Go down
xapos_kil
xapos_kil
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 2:05 pm
Λοιπόν πριν λίγο καιρό μου σκεφτόμουν να καταργήσω το μόνιμο άναμα των φωτών πορείας απο το εργοστάσειο με κάποιον άλλο τρόπο του διακόπτη κτλ.

Έτσι με την συζήτηση του κολητού μου φίλου Απόστολου. Του έιπα οτι οταν ανοιγω τον διακοπτη να δουλευουν οι ψειρες μονο , αν θελησω ομως να ανοιξω τα φωτα αντι για διακοπτη να χρησημοποιησω τον υπαρχων διακοπτη της μεγαλης σκαλας κ σινιαλου.

Η δουλεια έγινε εκανε τα μαγικα(ηλεκτρονικα) κολπα κ ετσι οπως θα δειτε στο σχετικο λινκ
Μετα απο παρατεταμενο πατημα του μπουτον του σινιαλου για 3δευτερολεπτα ανοιγουν κ τα κατω. Φυσικα αυτο εγινε πρωτον για να μπορεις στην διαρκεια της μερας να χρησιμοποιεις το σινιαλο.

Πως σας φαίνετε ;


apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 2:37 pm
Ωραίο γκατζετάκι, αλλά ποιος ο λόγος;
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 3:21 pm
Μάλλον για καλύτερη φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά κατά τα πρώτα λεπτά.
alexandros
alexandros
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-24
Mηνύματα : 712
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III

Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 3:45 pm
Ναι καλο γκατζετακι αλλα τα φωτα ειναι σημαντικα και για την ασφαλεια του αναβατη δηλαδη να γινοματσε αντιλιπτοι με τα φωτα,ειμαστε που ειμαστε γρηγοροι Razz τουλαχιστον να μας βλεπουν δεν βρισκω λογο να βαλεις διακοπτη,η εξοικονομηση της μπαταριας ειναι λιγοτερο σημαντικη απο την ασφαλεια σου στο δρομο. Cool Drinking
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 5:05 pm
Χρησιμότατο είναι................ ειδικά κατά τα πρώτα λεπτά, στο ζέσταμα, που και η μπαταρία είναι κάπως εξαντλημένη μιάς και μόλις "κουράστηκε" γυρνόντας την μίζα, και το φώς δεν είναι απαραίτητο.
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 5:41 pm
Τότε δεν σ'ενδιαφέρει αν είναι εξαντλημένη, αφού πήρε μπροστά. Very Happy

Τώρα χωρίς πλάκα, το ρεύμα που τραβάνε τα φώτα είναι γελοίο μπροστά σ'αυτό που τραβάει η μίζα.

Εκτός αυτού, υπάρχει και το εξής: Τον χειμώνα που είναι κρύα η μπαταρία, γυρίζεις το κλειδί και αφήνεις λίγο απλά τα φώτα αναμμένα. Έτσι ζεσταίνεται η μπαταρία και μπορεί να αποδώσει καλύτερα όταν πατήσεις την μίζα. Αυτό το καταργείς, έχοντας κλειστά τα φώτα.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 7:15 pm
apostat wrote:Τότε δεν σ'ενδιαφέρει αν είναι εξαντλημένη, αφού πήρε μπροστά. Very Happy

Τώρα χωρίς πλάκα, το ρεύμα που τραβάνε τα φώτα είναι γελοίο μπροστά σ'αυτό που τραβάει η μίζα.

Εκτός αυτού, υπάρχει και το εξής: Τον χειμώνα που είναι κρύα η μπαταρία, γυρίζεις το κλειδί και αφήνεις λίγο απλά τα φώτα αναμμένα. Έτσι ζεσταίνεται η μπαταρία και μπορεί να αποδώσει καλύτερα όταν πατήσεις την μίζα. Αυτό το καταργείς, έχοντας κλειστά τα φώτα.

Σε αναφέρω απλά και μόνο γιατί η απάντησή σου, μου δίνει αφορμή να συμπληρώσω κάτι στο θέμα.

Τα μόνιμα αναμένα φώτα, είναι υποτίθεται για το καλό μας, για να φαινόμαστε στους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Πράγματι, μια μοτοσυκλέτα με αναμένα φώτα, όντως φαίνεται καλύτερα. Tα μόνιμα αναμένα φώτα είναι καλό για τον άνθρωπο.

Όπως συμβαίνει και στην πληροφορική όμως, αυτό που είναι καλό για τον άνθρωπο, είναι κακό για την μηχανή. Και το αντίστροφο, αυτό που είναι καλό για την μηχανή, είναι κακό για τον άνθρωπο.

Οι λάμπες πορείας, καίνε 55w ισχύ ρεύματος η καθεμία, και αν έχουμε δύο, πάμε στα 110w. Η ηλεκτρική αυτή ισχύς , από κάπου παράγεται, και αυτό το κάπου είναι το σύστημα γεννήτριας+ανόρθωσης. Όσο οι λάμπες είναι αναμένες, 110w ισχύος, πάνε και έρχονται στα κυκλώματα αυτά... Ε, μαντέψτε... Αυτό το -σημαντικό- μόνιμο φορτίο εργασίας είναι που φθείρει ανορθωτή και γεννήτρια και τα στέλνει μια ώρα αρχύτερα στο τέλος της ζωής τους.

Αν λοιπόν έχουμε ένα τρόπο να κλείνουμε τα φώτα, σε μια ηλιόλουστη μέρα ελληνικού τύπου, και προσέχουμε λίγο παραπάνω να μας βλέπουν, μειώνουμε το ζόρυ που τρώει η ανόρθωση-γεννήτρια, και βοηθάμε την μακροζωία τους.

Να γιατί χρειάζεται τελικά να κλείνουμε τα φώτα.


demon
demon
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 7:51 pm
Velociraptor wrote:...Η ηλεκτρική αυτή ισχύς , από κάπου παράγεται, και αυτό το κάπου είναι το σύστημα γεννήτριας+ανόρθωσης. Όσο οι λάμπες είναι αναμένες, 110w ισχύος, πάνε και έρχονται στα κυκλώματα αυτά... Ε, μαντέψτε... Αυτό το -σημαντικό- μόνιμο φορτίο εργασίας είναι που φθείρει ανορθωτή και γεννήτρια και τα στέλνει μια ώρα αρχύτερα στο τέλος της ζωής τους.

Αν λοιπόν έχουμε ένα τρόπο να κλείνουμε τα φώτα, σε μια ηλιόλουστη μέρα ελληνικού τύπου, και προσέχουμε λίγο παραπάνω να μας βλέπουν, μειώνουμε το ζόρυ που τρώει η ανόρθωση-γεννήτρια, και βοηθάμε την μακροζωία τους.

Να γιατί χρειάζεται τελικά να κλείνουμε τα φώτα.




Μα η γεννήτρια και η ανόρθωση δεν δουλεύουν έτσι ή αλλιώς? Είτε έχουμε, είτε δεν έχουμε, τα φώτα αναμμένα? Νομίζω πως ναι. Οπότε το να κλείνουμε τα φώτα με ποιον τρόπο προστατεύει το σύστημα?
Εφόσον το ρεύμα που παράγεται κάπου αποθηκεύεται, δηλαδή στην μπαταρία, και αφού αντλώντας από την μπαταρία δουλεύουν φώτα, μίζα κλπ, μήπως το πιο υγιές για το κύκλωμα, είναι να μένουν τα φώτα αναμένα ώστε να υπάρχει διαρκής κατανάλωση? Μήπως το κύκλωμα κινδυνεύει τελικά, όταν δεν υπάρχει κατανάλωση? Και τι γίνεται το περίσσευμα του ρεύματος, που διαρκώς δημιουργείται από γεννήτρια και ανορθωτή, όταν μια μπαταρία είναι γεμάτη? Από που "αποβάλλεται"?
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 8:02 pm
demon wrote:Και τι γίνεται το περίσσευμα του ρεύματος, που διαρκώς δημιουργείται από γεννήτρια και ανορθωτή, όταν μια μπαταρία είναι γεμάτη? Από που "αποβάλλεται"?

Έχει ένα σωληνάκι στην μπαταρία, και πέφτει στον δρόμο. Very Happy

Σοβαρά τώρα. Μου φαίνεται λογικό να υπάρχει θέμα υπερφόρτωσης αν έχεις κλειστά τα φώτα.
Προσωπικά, σε περίπτωση αμφιβολίας, εμπιστεύομαι πάντα τον κατασκευαστή. Φώτα ανοιχτά λοιπόν, να μας βλέπουν. Thumbsup

Αλήθεια, στα πιο καινούρια VFR υπάρχει διακόπτης να κλείνεις τα φώτα; Σε πολλές μηχανές, ακόμα και παλαιότερες δεν υπάρχει καν.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 8:06 pm
demon wrote:
Velociraptor wrote:...Η ηλεκτρική αυτή ισχύς , από κάπου παράγεται, και αυτό το κάπου είναι το σύστημα γεννήτριας+ανόρθωσης. Όσο οι λάμπες είναι αναμένες, 110w ισχύος, πάνε και έρχονται στα κυκλώματα αυτά... Ε, μαντέψτε... Αυτό το -σημαντικό- μόνιμο φορτίο εργασίας είναι που φθείρει ανορθωτή και γεννήτρια και τα στέλνει μια ώρα αρχύτερα στο τέλος της ζωής τους.

Αν λοιπόν έχουμε ένα τρόπο να κλείνουμε τα φώτα, σε μια ηλιόλουστη μέρα ελληνικού τύπου, και προσέχουμε λίγο παραπάνω να μας βλέπουν, μειώνουμε το ζόρυ που τρώει η ανόρθωση-γεννήτρια, και βοηθάμε την μακροζωία τους.

Να γιατί χρειάζεται τελικά να κλείνουμε τα φώτα.




Μα η γεννήτρια και η ανόρθωση δεν δουλεύουν έτσι ή αλλιώς? Είτε έχουμε, είτε δεν έχουμε, τα φώτα αναμμένα? Νομίζω πως ναι. Οπότε το να κλείνουμε τα φώτα με ποιον τρόπο προστατεύει το σύστημα?
Εφόσον το ρεύμα που παράγεται κάπου αποθηκεύεται, δηλαδή στην μπαταρία, και αφού αντλώντας από την μπαταρία δουλεύουν φώτα, μίζα κλπ, μήπως το πιο υγιές για το κύκλωμα, είναι να μένουν τα φώτα αναμένα ώστε να υπάρχει διαρκής κατανάλωση? Μήπως το κύκλωμα κινδυνεύει τελικά, όταν δεν υπάρχει κατανάλωση? Και τι γίνεται το περίσσευμα του ρεύματος, που διαρκώς δημιουργείται από γεννήτρια και ανορθωτή, όταν μια μπαταρία είναι γεμάτη? Από που "αποβάλλεται"?

Νομίζεις λάθος.

Το ηλεκτρικό ρεύμα κινείται όπου υπάρχει αγωγιμότητα. Κλείνεις φώτα, μειώνεται η αγωγιμότητα, μειώνεται και το ρεύμα, ρέει λιγότερο πια. Δεν ρέει το ρεύμα, δεν φθείρεται το σύστημα. Απλό;

Η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει μια τιμή τάσης (μόνιμα όσο δουλεύει) αλλά παράγει ρεύμα ΟΣΟ ΖΗΤΕΙΤΑΙ από το σύστημα(μέχρι ενός άνω ορίου, πέραν του οποίου αδυνατεί να ακολουθήει και...λιώνει) . Η ηλεκτρική ισχύς είναι το γινόμενο τάσεως επί ρεύματος. Αν γλυτώνεις την αγωγιμότητα των φώτων κλεινοντάς τα, γλυτώνεις την παραγόμενη ισχύ, ΔΕΝ παράγεται πια.

Να στο πω διαφορετικά: Αν η έξοδος της ανόρθωσης δεν ήταν συνδεμένη ΠΟΥΘΕΝΑ, τότε η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει ΜΗΔΕΝ ισχύ και κινείται ΜΗΔΕΝ ρεύμα.

Τι είναι τάση, ρεύμα, ενέργεια, ισχύς, άνοιξε ένα βιβλίο, νοιώσε τι σημαίνουν, και τότε θα καταλάβεις από μόνος σου γιατί νομίζεις λάθος και γιατί η ερώτηση ''που πάει το περίσσευμα'' δεν έχει νόημα.

gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 8:20 pm
Velociraptor wrote:
Νομίζεις λάθος.

Το ηλεκτρικό ρεύμα κινείται όπου υπάρχει αγωγιμότητα. Κλείνεις φώτα, μειώνεται η αγωγιμότητα, μειώνεται και το ρεύμα, ρέει λιγότερο πια. Δεν ρέει το ρεύμα, δεν φθείρεται το σύστημα. Απλό;

Η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει μια τιμή τάσης (μόνιμα όσο δουλεύει) αλλά παράγει ρεύμα ΟΣΟ ΖΗΤΕΙΤΑΙ από το σύστημα(μέχρι ενός άνω ορίου, πέραν του οποίου αδυνατεί να ακολουθήει και...λιώνει) . Η ηλεκτρική ισχύς είναι το γινόμενο τάσεως επί ρεύματος. Αν γλυτώνεις την αγωγιμότητα των φώτων κλεινοντάς τα, γλυτώνεις την παραγόμενη ισχύ, ΔΕΝ παράγεται πια.

Να στο πω διαφορετικά: Αν η έξοδος της ανόρθωσης δεν ήταν συνδεμένη ΠΟΥΘΕΝΑ, τότε η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει ΜΗΔΕΝ ισχύ και κινείται ΜΗΔΕΝ ρεύμα.

Τι είναι τάση, ρεύμα, ενέργεια, ισχύς, άνοιξε ένα βιβλίο, νοιώσε τι σημαίνουν, και τότε θα καταλάβεις από μόνος σου γιατί νομίζεις λάθος και γιατί η ερώτηση ''που πάει το περίσσευμα'' δεν έχει νόημα.


Σωστοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!
Τα παλαιοτερης γενιας μηχανακια που δεν ειχαν τα φωτα αναμμενα,τι παθαιναν;
Τιποτα απολυτως

Το συστημα γεννητρια+ανορθωση παραγει οταν χρειαζεται,αρα πρακτικα θα μπορουσαμε να διατηρουμε τα φωτα κλειστα και να τα
χρησιμοποιουμε κατα βουληση και αναγκη,με κερδος την μακροζωια του συστηματος παραγωγης,αλλα και μπαταριας
Για θεματα ασφαλειας

Αλλο καπελο αυτο.....
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 8:30 pm
gabadoo wrote:Τα παλαιοτερης γενιας μηχανακια που δεν ειχαν τα φωτα αναμμενα,τι παθαιναν;
Τιποτα απολυτως

Να θυμίσω πως τα παλιότερα μηχανάκια είχαν θέμα με τους ανορθωτές τους ε...
Δεν θα υποστηρίξω πως έχει σχέση γιατί δεν ξέρω για να μιλήσω, απλά κάποια στιγμή είχα ακούσει αυτό που λέει ο Στάθης παραπάνω, ότι δλδ ένα θέμα που φόρτωνε τον ανορθωτή ήταν ότι τα φώτα δεν ήταν μόνιμα αναμμένα. Τα καινούρια μοντέλα που τα φώτα είναι μόνιμα αναμμένα (δεν έχουν διακόπτη Στάθη, μιας και ρώτησες) δεν έχουν τέτοιο θέμα. Τυχαίο, δε νομίζω (ή νομίζω; Δεν ξέρω)... Razz

gabadoo wrote:

Για θεματα ασφαλειας

Αλλο καπελο αυτο.....

Πολύ σημαντικό όμως. Wink
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 8:48 pm
Vvag wrote: (δεν έχουν διακόπτη Στάθη, μιας και ρώτησες)

Ξεφτυλισμένη Honda... Doh!
Τελικά τα μόνα καλά VFR είναι τα 2002 με 2006, VTec με ABS, μπλέ. Razz
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 9:17 pm
apostat wrote:Ξεφτυλισμένη Honda... Doh!
Τελικά τα μόνα καλά VFR είναι τα 2002 με 2006, VTec με ABS, μπλέ. Razz

Δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά τα μπλε που βγήκαν από το 2004 και μετά (όπως και όλα τα υπόλοιπα V-Tec) δεν έχουν διακόπτη. Συγνώμη. Ελπίζω να μπορέσεις να κοιμηθείς το βράδυ. cheers

T T T T
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 9:24 pm
Velociraptor wrote:
demon wrote:
Velociraptor wrote:...Η ηλεκτρική αυτή ισχύς , από κάπου παράγεται, και αυτό το κάπου είναι το σύστημα γεννήτριας+ανόρθωσης. Όσο οι λάμπες είναι αναμένες, 110w ισχύος, πάνε και έρχονται στα κυκλώματα αυτά... Ε, μαντέψτε... Αυτό το -σημαντικό- μόνιμο φορτίο εργασίας είναι που φθείρει ανορθωτή και γεννήτρια και τα στέλνει μια ώρα αρχύτερα στο τέλος της ζωής τους.

Αν λοιπόν έχουμε ένα τρόπο να κλείνουμε τα φώτα, σε μια ηλιόλουστη μέρα ελληνικού τύπου, και προσέχουμε λίγο παραπάνω να μας βλέπουν, μειώνουμε το ζόρυ που τρώει η ανόρθωση-γεννήτρια, και βοηθάμε την μακροζωία τους.

Να γιατί χρειάζεται τελικά να κλείνουμε τα φώτα.




Μα η γεννήτρια και η ανόρθωση δεν δουλεύουν έτσι ή αλλιώς? Είτε έχουμε, είτε δεν έχουμε, τα φώτα αναμμένα? Νομίζω πως ναι. Οπότε το να κλείνουμε τα φώτα με ποιον τρόπο προστατεύει το σύστημα?
Εφόσον το ρεύμα που παράγεται κάπου αποθηκεύεται, δηλαδή στην μπαταρία, και αφού αντλώντας από την μπαταρία δουλεύουν φώτα, μίζα κλπ, μήπως το πιο υγιές για το κύκλωμα, είναι να μένουν τα φώτα αναμένα ώστε να υπάρχει διαρκής κατανάλωση? Μήπως το κύκλωμα κινδυνεύει τελικά, όταν δεν υπάρχει κατανάλωση? Και τι γίνεται το περίσσευμα του ρεύματος, που διαρκώς δημιουργείται από γεννήτρια και ανορθωτή, όταν μια μπαταρία είναι γεμάτη? Από που "αποβάλλεται"?

Νομίζεις λάθος.

Το ηλεκτρικό ρεύμα κινείται όπου υπάρχει αγωγιμότητα. Κλείνεις φώτα, μειώνεται η αγωγιμότητα, μειώνεται και το ρεύμα, ρέει λιγότερο πια. Δεν ρέει το ρεύμα, δεν φθείρεται το σύστημα. Απλό;

Η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει μια τιμή τάσης (μόνιμα όσο δουλεύει) αλλά παράγει ρεύμα ΟΣΟ ΖΗΤΕΙΤΑΙ από το σύστημα(μέχρι ενός άνω ορίου, πέραν του οποίου αδυνατεί να ακολουθήει και...λιώνει) . Η ηλεκτρική ισχύς είναι το γινόμενο τάσεως επί ρεύματος. Αν γλυτώνεις την αγωγιμότητα των φώτων κλεινοντάς τα, γλυτώνεις την παραγόμενη ισχύ, ΔΕΝ παράγεται πια.

Να στο πω διαφορετικά: Αν η έξοδος της ανόρθωσης δεν ήταν συνδεμένη ΠΟΥΘΕΝΑ, τότε η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει ΜΗΔΕΝ ισχύ και κινείται ΜΗΔΕΝ ρεύμα.

Τι είναι τάση, ρεύμα, ενέργεια, ισχύς, άνοιξε ένα βιβλίο, νοιώσε τι σημαίνουν, και τότε θα καταλάβεις από μόνος σου γιατί νομίζεις λάθος και γιατί η ερώτηση ''που πάει το περίσσευμα'' δεν έχει νόημα.


gabadoo wrote:
Velociraptor wrote:
Νομίζεις λάθος.

Το ηλεκτρικό ρεύμα κινείται όπου υπάρχει αγωγιμότητα. Κλείνεις φώτα, μειώνεται η αγωγιμότητα, μειώνεται και το ρεύμα, ρέει λιγότερο πια. Δεν ρέει το ρεύμα, δεν φθείρεται το σύστημα. Απλό;

Η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει μια τιμή τάσης (μόνιμα όσο δουλεύει) αλλά παράγει ρεύμα ΟΣΟ ΖΗΤΕΙΤΑΙ




από το σύστημα(μέχρι ενός άνω ορίου, πέραν του οποίου αδυνατεί να ακολουθήει και...λιώνει) .



Η ηλεκτρική ισχύς είναι το γινόμενο τάσεως επί ρεύματος. Αν γλυτώνεις την αγωγιμότητα των φώτων κλεινοντάς τα, γλυτώνεις την παραγόμενη ισχύ, ΔΕΝ παράγεται πια.

Να στο πω διαφορετικά: Αν η έξοδος της ανόρθωσης δεν ήταν συνδεμένη ΠΟΥΘΕΝΑ, τότε η γεννήτρια-ανόρθωση παράγει ΜΗΔΕΝ ισχύ και κινείται ΜΗΔΕΝ ρεύμα.

Τι είναι τάση, ρεύμα, ενέργεια, ισχύς, άνοιξε ένα βιβλίο, νοιώσε τι σημαίνουν, και τότε θα καταλάβεις από μόνος σου γιατί νομίζεις λάθος και γιατί η ερώτηση ''που πάει το περίσσευμα'' δεν έχει νόημα.


Σωστοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!
Τα παλαιοτερης γενιας μηχανακια που δεν ειχαν τα φωτα αναμμενα,τι παθαιναν;
Τιποτα απολυτως

Το συστημα γεννητρια+ανορθωση παραγει οταν χρειαζεται,αρα πρακτικα θα μπορουσαμε να διατηρουμε τα φωτα κλειστα και να τα
χρησιμοποιουμε κατα βουληση και αναγκη,με κερδος την μακροζωια του συστηματος παραγωγης,αλλα και μπαταριας
Για θεματα ασφαλειας

Αλλο καπελο αυτο.....

Ρε παιδια καλα τα λεει ο Demon θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε .

Τι μπλέκετε τη γενητρια και τον ανορθωτη αλλη δουλεια κανει το ενα αλλη το αλλο

Το ηλεκτρικό σύστημα φόρτησις στις μοτοσυκλέτες αποτελείται από την γεννήτρια και τον ανορθωτή σωστά;

Η γεννήτρια που μπορεί να είναι, τριφασική ή μονοφασική, παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο και παράγει μονιμα εναλλασόμενη τάση.


Ο ανορθωτής μετατρέπει την εναλλασόμενη τάση σε συνεχή και συγχρόνως την σταθεροποιεί περίπου στα 14,4ν που χρειάζονται για να φορτώνει η μπαταρία, σε όλες τις στροφές του κινητήρα. ok?

Αυτό τώρα τι σχέση εχει με το αν έχουμε αναμένα τα φώτα , αφού ο ανορθωτής φοτρτωνει τη μπαταρία συνεχώς με 14,4 ρεύμα και συμφωνα με τις καταναλώσεις που εχει η μπαταρια τοσο δινει ο ανορθωτής το περισιο ρευμα που δεχετε το βραχυκυκλωνει και το καιει ο ιδιος γιαυτο και ζεστενετε .

Πολυ σωστα εκανε xapos_kil , για την εκκινηση η μηχανη χρειαζεται αρκετη δυναμη και δεν εχει λογο να την ζοριζεις με τα φωτα αναμενα , μολις βάλεις μπροστά μετα τα αναβεις γιατι ετσι βεβαια γινεσε καλυτερα ορατος και ταυτοχρονα προστατευεις τον ανορθωτη απο την υπερθερμανση και συνεπως βοηθας και στη μακροζωια του.







xapos_kil
xapos_kil
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 10:33 pm
Πλεονεκτήματα

1ον Μειωμένη κατανάλωση λόγω λιγότερου φορτίου..

2ον συνεπαγετε καλύτερη απόκριση ειδικα σε χαμηλες στροφες λογω καλυτερου σπινθηρα

3ον χαμένα άλογα !!

4ον μακροζωια του ανορθωτη κ της γενητριας + των λαμπών( για να μην ξεχνάμε το οτι οταν ειναι ζεστες οι λάμπες καιγοντε κ ευκολοτερα απο καμια π.χ λακουβα)

S.W.
S.W.
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-10-04
Mηνύματα : 203
Ηλικία : 104
Μοντέλο : vfr800 abs
Κράνος : HJC

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

7/12/2010, 11:24 pm
Ρε παιδια αφου οταν πατας τη μιζα τα φωτα κανουν ενα τσακ και σβηνουν για κλασματα μεχρι να παρει μπρος!
antoineBiscione
antoineBiscione
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

8/12/2010, 12:03 am
S.W. wrote:Ρε παιδια αφου οταν πατας τη μιζα τα φωτα κανουν ενα τσακ και σβηνουν για κλασματα μεχρι να παρει μπρος!

Σωστά, αλλά είναι αρκετό αυτό...;
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

8/12/2010, 8:17 am
Η μπαταρία του VFR έχει χωρητικότητα 12Ah. Τα φώτα χρειάζονται 2x55W=110W. Δια 12V, μας κάνει 9A. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να μείνουν αναμμένα για πάνω από μία ώρα (12/9) πριν ξελιγώσουν την μπαταρία.
Από την άλλη μεριά, η μπαταρία έχει CCA 180 (Cold Cranking Amps). Δηλαδή μπορεί να δώσει 180Α ρεύμα για να βάλεις μπροστά.

Εσείς τι λέτε; Φαίνονται τόσο έντονα τα 9Α* σε μια μπαταρία που δίνει 180Α;


*Τα οποία 9Α δεν τα τραβάει καν, αφού σβήνουν τα φώτα όταν πατάς μίζα.
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

8/12/2010, 8:49 am
Velociraptor wrote:Αν λοιπόν έχουμε ένα τρόπο να κλείνουμε τα φώτα, σε μια ηλιόλουστη μέρα ελληνικού τύπου, και προσέχουμε λίγο παραπάνω να μας βλέπουν, μειώνουμε το ζόρυ που τρώει η ανόρθωση-γεννήτρια, και βοηθάμε την μακροζωία τους.

Να γιατί χρειάζεται τελικά να κλείνουμε τα φώτα.

Το πρόβλημα της γεννήτριας όσο αναφορά το χρόνο ζωής της (στα VFR τουλάχιστο και όπως το έχω αντιληφθεί από πρόσφατη εμπειρία) έχει να κάνει πιο πολύ με τις μεγάλες θερμοκρασίες της μηχανής που έχουν ως συνέπεια να καταστρέφουν τη μόνωση των περιελίξεων και να δουλεύει το ventilator υπερωρίες. Το ventilator είναι αυτό που καταναλώνει πολύ ρεύμα. Από ότι έχω παρατηρήσει όταν λειτουργεί ρίχνει την τάση που φτάνει στη μπαταρία κατά 1,2 - 1,4 volts. Έχοντας μόνιμα αναμμένα τα φώτα, πιο πολύ ζημιά κάνεις στην καλωδίωση η οποία δέχεται τα φορτία.
Από ότι βλέπω η αλήθεια με το κατά πόσο σχετίζεται η μακροζωία της γεννήτριας με τα φώτα, πρέπει να είναι κάπου στη μέση. Σίγουρα όμως δεν νομίζω ότι τα φώτα παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο.

Αυτά, χωρίς να είμαι ειδικός, για να μην μου τη πέσετε! Cool
ΠΑΝΕΑΣ
ΠΑΝΕΑΣ
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά...  ? Empty Re: Κατάργηση φωτών πορείας όχι με διακόπτη αλλά... ?

8/12/2010, 9:25 am
Από τα λίγα ηλεκτρολογικά που ξέρω, θα σας πω τα εξής:
1) Το έργο της μπαταρίας, είναι να δίνει ρεύμα κατά την έναρξη του κινητήρα σε όλα τα συστήματα που χρειάζεται για να πάρει μπροστά ο κινητήρας, τα οποία είναι η μίζα, η τρόμπα βενζίνης, στα μπουζί και σε διάφορα άλλα.
2) Μετά την εκκίνηση, η μπαταρία, σταματά να τροφοδοτεί με ρεύμα, εκτός από τις περιπτώσεις χαμηλής παραγωγής ρεύματος, που αυτό είναι το ρελαντί και δίνει ρεύμα συμπληρωματικά. Το ρεύμα, παράγεται από την γεννήτρια και αυτή τροφοδοτεί τα πάντα. Η δουλειά του ανορθωτή, είναι να κρατήσει το ρεύμα σε μία σταθερή τάση, έτσι ώστε να μην δώσει 20V στην μπαταρία στις 10.000 στρ/λ. και «βράσουν» τα στοιχεία. Πάρτε για παράδειγμα, τα νέα εντούρο με ψεκασμό. Κανένα, δεν έχει μπαταρία, εκτός από αυτά που έχουν μίζα. Με δύο τρεις μανιβελιές, παίρνουν μπροστά. Υπάρχει μία γεννήτρια (μικρή γιατί δεν έχουν ούτε φώτα) και ένα μανιατό που φορτίζει και δίνει αυτό ρεύμα για την εκκίνηση.
3) Όταν είναι αναμμένα τα φώτα, για να δουλέψουν, πρέπει να γίνει κύκλωμα και όσο περισσότερο ρεύμα περνάει, τόσο καταπονείται το κύκλωμα και τόσο λιγότερο, πάει στην μπαταρία για να φορτίσει. Αν έδινε συνέχεια ρεύμα η μπαταρία για να δουλέψουν τα πάντα, τότε α) θα μέναμε συνέχεια από μπαταρία, β) Μετά από ένα χρόνο, που θα είχαμε κάνει 1.000 εκκινήσεις και φορτίσεις – αποφορτίσεις, θα θέλαμε άλλη μπαταρία. Κρατάνε τουλάχιστον 3 χρόνια.
4) Στο CB όπου τα φώτα είναι μόνιμα αναμμένα (δεν έχει διακόπτη να σβήνουν), όταν δίνω μίζα, σβήνουν τα φώτα. Αυτό γίνεται, γιατί το μπουτόν της μίζας, κλείνει το κύκλωμα που δίνει ρεύμα από την μπαταρία στα φώτα, για να δώσει όλη την δύναμή της για την εκκίνηση. Φαντάζομαι, το ίδιο γίνεται και σε όσα δεν έχουν διακόπτη για τα φώτα. Αν το πατήσετε ελαφρά, πριν εμπλακεί η μίζα, θα σβήσουν και εσάς.
5) Η ασφάλειά μας με τα φώτα αναμμένα, είναι πάνω από όλα. Το κόστος αλλαγής μίας μπαταρίας ή αλλαγής ενός κυκλώματος που έβρασε, είναι πολύ μικρό σε σχέση με την σωματική μας ακεραιότητα. Γι αυτό, αφήστε τα αναμμένα!!!
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum