66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

+6
caponordman
gabadoo
Ο φυσικός
finrod
glystras
Ταξιδευτής
10 posters
Go down
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 10:56 am
66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ 2639631310_db6902eee9
Φωτο: Jainbow

"Πολλοι προεβλεπαν την καταργηση του Isle of Man Tourist Trophy απο τη δεκαετια του '70 ακομα, οταν η ελιτ των αγωνιζομενων των MotoGP αποφασισαν οτι δεν θελανε πλεον αυτο τον αγωνα στις σεζον τους. Αγαπουσαν τους αγωνες στην Ηπειρωτικη Ευρωπη -και αυτοι δυσκολοι χαρις σε σιρκουι οπως το παλιο Spa και το Nordschleife- αλλα δεν θελανε να μπαινουν στο κλουβι με τα λιονταρια πλεον.

Μερικα χρονια αργοτερα, οταν οι κορυφαιοι Βρετανοι αναβατες εβαλαν ρητρες στα συμβολαια τους για να βεβαιωθουν οτι δεν θα χρειαζοταν ποτε να τρεξουν στο ΤΤ, ολοι βιαστηκαν να πουν οτι το Νησι ειχε φαει τα ψωμια του.

Εκαναν λαθος.

....Η ακραια φυση του Tourist Trophy ειναι που το κραταει ζωντανο. Ειναι ο παρανομος γκανγκστερ του κοσμου των Αγωνων- Οχι χωμενος σε ενα κρυσφυγετο χωρις πυρομαχικα, αλλα κατεβαινοντας την Κεντρικη Λεωφορο, με το παλτο στην ακρη για να φαινονται τα εξασφαιρα.

Και στο κεντρο αυτου του "παρανομου" θεαματος, ειναι αναβατες που κανουν πραγματα που ελαχιστοι αλλοι στον κοσμο θα τολμουσαν εστω και να σκεφτουν. "Αυτο το πραμα ειναι τελειως τρελο!" λεει ο Eric Bostrom.
Αλλα ο Carl Fogarty, ο τελευταιος αναβατης MotoGP που τολμησε να τρεξει και εδω πιανει το νοημα: "Δεν μου λειπει να τρεχω στο Donnington η στο Mugello, αλλα μου λειπει αυτο το μερος. Τωρα πια ειμαι πολυ χεστης και πολυ γερος να τρεξω εδω, αλλα ευχομαι να ειχα ακομα τα @@ να το κανω."




Αναρωτηθηκατε ποτε τι χρειαζεται να εχει κανεις για να τρεξει στο Isle of Man, τον πιο θρυλικο αγωνα μοτοσυκλετας στον κοσμο; Εναν ακραιο, τρομακτικα επικινδυνο αγωνα που εχει χαρακτηριστει ως ο τελευταιος ΑΝΤΡΙΚΟΣ αγωνας στον πλανητη. Εκει οπου οι αγωνιζομενοι ξυνουν αυτια στις γωνιες αυλων και πεζοδρομιων με 280 χαω και που εχουν @@ τουλαχιστον στο μεγεθος των μηχανων τους...

Το μυστικο μπορει να βρισκεται στο βλεμμα του αναβατη και την ψυχολογικη προετοιμασια του που μοιαζει με αυτη του commando που παει για μαχη. Ο Gary Inman, συνιδρυτης του περιοδικου Sideburn Magazine πηρε συνεντευξη απο εναν γιατρο που γνωριζει και απο τα δυο, σε μια προσπαθεια να βρει πως και γιατι οσοι τρεχουν στο ΤΤ κανουν αυτο που κανουν...

66,410 Yards
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 12:52 pm
ωραιός ο Sport Touring

την διαδρομή την έχω κάνει με αμάξι και μπορώ να πω ότι όταν βγαίνεις από το χωριό απλά πουλάς μερικές στροφές και εύχεσαι και οι άλλοι να τις πουλήσουν, θα έλεγα καλύτερα ότι υπήρχε μια άτυπη συμφωνία για σημεία που τα πουλάς μεταξύ των οδηγών. Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύει και στις μηχανές χωρίς να στερώ τίποτα από αυτούς μιας και αυτοί είναι πιο τρελοί.

Τώρα για όλα τα αλλά περί commando μάχες κλπ τα βρίσκω μπλα μπλα που παράγει ήρωες

Άλλωστε είναι γνωστό ότι η αναμέτρηση με τον θάνατο παράγει αδρεναλίνη η οποία είναι ναρκωτικό…. για άλλους δεν έχει νόημα, άλλοι δεν ζουν χωρίς αυτό.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 2:35 pm
glystras wrote:ωραιός ο Sport Touring

την διαδρομή την έχω κάνει με αμάξι και μπορώ να πω ότι όταν βγαίνεις από το χωριό απλά πουλάς μερικές στροφές και εύχεσαι και οι άλλοι να τις πουλήσουν, θα έλεγα καλύτερα ότι υπήρχε μια άτυπη συμφωνία για σημεία που τα πουλάς μεταξύ των οδηγών. Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύει και στις μηχανές χωρίς να στερώ τίποτα από αυτούς μιας και αυτοί είναι πιο τρελοί.

Τώρα για όλα τα αλλά περί commando μάχες κλπ τα βρίσκω μπλα μπλα που παράγει ήρωες

Άλλωστε είναι γνωστό ότι η αναμέτρηση με τον θάνατο παράγει αδρεναλίνη η οποία είναι ναρκωτικό…. για άλλους δεν έχει νόημα, άλλοι δεν ζουν χωρίς αυτό.

Η ειναι πολυ πρωι η δεν βγαινει κανενα νοημα απο τα παραπανω....
Ποιος ειναι ο Sport Touring και τι σχεση εχει με το ΤΤ;
Τι στροφες πουλας και τι σχεση εχουν με τον αγωνα, οπου ο δρομος ειναι κλειστος για το αντιθετο ρευμα και τρεχουν flat out οι αγωνιζομενοι;;
Το γεγονος οτι αυτοι οι θεοτρελοι τρεχουν με αγωνιστικες μηχανες σε δημοσιους δρομους μεσα απο χωριουδακια με 250+ και ρισκαρουν βεβαιο θανατο και που κανουν τους μοτοτζιπαδες να μοιαζουν σαν μυξοπαρθενες στο πρωτο ραντεβου δεν τους κανει ηρωες του ΜΕΓΙΣΤΟΥ βεληνεκους; Ειναι μπλα μπλα αυτο;

Μαλλον εχω μπερδευτει... Wacko
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 3:08 pm
Ταξιδευτής wrote:

Ποιος ειναι ο Sport Touring εσύ εισαι ταξιδευτης με SS μηχανη Very Happy

Τι στροφες πουλας και τι σχεση εχουν με τον αγωνα, οπου ο δρομος ειναι κλειστος για το αντιθετο ρευμα και τρεχουν flat out οι αγωνιζομενοι;; όταν πούλας στροφή εννοώ ότι η στροφή σε περίπτωση λάθους σε πετάει σε γκρεμό ή σε βράχο και είναι επικίνδυνη οπότε την παίρνεις συγκρατημένα και δεν την ρισκάρεις σαν κανονική στροφή.

Το γεγονος οτι αυτοι οι θεοτρελοι τρεχουν με αγωνιστικες μηχανες σε δημοσιους δρομους μεσα απο χωριουδακια με 250+ και ρισκαρουν βεβαιο θανατο και που κανουν τους μοτοτζιπαδες να μοιαζουν σαν μυξοπαρθενες στο πρωτο ραντεβου δεν τους κανει ηρωες του ΜΕΓΙΣΤΟΥ βεληνεκους; Ειναι μπλα μπλα αυτο; για άλλους είναι χαζοί για άλλους είναι ήρωες απλά το άρθρο τους ωραιοποιεί. Ο αγώνας δεν δείχνει τις οδηγικές τους ικανότητες αλλά τον τσαμπουκά τους και ποιος πουλάει λιγότερες στροφές. ( εννοείτε ότι έχουν τον αμέριστο θαυμασμό μου …αλλά..)

αντε μεσημέριασε Very Happy
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 3:30 pm
Εμένα πάλι δεν μου φαίνονται καθόλου ήρωες, ούτε τύποι με @@.
Δηλαδή όποιος οδηγάει σε συνθήκες επικίνδυνες γιατί αυτόματα ονομάζεται ήρωας;
Και γιατί δεν θεωρείται κάτι τέτοιο ο επαγγελματίας που βγάζει το ψωμί του από αγώνες και δεν θέλει να συμμετάσχει υπό τον φόβο κάποιου ατυχήματος που θα τον βγάλει εκτός για όλη τη σεζόν ή ακόμα και να του στοιχίσει την καριέρα του;

Επειδή ο ηρωισμός έχει γίνει άλλη μια φορά καραμέλα στις μέρες μας, εγώ θα τον κρατήσω για τους πραγματικούς ήρωες.
Και αυτοί οι τρελοί που τρέχουν στο ΤΤ, θα έχουν την συμπάθεια μου, αλλά όχι τον θαυμασμο μου.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 4:35 pm
finrod wrote:Εμένα πάλι δεν μου φαίνονται καθόλου ήρωες, ούτε τύποι με @@.
Δηλαδή όποιος οδηγάει σε συνθήκες επικίνδυνες γιατί αυτόματα ονομάζεται ήρωας;
Και γιατί δεν θεωρείται κάτι τέτοιο ο επαγγελματίας που βγάζει το ψωμί του από αγώνες και δεν θέλει να συμμετάσχει υπό τον φόβο κάποιου ατυχήματος που θα τον βγάλει εκτός για όλη τη σεζόν ή ακόμα και να του στοιχίσει την καριέρα του;

Επειδή ο ηρωισμός έχει γίνει άλλη μια φορά καραμέλα στις μέρες μας, εγώ θα τον κρατήσω για τους πραγματικούς ήρωες.
Και αυτοί οι τρελοί που τρέχουν στο ΤΤ, θα έχουν την συμπάθεια μου, αλλά όχι τον θαυμασμο μου.

Συγνωμη ρε συ αλλα θα διαφωνησω καθετα! Καταρχας το εχεις δει λαθος το θεμα...
Γιατι εισαι τοσο επιθετικος με το θεμα "ηρωας" η οχι;

Δεν καταλαβα: Γιατι λες για τον επαγγελματια αγωνιζομενο κλπ. Αυτοι τι νομιζεις οτι ειναι;; Νομιζεις οτι ειναι τιποτα τρελοι ντοπιοι που το παιζουν μαγκες δηλαδη; Για ψαξε να βρεις ποιος ηταν καποιος Joey Dunlop....

Μεχρι και τη δεκαετια του '70 οι αναβατες του παγκοσμιου ετρεχαν στο ΤΤ και καποια στιγμη καποιοι αποφασισαν οτι δεν θελανε να τρεχουν αλλο εκει. Αυτο για εμενα δηλωνει 2 πραγματα:

1. Το ποσο μεγαλο κατορθωμα ειναι να τρεχεις σε αυτο τον αγωνα
2. Θελει τεραστια @@ να το κανεις, και οι παραπανω πολυ απλα τα εχασαν.

Γιατι κακα τα ψεμματα. Τι παει να πει υπο το φοβο μηπως τους στοιχισει κλπ; Εισαι η δεν εισαι αγωνιζομενος ρε φιλε; Οποιος φοβαται παραταει τους αγωνες και πιανει το πλεξιμο και ολα τα αλλα ειναι π@π@ριες!

Νομιζεις οτι ολο αυτο ειναι ενα πανηγυρακι για να το παιξουν οι ντοπιοι μαγκες;
Ξανατονιζω οτι παλια το ΤΤ ηταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ και καποια στιγμη καποιοι οδηγοι συσπειρωθηκαν για να το βγαλουν εκτος γιατι πολυ απλα ΦΟΒΟΥΝΤΑΝ.
ΕΚΕΙ ομως ειναι που ξεχωριζει η ηρα απο το σταρι ρε φιλε. Εκει που εγω φοβαμαι καν να το σκεφτω, ο αλλος σπρωχνει ορια μηχανης και ανθρωπου και κανει το αδιανοητο!

Το να τρεξει καν καποιος σε εναν τοσο δυσκολο και επικινδυνο αγωνα ποσο μαλλον να νικησει πολλες φορες, ε τοτε ναι ρε συ, αυτος ΕΙΝΑΙ ηρωας.
Πολυ περισσοτερο απο το να τρεχεις στα αποστειρωμενα MotoGP που εχουν καταντησει σαν την φορμουλα 1!
Traction control, σουζα control, γκαζι control, αλλαγες ελαστικων και πιτστοπ, και απλωσιες με gravel και αεροσακους μη μας παθουν τιποτα τα καμαρια μας και μη χ@σω.... Γαμω! Rolling Eyes

Δηλαδη ποιοι ειναι ηρωες για εσενα ρε συ, για να καταλαβω; Αυτοι; Rolling Eyes
Οσο λες εσυ τους αγωνιζομενους στο ΤΤ τρελους, αλλο τοσο θα μπορουσα εγω να πω τους παραπανω φλωρους... Suspect
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 4:57 pm
Μούμπλε μούμπλε... Think

Η λέξη ήρωας ίσως δεν είναι κατάλληλη για κανέναν οδηγό αγώνων. Ήρωας είναι όποιος διακινδυνεύει όχι για τον ίδιον αλλά για άλλους, για παράδειγμα ένας πυροσβέστης που ρισκάρει να πεθάνει για να σώσει έναν παγιδευμένο στις φλόγες είναι ένας εν δυνάμει ήρωας.
Οι αναβάτες δεν κάνουν κάτι τέτοιο, εκτός αν κάποιος υποστηρίξει ότι ρισκάρουν για να έχουμε εμείς καλύτερες μηχανές, κράνη κλπ, αλλά μάλλον δεν τρέχουν για αυτό, σωστά;

Βέβαια, είναι αξιοθαύμαστοι γιατί σπρώχνουν τα πράγματα πέρα από το όριο, όπως είπε ο Νίκος. Από την άλλη, δεν θα έλεγα και φλώρους όσους τρέχουν στο Motogp...
Οι αγώνες έχουν έτσι κι αλλιώς ένα υψηλό βαθμό κινδύνου και αυτό είναι κομμάτι της ομορφιάς τους είτε είσαι μέσα σας αγωνιζόμενος, είτε είσαι έξω σαν θεατής. Αλλά πόσο κίνδυνο πρέπει να έχουν; Δεν έχω να δώσω μια απάντηση αλλά θα αλείφαμε άραγε τα λάστιχα και τα δισκόφρενα με γράσο ή θα τρέχαμε χωρίς κράνος για να μην μας πουν φλώρους; Προσπαθώ να πω ότι πραγματικά θαυμάζω την τρέλα των αγωνιζόμενων στο TT αλλά κατανοώ απόλυτα εκείνους που κυνήγησαν την εξαίρεσή του από το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι κρίμα το πρώτο λάθος να είναι και το μοιραίο. Είναι κρίμα θαυμάσιοι οδηγοί να σκοτώνονται ή να μένουν παράλυτοι.
Ο Dunlop που αναφέρεις Νίκο είναι ένας θρύλος με τεράστιο πείσμα και ικανότητα αλλά σκοτώθηκε ακαριαία σε ΤΤ στην Εσθονία όταν γλίστρησε και έπεσε πάνω σε ένα δέντρο. Νομίζω ότι θα ήταν ακόμα ανάμεσά μας αν είχε γλιστρήσει σε μια πίστα.


finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 6:00 pm
Ο Φυσικός με κάλυψε.
Ήρωας και επαγγελματίας (ή μη) οδηγός αγώνων είναι δυο έννοιες που δεν συναντιούνται. Μπορεί κάποιος οδηγός να είναι ήρωας, αλλά θα είναι για τελείως διαφορετικούς λόγους (πχ η γυναίκα του γκρινιάζει, για να ελαφρύνω λίγο fight3 )

Αν κάποτε τα μέτρα (και όρια) ασφάλειας ήταν χαμηλότερα δεν σημαίνει ότι αυτοί οι οδηγοί ήταν καλύτεροι ή πιο μάγκες από τους τωρινούς. Απλά είχαν μεγαλύτερες πιθανότητες πτώσης (και τραυματισμού). Αν κάποτε κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να κοπούν επικίνδυνες πίστες, δεν πρέπει να θεωρούνται φλώροι.

Με την ίδια λογική, ήρωες είναι και αυτοί που τρέχουν χωρίς κράνος, με μηχανάκια χωρίς φρένα, που ξύνουν μπότα στους πολιτικούς δρόμους, επειδή είναι πιο επικίνδυνο.

Η άποψή μου είναι ότι δεν φαίνετια η μαγκιά αν τρέχεις (γρήγορα ή αργά) σε επικίνδυνες διαδρομές, αλλά αν τρέχεις γρήγορα σε ασφαλείς διαδρομές.
Τώρα το αν τα ηλεκτρονικά στα MotoGP χαλάνε την ουσία του αθλήματος, χωρίς να βελτιώνουν ουσιαστικά την ασφάλεια είναι άλλο θέμα, που μάλλον θα συμφνήσουμε.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 9:50 pm
Ok, καταλαβαινω την αποψη σας παιδες, αλλα μαλλον εγω ειμαι λιγο πιο παλιομοδιτης σε αυτο το θεμα... Θα συμφωνησω οτι η λεξη ηρωας ειναι ατοπη, αλλα ξερετε καλα και εσεις οτι την λεξη ηρωας δεν την χρησιμοποιησε το κειμενο με την εννοια που αναφερετε. Οποτε ποιο το νοημα της αναφορας οτι δεν σημαινει τον ηρωα κυριολεκτικα; Προφανως και οχι. Wink

Για εμενα προσωπικα αυτες οι φιγουρες ηταν/ειναι ηρωες που με συντροφευσαν στην εφηβεια μεσα απο αφισες πανω απο το κρεβατι μου, ονειρευομενος να πιασω καποτε το "ονειρο" που πρεσβευαν. Μπορει να ειμαι ανοητος ρομαντικος, αλλα οι αγωνες τωρα πια εχουν χασει την αιγλη και τη μαγεια του τοτε. Μπορει οι φτου-κακα-τζιζ αγωνες να βγηκαν απο τα καλανταρια, μπορει οι φορμες και τα κρανη να εγιναν 15,000 φορες καλυτερα, και ολα αυτα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ για καλο, αλλα καπου μαζι με τα αναγκαια ηρθε/ερχεται η αποστειρωση.
Χθες ηταν η Γιαμαχα με το throttle by wire. Σημερα ειναι η Χοντα με το φρενο by wire. Αυριο τι;
Σουζες; Δεν γινεται γιατι ο εγκεφαλος της μηχανης προβλεπει και δεν αφηνει το γκαζι να ανοιξει και να σηκωθει η μηχανη.
Παντες; Δεν γινεται γιατι το αντισπιν ελεγχει το γκαζι και τις απαγορευουν...
Εντο; Δεν γινεται γιατι το ABS ελεγχει τα φρενα και δεν...

Ωραια ολα αυτα ρε παιδια. Ωραια και αγια. Και σιγουρα σωτηρια για ενα σωρο "χρηστες" μηχανων, και οχι αναβατες. Αλλα εγω που θελω μια Μ Η Χ Α Ν Η με την παλια εννοια του ορου τι να κανω; Τσουβαλια ροπακλας απο ενα κακο, ντανιασμενο και ζορικο μοτορι να κανει αυτα που θελω ΕΓΩ, τι να κανω;

Ετσι ειναι και αυτος ο αγωνας για εμενα... Ασχετα απο το αν ειναι ηρωες η οχι αυτοι που τρεχουν, ειναι σιγουρα "τρελοι" αλλα με μια γλυκεια και υπεροχη εννοια που πλεον στην εποχη της απαγορευσης και της αποστειρωσης τινει να εκλειψει... Υπεροχοι τρελαρες σε φαση Joe Bar, στον τελευταιο αντρικιο αγωνα μιας αλλης εποχης.... Μιας εποχης με καστρολαδα, μπαλωμενα δερματινα και αθωοτητα... Μιας εποχης που οτι ειχε ο καθενας αγωνιζοταν η εκανε το γυρο του κοσμου χωρις να ψαχνει τα ιντερνετ και τα GPS και τα google και τα meteo... Μιας εποχης που εφυγε αλλα για μερικους ανοητους ρομαντικους ειναι πολυτιμη... Μπορει να ειμαι μικρος και οι μεγαλυτεροι να τα ξερουν καλυτερα η να εχουν και αλλη αποψη πλεον, αλλα εγω τα εζησα απο πιτσιρικας σε ΛΕΜΟΤ, Αυρες και λοιπα στεκια και αν χαθουν θα φυγει και ενα κομματι μου....

Οσο για τον ΘΡΥΛΟ William Joseph "Joey" Dunlop, εγινε θρυλος ακριβως επειδη ετρεχε στο τρελονησι και επειδη κερδισε τον δυσκολοτερο αγωνα ολων αγωνα οχι μια, οχι δυο αλλα 24 ολοκληρες φορες σε ολες τις κατηγοριες!
Αν αντι αυτου ετρεχε στα 125 στο τοπικο πρωταθλημα της Μ. Βρετανιας θα ηταν απλα μια υποσημειωση στην ιστορια του μοτοσυκλετισμου.
Ναι, σκοτωθηκε σε Tourist Trophy, αλλα ΟΧΙ στο Νησι. Αν δεν ετρεχε σε αγωνες δημοσιων δρομων θα ηταν ακομα εδω; Ισως ναι. Ισως οχι. Κανεις δεν ξερει.
Το μονο που ειναι ομως ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι ο Joey ετρεχε στο Νησι γιατι αυτο ηταν που ηθελε να κανει. Και αν τελικα δεν ετρεχε σε TT meetings ισως σημερα να ζουσε αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν δυστυχισμενος.

Ο Joey ηταν ενας απο τους μεγαλυτερους αναβατες ολων των εποχων και ηξερε καλα τους κινδυνους αυτων των αγωνων. Και ομως επελεξε να συνεχισει.
Οπως και εμεις επιλεγουμε να συνεχιζουμε να καβαλαμε παρα το οτι πεφτουμε, τσακιζομαστε και χανουμε αδερφια καθημερινα στους δρομους.

Κρατηστε τα νεροβραστα motoGP με τις αλλαγες ελαστικων και τα τηλεχειριζομενα/ηλεκτρονικομπλιπλικο-μηχανακια.
Εμενα θα μου επιτρεψετε να παω με τους τρελους και ανωριμους που ακομα επιμενουν να ρισκαρουν τη ζωη τους σε αγωνες politically incorrect. *

* Και για την ιστορια φιλε Φιν, το Isle of Man ΤΤ ειναι επισημη διοργανωση αγωνων, οπου η διαδρομη ειναι κλειστη απο ΠΑΝΤΟΥ στην οποια κυκλοφορια, ο δρομος ειναι επιπεδου πιστας και οι αναβατες οδηγοι αγωνων με πληρη εξοπλισμο. Νομιζω οτι εχει μια μικρη διαφορα απο το "τρέχουν χωρίς κράνος, με μηχανάκια χωρίς φρένα, που ξύνουν μπότα στους πολιτικούς δρόμους"... Wink
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 11:22 pm
Ταξιδευτής wrote:Ok, καταλαβαινω την αποψη σας παιδες, αλλα μαλλον εγω ειμαι λιγο πιο παλιομοδιτης σε αυτο το θεμα... Θα συμφωνησω οτι η λεξη ηρωας ειναι ατοπη, αλλα ξερετε καλα και εσεις οτι την λεξη ηρωας δεν την χρησιμοποιησε το κειμενο με την εννοια που αναφερετε. Οποτε ποιο το νοημα της αναφορας οτι δεν σημαινει τον ηρωα κυριολεκτικα; Προφανως και οχι. Wink

Για εμενα προσωπικα αυτες οι φιγουρες ηταν/ειναι ηρωες που με συντροφευσαν στην εφηβεια μεσα απο αφισες πανω απο το κρεβατι μου, ονειρευομενος να πιασω καποτε το "ονειρο" που πρεσβευαν. Μπορει να ειμαι ανοητος ρομαντικος, αλλα οι αγωνες τωρα πια εχουν χασει την αιγλη και τη μαγεια του τοτε. Μπορει οι φτου-κακα-τζιζ αγωνες να βγηκαν απο τα καλανταρια, μπορει οι φορμες και τα κρανη να εγιναν 15,000 φορες καλυτερα, και ολα αυτα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ για καλο, αλλα καπου μαζι με τα αναγκαια ηρθε/ερχεται η αποστειρωση.
Χθες ηταν η Γιαμαχα με το throttle by wire. Σημερα ειναι η Χοντα με το φρενο by wire. Αυριο τι;
Σουζες; Δεν γινεται γιατι ο εγκεφαλος της μηχανης προβλεπει και δεν αφηνει το γκαζι να ανοιξει και να σηκωθει η μηχανη.
Παντες; Δεν γινεται γιατι το αντισπιν ελεγχει το γκαζι και τις απαγορευουν...
Εντο; Δεν γινεται γιατι το ABS ελεγχει τα φρενα και δεν...

Ωραια ολα αυτα ρε παιδια. Ωραια και αγια. Και σιγουρα σωτηρια για ενα σωρο "χρηστες" μηχανων, και οχι αναβατες. Αλλα εγω που θελω μια Μ Η Χ Α Ν Η με την παλια εννοια του ορου τι να κανω; Τσουβαλια ροπακλας απο ενα κακο, ντανιασμενο και ζορικο μοτορι να κανει αυτα που θελω ΕΓΩ, τι να κανω;

Ετσι ειναι και αυτος ο αγωνας για εμενα... Ασχετα απο το αν ειναι ηρωες η οχι αυτοι που τρεχουν, ειναι σιγουρα "τρελοι" αλλα με μια γλυκεια και υπεροχη εννοια που πλεον στην εποχη της απαγορευσης και της αποστειρωσης τινει να εκλειψει... Υπεροχοι τρελαρες σε φαση Joe Bar, στον τελευταιο αντρικιο αγωνα μιας αλλης εποχης.... Μιας εποχης με καστρολαδα, μπαλωμενα δερματινα και αθωοτητα... Μιας εποχης που οτι ειχε ο καθενας αγωνιζοταν η εκανε το γυρο του κοσμου χωρις να ψαχνει τα ιντερνετ και τα GPS και τα google και τα meteo... Μιας εποχης που εφυγε αλλα για μερικους ανοητους ρομαντικους ειναι πολυτιμη... Μπορει να ειμαι μικρος και οι μεγαλυτεροι να τα ξερουν καλυτερα η να εχουν και αλλη αποψη πλεον, αλλα εγω τα εζησα απο πιτσιρικας σε ΛΕΜΟΤ, Αυρες και λοιπα στεκια και αν χαθουν θα φυγει και ενα κομματι μου....

Οσο για τον ΘΡΥΛΟ William Joseph "Joey" Dunlop, εγινε θρυλος ακριβως επειδη ετρεχε στο τρελονησι και επειδη κερδισε τον δυσκολοτερο αγωνα ολων αγωνα οχι μια, οχι δυο αλλα 24 ολοκληρες φορες σε ολες τις κατηγοριες!
Αν αντι αυτου ετρεχε στα 125 στο τοπικο πρωταθλημα της Μ. Βρετανιας θα ηταν απλα μια υποσημειωση στην ιστορια του μοτοσυκλετισμου.
Ναι, σκοτωθηκε σε Tourist Trophy, αλλα ΟΧΙ στο Νησι. Αν δεν ετρεχε σε αγωνες δημοσιων δρομων θα ηταν ακομα εδω; Ισως ναι. Ισως οχι. Κανεις δεν ξερει.
Το μονο που ειναι ομως ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι ο Joey ετρεχε στο Νησι γιατι αυτο ηταν που ηθελε να κανει. Και αν τελικα δεν ετρεχε σε TT meetings ισως σημερα να ζουσε αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν δυστυχισμενος.

Ο Joey ηταν ενας απο τους μεγαλυτερους αναβατες ολων των εποχων και ηξερε καλα τους κινδυνους αυτων των αγωνων. Και ομως επελεξε να συνεχισει.
Οπως και εμεις επιλεγουμε να συνεχιζουμε να καβαλαμε παρα το οτι πεφτουμε, τσακιζομαστε και χανουμε αδερφια καθημερινα στους δρομους.

Κρατηστε τα νεροβραστα motoGP με τις αλλαγες ελαστικων και τα τηλεχειριζομενα/ηλεκτρονικομπλιπλικο-μηχανακια.
Εμενα θα μου επιτρεψετε να παω με τους τρελους και ανωριμους που ακομα επιμενουν να ρισκαρουν τη ζωη τους σε αγωνες politically incorrect. *

* Και για την ιστορια φιλε Φιν, το Isle of Man ΤΤ ειναι επισημη διοργανωση αγωνων, οπου η διαδρομη ειναι κλειστη απο ΠΑΝΤΟΥ στην οποια κυκλοφορια, ο δρομος ειναι επιπεδου πιστας και οι αναβατες οδηγοι αγωνων με πληρη εξοπλισμο. Νομιζω οτι εχει μια μικρη διαφορα απο το "τρέχουν χωρίς κράνος, με μηχανάκια χωρίς φρένα, που ξύνουν μπότα στους πολιτικούς δρόμους"... Wink


Γενικοτερα και εξ'αρχης να πω οτι δηλωνω και εγω λατρης των αγωνων ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ σε
δημοσιους δρομους.Η πραγματικη εξελιξη για τις μοτοσυκλετες που εμεις καβαλαμε ερχεται ακριβως απο αυτους τους αγωνες....Για σκεφτειτε το λιγο...

Οι αγωνες πιστας -ΜotoGP + F1- δεν ειναι παρα ενα εργαστηρι ερευνας σε τεχνολογιες που ΘΑ ερθουν-μπορει και οχι....θυμηθειτε τα Wankel Norton...η τις εξατροχες Tyrell-στα δικα μας τετρατροχα η διτροχα....Εργαστηριο ερευνας τεχνολογιας.

Γι'αυτο και λεω οτι οι αγωνες SBK και ποιο παλια τα Endurance ειναι αυτα που αξιζει να παρακολουθουμε εμεις οι αναβατες που αγοραζουμε τα προιοντα.Το ιδιο ισχυει και με τους αγωνες Rally στα αυτοκινητα.

Αυτους αγαπω πολυ,εχω παρακολουθησει Ακροπολις απο το '84 μεχρι το 2003 ανελλιπως και απειρες αναβασεις αυτοκινητων.Αντιθετα στα μοτοσυκλετιστικα δρωμενα ποτε δεν με ενθουσιασε η Ελληνικη πραγματικοτητα.Παρακολουθουσα ομως μεσω του ειδικου τυπου αγωνες σαν το θρυλικο ΤΤ(παραλληλα με τους αγωνες πιστας...) οπου μορφες σαν τον Joey απογειωναν τα RC τους στην Ballaugh Bridge η στριβανε ταπα στην Gooseneck....

Οι αγαπημενοι μου αναβατες ακομα και τωρα που μιλαμε ειναι σαφως ο Joey μαζι με τον Stevie "Hizzy" Hisslop.....Αυτους τους δυο δεν μπορω να τους ξεχωρισω στην καρδια μου,ποιον πρωτο και ποιον δευτερο.

Επισης ειναι και το ενα(απο τα δυο δηλαδη..) απο τα προσωπικα μου ονειρα..
Να βρεθω στο Νησι τις μερες του αγωνα(ολες τις μερες..).Το αλλο ειναι να παω Βορειο Ακρωτηριο...
caponordman
caponordman
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 25
Ηλικία : 114
Μοντέλο : aprilia caponord
Κράνος : Schuberth S1 Pro

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 11:34 pm
Συμφωνω παιδια σε ολα .
Επειδη δεν εχω πολλες εικονες θα ηθελα να πω οτι ο αγαπημενος μου οδηγος ειναι ενας Ελληνας ....
Ο gabadoo !!! Ναι κυριοι ο gabadoo , Τον θαυμαζω για τον τροπο που μπαινει με 180-200 στις στροφες , που στριβει το στρωμα του , που ενω ειναι 2 μετρα ( και 2 σταθμα ) οταν πιανει τα 200 αγκαλιαζει μπροστα στη μηχανη και γινεται ενα με αυτη , Σαν γιαπωνεζος πραγματικος .
Σαγκιοναρα gabaaaaaaaaa


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Υ.γ Επισης μου αρεσουν οι αγωνες moto ct Very Happy
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 11:37 pm
caponordman wrote:Συμφωνω παιδια σε ολα .
Επειδη δεν εχω πολλες εικονες θα ηθελα να πω οτι ο αγαπημενος μου οδηγος ειναι ενας Ελληνας ....
Ο gabadoo !!! Ναι κυριοι ο gabadoo , Τον θαυμαζω για τον τροπο που μπαινει με 180-200 στις στροφες , που στριβει το στρωμα του , που ενω ειναι 2 μετρα ( και 2 σταθμα ) οταν πιανει τα 200 αγκαλιαζει μπροστα στη μηχανη και γινεται ενα με αυτη , Σαν γιαπωνεζος πραγματικος .
Σαγκιοναρα gabaaaaaaaaa


Y.γ Επισης μου αρεσουν και αγωνες μοτο ct cheerleader

200;;;;;;;;


















Το Στρωμα;;;;;







































Παω να δω στην αυλη......












Υ.Γ.
Να κοιταξεις το κοντερ σου Ψηλεα
Ως γνησιο Ιταλικο.....κλεβει προς τα πανωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
lol! lol! lol! lol! lol! lol!
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 11:39 pm
......αληθεια.....

Οι αγωνες moto CT που αναφερθησαν τι ειδους ειναι και με τι γνονται;




silent
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

4/6/2009, 11:49 pm
66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Isleofman.th


Το οποιο Νησι εχει για σημαια του το αρχαιοελληνικο "τρισκελιον"....
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

5/6/2009, 1:59 am
Ταξιδευτής wrote:Ok, καταλαβαινω την αποψη σας παιδες, αλλα μαλλον εγω ειμαι λιγο πιο παλιομοδιτης σε αυτο το θεμα... Θα συμφωνησω οτι η λεξη ηρωας ειναι ατοπη, αλλα ξερετε καλα και εσεις οτι την λεξη ηρωας δεν την χρησιμοποιησε το κειμενο με την εννοια που αναφερετε. Οποτε ποιο το νοημα της αναφορας οτι δεν σημαινει τον ηρωα κυριολεκτικα; Προφανως και οχι. Wink

Για εμενα προσωπικα αυτες οι φιγουρες ηταν/ειναι ηρωες που με συντροφευσαν στην εφηβεια μεσα απο αφισες πανω απο το κρεβατι μου, ονειρευομενος να πιασω καποτε το "ονειρο" που πρεσβευαν. Μπορει να ειμαι ανοητος ρομαντικος, αλλα οι αγωνες τωρα πια εχουν χασει την αιγλη και τη μαγεια του τοτε. Μπορει οι φτου-κακα-τζιζ αγωνες να βγηκαν απο τα καλανταρια, μπορει οι φορμες και τα κρανη να εγιναν 15,000 φορες καλυτερα, και ολα αυτα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ για καλο, αλλα καπου μαζι με τα αναγκαια ηρθε/ερχεται η αποστειρωση.
Χθες ηταν η Γιαμαχα με το throttle by wire. Σημερα ειναι η Χοντα με το φρενο by wire. Αυριο τι;
Σουζες; Δεν γινεται γιατι ο εγκεφαλος της μηχανης προβλεπει και δεν αφηνει το γκαζι να ανοιξει και να σηκωθει η μηχανη.
Παντες; Δεν γινεται γιατι το αντισπιν ελεγχει το γκαζι και τις απαγορευουν...
Εντο; Δεν γινεται γιατι το ABS ελεγχει τα φρενα και δεν...

Ωραια ολα αυτα ρε παιδια. Ωραια και αγια. Και σιγουρα σωτηρια για ενα σωρο "χρηστες" μηχανων, και οχι αναβατες. Αλλα εγω που θελω μια Μ Η Χ Α Ν Η με την παλια εννοια του ορου τι να κανω; Τσουβαλια ροπακλας απο ενα κακο, ντανιασμενο και ζορικο μοτορι να κανει αυτα που θελω ΕΓΩ, τι να κανω;

Ετσι ειναι και αυτος ο αγωνας για εμενα... Ασχετα απο το αν ειναι ηρωες η οχι αυτοι που τρεχουν, ειναι σιγουρα "τρελοι" αλλα με μια γλυκεια και υπεροχη εννοια που πλεον στην εποχη της απαγορευσης και της αποστειρωσης τινει να εκλειψει... Υπεροχοι τρελαρες σε φαση Joe Bar, στον τελευταιο αντρικιο αγωνα μιας αλλης εποχης.... Μιας εποχης με καστρολαδα, μπαλωμενα δερματινα και αθωοτητα... Μιας εποχης που οτι ειχε ο καθενας αγωνιζοταν η εκανε το γυρο του κοσμου χωρις να ψαχνει τα ιντερνετ και τα GPS και τα google και τα meteo... Μιας εποχης που εφυγε αλλα για μερικους ανοητους ρομαντικους ειναι πολυτιμη... Μπορει να ειμαι μικρος και οι μεγαλυτεροι να τα ξερουν καλυτερα η να εχουν και αλλη αποψη πλεον, αλλα εγω τα εζησα απο πιτσιρικας σε ΛΕΜΟΤ, Αυρες και λοιπα στεκια και αν χαθουν θα φυγει και ενα κομματι μου....

Οσο για τον ΘΡΥΛΟ William Joseph "Joey" Dunlop, εγινε θρυλος ακριβως επειδη ετρεχε στο τρελονησι και επειδη κερδισε τον δυσκολοτερο αγωνα ολων αγωνα οχι μια, οχι δυο αλλα 24 ολοκληρες φορες σε ολες τις κατηγοριες!
Αν αντι αυτου ετρεχε στα 125 στο τοπικο πρωταθλημα της Μ. Βρετανιας θα ηταν απλα μια υποσημειωση στην ιστορια του μοτοσυκλετισμου.
Ναι, σκοτωθηκε σε Tourist Trophy, αλλα ΟΧΙ στο Νησι. Αν δεν ετρεχε σε αγωνες δημοσιων δρομων θα ηταν ακομα εδω; Ισως ναι. Ισως οχι. Κανεις δεν ξερει.
Το μονο που ειναι ομως ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι ο Joey ετρεχε στο Νησι γιατι αυτο ηταν που ηθελε να κανει. Και αν τελικα δεν ετρεχε σε TT meetings ισως σημερα να ζουσε αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν δυστυχισμενος.

Ο Joey ηταν ενας απο τους μεγαλυτερους αναβατες ολων των εποχων και ηξερε καλα τους κινδυνους αυτων των αγωνων. Και ομως επελεξε να συνεχισει.
Οπως και εμεις επιλεγουμε να συνεχιζουμε να καβαλαμε παρα το οτι πεφτουμε, τσακιζομαστε και χανουμε αδερφια καθημερινα στους δρομους.

Κρατηστε τα νεροβραστα motoGP με τις αλλαγες ελαστικων και τα τηλεχειριζομενα/ηλεκτρονικομπλιπλικο-μηχανακια.
Εμενα θα μου επιτρεψετε να παω με τους τρελους και ανωριμους που ακομα επιμενουν να ρισκαρουν τη ζωη τους σε αγωνες politically incorrect. *

* Και για την ιστορια φιλε Φιν, το Isle of Man ΤΤ ειναι επισημη διοργανωση αγωνων, οπου η διαδρομη ειναι κλειστη απο ΠΑΝΤΟΥ στην οποια κυκλοφορια, ο δρομος ειναι επιπεδου πιστας και οι αναβατες οδηγοι αγωνων με πληρη εξοπλισμο. Νομιζω οτι εχει μια μικρη διαφορα απο το "τρέχουν χωρίς κράνος, με μηχανάκια χωρίς φρένα, που ξύνουν μπότα στους πολιτικούς δρόμους"... Wink

Νίκο συμφωνώ σε αρκετά από όσα γράφεις. Θα σταθώ σε ότι διαφωνώ για να εξηγήσω το γιατί.
1. Ο Dunlop φυσικά και ήταν εκπληκτικός οδηγός, φυσικά και μπορεί να είναι πρότυπο για νέους μοτοσικλετιστές, φυσικά και απολάμβανε αυτό που έκανε και πιθανώς θα ήταν δυστυχής αν δεν το έκανε. Ωστόσο τα ίδια ισχύουν για τους Doohan και Rossi, όπως και για κάθε κορυφαίο οδηγό αγώνων. Και κανείς από τους τρεις δεν θα ήταν παρά μια υποσημείωση στην ιστορία αν έτρεχαν στα 125cc της Αγγλίας. Όμως, το αρχικό θέμα για μένα δεν ήταν ποιος είναι κορυφαίος αλλά ποιος είναι φλώρος. Και δεν είναι κανείς τους. Thumbsup
2. Προφανώς, δεν έχει σημασία αν ο Dunlop σκοτώθηκε στο Νησί ή στην Εσθονία. Έχουν σκοτωθεί ουκ ολίγοι στο Νησί και αρκετοί από αυτούς ήταν πολυνίκες. Γεγονός παραμένει ότι αν πέσεις με 200 σε αμμοπαγίδα θα...είσαι υγιέστερος από το να πέσεις με 200 σε κολόνα. Συνεχίζω να θαυμάζω όσους επιλέγουν το δεύτερο αλλά δεν λέω φλώρους τους πρώτους.
3. Όσα βοηθήματα και αν μπουν στις μοτοσικλέτες πάντα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να τα παρακάμπτουν όσοι θέλουν ή να αγοράζουν ένα άλλο μοντέλο, ότι γινόταν και παλιότερα με τους κόφτες-περιοριστές ταχύτητας και τους αντικόφτες που μπορούσες να βάλεις.
4. Νομίζω ότι οι άνθρωποι έχουν, συνήθως, μια ιδιαίτερα προσωπική-υποκειμενική αίσθηση του χρόνου. Ότι προηγήθηκε του παρόντος (τους) είναι αγνό και αμόλυντο και ότι ακολουθεί είναι πιθανώς επικίνδυνο και περιοριστικό. Οι μηχανές που έχουμε μας φαίνονται "προφανείς" αλλά είναι διαστημικές σε σχέση με 20 χρόνια πριν και αστείες με όσες θα υπάρχουν σε 20 χρόνια από τώρα. Όμως όσο βελτιώνονται τα φρένα και οι αναρτήσεις τόσο ανεβαίνουν οι ιπποδυνάμεις και το αποτέλεσμα είναι πως τελικά σε κάθε εποχή για να οδηγήσεις γρήγορα την κορυφαία μηχανή πρέπει να είσαι καλός. Πολύ καλός. Μπορεί λοιπόν ο Hailwood να οδηγούσε στο όριο μοτοσικλέτες με ταμπούρα και αστεία πλαίσια αλλά είχε λιγότερα από 80 άλογα να διαχειριστεί. Σήμερα, οι "φλώροι" έχουν φρενάρες και τα σχετικά αλλά με σχεδόν τα τριπλά άλογα.

Gabadoo η οδήγηση στο Νησί είναι κοινό μας όνειρο. :_hi:

Και ένα σχετικό βιντεάκι για να πορωθείτε! https://www.youtube.com/watch?v=ulvLg3n_JVA&feature=rec-HM-r2
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

5/6/2009, 10:25 am
Ο φυσικός wrote:Νίκο συμφωνώ σε αρκετά από όσα γράφεις. Θα σταθώ σε ότι διαφωνώ για να εξηγήσω το γιατί.
1. Ο Dunlop φυσικά και ήταν εκπληκτικός οδηγός, φυσικά και μπορεί να είναι πρότυπο για νέους μοτοσικλετιστές, φυσικά και απολάμβανε αυτό που έκανε και πιθανώς θα ήταν δυστυχής αν δεν το έκανε. Ωστόσο τα ίδια ισχύουν για τους Doohan και Rossi, όπως και για κάθε κορυφαίο οδηγό αγώνων. Και κανείς από τους τρεις δεν θα ήταν παρά μια υποσημείωση στην ιστορία αν έτρεχαν στα 125cc της Αγγλίας. Όμως, το αρχικό θέμα για μένα δεν ήταν ποιος είναι κορυφαίος αλλά ποιος είναι φλώρος. Και δεν είναι κανείς τους. Thumbsup
2. Προφανώς, δεν έχει σημασία αν ο Dunlop σκοτώθηκε στο Νησί ή στην Εσθονία. Έχουν σκοτωθεί ουκ ολίγοι στο Νησί και αρκετοί από αυτούς ήταν πολυνίκες. Γεγονός παραμένει ότι αν πέσεις με 200 σε αμμοπαγίδα θα...είσαι υγιέστερος από το να πέσεις με 200 σε κολόνα. Συνεχίζω να θαυμάζω όσους επιλέγουν το δεύτερο αλλά δεν λέω φλώρους τους πρώτους.
3. Όσα βοηθήματα και αν μπουν στις μοτοσικλέτες πάντα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να τα παρακάμπτουν όσοι θέλουν ή να αγοράζουν ένα άλλο μοντέλο, ότι γινόταν και παλιότερα με τους κόφτες-περιοριστές ταχύτητας και τους αντικόφτες που μπορούσες να βάλεις.
4. Νομίζω ότι οι άνθρωποι έχουν, συνήθως, μια ιδιαίτερα προσωπική-υποκειμενική αίσθηση του χρόνου. Ότι προηγήθηκε του παρόντος (τους) είναι αγνό και αμόλυντο και ότι ακολουθεί είναι πιθανώς επικίνδυνο και περιοριστικό. Οι μηχανές που έχουμε μας φαίνονται "προφανείς" αλλά είναι διαστημικές σε σχέση με 20 χρόνια πριν και αστείες με όσες θα υπάρχουν σε 20 χρόνια από τώρα. Όμως όσο βελτιώνονται τα φρένα και οι αναρτήσεις τόσο ανεβαίνουν οι ιπποδυνάμεις και το αποτέλεσμα είναι πως τελικά σε κάθε εποχή για να οδηγήσεις γρήγορα την κορυφαία μηχανή πρέπει να είσαι καλός. Πολύ καλός. Μπορεί λοιπόν ο Hailwood να οδηγούσε στο όριο μοτοσικλέτες με ταμπούρα και αστεία πλαίσια αλλά είχε λιγότερα από 80 άλογα να διαχειριστεί. Σήμερα, οι "φλώροι" έχουν φρενάρες και τα σχετικά αλλά με σχεδόν τα τριπλά άλογα.

Rolling Eyes Παμε παλι γιατι νομιζω οτι ειτε μιλαω κινεζικα ειτε παιζουμε με τις λεξεις.
1. Ειπα "θα μπορουσα να τους χαρακτηρισω φλωρους". ΔΕΝ τους ΕΙΠΑ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν ειναι. Οι αναβατες αυτοι ειναι οι καλυτεροι του κοσμου και στιβουν μηχανες που εγω/εσυ/εμεις θα φοβομασταν ακομα και να πλησιασουμε στα 5 μετρα.
Και για να το κανω φραγκοδιφραγκα: Η εκφραση φλωρος ηταν ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ για να τονισω το ακυρο του μηδενισμου των αναβατων του ΤΤ και την εξυψωση των αναβατων κλασσικης πιστας.

2. Ειπαμε: ο καθενας επιλεγει αυτο που του ταιριαζει. Αλλος τρεχει στο Dakar και αλλος τρεχει στο Le Mans. Αλλος τρεχει στο 6 Days και αλλος στο IOM. Οκ, ναι ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ στο ΙΟΜ. Τι πρεπει να γινει τωρα; Να θαψουμε εναν τετοιο θρυλικο αγωνα επειδη εκει εχουν σκοτωθει αναβατες; Εγω εδω διαφωνω καθετα. Για εμενα ΑΥΤΗ ειναι η γοητεια του ΙΟΜ: το ποσο extreme ειναι. Και οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται η απλα τρεχει σε ασφαλεστερους αγωνες με αμμοπαγιδες κλπ.

3. Συμφωνω, αν και θα γινεται ολο και πιο δυσκολο καθως οι μηχανες θα γινονται ολοενα και πιο περιπλοκες ηλεκτρονικα.

4. Επισης συμφωνω, αλλα μεχρι ενα βαθμο. Νομιζω οτι ζουμε σε μια εποχη οροσημο στη Μοτοσυκλετα. Τα 100 χρονια εξελιξης μας εχουν δωσει καταπληκτικες μηχανες που ομως σπρωχνουν τα εξω ορια της συμβατικοτητας πλεον.
Ο αμεσος/μηχανικος/αναλογικος χειρισμος της μηχανης σιγα σιγα τεινει να καταργηθει και να αντικατασταθει απο εγκεφαλους που θεωρουν οτι ξερουν καλυτερα απο εμας για εμας.
Σε 20 χρονια απο τωρα εγω προσωπικα ΔΕΝ πιστευω οτι οι μηχανες θα ειναι καλυτερες και μακαρι να βγω ψευτης. Σε 20 χρονια πιστευω οτι οι μηχανες ειτε θα εχουν ...μπαταριες ειτε θα κινουνται με εναλλακτικα καυσιμα και θα εχουν πολυ αυστηροτερα επιπεδα ρυπων/θορυβου, με αμεσο κοστος στην αποδοση κινητηρα και την αισθητικη απολαυση (ηχος).

Οποτε απο αυτη την εννοια εγω νομιζω οτι ειμαστε πολυ τυχεροι που ζουμε σε αυτη ακριβως φαση της μοτοσυκλετας. Εχουμε -ακομα- μηχανες "μηχανικες" (αμεσο "καταλλοιπο" των παλιοτερων ντιζατων/καρμπυρατερατων μηχανων) που βρισκονται ομως στο απολυτως καλυτερο σημειο εξελιξης τους, μιας εξελιξης που κρατα 100 χρονια τωρα.

Just my 2 cents. Smile
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

5/6/2009, 10:53 am
Όχι Νίκο δεν μιλάς κινέζικα ούτε παίζουμε με τις λέξεις Smile , απλά όπως εξελίσσεται μια κουβέντα ανοίγουν πολλά παράλληλα θέματα και μου αρέσει να τα ξεχωρίζω και να τα συνεχίζω ξεχωριστά.

Έτσι λοιπόν,
για το πρώτο φαίνεται πως συμφωνούμε. Άλλωστε, κανείς δεν αμφισβήτησε την αξία των οδηγών ΤΤ, σωστά;
Στο δεύτερο να σημειώσω μόνο ότι και πάλι κανείς δεν μίλησε για θάψιμο των ΤΤ. Είναι καταπληκτικοί αγώνες, σε αυτό συμφωνούμε όλοι όσοι γράψαμε (μέχρι και βιντεάκια έβαλα, χεχε). Μόνο που -επιμένω- δεν θα έλεγα φοβητσιάρηδες τους οδηγούς πίστας. Very Happy
Με το τρίτο είμαστε ΟΚ.
Στο τέταρτο τώρα θα ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα. Να φτιάξουμε νέο thread για το πως πιστεύουμε ότι θα είναι οι μοτό του μέλλοντος;
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

9/6/2009, 11:35 pm
Ο ταχυτερος γυρος στο Νησι....και με V-4 παρακαλω....(ποιος κινητηρας να'ναι,βρε ποιος να'ναι,βρε ποιος να'ναι...)

https://www.youtube.com/watch?v=wixNQj7xkow&feature=related

δειτε και τα δυο μερη..


Εμενα παντως μου κοβονται τα ποδια οταν τους βλεπω να περνουν με ...οσα μεσα απο φωτοσκιασεις,φιλλερ απο τοιχους και μαντρουλες και χασιματα με 200 και ψαλιδισματα στην προσγειωση...

Καποιοι προτιμουν την οδηγηση σε πιστα με οτι αυτο συνεπαγεται σε τεχνολογικη προοδο
ασφαλεια,ερευνα ακομα και υλικων κατασκευης ρουχισμου...
Καποιοι αλλοι οδηγουν σε μερη οπως το Νησι...

Ο καθεις οπου τασσεται...

Και εγω με τους δευτερους...
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

9/6/2009, 11:40 pm
gabadoo wrote:
Καποιοι προτιμουν την οδηγηση σε πιστα με οτι αυτο συνεπαγεται σε τεχνολογικη προοδο
ασφαλεια,ερευνα ακομα και υλικων κατασκευης ρουχισμου...
Καποιοι αλλοι οδηγουν σε μερη οπως το Νησι...

Ο καθεις οπου τασσεται...

Και εγω με τους δευτερους...

Μ¨αρεεεεσεις ωρε

.
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

9/6/2009, 11:43 pm
gabadoo wrote:Ο ταχυτερος γυρος στο Νησι....και με V-4 παρακαλω....(ποιος κινητηρας να'ναι,βρε ποιος να'ναι,βρε ποιος να'ναι...)

https://www.youtube.com/watch?v=wixNQj7xkow&feature=related

δειτε και τα δυο μερη..


Εμενα παντως μου κοβονται τα ποδια οταν τους βλεπω να περνουν με ...οσα μεσα απο φωτοσκιασεις,φιλλερ απο τοιχους και μαντρουλες και χασιματα με 200 και ψαλιδισματα στην προσγειωση...

Καποιοι προτιμουν την οδηγηση σε πιστα με οτι αυτο συνεπαγεται σε τεχνολογικη προοδο
ασφαλεια,ερευνα ακομα και υλικων κατασκευης ρουχισμου...
Καποιοι αλλοι οδηγουν σε μερη οπως το Νησι...

Ο καθεις οπου τασσεται...

Και εγω με τους δευτερους...

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ 63183885
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

10/6/2009, 11:29 am
Μια πολύ σύντομη και ελπίζω περιεκτική τοποθέτηση μου για το θέμα και τις «διαφωνίες» που προκάλεσε:

Ο (σαφώς ικανότατος) αναβάτης Dunlop αν ήταν τώρα ανάμεσα μας, και υποθετικά ας πούμε μέλος της παρέας μας, θα έφευγε ΝΟΜΙΖΩ το Σ/Κ να ξεσκιστεί στον Μπράλλο.

Οι (σαφώς ικανότατοι )αναβάτες Doohan και Rossi αν ήταν τώρα ανάμεσα μας και υποθετικά μέλη της παρέας μας, θα έφευγαν ΝΟΜΙΖΩ για Σέρρες.

Σορρυ αλλά προτιμώ τους δεύτερους!!
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

10/6/2009, 11:36 am
Don John wrote:Μια πολύ σύντομη και ελπίζω περιεκτική τοποθέτηση μου για το θέμα και τις «διαφωνίες» που προκάλεσε:

Ο (σαφώς ικανότατος) αναβάτης Dunlop αν ήταν τώρα ανάμεσα μας, και υποθετικά ας πούμε μέλος της παρέας μας, θα έφευγε ΝΟΜΙΖΩ το Σ/Κ να ξεσκιστεί στον Μπράλλο.

Οι (σαφώς ικανότατοι )αναβάτες Doohan και Rossi αν ήταν τώρα ανάμεσα μας και υποθετικά μέλη της παρέας μας, θα έφευγαν ΝΟΜΙΖΩ για Σέρρες.

Σορρυ αλλά προτιμώ τους δεύτερους!!

Συμφωνώ κι εγώ για το θέμα πίστας (και νομίζω οι όλοι μας) ΑΛΛΑ ας μην ξεχνάμε ότι μπορεί στο ΤΤ να έχεις αυλές, δέντρα, κολώνες και διάφορους άλλους εξωτερικούς παράγοντες γύρω από το δρόμο ΑΛΛΑ η διαδρομή είναι κλειστή στην κυκλοφορία, φαντάζομαι πέτρες, ντομάτες, καρέκλες κλπ έχουν καθαριστεί από το δρόμο και δεν ξέρω και κατά πόσο ελέγχεται και όλη η διαδρομή για τυχών ζωάκια που μπορεί να εμφανιστούν ξαφνικά.

Οπότε Γιάννη νομίζω πως ο Μπράλλος είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο... Wink


Κατά τα άλλα, προσωπική μου τοποθέτηση είναι ότι αν ήμουν εγώ ο αγωνιζόμενος, θα προτιμούσα την πίστα. Βγάζω το άχτι μου, ικανοποιώ την κάβλα μου και την αδρεναλίνη μου, αλλά (σε γενικές γραμμές, γιατί πάντα υπάρχει το απρόοπτο) δε ρισκάρω τα κοκκαλάκια μου. Μια χαρά μου ακούγεται. Smile
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

10/6/2009, 11:54 am
το άκρο άωτο οδηγού με αρχιδι@

randy de puniet στο TT
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

10/6/2009, 2:12 pm
'AGGEVI' wrote:
gabadoo wrote:Ο ταχυτερος γυρος στο Νησι....και με V-4 παρακαλω....(ποιος κινητηρας να'ναι,βρε ποιος να'ναι,βρε ποιος να'ναι...)

https://www.youtube.com/watch?v=wixNQj7xkow&feature=related

δειτε και τα δυο μερη..


Εμενα παντως μου κοβονται τα ποδια οταν τους βλεπω να περνουν με ...οσα μεσα απο φωτοσκιασεις,φιλλερ απο τοιχους και μαντρουλες και χασιματα με 200 και ψαλιδισματα στην προσγειωση...

Καποιοι προτιμουν την οδηγηση σε πιστα με οτι αυτο συνεπαγεται σε τεχνολογικη προοδο
ασφαλεια,ερευνα ακομα και υλικων κατασκευης ρουχισμου...
Καποιοι αλλοι οδηγουν σε μερη οπως το Νησι...

Ο καθεις οπου τασσεται...

Και εγω με τους δευτερους...

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ 63183885

Mαζι σας με +οσα θελετε! Smile


glystras wrote:το άκρο άωτο οδηγού με αρχιδι@

randy de puniet στο TT

Ετσι! Ο καθενας προφανως επιλεγει τι θελει να κανει και το ποσο θελει να ρισκαρει. Απλα καποιοι αποφασιζουν οτι θελουν να παιξουν στο πιο επικινδυνο (και ως εκ τουτου υπερτατο σαν δυσκολια) "παιχνιδι" που ειναι το ΤΤ.
Για αυτο και θεωρω οτι οσοι τρεχουν εκει πρεπει να ειναι θεομουρλοι και με κατι @@ ΝΑ!
Αυτο δεν μειωνει την αξια των "πισταδορων" αλλα εγω εχω μια αδυναμια στους τρελους, πως να το κανουμε. Smile

Επισης ο Βαγγελης εχει απολυτο δικιο. Το ΤΤ ειναι ουσιαστικα οτι ακριβως και το Μοντε Καρλο: δημοσιος δρομος αλλα με κορυφαιο οδοστρωμα, κλειστος στην κυκλοφορια κλπ κλπ. Wink
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ Empty Re: 66,410 Γιαρδες: Η ψυχολογια ενος αγωνιζομενου στο ΤΤ

10/6/2009, 4:01 pm
silent
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum