυτό το σκοπό και έχουμε φτάσει στο σημείο αυτό που εγώ προσωπικά κρίνω θετικό. Όχι γιατί επετεύχθη ο αυτοσκοπός -η "καλή" συμπεριφορά στο διττό επίπεδο κίνησης- αλλά γιατί κερδήθηκε κάτι πιο σημαντικό: η πολιτικώς ορθή αντιμετώπιση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν δίκυκλο στις μετακινήσεις τους από την πλατιά κοινωνική μάζα.
Όμως σε καμμία περίπτωση δεν έχουμε πλέον μια μοτοσυκλέτα που μπορεί αγαστά να συνδυάσει την κίνηση σε χώμα και σε άσφαλτο ταυτόχρονα, για τον απλούστατο λόγο που προανέφερες: τα ελαστικά.
Αν θες κίνηση σε χώμα θές τακούνι, αν θες κίνηση σε άσφαλτο θες ασφάλτινο .
Παρόλα αυτά υπάρχουν αυτές οι μοτο ώστε να καλύψουν τις μη απαιτητικές βόλτες στο διπλό τεραίν. Έτσι απλά κι όμορφα είμαστε όλοι ικανοποιημένοι είτε με λίγα € ειτε με πολλά €...
sorry για το άσχετο του θέματος, αλλά να μην παρεξηγηθώ από το φίλο βρωμο Κώστα...χχιχιχιιχιι
Όμως σε καμμία περίπτωση δεν έχουμε πλέον μια μοτοσυκλέτα που μπορεί αγαστά να συνδυάσει την κίνηση σε χώμα και σε άσφαλτο ταυτόχρονα, για τον απλούστατο λόγο που προανέφερες: τα ελαστικά.
Αν θες κίνηση σε χώμα θές τακούνι, αν θες κίνηση σε άσφαλτο θες ασφάλτινο .
Παρόλα αυτά υπάρχουν αυτές οι μοτο ώστε να καλύψουν τις μη απαιτητικές βόλτες στο διπλό τεραίν. Έτσι απλά κι όμορφα είμαστε όλοι ικανοποιημένοι είτε με λίγα € ειτε με πολλά €...
sorry για το άσχετο του θέματος, αλλά να μην παρεξηγηθώ από το φίλο βρωμο Κώστα...χχιχιχιιχιι
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|