Αναβάθμιση πιρουνιού
+3
Caracal
gabadoo
kostasdirt
7 posters
Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 6:49 pm
Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα και έφτιαξα το πιρούνι όπως το ήθελα..
Δηλαδή να έχω εξωτερική ρύθμιση επαναφοράς (rebound) και φυσικά να διατηρήσω και την ρύθμιση της προφόρτισης..
Για να γίνει αυτό παραγγείλαμε κάτι πραγματάκια..
Βασικά αλλάχτηκαν τα Pumping rods και όλες οι βαλβίδες (συμπίεσης και επαναφοράς).
Οι βαλβίδες είναι προ ρυθμισμένες ανάλογα το βάρος του αναβάτη οδηγικό στυλ κτλ.
Φυσικά οι επαναφοράς είναι εξωτερικά ρυθμιζόμενες.
Εδώ το ένα μονταρισμένο και έτοιμο να μπει..
Και εδώ με τελειωμένο κόκπιτ..
Τοποθετήθηκαν όλα μπήκε w5 λάδι ρυθμίστηκε το sag αλλά ο καιρός δεν έχει βοηθήσει για βόλτα πάντως στατικά δείχνει απλά εκπληκτικό..
Θα επανέλθω.
Δηλαδή να έχω εξωτερική ρύθμιση επαναφοράς (rebound) και φυσικά να διατηρήσω και την ρύθμιση της προφόρτισης..
Για να γίνει αυτό παραγγείλαμε κάτι πραγματάκια..
Βασικά αλλάχτηκαν τα Pumping rods και όλες οι βαλβίδες (συμπίεσης και επαναφοράς).
Οι βαλβίδες είναι προ ρυθμισμένες ανάλογα το βάρος του αναβάτη οδηγικό στυλ κτλ.
Φυσικά οι επαναφοράς είναι εξωτερικά ρυθμιζόμενες.
Εδώ το ένα μονταρισμένο και έτοιμο να μπει..
Και εδώ με τελειωμένο κόκπιτ..
Τοποθετήθηκαν όλα μπήκε w5 λάδι ρυθμίστηκε το sag αλλά ο καιρός δεν έχει βοηθήσει για βόλτα πάντως στατικά δείχνει απλά εκπληκτικό..
Θα επανέλθω.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 7:34 pm
Μπραβο ρε Κωστα....
Τελικα ολα γινονται εαν υπαρχει ανησυχη θεληση
Ευχομαι να το χαιρεσαι και να σε δουμε και απο κοντα
Τελικα ολα γινονται εαν υπαρχει ανησυχη θεληση
Ευχομαι να το χαιρεσαι και να σε δουμε και απο κοντα
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 7:59 pm
Και γιατί δεν έβαλες ένα κομπλέ μπροστινό από 954;
Και κλάσεις ανώτερο τεχνικά, και υποψιάζομαι φτηνότερα θα έβγαινε.
( πόσο σου κόστισε η επέμβαση; )
Και κλάσεις ανώτερο τεχνικά, και υποψιάζομαι φτηνότερα θα έβγαινε.
( πόσο σου κόστισε η επέμβαση; )
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 8:22 pm
Μαμα μαμα ο κωστακης πηρε κατι καινουργια πιλουνια ………..μαμα είναι πολυυυυυυυυ ωλαια και θελω και γω…….
(για πες και τιμή να δω αν φτάνει το χαρτζιλίκι μου)
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 8:59 pm
Κωστα δειχνουν πολυ ωραια,μακαρι να ειναι και οσο θα ηθελες καλα...γιατι εσυ τοχεις ψαξει πολυ το θεμα του πηρουνιου.
Αν ειναι παντως πολυ καλα,μην το γραψεις γιατι ποιος ακουει τα κλαματα του glistra
Kαλα χλμ παντως ρε φιλε
Αν ειναι παντως πολυ καλα,μην το γραψεις γιατι ποιος ακουει τα κλαματα του glistra
Kαλα χλμ παντως ρε φιλε
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 9:14 pm
Και γιατί δεν έβαλες ένα κομπλέ μπροστινό από 954;
Και κλάσεις ανώτερο τεχνικά, και υποψιάζομαι φτηνότερα θα έβγαινε.
( πόσο σου κόστισε η επέμβαση; )
Θελει αναποδο απο sp1 ή sp2,το μπροστινο απο 954 ειναι νομιζω πιο κοντο ,(διατηρω μια επιφυλαξη).Αντε να το βρεις και αμα το βρεις θελει και τα υπολοιπα που πανε πακετο...δηλαδη φεξε μου και γλυστρησα.Πολλα τα λεφτα κα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει.
Μου φαινεται πολυ καλη η παραπανω αγορα.
Αν ειναι ευκολο σε παρακαλω πες τιμη και πρωτες εντυπωσεις.
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
17/10/2009, 9:22 pm
Γύρω στα 1300 ευρώ πάει το σύστημα κομπλε του 954 από ebay, το έχω βάλει σε RVF φίλου, και κατεμέ είναι πηρούνι αναφοράς στα πηρούνια παραγωγής (στοκ). USD με πολύ καλή αίσθηση, ακούει στις ρυθμισεις, βυθίζεται με πολύ καλή αίσθηση στα φρένα, φρένα τετραπίστονες με ανισομεγέθη και 330 δίσκοι, αλλού τελείως...
Κανένα συμβατικό VFR πηρούνι με τις δαγκανίτσες με γλύστρες και τα δισκάκια του VFR δεν μπορεί να συγκριθεί, όσο αναβάθμιση και να κάνεις στα υδραυλικά του. Η διαφορά σε ύψος, παίζει να μετριέται και σε μονοψήφιο αριθμό χιλιοστών, και μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια, ότι κάποιος που ενδιαφέρεται να βελτιώσει το πηρούνι του δεν το κάνει για άνεση ή ευστάθεια στον τουρισμό, το κάνει για να το πιέσει οδηγικά, οπότε καλοδεχούμενη μια μικρή μείωση του ύψους.
Δεν νομίζω τα υδραυλικά που έβαλε ο φίλος να είναι κάτω από 1000 ευρώ, για αυτό μου φαίνεται κάπως ασύμφορη η κίνηση, αλλά ας μας πει πόσο έκαναν...
Κανένα συμβατικό VFR πηρούνι με τις δαγκανίτσες με γλύστρες και τα δισκάκια του VFR δεν μπορεί να συγκριθεί, όσο αναβάθμιση και να κάνεις στα υδραυλικά του. Η διαφορά σε ύψος, παίζει να μετριέται και σε μονοψήφιο αριθμό χιλιοστών, και μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια, ότι κάποιος που ενδιαφέρεται να βελτιώσει το πηρούνι του δεν το κάνει για άνεση ή ευστάθεια στον τουρισμό, το κάνει για να το πιέσει οδηγικά, οπότε καλοδεχούμενη μια μικρή μείωση του ύψους.
Δεν νομίζω τα υδραυλικά που έβαλε ο φίλος να είναι κάτω από 1000 ευρώ, για αυτό μου φαίνεται κάπως ασύμφορη η κίνηση, αλλά ας μας πει πόσο έκαναν...
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
18/10/2009, 12:27 am
Οικονομοτεχνικως μπορει να ειναι και οπως τα λεει ο φιλος Velociraptor,ομως προσωπικα πιστευω οτι η βελτιωση του υπαρχον μπροστινου (για την χρηση που θελει να κανει ο εκαστοτε αναβατης-ιδιοκτητης..) ειναι πιο ελκυστικη για καποιον που εχει μηχανολογικη σκεψη....
Επι παραδειγματι (και στα δικα μου θα ελεγα...) φιλος και κατοχος V-Strom 650 ABS βρηκε,αγορασε και τοποθετησε (με δουλεια αρκετη θα ελεγα σε εργαλειομηχανες....) ενα 50αρι USD απο ΚΤΜ 990 Adventure και σε συνδυασμο με τις αλλες βελτιωσεις (φρενα Dual CBS απο CBR XX...ακουσον ακουσον....)και στον κινητηρα,μπορω να πω οτι εχει ενα Σουπερ μηχανακι....
Αλλος φιλος παλι με Στρωμα,εστειλε το πηρουνι στην Ιταλια σε μια εταιρεια που κατασκευαζει cartridge (http://www.kservice.it/inglese/home_en.asp)- υποψιν οτι το μπροστινο του 650 σε αντιθεση με του 1000 δεν εχει φυσιγγια στα καλαμια αλλα σκετο το ελατηριο-σαν κουδουνι...και οι Ιταλοι του εστειλαν ενα ποιοτικοτατο cartridge με ρυθμισεις αποσβεση συμπιεσης-αποσβεση επαναφορας και προφορτιση ελατηριου παρακαλω...
Επειτα του εβαλε ενα σετ ελατηρια Ohlins (παρεα με ενα αντιστοιχο αμορτισερ πισω...) και το αποτελεσμα σε σχεση με εκεινο με τα πραματα απο ΚΤΜ,απολυτως ιδιο σε συμπεριφορα στην ασφαλτο αν εξαιρεσεις την μεγαλυτερη και πιο "χωματερη" διαδρομη του 50αριου...
Κοστος;
Εκεινο με τα πραματα απο ΚΤΜ μαζι με τις εργασιες στις εργαλειομηχανες περασε τα 2.000 ενω τα cartridge απο Ιταλια γυρω στα 700 και 140 τα ελατηρια της Ολινς...
Για μενα η λυση των cartridge ειναι πραγματικη βελτιωση σε ενα ουσιαστικο κομματι της μηχανης που ο κατασκευαστης -SUZUKI εν πρκειμενω- απεφυγε να τοποθετησει εξ αρχης πρωτα για λογους κοστους και μετα για ολους τους υπολοιπους που ενδεχομενως να υπαρχουν...
Η αλλη με το μπροστινο απο ΚΤΜ ειναι Μοντιφα-εστω και καλομελετημενη- και οσο και αν βελτιωνει το μηχανακι δεν παυει να ειναι εκτος χαρακτηρα....
Εν ολιγοις μου αρεσει η εικονα του βελτιωτη παρα του εφαρμοστη-πατεντιαρη,αν γινομαι αντιληπτος...
Χωρις να εχω συνομιλησει με τον Κωστα(δεν τον εχω δει καν..)πιστευω οτι με το ιδιο σκεπτικο λειτουργησε...
(Εδω που τα λεμε και εγω τα cartridge απο την συγκεκριμενη εταιρεια θα παραγγειλω,για να συνεργαζονται με το ΟΛινς αμορτισερ μου...)
Αυτα και σορρυ για την πολυλογια μου περι Στροματων σε θρεντ για βελτιωσεις μπροστινων απο VFR....
Επι παραδειγματι (και στα δικα μου θα ελεγα...) φιλος και κατοχος V-Strom 650 ABS βρηκε,αγορασε και τοποθετησε (με δουλεια αρκετη θα ελεγα σε εργαλειομηχανες....) ενα 50αρι USD απο ΚΤΜ 990 Adventure και σε συνδυασμο με τις αλλες βελτιωσεις (φρενα Dual CBS απο CBR XX...ακουσον ακουσον....)και στον κινητηρα,μπορω να πω οτι εχει ενα Σουπερ μηχανακι....
Αλλος φιλος παλι με Στρωμα,εστειλε το πηρουνι στην Ιταλια σε μια εταιρεια που κατασκευαζει cartridge (http://www.kservice.it/inglese/home_en.asp)- υποψιν οτι το μπροστινο του 650 σε αντιθεση με του 1000 δεν εχει φυσιγγια στα καλαμια αλλα σκετο το ελατηριο-σαν κουδουνι...και οι Ιταλοι του εστειλαν ενα ποιοτικοτατο cartridge με ρυθμισεις αποσβεση συμπιεσης-αποσβεση επαναφορας και προφορτιση ελατηριου παρακαλω...
Επειτα του εβαλε ενα σετ ελατηρια Ohlins (παρεα με ενα αντιστοιχο αμορτισερ πισω...) και το αποτελεσμα σε σχεση με εκεινο με τα πραματα απο ΚΤΜ,απολυτως ιδιο σε συμπεριφορα στην ασφαλτο αν εξαιρεσεις την μεγαλυτερη και πιο "χωματερη" διαδρομη του 50αριου...
Κοστος;
Εκεινο με τα πραματα απο ΚΤΜ μαζι με τις εργασιες στις εργαλειομηχανες περασε τα 2.000 ενω τα cartridge απο Ιταλια γυρω στα 700 και 140 τα ελατηρια της Ολινς...
Για μενα η λυση των cartridge ειναι πραγματικη βελτιωση σε ενα ουσιαστικο κομματι της μηχανης που ο κατασκευαστης -SUZUKI εν πρκειμενω- απεφυγε να τοποθετησει εξ αρχης πρωτα για λογους κοστους και μετα για ολους τους υπολοιπους που ενδεχομενως να υπαρχουν...
Η αλλη με το μπροστινο απο ΚΤΜ ειναι Μοντιφα-εστω και καλομελετημενη- και οσο και αν βελτιωνει το μηχανακι δεν παυει να ειναι εκτος χαρακτηρα....
Εν ολιγοις μου αρεσει η εικονα του βελτιωτη παρα του εφαρμοστη-πατεντιαρη,αν γινομαι αντιληπτος...
Χωρις να εχω συνομιλησει με τον Κωστα(δεν τον εχω δει καν..)πιστευω οτι με το ιδιο σκεπτικο λειτουργησε...
(Εδω που τα λεμε και εγω τα cartridge απο την συγκεκριμενη εταιρεια θα παραγγειλω,για να συνεργαζονται με το ΟΛινς αμορτισερ μου...)
Αυτα και σορρυ για την πολυλογια μου περι Στροματων σε θρεντ για βελτιωσεις μπροστινων απο VFR....
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
18/10/2009, 9:49 am
το να κάνεις πατέντες και να βάζεις upside πιστεύω χάνει την αξία της η μηχανή σε μια πιθανή πώληση γιατί είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει να ταιριάξουν και όλο το σύνολο έχει κατασκευαστεί με γνώμονα να υπάρχουν ελαστικότητες παντού και όχι την απόλυτη στιβαρότητα σε μια μόνο μεριά.
Το μεγάλο μείων του upside είναι ότι θα χαθεί το CBS τα φρένα.
Μια γέφυρα στα πιρούνια λείπει και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις πιστεύω ότι θα είναι εφάμιλλο με ένα upside-down της σειράς….
Όσο για τα Vstorm ευτυχώς που τα μικρά δεν έχουν φυσίγγια και μερικά που ξέρω μπορώ και τα βλέπω στο δρόμο…………….
Το μεγάλο μείων του upside είναι ότι θα χαθεί το CBS τα φρένα.
Μια γέφυρα στα πιρούνια λείπει και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις πιστεύω ότι θα είναι εφάμιλλο με ένα upside-down της σειράς….
Όσο για τα Vstorm ευτυχώς που τα μικρά δεν έχουν φυσίγγια και μερικά που ξέρω μπορώ και τα βλέπω στο δρόμο…………….
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
18/10/2009, 7:55 pm
Που να αρχίσω και που να τελειώσω τώρα..
Θα προσπαθήσω να καλύψω λοιπόν τους περισσότερους, πιρούνι δεν ήθελα να αλλάξω γιατί ήθελα να διατηρηθεί ο αρχικός χαρακτήρας (ABS, CBS) εαν είχα μηχανάκι μόνο για track days θα σκεπτόμουν διαφορετικά..
Η τιμή του είναι πολύ πιο κάτω από το να αγοράσεις άλλο πιρούνι, 345+φπα με ελατήρια και 263+φπα χωρίς ελατήρια και τοποθέτηση, ναι είναι από kservice (σωστός ο gabadoo ).
Το πιρούνι δεν το στείλαμε Ιταλία το μοντάραμε εδώ επίσης είμαστε σε συζητήσεις με τον Ιταλό για συνεργασία οπότε εαν ενδιαφέρεται κάποιος παίζει και έκπτωση!
Επίσης υπάρχει και ένα ακόμα κιτ που έχει συν και ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης στα 650-700, λογικά είναι αυτό που αναφέρει και ο gabadoo.
Τώρα όσο για εντυπώσεις καιρού θέλοντος Τετάρτη απόγευμα στον Αγιο...
Θα προσπαθήσω να καλύψω λοιπόν τους περισσότερους, πιρούνι δεν ήθελα να αλλάξω γιατί ήθελα να διατηρηθεί ο αρχικός χαρακτήρας (ABS, CBS) εαν είχα μηχανάκι μόνο για track days θα σκεπτόμουν διαφορετικά..
Η τιμή του είναι πολύ πιο κάτω από το να αγοράσεις άλλο πιρούνι, 345+φπα με ελατήρια και 263+φπα χωρίς ελατήρια και τοποθέτηση, ναι είναι από kservice (σωστός ο gabadoo ).
Το πιρούνι δεν το στείλαμε Ιταλία το μοντάραμε εδώ επίσης είμαστε σε συζητήσεις με τον Ιταλό για συνεργασία οπότε εαν ενδιαφέρεται κάποιος παίζει και έκπτωση!
Επίσης υπάρχει και ένα ακόμα κιτ που έχει συν και ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης στα 650-700, λογικά είναι αυτό που αναφέρει και ο gabadoo.
Τώρα όσο για εντυπώσεις καιρού θέλοντος Τετάρτη απόγευμα στον Αγιο...
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
18/10/2009, 8:23 pm
Εκφραζω καθαρα μια διαφορετικη αποψη απο το συμφορουμιτη velociraptor,χωρις διαθεση αντιπαραθεσης,
Την παραπανω αποψη ειχε και ο μηχανικος μου, εγω παντως διαφωνω καθετα και δεν θα προχωραγα στην μηχανη μου σε τετοια αλλαγη.
Ειλικρινα μου αρεσει η επιλογη του Κωστα
Δεν διαφωνει κανενας σε αυτο και θα ηταν ιδανικη λυση ΕΑΝ δεν αλλαζε την γεωμετρια της μηχανης παρα πολυ.
Η διαφορα δεν ειναι μεγαλη ΑΛΛΑ αλλαζει την γεωμετρια (ιχνος,γωνια) ΕΝΤΕΛΩΣ.
Το 954 εχει μια παρα πολυ γρηγορη γεωμετρια και αν την συγκρινεις με το RR 2008 που ειναι πυραυλακι θα δεις οτι το ιχνος και η γωνια τους ειναι ΕΦΑΜΙΛΛΗ.
Επειδη οπως καταλαβαινεις ειμαστε ολοι ετοιμοι για GP και οχι για τουρισμο ,
φοβομαστε οτι θα παει η ουρα στο θεο και οταν θα ανοιγουμε στην εξοδο του apex υπαρχει κινδυνος για ..(ειπα να κανω πλακα αλλα μην το ξεφτυλισουμε κι ολας).
Την παραπανω αποψη ειχε και ο μηχανικος μου, εγω παντως διαφωνω καθετα και δεν θα προχωραγα στην μηχανη μου σε τετοια αλλαγη.
Ειλικρινα μου αρεσει η επιλογη του Κωστα
USD με πολύ καλή αίσθηση, ακούει στις ρυθμισεις, βυθίζεται με πολύ καλή αίσθηση στα φρένα, φρένα τετραπίστονες με ανισομεγέθη και 330 δίσκοι, αλλού τελείως...
Κανένα συμβατικό VFR πηρούνι με τις δαγκανίτσες με γλύστρες και τα δισκάκια του VFR δεν μπορεί να συγκριθεί, όσο αναβάθμιση και να κάνεις στα υδραυλικά του.
Δεν διαφωνει κανενας σε αυτο και θα ηταν ιδανικη λυση ΕΑΝ δεν αλλαζε την γεωμετρια της μηχανης παρα πολυ.
Η διαφορά σε ύψος, παίζει να μετριέται και σε μονοψήφιο αριθμό χιλιοστών, και μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια, ότι κάποιος που ενδιαφέρεται να βελτιώσει το πηρούνι του δεν το κάνει για άνεση ή ευστάθεια στον τουρισμό, το κάνει για να το πιέσει οδηγικά, οπότε καλοδεχούμενη μια μικρή μείωση του ύψους.
Η διαφορα δεν ειναι μεγαλη ΑΛΛΑ αλλαζει την γεωμετρια (ιχνος,γωνια) ΕΝΤΕΛΩΣ.
Το 954 εχει μια παρα πολυ γρηγορη γεωμετρια και αν την συγκρινεις με το RR 2008 που ειναι πυραυλακι θα δεις οτι το ιχνος και η γωνια τους ειναι ΕΦΑΜΙΛΛΗ.
Επειδη οπως καταλαβαινεις ειμαστε ολοι ετοιμοι για GP και οχι για τουρισμο ,
φοβομαστε οτι θα παει η ουρα στο θεο και οταν θα ανοιγουμε στην εξοδο του apex υπαρχει κινδυνος για ..(ειπα να κανω πλακα αλλα μην το ξεφτυλισουμε κι ολας).
Εννοειται οτι μπορει να μπει στο vfr,αλλα πέρα απο τα συμπαραμαρτουντα θα πρεπει να υπολογισεις και το κοστος να χαμηλωσεις τον κωλο..και να φτιαξεις ιδανικη γεωμετρια,αλλιως τα κλαιμε τα λεφτα που βαλαμετο έχω βάλει σε RVF φίλου,
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
18/10/2009, 8:25 pm
glystras wrote:το να κάνεις πατέντες και να βάζεις upside πιστεύω χάνει την αξία της η μηχανή σε μια πιθανή πώληση γιατί είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει να ταιριάξουν και όλο το σύνολο έχει κατασκευαστεί με γνώμονα να υπάρχουν ελαστικότητες παντού και όχι την απόλυτη στιβαρότητα σε μια μόνο μεριά.
Σε αυτο συμφωνω καθως προειπα,γιατι αλλαζει τελειως το χαρακτηρα της συγκεκριμενης μηχανης (τοσο το VFR οσο και το V-Strom).ΔΕν μπορουμε να υποκαθιστουμε το κατασκευαστη και να κανουμε εκεινο που ΑΥΤΟΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ δεν σχεδιασε εξ αρχης...Το να κανεις το VFR λιγο εως αρκετα καλυτερο απο το αρχικο σχεδιο ειναι εφικτο και προσεγγισιμο...
[/quote]Μια γέφυρα στα πιρούνια λείπει και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις πιστεύω ότι θα είναι εφάμιλλο με ένα upside-down της σειράς….[/quote]
Απο προσωπικη εμπειρια παλι και εχοντας βαλει μια ετοιμη λυση που σχεδιασαν και υλοποιησαν οι τρελλοαμερικανοι Στροματαδες μπορω να σας πω οτι το Στρομ μεταμορφωθηκε οσον αφορα το μπροστινο του...
Ειναι πιο στιβαρο,πιο ακριβες στην πληροφορια του τι κανει ο τροχος και με την βελτιωση που θα κανω συντομα με τα cartridge απο Ιταλια,μιλαμε θα ειμαι σουπερ....
[/quote]Όσο για τα Vstorm ευτυχώς που τα μικρά δεν έχουν φυσίγγια και μερικά που ξέρω μπορώ και τα βλέπω στο δρόμο……………. [/quote]
χαχαχαχαχαχα....Οχι και ετσι ρε Βασιλη οχι και ετσι....για την τρελλα μου και για παρτη μου "παιδευω" το Στρομα μου...Το ιδιο θα εκανα σε περιπτωση που θα ειχα VFR....
Το σαιτ της Κservice το εχω ανακαλυψει απο περσι και μαλιστα ενας φιλος εχει τοποθετησει φυσιγγια με ελατηρια ΟΛινς στο Στρομα του και η τιμη ειναι αυτη με το + αποσβεση συμππιεσης.Εκτος απο την πεταλουδα που ρυθμιζεις προφορτιση,με το αλλεν στο κεντρο ρυθμιζεις την αποσβεση και ειναι αυτα που θα παραγγειλω...
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
19/10/2009, 10:17 pm
Περί διαφοράς στο ύψος: Δεν είναι τόση ώστε να αλλάζει χαρακτήρα η μηχανή. Προς τούτο, ας μετρήσει κάποιος απόσταση άξονα τροχού από κάτω πλάκα στο VFR του, με τον οδηγό πάνω στην μοτοσυκλέτα, και το συγκρίνουμε και σαν νούμερο με το νούμερο του 954. Η διαφορά στο ίχνος δεν ορίζεται από το πηρούνι, αλλά από την γωνία του λαιμού στο πλαίσιο. Από την στιγμή που δεν αλλάζει ο λαιμός του πλαισίου, και δεν έχει και σοβαρή διαφορά μήκους το πηρούνι, γιατί να αλλάξει η γεωμετρία;
Περί ''ξέρει ο κατασκευαστής τι βάζει'': Ναι φυσικά και ξέρει: Που να κάνει οικονομία. Φτιάχτοντας στην περίπτωση των VFR ένα ποιοτικό μοτέρ και πλαίσιο και βάζοντας πηρούνι και φρένα από τα ράφια με τα στοκαρισμένα... Αλλοιώς θα έβγαινε το VFR 19000 ευρώ. Ε, για αυτά τα επιμέρους πράγματα που ο κατασκευστής ''ντράπηκε'', δεν είναι κακό να βάλουμε εμείς αντί για αυτόν αυτό που θα έβαζε αν δεν είχε ''ντραπεί''.
Περί ''μην χάσω το CBS-ABS'': Μακάρι να μπορούσα να σας δώσω το RVF που είχα φτιάξει για τον φίλο με μπροστινό 954 για δοκιμή. Θα τα πετάγατε μόνοι σας μετά τα μαμά φρένα...
Περί ''μην φύγει ο χαρακτήρας του VFR'': Δεν χάνεται ο χαρακτήρας από ένα πηρούνι (το οποίο όπως έγραψα και πιο πριν ακούει πολύ καλά σε ρυθμίσεις οπότε και μπορούμε να το φέρουμε σε ότι χαρακτήρα θέλουμε). Εκτός αυτού όμως, όπως προέγραψα, είτε αλλάζουμε όλο το μπροστινό είτε αλλάζουμε υδραυλικά μόνο, ΑΛΛΑΓΗ δεν θέλουμε έτσι κι αλλοιώς; Ποιό το νόημα να αλλάζεις πράγματα και να ΜΗΝ θέλεις αλλαγή χαρακτήρα έστω και λίγο;
Περί ''μην χάσω μεταπώληση'': Καταρχήν, δεν το πετάμε το μαμά μπροστινό. Το φυλάμε σε ένα πατάρι και όταν έρθει η ώρα της πώλησης ΑΝ κρίνουμε ότι καλύτερα μαμά, το ξαναφοράμε. Δεν είναι δε και καμιά διαδικασία τραγική η επανατοποθέτηση, αφήστε που ο νεος ιδιοκτήτης θα πάρει μπροστινό με πιο λίγα χιλιόμετρα... Καταδεύτερον, κάποιος μπορεί και να το προτιμάει με το καλύτερο μπροστινό. Εγώ ας πούμε αν έψαχνα για 750-800 και έβρησκα κάποιο με μπροστινό από 954, σωστά σεταρισμένο, θα το προτιμούσα 1000%. (κι αν δεν το προτιμούσα, θα το έβαζα μετά την αγορά έτσι κι αλλοιώς )
Περί ''πιο άκαμπτο μπροστινό, σε εξαρχής μαλακό πλαίσιο'': Ίσως το μόνο που ισχύει απόσα είπατε. Το πλαίσιο των 800, είναι επίτηδες πολύ ασθενικό ακριβώς για να είναι ευκολοδήγητη η μοτοσυκλέτα στην καθημερινή χρήση, και η προσθήκη ενός πολύ άκαμπτου μπροστινού, ενδεχομένως θα φόρτωνε ελαστικότητες το πλαίσιο (που κανονικά θα αποροφούσε το μαμά εύκαμπτο πηρούνι). Και πάλι όμως υπάρχει ένας μερικός αντίλογος: Ρυθμίζουμε το άκαμπτο πηρούνι, με μαλακές αποσβέσεις όπως σχεδόν και το μαμά. Με τον τρόπο αυτό, η παραπανίσια ακαμψία δεν θα μειωθεί και θα εξακολουθεί να ζορίζει το πλαίσιο, τουλάχιστον όμως θα είναι μαλακό το πηρούνι και δεν θα ζορίζεται το πλαίσιο από μια σκληρά ρυθμισμένη ανάρτηση.
Περί ''βελτίωση και όχι πατέντα''. Και στις δύο περιτπωσεις αλλάζουμε εξαρτήματα. Σαν λέξεις μόνο ακούγεται σαν κάτι το διαφορετικό, αλλά σαν πρακτικό νόημα δεν υφίσταται ο διαχωρισμός. Αρκεί να αναρωτηθούμε, γιατί είναι βελτίωση το Α, και πατέντα το Β; Γιατί όχι το αντίστροφο; Γιατί όχι και τα δύο ταυτόχρονα; (ΚΑΙ πατέντα ΚΑΙ βελτίωση). Ποιά η ειδοποιός διαφορά πατέντας και βελτίωσης στην πράξη; Πως τα ξεχωρίζουμε;
Τέσπα, ότι και να λέμε, είναι σαφέστατα υποκειμενικό τι προτιμά ο καθένας. Αλλά και αντικειμενικό να ήταν, πάντα επηρεάζουν την απόφαση και μη-τεχνικές μη-οικονομικές λεπτομέροιες, για τις οποίες ως γνωστόν όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
Μεγειά λοιπόν το αναβαθμισμένο πηρούνι και καλές βόλτες
Περί ''ξέρει ο κατασκευαστής τι βάζει'': Ναι φυσικά και ξέρει: Που να κάνει οικονομία. Φτιάχτοντας στην περίπτωση των VFR ένα ποιοτικό μοτέρ και πλαίσιο και βάζοντας πηρούνι και φρένα από τα ράφια με τα στοκαρισμένα... Αλλοιώς θα έβγαινε το VFR 19000 ευρώ. Ε, για αυτά τα επιμέρους πράγματα που ο κατασκευστής ''ντράπηκε'', δεν είναι κακό να βάλουμε εμείς αντί για αυτόν αυτό που θα έβαζε αν δεν είχε ''ντραπεί''.
Περί ''μην χάσω το CBS-ABS'': Μακάρι να μπορούσα να σας δώσω το RVF που είχα φτιάξει για τον φίλο με μπροστινό 954 για δοκιμή. Θα τα πετάγατε μόνοι σας μετά τα μαμά φρένα...
Περί ''μην φύγει ο χαρακτήρας του VFR'': Δεν χάνεται ο χαρακτήρας από ένα πηρούνι (το οποίο όπως έγραψα και πιο πριν ακούει πολύ καλά σε ρυθμίσεις οπότε και μπορούμε να το φέρουμε σε ότι χαρακτήρα θέλουμε). Εκτός αυτού όμως, όπως προέγραψα, είτε αλλάζουμε όλο το μπροστινό είτε αλλάζουμε υδραυλικά μόνο, ΑΛΛΑΓΗ δεν θέλουμε έτσι κι αλλοιώς; Ποιό το νόημα να αλλάζεις πράγματα και να ΜΗΝ θέλεις αλλαγή χαρακτήρα έστω και λίγο;
Περί ''μην χάσω μεταπώληση'': Καταρχήν, δεν το πετάμε το μαμά μπροστινό. Το φυλάμε σε ένα πατάρι και όταν έρθει η ώρα της πώλησης ΑΝ κρίνουμε ότι καλύτερα μαμά, το ξαναφοράμε. Δεν είναι δε και καμιά διαδικασία τραγική η επανατοποθέτηση, αφήστε που ο νεος ιδιοκτήτης θα πάρει μπροστινό με πιο λίγα χιλιόμετρα... Καταδεύτερον, κάποιος μπορεί και να το προτιμάει με το καλύτερο μπροστινό. Εγώ ας πούμε αν έψαχνα για 750-800 και έβρησκα κάποιο με μπροστινό από 954, σωστά σεταρισμένο, θα το προτιμούσα 1000%. (κι αν δεν το προτιμούσα, θα το έβαζα μετά την αγορά έτσι κι αλλοιώς )
Περί ''πιο άκαμπτο μπροστινό, σε εξαρχής μαλακό πλαίσιο'': Ίσως το μόνο που ισχύει απόσα είπατε. Το πλαίσιο των 800, είναι επίτηδες πολύ ασθενικό ακριβώς για να είναι ευκολοδήγητη η μοτοσυκλέτα στην καθημερινή χρήση, και η προσθήκη ενός πολύ άκαμπτου μπροστινού, ενδεχομένως θα φόρτωνε ελαστικότητες το πλαίσιο (που κανονικά θα αποροφούσε το μαμά εύκαμπτο πηρούνι). Και πάλι όμως υπάρχει ένας μερικός αντίλογος: Ρυθμίζουμε το άκαμπτο πηρούνι, με μαλακές αποσβέσεις όπως σχεδόν και το μαμά. Με τον τρόπο αυτό, η παραπανίσια ακαμψία δεν θα μειωθεί και θα εξακολουθεί να ζορίζει το πλαίσιο, τουλάχιστον όμως θα είναι μαλακό το πηρούνι και δεν θα ζορίζεται το πλαίσιο από μια σκληρά ρυθμισμένη ανάρτηση.
Περί ''βελτίωση και όχι πατέντα''. Και στις δύο περιτπωσεις αλλάζουμε εξαρτήματα. Σαν λέξεις μόνο ακούγεται σαν κάτι το διαφορετικό, αλλά σαν πρακτικό νόημα δεν υφίσταται ο διαχωρισμός. Αρκεί να αναρωτηθούμε, γιατί είναι βελτίωση το Α, και πατέντα το Β; Γιατί όχι το αντίστροφο; Γιατί όχι και τα δύο ταυτόχρονα; (ΚΑΙ πατέντα ΚΑΙ βελτίωση). Ποιά η ειδοποιός διαφορά πατέντας και βελτίωσης στην πράξη; Πως τα ξεχωρίζουμε;
Τέσπα, ότι και να λέμε, είναι σαφέστατα υποκειμενικό τι προτιμά ο καθένας. Αλλά και αντικειμενικό να ήταν, πάντα επηρεάζουν την απόφαση και μη-τεχνικές μη-οικονομικές λεπτομέροιες, για τις οποίες ως γνωστόν όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
Μεγειά λοιπόν το αναβαθμισμένο πηρούνι και καλές βόλτες
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
20/10/2009, 11:40 am
Συμφωνω απολυτα σε οσα λες αλλα εχω ενσταση στην βελτιωση με αναποδο απο 954,θεωρω οτι αναποδο απο sp1,sp2 ταιριαζει.
Την παραπανω βελτιωση την εχω κανει με τον κουμπαρο μου σε XX(με αναποδο απο SP1),εχω ανεβασει φωτο στο gallery.
Δεν αφησαμε ουτε μια βιδα απο το μαμα,αλλαχτηκαν τα παντα, ο κινητηρας εγινε φυλο και φτερο.
Το ΧΧ οταν τελειωσαμε εδειξε 180hp ροδα και λειτουργησε για 800χλμ ,αυτη τη στιγμη το εχουμε σκορπισει για αλλη μια φορα σε συνεργεια και περιμενουμε (6 μηνες!!)
Τα γραφω αυτα γιατι οσον αφορα το vfr θεωρω οτι λογω της ιπποδυναμης που εχει δεν χρειαζεται τετοια μετατροπη και για αυτο μ'αρεσει η κινηση του Κωστα,αυτος ηταν και ο λογος που δεν συνεχισα να το ψαχνω για το vfr το δικο μου.
Αν καποιος θελει να μπει σε τετοιο ΤΡΥΠΑΚΙ βελτιωσεων (γιατι το ενα φερνει το αλλο.) θα πρεπει να βρει αλλη μηχανη για να το κανει,αποψη μου παντα.
Θεωρω οτι πρεπει να αλλαχτουν τα παντα καθως ειναι πιο κοντο για να μπει μπροστινο απο 954(απο τιμονοπλακες ...)για αυτο εθεσα θεμα γεωμετριας.
Οπως προειπα αποφασισα οτι δεν αξιζει τετοια βελτιωση για το vfr και για αυτο δεν το εψαξα παραπερα και για αυτο επιφυλασσομαι,αλλωστε ειπα απο την αρχη οτι την ιδια αποψη με εσενα εχει και ο μηχανικος μου,μονο που εκεινος δεν επεμεινε τοσο πολυ
Ειλικρινα αν το εχει κανει κανεις σε vfr θα με ενδιεφερε παντως.
Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω καν εχεις απολυτο δικιο δεν συγκρινεται η τετραπιστονη με τα φρενα του vfr ουτε για πλακα και ουτε χανει αξια μεταπωλησης,.Ισα ισα που θα κανει παρτυ οποιος παει να το παρει μετα ,και δει αναποδο
Την παραπανω βελτιωση την εχω κανει με τον κουμπαρο μου σε XX(με αναποδο απο SP1),εχω ανεβασει φωτο στο gallery.
Δεν αφησαμε ουτε μια βιδα απο το μαμα,αλλαχτηκαν τα παντα, ο κινητηρας εγινε φυλο και φτερο.
Το ΧΧ οταν τελειωσαμε εδειξε 180hp ροδα και λειτουργησε για 800χλμ ,αυτη τη στιγμη το εχουμε σκορπισει για αλλη μια φορα σε συνεργεια και περιμενουμε (6 μηνες!!)
Τα γραφω αυτα γιατι οσον αφορα το vfr θεωρω οτι λογω της ιπποδυναμης που εχει δεν χρειαζεται τετοια μετατροπη και για αυτο μ'αρεσει η κινηση του Κωστα,αυτος ηταν και ο λογος που δεν συνεχισα να το ψαχνω για το vfr το δικο μου.
Αν καποιος θελει να μπει σε τετοιο ΤΡΥΠΑΚΙ βελτιωσεων (γιατι το ενα φερνει το αλλο.) θα πρεπει να βρει αλλη μηχανη για να το κανει,αποψη μου παντα.
Θεωρω οτι πρεπει να αλλαχτουν τα παντα καθως ειναι πιο κοντο για να μπει μπροστινο απο 954(απο τιμονοπλακες ...)για αυτο εθεσα θεμα γεωμετριας.
Οπως προειπα αποφασισα οτι δεν αξιζει τετοια βελτιωση για το vfr και για αυτο δεν το εψαξα παραπερα και για αυτο επιφυλασσομαι,αλλωστε ειπα απο την αρχη οτι την ιδια αποψη με εσενα εχει και ο μηχανικος μου,μονο που εκεινος δεν επεμεινε τοσο πολυ
Ειλικρινα αν το εχει κανει κανεις σε vfr θα με ενδιεφερε παντως.
Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω καν εχεις απολυτο δικιο δεν συγκρινεται η τετραπιστονη με τα φρενα του vfr ουτε για πλακα και ουτε χανει αξια μεταπωλησης,.Ισα ισα που θα κανει παρτυ οποιος παει να το παρει μετα ,και δει αναποδο
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
4/11/2009, 11:42 am
Εντυπωσεις,αντε Κωστααααααααααααααα
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
4/11/2009, 5:49 pm
Παιδια εγω ενα πραγμα θα πω ,απο τη στιγμη που δεν επροκειται να χρησιμοποιεις το vfr συνεχεια στην πιστα καλυτερα να κρατησεις το εργοστασιακο πιρουνι και να κανεις τις μετατροπες σου πανω σε αυτο ,σε περιπτωση που βαλεις απο 954 αρχισε να μετρα διπλωματα του τιμονιου στην Ελληνικη ασφαλτο και πτωσεις πολλες.Αμα θελεις να κανεις την μετατροπη θα ειναι περισσοτερο για να ομορφυνει το μηχανακι και οχι να βελτιωθει.
Re: Αναβάθμιση πιρουνιού
4/11/2009, 11:39 pm
Το μπροστινό έγινε εξαιρετικό! Σφικτή συμπίεση και επαναφορά με μεγάλο εύρος ρύθμισης, ακριβής πληροφόρηση και συμπαγή αίσθηση προσωπικά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος τόσο όσο να ξεχαστώ στα βόρεια και να γυρίσω βράδυ.. http://video.yahoo.com/watch/6251880/16226198?v=6251880karapialis wrote:Εντυπωσεις,αντε Κωστααααααααααααααα
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|