Go down
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

11/9/2009, 11:10 pm
Τις εχεις δει..............

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή 103041



Τις έχεις δει, να τρέχουν στους δρόμους τρώγοντας την άσφαλτο, τις έχεις δει να κάνουν νωχελικές βόλτες στην πόλη, τις έχεις δει σε αγώνες στην TV, τις έχεις δει ακόμα και παρκαρισμένες μπροστά στο σχολείο σου. Η μαμά σου τις μισεί και έχει ορκιστεί να μην σε αφήσει ποτέ να ανέβεις πάνω σε μια τέτοια.

Γνωρίζεις κάποιον, που γνωρίζει κάποιον άλλον, ο οποίος είχε έναν θειο/αδελφό/αδελφή/συγγενή που σκοτώθηκε με μια τέτοια και ο όποιος νοιώθει την ανάγκη να το πει αυτόν σε κάθε έναν που έχει μια και την οδηγεί.

Πιστεύεις πως θα ήταν καλύτερο να μην πάρεις ποτέ μια τέτοια μια και εσύ που γνωρίζεις τον εαυτό σου καλύτερα από όλους θεωρείς πως για σένα θα ήταν αυτοκτονία . Ίσως την έχεις ονομάσει μάλιστα «παγίδα θανάτου, νιντζα, γιαπωνέζα, …» και δεν ξέρω τι άλλο. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ αποφάσισες να αγοράσεις μια.

Μετά την απόκτηση μιας τέτοιας, όλοι όσοι την οδηγούν , από τον πιο ατζαμή έως τον πιλότο αναβάτη αγώνων, έχουν να περπατήσουν έναν δρόμο συγκεκριμένο στην οδήγηση μιας μοτοσικλέτας.

Αφού τόσα χρόνια έχεις βαρεθεί να στέκεσαι στην ουρά των αυτοκίνητων και να (μην) βλέπεις αυτά τα πράγματα με τις δυο ρόδες να περνανε μονιμως ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αποφασίζεις να πάρεις και εσύ ένα ίδιο. Σε περίπτωση που δεν είσαι κάποιος μεγαλογιατρός η μεγαλοδικηγόρος που δίνει 20.000 για μια ρετρό, μια υποτιθέμενη μοτοσικλέτα classic τεχνολογίας του παππού του, καταλήγεις σε μια sport η sport tourism.

Μάθημα Νο 1 : Ονόμασε κάθε μοτοσικλέτα με το όνομα της. ΔΕΝ είναι όλες οι μοτοσικλέτες NINJA.


Καιρός περισυλλογής. Ο φίλος που είναι ειδικός γιατί οδηγεί μηχανή εδώ και ένα μήνα, επιμένει ότι πρέπει να πάρεις ένα YZF Ninja GSXR CBRR-1 για με αυτό θα τους αφήνεις όλους πίσω τρώγοντας τα σύννεφα της σκόνης σου.

Τρέχα λοιπόν στον πιο κοντινό αντιπρόσωπο πωλητή και είσαι πεπεισμένος ότι το YZF Ninja GSXR CBRR-1 είναι το καταλληλότερο μοτέρ για έναν αρχάριο όπως εσύ.. Άλλωστε και το ντίλερ σε διαβεβαιώνει πόσο «μπετό» δείχνεις πάνω της και σου κάνει και μια καλή προσφορά. Μάλιστα ρίχνει και 500 την τιμή ΓΙΑ ΣΕΝΑ. Εσύ αγοράζεις μαζί και ένα μπουφάν και ένα κράνος που ταιριάζει και στα χρώματα της.

Μετά την αγορά, τα χαρτιά και τα άλλα μικροπροβλήματα, φεύγεις ευτυχισμένος από το κατάστημα να το παίξεις και εσύ «κάποιος» λιγουλάκι. Και που αλλού είναι το καταλληλότερο μέρος για να δειχτείς αν όχι το γνωστό στέκι της περιοχής σου. Φυσικά δεν θα πας εκεί αν δεν βγάλεις πρώτα τα πίσω φλας. Πως αλλιώς θα δείχνει το μοτέρ πιο «αγωνιστικό»?

Αφού κάνεις την πρώτη γνωριμία με αλλά «αδέλφια καβαλάρηδες» ένας από αυτούς κάνει κάτι ΦΟΒΕΡΟ!!! ΟΥΑΟΥΥΥ!! Ο μπαγάσας πήγε από την μια άκρη του δρόμου στην άλλη στην μια ρόδα!!!! Τώρα εσύ που έχεις την πιο δυνατή, την πιο γρήγορη, την πιο………… μοτοσικλέτα του πλανήτη να μην πας μια γρήγορη μέχρι την Εθνική και να ανοίξεις γκάζι ως το τέλος? Για δες, η μπροστινή σου ρόδα σηκώνεται στον αέρα χωρίς καμία προσπάθεια και πέφτει λίγο πιο απότομα ξανά στο έδαφος μόλις κλείσεις λίγο γκάζι!!

Μετά από καμία εβδομάδα προπόνηση μπορείς ήδη να πηγαίνεις και μεγαλύτερες αποστάσεις «κεραία» και έχεις γίνει αρκετά καλός και σε αυτό! Η εμπιστοσύνη στον εαυτό σου μεγαλώνει και ήδη αρχίζεις να δείχνεις σους γύρω τα ταλέντα που έκρυβες μέσα σου. να δεις που σε λίγο θα έρθει και καμία δημοσιογραφάρα τοπικού σταθμού να σου πάρει και συνέντευξη για ένα ρεπορτάζ του μοτοσυκλετισμου της περιοχής σου.

Ακόμα ένα μήνα αργότερα και ενώ πατώντας στους μαρσπιέδες να κάνεις πια απίστευτη σούζα στην Εθνική, μπροστά σε όλους τους φίλους, ΜΠΟΥΦ…… κάνεις και την πρώτη σου γνωριμία με την άσφαλτο ενώ το μηχανάκι σου σέρνεται αφήνοντας κάτω αρκετά περισσότερα από την μπογιά του. Κάποιος εμφανίζεται με ένα φορτηγάκι και σου προσφέρει άμεσα κάποια μετρητά για ότι έμεινε από την μοτοσικλέτα σου. Η πρώτη σου μοτοσικλέτα γίνεται αυτόματα μοτοσικλέτα κάποιου άλλου.

Και να πάλι από όπου ξεκίνησες………..


Αυτή την φορά πας στο κατάστημα λίγο πιο cool από ότι την πρώτη και φυσικά όχι και τόσο ευχαριστημένος. Σκέπτεσαι να δοκιμάσεις κάτι άλλο από τις ευθείες……….κάτι να μπαίνει στα στροφηλίκια. Έτσι και γίνεται και νασαι την Κυριακή το πρωί να συναντάς μια παρέα στο γνωστό βενζινάδικο έξω από την πόλη. Φτάνεις και να η πρώτη απορία: Τι σκατά έχουν ντυθεί με τα δέρματα αυτοί? Που νομίζουν ότι είναι? Και γιατί παρακαλώ κοιτάζουν τα ελαστικά σου?

Η «εκδρομή» ξεκινά. Τα φιλαράκια στις πρώτες στροφές αρχίζουν να απομακρύνονται. Μα πως είναι δυνατόν αυτό? Μα έχεις το YZF Ninja GSXR CBRR-1, το ταχύτερο μηχανάκι του κόσμου!!!
Για να κρατηθείς κοντά τους αναγκάζεσαι να τα δίνεις στις ευθείες και να φρενάρεις απότομα πριν (κάποτε και μέσα) τις στροφές. Όμως και παρά τα τόσα ταλέντα σου ακόμα και αυτός με την παλιά μηχανή καταφέρνει και απομακρύνεται!! Τελικά όλοι απομακρύνθηκαν πολύ! Μερικά χιλιόμετρα πιο κάτω τους βρίσκεις σταματημένους, με τα κράνη βγαλμένα, τα τσιγάρα στο τέλος να απολαμβάνουν την σκιά ενός δένδρου.
Αυτοί οι τύποι είναι τελικά γρήγοροι!!!
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

11/9/2009, 11:24 pm
Τέλος του πρώτου χρόνου καβάλα : κατάφερες να επιβιώσεις. Με τον καιρό γνώρισες και ανθρώπους ξεχωριστούς. Η ζωή σου άρχισε να δένεται όλο και περισσότερο με την μοτοσικλέτα.
Οι βόλτες τα Σαββατοκύριακα γίνονται όλο και πιο συχνές και δεν σου λείπουν. Τις Τετάρτες τις έχεις αφιερωμένες σε «βραδιές μοτοσικλέτας» στην πόλη. Γνωρίζεις όλα τα καλά σημεία των δρόμων να κάνεις σούζες και κόντρες ανάλογα με την μέρα / νύχτα της εβδομάδας. Οι φίλοι που πάτε μαζί στις στροφές ακόμα σε αφήνουν πίσω αλλά τουλάχιστον δεν γερνανε περιμένοντας εσένα.

Δεύτερος χρόνος : κάπου εδώ ένα φιλαράκι σου μιλαει για τα track days (προσωπική μου παρένθεση: όταν οι πίστες μοτοσικλετών / αυτοκίνητων ανοίγουν τις πόρτες τους στους ερασιτέχνες, δίνοντας τους την ευκαιρία να πλησιάσουν τα όρια τους, χωρίς να πατούν Νόμους και χωρίς να ρισκάρουν την ασφάλεια / ζωή τους)


Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Extremetrackdays16

Λες track day?? Δεν μπορώ να πάω εγώ σε αυτό! Να αν θες και 10 από τις πιο γνωστές δικαιολογίες.
1. Γιατί να πληρώσω για να πάω με την μηχανή μου? Δεν μπορώ το ίδιο απλά να πάω στις στροφές μας?
Φυσικά και μπορείς. Όμως ένα πρόστιμο ταχύτητας κοστίζει πιο πολλά από μια μέρα εκεί. Μια βολτουλα με το ασθενοφόρο πολύ περισσότερο από δυο, μια ασφάλεια πιο πολύ από τρεις.
Πέσε στις στροφές, κάνε το μηχανάκι κωλος, πάρε και ένα πρόστιμο για ταχύτητα και άθροισε τα. Όλα αυτά τα χρήματα σου φτάνουν άνετα να πάρεις ένα δερμάτινο σετ, ένα ζευγάρι καλές μπότες, και να πληρώσεις και μια ημέρα εκεί.

2. Δεν μπορώ να πάρω άδεια από την δουλειά. Τα πιο πολλά γίνονται ΚΑΙ Σαββατοκύριακα. Επόμενη δικαιολογία?

3. Είναι πολύ μακριά η διαδρομή έως εκεί. Κάποιοι κάνουν και 12 ώρες να πάνε σε ένα σιρκουι.


4. Είναι πολύ ακριβά! Όχι…….δεν ξεπερνούν το 100αρικο (το άρθρο έχει τιμές εξωτερικού) και σίγουρα τα ξοδεύεις αλλού.

5. Δεν έχω ανάγκη αφού έχω μοτοσικλέτα πολύ γρήγορη!. Κάτσε να σε προσπεράσει από εξωτερική ο άλλος με το πολύ πιο αδύναμο μοτέρ και τότε τα ξανάλεμε. Δεν είναι θέμα μοτοσικλέτας φίλε μου αλλά αναβάτη.

6. Μα θα είμαι ο πιο αργός στην πίστα. Δεν έχει σημασία. Δεν τον νοιάζει κανέναν. Δεν είναι αγώνες. Όσο καλός η κακός αναβάτης να είσαι έτσι και αλλιώς μένεις με το group αναβατών που είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με εσένα .

7. Φοβάμαι να μην πέσω. Ένα καλό ζευγάρι ελαστικών το θες έτσι και αλλιώς. Που νομίζεις έχεις πιο πολλές πιθανότητες να πέσεις? Στα στροφιλίκια τα γνωστά που έχουν σκόνη άμμο, λάδια και δεν ξέρω τι άλλο? η σε μια πίστα καθαρή και προσεγμένη? Άλλη δικαιολογία λοιπόν?

8. Δεν έχω τρόπο με τι να φτάσω έως εκεί. Πολλοί φίλοι σου θα έχουν ένα φορτηγάκι η κάτι άλλο. και αν δεν έχουν μπορείτε μαζί και να νοικιάσετε.

9. Δεν έχω μπότες κατάλληλες. Μπορείς να αγοράσεις αρκετά καλές μπότες ακόμα και σε προσφορές με 60-80 €. Άσε που σε πολλές πίστες μπορείς και να νοικιάσεις. Άλλο?

10. Δεν έχω ούτε τον υπόλοιπο εξοπλισμό. Και από αυτόν νοικιάζεις……… όμως αν τον αγοράσεις θα σου μείνει και για τις βόλτες που ΚΑΙ εκεί τον χρειάζεσαι. Μια καλή ποιότητα θα σε κρατήσει για χρόνια.
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

11/9/2009, 11:27 pm
Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Genatrackday


Επιστρέφοντας στο θέμα
Τελικά πείθεσαι και έτσι βρίσκεσαι στην πίστα. Φτάνεις και είσαι στρεσαρισμένος και ίσως φοβισμένος. Δεν ξέρεις που να πας……….τι να κάνεις.
Ο φίλος πάλι σε πείθει και να που είσαι μέσα. Ήδη νομίζεις πως είσαι ο Pedrosa γέρνοντας όσο μπορείς σε κάθε στροφή. Αυτά μέχρι να δεις το βίντεο που σε δείχνει από έξω……..και τότε………Θεέ μου πόσο αργά πάω.


Μετά το πρώτο τρακ αρχίζεις και το διασκεδάζεις. Μετά από κάθε μάθημα και ένα χαμόγελο έως τα αυτιά, και ανυπομονείς να συζητήσεις για τις γραμμές σου με όποιον είναι πρόθυμος να σε ακούσει. Μέχρι το κλείσιμο της ημέρας οι φίλοι δεν σου ρίχνουν πια ολόκληρο γύρο.
Αρχίζεις να προσπερνάς μάλιστα και κάποιους και ανακαλύπτεις καινούργια πράγματα για την μοτοσικλέτα σου.


Μετά από το πρώτο μάθημα είσαι πτώμα στην κούραση. Κατέβασες τον χρόνο σου 20-30 δευτερόλεπτα από αυτόν που έκανες το πρωί και έχεις υλικό να διηγηθείς. Τη επομένη μέρα είσαι υπερήφανος και έχεις πολλά να πεις (χωρίς ψέματα μάλιστα) στους φίλους σου στην γειτονία αλλά και στο forum..
Ήδη είσαι εθισμένος. Δεν έχεις υπομονή έως το επόμενο track day και ψάχνεις δεξιά αριστερά για άλλες διοργανώσεις.


Στην επόμενη εκδρομή με τους φίλους στα στροφιλίκια πας στον ίδιο ρυθμό με τους φίλους σου. Όλοι είναι εντυπωσιασμένοι με την πρόοδο σου. Έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση παίρνοντας τις στροφές πιο γρήγορα αλλά ακούς μια φωνή μέσα σου : «προσοχή στην άμμο, αν μου βγει κάποιος μπροστά? Άραγε αυτός με βλέπει?» . με τον καιρό αυτή η φωνή γίνεται πιο έντονη, αρχίζει να παίρνει τον έλεγχο, και τελικά πας πιο αργά στα στροφιλίκια. Γιατί? Μα γιατί σε δυο εβδομάδες είναι το επόμενο track day, θα κάνεις εκεί την κ@υλ@ σου.

Τέλος δεύτερου έτους: Η μοτοσικλέτα είναι πια η ζωή σου. Όλοι οι φίλοι σου είναι και αυτοί μοτοσικλετιστές. Έχεις ένα πλήρες κοστούμι δερμάτινο. Δεν χάνεις κανένα αγώνα μοτοσικλέτας και ξέρεις όλα τα ονόματα των οδηγών. Αρχίζει να γίνεται βαρετός και δύσκολος ο δανεισμός του φορτηγού και αρχίζεις να αποταμιεύεις χρήματα για κάθε διοργάνωση.
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

11/9/2009, 11:31 pm
Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Groupt32allidonaldlg


Τρίτο έτος: Τώρα πια μπαίνεις στα group των προχωρημένων και δεν απέχεις πολύ από τους «επαγγελματίες» της πίστας . Σου έκαναν αρκετές φορές παρατήρηση και στην δουλειά σου γιατί καθόσουν να χαζεύεις τις μοτοσικλέτες στο διαδίκτυο. Τα βίντεο, οι φωτογραφίες και τα λοιπά με μοτοσικλέτες καλύπτουν περισσότερο χώρο στον σκληρό σου από ότι οι φωτο και τα βίντεο πορνό. Πούλησες το αυτοκίνητο και πήρες φορτηγάκι. Χτύπησες την μηχανή σου πέφτοντας στα Κ2 προσπαθώντας να αποφύγεις τον ανεγκέφαλο αργό οδηγό με το YZF Ninja GSXR CBRR-1. Ίσως έχεις ήδη δυο (μια για την πίστα και μια για τον δρόμο) μοτοσικλέτες. Εξαρτιέσαι από την μοτοσικλέτα σαν ναρκομανής στην ηρωίνη. Αποφασίζεις να βγάλεις αγωνιστική άδεια οδήγησης.
Η μοτοσικλέτα που άρχισες σιγά σιγά να ετοιμάζεις για την πίστα τελικά έγινε ΜΟΝΟ για την πίστα.

Χρόνος 4 – 10 : απλά χόμπι? Όχι, όχι δεν είναι χόμπι είναι ένας εθισμός, ένας τρόπος ζωής! Συνειδητοποιείς πως κάνεις οικονομίες για να μπορέσεις να αγοράσεις εκείνο το πλαίσιο που θα σε βοηθήσει να κατέβεις 0.03 δεύτερα στον χρόνο της πίστας.
Λυπάμαι μωρό μου δεν θα κάνουμε μαζί την επέτειο εφέτος, έχω προγραμματισμένο track day.

Χρόνια μετά……… : ok. Το σπίτι τελειώνει τις δόσεις του και τα παιδία έχουν ανάγκη την οικονομική σου υποστήριξη μα και όπου ναναι ετοιμάζονται για πανεπιστήμιο. Ακόμα τρέχεις στα στροφιλίκια και φυσικά «ξεβρακώνεις» εκεί τους πιτσιρικάδες με τα γυαλισμένα τους GSXRCBRYF τους. Τώρα οι βόλτες στα στροφιλίκια δεν είναι πια προγραμματισμένες αλλά απλά τις κάνεις. Η γυναίκα και τα παιδία ξέρουν πως το Σαββατοκύριακο ο μπαμπάς πάει βόλτα με την μηχανή..
Ωπααα!!! Τι είναι αυτό?? Διοργάνωση για οδηγούς 45+ !!!!!!!!!!! ΧΧμμμμμμμ [/color



Μια ακομα μεταφραση/αναδημοσιευση απο: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?s=7b8d4081dcfc2ac71f7146f5b1cf4ab6&
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

11/9/2009, 11:44 pm
Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή 315g4sk

Πολυ ωραιο και ομορφο Τζωνη και αρκετα συμβουλευτικο θα ελεγα

. Wink
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

11/9/2009, 11:47 pm
CB1-FAN wrote:Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή 315g4sk

Πολυ ωραιο και ομορφο Τζωνη και αρκετα συμβουλευτικο θα ελεγα

. Wink

thanks!! Blush Blush :_hi:
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

12/9/2009, 12:25 am
Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή BravopjΗ "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή BravopjΗ "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή BravopjΗ "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Bravopj
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

12/9/2009, 1:55 am
Πάααρα πολύ καλό!!!! Thumbsup Thumbsup Thumbsup

Απλά θα παρατηρήσω ότι εστιάζει μόνο στο κομμάτι της γρήγορης οδήγησης/πίστας και η μοτοσυκλέτα για πολλούς ανθρώπους είναι κάτι ΠΟΛΥ περισσότερο απ' αυτό... και φυσικά για κάποιους άλλους είναι κάτι τελείως διαφορετικό... Smile

Πάντως η άτιμη η πίστα πρέπει να είναι τρελός εθισμός... μια φορά έχω μπει όλη κι όλη στο CSS και από τότε δε βλέπω την ώρα να μου ξαναδοθεί η ευκαιρία να ξαναμπώ... Που να αρχίσω και τίποτα trackdays δηλαδή.

Αλλά εγώ έχω μια δικαιολογία που με κολλάει ή μαλλον με κολλάει για συχνές επισκέψεις και δεν αναφέρθηκε: Τα λάστιχά σου τρώγονται για πλάκα και είναι πολύ ακριβά τα άτιμα... Τι κάνεις γι αυτό; Neutral
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

12/9/2009, 10:02 am
Vvag wrote:Αλλά εγώ έχω μια δικαιολογία που με κολλάει ή μαλλον με κολλάει για συχνές επισκέψεις και δεν αναφέρθηκε: Τα λάστιχά σου τρώγονται για πλάκα και είναι πολύ ακριβά τα άτιμα... Τι κάνεις γι αυτό; Neutral

γίνεσαι κάλος και τρως τα λάστιχα στο πλάι εκεί που στο δρόμο αποκλείετε να τα φας παίρνεις και κουβέρτες για να γλυτώνεις και τον πολυμερισμό και είσαι ΟΚ

όσο για το κείμενο καλό αλλά μετά τα 45 τι γίνεται μιας και τους περισσότερους αυτό μας ενδιαφέρειBlush
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

12/9/2009, 3:03 pm
glystras wrote:αλλά μετά τα 45 τι γίνεται μιας και τους περισσότερους αυτό μας ενδιαφέρειBlush


μα ειπαμε βρε (και γραφει και το κειμενο)..........διοργανωση για 45+ Wink Wink Laughing

ασε που υπαρχουν και forum που διοργανωνουν διαφορα (οπως κυνηγια θησαυρων κλπ) Thumbsup
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή Empty Re: Η "φανταστική" ιστορία της πορείας ενός μοτοσικλετιστή

12/9/2009, 3:41 pm
Μπράβο Γιάννη για την επιλογή αλλά και τη μετάφραση. Thumbsup
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum