Go down
Νίκος
Νίκος
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

6/9/2014, 8:55 pm
Εδώ και λίγο καιρό, το VFR μου είναι ακίνητο.


Έβγαλα τα πηνία, τα οποία ήταν κάρβουνο και τα έστειλα για περιέλιξη. Τα παρέλαβα, τα έβαλα στο μηχανάκι.
Πήρα και καινούριο ανορθωτή (Shindengen FH020) τον οποίο και εγκατέστησα.

Παρένθεση: παρατήρησα ότι ο καινούριος ανορθωτής έχει ένα καλώδιο λιγότερο από τον μαμά. Είδα και έπαθα, αλλά τελικά έμαθα τι κάνει αυτό το επιπλέον μαύρο καλώδιο που πάει στο ignition switch.
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/34762-6th-gen-monitor-wire-fix/
Από ο,τι κατάλαβα λοιπόν, αυτό το καλώδιο δεν το χρειάζομαι και δεν με απασχολεί με τον καινούριο ανορθωτή. Κάνω κάπου λάθος; confused2


Εν πάση περιπτώσει, γεμάτος χαρά, βάζω μπρος το VFR. Παίρνει μπροστά εύκολα και ανεβάζει τάση φτάνοντας στο 14.1 και μετά σταθεροποιείται. Η χαρά μου όμως δεν κρατάει πολύ. Μόλις ανάβω την μεγάλη σκάλα, η τάση πέφτει στο 13 και κατεβαίνει σιγά-σιγά! Mad Το ίδιο συμβαίνει αν πάρει μπροστά το βεντιλατέρ! Knife


Δοκιμάσαμε να λειτουργήσουμε το μηχανάκι με άλλη μπαταρία, με τα ίδια αποτελέσματα. :(

Ελέγξαμε και πηνία και ανορθωτή και δείχνουν να δουλεύουν σωστά.



Κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει και τι μπορώ να κάνω για να το φτιάξω; confused2
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

6/9/2014, 11:47 pm
Νικόλα καλησπέρα,

Ακριβώς τα ίδια έπαθα και εγώ το καλοκαίρι και ειχα την βεφα 45 ημέρες εκτός.

Περιέληξα τα πηνεία και τοποθέτησα τον ίδιο ακριβώς ανορθωτή με τον δικό σου.

Ο νέος αυτός ανορθωτής δεν έχει καμία σχέση με τον μαμίσιο όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας του.

Ετσι μου κανει και εμένα,ξεκινάει ανεβάζει τάση και μετά πέφτει.

Ξεκινάει από 13,4 με 13,2 και μετά πέφτει στα 13,00 με 13,1 .Η βέφα γουργουρίζει μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα στην λειτουργία της.

Εχω κανει μέχρι τώρα περίπου 2000 κμ και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ελπίζω όχι και στο μέλλον.




avatar
nickstonecity
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-06
Mηνύματα : 56
Ηλικία : 44
Μοντέλο : kymco jetix 125
Κράνος : Καμία επιλογή

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

7/9/2014, 12:14 pm
Το μαυρο καλωδιακι μεταφερει ενα σημα αναδρασης(monitoring voltage) το οποιο πληροφορει το μαμα ανορθωτη για το επιπεδο φορτισης του μετεπειτα κυκλωματος.Στην ουσια ειναι μια τιμη τασης που υπαρχει σε ενα σημειο πιο μετα στο κυκλωμα.Αν αυτη η ταση ειναι πανω απο καποιο επιπεδο, δεν υπαρχει απαιτηση για ρευμα φορτισης απο το κυκλωμα και ο μαμα ανορθωτης "κοβει" να παραγει υψηλο ρευμα.
Ο ανορθωτης που εβαλες δεν χρειαζεται αυτο το σημα γιατι διαβαζει μονος του τις απαιτησεις του κυκλωματος σε ρευμα , και αυξομοιωνει την ταση στην εξοδο του(και αρα την ενταση του ρευματος) αναλογα,οπως συμβαινει στα συγχρονα ηλεκτρονικα χρονια τωρα.Αρα καλως δεν το συνδεσες.
Τωρα,ειναι λογικο να πεφτει λιγο η ταση οταν αναβεις μεγαλα φωτα η οταν παιρνει το βεντιλατερ,αλλα οχι κατω απο τα 13volts, αντε 12,8.Αν δεν σου πεφτει πιο κατω λογικα εισαι οκ.
Εγω πριν τυλιξω το πηνιο,η μηχανη με αφηνε απο μπαταρια μονο οταν εμπαινε το βεντιλατερ για λιγη ωρα,δηλαδη
Ταση φορτισης αποδεκτη στα 13,8
Ωμικες μετρησεις πηνιου οκ
Ομως οι 3 εξοδοι ac του πηνιου ηταν πεσμενες,αντι για 60volt ac στις 5000 στροφες εκαστη,ηταν 20,18 και 5 με εξοδους πηνιου ξεσυνδεδεμενες.Εκει που σιγουρευτηκα πληρως, ηταν οτι ενω ρελαντι στη μπαταρια μετραγα 13,5 και γκαζωνοντας λιγο παραπανω, μολις εμπαινε το βεντιλατερ, η ταση γονατιζε  στα 11 βολτ, αρα με βεντιλατερ ξεφορτιζα δυνατα.
Ελπιζω να βοηθησα και οχι να κουρασα.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

7/9/2014, 1:19 pm
Νίκος wrote:Εδώ και λίγο καιρό, το VFR μου είναι ακίνητο.


Έβγαλα τα πηνία, τα οποία ήταν κάρβουνο και τα έστειλα για περιέλιξη. Τα παρέλαβα, τα έβαλα στο μηχανάκι.
Πήρα και καινούριο ανορθωτή (Shindengen FH020) τον οποίο και εγκατέστησα.

Παρένθεση: παρατήρησα ότι ο καινούριος ανορθωτής έχει ένα καλώδιο λιγότερο από τον μαμά. Είδα και έπαθα, αλλά τελικά έμαθα τι κάνει αυτό το επιπλέον μαύρο καλώδιο που πάει στο ignition switch.
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/34762-6th-gen-monitor-wire-fix/
Από ο,τι κατάλαβα λοιπόν, αυτό το καλώδιο δεν το χρειάζομαι και δεν με απασχολεί με τον καινούριο ανορθωτή. Κάνω κάπου λάθος; confused2


Εν πάση περιπτώσει, γεμάτος χαρά, βάζω μπρος το VFR. Παίρνει μπροστά εύκολα και ανεβάζει τάση φτάνοντας στο 14.1 και μετά σταθεροποιείται. Η χαρά μου όμως δεν κρατάει πολύ. Μόλις ανάβω την μεγάλη σκάλα, η τάση πέφτει στο 13 και κατεβαίνει σιγά-σιγά! Mad Το ίδιο συμβαίνει αν πάρει μπροστά το βεντιλατέρ! Knife


Δοκιμάσαμε να λειτουργήσουμε το μηχανάκι με άλλη μπαταρία, με τα ίδια αποτελέσματα. :(

Ελέγξαμε και πηνία και ανορθωτή και δείχνουν να δουλεύουν σωστά.



Κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει και τι μπορώ να κάνω για να το φτιάξω; confused2

Την τάση την μετράς στους πόλους της μπαταρίας ή παρακάτω στο κύκλωμα της μοτοσυκλέτας π.χ. κλέβεις από την κλειδαριά;

Αν την μετράς παρακάτω, είναι λογικό να μετράς μικρότερες τιμές και δεν αποτελεί πρόβλημα.
Νίκος
Νίκος
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

7/9/2014, 4:05 pm
nickstonecity wrote:
Τωρα,ειναι λογικο να πεφτει λιγο η ταση οταν αναβεις μεγαλα φωτα η οταν παιρνει το βεντιλατερ,αλλα οχι κατω απο τα 13volts, αντε 12,8.Αν δεν σου πεφτει πιο κατω λογικα εισαι οκ.

Η πτώση είναι τεράστια: από τα 14.1 πάει στα 13.0 και μετά πέφτει συνεχώς. Είδα να πέφτει μέχρι τα 12.5 και είμαι σίγουρος πως αν άφηνα το μηχανάκι να δουλέψει και άλλο, θα συνέχιζε να πέφτει...

Την τάση την μετράω πάντα στους πόλους της μπαταρίας. Εκεί έχω συνδέσει ένα βολτόμετρο και έλεγχα και με πολύμετρο για σιγουριά.


nickstonecity wrote:
Εγω πριν τυλιξω το πηνιο,η μηχανη με αφηνε απο μπαταρια μονο οταν εμπαινε το βεντιλατερ για λιγη ωρα,δηλαδη
Ταση φορτισης αποδεκτη στα 13,8
Ωμικες μετρησεις πηνιου οκ
Ομως οι 3 εξοδοι ac του πηνιου ηταν πεσμενες,αντι για 60volt ac στις 5000 στροφες εκαστη,ηταν 20,18 και 5 με εξοδους πηνιου ξεσυνδεδεμενες.Εκει που σιγουρευτηκα πληρως, ηταν οτι ενω ρελαντι στη μπαταρια μετραγα 13,5 και γκαζωνοντας λιγο παραπανω, μολις εμπαινε το βεντιλατερ, η ταση γονατιζε  στα 11 βολτ, αρα με βεντιλατερ ξεφορτιζα δυνατα.
Ελπιζω να βοηθησα και οχι να κουρασα.

Ωμικές μετρήσεις πηνίου οκ και σε μένα. Τα ξανατυλιγμένα μου πηνία δίνουν τρελό AC: γύρω στα 120 V στις 5000 rpm και 30 με 40 στο ρελαντί! Να ανησυχώ; confused2
Επίσης, παθαίνω τα ίδια μόλις μπαίνει το βεντιλατέρ.


Δοκιμάσαμε να συνδέσουμε και έναν άλλο ανορθωτή, από Suzuki TL, με τα ίδια αποτελέσματα.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

7/9/2014, 4:38 pm
Νίκος wrote:
Ωμικές μετρήσεις πηνίου οκ και σε μένα. Τα ξανατυλιγμένα μου πηνία δίνουν τρελό AC: γύρω στα 120 V στις 5000 rpm και 30 με 40 στο ρελαντί! Να ανησυχώ; confused2

Σχεδόν βέβαιος είμαι, σου έχουν κάνει περιέλιξη σε αστέρι και όχι σε τρίγωνο. Για αυτό και οι διπλάσιες τάσεις.
avatar
nickstonecity
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-06
Mηνύματα : 56
Ηλικία : 44
Μοντέλο : kymco jetix 125
Κράνος : Καμία επιλογή

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

7/9/2014, 5:28 pm
Νικο, οι τασεις του πηνιου πρεπει να ειναι πανω απο 50 V ac στις 5000 στροφες (σιγουρεψε το "5000" σταθερες) και ισες μεταξυ τους.Σε μενα που φορτιζει τελεια εδω και 2,5 χρονια με τυλιγμενο πηνιο η τιμη αυτη ειναι 60 με 65 βολτ.
Και εμενα η αποψη μου ειναι οτι κατι παιζει με το πηνιο.
Αφησε το με βεντιλατερ να μετρησεις μεχρι ποσο θα πεσει.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

8/9/2014, 12:36 am
Caracal wrote:
Νίκος wrote:
Ωμικές μετρήσεις πηνίου οκ και σε μένα. Τα ξανατυλιγμένα μου πηνία δίνουν τρελό AC: γύρω στα 120 V στις 5000 rpm και 30 με 40 στο ρελαντί! Να ανησυχώ; confused2

Σχεδόν βέβαιος είμαι, σου έχουν κάνει περιέλιξη σε αστέρι και όχι σε τρίγωνο. Για αυτό και οι διπλάσιες τάσεις.

Ακριβώς.

Οι περιελίξεις σε αστέρι είναι πιο εύκολες και δίνουν μεγαλύτερη τάση. Στο δε ρελαντί έχουν θέμα απόδοσης.

Οι μαμά είναι Δ και έχουν πολύ καλύτερη απόδοση στο ρελαντί και χαμηλά.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

8/9/2014, 12:34 pm
Συμφωνα με την εμπειρια που εχουμε μεχρι τωρα, η καλυτερη επιλογη για την αντικατασταση καμμενων πηνιων ειναι τα μαμισια και επειδη στην Ελλαδα/Ευρωπη ειναι πανακριβα αξιζει η παραγγελια τους απο Αμερικη - εχουν μπει σχετικοι συνδεσμοι αλλου (κοστος γυρω στα 200 ευρω με μεταφορικα και πιθανο φορο). Τα τυλιγμενα πηνια εχουν δυο προβληματα: 1. μπορει να μην τυλιχτουν σωστα και 2. τις περισοτερες φορες τα υλικα που βαζει κανεις εχουνε θεμα.

Υπαρχουν επισης φτηνοτερα after-market πηνια αλλα αφ'ενος η αντοχη τους δεν ειναι διαπιστωμενη και αφ'ετερου η διαφορα τιμης με τα μαμισια απο Αμερικη ειναι τετοια ωστε να αξιζει η αγορα τους. Επειδη η παραγγελια απο Αμερικη παιρνει καποιο καιρο μεχρι την παραλαβη, οποιος βασιζεται στο μηχανακι για καθε μερα ειναι καλο να εχει ενα σετ "καβαντζα" (αυτο ειχα κανει εγω και ταβαλα πανω την ιδια μερα που παραδωσανε πνευμα).
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

8/9/2014, 2:37 pm
Νίκος wrote:

Εν πάση περιπτώσει, γεμάτος χαρά, βάζω μπρος το VFR. Παίρνει μπροστά εύκολα και ανεβάζει τάση φτάνοντας στο 14.1 και μετά σταθεροποιείται. Η χαρά μου όμως δεν κρατάει πολύ. Μόλις ανάβω την μεγάλη σκάλα, η τάση πέφτει στο 13 και κατεβαίνει σιγά-σιγά! Mad Το ίδιο συμβαίνει αν πάρει μπροστά το βεντιλατέρ! Knife


Δοκιμάσαμε να λειτουργήσουμε το μηχανάκι με άλλη μπαταρία, με τα ίδια αποτελέσματα. :(

Ελέγξαμε και πηνία και ανορθωτή και δείχνουν να δουλεύουν σωστά.



Κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει και τι μπορώ να κάνω για να το φτιάξω; confused2

Είναι λογικό.

Τα 4 φώτα στα 14V χρειάζονται περίπου 15Α. Και άλλα 5Α το υπόλοιπο σύστημα σύνολο 20Α. Το πηνίο οριακά θα μπορούσε να δώσει 30Α όσο και η ασφάλεια, άρα πρακτικά 25Α-27Α. Εσύ λοιπόν θέλεις να παίρνεις όλη αυτή ένταση στις 1300 στροφές και μάλιστα με πηνίο "αστέρα". Είναι λογικό λοιπόν να υπάρχει πτώση τάσης.

Αμα πάρει και το βεντιλατέρ μπροστά τότε σίγουρα θα πρέπει να συνεισφέρει και η μπαταρία. Κqι για να δώσει ρεύμα η μπαταρία η τάση πρέπει να πέσει κάτω από τα 13V.
Νίκος
Νίκος
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

14/9/2014, 6:53 pm
VFGeorge wrote:Συμφωνα με την εμπειρια που εχουμε μεχρι τωρα, η καλυτερη επιλογη για την αντικατασταση καμμενων πηνιων ειναι τα μαμισια και επειδη στην Ελλαδα/Ευρωπη ειναι πανακριβα αξιζει η παραγγελια τους απο Αμερικη -  εχουν μπει σχετικοι συνδεσμοι αλλου (κοστος γυρω στα 200 ευρω με μεταφορικα και πιθανο φορο). Τα τυλιγμενα πηνια εχουν δυο προβληματα: 1. μπορει να μην τυλιχτουν σωστα και 2. τις περισοτερες φορες τα υλικα που βαζει κανεις εχουνε θεμα.

Υπαρχουν επισης φτηνοτερα after-market πηνια αλλα αφ'ενος η αντοχη τους δεν ειναι διαπιστωμενη και αφ'ετερου η διαφορα τιμης με τα μαμισια απο Αμερικη ειναι τετοια ωστε να αξιζει η αγορα τους. Επειδη η παραγγελια απο Αμερικη παιρνει καποιο καιρο μεχρι την παραλαβη, οποιος βασιζεται στο μηχανακι για καθε μερα ειναι καλο να εχει ενα σετ "καβαντζα" (αυτο ειχα κανει εγω και ταβαλα πανω την ιδια μερα που παραδωσανε πνευμα).


Το να πάρω ένα σετ καβάντζα είναι κάτι που το σκέφτομαι γιατί, από όσα μαθαίνω, τα πηνία καίγονται και ξανακαίγονται και αυτό το VFR έχω σκοπό να το κρατήσω για πολλά χιλιόμετρα ακόμα! Έχω βρει κάποια link εδώ μέσα, αλλά δεν ισχύουν πλέον. Βρήκα όμως και άλλα μαγαζιά στην άλλη μεριά του Ατλαντικού που τα πουλάνε, λίγο πάνω από τα 200 δολάρια.
Είναι σίγουρο όμως ότι δεν θα έχω θέμα με το τελωνείο εδώ; Ξέρω ότι δεν δημιουργείται θέμα αν αγοράσεις κάτι με χαμηλή αξία (κάτω από 100 δολάρια)... από εκεί και πάνω όμως;

Και κάτι ακόμα: βρήκα σε μαγαζί στην Αθήνα να πουλάνε μαμά πηνία με 250 ευρώ.
Το θέμα είναι το εξής: ο κωδικός τους είναι ο 31120 MCW D02 και, από όσο γνωρίζω, η Honda έχει αντικαταστήσει αυτά τα πηνία με άλλα, με διαφορετικό κωδικό: 31120 MCW D03. Ξέρει κανείς ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο; confused2
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

14/9/2014, 8:40 pm
Νίκος wrote:
VFGeorge wrote:Συμφωνα με την εμπειρια που εχουμε μεχρι τωρα, η καλυτερη επιλογη για την αντικατασταση καμμενων πηνιων ειναι τα μαμισια και επειδη στην Ελλαδα/Ευρωπη ειναι πανακριβα αξιζει η παραγγελια τους απο Αμερικη -  εχουν μπει σχετικοι συνδεσμοι αλλου (κοστος γυρω στα 200 ευρω με μεταφορικα και πιθανο φορο). Τα τυλιγμενα πηνια εχουν δυο προβληματα: 1. μπορει να μην τυλιχτουν σωστα και 2. τις περισοτερες φορες τα υλικα που βαζει κανεις εχουνε θεμα.

Υπαρχουν επισης φτηνοτερα after-market πηνια αλλα αφ'ενος η αντοχη τους δεν ειναι διαπιστωμενη και αφ'ετερου η διαφορα τιμης με τα μαμισια απο Αμερικη ειναι τετοια ωστε να αξιζει η αγορα τους. Επειδη η παραγγελια απο Αμερικη παιρνει καποιο καιρο μεχρι την παραλαβη, οποιος βασιζεται στο μηχανακι για καθε μερα ειναι καλο να εχει ενα σετ "καβαντζα" (αυτο ειχα κανει εγω και ταβαλα πανω την ιδια μερα που παραδωσανε πνευμα).


Το να πάρω ένα σετ καβάντζα είναι κάτι που το σκέφτομαι γιατί, από όσα μαθαίνω, τα πηνία καίγονται και ξανακαίγονται και αυτό το VFR έχω σκοπό να το κρατήσω για πολλά χιλιόμετρα ακόμα! Έχω βρει κάποια link εδώ μέσα, αλλά δεν ισχύουν πλέον. Βρήκα όμως και άλλα μαγαζιά στην άλλη μεριά του Ατλαντικού που τα πουλάνε, λίγο πάνω από τα 200 δολάρια.
Είναι σίγουρο όμως ότι δεν θα έχω θέμα με το τελωνείο εδώ; Ξέρω ότι δεν δημιουργείται θέμα αν αγοράσεις κάτι με χαμηλή αξία (κάτω από 100 δολάρια)... από εκεί και πάνω όμως;

Και κάτι ακόμα: βρήκα σε μαγαζί στην Αθήνα να πουλάνε μαμά πηνία με 250 ευρώ.
Το θέμα είναι το εξής: ο κωδικός τους είναι ο 31120 MCW D02 και, από όσο γνωρίζω, η Honda έχει αντικαταστήσει αυτά τα πηνία με άλλα, με διαφορετικό κωδικό: 31120 MCW D03. Ξέρει κανείς ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο; confused2

α. Ακομη και αν κληθεις να πληρωσεις τελωνειο αυτο θα ειναι ειναι τις ταξης των 3-5 ευρω για το ποσο που αναφερεσαι
β. Για τις διαφορες δεν μπορωνα να πω με σιγουρια , ωστοσο πιστευω οτι το ενα ειναι εξελιξη του αλλου, κατι αλλωστε συνηθισμενο στους πινακες ανταλακτικων των εταιριων ιδιαιτερα μετα απο χρονια παραγωγης ενος μοντελου.
Ενδεχεται δε η μονη τους διαφορα να ειναι ο προμηθευτης τους
δυστυχως μονο με επιτοπια εξεταση θα εισι σιγουρος εκτος αν καποιος εδω μεσα τα εχει φορεσει ηδη.

Νίκος
Νίκος
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

22/9/2014, 8:45 pm
Update:

Τελικά ήταν όντως τα πηνία. Τα έστειλα πίσω και ο μάστορας (έστω και λίγο απρόθυμα...) τα ξαναέφταξε και μου τα έστειλε.

Αυτή την φορά δουλεύουν σωστά. Καινούρια πηνία και καινούριος ανορθωτής δίνουν 14.1 V με μικρές μόνο πτώσεις όταν ανάβουν προβολείς ή φλας. Very Happy Very Happy



Και τώρα που έχω μηχανή, δεν έχω (πολύ) χρόνο για βόλτες! Wall
avatar
nickstonecity
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-06
Mηνύματα : 56
Ηλικία : 44
Μοντέλο : kymco jetix 125
Κράνος : Καμία επιλογή

Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;  Empty Re: Πηνία καινούρια και δείχνουν ΟΚ, καινούριος ανορθωτής... τι έχει η τάση και ψοφάει;

23/9/2014, 12:50 am
ΆΞΙΟΣ!!Τώρα μιλάς σωστά! Thumbsup
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum